Ammuttu vko sitte?

Tiiättestyä

Pikkulinnut väitteli et ois Pirtissä ammuskeltu viime viikon lauantaina?

20

625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsirptsirpp

      Aha! Jos pystyt kirjoittaa ja saat pikkulintujen laulusta selvää..., oliko talitiainen muuten, vai paskonärhi, niin sul on kyl hyvää kamaa. Saisko testit vetää? Varmaan olo tulee kevyeksi kuin linnulla.

      • taastulee

        Vastahan tästä on 20 vuotta kun viimeksi


      • Käsiase

        viimeksi taisi olla pidempi kuularuisku tekovälineenä.
        ainahan näitä sattuu.varmaan joku puumaselkkaus kyseessä.
        huumeistahan täällä on ylitarjontaa.


      • onnimanne
        Käsiase kirjoitti:

        viimeksi taisi olla pidempi kuularuisku tekovälineenä.
        ainahan näitä sattuu.varmaan joku puumaselkkaus kyseessä.
        huumeistahan täällä on ylitarjontaa.

        kuusaan parhaat puumat löytyy mistä?ilman räiskintää.


    • säälittävätapaus

      kuka niin pelle on että kuulapyssyllä isottelee aikuinen mieskin vai?

      laita kaihtimet taas kiinni ettei mannet tule ja syö

      • Ihmehiippari

        Siekö se ootki joka ikkunani alla on molo kädessä kurkkimassa??


    • mielovaltias

      itse sinä sieltä kopistas kurkiskelet.
      siirrä ne kasvisi muualle sieltä nurmikoltas ja lopeta se lintujen ammuskelu ei ne linnut sun kasveja syö, mut vähän ronkkii ja voi paljastua

    • Jataasen

      Kuusaan älymistö vauhdissa!

      • varmaa

        taasen "älymistöä" näyttäisi puuttuvan.


    • powerlinna

      Veikkaampa että joku iso tatuoitu treenannut linnankundi pelotteli aseella mannet karkuun kun meinasvat palata takaisin, vaikka ne ajettu pois koko kouvolan alueelta.

      • rumilusss

        Jankuta lisää autisti. Täällä vasikoit huumeiden käyttäjät. Eikö sun mielikuvitus linnamiehet hoitele narkit?


      • etkötätätiennyt
        rumilusss kirjoitti:

        Jankuta lisää autisti. Täällä vasikoit huumeiden käyttäjät. Eikö sun mielikuvitus linnamiehet hoitele narkit?

        Itse olet rotta ja jos et huumeita vedä, niin olet myös raukka! Itse vedän joskus viihdekäyttönä, mikä sentä fiksumpaa kuin humalassa örveltäminen.

        Mitä vasikointia se muka on, jos kerron totuuden, että mannet vaan sattuu juoksemaan karkuun vahvempia linnankundeja?

        Ja kyllä ne linnankundit jahtaa kaikki mummojen potkijat pois ja narkit ketkä niiden mummojen käsilaukkuja pöllii.

        Ja mannet nyt vaan sattuu olemaan juoppoja ja narkjeja. Valkolaisilla on jopa mannejen pankkikortit, ja kun korvaukset tulee, niin viinavelat nostetaan korkoineen.


    • kaikistakovin

      Hommatkaa edes tatuointeja pellet! Olette vasta sit kovempia.

      • Bäädinglish

        Onko silla oikku teksti tatuoitunq päöllä ja asut voikkaalla? Tietenkin kirjotusvirheellä.


      • kaikistakovin
        Bäädinglish kirjoitti:

        Onko silla oikku teksti tatuoitunq päöllä ja asut voikkaalla? Tietenkin kirjotusvirheellä.

        Eikö apukoulussa opeteta kirjottaa? Vai oliko sielläkin liian vaikeeta?

        Kohta isot, treenatut ja lihaksikkaat linnankundit opettaa. Selkä heiluu askeleilla kun kävelee ja se on LEVEÄ ja täynnä tatuointeja.


      • oletvitunvammanen

        Opettaa kirjottamaan netissä valheita vai? Kohta tulen ja hakkaan sut pikkurillillä. Niin kova olen.

        Päähäs oot tatuoinut kivan sanan. Harmi et siinäki on kirjotusvirhe.


      • kaikistakovin

        Kyllä sulla niitä virheitä on. Kun kirjotit että tatuoitunq päöllä...

        Itse sinä valheita kirjotat. Jos mä kerron että hommatkaa tatuointeja, niin mikä vale se nyt on? Ei mikää.

        Toisaalta herättäähän tatuoinnit kateutta, koska niistä tulee vankila mieleen ja moni kadehtii kun ei ite ole ollu vankilas.

        Esimerkiksi sinä, kun olet työtön apukoulun käynyt.


      • kaikistakovin

        Jos et satu tietää... tai no mistä tietäisitkään, kun asut peräkammaris, etkä liiku missään, että Voikkaalta mannet lähtivät karkuun isoja treenattuja, lihaksikkaita ja tatuoituja vankilakundeja.

        Tatuoinnit kertovat, että kuulut kovempaan porukkaa. Et voi pitää edes rikolliseksi luokiteltujen jengejen liivejä kylillä, jos et omista tatuointeja.

        Kuten itse olen teettänyt monen eri porukan tunnuksilla liivit, ja sen huomaa kun tilaa tulee tiskillä jne.


      • tatuoinnit

        on ihan sieltä syvältä.on vähän kuin nämä fitnes hömpät.
        kireet pohkeet ja tyhjä pää.jne.


    • suhteetvoitattu

      Jos ei mieheltä löydy tatuointeja, on täysin pelle ja yhteiskunnan orja ja pummi. Myöskin pelkuri. Tatuoinnit kertovat että on linnasuhteet, yläluokassa.

      Voimaa ja tatuointii.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe