Abc Joutsa

BookBear

Äkäsiä asiakaspalvelijoita

91

6183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perusteleväitteesi

      Voitko perustella?

    • vanhapieru

      Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.. Ihan kivoja tyttöjä ne on.

      • AinaInkeriApsilainen

        Kyllä me ollaan ihan mukavia tyttöjä. Tervetuloa asioimaan...


      • vanhapieru

        Ja pari teistä on aika hottiksia!


    • EiApsille

      Lopetin apsilla asioimisen koska ei sinne viitti mennä kun siellä on niin nyrpee ilmapiiri kassan takana. Jos haluaa siellä asioida niin antaa mennä. Ja eipä tuolla nyt sen kummallisempaa ruokaakaan. Onneks on muitaki vaihtoehtoja ja parempaa palvelua.

      • Hohhhoijaa

        Se onkin huoltoasema, ei mikään viiden tähden ravintola. Jos gourmetruokaa haluat, kannattaa etsiä muualta.


      • EiApsille

        No en eti gourmet ruokaa vaan haluais ees maistuvaa ja kunnollista "koti" ruokaa ja sitä mitö listalla väitetään mutta ku ei ees sitä osata tehä. Ei taida ihan kokit olla sen tasoisia mitä pitäis. Ja näkeehän ton et ei siellä enään ihmisiä käy ku taso laskee niin lähtee ihmisetki ja auki olot lyhenee. Ei kukaan halua tulla kattomaan sitäkään kun akat juoruu ja kikattelee keittiössä ja juoruu niin että saliin kuuluu mutta kuitenki nyrpeillään asiakkaille. Olis varmaan esimiehellä huomautettavaa.


      • wt4t

        Huoltoasemilla huolletaan autoja , apseilla ei.


    • rupiKullit

      Aloituksen tekijä lienee hieman nyrpeä , menka viikko nuorella miehellä . Kiukunpurkaukset kuten liikenneraivokin ovat heille jokapäiväistä .

      • EiApsille

        No jos jollainen menkkaviikot niin apsin henkilökunnalla. Miten on keskimaa just palkannu ne pahimmat naama norsun v**** olevat sinne. Olis varmaan parempiakin ollu ehdolla. Onko siellä yksi hyvä työntekijä joka on siitä palkittukin.


    • kjhgfdffjll

      aukioloajat pienenee, palkka siiis vähenee, työt vähenee, hese poistui ja provikat siitä
      ei ihme jos naama on nyrpeä

      • EiApsille

        Niin ja ne nyrpeet naamat varmaan saanu aikaseks tätä.


    • ValitusPomolle

      Vittuilkaa takas näille nyrpeille lusikkapilluille!!!

      • HyviäNeuvoja

        Tässä on aika hyvö neuvo niille jotka siellä viel käy.


    • tintokure

      Käykää muualla,mikä pakko sinne on mennä,niin minäkin tein kyllästyttyäni mutrunaamoihin ja mössöruokaan. Kangasniemen Teboil tarjoaa mahtavaa ruokaa,joka siellä on kerran syönyt ei enää pakon edessäkään kurvaa ABC:lle !

    • HyviäNeuvoja

      No kyllä joo sitä ajaa vaikka kauemmaksi syömään mielummin kun menee apsille. Kannattais pikkusen kattoa työntekijöiden peiliin. Kun sinne menee niin ovella kattoo viittiikö ees mennä asioimaan. Siitä tuli silloin jo aikanaan ku avattiin sellainen juoruilijoiden työpaikka ku kaikki ns kaverit haki ja pääs samaan paikkaan. Joka ei ollut hyvä ollenkaan koska sinne oli kuitenki muualtakin hakijoita niin olisiko pikkusen pitäny miettiä. Mutta näin suoraan sanottuna jos näkee tuollaista epä käytöstä niin kannattaa tänne kirjoittamisen sijaan kirjoittaa vaikka spostia päälikölle osoitteeseen [email protected]. ei ne asiat täällä puhumalla parane

    • kiiikkuli

      Eikös sen Apsin pitänyt olla ihan paratiisi joutsalaisille!? Miten se ääni kellossa muuttui . Oman kylän ihania tyttösiä viitsittekin moittia,hymy tulee perässä,kunhan ehtii.

    • HaistakoonVitut

      Mikä hymy???

      • ApsiJaHymyEiSamaAsia

        Sitäpä minäkn kysyn


      • Def123

        Hyvä mutta kallis valikoima kaupassa


    • Ruususelta

      Naarattaa ihan oikeest vasta sit ku lopsahousu astelee ulos , naamatusten ei rohkene sil jäpikkä alakaa epäileen oman egon repsottamista .

    • Sabina99

      Harmi kun hyvä ABC pilattu epäasiallisella henkilökunnalla. Kävisin useammin, mutta valitettavasti en halua nähdä nyrpeitä asiakaspalvelijoita. Ps. Hyvin kuuluu teidän jutut ja kiroilut tiskien takaa...

      • bibna

        No eipä kyllä ruoassakaan ole siellä kehumista.


      • Väärälläalalla

        Voisi päällikkö vähän kouluttaa näitä muutamia asiakaspalvelijoita. He ovat "vaan" töissä siellä, ja sen kyllä huomaa. Hyviä on lähtenyt pois ja joku on mammalomalla, mutta yksi nyrppis on ollut alusta alkaen, eikä näy osaavan lähteä pois, vaikka esim., se hymyileminen on niin pirun vaikeeta. Ja huom. vaikka itse hymyilen, niin vastahymyä ei vahongossakaan tule.


    • wewerre

      tien toisella puolella saa myös kahvia ja syömisiä siellä me käymme luonnolliesti kun joutsan ohi ajamme, juomme kahvit käymme kusella ja jatkamme matkaa

      • Anonyymi

        En tunne Joutsaa niin hyvin, mutta mahdatko tarkoittaa Huttulaa? Kävin iäkkään isäni kanssa Huttulassa v. 2011. Isäni tiedusteli, saako ruoan kanssa sahtia. Eipä sitä kai voinut myydä. Ei siinä mitään. Nuorehko tympeä mies sanoi ettei ollut myynnissä. Siivoili lattioita ja kolisteli pöytiä vaikka paikka oli kyllä auki. Isäni kävi myös kahvilan puolelta kysymässä, entinen joutsalainen kun oli, jolloin tämä sama hemmo tokaisi erittäin töykeästi, etteikö mennyt perille. Pappa kun ei hyvin kuullut. Söimme sen muikkukeittomme vähin äänin, maksoimme ja lähdimme. Siitä lähtien paikka on minulle ollut huonon palvelun Huttula. Enkä siellä ole sen jälkeen käynyt. Jos kyseinen mieshenkilö oli omistaja, toivon että paikka olisi vaihtanut nykyään omistajaa. ABC on minun valintani jos vielä Joutsaan matkaan.


    • EiUskallaApsilleMennä

      Ja siellä apsilla on väkivaltaisia töissä jolla on tuomittu lähestymiskielto ja tulee saamaan useasta uhkauksesta ja pahoinpitelystä syytteen. Sinne ees uskalla mennä vaikka skitsoissaan myrkyttää tai käy päälle jos ei naama miellytä!!!!

    • Elämänsäilopilleri

      Ootte te joutsalaiset kyllä pellejä. Hyvät on työntekijät ja asiakaspalvellussahan huonointa on ne asiakkaat 😉

      • Exjoutsa

        Niin kyllähän sen tietää että joutsalaiset näitä haukkuja kirjoittaa. Liian pienet piirit jos joku on pyllistäny väärään suuntaan niin toiset suuttuu ja haukkuu


    • Pysähdynjoutsassa

      Kyllä sieltä on monet hyvät asiakaspalvelijat reilun vuoden aikaan lähtenyt. Mistälie tämä johtuu?

      • HyvätLähteneet

        Joo monen monta hyvää on lähteny koska muutamat sanoneet että ei näiden mätämunein takia voi töitä tehdä. Ja sittemmin saanut parempia työtarjouksia.


    • KiitosApsille

      HIENOA ETTÄ JOUTSASSA ON ABC! Työttömät saivat töitä! Ja suurin kiitos heille joiden ansiosta ABC ylipäätään saatiin Joutsaan!!!

      Itse en asu Joutsassa, vaan mökkini sijaitsee lähettyvillä joten en tunne/tiedä yhtäkään työntekijää.

      Omista kokemuksista Joutsan Abc on mm aina ollut siisti, viihtyisä ja kaupan puolelta saa kaiken tarvitsevan mökille.

      Mutta myös minä olen valitettavasti kokenut asiakaspalvelutaidoissa puutetta. Taitavat naamakerroimen mukaan olla ystävällisiä tai ei hymyillä ollenkaan asiakkaille.

      Kiitos kuitenkin Joutsalle, että olette hankkineet Abc:n sinne!!!!!!!!

      • AivanSamaABC

        En halua mitenkään lytätä tätä kirjoitusta mutta on täällä selvitty ilman abctä ennenki. Niin tonne meni ne nyrpistelijät töihin jotka ei muualle päässy. Ja kuten sanoin on sitä pärjätty ennekin. Joten ihan hyödytön putiikki joka on aiheuttanut paljon mielipahaa teineen ja sun muineen.


      • Sivukyläläinen

        On kyllä niin ammattitaidotonta sakkia siinä joutsan aabeeceellä ettei tarvi ajatellakkaan menevänsä. K-kaupallakin on yksi ainoa ammattilainen kassalla ja nyt sekin on vissiin lähtenyt, harmittaa! Oli ilo käydä hänen kassalla, niin iloinen ja positiivinen,kaikkea hyvää hälle!


      • ToinenSivuteidenliikkuja

        Sivukyläläinen olet asian ytimessä. Yksi ja vaan yksi koko apsilla ollu HYVÄ TYÖNTEKIJÄ. Mutta tai mennä sekin muualle.


      • 24tr24

        Ai hesburger lähti apsilta pois ? Onneksi täällä Hartolassa vielä hese on.


    • plussaa77

      Onko T lähtenyt pois Koon kassalta ??? Ei kai . Paras tyyppi !!!

      • Jesjesjes

        Onneks on. Viittii sielki käydä


    • rupiKullit

      "Teineen ym muineen " ? Happamuus lienee perinnöllinen ominaisuus

    • Tuttumies123

      Voi ei,onko t alkuinen lähtenyt kokonaan k-kaupalta pois? Loistava oli kyllä työssään, no, eipä tarvi enää siinä kaupassa käydä. Terveisiä Teelle!

      • Jesjesjesjesjes

        Onneks nyt voi taas käydä. Jes


      • Vihdoinkinkauppaan

        Siinä vasta ammattitaidoton asiakaspalvelija. Vältetty sitä kassaa.


    • tyyttyyt

      T on kuin auringonpaiste ! Varmasti moni jää kaipaamaan,vaikka kuka tietää, jos hän vain ansaitusti lomailee...

    • Joutsanainen

      Siinä oli asiakaspalvelija paikallaan, otti asiakkaat ihmisenä eikä vain pakollisena pahana. Mihin kummaan on hävinnyt? saisi muut ottaa mallia miten asiakaspalvelussa työskennellään.

    • kuistaRulliin

      Outoa ! minulle riittää kun kassa ottaa maksun kamoista , siitähän lienee kyse tapahtumassa .

      • Ostohyvitystä

        Seksuaalisesta tapahtumasta.


    • Joutsanainen

      Jokaisella makunsa ja mielipiteensä, minun makuuni on kyseinen asiakaspalvelija.

    • Kyllästynyttt

      Tais T lähteä koulunpenkille ja vaihtaa alaa.. Ja parempi niin.

    • rupiKullit

      Mitä tai ketä voitaisiin myös "parjata"julkisesti ? Onhan useita muitakin joiden läsnäolo yhteisösä aiheuttaa närää . Eiks jee

    • EdesRuotsia

      En äkäsyydestä osaa sanoa mutta kukaan niistä ei osaa palvella ulkomaisia asiakkaita englanniksi, saksaksi tai edes ruotsin kielellä. Taitaa olla täysin ummikkosakkia.

    • ullavainen

      En tiedä äkäisyydestä, mutta alussa oli siistimpää.
      Säästöä kai sekin.

    • rupiKullit

      Liikkeiden henkilökunnan pitää olla lipevää ja nöyrää , heidän tulee myös sietää asiakkaan kuukautiskierron metkut myös miesten vaihdevuosien tuoman "tytöttely" innon . Duunipäivien päätteeksi heitä voidaan lyödä kuten vierasta sikaa täältä kotioloista , tokihan meitä vituttaa ja johonkin /joihinkin kiukku pitää purkaa eihä sitä kunnantyönteijöitäkään ihan aina kehtaa . Olette sijaiskärsijöitä palvelualoilla . Otan osaa ja parannan käytöstäni . Olette ihania

    • gourmetti

      Varoituksen sana:älä katso puupöytien koloihin,ovat täynnä pas..aa! Ei paljoa siivoilla.

    • mikolat

      Minä olen tympäätynyt APC huonoon kahviin .Jos on Kaupojen siis nesteen huolto asemma läheellä niin menen sinne kahville niitä kun on Hartolassa kait lähin ja useimiten ruoka on tosi mahtavaa.Lähempänä Joutsaa on Katariinan kahvi mylly käyn siellä kahvilla näitä paikkoja on kun vaan katselee ympärille.täytyy vain katsella.Se on vaan niin kun on vihreä kortti lompsassa niin tulee liikaa käytettyä sitä.

      Motonet mikä on vierumäellä käyppä siellä kerran et muualle menekkään se on nesteen huoltoasemma se on keidas huoltoasemien joukossa.

      Siellä asiakas palvellaan viimeseen asti.

      Jos on aikaa poiketa tien päälinjasta hyviä kahvi paikoja löytyy kyllä enemänkin.
      Kun vältät APC asemia.

      Ne huoto asemat joista loppuu antimet jo aamupäivästä niitä vältän.
      Ovat aina Abc asemia.
      Siisteys on mennyt alas niikuin Heinolassa mitenkä on tiski katkaistu ja heitetty sivuun asiakasta ei tässä ole muistettu.
      Niikuin olisi heitetty pois linjasta menkää parempiin viihtyiimpiin paikoihin.

      Käyn paljon Vääksyssä käyppä sinäkin jos on aikaa on näkemistä Kalkkinen pulkilan harju vääksy Urajärven kartano näkemistä on ja kun Mansikat kypsyy niin herkkuja riittää.

      Ostatko pensat myöskin Abc asemalta .
      Minä en osta mistään Abc asemalta joko neste tai tepoil.
      Käyppä Heinolassa silloilla Tepoilissa on kaunispaikka kahvi on suussa sulavaa ja ruoka on mahtavaa.

      No on tullut muisteltua jo matkan tekoa olisiko jo aika vaihtaa muhun.

      Poiketkaa Hartolassa siellä on paljon hyviä paikkoja Jaripekan lisäksi.Käykää Itä-Hämeen Opistolla tai Colfkentällä .Sieltä hurahuta silan pieleen joutsan muutolaisiin nam nam ja kahvipaikat jäi pois Vatasen talossa ja op talossa jaksetaan palvella asiaksta viimeiseen asti.

      Että näin meillä Hartolassa palvellaan asiakasta.
      Ilmaiseksi yköstyökalussa.
      Jep jep.

      • Anonyymi

        Mitäpä jos panostaisit seuraavaksi kielioppiin ja oikeinkirjoitukseen...?


    • ABCrules

      Vanha juttu,mutta pitää edelleenkin paikkansa,Hartolassa ehkä tavataan Joutsassa jo luetaan.Motonetissa Nesteen huoltoasema Vierumäellä?Samalla tasolla kirjoitus taitosi kuin kirjoittamasi FAKTA.Sori,en muista mihin pitää laittaa tavuviivat.

    • Kahvilatyöntekijä

      Olikos siellä keittiön puolella kaikilla suomenkielinen todistus hygieniasta ja alan koulutuksesta kun olin näkevinäni siellä myös vahvasti radikalisoitunutta työvoimaa

    • Virlander

      Minun suosikkimyyjiö on se punatukkainen ja sitten ne pikkuiset tiukat blondit 2, tai toinen vähä punertaa. Ai ettö kyllä niitten tyttöjen jäliltö herkut maistuu. Hymyilevät aina niin mainiosti .

    • Kalle691

      Tais olla uutisankka koko ruokamyrkytys.

    • jhcvxcvb

      ei välttämättä, hysterian välttämiseksi uutisoitiiin niitä näitä juttuja joilla ei ole välttämättä todellisuuspohjaa kuten uutisissa kerrottiin ruoasta se ei kuulemma johtunut mutta sanakaan ei puhuttu sen tekijöistä, nyt uutinen hautautuu massan alle ja tuttuun tyyliin persettä kaivellaan taas antaumuksella ja sen jälkeen kaivetaan nenää ja mennää tekemään ruokaa musta parransänki leuassa, kate´lkaa välillä sinne keittöönpäin kun siinä mätätte ruokaa lautaselle, minä ainakin vältän asioimista tuossa paikassa, kannattaa tutustua esim tähän uutiseen
      http://www.duodecimlehti.fi/lehti/2016/3/duo12952, siinä hieman faktaa

      https://www.thl.fi/fi/web/infektiotaudit/taudit-ja-mikrobit/bakteeritaudit/kampylobakteeri
      näitähän saattoi tulla suomeen suuuren turistitulvan aikana talvella vuosi sitten ruottin puolelta

      • pukli-pax

        Ao. liikenneasemallahan asioi satoja asiakkaita vuorokaudessa, eikä kuitenkaan jokainen ruokailija saanut tartuntaa ja toisaalta jos tartunnan on saanut myös ruokailematta niin ruokaperäinenhän tartunta ei ollut. Ruokanäytteet on myös tutkittu - niinkuin on uutisoitukin - ja puhtaiksi todettu.
        Norovirus on erittäin tarttuva ja pitkäkestoinen, eikä sen alkuperää selvitettäne ikinä.


    • Petkunterä

      Joutsan abc siisti ja asiallinen paikka.Olen työnivuoksi käynyt monilla huoltoasemilla. Te Joutsalaiset, ette halua näämä mitään kehitystä kylällenne kun abc;n tulo noin koville ottaa. nimi:Rekkakuski

    • rupiKullit

      Kyläläisissä elää kateus toisten toimintaan ja tuo ominaisuus on perinteisestä jousalaisesta . Toisten solvaaminen & halveksunta on mieluisin huvittelumuoto jo perhepiirissä opittua , joten kaikesta opitusta naatitaan ihan oikeasti .

    • jukkajuu

      ns. pyllyverkkarikohu laajenee. on tänään uutisissa.

    • hauskaajouluakaikille

      Ystävällistä palvelua ainakin eilen. Kiitos!

    • Anonyymi

      Täällä voi joskus käydä ja joskus ei. Pitää kahtova ovella kuka on kassalla.

    • Anonyymi

      On kuitenkin mahtavaa kun voi valita ihan itse asioiko vai ei . Tuollaista valintaa elämä on .

    • Anonyymi

      Minusta pieni äkäisyys hlökunnan taholta tuo pikanttia eksotiikkaa ruokailuhetkeen ja siinä voi samalla miettiä ... kannattiko muutenkaan tulla koko puljuun.

    • Anonyymi

      Hei sinä ystävällinen Joutsalainen. Kerro minulle missä tuo Joutsan aakkosasema on. Mulla kun ei ole navikaattosia en tiedä missä tuo Köysitie 277 on. Tiedän sen teboilin siinä risteyksessä mistä käännyn keskustaan, kun tulen pohjoisesta päin. Tiedän myös K ja S kaupat, sekä torin ja molemmat rautakaupat. Toki K kaupan yhteydessä olevan tokmannin ja S-marketin etumyymälän, josta aina käydessäni haen virvoitusjuomaa.

    • Anonyymi

      Virvoitusta voit todellakin hakea Abc systeemistä joka sijaitsee kyläpahasestamme hieman noin 5 km etelään Heinolan suuntaan . Oravakiven siltaa ennen on tilavat hyvin huomattavat liittymäkaistat tuota kaipaamasi monitoimi puotia varten . Mene ja ihastu kuten minä .

    • Anonyymi

      Ei oo mulla valittamista palvelusta,ite otin kupin ja kaadoin siihen kahvia,eikä minun eessä tarvi kumarrella .Hyvä että joku vielä yleensä jaksaa olla töissä palveluammatissa kuten kaupan tms. kassalla.

    • Anonyymi

      Ihania asiallisia naisia ne ovat mut suuri osa asiakkaista aivan hanurista,voisivat nyrpistelijät syödä/kahvitella himassaan etteivät pilaa työntekijöiden päivää. Sama juttu myös niille paskojen vitsien laukojille.

      • Anonyymi

        Todella ärsyttäviä ne on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella ärsyttäviä ne on!

        Mä osaan kiertää paikan kaukaa, etten häiritse rouvien rauhaa.


    • Anonyymi

      Parasta ettet mene ABC:lle. Minäkään en käy siellä koskaan. ABC-asemilla on Suomen kalleinta bensaa ja huonoa ruokaa.

      • Anonyymi

        Eikös siellä ole melkein koko henkilökunta vaihtunut viime aikoina..jokohan uskaltaa mennä sisälle?


    • Anonyymi

      Toki uskaltaa poiketa . Kuten huomaat typerykset kertovat täällä että ajelevat ohi , asiakaskuntakin muotoutuu noin miellyttäväksi .

    • Anonyymi

      Ihan tavallisia naikkosia siellä töissä on.. olen köyrinyt kaikkiaan kolmea vuosien saatossa ;)

      • Anonyymi

        Ja sitten heräsit ja huomasit että unta vain..


    • Anonyymi

      Sivusta katsoen olen huomannut että eräs ystäväni on varsin ihastunut yhteen niistä naisista..

      • Anonyymi

        Kyllä teillä unelmat on, ei näissä jousan naisissa paljoa ihasteltavaa ole!!


    • Anonyymi

      Minä kierrän aina ABC-asemat kaukaa. Kallista bensaa ja huonoa ruokaa.

      • Anonyymi

        Kuinka kaukaa pystyt kiertämään ? Siis kiertotie mistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kaukaa pystyt kiertämään ? Siis kiertotie mistä

        Ei kiertää kannata! Herkkua on monenlaista!


    • Anonyymi

      Nykyisin asiakaspalvelualalla suurin osa asiakkaista aivan perseestä ja inisevät joka asiasta niin onko se ihme jos tiskin takana on kiukkunen myyjä? Ihan oikeesti nykyisin ei tartte sietää paskaa käytöstä eikä nuolla asiakkaan persettä.

      • Anonyymi

        Viimeksi kyllä tykkäsit ja ite imit kivasti ja nielit kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeksi kyllä tykkäsit ja ite imit kivasti ja nielit kaiken.

        Pitikö tuokin kertoa julkiseti ? Olet ilkeä


    • Anonyymi

      Aina on ollut mukava käydä ABC:llä kahvilla tai syömässä,kassatytöt mukavia ja hymy herkässä.

      • Anonyymi

        Ja jotkut käy ihan niiden mimmien takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jotkut käy ihan niiden mimmien takia.

        Taitaa jotkut käydä kundienkin takia


    • Anonyymi

      Liekö siellä vielä se Kanavuoren apsilta sinne kyörätty hieman iäkkäämpi madame, joka ei ole koskaan tullut kenenkään kanssa toimeen. Jos se onkin Keskimaan mafian heittopaikka.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3518
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      192
      1621
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1307
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1182
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      835
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      804
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      799
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      50
      793
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe