Asunnot Alanyassa

mistälöytyyhalvalla

Täällä aina välillä väitetään että asuntojen hinnat olisivat pudonneet Alanyassa.

Itse en löydä yhtään myynti-ilmoitusta keskusta asunnoista jonka hinta olisi edes
alle 1000Eur/neliö.

Mistä niitä superhalpoja asuntoja muka löytää?

82

1207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AlanyanLKV

      Valitse myyntivalikoimista se juuri sinulle mieluisa asunto. Mene välittäjälle ja tarjoa 500€ neliöltä. Mutta älä tarjoa kuin yhdestä kohteesta kerrallaan jos et tahdo ostaa useita. Tulee nimittäin tarjoukseesi kättä päälle aika äkäisesti.

      • mistälöytyyhalvalla

        Taidat olla huumorimiehiä

        Kun kerran tiedät nämä hommat, niin olisin kiinnostunut 2 1 asunnoista Alanyan keskustassa esimerkiksi elite marine tai vaikka best home 20.

        500 eur / neliö niin tehdään kaupat !!


      • AlanyanLKV
        mistälöytyyhalvalla kirjoitti:

        Taidat olla huumorimiehiä

        Kun kerran tiedät nämä hommat, niin olisin kiinnostunut 2 1 asunnoista Alanyan keskustassa esimerkiksi elite marine tai vaikka best home 20.

        500 eur / neliö niin tehdään kaupat !!

        Meillä paikallisilla välittäjillä ja paikallisilla ilmaispalstoilla on asunnot myynnissä. Ei täällä suomi24:ssä. Katso sopiva kohde, tutustu siihen ja asiapapereihin, marssi välittäjälle käsirahan kanssa ja tee tarjous. Jos ei juuri se myyjä ymmärrä myydä, niin siirry seuraavaan. Vaatii hieman vaivaa Alanyassa, ei täällä. Rahallinen palkka pienestä vaivannäöstä ostovaiheessa palkitaan huimalla säästöllä. Niitä säästörahoja ei tarvitse uurastamalla tienata. Yhä useammalla on mahdollisuus ostaa upeita loma-asuntoja, kun hinnat on enää enintään puolet muutaman vuoden takaisesta. Yli 500€ neliöltä maksajat maksavat aivan tyhjästä. Ja kalustuksenkin saa kaupan päälle, kun myyjä häipyy kuitenkin pois kokonaan Alanyasta.


    • NeitoAlanya

      Itselläni on 38 neliön yksiö kävelymatkan päässä Alanyan keskustasta.
      Talo rakennettu 2010 ja asunto maksoi noin 23 000 euroa välityspalkkioineen

      • mistälöytyyhalvalla

        Et varmaan luopuisi siitä 25 000 eurolla?
        On aikoinaan saanut asuntoja keskustastakin alle 1000 eur/neliö mutta tarkoitinkin lähinnä tätä päivää, hinnat nousseet kuitenkin vuodesta 2017


      • AlanyanLKV
        mistälöytyyhalvalla kirjoitti:

        Et varmaan luopuisi siitä 25 000 eurolla?
        On aikoinaan saanut asuntoja keskustastakin alle 1000 eur/neliö mutta tarkoitinkin lähinnä tätä päivää, hinnat nousseet kuitenkin vuodesta 2017

        Aina löytyy joku jota faktat eivät vakuuta ja on vaikeaa uskoa että juuri sen oman asunnon arvokin on romahtanut muiden mukana. Onnea vaan paskan ostoksesi kanssa. Paskan myivät sulle tuplahintaan. Voisit pitää puhuttelun huijarivälittäjällesi. Pitää malttaa olla ostamatta kunnes löytyy myyjä joka myy ostajan ehdottamaan hintaan. Tällä hetkellä ei pidä maksaa yli 500€ neliöltä. Ei mistään sijainnista. Myyjiä kyllä löytyy.


      • NeitoAlanya

        Höpön löpön.
        Meidän talosta ei tällä hetkellä kukaan saa asuntoa tuohon hintaan.
        Muutama kauppa talossa tehtiin viime vuoden aikana ja neliö hinnat asunnon koosta riippuen 900-1400 euroa.
        Turha kuvitellakaan saavansa 500 euroalla/neliö laadukasta asuntoa Alanyan keskustan alueelta


      • mistälöytyyhalvalla
        AlanyanLKV kirjoitti:

        Aina löytyy joku jota faktat eivät vakuuta ja on vaikeaa uskoa että juuri sen oman asunnon arvokin on romahtanut muiden mukana. Onnea vaan paskan ostoksesi kanssa. Paskan myivät sulle tuplahintaan. Voisit pitää puhuttelun huijarivälittäjällesi. Pitää malttaa olla ostamatta kunnes löytyy myyjä joka myy ostajan ehdottamaan hintaan. Tällä hetkellä ei pidä maksaa yli 500€ neliöltä. Ei mistään sijainnista. Myyjiä kyllä löytyy.

        No miksi et sitten tarjoa sitä asuntoa 500 euron neliöhinnalla AlanyanLKV? Nyt sitten aletaan vinkumaan että pitää odottaa ennen kuin joku suostuu, kun äsken sanoit että tulee nopeasti kättä päälle jos sen tarjoaa. Saa kyllä kuolla vanhuuteen jos sitä hintaa jää odottelemaan ja myös lapsenlapset ehtii kuolla vanhuuteen.

        NeitoAlanya, vähän joutuu olla kade, kun olet asunnon tuohon hintaan saanut, etkä ilmeisestikään ole aikeissa sitä myydä, enkä ihmettele!


      • AlanyanLKV
        mistälöytyyhalvalla kirjoitti:

        No miksi et sitten tarjoa sitä asuntoa 500 euron neliöhinnalla AlanyanLKV? Nyt sitten aletaan vinkumaan että pitää odottaa ennen kuin joku suostuu, kun äsken sanoit että tulee nopeasti kättä päälle jos sen tarjoaa. Saa kyllä kuolla vanhuuteen jos sitä hintaa jää odottelemaan ja myös lapsenlapset ehtii kuolla vanhuuteen.

        NeitoAlanya, vähän joutuu olla kade, kun olet asunnon tuohon hintaan saanut, etkä ilmeisestikään ole aikeissa sitä myydä, enkä ihmettele!

        Tiskinalushinnat ovat voimassa välittäjien myyntitoimistoissa, ei täällä. Viralliset hintapyynnöt ovat hölmöjä varten. Hölmöjä, joita aina silloin tällöin ilmestyy oven taakse höynäytettäväksi. Tule katsomaan mieluisa asunto, tee tarjous ja odota. Ei niitä todellisia myyntihintoja anneta suomi24:llä paskanjauhajille vaan tosiostajille.


      • Mistälöytyyhalvalla
        AlanyanLKV kirjoitti:

        Tiskinalushinnat ovat voimassa välittäjien myyntitoimistoissa, ei täällä. Viralliset hintapyynnöt ovat hölmöjä varten. Hölmöjä, joita aina silloin tällöin ilmestyy oven taakse höynäytettäväksi. Tule katsomaan mieluisa asunto, tee tarjous ja odota. Ei niitä todellisia myyntihintoja anneta suomi24:llä paskanjauhajille vaan tosiostajille.

        Kuten kaikki jo tiesivätkin että tämä kaverin puheet on pelkkää sontaa. Alatyylinen lässytys alkaa heti kun pitäisi todistaa sontapuheensa. Mutta jatka samalla hienolla valitsemallasi paskanpuhumisen tiellä kuin nämä muutkin trollit. Kateus ei ole kaunista eikä haavehinnat muutu todeksi toivomalla.


      • AlanyanLKV
        Mistälöytyyhalvalla kirjoitti:

        Kuten kaikki jo tiesivätkin että tämä kaverin puheet on pelkkää sontaa. Alatyylinen lässytys alkaa heti kun pitäisi todistaa sontapuheensa. Mutta jatka samalla hienolla valitsemallasi paskanpuhumisen tiellä kuin nämä muutkin trollit. Kateus ei ole kaunista eikä haavehinnat muutu todeksi toivomalla.

        Et tullut minulle kaveriksi sillä kun minä tai kollegani saatiin myytyä sinulle ylihintaan totaalista schaissea. Eikä muutenkaan täällä tarvitse mitään todistella. Et vain ole enää kiinnostavaa kohderyhmää. Sinulle on jo myyty ylihintainen asuntosi, niin ei kannata nähdä mitään vaivaa vuoksesi. Kiitos hyvistä nauruista. Asuntosi myyjän kanssa naurettiin kaupan jälkeen ja kilisteltiin skumppaa. On se tiedossa että oman tyhmyyden ja totuuden paljastuminen jälkikäteen harmittaa niiiiiiiiiiiiin kovasti.


      • Mistälöytyyhalvalla

        Kiitos siitä, minä olen erittäin tyytyväinen ostokseeni ja siitä maksettuun hintaan.
        Eikä harmita yhtään kun saan nauttia kesälomani mahtavasta säästä etelässä. Olen erittäin kiitollinen siitä että "huijasitte" minua tekemään elämäni parhaan hankinnan jota en ole katunut sekuntiakaan ja josta saan nauttia aina eläkepäiviäni myöten tulevaisuudessa.


      • huijari
        AlanyanLKV kirjoitti:

        Et tullut minulle kaveriksi sillä kun minä tai kollegani saatiin myytyä sinulle ylihintaan totaalista schaissea. Eikä muutenkaan täällä tarvitse mitään todistella. Et vain ole enää kiinnostavaa kohderyhmää. Sinulle on jo myyty ylihintainen asuntosi, niin ei kannata nähdä mitään vaivaa vuoksesi. Kiitos hyvistä nauruista. Asuntosi myyjän kanssa naurettiin kaupan jälkeen ja kilisteltiin skumppaa. On se tiedossa että oman tyhmyyden ja totuuden paljastuminen jälkikäteen harmittaa niiiiiiiiiiiiin kovasti.

        Eli neuvot kannattaa ottaa tältä kaverilta jatkossakin? Ha!


      • AlanyanLKV
        Mistälöytyyhalvalla kirjoitti:

        Kiitos siitä, minä olen erittäin tyytyväinen ostokseeni ja siitä maksettuun hintaan.
        Eikä harmita yhtään kun saan nauttia kesälomani mahtavasta säästä etelässä. Olen erittäin kiitollinen siitä että "huijasitte" minua tekemään elämäni parhaan hankinnan jota en ole katunut sekuntiakaan ja josta saan nauttia aina eläkepäiviäni myöten tulevaisuudessa.

        Suomalaiset ovat hyväntahtoisia hölmöjä. Ovat kiitollisia, vaikka heitä vedätetään mennen, tullen sekä palatessa. Jostakin kumman syystä liikaa maksavat asiakkaat ovat aina suomalaisia. Ja ovat kaiken lisäksi tyytyväisiä heiltä liikaa perittyyn hintaan. Hieman katselemalla ympäriinsä voi helposti säästää kymmeniä tuhansia euroja. Mutta kyllä se minulle sopii, jos joku haluaa maksaa aivan liikaa. Sinäkin kuiten olet perusköyhä, kun et pystynyt parempaan kuin yksiön ostoon. Monta monta lisävuotta lainojen maksuun tai useita vuosia säästämistä ja töitä tuon liikaa maksetun hinnan vuoksi. Kaikki ihan turhaan. Ja sekös suututtaa ja harmittaa jälkikäteen. Viimeistään sitten kun tajuat itse sen asian mitä tapahtui.


      • Kivaamennätaas
        Mistälöytyyhalvalla kirjoitti:

        Kiitos siitä, minä olen erittäin tyytyväinen ostokseeni ja siitä maksettuun hintaan.
        Eikä harmita yhtään kun saan nauttia kesälomani mahtavasta säästä etelässä. Olen erittäin kiitollinen siitä että "huijasitte" minua tekemään elämäni parhaan hankinnan jota en ole katunut sekuntiakaan ja josta saan nauttia aina eläkepäiviäni myöten tulevaisuudessa.

        Minä myös olen tyytyväinen hankintaani. Paljon maksoi, mutta oli se sen väärtti. Omistanut jo useita vuosia. Myyntiaikeita ei todellakaan ole enkä ostanut sijoituskohteeksi. Ihan on omaan käyttöön ja aina kun haluaa, voi tilata lennot huoletta ja mennä omaan kotiin. Jos ruokaa riittää ja laskut tulee maksettua ja vähän säästöönkin jää, mitä väliä olenko jonkun mielestä maksanut liikaa? Espanja ja Kreikka olisivat viimeiset paikat Thaikkujen ohella mistä asunnon hankkisin.


      • Miksieivoitunnustaa
        Kivaamennätaas kirjoitti:

        Minä myös olen tyytyväinen hankintaani. Paljon maksoi, mutta oli se sen väärtti. Omistanut jo useita vuosia. Myyntiaikeita ei todellakaan ole enkä ostanut sijoituskohteeksi. Ihan on omaan käyttöön ja aina kun haluaa, voi tilata lennot huoletta ja mennä omaan kotiin. Jos ruokaa riittää ja laskut tulee maksettua ja vähän säästöönkin jää, mitä väliä olenko jonkun mielestä maksanut liikaa? Espanja ja Kreikka olisivat viimeiset paikat Thaikkujen ohella mistä asunnon hankkisin.

        Ei pidä paikkaansa. Joka päivä sinua harmittaa ja joka toinen päivä vituttaa se liikaa maksettu osuus. Mietippä mitä kaikkea mukavaa saisit niillä kymmenillä tuhansilla. Nyt siitä kaikkesta mukavasta nauttii se välittäjä ja asunnon myyjä. Rilluttelevat sinun rahoillasi.


      • trollimikätrolli
        AlanyanLKV kirjoitti:

        Tiskinalushinnat ovat voimassa välittäjien myyntitoimistoissa, ei täällä. Viralliset hintapyynnöt ovat hölmöjä varten. Hölmöjä, joita aina silloin tällöin ilmestyy oven taakse höynäytettäväksi. Tule katsomaan mieluisa asunto, tee tarjous ja odota. Ei niitä todellisia myyntihintoja anneta suomi24:llä paskanjauhajille vaan tosiostajille.

        AlanyanLKV ei ole eläissään myynyt yhtää asuntoa.


      • AIanyanLKV
        trollimikätrolli kirjoitti:

        AlanyanLKV ei ole eläissään myynyt yhtää asuntoa.

        Ei niin, kaikki on ostajat ostaneet ihan itse ja vieläpä vapaaehtoisesti. Siinähän se naurettavuus ja tyhmyys piileekin. Ylivoimaisesti typerimmät ostokset tekee suomalaiset ostajat. Huonoin paikka talossa, huonoin sijainti, huonoin yhtiö mutta korkein hinta. Siinä suomalaisen ostajaprofiili.


      • Mistälöytyyhalvalla
        Miksieivoitunnustaa kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Joka päivä sinua harmittaa ja joka toinen päivä vituttaa se liikaa maksettu osuus. Mietippä mitä kaikkea mukavaa saisit niillä kymmenillä tuhansilla. Nyt siitä kaikkesta mukavasta nauttii se välittäjä ja asunnon myyjä. Rilluttelevat sinun rahoillasi.

        No mutta nyt pitää kyllä sanoa että eipä harmita. Minulla ei kauheasti ole mitä pitäisi hankkia ja jos on, niin ei se ole niin kallista että tarttis harmitella. Ostin mitä halusin ja olen ollut ostokseeni tyytyväinen. Onko se vaikeaa ymmärtää? Velkää minulla ei ole kuin mitä joskus luottokorttia höylään matkoilla.


      • Sunhillotonmullanyt
        Mistälöytyyhalvalla kirjoitti:

        No mutta nyt pitää kyllä sanoa että eipä harmita. Minulla ei kauheasti ole mitä pitäisi hankkia ja jos on, niin ei se ole niin kallista että tarttis harmitella. Ostin mitä halusin ja olen ollut ostokseeni tyytyväinen. Onko se vaikeaa ymmärtää? Velkää minulla ei ole kuin mitä joskus luottokorttia höylään matkoilla.

        Tässäpä ne tulivatkin ihan kaikki. Itsensä pettäjän kaikki ominaisuudet esillä yhdessä viestissä. Prototyyppi. Jo pelkästään se, että täällä pitää hokea samaa mantraa ja todistella päinvastaista, niin osoittaa että vituttaa niin että verenpaine on tapissa ja yöunetkin heikonlaiset.


      • Mistälöytyyhalvalla

        Kannattaa opetella se, että siä et ole minä. Miksi väkisin pitää yrittää saada toinen manipuloitua? Olet tyhmä, kun et hyväksy ihmisen omaa mielipidettä. Sääliksi käy läheisiäsi. Kammottavassa diktatuurissa joutuvat elämään. Tiedoksi se, että on olemassa ihmislaji, joka ei tunne kateutta eikä ilkeyttä. Siihen sinä et tule kuulumaan todnäk koskaan. Nuo tunteet ovat läsnä sinulla koko ajan, oli se sitte asunto ulkomailla, toisen uusi auto, parempi työ, kauniinpi vaimo tai komeampi mies, what ever. Ihmiset, jotka ovat kilttejä ja jotka ovat tehneet töitä elantonsa eteen, huolehtineet toisista ja aina auttannet muita laittaen itsensä kakkoseksi siinä vaiheessa, eivät koskaan olisi kuten sinä. Olet stereotyyppi ja hymähtelemme täällä kaikki.


    • serrv
      • viirujapesonen

        Virussivusto? Ei kiitos!


    • YlenVarovainen

      Kyllä asunnon osto Alanyasta ei kannata millään hintaa. Poliittinen tilanne on räjähdysherkkä emmekä voi tietää mitä tapahtuu.
      Vuokraaminen on AINA joustava sekä taloudellinen tapa.

      • Mistäsaahalvalla

        Just joo, Floridan asunnot ne vasta kuumille kiville menee tänä pvnä. Ennen Turkkiin kuin Jenkkeihin.


    • Sahibinden
      • AlanyanLKV

        Ei tässä mistään pyyntöhinnoista jankuteta. Kyse on hinnoista, joilla hyvät ostajat tekevät kauppoja. Kaupantekohinnat ovat tällä hetkellä noin puolet noista pyynnöistä. Kuten jo aiemmin mainitsin, niin aina silloin tällöin tulee hölmö joka maksaa enemmän. Jostakin kumman syystä kyseessä on aina suomalainen.


    • Sahibinden
      • yksiö

        Yksiöhän tuo on. 1 huone ja keittiö


      • samajätkä

        Tuo on 1 1, jossa ensimmäinen ykkönen tarkoittaa makuuhuoneiden määrää ja toinen olohuoneiden määrää. Eli suomalaisittain kaksio. Mutta turkkilaiset nyt merkkaa asunto-ilmoituksiin tietoja miten sattuu kun kunnollisia lakeja ja sääntöjä markkinointiin ei ole kuten meillä Suomessa.


      • eieläissään

        Eipä lue rakennusvuotta. Lienee siltä ajalta, että on jo kohta purku-uhan alla. Ikkunat viime vuosituhannelta. En eläissäni muuttaisi tuohon läävään. Mahtava tuo klosetti.


      • Laetizia

        Itsekin kävin nuo Alanyan kuviot katsomassa..ihan ok..mutta otin varman päälle ja ostin Euroopasta..Albaniasta..sinne monet suomalaisetkin muuttaneet..Saranda,Vlore..Durres..nouseva tähti..ja vain 3 päivän ajo Tallinnasta.euro käy rahana ja Nato maa..ja huipputurvallinen ja vakaa maa..suosittelen..kannattaa liittyä facessa matkusta Albaniaan ryhmään..paljon hyvää infoa siellä


    • jjjkkkrtuo

      Tiedän tyypin joka osti 4 vuotta sitten uuden kämpän tuolta ja myisi sen pois nyt hinnalla millä hyvänsä, mutta kukaan ei osta, nyt eurooppalaiset menevät muualle vaikka heillä olisikin asunto Turkissa, kohteina Kreikka, Italia, Espanja, Portgali ja muu Eurooppa. Minäkään en matkusta enää Turkkiin se riitti mulle.

      • AlanyanLKV

        Ja näitä tyyppejä ja tarinoita kuule riittää. Eikä vain suomalaisissa. Joukkkopako on menossa expatseilla Alanyasta. On kyllästytty epävakauteen ja sekasortoon. Ostajia ei vain ole, kuin oikeilla hinnoilla. Ja nämä oikeat hinnat ovat noin puolet nykyisistä pyyntöhinnoista. Ja tämä puolet pyyntöhinoista on suurin piirtein yksi kolmasosa siitä mitä useimmat suomalaiset ovat maksaneet. Että sellainen romahdus täällä. Paskaa puhuvat ne jotka muuta väittävät. Oma lukunsa ovat sitten nämä haaveilijat, jotka kuvittelevat että heidän oman asuntonsa arvo on pysynyt.


    • SvetonLKV

      AlanyanLKV:n alkuperäinen kirjoitus on ihan oikein. Kun löydät sen joka on valmis ottamaan takkiinsa mitä vain päästäkseen eroon niin onneksi olkoon. Oma lähtötarjous pitää vaan olla naurettavan matala jotta voit parhaiten hyödyntää myyjän epätoivoa ja paniikkia. Kyllä on hyvä aika ostaa. Kyse on kuitenkin kiinteästä omaisuudesta joka pysyy läpi kriisien jollei koko Turkista vallan Aleppon kaltaista kivikasaa tule.

      • AlanyanLKV

        Samaa mieltä kanssasi, nyt on aivan loistava aika ostaa. Selvästi alle rakennuskustannuksien saa nyt ostaa. Vähän käytetyt, valmiiksi kalustetut ja varustetut ihan parhaita. Mutta ostakaa oikein. Älkää helvetissä maksako näitä pyyntöhintoja. Mistään ei saa maksaa yli 500€ neliöltä. Ei mistään Alanyan alueelta. Sen kun muistatte niin hyvin menee ostohommat. Myyjiä on pilvin pimein, kun vain näet hieman vaivaa asian eteen. Sympatiat ja säälit helvettiin siitä hommasta, kenellekään ei kannata maksaa liikaa. Esimerkiksi tanskalaiset ja saksalaiset myyjät ovat aivan paniikissa. Hyödyntäkää!


      • Pysykääpois

        Alanyasta asunnon myyneensä Espanjaan muuttuneena pelkäämme täällä hintojen nousua niin vuokrakohteissa kuin myyntiklhteissakin. Nyt jo vuokrat
        nousseet kovasti vuoden takaiseen, koska ennen Turkkiin menneet lomailevatkin täällä


      • SvetonLKV

        Espanjassa kannattaa mielummin pelätä että hinnat ei nouse. Tästä on jo yli 10 vuotta kun yleinen markkinahinta romahti -50% eikä hinnat ole palautuneet lähimaillekaan vieläkään. Espanjan kuplasta ostaneet ne vasta menettivät.


      • hyväämatkaavaankaikille
        Pysykääpois kirjoitti:

        Alanyasta asunnon myyneensä Espanjaan muuttuneena pelkäämme täällä hintojen nousua niin vuokrakohteissa kuin myyntiklhteissakin. Nyt jo vuokrat
        nousseet kovasti vuoden takaiseen, koska ennen Turkkiin menneet lomailevatkin täällä

        Tuo ei ole jäänyt Daeshiltakkan varmaan noteeraamatta. Mitä hyötyä hintojen noususta? Itse en lähtisi tällä hetkellä Espanjaan vaikka saisi ilmaisen matkan kaikkine luksuksineen, Missä jengi, siellä pahuus.


    • AsuinTurkissakin

      Säästäkää pääomanne ja asukaa VAIN vuokralla.
      Näin säästytte kaikilta mahdollisilta harmeilta.
      Asun itse Fuengirolan ulkopuolella. Pieni talo 80 neliötä, vuokra 480 euroa sähkö.

      • AlanyanLKV

        Vuokralaisköyhien ei kannata osallistua ollenkaan omistavan luokan keskusteluihin.


      • Omaasunto

        Vuokraaminen on ihan fiksu homma jos ei ole varma mitä haluaa. Jos tiedät että tänne tulet aina, on ostaminen ok, tosin suomalaiset eivät osta tuontyyppisiä asuntoja kuin tuolla ylempänä linkissä näytettiin. Me olemme sen verran vaativia, että halutaan länsimaalaista tasoa ja tuo ei sitä ollut. Jos tyytyy vähempään, voi parillakymmenellä tonnilla ostaa. Luulenpa kyllä että siinä ei sitten tule nillittää kun yhtiökokouksessa istuu, jos niitä edes pidetään.


    • EspanjaOnHyvä

      Heh heh, siksi minulla rahaa onkin koska en ole koskaan sijoittanut ulkomaisiin asuntoihin.
      Niissä häviää AINA.

      • 3443543543

        Eri asioita ovat sijoittaminen tuottavasti ja henkiseen hyvinvointiin. Jos kaikessa laskee aina tuoton perään, niin jää henkinen hyvinvointi selvästi vähemmälle ja mahdollisesti jopa koko ihana osuus elämästä elämättä. Selvästikin huomaa, että henkinen hyvinvointisi on jäänyt vähemmälle aina vain taloudellisesti ajattelun vuoksi. Muista aloittaa sijoittaminen itseesi ennen kuin se on kokonaan myöhäistä. Muuten alkaa harmittamaan vanhainkodissa, kun muilla on juttuja ja sinä olet siellä kuuntelupuolella puistelemassa päätä että voiko tuollaistakin kokea.


    • Sidessä9kkvuodesta

      Ostin omakotitalon Sidestä 2010.
      Maksoi 68 000 euroa.
      Samanlainen talo myytiin vierestä viime kesänä pienemmällä takapihalla 83 000 eurolla.
      Omaani en myy, vaikka kyselyitä koko ajan tulee.
      Tarjottu 88 000 euroa.

      • hiipijäkurkuja

        Haista sinä huilu. Valehtelet.


      • KyseenaIaistaja

        Mistä ne ostelijat tietää kysellä ja tarjoilla asunnostasi, kun se ei ole missään myynnissä tai edes esiteltävänä?


      • Sidessä9kkvuodesta

        Alanyassa, Sidessä,Kemerissä yms on alueita, jossa asuu pääasiassa ulkomaalaisia asukkaita.
        Asunnot on rakennettu länsimaiseen tyyliin ja esim minun asunnossa on sauna.
        Asuntoja etsivät länkkärit hakee ja kyselee asuntoja juuri näiltä alueilta jatkuvasti.
        Tämän tyylisille asunnoille on enemmän kysyntää kuin tarjontaa.
        Perinteisiä turkkilaisille tehtyjä vaatimattompia asuntoja on markkinoilla tarjolla runsaammin


    • edullinenasunto

      Olen asunut kolmena peräkkäisenä vuotena huhtikuusta syyskuun loppuun Alanyassa. Asuntona on ollut vuokra-asunto jossa on 2 mh, keittiö, olohuoe,2 parveketta ja 2 wc;tä. Asunto on kalustettu ja kaikki tarvittavat kodinkoneet. Neliöitä asunnossa on 126. Asuto on Alanyan ydinkeskustan tuntumassa. Vuokraa olen maksanut 260 euroa kuukaudessa joka pitää sisällään veden ja sähkön. Vuokran maksu on tapahtunut aina 3 kuukauden asumisen jälkeen joten mitään ennakkoonmaksuja ei ole ollut. Taloytiössä on uima-allas ja mukava piha. Ei ole uustuotantotaloja. Asunnon olen vuokrannut suoraan omistajalta.

      • taloudenpitoa

        Ihan järkevää. Miksi ostaa, jos asuu vain alle puoli vuotta? Laittamalla tuon asunnon nykyhinnan (500e/m2 kertaa 126 m2) = 63000 euroa hyväosinkoisiin pörssiosakkeisiin, saa vähintään 7% eli verojen jälkeenkin noin 3300 euron vuosittaisen tuoton, jolla maksaa tuon asunnon vuokrat 12,5 kuukaudeksi.


      • 3433232

        Irtolaiset ovat muutenkin luonteeltaan erilaisia, kuin omaa asuntoaan asuvat. Omaa asuntoa asuvat kaipaavat kodin turvallista tunnetta, jonne on samaan paikkaan aina mukava tulla rauhoittumaan, viihtymään ja lepäämään. Useinmiten vuokralla asumisen ja loma-asumisen syynä on, että ei vain ole varaa omistaa. Harmi sinänsä, kun se omistamisen tunne jää elämästä kokonaan pois. Tilalla on jatkuva häpeä ja nolous vuokralla elämisestä.


      • MäOlenKroisos
        3433232 kirjoitti:

        Irtolaiset ovat muutenkin luonteeltaan erilaisia, kuin omaa asuntoaan asuvat. Omaa asuntoa asuvat kaipaavat kodin turvallista tunnetta, jonne on samaan paikkaan aina mukava tulla rauhoittumaan, viihtymään ja lepäämään. Useinmiten vuokralla asumisen ja loma-asumisen syynä on, että ei vain ole varaa omistaa. Harmi sinänsä, kun se omistamisen tunne jää elämästä kokonaan pois. Tilalla on jatkuva häpeä ja nolous vuokralla elämisestä.

        Vai että häpeä ja nolous vuokralla elämisestä.... :-)
        Nimimerkki taloudenpitoa antoi yksinkertaisen esimerkin rahan poikimisesta.
        Asunnon osto ulkomailta on järjetöntä jos se on vajaakäytössä.
        Parasta kaikessa on että lomamaatakin voi halutessaan muuttaa.

        Älyttömyyden huippu ovat tietysti lomaosakkeet.


      • 3343243
        MäOlenKroisos kirjoitti:

        Vai että häpeä ja nolous vuokralla elämisestä.... :-)
        Nimimerkki taloudenpitoa antoi yksinkertaisen esimerkin rahan poikimisesta.
        Asunnon osto ulkomailta on järjetöntä jos se on vajaakäytössä.
        Parasta kaikessa on että lomamaatakin voi halutessaan muuttaa.

        Älyttömyyden huippu ovat tietysti lomaosakkeet.

        Sua vaan hävettää kun joudut olemaan vuokralla. Yhdenlaista loiselämistä sekin. Halu on parempaaan, kuin omat resurssit edellyttää.


      • loiseläjä2

        Mitä loiselämää se on jos asumisesta maksaa. Loiselämä vo olla sinun kohdalla totta kun äitisi hoivissa asustelet vielä aikuisiällä.


      • kiinnostuuuu

        Paljonko maksaa se oleskelulupa, jos on huhtikuusta-syyskuuhun?


      • Vuokraemäntätaiisäntä
        3343243 kirjoitti:

        Sua vaan hävettää kun joudut olemaan vuokralla. Yhdenlaista loiselämistä sekin. Halu on parempaaan, kuin omat resurssit edellyttää.

        Et varmaan itse edes tajua miten tyhmä olet :) Koskaan et ol edes tehnyt rahaa. Vuokralla oleminen on meidän omistajien leipä! Takua se! Olen itsekin ollut vuokralla eikä ole tyhmä homma yhtään. Pitää tietää mikä milloinkin sopii oman elämään.


    • JärkeäSopiiKäyttää

      On tietysti johdonmukaista että tämä asunnonvälittäjä täällä puolustaa raivokkaasti omistusasuntoja.
      Varsinkin Alanyasta asunnon osto on nyt typerää.
      Loistohuoneistojakin saa vuokralle hyvin huokeasti, niistä on ylitarjontaa.

    • asjgdfgh

      Myykää ostamenne asunnoy Turkitsa koska Turkki on nykyään todella epävakaassa tilassa.

      • DonaldT

        Myykää paniikilla! Ei haittaa vaikka kuinka halvalla!

        Musiikkia meidän rahamiesten korville. Me ostetaan nyt kun saa puoli-ilmaiseksi. Näin ne rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy, kuten on aina ollut.


    • Totaalijää

      Asuntojen myynnit ja ostot ovat nyt totaalijäässä ja sekös välittäjiä vituttaa.

      • AIanyanLKV

        Ei pidä paikkaansa. Oikeilla hinnoilla kauppa käy ihan hyvin. Julkisilla hintapyynnöillä tai edes lähelle niitä, niin ei käy kauppa ollenkaan. Kun mennään hyvissä asunnoissa hyvillä paikoilla n. 500€ neliöltä, niin ostajia riittää. Kaikki myyjät eivät vain ymmärrä, että se on tällä hetkellä se oikea hinta. Hintahaaveilijoita riittää. Ja itsepettäjiä, jotka kuvittelevat oman nykyiseen hintasoon nähden tuplahintaisen asunnon olleen järkiostos.


      • Mistälöytyyhalvalla
        AIanyanLKV kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Oikeilla hinnoilla kauppa käy ihan hyvin. Julkisilla hintapyynnöillä tai edes lähelle niitä, niin ei käy kauppa ollenkaan. Kun mennään hyvissä asunnoissa hyvillä paikoilla n. 500€ neliöltä, niin ostajia riittää. Kaikki myyjät eivät vain ymmärrä, että se on tällä hetkellä se oikea hinta. Hintahaaveilijoita riittää. Ja itsepettäjiä, jotka kuvittelevat oman nykyiseen hintasoon nähden tuplahintaisen asunnon olleen järkiostos.

        Sijoittajat ovat täysin eri asia, niille asunnon hinnanmuutokset voi ehkä merkitä jotain. Mutta mitä merkitystä meille on hinta vaihtelulla jotka ovat ostaneet pitääkseen. Ihan sama onko se 100 000 ostaessa ja 50 000 nyt tai vaikka 75 000 viiden vuode päästä. Kun ei ole myymässä niin hintavaihtelulla ei ole mitään merkitystä. Kesät on ihan yhtä hienoja viettää siellä huolimatta asuntojen hinnoista.

        "Sinäkin kuiten olet perusköyhä, kun et pystynyt parempaan kuin yksiön ostoon. Monta monta lisävuotta lainojen maksuun tai useita vuosia säästämistä ja töitä tuon liikaa maksetun hinnan vuoksi."

        Olen pahoillani, mutta metsään meni taas minulla on 2 1 asunto (kolmio) keskustassa ja vastavalmistunut ostettaessa.

        Eikä tässä tarvitse enää kuin vajaa 5 vuotta maksella, niin se on kokonaan oma, töitä nyt joutuu muutenkin tekemään. Paljon lisätuloja tulisi jos haluaisi vuokralle laittaa.

        4000-6000 euroa vuodessa vuokratuloja saisi helposti, mutta ei jaksa antaa vuokralaisten tuhota omaa asuntoa, mieluummin nauttii ihan itse.


      • SvetonLKV

        Se on juuri niin kuin "mistälöytyyhalvalla" sanoo, ja tämä huipputilaisuus ostaa ei tule jatkumaan loputtomiin. Turkkia on pidetty todella potentiaalisena kiinteistösijoituskohteena jo lähes kymmenen vuotta. Kehitystä sijoittajan näkökulmasta seurataan pitkissä trendeissä. Spekulantit voivat tehdä pikarahaa näillä nopeilla ostoilla ja myynneillä, ja levottomuudesta johtuneista tilaisuuksista nimen omaan paniikin vallassa olevilta ulkomaalaisilta. Täytyy vaan ihmetellä kuinka nössöjä myyjät ovat panikoidessaan ja toisaalta ne jotka eivät hyödynnä tämän päivän unelmatilaisuuksia ostaa!


    • VoiSittenVaihtaaMaatakin

      Uskonpa ettei palstalla nyt suursijoittajia ole vaan aivan tavallisia ihmisiä.
      He ostavat asuntoja omaan käyttöönsä.
      Jos se tulee vajaakäyttöön, ts. siinä asutaan vain osa vuodesta niin osto on täysin älytöntä.
      Hienoja asuntoja on tarjolla vuokralle pilahinnoin kun niitä kilpailuttaa.

      • EhkäpäAurinkorannikolle

        Aika usein saa myös kuulla että hyväuskoisia ostajia on kusetettu. Monasti hyvinkin raskaasti. Ei esim. eläkeläisillä ole mahdollisuutta selvittää niitä satoja kiemuroita joita turkkilaiseen lainsäädäntöön kuuluu. Eikä niihin paikallisiin lakimiehiinkään ole luottamista.
        Ovat samoissa kusetusringeissä mukana.

        Vuokraaminen on helppoa ja halpaa eikä mitään riskejä ole.
        Seuraavana talvena voi sitten mennä vaikka Portugaliin. Itse olimme toissa talven Madeiralla ja nyt olemme Inglesissä.

        Ensi talveksi harkitsimme Alanyaa mutta emme varmasti sinne tule.


      • eiinglesiin

        Tuo Ingles lämmön puolesta ok talvella, mutta muuten paikkana aivan surkea.


    • AlanyaLKV

      Te kaikki jotka olette ostanut asunnon Alanyasta ennen tämän vuoden kevättä niin olette tullut huijatuksi ylihinnoilla. Nyt ovat vasta hinnat sellaiset kuin olisi aina pitänyt olla. Ylimääräiset ilmat ovat vasta lähteneet hinnoista pois. Nyt kannattaa ostaa. Tervetuloa kaupoille! Törkeitä tarjouksia vain kehiin! Myös aiemmin asunnon ostaneiden kannattaa ostaa lisää koska silloin keskihinta tulee kohtuullisemmaksi eikä huoju taivaissa. Älkää välittäkö pyyntihinnoista koska kiinteistövälittäjät joutuvat pitämään korkeaa hintakulissia yllä vanhojen asiakkaiden ja ylihinnoilla ostaneiden vuoksi.

    • PipoPäähän

      Taitaa AlanyaLKV:llä olla rahat loppu.

      • PäänsärkyynParabellum

        TomppaLKV:llä ei ole ikinä rahaa ollutkaan. Muija sillä OLI.


      • AlanyiaLKV

        Minulle sopii oikein hyvin tällaiset tietynlaisina sykleinä toistuvat trendit. Nyt on 10 vuotta myyty typerille ostajille loma-asuntoja huippuhintaan. Tämä ostajakunta on lisäksi sellaista että heillä ei oikeastaan edes ole ollut varaa ostokseensa. On ostettu velaksi ja sukulaisten takauksilla. Nyt on aika alkaa myymään näitä typeryksien asuntoja viisaille ostajille jotka ostavat niitä halvalla ja omalla rahalla. Tästä viisi vuotta eteenpäin niin taas myydään huippuhinnoilla näitä nyt viisailla olevia asuntoja samanlaisille typeryksille kuin olivat alkuomistajat. Tämä on aivan tutttua talouden kiertokulkua, kun rahat aina lopulta päätyvät samoihin taskuihin. Olen aina mukana välikätenä tapahtui mitä tahansa tai ei tapahdu mitään niin veloitan sopimuspalveluista.


      • Kukahaluumenettääelannon

        Asiakaspalvelussa oleva henkilö, joka saa liksansa myynneistä, ei toitota tollasta sheebaa, joten joko olet miljonääri, mitä epäilen, tai olet trolli. Sahata omaa nilkkaa eu oikein iske =)


      • päästäonhyväkeksiä
        AlanyiaLKV kirjoitti:

        Minulle sopii oikein hyvin tällaiset tietynlaisina sykleinä toistuvat trendit. Nyt on 10 vuotta myyty typerille ostajille loma-asuntoja huippuhintaan. Tämä ostajakunta on lisäksi sellaista että heillä ei oikeastaan edes ole ollut varaa ostokseensa. On ostettu velaksi ja sukulaisten takauksilla. Nyt on aika alkaa myymään näitä typeryksien asuntoja viisaille ostajille jotka ostavat niitä halvalla ja omalla rahalla. Tästä viisi vuotta eteenpäin niin taas myydään huippuhinnoilla näitä nyt viisailla olevia asuntoja samanlaisille typeryksille kuin olivat alkuomistajat. Tämä on aivan tutttua talouden kiertokulkua, kun rahat aina lopulta päätyvät samoihin taskuihin. Olen aina mukana välikätenä tapahtui mitä tahansa tai ei tapahdu mitään niin veloitan sopimuspalveluista.

        " On ostettu velaksi ja sukulaisten takauksilla. "

        No harvallapa sitä asuntoa on rahaa käteisellä ostaa, taidatkin myydä superrikkaille, etkä tavallisille tallaajille ollenkaan, LOL

        höpötyksesi on niin pahasti täynnä aukkoja kuin olla ja voi!!

        Jos kerran 5 vuoden päästä on taas huippuhinnat niin missä se tappio on?


    • IhanLukutaitoinen

      Tässä välittäjä paljasti hermostuneena karvansa ja kuola roiskuen kehui kuinka hän on kusettanut aina kaikkia ja tulee tekemään niin jatkossakin.

      Siitä vain Alanyan asuntokaupoille, sano.

      • Tropotrolli

        Kaikki sen huomaa, että olet yksi ja sama trolli. Vastailet itsellesi.


    • daadaaaaaa

      Älkää jumalauta ostako Turkista tai Thaimaasta mitään asuntoja. Eihän noi oo ees mitään halpoja. Ton hintasiahan saa Suomesta syrjäseuduilta ja on sentään Suomea. Erdogan, kun on vallassa on suomipoijjaalla/tytöllä aika vittumaiset oltavat. Muutenkaan miksi te suomalaiset meette sinne mättämään rahojanne, kun Turkin valtio ei anna teille yhtään sossutukea, mutta joka hiton turkkilainen tu lee tänne pitseriaan töihin, mutta maksaa veroja 0e/kk, ottaen kaikki starttirahat meiltä suomalaisilta veronmaksajilta. Suomi on kiva ja suht turvallinen maa. Eikä tuu ihosyöpää :)

      • mietisitä

        Ei kukaan halua asua missään syrjäseudulla vaikka saisi suomesta asunnon ilmaiseksi jostain metiköstä. Suomessa halutaan elää pääkaupunkiseudulla jo työnkin takia ja eikä mikään syrjäkylä kiinnosta muutenkaan.

        Ja verrattuna pääkaupunkiseudun asuntohintoihin, on Alanyassa ERITTÄIN halpoja asuntoja

        Alanyasta saa kohtuu edullisen asunnon alle kilometrin päästä rannasta ja siellä on huomattavasti mukavampi sää kuin täällä auringottomien ja räntäsateiden Suomessa.

        Ei se erdogan ole vaikuttanut omaan olemiseen Alanyassa millään tavoin.

        Ja miksi ihmeessä Turkin pitäisi antaa sossutukea, kun ei sitä tarvitse suomessakaan?


      • PipoPäähän
        mietisitä kirjoitti:

        Ei kukaan halua asua missään syrjäseudulla vaikka saisi suomesta asunnon ilmaiseksi jostain metiköstä. Suomessa halutaan elää pääkaupunkiseudulla jo työnkin takia ja eikä mikään syrjäkylä kiinnosta muutenkaan.

        Ja verrattuna pääkaupunkiseudun asuntohintoihin, on Alanyassa ERITTÄIN halpoja asuntoja

        Alanyasta saa kohtuu edullisen asunnon alle kilometrin päästä rannasta ja siellä on huomattavasti mukavampi sää kuin täällä auringottomien ja räntäsateiden Suomessa.

        Ei se erdogan ole vaikuttanut omaan olemiseen Alanyassa millään tavoin.

        Ja miksi ihmeessä Turkin pitäisi antaa sossutukea, kun ei sitä tarvitse suomessakaan?

        Se on juuri näin ja pitää ymmärtää että Turkki on Turkki ja se ei ole Eurooppaa. Tuntuu nyt EU-uskovaisia syvästi harmittavan ja Turkkia pitää parjata kun Turkki ei haluakaan olla kuten Eurooppa. Turkin mahdollinen EU-jäsenyys on ollut älytön idea alusta alkaen. Turkin kansa ei edes halua osaksi sitä. Ja hyvä niin, emme mekään halua Turkkia EU:hun me jotka Turkista jotain tiedämme. Vain pilvilinnoissa elävät EU-uskovaiset poliitikot ovat uskoneet moista.


    • 3255252sd

      Näyttää vahvasti siltä että EU kääntää lopullisesti selkänsä tuolle muslim idiotismi maalle. Ja se on oikein. Asuntojen hinnat tippuvat 3vuotta putkeen, uusien rakentaminen on keskeytetty jne. 3Vuotta sitten 85 000e maksaneesta asunnosta saa tänään 50.

      • Tgvbji

        Hyvä että edes jotakin.

        Viime matkalla kuulin, että suomalaisilla on satoja oikeusjuttuja asuntojen takia meneillään Alanyassa.


    • PipoPäähän

      Vain tyhmä myy nyt, mutta onhan niitä aina ja joku ostaa nyt todella halvalla.

    • 342dfgd4

      Moni asunnon omistaja sattuu olemaan sen ikäinen ettei ole aikaa odotella esim 20vuotta että turkki joko pommitetaan sileeksi tai nykynen johto myrkytetään tms. Veikkasin tuota ensimmäistä vaihtoehtoa, siinä tosin voi kämpän arvo muuttua nollaksi jos lentopommi osuu kohdalle.

      • sairasraukka

        Voi sua raukkaa. Sulla on jäänyt rosvo ja poliisi leikit päälle. Hae apua sairautees.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe