Vituttaa! joo

grkoter

On tässä jonkun aikaa katottu tätä touhua ja alkanut vituttaa! Anteeksi naisille tämä kielenkäyttö. Ihmiset kohtelevat toisiaan paskasti, myös minä olen kohdellut muita ja olen miettinyt mistä näitä ajatuksia kumpuaa mieliimme. Kaikki terrorismi maailmassa, sodat, toisten tappaminen. Kaikkein eniten vihaan sadismia, miksi jotkut saavat mielihyvää toisten kyykyttämisestä. Olen yrittänyt pitää yllä asennetta "kohtele muita niinkuin haluaisit itseäsi kohdeltavan". Itsemurha ei ole ratkaisu, koska mistä tietää mitä tapahtuu, syntyykö uudelleen vai mitä. Olen tullut siihen tulokseen, että elämän tarkoitus on oppia olematta niinsanotusti "mulkku". Elämä/Elämät itsessään on "helvetti" täynnä kaikkea paskaa josta tarkoitus päästä joskus niin sanottuun "taivaaseen". Tarkoitus on saavuttaa tietty hyvien tekojen määrä ja pahat teot vähentävät tätä määrää.

11

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jahyvätulee

      Sinua pännii tämä hulvaton meno. Ei hyvältä näytä. Kristittynä uskon että tämä nykyinen aikakausi on kulkemassa loppua kohti ja Jeesus Kristus tulee pian. Ei tarkoitus ole että olemme tai tulemme mulkuiksi.
      Lue Jumalan sanaa ja etsi totuutta Kristuksesta.

    • Aivan.Aivan

      "Olen tullut siihen tulokseen, että elämän tarkoitus on oppia olematta niinsanotusti "mulkku"."

      Juuri tästä on kysymys. Ja tehdä lisäksi hyvää.

      • mikäonhyvyys

        Olen oppinut viimeaikoina että toisen hyvä voi olla toisen paha. Joillekin esim. suurpiirteisyys on hyvyyttä ja nipottaminen pahuutta.

        Toiselle asia voi olla toisinpäin. Joku voi kokea, että suurpiirteisyys edustaa hälläväliätyyppiä ja pahuutta ja nipottaminen on ansiokasta tarkkuuteen ja totuuteen pyrkimistä niinkuin tiedemiehelle konsanaan.


    • Toinen_samaa_mieltä_

      Minä taas olen alkanut nähdä tämän koko maanpäällisen elämän lähinnä illuusiona, valheellisena kuvajaisena, joka voi näyttää päältä päin kauniilta, mutta onkin pelkkää petosta ja valhetta.

      Toki on ihan hyvä, että ihmisellä on luontainen pyrkimys hyvään, tai jalostumiseen, tai siihen, että edes yrittää tulla paremmaksi ihmiseksi, mitä on ollut, tai on nyt.

      Mutta itse olen nähnyt elämäni aikana tv:n ja median tuutista niin paljon kaikenlaista pahaa, uutisointeja sotimisesta, väkivaltaa, raiskauksia, terrorismia ja ääretontä köyhyyttä, sekä taloudellista epätasa-arvoa, että minun on aika vaikea uskoa Jumalan olevan hyvä. Jos Hän on hyvä, ja rakastava Isä, niin miksi Hän sitten antaa ja sallii kaikkea tälläista ylipäätään tapahtuvan?
      Se on sellainen kysymys, johon ei ole olemassa, eikä löydy vastausta.

      • mitenpäinvaan

        No, jos kerran sanot, että kaikki on vaan illuusiota, niin mitä väliä sillä oikeastaan on mitä Jumala tekee tai on tekemättä.

        Ehkä se rakastaa meitä kaikkia ja antaa kaikkien kukkien ns. kasvaa. Meidän ihmisten tulee puuttua ihmisten tekemisiin, ei minkään Jumalan. Meidän tulee yhdessä rakentaa itsellemme parempi maailma, joka on kuitenkin pohjimmiltaan pelkkä illuusio. Ehkä kuoltuamme siirrymme oikeaan todellisuuteen ja ymmärrämme tämän illuusion ja sen merkityksen. Ehkä me vain tulemme tänne oppimaan mitä kärsimyskin on. Ehkä me palaamme tänne useitakin kertoja oppiaksemme. Onhan täälläkin omat hetkensä.

        Tämäkin illuusio kehittyy johonkin suuntaan ja ainakin tieto näyttäisi lisääntyvän. Mä en itse pidä uskonnoista, enkä ideologioista, jotka on ihmisen kyhäelmiä ja ihan harhasta touhua muutenkin. Illuusiota illuusiosta vai miten sen nyt sanoisi.

        Joku Jeesuskaan ei kuitenkaan ollut mikään uskonnonopettaja, vaan opetti vaan miten olisi hyvä elää. Ihmiset sitten teki uskontoja Jeesuksesta, ei niinkään siitä mitä hän sanoi ja opetti. Ehkä tässä tuhansien vuosien kuluessa ihmiset vähitellen jo alkaa oppia elämään hyvin.


      • Ei Jumala ole luvannutkaan puuttua tähän ihmisten elämään. Hän on aikoinaan antanut ohjeet joita tulee seurata ja antanut ihmiselle vapaan tahdon syntymän ja kuoleman väliseksi ajaksi. Voit elää elämäsi kuinka tahansa Jumala ei siihen puutu. Sanktiot tulevat vasta viimeisellä tuomiolla.


      • Uskontojen-uhrit
        mr.retired kirjoitti:

        Ei Jumala ole luvannutkaan puuttua tähän ihmisten elämään. Hän on aikoinaan antanut ohjeet joita tulee seurata ja antanut ihmiselle vapaan tahdon syntymän ja kuoleman väliseksi ajaksi. Voit elää elämäsi kuinka tahansa Jumala ei siihen puutu. Sanktiot tulevat vasta viimeisellä tuomiolla.

        Tässä taas oivat muistutus, että uskonnoilla pelottelu on ikävä kyllä arkipäivää vielä vuonna 2017 monessa suomalaisessa perheessä. Täältä pelottelun uhreille apua http://www.uskontojenuhrientuki.fi/


    • Panenmoloo

      Mulla on hyvä perse.

    • itehumalassa

      Humala palkitsee oikeamieliset ja hyvät, eikö siinä ole tarpeeksi?

    • Joh1717

      Niin kuin te tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille. Luuk 6:31

    • vithjkkkkllll

      Olen jokseenkin kiltti ihminen mutta siitä huolimatta saan kokea "mulkkumaista"kohtelua muiden taholta. Kaiken huipuksi minua itseäni pidetään "mulkkuna"jos en aina suostu mukautumaan muiden tahtoon. Haluaisin uskoa tähän "tee toisille niin kuin haluaisit itsellesi tehtävän" ei mielestäni aina toimi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5450
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3497
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1622
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1564
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1038
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe