emot/scenet/muut samantapaset!

onko enää ketään emo/scene tyylisiä ja muutenkin sen henkisiä? ite oon ehkä enemmän emo tyylinen tyttö.
kuuntelen tosi paljon bvb, green day, bring me the horizon ja sit semmosta twentyonepilotsia.
olis jees jos olis muita saman henkisiä poikia tai tyttöjä, olis kiva jutella sun muuta :)
jos oot niin laitappa tänne kommenttia ja tutustutaan enemmä :)
Ilmianna
Jaa

13 Vastausta

Juu siis...ite 16 v tyttö joka pukeutuu aika emosti. niiku mustat farkut bändipaidat. nykyään kyl hameetki. Hiukset ei oo kyl emot mut nii. Kuuntelen bmth, bvb,svs ja muuta. Haluisin kyl septumin mutta se on nykyään niin muodissa että meni maku koko koruun.
Ilmianna
Jaa
Oon vähän vajakki, joten kysyn internetistä oonko emo? Kuuntelen John Williamsia ja sit mul on musta paita?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Sinun pitäisi myös viillellä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
eräs.vajakki kirjoitti:
Sinun pitäisi myös viillellä
Selvä! Kiitos neuvoista, aloitanpa heti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Minäkin olen älyllisesti jälkeenjäänyt.
1
Ilmianna
Jaa
Oon 13v poika Oulusta, en nyt tiiä kuinka emo oon ainakaan pukeutumistuyyliltä, on mulla toki Nirvana paita ja Green dayn paita mutta ei muuta. Musiikkimaku on kyllä sama et jos halut jutella nii laita kik ta ig tai joku muu.
Oon muuten Oulusta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Mistä päin sä siis oot?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
luulin et me emot ollaa kuoltu suomest. mut ei täs musiikkimaku on kyllä ihan samallainen paitsi et pitää lisää mcr ja p!atd.
Ilmianna
Jaa
Juu itekki oon yrittäny vähä jotai sinnepöin mut ei taho löytyä hyvii vaatteit musiikkimaku on se metalli laiasta laitaan
Ketään haluu jutel ni kerron vaika ig myöhemmi
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Laita vaan ig, mä voin ainaki tulla jutteleen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
2009 emo ja scene oli suosittua ja oli kyl hot. Nykyään kaikki on toisinpäin.
Ilmianna
Jaa
Kyllähän täällä yks emojätkä ilmottautuu :D Turust päin, kuuntelen paramoree, panic at the disco, dead april jne, vaatteet mustaa, mustaa ja mustaa ja tottakai hiukset mustaa :D

Also joo tiiän oon vitun myöhäs :P
Ilmianna
Jaa
Emous ❤❤❤
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

emot/scenet/muut samantapaset!

onko enää ketään emo/scene tyylisiä ja muutenkin sen henkisiä? ite oon ehkä enemmän emo tyylinen tyttö.
kuuntelen tosi paljon bvb, green day, bring me the horizon ja sit semmosta twentyonepilotsia.
olis jees jos olis muita saman henkisiä poikia tai tyttöjä, olis kiva jutella sun muuta :)
jos oot niin laitappa tänne kommenttia ja tutustutaan enemmä :)

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta