Keskustelu palstalla on tuhottu.

EnKylläMene

Näin on varmasti käynyt myös matkailuinnon Alanyaan.
Jos syrjäkylillä joku sinne ilmoittaa sinne matkustavansa niin ivaryöpyn saa sitten kyllä päällensä.
Pilkkaavat, hyvä etteivät päälle sylje, saatana.

13

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ElämäTuhottu

      Eikö tohon kyllästy, kun joutuu pettymään elämässään melkein päivittäin? Yrittää mitä vain niin aina epäonnistuu.

    • Tompat

      Ja aivan ensimmäiseksi haluan onnitella meitä tavoitteidemme loisteliaasta saavuttamisesta. Sen lisäksi että olimme mukana merkittävänä tekijänä laumauttamassa koko Alanyan alueen matkailun yhteen neljäsosaan aiemmasta, niin siinä samassa saimme tuhottua tämän siihen asti aivan asiallisen keskustelupalstan tason. Tänne ei enää kukaan alanyauskovainen tule tunnelinäköisen katsantakantansa kanssa joikaamaan samaa satua Alanyan ihanuudesta. Käytännössä ei enää ollenkaan, koska latistamme heidät aivan hetkessä. Tämä palstakin on nyt meidän. Kiitos kaikille originaaleille tompille ja matkan varrella mukaan tarttuneille perässähiihtäjillemme.

    • Voivoiperäkammarinpoikaa

      Mä en ymmärrä tuollaista kirjoittelua lainkaan...Miksi pitää tuhota jotain tai kuvitella että omalla negatiivisella kirjoittelulla joku ei matkustaisi minne itse tykkää. En mä ainakaan mistään keskustelupalstalta lue et voinko jonnekkin matkustaa tai en. Mulle ainakin on tullut fiilis et pakkohan tuonne Alanyaankin on matkustaa kun jotkut sitä niin mielellään mollaa. Ihmettelen myös sitä että mitä se sulta on pois jos joku sinne matkustaa...Saatko jotain bonuksia jostain kun niin mielelläsi yrität tappaa joidenkin elinkeinon? No,kaipa joku yksinäinen peräkammarin sälli saa jotain kiksejä kun täällä purkaa omaa pahaa oloaan. Mä vaan en ymmärrä.Matkatkoon kaikki minne tykkää. Mitä se kenellekkään muulle kuuluu. Ja miksi yrittää saattaa negatiiviseen valoon toisten toimeentulo sen enempää täällä Suomessa kun missään maailmallakaan. Vai liekö se jotain kateutta?

      • tietenkinalanyaan

        Samaa mieltä. Mollaajat ja negatiivisten juttujen kirjoittajat saavat minut entistä enemmän matkustamaan Alanyaa. Kiitos mollaajille kun kannustatte minua Alanyan reissuun. Teidän kirjoituksilla oli minuun päinvastainen vaikutus. Kiitos vielä kerran kun ette onnistuneet missään.


      • Tompat
        tietenkinalanyaan kirjoitti:

        Samaa mieltä. Mollaajat ja negatiivisten juttujen kirjoittajat saavat minut entistä enemmän matkustamaan Alanyaa. Kiitos mollaajille kun kannustatte minua Alanyan reissuun. Teidän kirjoituksilla oli minuun päinvastainen vaikutus. Kiitos vielä kerran kun ette onnistuneet missään.

        Kuulut vain siihen neljännekseen, jotka jäivät jäljelle. Liian paljon energiaa vaativaa saada tuota lukemaa tästä alemmaksi. Olemme tähän tyytyväisiä. Voit jatkaa matkailua Alanyaan. Lentomatkustajien määrien romahtaessa lentojen hinnat ovat nyt niin korkealla, että samalla rahalla pääsee hyviinkin paikkoihin lomailemaan.


    • SivutoimiTomppa

      Herra PääTomppa on esimerkillisellä ja uhrautuvan sitkeällä taistelulla saanut Alanya- matkailun vähenemään 76 % !
      Luku ei ole pieni ja valtaisat ovat myös ne laumat jotka jo varatun matkansa ovat peruuttaneet saatuaan Alanyasta oikeaa infoa.

      Alanyan ravintoloitsijat ja roinan myyjät ovat epätoivoisia asiakkaiden puutteen takia ja ovat ryhtyneet päätoimikseen nyt ryöstelemään vielä paikalla olevia vähiä turisteja.

      Kolkkoina kaikuvat nyt yksinäisen taivaltajan askeleet autioilla Alanyan kaduilla. Pari yksinäistä kerjäläistä hiljaa kuppiaan asfalttiin kilauttelee...

      • huonotkirjoitukset

        Yksikään paskan kirjoittelija ei ole saanut kenenkään Alanyan matkaajan päätä käännettyä. Kyllä mua vituttas turha työ. Vituttas vituttas niin saatanasti. Tompat sun muut ei osaa niin hyvin kirjoittaa, että joku jättäs matkan Alanyaan tekemättä heidän kirjoitustan takia.


      • Yfxtfxtfxtfxtfxtf
        huonotkirjoitukset kirjoitti:

        Yksikään paskan kirjoittelija ei ole saanut kenenkään Alanyan matkaajan päätä käännettyä. Kyllä mua vituttas turha työ. Vituttas vituttas niin saatanasti. Tompat sun muut ei osaa niin hyvin kirjoittaa, että joku jättäs matkan Alanyaan tekemättä heidän kirjoitustan takia.

        Ei suomihuoran päätä varmaan käännetä, mutta normaalien turistien määrä on vähintään puolittunut.


      • eihippiäinen

        Höpö höpö. Olen suomimies enkä mikään homohippiäinen. Alanya kutsuu


      • SullaEiTietoaParemmasta
        eihippiäinen kirjoitti:

        Höpö höpö. Olen suomimies enkä mikään homohippiäinen. Alanya kutsuu

        Toiset reppanat ovat aina olleet sellaisia, että eivät osaa tai kykene ajattelemaan omaa parastaan. Jostakin syystä aina joku mieskin jämähtää lomaviikoksi Heikin Baarin terassille. Suomibaareja löytyy myös aivan normaaleille ihmisille tarkoitetuissakin lomakohteissa. Ja velaksi, pikavipillä tai osamaksulla myydään matkoja Kreetalle, Kyprokselle, Rhodoksellekin jos tykkää Välimeren alueesta.


      • eisuomalaisia
        SullaEiTietoaParemmasta kirjoitti:

        Toiset reppanat ovat aina olleet sellaisia, että eivät osaa tai kykene ajattelemaan omaa parastaan. Jostakin syystä aina joku mieskin jämähtää lomaviikoksi Heikin Baarin terassille. Suomibaareja löytyy myös aivan normaaleille ihmisille tarkoitetuissakin lomakohteissa. Ja velaksi, pikavipillä tai osamaksulla myydään matkoja Kreetalle, Kyprokselle, Rhodoksellekin jos tykkää Välimeren alueesta.

        Alanyassa on vain yksi suomalaisen omistama baari ja se ei ole Heikin baari.


    • hgfjgfjgfjgf

      Erdogan ei tietenkään itse ole mitenkään syyllinen siihen, että ihmiset eivät halua tukea tulevan kalifaatin ja diktaattorin valtaa Turkissa.

      130 Turkkilaista diplomaattia perheineen hakee turvapaikkaa saksasta.

      Huhtikuussa järjestetään kansanäänestys, jolla Erdogan valitaan Turkin diktaattoriksi. Satoja toisinajattelijoita on puhdistettu vankiloihin tai maanpaossa.

      Sinne vaan kaikki aurinkoa ottamaan. Sekä nauttimaan etelän lomakohteen lukisista halvoista alkoholijuomista.

      • hyvädiktaattori

        Hyvä että valitaan diktaattori. Suomeenkin pitäs valita. Silloin hommat hoituu. Mukava lähtä kohta Alanyaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1505
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe