Vincit tipahti GPtW listalta

näinsevainmenee

Tuliko krapula monen vuoden itsepetoksen jälkeen?

24

665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panomiespanee

      Nyt hinkataan sitä ankkaa

    • AsiakasMaksaa

      Hiukan ennalta-arvattu trolli, sillä Vincit ei osallistunut tänä vuonna jotta joku muukin saisi voittaa välillä. Jalo teko Kuituselta.

      • helppoooo

        Jadervelin kanssa fuusioitumisen jälkeen olisikin ollut järkevää yrittää pärjätä? Turpiin olisi tullut sen Kuitunenkin tajuaa.


      • kuitunenonjumalanpiika

        Hallelujah.


    • isohah

      Eiköhän näiden tämän tyyppisten palkintojen arvo ole täysi nolla......HR ja johto kertoo oman näkemyksen kuinka hienoa töissä kaikilla on ja eniten paskaa jauhava voittaa. Siksi esim. jopa CGI on vastaavan palkinnon onnistunut haalimaan......

      • lskekdkzkkedkkddk

        CGI nyt onkin 5-6 vuotta edellä näistä GPtW-firmoista. Sama YT rumba koittaa näillekin, aikanaan ja sitten muistellaan kultaisia vuosia...


      • inh0use

        HR varmaan kirjoittaa näitäkin: http://gofore.com/tyokulttuurishokkihoitoa-goforen-tapaan/

        Vai olisiko se vaan niin että toiset työpaikat on parempia työntekijälle kuin toiset?


      • kdkekzkekkkdkekdk

      • vhhfkknghjkk

      • Repe29
        lskekdkzkkedkkddk kirjoitti:

        CGI nyt onkin 5-6 vuotta edellä näistä GPtW-firmoista. Sama YT rumba koittaa näillekin, aikanaan ja sitten muistellaan kultaisia vuosia...

        CGI:llä on ihan oma kilpailu, jonka se aina itse voittaa :-)


    • kdkekdkdkekdkdkd

      Asiat on siltä miltä ne näyttää. Vincit ei voinut osallistua Javerdelin oston jälkeen.

    • näinsevainmenee

      ja mäkun olin niin vahingoniloa täynnä..päiväni on pilalla

    • upper.topper.down.up

      Mikäkön ihmeen vimma täällä on jollain ihmisillä mollata Vincitiä oikein olan takaa ja pitkään? Itse en ole firmassa ikinä ollut enkä kyseiseen firmaan aio koskaan edes hakea. Mutta silti en jaksa parjata yritystä viikko kaupalla.

      • kkkmarket

        Ehkä ihan aiheesta?


      • AsiakasMaksaa

        Vincitiä parjaavat ne, jotka luulivat olevansa kovia jätkiä mutta eivät päässeet sinne töihin. Pitäisi olla oikeasti kova jätkä eikä joku Windows-peelo.


      • khgkkkjghhjj
        AsiakasMaksaa kirjoitti:

        Vincitiä parjaavat ne, jotka luulivat olevansa kovia jätkiä mutta eivät päässeet sinne töihin. Pitäisi olla oikeasti kova jätkä eikä joku Windows-peelo.

        Enkäpä kaikki ei edes arvosta tuollaista markkinointihuttua


    • Wapit

      Vincit = Riot-E

      • WhiteRiot

        Ainoa "Riot" jonka tunnen on: The Clash - White riot, mutta se rulettaa... tosin kuin näm paskat täällä


      • skdkekkskskekdk
        WhiteRiot kirjoitti:

        Ainoa "Riot" jonka tunnen on: The Clash - White riot, mutta se rulettaa... tosin kuin näm paskat täällä

        Eli et elänyt dotnet buumia


    • yyteetäodotellessa

      Siellä on käynnissä ihmismassan pumppaaminen sisäänpäin. Kohta huomaavat, että ei perkele, ei olekaan tekemistä kaikille...

      • dkdkdkdkdkdkd

        Lihaa ne ihmiset vain Ankkafirmassa on.


      • AsiakasMaksaa

        Tuota olen vähän itsekin miettinyt että onko siellä vähän liian kova luotto tulevaisuuteen. Se on niin monta kertaa nähty tässä maassa että hommat voi yhtäkkiä vähentyä paljonkin. Eihän johtoa tietenkään liikuta tippaakaan kun porukkaa laitetaan pihalle. It-alalla kaikki ovat vain resursseja väitti HR mitä tahansa.


      • kdkdkdndmdmdk

        Näinpä. Alkaako pöhinä köhiä? Menikö firman sumpit väärään kurkkuun?


    • Näinsiis

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe