Reseptin hakeminen kannattaa ja on helppoa

dvegrhjykluyj

Älkää hyvät veljet miltään helppoheikeiltä tai hämärämiehiltä ostelko ties mitä myrkkyjä ylihintaan! Olen itsekin moiseen joskus haksahtanut, mutta en enää. Niin helppoa on saada resepti lääkäriltä, sildenafiili ei apteekissa nykyään maksa juuri mitään ja saa taatusti aitoa ainetta.

Lähdin liikkeelle, koska nykyinen naisystävä on hurjan halukas ja tahtoo harrastaa seksiä useinkin tuntikausia. Ja tykkään tietysti itsekin, mutta näin 35-vuotiaana ei ole enää 16-vuotiaan kunnossa.

No, netin kautta ajanvaraus työterveyslääkärille ja parin päivän päästä odottelin siellä vuoroani. Naislääkäri vielä. Vähän jännitti sekin, koska olettamukseni mukaan mies olisi voinut olla ymmärtäväisempi ja tietyllä tavalla suuripiirteisempi. Mutta turha oli sekin pelko!

Ilmoitin olevan erektioasiaa, lääkäri ymmärsi heti, vaikutti oikein rohkaisevalta ja helppo oli jatkaa juttua. Kerroin kuten asia on, että pääsääntöisesti vehje toimii ihan ok, mutta haluaisin kyetä enempään lyhemmillä palautumisajoilla ja että tiedän lääkkeestä olevan huomattavasti apua.

Lääkäri oli heti myötämielinen. Kertoi sildenafiilin olevan nykyään tosi halpaakin. Kyseli pakolliset jutut että onko verenpainetta, sydänvaivoja tai muita perussairauksia ja lääkityksiä. Eipä ole, sanoin. Lekuri katsoi myös aiemman työterveystarkastuksen tuloksia ja totesi, että hyvältähän täälläkin kaikki näyttää. Ei mitään estettä lääkemääräykselle.

Niinpä hän ryhtyi oitis näppäilemään reseptiä. Katsoi hintojakin ja kertoi mitä pakkauskokoa olisi edullisinta ostaa. Vahvuuksistakin tuli puhetta ja totesimme, että 100mg:nen kolmeen-neljään osaan jaettuna tulisi halvimmaksi. Tuossa tuokiossa minulla oli määräys Orionin sildefiilille, 100mg vuodeksi ilman sen kummempia rajoituksia. Koko hommaan meni 15-20 minuuttia eikä ainuttakaan epämukavaa kysymystä tai mitään kopelointeja.

Siitä saman tien apteekkiin ja kaksi 12 kappaleen pakettia haltuun. Maksoi vähän reilun kympin koko satsi ja noilla puuhailee satakunta kertaa. Että ei ole seksisessio hinnan kiroissa ainakaan lääkkeen puolesta :)

Tällainen oli oma kokemus ja sen myötä haluan kannustaa muitakin miehiä rohkeasti lääkärin pakeille. Ei kannata mustan pörssin kauppiaita ylihinnoilla lihottaa. Luonnollinen asia ja kyllähän nyt aikamies kehtaa sen lääkärille toimittaa, kun kehtaa kerran naidakin :)

6

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äskeinen

      Vielä lisään, että kaikilla ei tietenkään työterveyspalvluihin tuollaiset asiat kuulu ja terveyskeskuslääkärille pitää jonottaa pitkään. Mutta vaikka yksityiselläkin pitäisi vastaanottoajasta muutama kymppi pulittaa, niin on se silti kannattavaa. Ja ihan yleislääkäri pystyy reseptin kirjoittamaan, jos ei mitään erityistä lisätutkimuksia vaativaa elimellistä vikaa ole.

      • Palautumisaikaeiperuste

        Ylläolevilla spekseillä ei lekurilta resepti irtoa, eikä ilman tutkimuksia.


    • alkuperäinenaloittaja

      Muuten takuulla irtoaa, ainakin minulla onnisti enkä usko tuon lekurin kovin poikkeuksellinen olleen. Lääkärit tietää varsin hyvin, että jostain niitä hommataan kuitenkin ja se on perusterveelle ihmiselle varsin haitaton lääke. Väkisin tulee mieleen, että oletkohan itse nappikauppias ja omaa bisnestä varjelet...

      • oheistoimenpiteet

    • sdfsdsdffd

      Irtoaako näiltä nettilääkäreiltä (esim terveystalo)?

    • nytsujuu

      Lääkäriltä hain reseptin. Koko homma 5 min ei mitään kyselyjä. Kyllä kannatti. Elämänlaatu parani huomattavasti kun ei tarvitse ko. asiaa murehtia. Seksin aikana ei tarvitse jännittää, että pelittääkö se taaskaan loppuun asti. Erektiot on tosin jo puolikkaalla 100mg tabletilla joskus lähes tuskallisen kovia, mutta ei passaa valittaa.
      Lääkäriä ei todellakaan kannata jännittää, se on heille arkipäivää. Mutta jokainenhan tietysti päättää itse harrastaako seksiä vai ei...

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1185
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      15
      1091
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      32
      1034
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe