emot/scenet/muut samantapaset!

emogurllll

onko enää ketään emo/scene tyylisiä ja muutenkin sen henkisiä? ite oon ehkä enemmän emo tyylinen tyttö.
kuuntelen tosi paljon bvb, green day, bring me the horizon ja sit semmosta twentyonepilotsia.
olis jees jos olis muita saman henkisiä poikia tai tyttöjä, olis kiva jutella sun muuta :)
jos oot niin laitappa tänne kommenttia ja tutustutaan enemmä :)

16

499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oonkoemo

      Juu siis...ite 16 v tyttö joka pukeutuu aika emosti. niiku mustat farkut bändipaidat. nykyään kyl hameetki. Hiukset ei oo kyl emot mut nii. Kuuntelen bmth, bvb,svs ja muuta. Haluisin kyl septumin mutta se on nykyään niin muodissa että meni maku koko koruun.

    • Oon vähän vajakki, joten kysyn internetistä oonko emo? Kuuntelen John Williamsia ja sit mul on musta paita?

      • eräs.vajakki

        Sinun pitäisi myös viillellä


      • eräs.vajakki kirjoitti:

        Sinun pitäisi myös viillellä

        Selvä! Kiitos neuvoista, aloitanpa heti.


    • Trggg

      Minäkin olen älyllisesti jälkeenjäänyt.

    • Green_day_on_paras

      Oon 13v poika Oulusta, en nyt tiiä kuinka emo oon ainakaan pukeutumistuyyliltä, on mulla toki Nirvana paita ja Green dayn paita mutta ei muuta. Musiikkimaku on kyllä sama et jos halut jutella nii laita kik ta ig tai joku muu.
      Oon muuten Oulusta.

      • Mistä päin sä siis oot?


    • vittuemoeikäemu

      luulin et me emot ollaa kuoltu suomest. mut ei täs musiikkimaku on kyllä ihan samallainen paitsi et pitää lisää mcr ja p!atd.

    • Mievaasuatana

      Juu itekki oon yrittäny vähä jotai sinnepöin mut ei taho löytyä hyvii vaatteit musiikkimaku on se metalli laiasta laitaan
      Ketään haluu jutel ni kerron vaika ig myöhemmi

      • JokuPunkkari

        Laita vaan ig, mä voin ainaki tulla jutteleen.


    • 2009 emo ja scene oli suosittua ja oli kyl hot. Nykyään kaikki on toisinpäin.

    • yksiemotäällä

      Kyllähän täällä yks emojätkä ilmottautuu :D Turust päin, kuuntelen paramoree, panic at the disco, dead april jne, vaatteet mustaa, mustaa ja mustaa ja tottakai hiukset mustaa :D

      Also joo tiiän oon vitun myöhäs :P

    • Emoboeeh

      Emous ❤❤❤

    • EmoFuck

      Elvytetään emo-kulttuuri
      ja joo oon 16v jätkä ja saa tulla juttelee (kommentoi tähä nii päätetää millä tavalla)

    • Tääl emo! Pukeutumis värini ovat: musta, valkoinen, harmaa, punainen ja sininen. Converset ja vanssit löytyy. Muös muita emohtavia tennareita ja yhdet maiharit. Acdc:n ja metallican pändi ja kiertue paita. Bvb koru ja metallican lätsä/lippis. Korvassa 5mm venytys vaan toisessa! :) Pääkallo ja pokemon paitoja, ruutu ja raita kuoseja, pääkallo reppu täynnä pinssejä. Koruja paljon. Kuuntelen Metallicaa ja Bvb:tä. Soitan kitaraa. Masennus ja ahdistus. Huosuina käytän mustia ja mustavalkoisia housuja. Miltein aina päälläni on printti paita. Kolmiokaulahuiveja ja pipoja.

    • Nimimerkkimerikki

      Ite oon emo

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe