mikä muotia rannalla?

sileänä

Olen katsellut esim. Ranskan,espanjan nudistiranta-videoita,niin yli 90%miehistä ja naisista ovat poslareita. Onko Yyterissä sama muoti yleistä? Kesällä ekakeertaa menen Yyteriin ja itse olen poslari. Olenko ainut?naisetkin voi mielipiteensä kertoa! Ehkä lomaseuraa?m50 ja risat

22

781

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oma-olo-tärkein

      Karvojen ajelu on osa intiimihygieniaa. Miksi kantaa pöpöpesää mukanaan. Syy on sama kuin kainalokarvojenkin ajelu. Siisteyttä!

      Mene itse Yyteriin ja totea!

      Suomalaisillahan on sauna ja siksi me olemme niin puhtaita. Kerran viikossa saunassa ja homma on sillä hoidettu. Ei ihme, ettei ulkomailla oikein ymmärretä saunan merkitystä. Ilman sitähän me olisimme kuin luolaihmiset.

      Joten pehkoja on Yyterissä. Jos moinen nyt jotain kiinnostaa. Enempi oma olo.

      • Pöpöpesät

        Kerta viikossa peseytyminen...


    • otahan.oppia

      Muotiin on tulossa, että sheivauksen lisäks koko putki on tyvestä poikki, mutta killuvaiset on vielä tallella. Nähtiin yks sellanen mies Saksassa jo saunassa. Niin että siinä neuvo, kun valmistautuu Yyteriin.

    • Vapaata-tunnelmaa
      • Ollaan-vaan

        Tarkistin linkin toimivuuden. Kone ollut yön kiinni. Lopputulos: eihän tuo toimi. Se on tuo activate_account kun sai epäilemään.

        Mutta kuvan mukaan kaikilla on rannalla tosi mukavaa. Ilman mitään seksuaalisuuden paineita.


    • sileänä

      Ei kukaan voinut asiallisesti vastata! Ette taida olla Yyterissä käyneetkään,vain nettivideoita katselleet! Olenko ainut AITO nudisti tällä palstalla?

      • Tirkistelijä-olet

        Et ole aito nudisti.
        Olet vain pervertikko mallia tirkistelijä.


    • Täysluomu

      Kaipasit kunnollista vastausta. Usein vaihtoehtoisen pukeutumisen rannoilla käyvät huolehtivat alapäänsä siisteydestä sekä auringon valon saavutettavuudesta eri tavoin kuin satunnaiset kävijät. Seksuaalista mielihyvää hakevat huolehtivat alapäästään vastaavasti. Niinpä rannoilla näkee erilaisia virityksiä riippuen kävijästä. On täysposliineja, kiitoratoja, tupsuja, luomua jne. Kaikille riittää kun kukaan ei varsinaisesti asiaan kiinnitä mitään huomiota. Älä sinäkään.

      • asmovee

        Minä tykkään katsoa isoja tissejä ba esitellä isoa heijariani. Harrastuksen ydin.


      • Se-olet
        asmovee kirjoitti:

        Minä tykkään katsoa isoja tissejä ba esitellä isoa heijariani. Harrastuksen ydin.

        No, sitten et kuulu joukkoon naturistit / nudistit. Kuulut selkeästi seksi-foorumille. Suuntautumisesi on voyeurismi ja exhibionismi.


      • Se-olet kirjoitti:

        No, sitten et kuulu joukkoon naturistit / nudistit. Kuulut selkeästi seksi-foorumille. Suuntautumisesi on voyeurismi ja exhibionismi.

        Voyerismia harrastavat kaikki muut paitsi naturistit.


    • sileänä

      Kiitos yhdelle asialliselle vastaajalle! Olen aito nudisti ja menen Yyteriin ensi kesänä. Vielä kun matkaseuraa löytäisin..?olen vapaa m50 ,08a. Otan joka kesä rajatonta. Jos nudistin seura muutenkin kiinnostaa,ni sekin sopii. Ja naista vaikka tosit.

      • Riidankylväjälauma

        Tuskin kovin aito olet, koska täällä olet.


      • MinäOLenAinakin

        Jos olet suomalainen naturisti/nudisti niin olet käynyt Yytterissä. Ei sinne tarvii mennä parin kanssa. Kerro minulle missä on Turussa naturistiranta? Jos sen tiedät olet naturisti.


    • sileänä

      Eikö nudisti voi muka aurinkoa ottaa muualla kuin yyteris tai Turussa?mä ikäni ollut aina nakuna rannalla joka kesä,eikä siihen noita rantoja ole tarvinnut. Ja juttuseura auringonotos on kivempi kuin yksin. En ole "esittelijä",vaan nudisti. Nakuna viihdyn kotonakin. Juttuseuraa matkalle haen,koska pitkä ajomatkakin. Älä puhu nudismista,jos et sitä ymmärrä etkä itse rohkene nakuna olla seurassa. Kävin yyteris jo 80-luvulla!

      • Siinä-se

        Vastasit itse.

        Foorumin naturistit ja nudistit eivät ole todellisia naturisteja tai nudisteja. He ovat voyeuristeja ja ekshibitionisteja. he etsivät seksuaalista kiihkoa.


      • tosikkoveijari

        Pitääkö nudistin olla aseksuaali? Minä kiihotun alastomista naisista.


      • Selvitä-edes-käsite
        tosikkoveijari kirjoitti:

        Pitääkö nudistin olla aseksuaali? Minä kiihotun alastomista naisista.

        Nudisti ja naturisti on itse nudisti tai naturisti. Ei siinä välttämättä kaivata ketään muuta.


    • sileänä

      Siis eikö nudistilla voi olla samanhenkistä ystävää? Eli vain yksin nakuna olo nudismia? Jopas on mielipiteitä! Tollasia kirjoittavat ujot,jotka ei edes saunaan rohkene muiden seurassa! Siis olen nudisti ja toivon löytäväni kesään mennes seuraa erityisesti naisesta,jolle auringonotto nakuna ei ole este. Ja vaikka tosit? Luotettava,vapaa olen ja m50 . Yyterinmatka kesällä. Rohkenetko?

      • Olet-vain-häirikkö

        Tosiaan, jopas on sulla mielipiteitä!

        Etkä ole nudisti, koska yhdistät sen sukupuolisuuteen.


    • na_turisti

      Ei kiinnosta pätkääkään miten muut ovat, mutta kun karvat on ajeltu, on kaikki mitä näkyy, pelkkää ihoa. Mitkään karvakolmiot eivät "pistä silmään" kuten sanotaan.

    • Yyterissä suurin osa nakuilijoista on poslareita, etenkin miehistä. Monella on kalurengas päällä. Yyterissä on makeeta kulkea munasillaan ja seisotella samalla. Itsekin tykkään pitää kalurengasta, kiiltävä rengas näyttää hienolta aurinkoisella kelillä. Erektio pysyy hyvin päällä, kun näkee muita posliinimiehiä seisottelemasssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1851
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1779
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1745
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1425
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1108
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe