Wish verkkokauppa

Huolissani

Jääkö wishillä tuotteet ostoskoriin maksun jälkeen, maksoin siks perus verkkopankista ja saaja oli joku digitalservice tms. Hiukka kuumottaa kun ei näy tilaushistoriassakaan.. Kaveri sano että maksu näkyy yleensä heti ja ostoskori tyhjenee.. please auttakaa ku kuumottaa ettää rahat meni hukkaan.

413

60409

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reererer

      Wishin kanssa tuo on hyvin yleistä. Eli tilauksesi ei ole mennyt läpi, vaikka rahat ovat menneet tililtäsi. Joudut olemaan yhteydessä asiakaspalveluun.

      • Äyghx

        He ottavat yhteyttä asiakkaaseen, jos ovat rahastaneet aiheettomasti. Muuten kysymyksessä on petos


      • ivelak.amoulivik

        kun minullekin kävi näin. ensimmäisen tilauksen yhteydessä maksoin heti verkossa, mutta sitten tuli lasku ja perijänä oli toinen ,eli klarnapankki. Maksoin sitten senkin, mutta en taida saada palautusta ensimmäisestä maksusta. Liekö järjestettyä touhua


      • Anonyymi
        ivelak.amoulivik kirjoitti:

        kun minullekin kävi näin. ensimmäisen tilauksen yhteydessä maksoin heti verkossa, mutta sitten tuli lasku ja perijänä oli toinen ,eli klarnapankki. Maksoin sitten senkin, mutta en taida saada palautusta ensimmäisestä maksusta. Liekö järjestettyä touhua

        ON IHAN SIKAKUSETUSTA KOKO WISH!!


      • Anonyymi
        ivelak.amoulivik kirjoitti:

        kun minullekin kävi näin. ensimmäisen tilauksen yhteydessä maksoin heti verkossa, mutta sitten tuli lasku ja perijänä oli toinen ,eli klarnapankki. Maksoin sitten senkin, mutta en taida saada palautusta ensimmäisestä maksusta. Liekö järjestettyä touhua

        Mulla UV pesuri 73€ maksoin verkkopankin kautta ei voineet toimittaa, mukamas maksu palautus ei ole kuulunut myyvät kyseistä pesuria kuitenkin Klarna ei palauta rahoja vaikka lupaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla UV pesuri 73€ maksoin verkkopankin kautta ei voineet toimittaa, mukamas maksu palautus ei ole kuulunut myyvät kyseistä pesuria kuitenkin Klarna ei palauta rahoja vaikka lupaa.

        73€ jäi piti uv pesuri tulla mutta toimittaja ei pystynyt toimitamaan, myyvät samaista laitetta edelleen, kannattaa ostaa Virtasenkaupasta, ei kannata maksaa etukäteen


      • Anonyymi

        niintai käy kuten minulla et ikinä saa mitään tilaamiasi tuotteita ja klarna hinkuu laskun maksamista. klarnan osto turva on hölyn pölyä..... ei toimi. joudun nyt maksamaan 60€ ja en kuitenkaan ole saannut mitään tilaamiani tuotteita. wish ei paljon välitä. En voi suositella wish kauppaa mutta en myöskään voi suositella klarnaa..... osoittautui myös epä uskottavaksi yritykseksi joka ei vääryydestä välitä. posti väitti ettei mitään ole minulle saapunut.....
        kulutatjaasiamies on tietoinen näiden yrityksien vääristyneestä toiminnoistansa
        poliisi taas varoittaa sillä niin paljon on tehty rikosilmoituksia wish iä vastaan ja klarnan toiminta myös herättänyt kummastusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niintai käy kuten minulla et ikinä saa mitään tilaamiasi tuotteita ja klarna hinkuu laskun maksamista. klarnan osto turva on hölyn pölyä..... ei toimi. joudun nyt maksamaan 60€ ja en kuitenkaan ole saannut mitään tilaamiani tuotteita. wish ei paljon välitä. En voi suositella wish kauppaa mutta en myöskään voi suositella klarnaa..... osoittautui myös epä uskottavaksi yritykseksi joka ei vääryydestä välitä. posti väitti ettei mitään ole minulle saapunut.....
        kulutatjaasiamies on tietoinen näiden yrityksien vääristyneestä toiminnoistansa
        poliisi taas varoittaa sillä niin paljon on tehty rikosilmoituksia wish iä vastaan ja klarnan toiminta myös herättänyt kummastusta.

        wish on epärehellinen yritys ja kun yrittää selvitellä on vastaus kummallinen. mistään ei haluta oikeastaan ottaa vastuuta. minua huijattiin mutta ei toistu ,en asioi epärehellisten yrityksien kanssa.klarnan osto turva on naurettava..... sitä ei todellisuudessa ole.
        joudun maksamaan lähes 70€ klarnalle ja en ole vastaan ottanut yhtään tilaamaani tuotetta.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niintai käy kuten minulla et ikinä saa mitään tilaamiasi tuotteita ja klarna hinkuu laskun maksamista. klarnan osto turva on hölyn pölyä..... ei toimi. joudun nyt maksamaan 60€ ja en kuitenkaan ole saannut mitään tilaamiani tuotteita. wish ei paljon välitä. En voi suositella wish kauppaa mutta en myöskään voi suositella klarnaa..... osoittautui myös epä uskottavaksi yritykseksi joka ei vääryydestä välitä. posti väitti ettei mitään ole minulle saapunut.....
        kulutatjaasiamies on tietoinen näiden yrityksien vääristyneestä toiminnoistansa
        poliisi taas varoittaa sillä niin paljon on tehty rikosilmoituksia wish iä vastaan ja klarnan toiminta myös herättänyt kummastusta.

        Ei Wishiltä kannata tilata mitään.Suurin osa tuotteista ala-arvoisia ja jos on maksanut ne etukäteen niin rahojaan saa odotella,ennenkuin ilmestyvät tilille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niintai käy kuten minulla et ikinä saa mitään tilaamiasi tuotteita ja klarna hinkuu laskun maksamista. klarnan osto turva on hölyn pölyä..... ei toimi. joudun nyt maksamaan 60€ ja en kuitenkaan ole saannut mitään tilaamiani tuotteita. wish ei paljon välitä. En voi suositella wish kauppaa mutta en myöskään voi suositella klarnaa..... osoittautui myös epä uskottavaksi yritykseksi joka ei vääryydestä välitä. posti väitti ettei mitään ole minulle saapunut.....
        kulutatjaasiamies on tietoinen näiden yrityksien vääristyneestä toiminnoistansa
        poliisi taas varoittaa sillä niin paljon on tehty rikosilmoituksia wish iä vastaan ja klarnan toiminta myös herättänyt kummastusta.

        Minulle on käynyt samoin en ole tilaamaani tuotetta saanut, mutta klanralta tuli lasku soitin mutta eivät muka voi laskua poistaa varmaan maksettavat .Olen ottanut Wish yhteyttä
        ihan tyhjän kanssa. oli ensimmäinen ja viimeinen tilaus ja varotan muitakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ON IHAN SIKAKUSETUSTA KOKO WISH!!

        Pysykää kaukana tästä verkkokaupasta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ON IHAN SIKAKUSETUSTA KOKO WISH!!

        Wishiltä ei todella kannata tilata mitään!!Opin sen kun toukokuussa tilaamani takki ei ole tullut olen ollut yhteydessä Wishiin sekä Klarnaan mutta rahaani tai takkiani ei näy😡😡🤬🤬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wishiltä ei todella kannata tilata mitään!!Opin sen kun toukokuussa tilaamani takki ei ole tullut olen ollut yhteydessä Wishiin sekä Klarnaan mutta rahaani tai takkiani ei näy😡😡🤬🤬

        Tilasin myös toukokuussa 2020 Riippukeinun.Ei ole keinua kuulunut,mutta Klarna on sen wishille maksanut.Eihän sitä enää talvella tarvii.Jospa ensi kesäksi sitten?
        Loppu tämä kaupanteko ko.yrityksen kanssa.Jospa ne meidän tavarat ovat samassa kyydissä?Ei menetetä vielä toivotamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niintai käy kuten minulla et ikinä saa mitään tilaamiasi tuotteita ja klarna hinkuu laskun maksamista. klarnan osto turva on hölyn pölyä..... ei toimi. joudun nyt maksamaan 60€ ja en kuitenkaan ole saannut mitään tilaamiani tuotteita. wish ei paljon välitä. En voi suositella wish kauppaa mutta en myöskään voi suositella klarnaa..... osoittautui myös epä uskottavaksi yritykseksi joka ei vääryydestä välitä. posti väitti ettei mitään ole minulle saapunut.....
        kulutatjaasiamies on tietoinen näiden yrityksien vääristyneestä toiminnoistansa
        poliisi taas varoittaa sillä niin paljon on tehty rikosilmoituksia wish iä vastaan ja klarnan toiminta myös herättänyt kummastusta.

        Heti ei kannata maksaa, Klarna laittaa maksun s-postiin ja kannattaa katsoa maksun
        päivämäärä. Jos tulee väärä tai epäkelpo tuote, sen voi reklamoida. Klarna ja tuote sitten
        kommentti epäkelpo tai et saanut tuotetta sen maksun voi jäädyttää, eli jää jumiin kunnes
        wisf on sopinut asiakkaan kanssa joko maksun palauttamisesta tms. Itsellä on jumissa kun sain väärän tuotteen, enkä ole maksanut sitä, mutta sain sen odotukseen kunnes asia selkiää. Wish lupaa hoitaa 3-4 päivässä. Odotan vielä yhden päivän, katsotaan mitä asiakaspalvelu vastaa Mielestäni nämä ulkomaiset nettikaupat pitää meitä pilkkanaan.


      • Anonyymi

        Eikä rahat palaudu; nyt 3 viikkoa maksusta; eikä rahoja näy, viimeinen Wish ostos/ klarna verkkopankkimaksaminen.


      • Anonyymi

        Ei mitään hyötyä yhteydenotosta; rahat ei palaudu eli huojauksesta selvästi kyse; laakevat ilmeisesti sen varaan ettei ihmiset jaksa penätä joidenkin kymppejen perään; minulla meni 30euroa.Ensimmäinen ja viimeinen ostos.


      • Anonyymi
        ivelak.amoulivik kirjoitti:

        kun minullekin kävi näin. ensimmäisen tilauksen yhteydessä maksoin heti verkossa, mutta sitten tuli lasku ja perijänä oli toinen ,eli klarnapankki. Maksoin sitten senkin, mutta en taida saada palautusta ensimmäisestä maksusta. Liekö järjestettyä touhua

        Klarnan kanssa asioin kerran ja se riitti toista kertaa ei tule


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ON IHAN SIKAKUSETUSTA KOKO WISH!!

        tilasin tabletin ihan surkea. pieleen meni. ei enää koskaan wishiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niintai käy kuten minulla et ikinä saa mitään tilaamiasi tuotteita ja klarna hinkuu laskun maksamista. klarnan osto turva on hölyn pölyä..... ei toimi. joudun nyt maksamaan 60€ ja en kuitenkaan ole saannut mitään tilaamiani tuotteita. wish ei paljon välitä. En voi suositella wish kauppaa mutta en myöskään voi suositella klarnaa..... osoittautui myös epä uskottavaksi yritykseksi joka ei vääryydestä välitä. posti väitti ettei mitään ole minulle saapunut.....
        kulutatjaasiamies on tietoinen näiden yrityksien vääristyneestä toiminnoistansa
        poliisi taas varoittaa sillä niin paljon on tehty rikosilmoituksia wish iä vastaan ja klarnan toiminta myös herättänyt kummastusta.

        ostamme jatkuvasti wishiltä eikä mitään ongelmia ole ollut,maksettu etukäteen ja laskulle tuotteet pääosin toimivia ja edullisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on käynyt samoin en ole tilaamaani tuotetta saanut, mutta klanralta tuli lasku soitin mutta eivät muka voi laskua poistaa varmaan maksettavat .Olen ottanut Wish yhteyttä
        ihan tyhjän kanssa. oli ensimmäinen ja viimeinen tilaus ja varotan muitakin

        Minulle kävi myös samoin! Ostamaani tuotetta ei ole tullut.Klarna otti maksun tililtäni, ja kun kyselin niin sanoivat että ei voi hyvittää kun Vich ei ole laskua poistanut. Kysyin Viciltä asiaa, sanoivat että EI MAHDA ENÄÄ MITÄÄN. Rahoja ei palauteta. TÄLLÄISESTÄ kaupasta EI kenenkään pitäisi ostaa mitään. Ja klarnan takuu että maksua ei oteta ennekuin tuote on asiakkaalla, SE ON TÄYTTÄ HUIJAUSTA.


      • Anonyymi

        Asiakaspalvelusta ei ollut mitään apua minulle kahdessa eri tapauksessa. Kehottivat minua olemaan yhteydessä toimittaviin liikkeisiin , jotka ovat tietymättömissä jossakin päin maailmaa,


      • Anonyymi

        Assiakaspalvelu = asiakaskiusaamo Wishillä, Ei onnistu rahojen saaminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Wishiltä ei todella kannata tilata mitään!!Opin sen kun toukokuussa tilaamani takki ei ole tullut olen ollut yhteydessä Wishiin sekä Klarnaan mutta rahaani tai takkiani ei näy😡😡🤬🤬

        Sama juttu minulla. Toisen kerran Klarna laskutti jostain ihme tilauksesta, mitä en ollut koskaan tehnyt. Eivät uskoneet mitään,vaan uhkailivat kalliilla perintätoiminlla, joten peloissani maksoin tuon keksityn laskun.


      • Anonyymi

        Asiakaspalvelu on persiistä eli sille kuvaava nimi on asiakaskiduttamo. Maaliskussa maksamaani tuotetta ei ole tullut. Oltuani moniaisia kertoja yhteydessä asiakaskiusaamoon ja sen chattiin, minule luvattiin selvittää asiaa. Viikkojen kuluttua sain 9.12 s-postin, jossa ystävällisesti kerrottiin, että he ovat laittaneet maaliskuussa maksetun laskuni taukotilaaan. Ellen lähettäisi lisätietoja ( jotka oli kaikki annettu jo) asiani raukeaa.
        Puhelinkiusaamossa aivan sama juttu, käsketään ottamaan yhteyttä Klarna fi. kautta, sitten alkaa sama loputon kierros: Klarna käskee ottamaan yhteyden toimittavaan firmaan ja siellä taas johonkin aivan tuntemattomaanContext Logic-firmaan. Eikä kannata kirjeen mukaan olla yhteydessä heihin, " jos minulla ei ole uutta tietoa".
        Olen vuosikausia ostanut verkkokaupoista, mutta edes tämän tapaista ei ole koskaan ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Wishiltä kannata tilata mitään.Suurin osa tuotteista ala-arvoisia ja jos on maksanut ne etukäteen niin rahojaan saa odotella,ennenkuin ilmestyvät tilille.

        Mutta eivät ilmesty koskaan.


      • Anonyymi
        Äyghx kirjoitti:

        He ottavat yhteyttä asiakkaaseen, jos ovat rahastaneet aiheettomasti. Muuten kysymyksessä on petos

        Eivät todellakaan ota yhteyttä, jos ovat rahastaneet väärin. Päinvastoin, väittävät, että maksua ei ole, vaikka sen kuitista on kaikki tiedot. Siis kysessä selvä petos.Varsinkin, jos tapahtuu kaksi kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        wish on epärehellinen yritys ja kun yrittää selvitellä on vastaus kummallinen. mistään ei haluta oikeastaan ottaa vastuuta. minua huijattiin mutta ei toistu ,en asioi epärehellisten yrityksien kanssa.klarnan osto turva on naurettava..... sitä ei todellisuudessa ole.
        joudun maksamaan lähes 70€ klarnalle ja en ole vastaan ottanut yhtään tilaamaani tuotetta.....

        Juuri noin tapahtui minullekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä rahat palaudu; nyt 3 viikkoa maksusta; eikä rahoja näy, viimeinen Wish ostos/ klarna verkkopankkimaksaminen.

        Et taida rahojasi saada koskaan. Minä en ainakaan onnistunut monista yhteydenotoista huolimatta. Petosfirma.


      • Anonyymi
        Äyghx kirjoitti:

        He ottavat yhteyttä asiakkaaseen, jos ovat rahastaneet aiheettomasti. Muuten kysymyksessä on petos

        Paitsi eivät ota. Lukemattomien yhteydenottojen jälkeen sain sposti-ilmoituken, että laskuni on löytynyt ja minun pitäisi lähettää kuvakaappausta keskustelunaihe myyjän kanssa ym.ym.määräpäivään mennessä? Muuten rahani jäävät myyjälle. Minulla on maaliskuussa maksetut 40euron ostokset tulematta. Lisäksi olen marraskuussa maksanut 52euron laukun, mutta siitä ei ole kuulemma Wishissä mitään tietoa.Rikollista touhua. Seuraavan yhteydenottoihin jälkeen minun käsketään kait matkustamaan Kiinaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle kävi myös samoin! Ostamaani tuotetta ei ole tullut.Klarna otti maksun tililtäni, ja kun kyselin niin sanoivat että ei voi hyvittää kun Vich ei ole laskua poistanut. Kysyin Viciltä asiaa, sanoivat että EI MAHDA ENÄÄ MITÄÄN. Rahoja ei palauteta. TÄLLÄISESTÄ kaupasta EI kenenkään pitäisi ostaa mitään. Ja klarnan takuu että maksua ei oteta ennekuin tuote on asiakkaalla, SE ON TÄYTTÄ HUIJAUSTA.

        Aivan samanlainen kokemus minulla. VAROKAAWISHIÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wishiltä ei todella kannata tilata mitään!!Opin sen kun toukokuussa tilaamani takki ei ole tullut olen ollut yhteydessä Wishiin sekä Klarnaan mutta rahaani tai takkiani ei näy😡😡🤬🤬

        Ei todellakaan kannata tilata mitään. Ei tule maksettua tavaraa ja asiakaspalvelu on suoraan kauhukirjallisuudesta.


      • Anonyymi
        Äyghx kirjoitti:

        He ottavat yhteyttä asiakkaaseen, jos ovat rahastaneet aiheettomasti. Muuten kysymyksessä on petos

        Rikosilmoitus tehty Klarna/Wishistä.Klarnan asiakaspalvelu ylimielistä eikä auta mitään, päinvastoin kiusaa eikä missään tapauksessa palauta väärin perittyjä rahoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ON IHAN SIKAKUSETUSTA KOKO WISH!!

        Ja Klarna vielä enemmän.


      • Anonyymi
        Äyghx kirjoitti:

        He ottavat yhteyttä asiakkaaseen, jos ovat rahastaneet aiheettomasti. Muuten kysymyksessä on petos

        Rikosilmoitus ainoa keino.Kokemusta on.


      • Anonyymi
        Äyghx kirjoitti:

        He ottavat yhteyttä asiakkaaseen, jos ovat rahastaneet aiheettomasti. Muuten kysymyksessä on petos

        Eivät tosiaankaan ota, vaikka asiakas kuinka yrittäisi. Käskevät ottaa yhteyden toisiinsa , englanninkielisiin, aivan tuntemattomiin yrityksiin jne.jne. Rikosilmoitus ainoa mahdollisuus, Petollista toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ON IHAN SIKAKUSETUSTA KOKO WISH!!

        Sama kokemus minulla, sikakusetusta tosiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niintai käy kuten minulla et ikinä saa mitään tilaamiasi tuotteita ja klarna hinkuu laskun maksamista. klarnan osto turva on hölyn pölyä..... ei toimi. joudun nyt maksamaan 60€ ja en kuitenkaan ole saannut mitään tilaamiani tuotteita. wish ei paljon välitä. En voi suositella wish kauppaa mutta en myöskään voi suositella klarnaa..... osoittautui myös epä uskottavaksi yritykseksi joka ei vääryydestä välitä. posti väitti ettei mitään ole minulle saapunut.....
        kulutatjaasiamies on tietoinen näiden yrityksien vääristyneestä toiminnoistansa
        poliisi taas varoittaa sillä niin paljon on tehty rikosilmoituksia wish iä vastaan ja klarnan toiminta myös herättänyt kummastusta.

        Wis tuotteet alalarvosia. Tavarat kertakäyttöisiä. Latureita ei kannata tilata koska kuumenee melkein sulamispisteeseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ON IHAN SIKAKUSETUSTA KOKO WISH!!

        Nyt ainakin , Wish rupes ostoist perii aivia, Meat Grinder Crusher Mincer Plate Disc Knife Meat Crusher Mincer Plate Blade Cutter Parts Kitchen Grinder accessorie
        17 €ish posti9 ekua tililtä vietiin35 ekua, että 9 ekua veroja. Nyt osto yli 22 ekua ja jos
        menee tulliin uusi 24% lisää postin käsittely maksu 2,90 ekua. mitään ei mainita
        alku hinnassa 17 ekua että verot päälle.
        Kyllä tuonne ehtiohin on tullut epämääräinn tieto perinnästä alkaa 01.01 - 2021 alkaen
        ETTÄ KATSOKAA TARKASTI MITÄ OSTATTE !!


      • Anonyymi

        Asiakaspalvelu ei mitenkään auta: Wish ja Klarna ovat rakentaneret yhteislabyrintin, minne asiakas hukkuu. Näin se käy:
        Menet Wishin asiakaspalveluun Wish comin kautta.
        Joudutkin ihmeellisesti Klarnan chattiin
        Sinua käsketään ottamaan yhteys Wishiin
        Kun uudestaan menet Wishiin, joudut taas Klarnaan ,missä vaaditaan ottamaan yhteys Wishiin
        Tässä Wish/Klarnan labyrintissa yrität parikymmentä kertaa päästä selvittämään asiaasi.
        Mikään ei onnistu.
        Joudut Klarnan kiistaosastyolle.
        'Siellä vaaditaan sinua lähettämään "keskustelusi Wishin kanssa" Keskustelua ei ole olemassa,koska et ole päässyt Wishin sivuille,vaikka puhelinpalvelu kehottaa ottamaan yhteyden WIsh.comin kautta. Yrität, mutta yhteys johtaa AINA Klarnaaan.
        Kaikki toistuu ja toistuu ja toistuu. OLet Wish/Klarna labyrintissa ikuisesti ja Klarna pitää rahasi.


      • Anonyymi

        Miten olla yhteydessä asiakaspalveluun? Hukassa on se palvelu!


      • Anonyymi
        ivelak.amoulivik kirjoitti:

        kun minullekin kävi näin. ensimmäisen tilauksen yhteydessä maksoin heti verkossa, mutta sitten tuli lasku ja perijänä oli toinen ,eli klarnapankki. Maksoin sitten senkin, mutta en taida saada palautusta ensimmäisestä maksusta. Liekö järjestettyä touhua

        Kyllä se sille vaikuttaa,rahastetaan kaksin laskuun.wish lasku ja kuukauslasku Klarna.
        On minun tilaukset tullu niin kalliiksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ON IHAN SIKAKUSETUSTA KOKO WISH!!

        Näin on todettava. Jotain rihkamaa tulee mutta arvokkaampi ja oikia tavara maksaa enemmän kuin Suomessa ja saa takuun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla UV pesuri 73€ maksoin verkkopankin kautta ei voineet toimittaa, mukamas maksu palautus ei ole kuulunut myyvät kyseistä pesuria kuitenkin Klarna ei palauta rahoja vaikka lupaa.

        Rukous pitäs tehä tuleeko silloinkaan!?


      • Anonyymi

        Emulle kävi juuri noin klarna maksu lähti tililtä mutta odtos on korissa ja vaatii diirtymustä kassalle.....asikadtuki ei toimi...ei tuu tekdtiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakaspalvelusta ei ollut mitään apua minulle kahdessa eri tapauksessa. Kehottivat minua olemaan yhteydessä toimittaviin liikkeisiin , jotka ovat tietymättömissä jossakin päin maailmaa,

        Omituisia kokemuksia. Olen ostanut kymmeniä tuotteita kyseisestä kaupasta ja maksanut klarnalla neljäntoista päivän maksuajalla. Ei koskaan ongelmia. Joskus on tavara hävinnyt matkalle, ei niistä ole laskutettu. On myös toimitus joskus viivästynyt niin paljon ,että tilaus on peruuntunut. Tavara on kuitenkin tullut lopulta mutta ei sitä ole tarvinnut enää maksaa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        ivelak.amoulivik kirjoitti:

        kun minullekin kävi näin. ensimmäisen tilauksen yhteydessä maksoin heti verkossa, mutta sitten tuli lasku ja perijänä oli toinen ,eli klarnapankki. Maksoin sitten senkin, mutta en taida saada palautusta ensimmäisestä maksusta. Liekö järjestettyä touhua

        Klarna kyllä palauttaa rahat jos maksettu tuplana, minulle käynyt muutaman kerran niin ja joka kerta tullu rahat takas 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heti ei kannata maksaa, Klarna laittaa maksun s-postiin ja kannattaa katsoa maksun
        päivämäärä. Jos tulee väärä tai epäkelpo tuote, sen voi reklamoida. Klarna ja tuote sitten
        kommentti epäkelpo tai et saanut tuotetta sen maksun voi jäädyttää, eli jää jumiin kunnes
        wisf on sopinut asiakkaan kanssa joko maksun palauttamisesta tms. Itsellä on jumissa kun sain väärän tuotteen, enkä ole maksanut sitä, mutta sain sen odotukseen kunnes asia selkiää. Wish lupaa hoitaa 3-4 päivässä. Odotan vielä yhden päivän, katsotaan mitä asiakaspalvelu vastaa Mielestäni nämä ulkomaiset nettikaupat pitää meitä pilkkanaan.

        Kun tilasin tuotteen testerin, niin vain osa tuotteesta tuli, adapterit jäivät tulematta.
        Asiakastuki on joku robotti joka ei hoida asiaa mitenkään. Adaptereita ei ole tullut vaikka menesti olen niiltä tiedustellut, pyytävät ottamaan yhteyden wish tukeen joka ei mistään vastaa. En suosittele kenellekkään wish -verkkokauppaa, humpuukia koko wish.


      • Anonyymi
        ivelak.amoulivik kirjoitti:

        kun minullekin kävi näin. ensimmäisen tilauksen yhteydessä maksoin heti verkossa, mutta sitten tuli lasku ja perijänä oli toinen ,eli klarnapankki. Maksoin sitten senkin, mutta en taida saada palautusta ensimmäisestä maksusta. Liekö järjestettyä touhua

        Klarna/Wish ovat näköjään petos kumppaneita.JOS TILAAT WISHILTÄ NIIN ÄLÄ MAKSA ENNEN KUIN OLET SAANUT TAVARAN JA TARKASTANUT SEN JA HYVÄKSYNYT. JOS OLET MAKSANUT NIIN RAHOILLESI VOIT HEITTÄÄ HYVÄSTIT JOS ET HUOLI TAVARAA.WISH EIKÄ KLARNNA BANK TARKASTA MITÄÄN TILATUN TAVARAN LAATUA JONKA VUOKS RISKI ON SINULLA.KIINALAISET LÄHETTÄVÄT KAIKEN ROMUN JOKA EI KELPAA MINNEKKÄÄN MUUALLE KUIN SUOMEEN ,JA LÄHETYKSEN SIUNAA TÄMÄ KUMMALLINEN KLARNA BANK STOKHOLMISSA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wishiltä ei todella kannata tilata mitään!!Opin sen kun toukokuussa tilaamani takki ei ole tullut olen ollut yhteydessä Wishiin sekä Klarnaan mutta rahaani tai takkiani ei näy😡😡🤬🤬

        KIRJOITTAKAA NÄITÄ TIETOJA FACEBOOKKIIN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle kävi myös samoin! Ostamaani tuotetta ei ole tullut.Klarna otti maksun tililtäni, ja kun kyselin niin sanoivat että ei voi hyvittää kun Vich ei ole laskua poistanut. Kysyin Viciltä asiaa, sanoivat että EI MAHDA ENÄÄ MITÄÄN. Rahoja ei palauteta. TÄLLÄISESTÄ kaupasta EI kenenkään pitäisi ostaa mitään. Ja klarnan takuu että maksua ei oteta ennekuin tuote on asiakkaalla, SE ON TÄYTTÄ HUIJAUSTA.

        Kommentitovat hyviä en ole ollenkaan varma paljonko olen Klarnalle maksanut tyhjästä-- nytkin tilasin työkalulaukut 2 kpl tuli 6 8 10 mm kiintovaime tuli ja Klarna on ilmottanu erä päivät --hymyilyttää????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niintai käy kuten minulla et ikinä saa mitään tilaamiasi tuotteita ja klarna hinkuu laskun maksamista. klarnan osto turva on hölyn pölyä..... ei toimi. joudun nyt maksamaan 60€ ja en kuitenkaan ole saannut mitään tilaamiani tuotteita. wish ei paljon välitä. En voi suositella wish kauppaa mutta en myöskään voi suositella klarnaa..... osoittautui myös epä uskottavaksi yritykseksi joka ei vääryydestä välitä. posti väitti ettei mitään ole minulle saapunut.....
        kulutatjaasiamies on tietoinen näiden yrityksien vääristyneestä toiminnoistansa
        poliisi taas varoittaa sillä niin paljon on tehty rikosilmoituksia wish iä vastaan ja klarnan toiminta myös herättänyt kummastusta.

        Ihan juuri noin, ihan kuin wish ja Klarna olisivat yksi ja sama/jotenkin kompuksessa ainakin


      • Anonyymi
        ivelak.amoulivik kirjoitti:

        kun minullekin kävi näin. ensimmäisen tilauksen yhteydessä maksoin heti verkossa, mutta sitten tuli lasku ja perijänä oli toinen ,eli klarnapankki. Maksoin sitten senkin, mutta en taida saada palautusta ensimmäisestä maksusta. Liekö järjestettyä touhua

        Tehdään jotain mitä pystymme. Annetaan heille ymmärrys, joukkovoima. Jätetään tilaamatta yhden kuukauden mitään. Voisimme jopa saada huomio, jotain on pakko muuttua. Jos pystyt ivmuuta, säästämne yhden kuukauden ja nautimme kesästä...voisimmeko yhdesdä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ON IHAN SIKAKUSETUSTA KOKO WISH!!

        Voisin kertoa, mitä Wish / Klarna kusetus myös minun kohdallani on. Esitän, ei yhtään Wish tai Klarna tilausta kesäkuun aikana..jos hyvä udea, kerro eteenpäin. Yksi kuukausi, voi olla aika iso juttu näille jo🤔 👍


      • Anonyymi

        Ja saatko apua.. Katso, toivon, että onnistut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja saatko apua.. Katso, toivon, että onnistut...

        Minä tilasin reilusti tuotteita , siis yhden kynsilakkapullon lähetyskuluineen 6.25€ maksoin klarnalle heti vaikka maksuaikaa oli reilusti, saas nähä tuleeko kynsilakka vai konkurssi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikosilmoitus tehty Klarna/Wishistä.Klarnan asiakaspalvelu ylimielistä eikä auta mitään, päinvastoin kiusaa eikä missään tapauksessa palauta väärin perittyjä rahoja.

        Klarna on palauttanut mulle parikin kertaa rahat kun olen maksanut eikä tavara ole tullut. Kaarnan kautta maksan kaikki ostokset, myös esim. Tokmannin tilaukset, ei ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ON IHAN SIKAKUSETUSTA KOKO WISH!!

        olen samaa mieltä kukaan ei vastaa.


      • Anonyymi

        siitä on 1,5 vuotta kun tilasin 5 bootsit ja nahka takkeja ...missä tuotteeni vipyy Keijo Lavalehto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät tosiaankaan ota, vaikka asiakas kuinka yrittäisi. Käskevät ottaa yhteyden toisiinsa , englanninkielisiin, aivan tuntemattomiin yrityksiin jne.jne. Rikosilmoitus ainoa mahdollisuus, Petollista toimintaa.

        Jos haluat säästää hermojasi, kierrä wish niin kaukaa kun vaan suinkin voit, säästyy myös samalla paljon rahaa oikeisiin ostoksiin . Esimerkiksi alvit joutuu maksamaan kahteen kertaan, ensin ostaessa, sitten kun tullaat toisen kerran jos tavaran arvo ylittää 150 euroa. Plus tullaus tuotteelle 4 prosenttia, postikin ottaa osansa noin 25 euroa. Jopas tuli paskoille jäljennöksille kova hinta. Aitoja tavaroita wish ei myy kuin helvetilliseen ylihintaan, on tavallaan mainos käänteisenä, ohjaa ostoksia niille jäljennösten myyjille. Ovelaa ja samalla pirullista ostajan kannalta. Toivon todellakin, älä mene halpaan. terveisin: kovia kokoénut X asiakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tilasin tuotteen testerin, niin vain osa tuotteesta tuli, adapterit jäivät tulematta.
        Asiakastuki on joku robotti joka ei hoida asiaa mitenkään. Adaptereita ei ole tullut vaikka menesti olen niiltä tiedustellut, pyytävät ottamaan yhteyden wish tukeen joka ei mistään vastaa. En suosittele kenellekkään wish -verkkokauppaa, humpuukia koko wish.

        Vastaajat ovat aivottoma robotteja. ei siellä ole yhtään ihmistä sulle vastailemassa. Robotti toistaa samaa lausettaa vaikka maailman tappiin asti,asti asti asti asti asti asti asti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan juuri noin, ihan kuin wish ja Klarna olisivat yksi ja sama/jotenkin kompuksessa ainakin

        KYLLÄ, ovat yhdessä vahva joukkue. kyllä asiakas aina jää toiseksi, AIVAN VARMASTI!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Klarna on palauttanut mulle parikin kertaa rahat kun olen maksanut eikä tavara ole tullut. Kaarnan kautta maksan kaikki ostokset, myös esim. Tokmannin tilaukset, ei ongelmia.

        Klarna todellakin on loistava osaaja alallaan, ja hoitaa hommansa niin kuin pitääkin hoitaa, olen tykännyt systeemistä, mutta WISH, EI hoida noita alveja niin kuin pitäisi, valehtelee päin naamaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ostamme jatkuvasti wishiltä eikä mitään ongelmia ole ollut,maksettu etukäteen ja laskulle tuotteet pääosin toimivia ja edullisia.

        Wish olen tilannut 3vuotta Ei koskaan mitään ongelmia.jos ole ilmoittanut etten ole saanut tuotetta rahat on tullut tilille viimeistään kahden päivän kuluessa.pienemmät summat jättänyt Wihs tilille seuraavaa ostoa varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ostamme jatkuvasti wishiltä eikä mitään ongelmia ole ollut,maksettu etukäteen ja laskulle tuotteet pääosin toimivia ja edullisia.

        Samoin minulla ei mitään ongelmia Wish kanssa,jos tuote ei ole kuvauksen mukainen olen aina saanut hyvityksen Klarna laskulle,,Hyvin toimii! Wish you were here :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ON IHAN SIKAKUSETUSTA KOKO WISH!!

        Epäselvät sivut, eikä esim. vääränkokoisia tavaroita esim kenkiä voi palauttaa. Tavara ei ole yleenjä mitä voisi olettaa, en suosittele koko Wishiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle kävi myös samoin! Ostamaani tuotetta ei ole tullut.Klarna otti maksun tililtäni, ja kun kyselin niin sanoivat että ei voi hyvittää kun Vich ei ole laskua poistanut. Kysyin Viciltä asiaa, sanoivat että EI MAHDA ENÄÄ MITÄÄN. Rahoja ei palauteta. TÄLLÄISESTÄ kaupasta EI kenenkään pitäisi ostaa mitään. Ja klarnan takuu että maksua ei oteta ennekuin tuote on asiakkaalla, SE ON TÄYTTÄ HUIJAUSTA.

        Miten Klarna voi ottaa itse maksun tililtä? Se maksuhan täytyy itse hoitaa verkkopankissa. Itse en ainakaan maksaisi ennen kuin olen saanut tuotteen.


      • Anonyymi
        ivelak.amoulivik kirjoitti:

        kun minullekin kävi näin. ensimmäisen tilauksen yhteydessä maksoin heti verkossa, mutta sitten tuli lasku ja perijänä oli toinen ,eli klarnapankki. Maksoin sitten senkin, mutta en taida saada palautusta ensimmäisestä maksusta. Liekö järjestettyä touhua

        tämä myyti virma pitäisi estää suomessa myynti,täysin petokseen perehtynyt
        yhtää rehellistä kauppaa en ole saanu.Keksivät vaikka mitä verrukkeita että saavat pitää rahat.Minusta tämä firma pitäisi estää suomeen tulo,
        on iso summa mitä ovat rosvonneet suomesta.
        Ei ole mitään kunnollista sähköpostia mihin valittaa , ja klarna pankki on petoksessa mukana, on myös petosfirma.
        Minne siitä voisi valitta että wish postetaan Suomen markkinoilta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ON IHAN SIKAKUSETUSTA KOKO WISH!!

        Kyllä, ja suurin osa on täysin roskis tavaraa, saa " palauttaa " ja Kiinaan? Ja sinä maksat. Vain kantapään kautta oppii.


    • Matkaajamiez

      Mahtoiko kauan kulua aikaa tilauksestasi toimitukseen? Ite tilasin eka kerran (ja tähän asti myös eka kerran) muutamia vaatteita tammikuulla, yhteensä noin 6 erilaista tuotetta. Noin 3 viikkoa kesti, kunnes tuli eka paketti postilaatikkoon, sitten muutama lähetys postiin ja yksi jopa kirjattuna kirjeenä, miksi lie? mut kaikki tuli mitä tilasin, toki aikaa toimitukseen meni kaikkineen liki kuukausi, mutta eikös se oo ihan kelpo aika tällaisista halvoista varusteista? Must on

      • Huijatuksitullut

        Tilasin 12.10.2018 46,35€ leluja, ProMarker tusseja, yms askartelutavaraa. Sain yhden pienen 6€ muovilelun eilen ja kuulemma tilaukseni on nyt valmis 27.11.2018. Lisäksi tilasin 15.11. Ähän arvokkaampia tavaroita. Mitään ei ole tullut eikä tule. Asiakaspalvelu viestitti, että tilaukseni ei ole onnistunut ja jos kolmeen viikkoon ei kukaan ota yhteyttä, ota uudelleen asiakaspalveluun yhteyttä


      • Vertailija

        Olen tilannut aika paljon Wishistä ja kaikki ostokset ovat tulleet perille. Se mikä näin suomalaisesta näkökulmasta harmittaa, on tietynlainen "kierous": esim. sivulla on tuote maininnalla "Ilmainen, maksat vain toimituksen". Kun tulee valinta (väri, koko tms.), niin sitten alkaa hinta kasvaa ja mikään valinnoista ei anna ilmaista tuotetta! Näiden "ilmaisten" tuotteiden kohdalla myös toimitusmaksu on korkea ja siksi tuotteen saa esim. eBaysta halvemmalla kotiin toimitettuna!


      • Sydän7

        Miten ottaa yhteyttä sähköpostitse Wish? Ja tuleeko sieltä jonkin ilmoitus, että tavara on vastaanotettu?


      • Anonyymi
        Vertailija kirjoitti:

        Olen tilannut aika paljon Wishistä ja kaikki ostokset ovat tulleet perille. Se mikä näin suomalaisesta näkökulmasta harmittaa, on tietynlainen "kierous": esim. sivulla on tuote maininnalla "Ilmainen, maksat vain toimituksen". Kun tulee valinta (väri, koko tms.), niin sitten alkaa hinta kasvaa ja mikään valinnoista ei anna ilmaista tuotetta! Näiden "ilmaisten" tuotteiden kohdalla myös toimitusmaksu on korkea ja siksi tuotteen saa esim. eBaysta halvemmalla kotiin toimitettuna!

        Vaikka onki vanha juttu mut kerton kuiteki.
        Ne tuotteet mis lukee ilmainen maksat vain toituskulut on ilmaisia. Ite oon tilannu samanlaisia tuotteita paljonkin. Ja jos esim otin jonku kellon nii luki ilmainen ja kun menee valitsee väriä tms ne hinnat mitkä lukee on postikulut tilaus on muuten ilmainen.


    • reerer

      Joskus joutuu useamman kuukauden odottamaan. Joskus tuote ei tule ollenkaan. Rahat saa takaisin, mutta harmittaa useamman kuukauden turha odottelu.

      • 1235689

        🐦🐦🐦


      • ohikulkija_vaan

      • Anonyymi
        1235689 kirjoitti:

        🐦🐦🐦

        Niin on, tilasin grafiikka tuote, mutta epäilen että se on huono ja kestää paketti saapuminen kauan, joten tilasin vastaavan kotimaiselta yrittäjältä. Säästöä tuli kotiin kuljetuksesta. Kun ei ole enää käyttänyt englantia, tilaus on muuta kuin luulisi tilaavan. Ilman monta kk ja palautusta. Jos niitä on. 🤔


      • Anonyymi

        Ei tullu rahat takaisin!!! Ei tullut kyllä tuotekaan, nyt oon ootellu jo 6kk, Rahoja Ei klarn a luvannu palauttaa!! Ja Vich ilmoitti että ei mahda mitään. Luultavasti joku kone vastasi kun kysy mitä hyvänsä niin sama vastaus. Pahoittelen tapahtunutta.


      • Ei rahoja saa takaisin millään.


      • Rahoja et kyllä saa takaisin, 9 kk.sitten maksoin enkä ole maksettuja tavaroita saanut. Wish_aKlarna automaatti vastaa kyselyihin että laskuni on asetettu taulukotilaan.Saankohan tauon jälkeen uuden laskun maksamastani tuotteesta, jota en ole koskaan saanut. Klarna osaa uhkailun perintätoimilla,kerran jo olen pelästettynä maksanut olemattomasta "ostosta".


      • Anonyymi

        Olen odottanut 10 kuukautta. En saa tavaraa, saati rahojanuí takaisin. Olen parikymmentä kertaa joutunut yrittämään; turhaa touhua. Pelkkää kiusaamista niin, että voivat pitää rahasi.


      • Anonyymi
        kristiina38 kirjoitti:

        Ei rahoja saa takaisin millään.

        Suuret kiitokset tiedoista. Tämä on huippu viestiketju. Otan osaa rahansa menettäneiden kohtaloon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuret kiitokset tiedoista. Tämä on huippu viestiketju. Otan osaa rahansa menettäneiden kohtaloon.

        Älä koskaan maksa etukäteen ja pidä ostokset pieninä Maks. 150€. Älä koskaan maksa mitään ylimääräisiä maksuja . Vaikka kuka niitä tinkisi sillä kukaan ei tule niitä rahoja sulle palauttamaan vaikka kuinka itkisit. Jos tuote ei saavu niin ne rahat wish kyllä palauttaa jos saapumispäivä on mennyt umpeen.


    • huijarikiina

      Wish huijaa! katsokaa: Wish spam. Itse tilasin ja joitakin tuotteita en ole saanut vaikka olen maksanut kaiken. Lähettävät vääriä tuotteita joskus enkä minä viitsi lähettää niitä takaisin Kiinaan. Eivät palauta rahaa tililleni. Kiinassa postityöntekijät pistävät tavarat omiin taskuihinsa. Raivostuttavaa. Ajattelevat että nyt voimme mällätä "kapitalistien" rahoilla, kas tuossa hyvä tuote on maksettu ja kaikki, pistänpä sen omaan laukkuuni.
      Älkää uskotko heihin. AliExpress on parempi. Samat tuotteet ja takuu tuotteille.
      Mutta en minä enää kiinasta osta mitään.

      • wish.com-korjaaongelma

        Wish.com sivulla on se ikävä oire edellaan jatkunut aika vahvasti. Rahat lähtee tililtä mutta tuottee jää ostoskoriin. Klarna kyllä palauttaa fyrkat mutta siinä menee 1päivä-1kk.


      • Maryne

        Kyllä minä ainakin olen saanut rahani takaisin tähän asti mikäli tuote ei ole tullut ja otan klarnan maksuvaihtoehdon just sen takia ettei etukäteen tarvitse maksaa.ja klarna ei laskuta jos ilmoitat ettei tuote ole saapunut vielä.ja jos vahingossa menet maksamaan laskun kahteen kertaan niin klarna ilmoittaa siitä ja pyytää mun tilinumeron mihin he maksavat takaisin.samoin jos tuote on viallinen tai heikkoa tekoa ja kerrot siitä wish asiakaspalveluun niin he eivät laskuta tuotetta eikä sitä tarvitse myöskään lähettää takaisin koska postimaksut sinneppäin kun palauttais tulisi kalliiksi.


      • Jepalissis

        Tilasin viikko sitte 100 e .oottelen


      • mitenmeni

        Hei,

        Ikävä kuulla saamastanne huonosta palvelusta Wishillä. Kiitos kuitenkin palautteestanne. Pyrimme tarjoamaan asiakkaillemme niin hyvän asiakaskokemuksen kuin suinkin mahdollista. Pahoittelenkin ettemme tällä kertaa onnistuneet täyttämään odotuksianne. Välitän terveisenne koko tiimillemme, jottei tämä kokemuksenne jäisi kenellekään epäselväksi.

        Emme valitettavasti tiedä missä pakettinne on, sillä seurantatiedot eivät ole päivittyneet normaalisti. Tämän tilauksen hyvitysaika on kuitenkin umpeutunut, joten emme voi enää tehdä teille hyvitystä, kuten kerroimme.

        Kiitos jälleen asiakkuudestanne ja toivottavasti voimme tarjota paljon paremman kokemuksen seuraavan ostoksenne yhteydessä! Älkää epäröikö ottaa meihin yhteyttä, jos voimme auttaa teitä vielä jollain muulla tavalla.

        Oikein mukavaa päivänjatkoa!

        Ystävällisin terveisin
        Pietari
        Wish-tiimi


        NOIN SINNE MENI 400€.. KLARNA EIKÄ WISH PALAUTA RAHOJA EIKÄ TOIMITA TUOTETTA.. ONHAN SE TILATTU JO VIIMEVUODEN SYYSKUUSSA..


      • Pettyny10krt
        mitenmeni kirjoitti:

        Hei,

        Ikävä kuulla saamastanne huonosta palvelusta Wishillä. Kiitos kuitenkin palautteestanne. Pyrimme tarjoamaan asiakkaillemme niin hyvän asiakaskokemuksen kuin suinkin mahdollista. Pahoittelenkin ettemme tällä kertaa onnistuneet täyttämään odotuksianne. Välitän terveisenne koko tiimillemme, jottei tämä kokemuksenne jäisi kenellekään epäselväksi.

        Emme valitettavasti tiedä missä pakettinne on, sillä seurantatiedot eivät ole päivittyneet normaalisti. Tämän tilauksen hyvitysaika on kuitenkin umpeutunut, joten emme voi enää tehdä teille hyvitystä, kuten kerroimme.

        Kiitos jälleen asiakkuudestanne ja toivottavasti voimme tarjota paljon paremman kokemuksen seuraavan ostoksenne yhteydessä! Älkää epäröikö ottaa meihin yhteyttä, jos voimme auttaa teitä vielä jollain muulla tavalla.

        Oikein mukavaa päivänjatkoa!

        Ystävällisin terveisin
        Pietari
        Wish-tiimi


        NOIN SINNE MENI 400€.. KLARNA EIKÄ WISH PALAUTA RAHOJA EIKÄ TOIMITA TUOTETTA.. ONHAN SE TILATTU JO VIIMEVUODEN SYYSKUUSSA..

        Wissistä tulee todella huonolaatuista tavaraa, osa on valmiiksi rikki.kun käy huono säkä ja tilaa useampia tuotteita niin ilmoitetaan että olet mustalla listalla ja sinulla ei ole mahdollisuutta vailttaa wissille rikkinäisistä tuotteista, mutta musta lista poistuu kun tilaat lisäämahdollisesti rikkinäisiä tuotteita .Vien tuotteet kuluttaja asia miehelle arvioitavaksi niin katotaan kuinka käy


      • Anonyymi
        Pettyny10krt kirjoitti:

        Wissistä tulee todella huonolaatuista tavaraa, osa on valmiiksi rikki.kun käy huono säkä ja tilaa useampia tuotteita niin ilmoitetaan että olet mustalla listalla ja sinulla ei ole mahdollisuutta vailttaa wissille rikkinäisistä tuotteista, mutta musta lista poistuu kun tilaat lisäämahdollisesti rikkinäisiä tuotteita .Vien tuotteet kuluttaja asia miehelle arvioitavaksi niin katotaan kuinka käy

        Mihin pitää olla yhteydessä kun erehdyin tilaamaan , rahat meni , mitään ei kuulu.


      • Anonyymi
        mitenmeni kirjoitti:

        Hei,

        Ikävä kuulla saamastanne huonosta palvelusta Wishillä. Kiitos kuitenkin palautteestanne. Pyrimme tarjoamaan asiakkaillemme niin hyvän asiakaskokemuksen kuin suinkin mahdollista. Pahoittelenkin ettemme tällä kertaa onnistuneet täyttämään odotuksianne. Välitän terveisenne koko tiimillemme, jottei tämä kokemuksenne jäisi kenellekään epäselväksi.

        Emme valitettavasti tiedä missä pakettinne on, sillä seurantatiedot eivät ole päivittyneet normaalisti. Tämän tilauksen hyvitysaika on kuitenkin umpeutunut, joten emme voi enää tehdä teille hyvitystä, kuten kerroimme.

        Kiitos jälleen asiakkuudestanne ja toivottavasti voimme tarjota paljon paremman kokemuksen seuraavan ostoksenne yhteydessä! Älkää epäröikö ottaa meihin yhteyttä, jos voimme auttaa teitä vielä jollain muulla tavalla.

        Oikein mukavaa päivänjatkoa!

        Ystävällisin terveisin
        Pietari
        Wish-tiimi


        NOIN SINNE MENI 400€.. KLARNA EIKÄ WISH PALAUTA RAHOJA EIKÄ TOIMITA TUOTETTA.. ONHAN SE TILATTU JO VIIMEVUODEN SYYSKUUSSA..

        Ei millää pahalla mut en ite lähtis ikinä tilaamaa wishiltä 400€ eestä tavaraa.


      • Anonyymi
        mitenmeni kirjoitti:

        Hei,

        Ikävä kuulla saamastanne huonosta palvelusta Wishillä. Kiitos kuitenkin palautteestanne. Pyrimme tarjoamaan asiakkaillemme niin hyvän asiakaskokemuksen kuin suinkin mahdollista. Pahoittelenkin ettemme tällä kertaa onnistuneet täyttämään odotuksianne. Välitän terveisenne koko tiimillemme, jottei tämä kokemuksenne jäisi kenellekään epäselväksi.

        Emme valitettavasti tiedä missä pakettinne on, sillä seurantatiedot eivät ole päivittyneet normaalisti. Tämän tilauksen hyvitysaika on kuitenkin umpeutunut, joten emme voi enää tehdä teille hyvitystä, kuten kerroimme.

        Kiitos jälleen asiakkuudestanne ja toivottavasti voimme tarjota paljon paremman kokemuksen seuraavan ostoksenne yhteydessä! Älkää epäröikö ottaa meihin yhteyttä, jos voimme auttaa teitä vielä jollain muulla tavalla.

        Oikein mukavaa päivänjatkoa!

        Ystävällisin terveisin
        Pietari
        Wish-tiimi


        NOIN SINNE MENI 400€.. KLARNA EIKÄ WISH PALAUTA RAHOJA EIKÄ TOIMITA TUOTETTA.. ONHAN SE TILATTU JO VIIMEVUODEN SYYSKUUSSA..

        Hei tilasin kengat j pari sormusta rahat lähtivät tililtä ja ostokset jäivät ostoskoriin tililtä lähti rahat ja ei ole ensimmäinen kerta! Miten toimin asiassa nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei tilasin kengat j pari sormusta rahat lähtivät tililtä ja ostokset jäivät ostoskoriin tililtä lähti rahat ja ei ole ensimmäinen kerta! Miten toimin asiassa nyt

        Jäi sähkö posti tuosta [email protected] (kengat ja sormukset)


      • Anonyymi

        Kiinasta olen ostanut wish toimitti viimeostoksen varjoliina hyvä oli ja ehti juhannukseksi. En maksa koskaan tuotetta etukäteen jos ei ole saapunut voi ilmoittaa wish sille ja ottaa lisäaikaa, kun tuote saapuu tarkasta, ja kuvaa jos et ole tyytyväinen, minun ei ole tarvinnut maksaa jos väärä tuote koko tai väri väärä, en maksa eikä ole tarvinnut lähettää takaisin. KLARNA maksulla maksan aina. Ei tule lisämaksuja jos maksaa ajallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinasta olen ostanut wish toimitti viimeostoksen varjoliina hyvä oli ja ehti juhannukseksi. En maksa koskaan tuotetta etukäteen jos ei ole saapunut voi ilmoittaa wish sille ja ottaa lisäaikaa, kun tuote saapuu tarkasta, ja kuvaa jos et ole tyytyväinen, minun ei ole tarvinnut maksaa jos väärä tuote koko tai väri väärä, en maksa eikä ole tarvinnut lähettää takaisin. KLARNA maksulla maksan aina. Ei tule lisämaksuja jos maksaa ajallaan.

        Moi! Mulla se tilanne, että tuli väärä tuote. En vaan tiedä minne osoitteeseen valitan kuvien kera🤔


      • Anonyymi
        Maryne kirjoitti:

        Kyllä minä ainakin olen saanut rahani takaisin tähän asti mikäli tuote ei ole tullut ja otan klarnan maksuvaihtoehdon just sen takia ettei etukäteen tarvitse maksaa.ja klarna ei laskuta jos ilmoitat ettei tuote ole saapunut vielä.ja jos vahingossa menet maksamaan laskun kahteen kertaan niin klarna ilmoittaa siitä ja pyytää mun tilinumeron mihin he maksavat takaisin.samoin jos tuote on viallinen tai heikkoa tekoa ja kerrot siitä wish asiakaspalveluun niin he eivät laskuta tuotetta eikä sitä tarvitse myöskään lähettää takaisin koska postimaksut sinneppäin kun palauttais tulisi kalliiksi.

        Jus näin se toimii sillä itse pitää olla sitten aktiivinen kun saa väärän tai viallisen
        tuotteen, huomioin erään seikan. Kun on uusi asiakas voi aluksi tulla mitä tilaa, mutta
        ajanoloon alkaa tulla ja varsinkin viimeaikoina mitä sattuu törkyä.
        Kuvassa kalliimpi tuote, ja kun tilaat saatkin samantyylisen, mutta huomattavasti
        halpa-arvoisemman, esim tilaat Moniaaltoradion, FmAm Air Whf niin tuleekim AM/ FM radio joka on halpismalli ja suomestakin saa muutamalla €:llä


      • mitenmeni kirjoitti:

        Hei,

        Ikävä kuulla saamastanne huonosta palvelusta Wishillä. Kiitos kuitenkin palautteestanne. Pyrimme tarjoamaan asiakkaillemme niin hyvän asiakaskokemuksen kuin suinkin mahdollista. Pahoittelenkin ettemme tällä kertaa onnistuneet täyttämään odotuksianne. Välitän terveisenne koko tiimillemme, jottei tämä kokemuksenne jäisi kenellekään epäselväksi.

        Emme valitettavasti tiedä missä pakettinne on, sillä seurantatiedot eivät ole päivittyneet normaalisti. Tämän tilauksen hyvitysaika on kuitenkin umpeutunut, joten emme voi enää tehdä teille hyvitystä, kuten kerroimme.

        Kiitos jälleen asiakkuudestanne ja toivottavasti voimme tarjota paljon paremman kokemuksen seuraavan ostoksenne yhteydessä! Älkää epäröikö ottaa meihin yhteyttä, jos voimme auttaa teitä vielä jollain muulla tavalla.

        Oikein mukavaa päivänjatkoa!

        Ystävällisin terveisin
        Pietari
        Wish-tiimi


        NOIN SINNE MENI 400€.. KLARNA EIKÄ WISH PALAUTA RAHOJA EIKÄ TOIMITA TUOTETTA.. ONHAN SE TILATTU JO VIIMEVUODEN SYYSKUUSSA..

        Mikä on asiakaspalvelumme sähköposti?
        Vaikea saada yhteyttä Wishiin!

        Olen tilannut tuotteita ha ensin oli toimitus elokuun aikana, mutta nyt näkyy olevan marraskuu!!!!


      • Anonyymi
        mitenmeni kirjoitti:

        Hei,

        Ikävä kuulla saamastanne huonosta palvelusta Wishillä. Kiitos kuitenkin palautteestanne. Pyrimme tarjoamaan asiakkaillemme niin hyvän asiakaskokemuksen kuin suinkin mahdollista. Pahoittelenkin ettemme tällä kertaa onnistuneet täyttämään odotuksianne. Välitän terveisenne koko tiimillemme, jottei tämä kokemuksenne jäisi kenellekään epäselväksi.

        Emme valitettavasti tiedä missä pakettinne on, sillä seurantatiedot eivät ole päivittyneet normaalisti. Tämän tilauksen hyvitysaika on kuitenkin umpeutunut, joten emme voi enää tehdä teille hyvitystä, kuten kerroimme.

        Kiitos jälleen asiakkuudestanne ja toivottavasti voimme tarjota paljon paremman kokemuksen seuraavan ostoksenne yhteydessä! Älkää epäröikö ottaa meihin yhteyttä, jos voimme auttaa teitä vielä jollain muulla tavalla.

        Oikein mukavaa päivänjatkoa!

        Ystävällisin terveisin
        Pietari
        Wish-tiimi


        NOIN SINNE MENI 400€.. KLARNA EIKÄ WISH PALAUTA RAHOJA EIKÄ TOIMITA TUOTETTA.. ONHAN SE TILATTU JO VIIMEVUODEN SYYSKUUSSA..

        Liekkö tuolla Wish:llä edes toimivaa oikeaa s-postia olemassakaan. Tuo support osoite taitaa olla harhautus (kusetus) osoite.

        Ystävällisin terveisin YKSI PETETTY


      • Anonyymi
        mitenmeni kirjoitti:

        Hei,

        Ikävä kuulla saamastanne huonosta palvelusta Wishillä. Kiitos kuitenkin palautteestanne. Pyrimme tarjoamaan asiakkaillemme niin hyvän asiakaskokemuksen kuin suinkin mahdollista. Pahoittelenkin ettemme tällä kertaa onnistuneet täyttämään odotuksianne. Välitän terveisenne koko tiimillemme, jottei tämä kokemuksenne jäisi kenellekään epäselväksi.

        Emme valitettavasti tiedä missä pakettinne on, sillä seurantatiedot eivät ole päivittyneet normaalisti. Tämän tilauksen hyvitysaika on kuitenkin umpeutunut, joten emme voi enää tehdä teille hyvitystä, kuten kerroimme.

        Kiitos jälleen asiakkuudestanne ja toivottavasti voimme tarjota paljon paremman kokemuksen seuraavan ostoksenne yhteydessä! Älkää epäröikö ottaa meihin yhteyttä, jos voimme auttaa teitä vielä jollain muulla tavalla.

        Oikein mukavaa päivänjatkoa!

        Ystävällisin terveisin
        Pietari
        Wish-tiimi


        NOIN SINNE MENI 400€.. KLARNA EIKÄ WISH PALAUTA RAHOJA EIKÄ TOIMITA TUOTETTA.. ONHAN SE TILATTU JO VIIMEVUODEN SYYSKUUSSA..

        Minäkin olen tämän Pietarin ja yli kahdenkymmenen muun henkilön kanssa klarnassa asioinut siellä vaihtuu aina eri henkilö joka ei tiedä mitä edellisen kanssa on puhuttu .on ketku firma tämä klarna. minä ainakin boikotoin kaikkia liikkeitä ,jotka laskuttavat KLARNAN kautta.


      • Anonyymi
        Maryne kirjoitti:

        Kyllä minä ainakin olen saanut rahani takaisin tähän asti mikäli tuote ei ole tullut ja otan klarnan maksuvaihtoehdon just sen takia ettei etukäteen tarvitse maksaa.ja klarna ei laskuta jos ilmoitat ettei tuote ole saapunut vielä.ja jos vahingossa menet maksamaan laskun kahteen kertaan niin klarna ilmoittaa siitä ja pyytää mun tilinumeron mihin he maksavat takaisin.samoin jos tuote on viallinen tai heikkoa tekoa ja kerrot siitä wish asiakaspalveluun niin he eivät laskuta tuotetta eikä sitä tarvitse myöskään lähettää takaisin koska postimaksut sinneppäin kun palauttais tulisi kalliiksi.

        Sama täällä. Rahat olen aina saanut pois. Kuva asiakaspalveluun ja reklamointi. Klarna palauttaa rahat postikuluineen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihin pitää olla yhteydessä kun erehdyin tilaamaan , rahat meni , mitään ei kuulu.

        Mikään yhteydenotto ei auta ja rahoja ei saa takaisin eikä myöskään tiilattua ja maksettua tuotetta.


      • Anonyymi
        wish.com-korjaaongelma kirjoitti:

        Wish.com sivulla on se ikävä oire edellaan jatkunut aika vahvasti. Rahat lähtee tililtä mutta tuottee jää ostoskoriin. Klarna kyllä palauttaa fyrkat mutta siinä menee 1päivä-1kk.

        Eivät palauttaneet minulle, vailla lähetin kaikki tiedot ja kuittikopion. Huijarifirma.ä


      • Anonyymi
        mitenmeni kirjoitti:

        Hei,

        Ikävä kuulla saamastanne huonosta palvelusta Wishillä. Kiitos kuitenkin palautteestanne. Pyrimme tarjoamaan asiakkaillemme niin hyvän asiakaskokemuksen kuin suinkin mahdollista. Pahoittelenkin ettemme tällä kertaa onnistuneet täyttämään odotuksianne. Välitän terveisenne koko tiimillemme, jottei tämä kokemuksenne jäisi kenellekään epäselväksi.

        Emme valitettavasti tiedä missä pakettinne on, sillä seurantatiedot eivät ole päivittyneet normaalisti. Tämän tilauksen hyvitysaika on kuitenkin umpeutunut, joten emme voi enää tehdä teille hyvitystä, kuten kerroimme.

        Kiitos jälleen asiakkuudestanne ja toivottavasti voimme tarjota paljon paremman kokemuksen seuraavan ostoksenne yhteydessä! Älkää epäröikö ottaa meihin yhteyttä, jos voimme auttaa teitä vielä jollain muulla tavalla.

        Oikein mukavaa päivänjatkoa!

        Ystävällisin terveisin
        Pietari
        Wish-tiimi


        NOIN SINNE MENI 400€.. KLARNA EIKÄ WISH PALAUTA RAHOJA EIKÄ TOIMITA TUOTETTA.. ONHAN SE TILATTU JO VIIMEVUODEN SYYSKUUSSA..

        Mikä hyvitysaika? Onko se teidän liikesalaisuutenne, että voitte huijata asiallisempienne.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin pitää olla yhteydessä kun erehdyin tilaamaan , rahat meni , mitään ei kuulu.

        Ei kannata olla ainakaan ns. asiakaspalveluun yhteydessä.Sen tehtävä on kokemukseni mukaan asiakkaan uuvuttaminen kiusaamalla ja rahojen pitäminen Wishillä. Rahoja ei saa takaisin kuin ehkä rikosilmoituksen tekemällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jus näin se toimii sillä itse pitää olla sitten aktiivinen kun saa väärän tai viallisen
        tuotteen, huomioin erään seikan. Kun on uusi asiakas voi aluksi tulla mitä tilaa, mutta
        ajanoloon alkaa tulla ja varsinkin viimeaikoina mitä sattuu törkyä.
        Kuvassa kalliimpi tuote, ja kun tilaat saatkin samantyylisen, mutta huomattavasti
        halpa-arvoisemman, esim tilaat Moniaaltoradion, FmAm Air Whf niin tuleekim AM/ FM radio joka on halpismalli ja suomestakin saa muutamalla €:llä

        Totta kirjoitit.Aluksi minullekin ihan ok. Tänä vuonna 2 eri kertaa huijattu rajat ja väitetty, että tilastani ei ole ollenkaan.Asiakaspalvelu tosiaan asiakaskiusaamo, ei mitään apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liekkö tuolla Wish:llä edes toimivaa oikeaa s-postia olemassakaan. Tuo support osoite taitaa olla harhautus (kusetus) osoite.

        Ystävällisin terveisin YKSI PETETTY

        Kusetusosoite se on, automaatti vastaa pähkähulluja.
        .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen tämän Pietarin ja yli kahdenkymmenen muun henkilön kanssa klarnassa asioinut siellä vaihtuu aina eri henkilö joka ei tiedä mitä edellisen kanssa on puhuttu .on ketku firma tämä klarna. minä ainakin boikotoin kaikkia liikkeitä ,jotka laskuttavat KLARNAN kautta.

        Sama juttu minulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Rahat olen aina saanut pois. Kuva asiakaspalveluun ja reklamointi. Klarna palauttaa rahat postikuluineen

        Ei auttanut Kulttielokuvat eikä mikään.


      • Anonyymi
        wish.com-korjaaongelma kirjoitti:

        Wish.com sivulla on se ikävä oire edellaan jatkunut aika vahvasti. Rahat lähtee tililtä mutta tuottee jää ostoskoriin. Klarna kyllä palauttaa fyrkat mutta siinä menee 1päivä-1kk.

        Paitsi ei Klarna palauta mitään.Rikosilmoituksia tehty yli 50


      • Anonyymi
        mitenmeni kirjoitti:

        Hei,

        Ikävä kuulla saamastanne huonosta palvelusta Wishillä. Kiitos kuitenkin palautteestanne. Pyrimme tarjoamaan asiakkaillemme niin hyvän asiakaskokemuksen kuin suinkin mahdollista. Pahoittelenkin ettemme tällä kertaa onnistuneet täyttämään odotuksianne. Välitän terveisenne koko tiimillemme, jottei tämä kokemuksenne jäisi kenellekään epäselväksi.

        Emme valitettavasti tiedä missä pakettinne on, sillä seurantatiedot eivät ole päivittyneet normaalisti. Tämän tilauksen hyvitysaika on kuitenkin umpeutunut, joten emme voi enää tehdä teille hyvitystä, kuten kerroimme.

        Kiitos jälleen asiakkuudestanne ja toivottavasti voimme tarjota paljon paremman kokemuksen seuraavan ostoksenne yhteydessä! Älkää epäröikö ottaa meihin yhteyttä, jos voimme auttaa teitä vielä jollain muulla tavalla.

        Oikein mukavaa päivänjatkoa!

        Ystävällisin terveisin
        Pietari
        Wish-tiimi


        NOIN SINNE MENI 400€.. KLARNA EIKÄ WISH PALAUTA RAHOJA EIKÄ TOIMITA TUOTETTA.. ONHAN SE TILATTU JO VIIMEVUODEN SYYSKUUSSA..

        Eikö hämätä laittaa jotain anteeksipyyntöä ja koko tiimille ohjeistusta,no on ainakin porukkaa ketä ns.ohjeistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen tämän Pietarin ja yli kahdenkymmenen muun henkilön kanssa klarnassa asioinut siellä vaihtuu aina eri henkilö joka ei tiedä mitä edellisen kanssa on puhuttu .on ketku firma tämä klarna. minä ainakin boikotoin kaikkia liikkeitä ,jotka laskuttavat KLARNAN kautta.

        Joo, Klarna täys kusettaja,maksoin loppuvelan 73euroa
        ,mutta sieltä tulikin 53 euron lasku jossa oli viiden euron viivästys korko,ei muka ollut laitettu.Loppu summaanKlarna laskutus täyttä huijausta.Wish täys paska.


      • Anonyymi
        wish.com-korjaaongelma kirjoitti:

        Wish.com sivulla on se ikävä oire edellaan jatkunut aika vahvasti. Rahat lähtee tililtä mutta tuottee jää ostoskoriin. Klarna kyllä palauttaa fyrkat mutta siinä menee 1päivä-1kk.

        Paitsi ei palauta rahoja!!!


      • Anonyymi
        mitenmeni kirjoitti:

        Hei,

        Ikävä kuulla saamastanne huonosta palvelusta Wishillä. Kiitos kuitenkin palautteestanne. Pyrimme tarjoamaan asiakkaillemme niin hyvän asiakaskokemuksen kuin suinkin mahdollista. Pahoittelenkin ettemme tällä kertaa onnistuneet täyttämään odotuksianne. Välitän terveisenne koko tiimillemme, jottei tämä kokemuksenne jäisi kenellekään epäselväksi.

        Emme valitettavasti tiedä missä pakettinne on, sillä seurantatiedot eivät ole päivittyneet normaalisti. Tämän tilauksen hyvitysaika on kuitenkin umpeutunut, joten emme voi enää tehdä teille hyvitystä, kuten kerroimme.

        Kiitos jälleen asiakkuudestanne ja toivottavasti voimme tarjota paljon paremman kokemuksen seuraavan ostoksenne yhteydessä! Älkää epäröikö ottaa meihin yhteyttä, jos voimme auttaa teitä vielä jollain muulla tavalla.

        Oikein mukavaa päivänjatkoa!

        Ystävällisin terveisin
        Pietari
        Wish-tiimi


        NOIN SINNE MENI 400€.. KLARNA EIKÄ WISH PALAUTA RAHOJA EIKÄ TOIMITA TUOTETTA.. ONHAN SE TILATTU JO VIIMEVUODEN SYYSKUUSSA..

        Älä edes usko itse yrityksestäsi tuota. Niin rahastusta ja huonoa palvelua. Tarkista faktoja ensin.
        Muelestäni huonommastakin dyystä on boikotoitu yrityksiä. Jäät koukkuun ja todella luulet, että esim. Klarna on puolellasi. Klarna maksaa Wishille. Esittäjää hienoja kuvia. .myykää..rahoitamme ja tulee paketissa vaikka paperia. Hoidamme ja rahastamme, Wish saa rahat joka tapauksessa. Asiakkaan pitää ottää sinne jonnekin yhteyttä ja periä rahojaan tai tuotetta takaisin. ARVATKAAPA MITEN KÄY.
        Voisimmeko kaikki olla vaikka vain kuukauden olla tilasmatta yhtään tuotetta. Wish/Klarna Kiinan kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei millää pahalla mut en ite lähtis ikinä tilaamaa wishiltä 400€ eestä tavaraa.

        MInä en koskaan laittaisi isöa summaa,ihan maksimi120€. Jos tulli nappaa alvit niin se silloin siltäosin tuplaverotus. Jopas tuli romulle hintaa.


      • Anonyymi
        Delilah1948 kirjoitti:

        Mikä on asiakaspalvelumme sähköposti?
        Vaikea saada yhteyttä Wishiin!

        Olen tilannut tuotteita ha ensin oli toimitus elokuun aikana, mutta nyt näkyy olevan marraskuu!!!!

        Se on sama kun lasket housut ja vilkaiset taaksesi, Pietarin robotti persiiseen kaikki menee ei kä pois tuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät palauttaneet minulle, vailla lähetin kaikki tiedot ja kuittikopion. Huijarifirma.ä

        EI niitä robotteja ole opetettu lukemaan!!!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi ei Klarna palauta mitään.Rikosilmoituksia tehty yli 50

        Klarna toimii juuri niin kuin WISH ohjeistaa.


      • Anonyymi
        Maryne kirjoitti:

        Kyllä minä ainakin olen saanut rahani takaisin tähän asti mikäli tuote ei ole tullut ja otan klarnan maksuvaihtoehdon just sen takia ettei etukäteen tarvitse maksaa.ja klarna ei laskuta jos ilmoitat ettei tuote ole saapunut vielä.ja jos vahingossa menet maksamaan laskun kahteen kertaan niin klarna ilmoittaa siitä ja pyytää mun tilinumeron mihin he maksavat takaisin.samoin jos tuote on viallinen tai heikkoa tekoa ja kerrot siitä wish asiakaspalveluun niin he eivät laskuta tuotetta eikä sitä tarvitse myöskään lähettää takaisin koska postimaksut sinneppäin kun palauttais tulisi kalliiksi.

        Tämä tapa on juuri oikea tapa toimia wish kaupassa, toimii lähes aina kuin junan vessa. mutta tuotteet ovat vain halpoja jäljitelmiä originaaleista tuotteista. Silti voivat olla hintansa veroisia. Kannattaa välttää ostamasta huippuosaamista esim: elekroniikkaa, akkuja.älylaitteita ym hankalaa tuotetta koska mitään takuuta laitteilla EI ole. Niistähän puuttuu juuri se komponentti joka tekee tuotteesta arvokkaan. Sitten toivotan sinulle vielä paljon onnea, sitä TODELLA tarvitaan. Terv: paljon ostanut idiootti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jus näin se toimii sillä itse pitää olla sitten aktiivinen kun saa väärän tai viallisen
        tuotteen, huomioin erään seikan. Kun on uusi asiakas voi aluksi tulla mitä tilaa, mutta
        ajanoloon alkaa tulla ja varsinkin viimeaikoina mitä sattuu törkyä.
        Kuvassa kalliimpi tuote, ja kun tilaat saatkin samantyylisen, mutta huomattavasti
        halpa-arvoisemman, esim tilaat Moniaaltoradion, FmAm Air Whf niin tuleekim AM/ FM radio joka on halpismalli ja suomestakin saa muutamalla €:llä

        Tämäkin kommentti on totisinta totta. Juuri näin homma toimii!


    • pikkupakki

      paska firma

    • Möllöttäjä88

      Perus hyvä kiinalaine v kauppa.

      • Anonyymi

        Wish on kanadalainen yhtiö, jonka tarkoitus on myydä halpoja tuotteita eli tietenkin kiinasta.

        Lähetys kiinasta maksaa muutamia senttejä joten kun ihmiset tilaatte näitä tuotteita ne toimitus kulut lasketaan tuotteen hintaan eikä toimitukseen. Esimerkiksi ostatte tuotteen jonka hinta on 2€ ja toimitus 2€ todellinen hinta on se 4€. Wishissä ei ole ilmaisia tuotteita. Jos olisi maksaisitte tuotteesta postikulut (n. 0.10€ tavaran painosta riippuen) ja that‘s it. Ilmainen tuote toimitus 2€ on oikeasti tuotteesta suurinpiirtein se 2€!


    • vissivissi

      Usein tuotteet jäävät ostoskoriin, vaikka rahat menevät tililtä. En suosittele.

      • Riionniemi

        Minulle kävi juuri näin,maksoin ja tulee jatkuvasti spostia,että tuote on yhä ostoskorissa, mihin vois reklamoids?


      • Sanna000
        Riionniemi kirjoitti:

        Minulle kävi juuri näin,maksoin ja tulee jatkuvasti spostia,että tuote on yhä ostoskorissa, mihin vois reklamoids?

        Mulle kävi tänään just sama. Soitin Klarnan asiakaspalveluun: 0942599771. Sanovat että raha palautuu automaattisesti n. 7päivän kuluttua. Kuulemma usein tämä ongelma jos kännykällä tilaa. Aikasempi tilaukseni kyllä onnistui. Ihme firma.


      • Anonyymi

        Tämä wiss virmaj on oikea korppikotkienluola.


      • Anonyymi

        Jotain tuli tilattua ja maksettua verkkopankissa Klarnan kautta. Mitään tuotetta ei näy tilauksessa.
        Miten on mahdollista?

        Miten saa yhteyden wishiin ja klarnaan kun ei lle tiettyä tuotetta mistä valittaa?


      • Anonyymi

        Mulla kävi just noin... ;( saitko ikinä tuotteita mitkä tilasit?


    • Eitodellakaanjatkoon

      Paska pulju. Ostakaa suomalaisilta!

      • tilannut

        Tilasin kokeeksi tuollaisen halvan noin 6€ oston pari viikkoa sitten ja maksoin etukäteen suoraan tililtä, mitenkähän käy. Ostokset jäi silloinkin ostoskoriin vaikka maksun olin suorittanut. Viikko tapahtuneen jälkeen tuli klarnalta ilmoitus kyseisellä summalla rahapalautuksesta, jonka palauttavat maksutilille, vaikka itse en asiasta kerennyt valittaa.. Lienee sama kuinka sen maksaa, klarna palauttaa rahat jos lähetys tai tilaus ei onnistunut.


      • Petosta

        Klarna päinvastoin karhuaa ostosta, jota ei ole tehty,josta ei ole minkäänlaista tilausvahvistusta, ei ilmoitusta eikä postissa tehtyä kuittausta tavaran vastaabottanmisesta.
        Klarnan kanssa asionti kamalaa. Viimeinen nimetön s-posti ilmoittaa, että läähettävät taas uuden laskun, jos en ole hoitanut asiaa Wishin kanssa,
        Wishiin ei saa yhteyttä.


      • Anonyymi

        Ei sinne saa yhteyttä mullakin ois paljon saatavia sieltä .Mainostavat itseään että meillä olet turvassa mutta asiakkaan rahat eivät ole siellä turvassa .Eikö heitä koske laki ollenkaan ovat huijanneet ihmisiä vuosia.


    • en_tykkää_wishistä

      Wishissä myydään 5 eurolla 256 Gt USB -muistitikkua.

      Miettikääpä: noin ison muistimäärän osalta jo tehdashinta ylittää tuon 5 €.

      aliexpressistä 256 Gt USB -muistitikku n. 47 USD postikulut.

      Epäilyttävän halvan hinnan takana on todennäköisesti tuoteväärennös, eli on 1 Gt USB -muistitikku, jonka sisäistä ohjelmistoa on hakkeroitu niin, että se näkyy tietokoneelle 256 Gt USB -muistitikkuna. Todellinen kapasiteetti on silti sen 1 Gt, eli ensimmäinen giga tallentuu oikein, mutta jos tallentamista jatketaan, uudet tiedostot ylikirjoittavat vanhoja, joita ei enää saa takaisin.

      Lisäksi, jos wishissä klikkaat hiiren oikealla sen muistitikun kuvaa ja "avaa uuteen välilehteen", uuteen välilehteen EI TULE teknisiä tietoja muistitikusta, vaan lukuisia asiaan mitenkään liittymättömiä tuotteita.

      wishin sivustoa ei saa edes avautumaan antamatta sähköpostiosoitetta, ja jos sen antaa, roskapostia tulee.

      Lisäksi missään ei näy "lisää ostoskoriin" -nappia (huom: koneellani EI OLE adobe flash playeria asennettuna). Ehkä verkkokauppa toimii, jos koneellasi on adobe flash player asennettuna.

      Eli vaikuttaa arveluttavalta paikalta, myydään tuoteväärennöksiä ja lisäksi ei toimi jos koneella ei ole adobe flash playeria asennettuna.

      Tällä perusteella en aio tilata tuolta mitään.

      • linssiinviilattu

        Mulla kävi nyt parin vuoden tilauksien jälkeen eka kerran et rahat hävisi tililtä ja ostokset jäi ostoskoriin. Maksu meni vielä tuplana...


      • Tikku256

        Itse olen ostanut kyseisen 256Gt tikun ja se kyllä toimii niinkuin pitääkin. Tikulla on mm. Kaikki uuno elokuvat ja musiikkia useampi kansio. Ja kaikki näkyy ja kuuluu. Tietty maanantai mallejahan kiinasta saa. Itsellä kävi ainakin tuuri että tikku toimi. Toinen tikku minkä tilasin niin oli muistaakseni 64Gt niin se hajosi melkein heti. Mutta toi 256Gt tikku on pelannu monta kuukautta


      • ohikulkija_vaan

        "Wishissä myydään 5 eurolla 256 Gt USB -muistitikkua."

        niin myy, olen aivan huviseni kokeillut, kun ei ole pikkurahasta kiinni, joka kerta on tullut 2 tai 4 GB kortti, joskus oli nopeus 2, Joskus tuli isompi, en ny muista, mutta se toimi vain kun oli siinä yhdessä laitteessa kiinni, ei voinut vaihtaa laitetta. Ei myöskään toiminut jos kamerasta siirsi johdolla kuvat.

        Jos siis otti kamerasta kortin, ei pyytänyt alustusta, mutta ei mitään näkynyt, kun laittoi takaisin kameraan, kuvat olivat ja toimi.


    • mistäjohtuu

      Tekee melkein aina tuon nykyisin :/

    • Enostawishilta

      Todella paljon kuullut vastaanlaista.

      • Pööhöölö

        Ihan huijausta. Ostin kokeeksi yhden halvan optisen laitteen. Jallitettiin aikataulussa kolme kk. Reklamoin ja Klarna palautti (maksumuistutuksensa jälkeen) rahat. Kaveri sanoi, että toimii hyvin, jos ostaa enemmän. No varmasti. Paskaansa mikä paskaansa.


    • kunhermomenee

      En tiedä johtuuko wish sivustosta vai klarnasta mutta melkein nykyisin tekee aina tuon saman homman :(

    • Wishfishing

      se on wishi :DD

    • wishwishwiiissh

      se on wishi

      • Anonyymi

        Kiitos tiedosta


    • Evilleonparhainkauppa

      Tilaa E-villestä.

      • Anonyymi

        Ei ne kiinan pyörät ainakaan sieltä tule sellaisena kuin luulisi, tilattiin Fatbike ja sen polkinet ei menneet paikoilleen kierre sökö , sitten piti vaihtaa koko keskiö, ostin Suomesta jarruja piti
        säätää vähänväliä, ja ustaa uudet palat. Oli raskas teräs runkoinen ja silti n.400€
        Tästä parisen vuotta. Hyvääkin on Tilasin ohjelmistolevyn, se tuli Iso tiedostona ja lisenssi
        ym. Lataus ok. se kyllä toimi.


    • Avustakiitollinen

      Osaako joku auttaa ja kertoa wish asiakaspalvelu numeron?Myös rahat meni ja tuotteet ostoskorissa😣

      • tyhmästäpäästäkärsii

        Heh joo alappa soitteleen kiinaan :DDD


      • Eitarvitsekiinaansoittaa
        tyhmästäpäästäkärsii kirjoitti:

        Heh joo alappa soitteleen kiinaan :DDD

        No ei se Wish missään Kiinassa ole! Se on yhdysvaltalainen firma, joka sijaitsee fyysisesti San Franciscossa. Ja kyllä sinne voi soittaa asiakaspalveluun. Numero löytyy netistä. Ne tuotteet vain ovat kiinalaisia. Sinähän tässä tyhmästä päästä kärsit. Ei kannata kommentoida jos ei mitään ymmärrä.


    • wishintoiminta

      varastaa rahat wish

    • hajooheti

      Paskaa tavaraa joka hajoo heti

      • Anonyymi

        Älkäälähettäkä paskamainoksianne jatkuvasti tälle koneelle.
        En ole teiltä tilannut mitään, enkä tul koskaan tilaamaan.


    • taruuy6

      Ei toimita tuotteita wish.com

    • mikäolinimii

      mikä se uusi kiinalainen shoppi? joku joroom?

    • koooookoooo

      tilulilulaaa diipa daapa

      • Henkseli63

        Ihmetyttää firman ilmoittama ns.normaali hinta.Mm joku kello..."oikea hinta" 2830€.TÄH??Wishillä 30€. Sama kello mm.usassa 79§. On otsaa.😱😤


      • henkseli63

        Siis 79$....sorry.


      • hahahaahhaaaahahah

        Hahaha älä osta wishiltä
        kusettavat


    • Ostellutjakatunut

      Ei kannata ostaa mitään wishistä!

      • wishiltäentilaaenään

        Ei kannata! Paskaa romua.... Ja rahat menee mutta tuotteet jää koriin. Vitun paskaa.


    • kaasukala

      Klarna palauttaa rahat mutta siinäkin menee välillä päivä välillä kuukausi.

      • Klarnapalauttirahan

        Klarna palautti minulle rahan 16 arkipäivässä.


    • aikahidas

      Klarna palautti 4vrk rahat

    • Ihmeellinenotus

      Miten ostoskorista saa tuotteita pois?
      Koska en halua ostaa yhtä paitaa enkä tiiä miten se saadan pois sieltä. Onko siinä joku tietty aikarajoitus?

      • Poistapoista

        Poistat.


      • Anonyymi

        Peru tilaus ostoskorissa, klikkaa valikossa näkyvää tilaamasi tuotteen määrää ja valitse nolla.


    • AlekoodiWish

      hwttplr
      Siinä koodi, jolla -50% alennusta tilauksesta!

      • perakarvanen

        Onko koodi jo käytetty?


      • hittoeinoin

        Mielestäni olisi reilua ilmoittaa jos joku on käyttänyt jo koodin? eikä vaan napata koodia tosta eikä edes kiittää........


      • wishalennuksia

        Kaikki ei hiffaa.......Minulla olisi koodi mutta tuollaisille en jaa sitä kun ei vaivaudu edes kiittämään ja sai isot alennukset!!!!!


    • KUKA-TIETÄÄ

      Välillä jää välillä ei... Nykyisin kai vähemmän, ovat saaneet jotenkin ns korjattua sivuja.

    • HihiHanni

      Mulla kävi just samallai! Ostoskorissa hehkuu tuotteet ja rahat viety tililtä!
      Kannattaa soittaa samantien klarnaan, niin he hoitavat rahat takasin tilille viikon sisään!
      Enpä voi suositella Wishiä kellekään. Tuotteet usein vääränkokoisia ja näköisiä! Ja myös nämä rahanhuijaus asiat.
      Vaihtakaa tuttuihin turvallisiin suomalaisiin palveluihin: Saatte laadukasta tavaraa ja hintalaatusuhde on kohdillaan.

      • Anonyymi

        Eivät hoida rahoja takaisin. Väittävät, että lähettämästäni kuitista huolimatta ei maksua ole. Tein rikosilmotuksen, mikä lienee ainoa keino saada huiputetut rahat takaisin. Asiakaspalvelu Klarnalla kauhukabinetti.


    • Helppoa.on

      Asioin myymälässä ja maksan setelirahalla

    • paypalonparas

      suosittelen ebaytä, sillä siellä maksutapana paypal ja paypalilta saa aina rahat takaisin jos ei ole tyytyväinen!

    • paskakauppa

      Ei näy tuotteita ja seurantakoodit on vanhentuneita.

      • höpöhöpöpuljuy

        Wishiltä saa näin laadukasta palvelua! Älkää ihmiset tilailko


    • kokemusta_on_paljon

      Mikä tämä Wish oikein on? Kännykässä ei toimi adbocker ja siinä on joku Wish-mainos. Yleensä hoidan kaikki ostokset tietokoneella. Siinä toimii adblocker eikä siis kummittele mainokset. Kun olen ostamassa jotakin, haen netistä hakukoneilla hintoja. Hyvä lähtökohta on idealo.de. Ebay ja Amazon näyttävät hintatietoja hyvin Saksan ulkopuolisista myyjistä. Aliexpresskin kannattaa ottaa mukaan kiinalaisissa tuotteissa. Kun on ensin selvittänyt hintatason Euroopassa tai koko maailmassa, voi tuotteen nimellä etsiä tarjoushintoja Suomesta.

      Usein suomalaiset nettikaupat tuottavat pettymyksen. Tavaraa ei lupauksista huolimatta ole ja toimitusajat eivät pidä paikkaansa. Maksutavaksi mieluiten Paypal, niin saa helpoiten rahansa takaisin. Luottokortti maksuvälineenä käy. Muut tavat kiellossa.

      • Xdddddddd

        XDDDDD


      • Anonyymi

        Suomalaiset verkkokaupat ovat paratiisi Wish/Klarnaan verrattuna.


    • lovelylowrider1

      Itellä kävi just samalla tavalla. Kun sain maksettua tuli viesti "hups jotain meni pieleen yritä hetken kuluttua uudestaan" No sit kokeilin uudestaan. No taas vähän myöhemmin kumpikin tilaus oli veloitettu ja tuotteet on edelleen ostoskorissa. Harmittaa ku 200 euroa lähti tililtä🙄 Pitää vissiin soitella klarnaan maanantaina.

    • Wishiltätavaraa

      Jää koriin lojuun

    • VaikuttaaHuijaukselta

      Maksoin tilauksen verkkopankissa, mutta tilaus hävisi Wishistä maksettuani. Rahat siis menivät, mutta tilaus katosi. Wishistä sanottiin, että tiedostavat ongelman ja näin tapahtuu jos maksaa kännykällä verkkopankissa. Sanoivat, että Klarna palauttaa rahat automaattisesti 14 vrk jos tilaus ei tapahdu. No, Klarnalta tuli vain LISÄLASKU tilauksesta, jota ei tapahtunut. Pitäisi siis maksaa olemattomasta kahteen kertaan.

      Todella huonosti tehty, voi olla jopa suunniteltu, että ihmiset eivät jaksa tapella rahojensa perään. Niin vanha ongelma on eivätkä sitä korjaa. Jos ostaa, niin ostaa laskulla vain. Itse kauppahan on kiteyttänä Kiinatavaraa "halvalla", laatu on mitä on. Kannattaa käyttää vain tietyn tyyppisten tuotteiden ostoon, jos siihenkään.

      • OutiKlarna

        Hei,

        joskus tilaus ei etene kaupassa teknisestä virheestä johtuen - palautamme tällöin aina automaattisesti maksamasi summan samalle tilille, josta ostos on maksettu. Jos ostoksen tekeminen on epäonnistunut, voit rauhassa odottaa, että maksu palautetaan sinulle. Maksu palautuu kahden viikon sisällä ostoksen tekemisestä.

        Autamme toki mielellämme sinua selvittämään, mistä laskussasi on kyse, otathan asiakaspalvelumme yhteyttä asiasta. Saat meihin yhteyden chat-palvelumme kautta nettisivuillamme www.klarna.fi, puhelimitse 09 425 99771 ja sähköpostitse [email protected]. Autamme sinua arkisin klo 08:00-18:00.

        Mukavaa viikonloppua!

        /Outi, Klarnan asiakaspalvelu


      • Teijah
        OutiKlarna kirjoitti:

        Hei,

        joskus tilaus ei etene kaupassa teknisestä virheestä johtuen - palautamme tällöin aina automaattisesti maksamasi summan samalle tilille, josta ostos on maksettu. Jos ostoksen tekeminen on epäonnistunut, voit rauhassa odottaa, että maksu palautetaan sinulle. Maksu palautuu kahden viikon sisällä ostoksen tekemisestä.

        Autamme toki mielellämme sinua selvittämään, mistä laskussasi on kyse, otathan asiakaspalvelumme yhteyttä asiasta. Saat meihin yhteyden chat-palvelumme kautta nettisivuillamme www.klarna.fi, puhelimitse 09 425 99771 ja sähköpostitse [email protected]. Autamme sinua arkisin klo 08:00-18:00.

        Mukavaa viikonloppua!

        /Outi, Klarnan asiakaspalvelu

        Hei kaksiviikoa odottaa omia rahoja on todellakin liian kauan.


      • Anonyymi
        OutiKlarna kirjoitti:

        Hei,

        joskus tilaus ei etene kaupassa teknisestä virheestä johtuen - palautamme tällöin aina automaattisesti maksamasi summan samalle tilille, josta ostos on maksettu. Jos ostoksen tekeminen on epäonnistunut, voit rauhassa odottaa, että maksu palautetaan sinulle. Maksu palautuu kahden viikon sisällä ostoksen tekemisestä.

        Autamme toki mielellämme sinua selvittämään, mistä laskussasi on kyse, otathan asiakaspalvelumme yhteyttä asiasta. Saat meihin yhteyden chat-palvelumme kautta nettisivuillamme www.klarna.fi, puhelimitse 09 425 99771 ja sähköpostitse [email protected]. Autamme sinua arkisin klo 08:00-18:00.

        Mukavaa viikonloppua!

        /Outi, Klarnan asiakaspalvelu

        Outi kirjoittaa täyttä paskaa, ei ole rahoja näkynyt vaikka yli kolme viikkoa mennyt.


      • Anonyymi
        OutiKlarna kirjoitti:

        Hei,

        joskus tilaus ei etene kaupassa teknisestä virheestä johtuen - palautamme tällöin aina automaattisesti maksamasi summan samalle tilille, josta ostos on maksettu. Jos ostoksen tekeminen on epäonnistunut, voit rauhassa odottaa, että maksu palautetaan sinulle. Maksu palautuu kahden viikon sisällä ostoksen tekemisestä.

        Autamme toki mielellämme sinua selvittämään, mistä laskussasi on kyse, otathan asiakaspalvelumme yhteyttä asiasta. Saat meihin yhteyden chat-palvelumme kautta nettisivuillamme www.klarna.fi, puhelimitse 09 425 99771 ja sähköpostitse [email protected]. Autamme sinua arkisin klo 08:00-18:00.

        Mukavaa viikonloppua!

        /Outi, Klarnan asiakaspalvelu

        Outi, Klarnan asiakspalvelu,
        Puheesi on täyttä pöttypuhetta. Väärin perittyä ja kuitilla todistettua maksua ei teidän mukaanne ole olemassa. Palvelu on ylimielistä ja käskyttävää. Rikosilmoitus toivottavasti auttaa. Niitä on poliisilla tukuttain jo tehty näistä /Wish/Klarna petoksista.


    • eikokemusta

      Sain yhden takin tänään, mutta koko oli väärä. Haluan palauta sen mutta siellä ei ollut palautuslomakea mukana. Menenkö postiin vaan?

      • rereerrere

        Eipä noita Kiinaan kannata palauttaa, postikulut enemmän kuin tuotteen hinta.


      • TyhmätEiTajuu
        rereerrere kirjoitti:

        Eipä noita Kiinaan kannata palauttaa, postikulut enemmän kuin tuotteen hinta.

        hei ootko tiennyt että wishille voi mennä tilaushistoriaan ja sinne ota yhteys tukeen sitten valitset ongelmasi tuotteen kanssa siellä on lista mistä valita sitten vaa kuva mukaa ja viesti ihan suomeksi voi kirjoittaa sitten tulee rahat takas


      • Anonyymi
        TyhmätEiTajuu kirjoitti:

        hei ootko tiennyt että wishille voi mennä tilaushistoriaan ja sinne ota yhteys tukeen sitten valitset ongelmasi tuotteen kanssa siellä on lista mistä valita sitten vaa kuva mukaa ja viesti ihan suomeksi voi kirjoittaa sitten tulee rahat takas

        Paitsi ei tule, jos rahat otettu, mutta ostosta ei ole Wishissä rekisteröity. Näin kävi minulle, mikää ei auta,


    • Wishiinpettyny

      Juuri tilasin päälle viidelläkypällä,rahat meni tililtä,ostokset jäi ostoskoriin!mikähän siinä kestää asia korjata jos kerran on pitkään aikaan onkelma ollu tiedossa,harmittaa rahoja ootella pariviikkoa,kyllä tollaset palautukset pitäisi hoitua korkeintaan parissa päivässä,ei nyt ole laittaa uutta rahaa menemään ennenkuin palautus on tullu,ja sitten voikin olla myöhäistä saada ostoksia jouluksi,olen myös täällä aika uusi asiakas,ja tähän se asiakkuus taisi tyssätä,ei muuta kun luotettavampaa kauppaa etsimään,sellaseen joka panostaa toimivuuteen,sellaisessa kaupassa pysyy asiakkaana kun homma sujuu,eikä tarvii palautuksii ootella viikkotolkulla..

      • Anonyymi

        Näin kävi minullekin marraskuussa. Ei mitään asiakaspalvelun kautta rahojaan saada. Petosmaista touhua.


    • Etsillee

      Eipä taida toi klarnakaan pelata kunnolla,eipä siälläkään panosteta henkilökuntaan,sähköpostit kuulema pahasti ruuhkautuneet,saas nähdä tuleeko ees tälläviikolla vastausta kysymykseen..

    • Fhddfrrrr

      Ootten 8 kpl tilauksii viikon sisällä tehnyt .100 eurolla saas näkkii .olen uusi ostaja

    • Wishwishi

      Wish on surkea. Ei koske Suomen lait eikä kuluttajasuoja kyseistä yritystä.

    • Wittuuuuu

      Aina sama vika

    • Sekunda-palvelu

      Näppärä keino lainata rahaa ihmisiltä. Hyvä klarna.
      Maksatteko korkoa lainaamillenne rahoille?

      • Anonyymi

        Ei Klarna lainaa, Klarna ryöstää raghat.


    • Kiva.tietää

      Wish kokemuksia, joskus selailen ja siten tarkistan Ebay.com hinnan ja siellä on aina halvempi ja koko systeemi parempaa.

      Ebay maksetaan PayPal systeemi joka on kai mailman varmin tapa.
      Vaikak onkin vain 1-2 e kalliimpaa, silti useasa pikkutavarassa tuntuu.

      On hullua maksaa liikaa.

    • PaperimainosWishiltä

      En ole ikinä tilannut Wishiltä mitään, mutta tänään postissa tuli ihan minulle nimellä ja osoitteella osoitettu mainoskortti "Paikoillanne. Valmiit. Lahja." Houkuttelevat asiakkaaksi 10 % alennuksella (koodi on LAHJA2, jos jotakuta kiinnostaa).
      Mietin vain, että mistä pirusta oikein ovat mun tämän osoitteeni kaivaneet - mä nimittäin en ole kirjoilla tässä kaupungissa (tuli siis työn takia vuokrattuun asuntoon).

      Olen tilannut kyllä tänne tavaraa Aliexpressiltä (mutta sehän on Wishin kilpailija), Zazzlelta, Ellokselta, Halensilta ja kerran H&M Homelta. Jokin näistä nyt sitten on "vuotanut" toisen osoitteeni tuonne Wishille tai mikä ikinä taho siitä onkaan vastuussa... Helkkarin ärsyttävää.

    • isomiestaaas

      Täyttä paskaa tuo Wish asiakaspalvelu.

      Tilasin 1Tb ulkoisen kiintolevyn, joka ULLARI oli rikki. Ei anna alustaa sitä ollenkaan ja pätkii koko ajan.

      Olin yhteydessä Wishiin ja pyysivät kuvia :D

      No,,laitoin lähetyspaperista, paketista ja kiintolevystä kuvan selitteineen.

      Sieltä tuli takaisin, että ei, kun kuva viasta :D


      Miten helvetin idiootteja ne on. MITEN otan kuvan ulkoisen kiintolevyn sisäisestä viasta ? :D

      Tässä nyt selkeesti yritetään vain laistaa vastuu.

    • ApuvaNyt

      Mitä multa on mennyt ohi? Viimeksi kun tilasin tavaraa Wishiltä sen pystyi maksamaan verkkopankissa omilla tunnuksilla. Nyt korttivaihtoehtona on vain pankkikortin tietojen syöttäminen ja kaiketi Klarna raapii rahat suoraan tililtä, tai miten tää nyt toimiikaan. Eikö verkkopankki tosiaan enää toimi? Onko tuo kortin tietojen laittaminen luotettava tapa maksaa vai tyhjentääkö joku tilin?

      • Anonyymi

        Ei ole luotettava. Ottaa rahat ja mitään tilausta ei tee. Et saa rahojasi . Jos Suomen lait pätee, ehkä rikosilmoituksen kautta voit saada .


    • hohhoijaaniin

      Niimpä mikä mättää tilauksen maksussa?
      Olen kyselyä laittanut enkä todellakaan laita sinne mitään korttitietoja minnekään kenttään.
      Suoraan nettipankista olen tilaukset maksanut ja missähän nyt suuri ongelma kun tilausta laittaisi sisään muttei voikaan itse pankistaan suoraan maksaa??
      Hoh hoijaa
      Kuinkahan kauan menee heillä ongelman ratkaisuun vai palaako ollenkaan entisen kaltaiseksi.

      • Witutus

        Sama homma. Jäi ostamatta tavarat. Noille en kortin tietoja anna


    • yritäppäite

      wishon paikka joka auttaa mailmaa täyttymään paskalla . on myös SUOMALAISIA yrittäjiä jotka tarvii asiakkaita elääkseen joilta saa paremman palvelun ja takuun tavaralle. jälkimmäinen auttaa yhteiskuntaa toimimaan veroja maksamalla . wish tuhoaa kaiken yrittäjyydestä maapalloon jälkimmäisen täyttämällä romulla.

    • Kekke

      Minä olen wish ostoksia tehnyt 1900 e edestä 4 kk aikana muutama tuote taitaa kaksi olla et ei ole saapunut. Ovat hyvittäneet senkin. Palauttavat rahat jos tuote ei ole vastaava. Klarnaan on toimitsija taikka miksi nimitetään

    • Kynsi

      Ei jää tilaukset mihinkää, ku käytätte klarna laskua. Ei tartte pelätä rahan katoamista. Maksat vasta kun olet saanut tuotteet. Ite ostanu jo 3000€ muutaman vuoden aikana ja ongelmia ollu tosi vähän pieniä juttuja ja niistäkin saanut rahat takas. Tulli saattaa joskus, onneks harvoin lähettää maksun. Hyvin tulee ilman tulleja yli 100€ tuotelkin paketissa. Ei valittamista.

      • Wishwish

        Ovat ilmeisesti muuttaneet toimintoja verkkokaupassaan


    • Liinavieno

      Älkää sekaantuko Wish-verkkokauppaan. Peruutus ostoksista mahdotonta. Toisaalta tuotteet on halpoja, joten asiakkaat yritetään laittaa ostamaan tuotteet jotka on tilannut, koska ne on niin halpoja. Mutta tällaista epäkuranttia krääsää on jokaisen nurkat täynnä. Kantapään kautta olen oppinut, että älä sekaannu.

    • ToiveetPalaa

      Rahoja pitää pyytää ensin asiakaspalvelusta, jossa tuntuvat tahallaan pitkittävän asiallksen vastauksen antoa. Itse sain keskustella muutaman viikon usean asiakaspalvelijan kanssa. Aina uuden asiakaspalvelijan vastatessa sain kertoa kaiken uudelleen ja lähettää tietoja & liitetteitä. Lopulta luovuttivat ja pyysivät antamaan klarnalle heidän antama tapahtumanumero rahanpalautusta varten.

      • OnHyväOlla

        "Rahoja pitää pyytää ensin asiakaspalvelusta, jossa tuntuvat tahallaan pitkittävän asiallksen vastauksen antoa.............."

        gearbest kokemuksia

        On luotettava kauppa,
        Kerran pyysin rahojani takuuajan päättymisen jälkeen, kun en ollut avannut ja kokeillut takuuaikana. Sähköposti sujui nopeasti, kolmannella postilla, samana päivänä luvattiin rahat. Sitten ehdotin, "kun olivat reiluja" että rahat laitetaan kaupan tilille ja sitten ostoksissa hyvitetää,-

        kirjoitin sen takia, kun kaikki 4 sähköpostia toteutui samana päivänä, enkä mitenkään odotellut postia, katsoin vaan tunnin parin päästä.


    • Kki

      Ostosten maksettua, rahat häviää tililtä ja tuotteet jää ostoskoriin. Mutta hetken kuluttus itsellä ainanki tuotteet menneet käsittelyyn ja tilaus onnistuukin. Kaksi kertaa käynyt näin. Ja jos tilaus menee pieleen klarma palauttaa rahat automaattissti takaisin. Kokemusta tästäkin.

    • wish-verkkokauppa.kokemu

      wish-verkkokauppa kokemuksia.
      Minusta löytää kaikki wish-verkkokauppan tuotteet halvemmalla Ebaysta ja kun sieltä valitsee myyjän jolla on 30 000 tai yli pistettä ja prosentti 88,5 niin asiat menee hyvin .

    • Aarg

      Tein tänään toisen kerran wish tilauksen ikinä ja maksu meni kaksi kertaa?? Eli maksoin ylimääräset 50€.. huomenna soitan asiakaspalveluun ja katsotaan miten käy. Vissiin aika yleistä

    • Aloittelijawish

      Klarnan nopealle rahojen palautustoiminnalle plussat. Tilasin maksoin ja jäi ostoskoriin. Luin huolissani tätä viestiketjua vuoden ajalta ja ajattelin että eipä ton "oops jotain" virheilmoituksen jälkeen ole toiveita tulla rahoja pitkään aikaan tilille takaisin, tuli vuorokaudessa.

    • huijattuolo

      Tuli tilattua ensimmäistä kertaa wish verkkokaupasta ja rahat meni. Tuotteet jäi ostoskoriin ja en saanut minkäänlaista tilausvahvistusta myös tilaushistoria näyttää tyhjää.

      • Anonyymi

        Näin kävi just mulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kävi just mulle

        Klarnalla maksoin samantein verkkopankissa, rahat lähti, mut ostokset jäi ostoskoriin. Ei tullut minkäänlaista vahvistusta. Klarnan omilla sivuilla lukee tän tilauksen kohdalla Peruttu. Vaikka rahat onkin menneet. Liekö se palauttaa...?

        Joo, paskaa kun kajosin tähän verkkokauppaan. Olen kyllä kuullut ja tiennyt että ostokset on myös onnistuneet ja haluttu tavara tullut. Mut enpä tiiä enää miten tässä käy🫣 jospa sais ees rahat takas.


    • erkos

      Tässä Eki Koskimo tervehdys.

      Olen nyt 2018 syksyllä tehnyt noin 40! Wish tilausta, mitä moninaisempia tuotteita 'aivanb laidasta laitaan'! Vain yksi moite, jossa tuli väärä tuote.
      Olen jo vastaanottanut ainakin 30! Wish tuotetta = huinnat kuten luvattu = tuotteet lupausten mukaisia ja toimivia = hinnat Todella Paikallaan ja lisäksi monet toimitukset jopa etuajassa.

      Olen kenties nyt 'niin Wish kaupan lumoissa', että kenties 'kehun liikaakin', mutta kun teen myös tilauksia sekä: eBaysta/Ali Baba Expressistä/Banggood toimittajilta, niin toki niiltä' kaikilta löytyy tuotteita uskomattomin hinnoin', mutta Minun mielestäni Wish verkkokaupan toiminnassa ei oole Mitään Moitittavaa'! Klarnan maksut esim. toimivat välittömästi, tilausvahvistukset tulevat samoin lähes välittömästi jne,.

      Mielestäni Wish on eräs varteenotettavimpia verkkomyymälöitä. Siis pahat puheet pois! Wish toimii täsmälleen niin kuin lupaa!

      Eki Koskimo

      • erkos

        Lisätiegtona Wish verkkokaupasta
        Näin kpommentteja tapaan: 'Wish konkurssissa ym. vastaavaa'! Kyseessä on kuitenkin miljardiluokan verkkokauppa, heidän hinnoiyttelunsa ei minua ainakaan kiinnosta tarkemmin tippaakaan', jos tilaukset/toimitukset/tuotteet ovat luvatun mukaisia, saapuvat ajallaan jne.'

        Toki minullakin on 'ollut tavallaan monestikin epäillyksiä', kun luvataan = 'tuote on ilmainen, maksat vain postituskulut!?'
        Kuitenkin jo yli 30! tilauksen moitteeton vastaanotto ja luvattu laatu täsmäävät täysin'!

        Olen todella tavallaan jopa 'onnellinenkin', että olen saanut kymmeniä täysin luvatun mukaisia tuotteita luvattuun hintaan ja jopa 'ylinopeilla toimituksilla!'

        Toistan todella positiivisen, jo lähes 40! toimitetun tuotteen 'arvosteluni':

        Ainakin minulle Wish on tällä hetkellä valikoimassaan ja hinnoiltaan aivan ylivoimainen tiettyjen tavaroiden ja esineiden hankintapaikka.


      • erkos

        Nyt kun vielä on monellakin kauppiaalla menossa 'viel' pidennetty Black Friday' kauppapäivä, niin kannattaa aivan takuulla käydä vielä tsekkaamassa myös Wish-kaupan jatkotarjoukset!


      • Hallittukusetuskonkurssi

        Reilun vuoden tilailun jälkeen Wish sulki tilini. Syksyllä jäi saapumatta useat tuotteet ja pyysin hyvityksiä, kuten ennenkin.

        Sitten täräytin jouluksi ison tilauksen ja kas. En saa pyytää enää hyvityksiä. Tilini on jäädytetty liian monien hyvityspyyntöjen vuoksi. Tilin voi palauttaa tilaamalla lisää. Tilasin luotettavilta toimijoilta useita tilauksia ja olen saanut tuotteet. Edelleenkään en noista vanhoista silti saa pyytää hyvityksiä tai edes ottaa yhteyttä asiakaspalveluun. Ja sopivasti 30 päivän hyvitysoikeus on mennyt..

        Eli älkää tilatko, jäädyttävät yhtäkkiä tilisi etkä saa sinne mitään yhteyttä. Lisää saat kyllä tilata, mutta tili ei silti aukea.

        Minun veikkaus on se, että ihmisiltä otetaan joulurahat pois ja pannaan kauppa kiinni. Hyvin organisoitu ja maltillinen kusetus. Sitten avataan toisella nimellä samanlainen.

        Ja Klarna ei hyvitä, sanoo vain, että ota yhteyttä Wishiin. Mutta kun Wish ei vastaa sähköpostiin ja robotti ei anna ottaa yhteyttä asiakaspalvelijaan. Wish oli vastannut Klarnalle, että olen vaatinut hyvityksiä liian myöhään. Osasta tuotteista ei ole edes hyvitysaika mennyt vielä..

        Jos tilaatte, älkää koskaan paljoa kerralla!


      • Ei.enää.WISH

        Itsellä sama ongelma en saa pyytää hyvityksiä ja osa tuotteista tulematta.


    • Anonyymi

      Jaahas, jo toinen kerta kun rahat meni ja tuote jäi ostoskoriin. Viimeksi vielä korjautui automaattisesti, mutta ei tällä kertaa. Maksun välittäjänä toimii Klarna, vaikka maksaa heti rahat. Hoh hoijaa, teinköhän virheen kun huomasin että tuote jäi maksun jälkeen ostoskoriin ja poistin sen sieltä.

      Ei enää Wishiä. Jatkossa tilailen Ebayltä. Sieltä tilailu ja maksut ovat aina onnistuneet.

      Olen noin 10 kertaa tilannut Wishiltä, mutta nää kaksi viimeistä tilausyritystä alkanut ärsyttämään niin pahasti, että Wish häipyy piakkoin mun puhelimesta. Tervetuloa Ebay.

      • Anonyymi

        Korjaus edelliseen. Rahat saapui lähes samantien takaisin. Kiitos Klarna. Voisi koittaa vielä myöhemmin samaa tilausta tietokoneella. Älypuhelimilla saattaa joskus lagata tilaukset.


    • Anonyymi

      Olen saanut 95% tilaamista tuotteistani ja niistä mitä en ole saaanut kun tilaus on mennyt pieleen olen saanut rahat takasin

    • Anonyymi

      Eikös siellä ole kaikki kalliimpaa kuin monessa muussa kaupassa.

      Toki kaikki ei ole kalliimpaa kun siellä on ilmasiat ja 1-2 e postikulut.
      mutta pitää huomioide muualla itse tuote ei maksa edes 2 e ja tulee ilman postikuluja.
      Ebaysta olen monta tuotetta ostanut 0,30 eurolla, ehkä kolmekymmentä tuotetta. Ja 0,70 e saa jo useita jotka maksaa 1 Kanadan dollarin.

      toki euro sinne tänne ei paljoa merkitse. Mutta rikkaanakin on kiva köyhäillä.

    • Anonyymi

      Juuu älkäää mssään nimessä tilatko älypuhelimia wishiltä ne eivät pelaaa ..mutta maksaaa ne pitää rikkonaisetkin ...

    • Anonyymi

      Tilasin puhelimen wishiltä ja se ei toiminut..se pitäää vaan maksaaa
      .nyt poistin koko kiinan sivun.

    • Anonyymi

      En ymmärrä miksi mun ostokset eivät Men pois ostoskorista vaikka olen ne maksanut ehkä jopa kahteen kertaan ku mulla on muistin kaa ongelmia 😟 ennen on mennyt pois ku olen maksanut mut ny ei Men joten en pysty tilamaan ku tui ostos korissa on maksetut tavarat????

      • Anonyymi

        Oletko tarkistanut, menikö maksu tililtä tai klarnalta? Tänään en pysty tilaamaan mitään kautta, ei paypal, ei klarna, ei pankki. ? Ehkä pitäis kiertää kaukaa tämä putiikki, on niin epämääräinen.


    • Anonyymi

      Hei! Kannattaa tilata klarnan kautta niin turvallista, maksu tulee paketin lähettämisen jälkeen. Olen tilannut paljonkin ja kaikki on tullut perille.

    • Anonyymi

      Olen maksanut tuotteen,mutta en koskaan saanut sitä...se siitä kaupasta,onneksi summa ei ollut satasia

    • Anonyymi

      Kun katsot tuotteen wishillä, katsoppas ebay piste com myös, 95 % saat tuotteen halvemmalla.

      samoin ebay kun ostat myyjältä jolla on yli 5000 mieluummin yli 10 000 myyntia ja palautus % 98 tai parempi sat varmemmin tuotteen.

      en osta wishistä mitään , on vuodentakaisia huonoja kokemuksia , kaikki kesti 7 viikoa ja jopa 2 kk.

    • Anonyymi

      Vastaus tuskin enää auttaa enää aloittajaa, mutta jos joku muu kaipaa vastausta. Wishin sovelluksessa saattaa joskus käydä noin. Rahat kuitenkin palautuu noin viikossa (Klarnan sivuilla tarkemmin). Ostoon kannattaa tässä tapauksessa kokeilla toista maksutapaa tai käyttää Wishin verkkoversiota tai eri selainta:)

      • Anonyymi

        Rahat ei palaudu kuukausissakaan, Kuittijäljennös lähetetty muutamaan kertaan, ei kuulemma löydy maksua tai ostosta.


    • Anonyymi

      saako ostoskoriin tyhjäksi terv.martti

    • Anonyymi

      Saako ostoskoriin tyhjäksi terv.Martti

    • Anonyymi

      Voinko tilata mitään jos whis läheti rahat takas? Vastatkaa pliis :(?

      • Anonyymi

        Jos olet saanut palautteen jostain tuotteesta niin ei se estä tilauksia.


    • Anonyymi

      Jä tuleeko samaan whis kaupasta minun tavaroitaani jos whis lähetää rahat takas

    • Anonyymi

      Tavarat tulee minun mielestäni Kiinasta eikä Wishiltä.(olen ehkä väärässä)
      Eikö tämä Wish ole rahan välittäjä lähetys virmoille.

    • Anonyymi

      En ole saanut
      Woshin tuotteita ostin kengät pojalle
      Maksoivat vain 4€ takaisin maksoin niistä 30€ koko 39

    • Anonyymi

      Tilattu tuotteet 27.11 2019, tuotteita ei missään
      Ilmestynyt vaan muistutus laskut eräpäiviä!?!?

    • Anonyymi

      Aivan surkeaa yhteydenottoa asiakkaaseen. Oli eka ja vika ostos. Palautin sen sinne mistä se tulikin. Tilasin aikuisenmekon XXL - se tuskin sopi 10-vuotiaan päälle. En.tod. hyväksy tällaista, että työnnetään tulemaan mitä sattuu ja odota ensin 4 - 5 viikkoa. Mainokset = tuotekuvaukset, palautus/vaihto-oikeudet virheellisiä.

    • Anonyymi

      Whissillä on chatti, ei tartte sähköpostia. Joku kirjoitti että maksaa etukäteen. Käytän klarnaa ja sitä mukaan maksan kun tuote on tullut. Kaikki olen saanut. Jotkin vaatteet alussa olivat pieniä kunnes opin että isompi koko pitää olla. Jos tuote ei ole kuvan mukainen, valokuva whissillä ja silloin ei tarvitse maksaa kun itse huomaavat kuvan perusteella että toi ei tosiaan kuvaa vastaa. Asiakas palvelija on suomalainen. Kolmatta vuotta olen tilannut ja ei ole valittamista.

    • Anonyymi

      Itellä ei ole koskaan maksuongelmia koska ostan kaiken anonyymisti prepaid pankkikortilla joita saa useimmilta r kioskeilta.

    • Anonyymi

      Wishiltä ei kannata tilata mitään minultakin on kyllä rahastettu mutta yllätys yllätys ei ole tullut mitään tilaamiani tavaroita. Ihan kusetusta

    • Anonyymi

      Olen ostanut jonkin verran eikä koskaan ostoskorin kanssa ole ollut ongelmia. Mutta nyt tuli aivan väärä tuote ja päälle oli liimattu lähetys tarran päälle toinen tarra ja kun otin yhteyttä asiakaspalveluun pitäisi tietää lähetys koodi. No se on peitetty toisella tarralla, enkä saa siitä kunnollista kuvaa, kirkkaassa valossa se näkyy sieltä läpi. Taitaa Wish ostokset loppua tähän.

      • Anonyymi

        Wish,, Huijaa Varokaa,, tilasin kuulolaitteen,, tuli 2cm mittaisia Hammastikkuja ,n 20 kpl
        ja kaksi pakettia jäänyt kokonaan tulematta


    • Anonyymi

      Miksi asiakaspuhelin ei vastaa? Miten saan yhteyttä? On tullut joku sopimus ja kuukausmaksulla. Mita see tarkotta ja ei halua sopimuksia.

    • Anonyymi

      Minulla on ostoskorissa kahdet kengät ja vielä sama koko ja sama väri ne onsiellä vahingossa ,kun enosaanut oikeet käyttää tätä laitetta.voisiko ne poistaa sieltä ? Vielä toinen asia olen tillanut teiltä tavaraa mutta sieltä ei ole kuullut mitään miten voin tarrkistaa missä setilaus vipyy kiitos terv.Hilkka Kuronen.

    • Anonyymi

      Tilasin lapsille Nintendon. Kahden kuukauden päästä R- kioskille oli tullut paketissa ruskea dildo. Yllättäen Wishillä ei ole mitään yhteystietoja. Pahinta on, että lapset avasivat paketin. Olen raivona Wishille.

    • Anonyymi

      En luota Wishiin enää, kun otin asiakastuen avuksi saatuani väärän tuotteen. Lupasivat raha palautuksen, toivovat että vastaisuudessa tilaan makuuni vastaavia tuotteita. Kommentti ihmetytti kun kerran olin saanut väärän tuotteen. Heti tämän jälkeen tilaushistoriani ja asiakastuki lakkasi toimimasta. Lähetin viestiä [email protected] osoitteeseen. Huijarin firma kait, elleivät muuta todista.

    • Anonyymi

      Mulla on toiminut ostoskori ihan ok. Annettuani negatiivista palautetta tuotteista ja pyydettyäni maksupalautusta poistivat tilaushistoriani ja asiakastuen. Nämä kuitenkin palautuivat kun otin yhteyttä sähköpostilla: [email protected]

      • Anonyymi

        minulla on ikävämpi kokemus.ostaessani wish kaupasta otin klarnan kautta laskut kun klarnallahan pitäisi olla tuo paljon puhuttu osto turva? mitä se sitten oikeasti tarkoittaneekin niin ei päde. wish lähettelee klarnalle että tuotteet toimitettu? ja mitään en ole saannut ja nyt joudun maksamaan tyhjästä klarnalle kun he ei myöskään kuulema voi tehdä mitään eli heidän ostoturva on vain sana helinää.
        koen että minua on huijattu ja jos joudun maksamaan saamatta yhtään tilaamani( tilheröölit) en ikinä enään asioi klarnan tai wish kaupan kanssa. kerran voi huijata mutta tosta kertaa ei tule.


      • Anonyymi

        minulla on ikävämpi kokemus.ostaessani wish kaupasta otin klarnan kautta laskut kun klarnallahan pitäisi olla tuo paljon puhuttu osto turva? mitä se sitten oikeasti tarkoittaneekin niin ei päde. wish lähettelee klarnalle että tuotteet toimitettu? ja mitään en ole saannut ja nyt joudun maksamaan tyhjästä klarnalle kun he ei myöskään kuulema voi tehdä mitään eli heidän ostoturva on vain sana helinää.
        koen että minua on huijattu ja jos joudun maksamaan saamatta yhtään tilaamani( tilheröölit) en ikinä enään asioi klarnan tai wish kaupan kanssa. kerran voi huijata mutta tosta kertaa ei tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minulla on ikävämpi kokemus.ostaessani wish kaupasta otin klarnan kautta laskut kun klarnallahan pitäisi olla tuo paljon puhuttu osto turva? mitä se sitten oikeasti tarkoittaneekin niin ei päde. wish lähettelee klarnalle että tuotteet toimitettu? ja mitään en ole saannut ja nyt joudun maksamaan tyhjästä klarnalle kun he ei myöskään kuulema voi tehdä mitään eli heidän ostoturva on vain sana helinää.
        koen että minua on huijattu ja jos joudun maksamaan saamatta yhtään tilaamani( tilheröölit) en ikinä enään asioi klarnan tai wish kaupan kanssa. kerran voi huijata mutta tosta kertaa ei tule.

        Sama homma olen ollut päivittäin yhteyedessä wishiin...vakio vastaus ota yhteyttä tukeen.....muuta siellä on varmaan ohjelmoitu henkilö vastaamassa näihin kysymyksii ja kokeilee kunka kauan asiakas jaksaa ja luovuttaa...


    • Anonyymi

      Minä en pääse wish tililleni tilauksiin?!

      • Anonyymi

        minulla oli sama ongelma en päässy omalle wish tilille kirjautumaan mutta monen yrityksen jälkeen pääsin mutta minun piti vaihtaa salasana joka oli kummasti joku vaihtanut ja piti luoda uusi salasana ja sitten pääsin ja sitten aikaa oli sopivasti kulunnut ja wish voi viivytellä vielllä vähän ja selvitys pyynnössä niin että minun on pakko maksaa klarnalle tyhjästä ja sitten wish saakin rahat niin voi lopettaa käsittely siihen..... kaverille kävi näin ja pelkään pahoin että minulle käy samoin.en saa mitään ja maskumieheksi joudun kuitenkin sillä loppu pelissä klarna ei paljon välitä


    • Anonyymi

      Rekisteröidy wishin käyttäjäksi ja saat jopa 50% alennusta koodilla:

      rkdlsnl

      • Anonyymi

        se alennus ei ole lopullisesta summasta, kannatta käydä ensin katsomassa hinta anonyyminä toisella selaimella ja sitten jos on sama ja saa alennsuta , noon ostaa.

        ite tilasin ja maksioin suusuojia 50 kpl, sain 10 kpl.


    • Anonyymi

      Onneksi en tilannut tuolta...

    • Anonyymi

      Sama ongelma otti viel kaksi kertaa sen maksun

    • Anonyymi

      Sama täällä jo toisen kerran..jää ostokset koriin mutta rahat otti mut sain rahat edellisellä kerralla takaisin ja taas otettava yhteyttä et saa. Mutta miksi se rupee tarjoo alennusta ku on maksanu sit pitäis toisen kerrsn maksa uudestaan.....jos antaa alennuksen perhana ni antas ennen maksamista, sama edellisellä kerralla ja minä enää sillä muutamam sentin alennuksella mitää tee.....onkohan tahallinen tarkoitus et ihmiset maksais montaa kertaa???? Ärsyttää tollanen.

    • Anonyymi

      ei jäännyt ostoskoriin mutta en myöskään vastaan ottanut yhtään tilaamaani tuotetta mutta lasku osataan kyllä klarnankin puolelta vaatia. osto turva no kaunis lauseen on klarna keksinyt joka ei todellisuudessa ole kuin sanan helinää. nyt vaihdoin sähköpostiosositetta mutta en saakkaan kirjautua uudella sähköposti osoitteellani ja
      kukaan ei vastaa miten todellisuudessa päivitetään sähköposti. hämmentävää sotkua wish aj klarnan puolelta. en käytä enään kumpaakaan yritystä.

    • Anonyymi

      Hei tilasin 3 tuotetta, palautin 2 erässä, kun tulivat 2 erässä, älä tilaa... Klarna perii nyt lisämaksulla 3 tuotetta, kukaan ei vastaa mistään...🤬🤬🤬

    • Anonyymi

      Palautin tilauksen avaamattomana ja lasku vaan tuli

    • Anonyymi

      Minulle on nyt kahdesti käynyt niin, että maksoin tilaukseni, mutta tavara on edelleenkin ostoskorissa! Eikä tilausvahvistusviestiä tule! Rahat kyllä kelpasi! VIIMEINEN KERTA SITÄ PULJUA!!!
      TÄYSIÄ HUIJAREITA!!!

    • Anonyymi

      Muutamat ensimmäiset kaupat onnistuivat hyvin, mutta ei enää...aina sama juttu...maksan ostokset, mutta tavara pysyy ostoskärryssä.

    • Anonyymi

      Ihan on huijaus yritys. Tilasin unikko kanvastaulun ja postitse tuli pelkkä unikko foto kangas.

    • Anonyymi

      Kuulostaa siltä että kaunista puutarha lisäksi myös tarpeellinen piirtopöytä ja graafinen suunnittelu työssä tarvitsee kotimainen kaupan myynti. Maksaa jo ilmainen paljon kun on. Klarna.fi ottanut sen, mitä olen tilannut. Mutta en ole tehnyt avausta wish.. Jos olen, miten sen saa peruttua. Kiitos tiedosta.

    • Anonyymi

      En voi sanoa juuta tai jaata petosta vai sekalaista seurakuntaa. Mutta kaikkea tarpeellisempaa työhön liittyviä asioita löytää taide puolella. Kaunista terassin ja puutarhan mukaan. Kun on huijattu netistä, ei uskalla ottaa yhteyttä tähän. Maksan enemmän ettei huijata. Tuotteesta Ei tarvitse maksaa tullimaksu. Lähetys on ollut suurempi kuin tilaus. Toivottavasti saan sen viimeisen tilauksen oikein. Mutta jos palautus on mahdollista. Pitää tehdä, jos se ei ole tullut ajoissa. Ystävällisesti. Mervi Korhonen 👀

    • Anonyymi

      Hyvä tietää että en osta mitään elektroniikka ja kodin koneita. En ole koskaan tilannut tuotteita sieltä. Mutta tämä ei kuitenkaan tule kalliiksi, vaikka se ei pelaa tai ei ole sitä mitä ajattelin. 30 euroa voi mennä esim pelin kautta. Olen yleensä aina laittanut sen roskaposti. 🤔 😇 Toivottavasti saatte rahoja takaisin. 😅 Minulla on ollut niin paljon petosta, että minulla on esto ulmaalaisiin numero ja ulkomailta olevista linkeistä. Mutta huijausta on myös Suomen sisällä. 🤔 Joten tarkka pitää olla. Onko joku tosi vai 🤥 vale. Hyvä huijari tekee paperit myös postitse. Onneksi poliisi ja pankki huomaa sen. 🤔 Mutta rahat on itse maksettu., harva ne saavat takaisin, jos on petosta. 🤔 Tiedän kyllä kokemuksesta. Ystävällisesti
      Mervi Korhonen 👀

    • Anonyymi

      Kuulostaa siltä että siellä on ollut 🤥 Wish. Toisaalta onnistuu hyvin ja toisaalta raha on mennyt kankkulan kaivoon eikä tietoa tilauksesta. Mutta ei minulla ole halua enää tilata, vaan taidan perua edellisen. 🤔 Mutta otin sen varmuuden vuoksi jälki maksuna. Opin kantapään kautta varomaan. En pelkää enää mennä poliisi puheille, jos on tarvetta. Ystävällisesti
      Mervi Korhonen 👀

    • Anonyymi

      Luultavasti myös klarna on 🤥 klarna, joten otapa selvää. Mikä on oikea. 🤔
      Ostin toisaalta tyyny, maksu klarnan kautta. Maksoin sen ennen eräpäivää. Mutta sain kaksi tyynyä. 🤔 Olin hieman ihmeissä. Mutta se oli silloin vielä yhden hinnalla. Myöhemmin tuli muistutus lasku. Klarna.fi. Maksoin heti. Mutta katsoin vielä sähköposti, siellä oli joku lasku toisesta tyynystä, numero täsmäsi muistutus lasku kanssa. Joten olen tehnyt kaksi tyyny vahingossa, mutta ylimääräinen lasku ei ole väärä. Klarna.fi on ainakin Suomessa ja Suomen kansalainen turvallista maksu. 🤔 😇 😁
      Yhteistyöterveisin kaikille
      Mervi 👀

    • Anonyymi

      Laita 0 kaikki, sillä minä ainakin olen saanut. Tai sen mitä ei halua ottaa.

    • Anonyymi

      Olette kaikki haukkujat kuin 🧐 koira pentuja ja kakarat jotka puhuvat puolestaan tyhmä päästä pitäis varmaan muista että se parhaiten nauraa, joka nauraa itselleen ja viimeksi. 🤔 Neuvoa voi, mutta ei kuitenkaan koskaan keljuilla kun toinen menetti varoja. Kun rahat ovat eri arvoinen asia eri puolilla maata. Mutta eipä se ollut eka kerta että pääpaikka on usa, mutta mikä se Suomen Wish on. Onko siellä myös toiminta. 🤔 Ystävällisesti
      Mervi Korhonen 👀

    • Anonyymi

      Älä ikinä maksa suoraan heille, koska sieltä vain tulevat huononlaatuisia tuoteitta.

    • Minulla on uunituore kokemus. Sain paketin 1. heinäkuuta, ja siinä oli väärä tuote. Kovan työn jälkeen sain yhteyden Wishin tukeen, ja selostin tilanteen. Vaadin maksun palautusta. Tästä alkoi yli kahden viikon rumba, jossa pyydettiin jos jonkinlaista selvitystä.

      Lähetin kuvan väärästä tuotteesta, lähetin tilausnumeron, lähetin toimituksen jäjityskoodin, lähetin kaiken tarvittavan. Mutta en ollut säilyttänyt näiden viikkojen jälkeen sottaista muovipussia, jossa varsinainen paketti oli. Tähän vedoten Wish kieltäytyy hyvityksestä. Mitään ei liene tehtävissä. En voi missään nimessä suositella Wish verkkokauppaa. Tilaaja on täysin puolirikollisten oikkujen armoilla.

      • Anonyymi

        Tuon tiedon jälkeen minä en ainakaan tilaa sieltä enää mitään. Muutenkin kyseisen lafkan kauppatavat ovat hemmetin huonot. eBay.com on palvellut ihan hyvin, mutta edessäoleva pikkupakettien arvonlisäverovelvollisuuden voimaanastuminen heittää tulevaisuuden ylle varjoa. Myös edullisten postimaksuja aika lähenee loppua.


    • Anonyymi

      Minulla oli monta samaa tuotetta loppu laskussa, vaikka tilasin yhden tuotteen. Valittanut Wish palautus posti, mutta kaikki on tulossa. Sivu hävisi välillä. Kun se saapui, ostoskori oli tyhjä. 🤔 Se pitäisi mennä automaattisesti tyhjäksi, ettei tarvitse lähettää palautus posti ja lähetys maksu on muutenkin kalliimpi kuin moni tuote. Katsotaan onko tämä minun ensimmäinen ja ainoa kerta, sen päättää Wish. 🤔 🙄😒🤐😆

    • Anonyymi

      En tiedä onko kyseessä mikä huijari. Moni muukin maa ostaa Kiinasta ja halvalla ja Wish on USA. Minua on huijattu netistä, moni muu maa siellä on ollut syyllinen, mutta ei aasia maat. Wish on ollut aina mutta koronavirus kuin tämän vuoden aikana. Fakta on, halvalla ei saa hyvää. 🤔

      • Anonyymi

        Olen eri mieltä. Hyvää tavaraa voi saada ostaa halvallakin, mutta yhtä hyvää kauppaa kohden tulee tehtyä monta huonompaa kauppaa. Kyse on siitä, että monenlaiset huijarit onnistuvat tunkemaan itsensä näille halpakauppapaikoille.


    • Anonyymi

      Ihan umpikusetusta koko toiminta. Tilasin valaisimia jo melkein puolivuotta sitten ja aina minulle kerrottin, että menee vielä hetki ja on normaalia. Lopulta kerroin, etten enää odottele tilausta ja ilmoittivat ettei maksua veloiteta. Heidän ns. chatbot kertoi tuon ja että asia oli sillä selvä.

      Valitsin maksutavaksi Klarna-laskun, mutta nyt he haluavat kuitenkin saada rahat. Klarna siis haluaa, että maksan heille laskun. Kerroin, etten ole saanut tilausta ja että minulle kerrottiin, ettei maksua tarvitse suorittaa.

      Klarna sanoi, etteivät voi poistaa laskua "minun pyynnöstä" vaan peruminen tulee tulla Wish.com -palvelusta. Otin yhteyttä Wish-tukeen ja joku Pietari vastasi, että palatuspyynnön hakeminen on jo umpeutunut, eikä palautusta voida enää tehdä.

      Rikollista toimintaa. Ei tuo Klarnakaan kovin tarkkaan kumppaneitaan valitse kun toimivat jonkin kiinalaisen rihkamahuijarin kanssa yhteistyössä.

      • Anonyymi

        Klarna sanoi, etteivät voi poistaa laskua "minun pyynnöstä" vaan peruminen tulee tulla Wish.com -palvelusta. Otin yhteyttä Wish-tukeen ja joku Pietari vastasi, että palatuspyynnön hakeminen on jo umpeutunut, eikä palautusta voida enää tehdä.

        Rikollista toimintaa. Ei tuo Klarnakaan kovin tarkkaan kumppaneitaan valitse kun toimivat jonkin kiinalaisen rihkamahuijarin kanssa yhteistyössä.
        __________

        Klarna joutuu toimimaan Suomen kuluttajasuojalain mukaan. Silloin, kun et ole tavaraa saanut on selvää ettei sinun tarvitse maksaa. Älä maksa. Riskinä tietysti on, että vievät asian tuomioistuimeen ja maksu lähtee perintään. Jos olet oikeutettu oikeusapuun he auttavat tällaisessa tilanteessa eikä asian käsittely tule sinulle maksamaan mitään.


    • Anonyymi

      Tilasin Wishiltä hengityssuojaimia paketin maaliskuussa ja maksoin, ei ole kuulunut eikä näkynyt. Hinta päälle 20 euroa joten ei nyt hirveästi harmita mutta kusetuksen maku jäi.

      • Anonyymi

        Soita vielä sinne Wishiin ja selitä tilanne. Voit saada vielä rahasi takaisin.


    • Anonyymi

      Jää

    • Anonyymi

      Hei olen kuuro jutelen wish vaiikea ei osaasuomenkieli hän kirjoittaa englannin kieliä.

    • Anonyymi

      Olen lähettänyt monta viestiä Wishin asiakaspalveluun ja aina on vastaajana automaatti. outoa

      • Anonyymi

        Ihan normi homma ei kannata huolestua.


    • Anonyymi

      Vain yksi neuvo: Älä osta ; jollet halua tulla huijatuksi ja menettää rahojasi.

      • Anonyymi

        Kyse ei ole huijauksesta vaan siitä, että sekä Wishillä että Klarnalla on tietojärjestelmissään ohjelmointivirheitä. Rahansa saa kyllä takaisin, kun soittaa sinne Klarnaan ja on tarvittavat tiedot antaa. Vaivalloista, mutta ei mahdotonta.

        Wish ei tunnu katsovan sen perään mitä kaikkea kuraa sen listoilta myydään. Erityisesti varoitan elektronisista muistituotteista (microSD-kortit ja USB-tikut), joiden ylimitoitetusti ilmoitetut muistikapasiteetit ja liioitellut nopeustiedot ovat tuoteväärentäjien temmellyskenttää. Ostin kokeeksi yhden ja totesin huijaukseksi. Huijauksen voi paljastaa ohjelmalla, joka on saatavissa linkistä
        https://www.download3k.com/Install-H2testw.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse ei ole huijauksesta vaan siitä, että sekä Wishillä että Klarnalla on tietojärjestelmissään ohjelmointivirheitä. Rahansa saa kyllä takaisin, kun soittaa sinne Klarnaan ja on tarvittavat tiedot antaa. Vaivalloista, mutta ei mahdotonta.

        Wish ei tunnu katsovan sen perään mitä kaikkea kuraa sen listoilta myydään. Erityisesti varoitan elektronisista muistituotteista (microSD-kortit ja USB-tikut), joiden ylimitoitetusti ilmoitetut muistikapasiteetit ja liioitellut nopeustiedot ovat tuoteväärentäjien temmellyskenttää. Ostin kokeeksi yhden ja totesin huijaukseksi. Huijauksen voi paljastaa ohjelmalla, joka on saatavissa linkistä
        https://www.download3k.com/Install-H2testw.html

        Rahoja ei saa soitoista ja asiakaspalveluun kirjoittamiseesta huolimatta. Toivottavasti rikosilmoituksen kautta.


    • Anonyymi

      Minä en nyt tajua miten osasitte kaikki sotkea, ei pahalla. Maskit tulivat normaali ajassa ja lisäsuodattimet nopeasti. Neljättä v olen tilannut, ei ongelmaa. Etukäteen ei kannata maksaa. Kun tuote tulee, maksaa sen sitten klarnan kautta joka ilmoittaa että maksunne on vastaanotettu. Jos aika menee tulo ajan yli niin maksu poistuu kunhan itse sen ilmoittaa ettei tullut. Jos tulee laskun poiston jälkeen (niin on käynyt joka kerta) niin laskua ei tarvitse enää maksaa kun se on poistettu. Sitten jos tuote ei vastaa kuvausta niin kuva ja lähetys whisille. He toteavat saman ja ilmoittavat että tuotetta ei tarvitse maksaa. Ei tarvitse lähetellä takaisin. Minä en voi moittia, se tilsus pitää osata tehdä. Ostoskoriin jää tuote niin nollaa ja tuote poistuu kokonaan ja yritä uudelleen hetken päästä. Niinhän se lähtee. No tuolla oli puhetta kun tuotteita tilaa samana päivänä niin maksu jne muuttuu sekavaksi. Älä tilaa useita vain yksi päivälleen. Se tulee yksin ja kulut ovat normaalit. Sieltähän klarnan ohje sivuilta nämä löytyvät. Chatit toimivat ja viestit. Tullauksen voi tehdä itse sähköisesti kun ilmoitus tulee että tulli nappasi. Tämä vaatii sitä että pitää lukea huolellisesti ja äkkiähän nämä oppii. Haukkuminen ei auta kun tod näköisesti tilaus ja kaikki on mennyt pieleen. Ohjeet kyllä löytyy.

    • Anonyymi

      90% täyttä paskaa.

    • Anonyymi

      Kokemusta on. Ostin puvun, roskiin, ei kehtaa pitää päällään. Talvitakki pitkä, roskiin, ei kehdannut esiintyä julkisesti. Talvijalkineet koko 42 (leima näkyvillä 42), oli kokoa 39, roskiin. Talvitakki lyhyt, koko väärä ja valmistettu todella huonosta materiaaleista ja huonosti, roskiin. Hattu, vaikutti pilailutuotteelta, roskiin. Canon ESO 650D etsimen kumi, sopi.

      ÄLÄ OSTA!

    • Anonyymi

      Meitä on monta. Menin vain sivulta, kun näin hyvä laitteen. Siinä oli muuta mukavaa kotiin, jotkut olivat hyviä. Mutta näitä vaatteita ei voi pitää. Ne ovat vain mainos kuvia, takki fleece kangasta, vaikka näyttää ihan villakangas talolta. S koko sopii . Toinen housupuku naiselle on kaunis, M koko , housut ovat vain pienen takamuksen omaava henkilö. Toinen housupuku naiselle on kuitenkin menossa takaisin, housut ovat kuin verkkarit, mutta just sopiva jalassa ja mittarin oikea. Taidan pitää ja antaa sopimaton vaatteet pois. Odotin enemmän, nyt olen tullut Wish riippuvainen. Minä joka olen aina laittanut sen mainokset roskiin ja musta lista. Eikä siellä ole auttavaa palvelua siihen. Voisiko tehdä Klarna kautta sopimuksen, ettei se anna enää käyttää Klarna sovelluksen kautta Wish ostoja. Olen maksanut kaikki aina tulee joka päivä uusi tilaus tehtyä. Olen kohta köyhä eläkkeelle jäänyt nainen. Pieni eläkeläinen ja muisti pätkii, teen joskus sanan tilauksen, kun ei voi muistaa kuin tärkeä asia. Ajankohtaista myös monen muun henkilön kanssa. Hyvää jatkoa kaikille.👍🙄🇫🇮😱🤢

    • Anonyymi

      Ei jää. Ota ihmeessä ostokset nollaan. Minä sain monta kertaa saman tuotteen ja maksu, kun alussa kävi niin. Laita jokaisen oston kpl 0 ja poista, niin ei tule useita kappaleita samalla tavalla, sitten se ostoskori on tyhjä ja siinä lukee tai näkyy se. Toivon hyvä jatkoa ja Wish en luota, mutta Klarna sovelluksen kautta sain rahat takaisin muutama päivä jälkeen. Mutta jos maksu oli 0€ toimitus summan, jonka on maksanut. Ei saa mitään. Toimitus summan maksaa aina laittanut, myös palautus posti Wish. Ole siis tarkempi, kun tilaat tai jätä raha säästö.

    • Anonyymi

      Saaja on oikea, maksoitko ehkä verkkopalvelu samana päivänä. Mulla tulee sama digital service kun maksan niin ja Klarna kun maksan tietokoneella verkkopankissa. Ei se ilmoita mutta Klarna API näkyy tiedot.

    • Anonyymi

      Pysykää kaukana Wishistä. Ihan huijausta. Tuotteet eivöt vastaa yhtään kuvia eikä tuote kuvauksia. Valittaminen tuotteesta ei toimi joten ei voi tehdä.
      Kalliit hinnat kun postikulut lisätään. Järkyttävä hinta kun näet tuoteen.
      Rahat menettää. He varmaan nauraa meille kun ollaan niin tyhmiä että lähetetään rahamne.
      WISH= toive että lähetämme rahamme heille, heidän toive toteutuu.
      WISH=toive että et olisi sieltä koskaan tilannut

    • Anonyymi

      Ei kannata ostaa mitään, ostin huvikseni halvan nahkatakin kun mainos pomppasi netissä eteen. Olin kyllä aika varma, ettei onnistu, ei onnistunutkaan.
      Niin kauhea muoviriepu, etei voinut kuvitella edes antavansa jollekin ilmaiseksi. Suoraan roskiin. Maksu piti tietysti maksaa, oma vika.

    • Anonyymi

      Onko muilla tullut omituisia ongelmia sähköpostin kanssa välittömästi Wishiin kirjautumisen jälkeen? Olenko ihan vainoharhainen? Jouduin resetoimaan salasanan, kun unohdin entisen, ja sain tietysti sitä varten linkin sähköpostiin. En tilannut mitään, katselin vain tuotteita, mutta tunnin sisällä sähköposti (Outlook) lakkasi oudosti toimimasta, eikä siitä saa enää näkyviin kuin valkoisen ruudun.

      Tunnustan nyt miettiväni, onko kiinalaisilla käynnissä Wishin kautta joku isompi hakkerointikampanja länsimaalaisia vastaan. Onko Trump sittenkin oikeassa? :(

      • Anonyymi

        Älkää rikastuttako Kiinaa, se on ihmisoikeuksiltaan ihan hirveä maa.


    • Anonyymi

      kaverini tilasi teltan, sai postissa noin muutaman euron arvoisen telttajakkaran. Katsoin nuo myyntikuvat ja laskun, tuli erittäin vahva huijauksen maku. kaupan ketju ei näköjään pysty valvomaan itseään.

      VAROKAA

    • Anonyymi

      Maksoin maaliskuussa 2 ostosta, yht.39,75E. Mitään ei ole tullut, tilaushistoriassa kyllä näkyvät.

      18.11 typeryyksissäni taas lankesin ostamaan laukun (52,30) mutta ainoa,mikä näkyy, on salamavauhtia tapahtunut veloitus tililtäni. Ei mitään muuta kuin mainoksessa ostokehoitus.

      Aikaisemmin on Wish kyllä toiminut, nyt tuntuu aivan toivottomalta, Ei chatissa muuta kuin kehotus ottaa yhteyttä johonkin epämääräiseen.
      Tyhmyydestä ja hyväuskoisuudesta sakotetaan!!

    • Anonyymi

      Kiinanpaskaa joka hajoaa käsiin oli sitten laite tai vaate usein aivan väärillä kuvilla
      älkää hyvät ihmiset antako tällaisten paskafirmojen kusettaa itseänne
      oma vika jos lahjoittelee rahaa netissä ei jaksa edes tinanapit alkaa vinkumaan rahojanne takaisin
      ostakaa vain luotettavilta mielellään suomalaisilta lafkoilta niin itkeminen on helpompaa

    • Varoitus: Asiointi Wish/Klarnan kanssa yhtä H...vettiä. Maaliskuussa ostin ja maksoin 2 ostosta, ei koskaan tulleet, vaikka näkyvät tilaushistoriassa.
      18.11 tyhmyyksissäni ihastuin FB:ssä tulleeseen mainokseen ja tilasin mainostetun laukun. Maksuni (52,30€) näkyi het1 menneen pankkitililtäni, sen jälkeen ei mitään muuta ole tapahtunut. Laukun mainos tulee edelleenkin FB:hen . Kun klikkaan sitä, näkyy ostokseni korissa ja kehotetaan menemään kassalle ,vaikka olen jo , vaikka olen jo maksanut.
      Menin Wishin chattiin, ainoa, mitä sain vastaukseksi, oli automaattinen pahoittelu.
      Soitin (vihdoin löydettyäni numeron) asiakaspalveluun. Siellä ei minua löytynyt ollenkaan, ei edes tilaushistoriassani mainittuja ostoja. Kehotettin ottamaan yhteys toimittavaan liikkeeseen. Tyhmyydestä sakotetaan, minulta92,05 euroa.

    • Anonyymi

      Minulla sama juttu; ostin laukun, maksoin samalla verkkopankissa. Maksu on veloitettu tililtäni, mutta tuote on edelleen ostoskorissani ja minua kehotetaan kassalle maksamaan. Asiakaspalvelu oli mutkallisten polkujen kulkemista. Maksuani ei kuulemma näy, vaikka ilmoitin kaikki maksusta vaadittavat tiedot viitenumeroineen. Vaaditaan lähettämään kuvakaappaus maksukuitista. Sitä en saa tai osaa saada. Olen yksin asuva vanhus ja lähettämieni tietojen pitää riittää.

      MInulla on edelleen saamatta kaksi maaliskuussa maksettua ostosta, jotka näkyvät ilaushistoriassani.
      Tämä maksun periminen olemattomasta tuntuu olevan tapa Klarnalla ja Wishissä. TToivottavasti kuluttaja-asiamies auttaa, taitavat tuntea hyvin nämä firmat.

      • Anonyymi

        Joo näinhän se menee tuolla kaupassa itse koittanun laskua kumota tavaroista mitä ei ole tullu. Mutta taitaa vuosi vaihtua ennenkuin selvii....kesäkuussa tilattu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo näinhän se menee tuolla kaupassa itse koittanun laskua kumota tavaroista mitä ei ole tullu. Mutta taitaa vuosi vaihtua ennenkuin selvii....kesäkuussa tilattu..

        Samaa hommaa koitettu jo kaksi viikkoa. Aina vain pahoitellaan eikä selvää vastausta saa . Siellä on ne pohjois koreassa ohjelmoidut tukihenkilöt vastaamassa..


    • Anonyymi

      Moikka.
      Olin tilannut muutaman tavaran niin laskut tuli mutta tavarat ei oo vielä tullut perille onko mahdollista tietää että koska pääse perille?

      • Anonyymi

        Aloita vain heti jo reklamointi on aikaa vievää hommaa...Niinkuin joku edellä jo vakuutti robotit vastaa vain yksinkertisiin ja niitä kysymyksi joutuu lähettämään monia.


    • Anonyymi

      Joo hieno firma. Tavaraa ei saatu mutta klarna kinuaa rahoja. Wishin asiakastuki vain ymmärtää ja pahoittelee mutta ei voi mitään tehdä. Sähköpostiin ei vastata kuin vasta monen päivän päästä eivätkä osaa saa tai pysty vastaamaan kysymyksiin. Aivan p...a firma ei kannata rahoja haaskata.

    • Anonyymi

      Jää. Maksoin myös tuotteen verkkopankissa ja maksuni näkyy viitenumeroa ja tilinumeroa myöten tililläni.
      Wish ei muka ole kuullutkaan koko ostosta.
      Lukemattomattomat yritykset Wishin asiakaspalvelun kanssa (= asiakaskiusaamon)
      ovat kafkamaisia kauhukokemuksia ja tarkoitettu ilmeisesti saamaan asiakas uupumaan ja jättämään asia sikseen ja rahat Wishille, Petoksen kohteeksi tuntee itsensä. Tapaus kuluvan vuoden marras/joulukuussa.

    • Anonyymi

      Tein pitkästä aikaa pikkutilauksen Wishltä ihan kokeeksi. Kaikki meni niinkuin pitikin. Katsotaan nyt tuleeko tuote kuukauden sisällä niinkuin firma lupaa. Aikaisemmin on ollut ongelmia. Maksusuoritus omalta tililtä epäonnistui aiemmin, mutta nyt taitaa ohjelmointivirheet olla selätetyt.

      • Anonyymi

        Minä tilasin tuoteen maksoin heti tavara tuli suomeen mutta dhl toimitti tuoteeteen vika ihmiselle enkä saa rahoja takasi! Tiedän kyllä minne paketti on mennyt suomessa. kun näkyy vastaan ottaja sähkö postissa. EN SUOSITTELE KENELLEKÄÄ WISHÄÄ!


    • Wkahteen kertaan. Wish ja Klarna ovat huijanneet minua v. 2020 kaksi eri kertaa. Olin pyytänyt palautusta maksamalline tuotteille, joita en ole saa nut. Pyyntöihini sain vastauksen s-postissa, että minu8n on MAKSETTAVA laskut, jollen laita heille kuvakaappausta Wishin kanssa "käymästäni keskustelusta". Rikollista toimintaa.

      • Anonyymi

        Maksa Visalla. Sitten ilmoitat visalle ettet ole tavaraa saanut. Ne hoitavat rahasi takaisin. On työllistävä vaikutus klarnaan ja wishiin...niillä sitä henkilökuntaa on pilvin pimein.. siis klarnalla ja wishillä. Etkä menetä luottotietojasi...


    • Anonyymi

      Kannattaa maksaa wish ostokset Klarnan kautta. Palautusrahatkin saa varmasti.

      • Anonyymi

        Ei tosiaankaan Klarnlta saas mitään olemattomastakaan perittyä. Poliisin kautta tulee toivottavasti hujatut rahat aikoinaan,


    • Anonyymi

      Jää. Rahojen takaisin saaminen tuntuu olevan mahdotonta. Se on tehty niin vaikeaksi, että mikään ei auta, ei edes kuitin lähettäminen sinne. Käsketään ottaa yhtey sinne, tänne, tonne ja aina uudestaan ja uudestaan sama toistuu. RAhat ovat menneet johonkin taskuun. Wishiltä tulevat s-postivastaukset ovat ihmeellistä automaattikieltä , missä ei saa vastausta selvään kysymykseen,. Jos tarkkaan lukee, selviää, että he ovat löytäneet maksun EIVÄTKÄ ENÄÄ LASKUTA TAVARASTA, JOT ET OLE KOSKAAN SAANUTKAAN. EI VIITETTÄKÄÄN SIITÄ, ETTÄ PALAUTTAISIVAT TYHJÄSTÄ PERIMÄNSÄ RAHAN. Käsketään ottamaan yhteys englanninkieliseen verkkokauppaan ContextLogistic. !?
      Asiakaspalveluun ei pääse kirjautumatta , mutta kirjautusmislinkin saatuasi se on voimassa vain hetken ajan, jne. Asiakas halutaan uuvuttaa niin, että hän ei enää jaksa ja Wish/Klarna saa pitää viemänsä rahat.

    • Anonyymi

      Jää etkä rahojasi saa koskaan.

      • Anonyymi

        Ottakaa yhteys kuluttaja suojaan.....en tiedä auttaako mutta tulee heille merkintä ja kun tarpeeksi on valitettu niin luulisi jotain tapahtuvan.. ....


    • Anonyymi

      Minulta meni 52e rahat samalla tavalla. Sanoin mkasamani verkkopankissa ja rahat otettiinkin saman tien, mutta ostosta ei ole heidän mukaansa tehty, vaikka olen jo monta kertaa lähettänyt kuittijäljennöksen y. Heidän "kiistaosastonsa" lähettelee hulluja konevastauksoia, että "laskuni on pantu taukotilaan". Mitään selvää näistä harhautusjutuista ei saa. Chatti ei auta,vaaikka sinnekin olen lähettänyt kuitin. Kiittävät ja käskevät "ehdottomasti" ottamaan yhteyden kiistaosastoon. Pieni piiri pyörittelee edestakaisin, mutta rahojasi et saa ilveelläkään. Rikosilmoitus kannattaa tehdä, vaikka niitä lienee jo yli 50 kyseisestä lafkasta. Täytyyhän joku raja löytyä Wish/Klarnallekin asiakkaisen kusetuksesta.

    • Jää ostoskoriin ja rahojasi et saa takaissin.

      • Anonyymi

        ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET OSTAKAA TÄÄLTÄ MITÄÄ ETTE SAA TUOTETTA JA RAHAT MÄNNÖÖ .


    • Anonyymi

      Luin että joku verkkokauppa haki reklamaatio osastolle henkilöitä töihin..Luku ja kirjoitustaito katsottiin eduksi mutta ei ole este...onkohan tämä..

    • Anonyymi

      Rikosilmoitus tehty
      (sinne lukemattomien muiden joukkoon) . Maksetut tuotteet jäävät ostoskoriin ja ns. asiakaspalvelu tekee kaikkensa, ettei mitään korvausta tarvitsisi maksaa. Vaativat ihmeellisiä "todisteita" kaupasta, vaikka olet lähettänyt kuvakaappauksena useita kuittijäljennöksiä maksusta. Eivät kuulemma löydä maksua siitä huolimatta.
      Kehottivat minua "asialliseen" keskusteluun ja ilmoittivat sulkeneensa tapauksen. Siis pitävät rahani.

    • Anonyymi

      Reklamointi on tehty wishissä niin hankalaksi, että en jatkossa käytä ko. firmaa. Sensijaan ebay on selkeä ja luotettava alusta, toiminut aina.

    • Anonyymi

      Olen tilannut wishiltä joitakin kertoja erilaista tavaraa. Joitakin kertoja olen saanut lähes sen, mitä olen odottanutkin . Muutaman kerran tullut mitä sattuu ja joitakin kertoja tullut halpaa rihkamaa. Tosin hintakin ollut tavaran tasoa. Mutta useita tilauksia on jäänyt tulematta. Raha on kyllä lähtenyt tililtä. Reklamaation jälkeen rahat on luvattu palauttaa välittömästi. Yhtään kertaa palautusta ei ole tullut. Rahojen ilmoitetaan olevan tililläni seuraavaa tilausta varten. Sellaista wish saa odottaa maailman tappiin saakka ja kaksi vuotta sen jälkeenkin. Busineksen kannattavuus perustunee menetelmään: otetaan asiakkaan rahat, mutta ei anneta mitään vastineeksi.

    • Anonyymi

      Huijari yritys. Älkää ihmeessä laittako rahojanne sinne, ette saa koskaan tilaamianne tuotteita!!

    • Anonyymi

      Tilasin työkalusarjan joka piti sisältää hylsysrjan ja paljon muuta tuli yksi kiintoavain. Älkää hyvät ihmiset tilalle mitään koko kauppa ihan peruuttamista pettämistä miten sen voisi mahdisimman rumasti sanoa

    • Anonyymi

      Alamme siis tekemään kiusaa kaikki huijatut. Tilaamme tavaraa 22e edestä laitamme tilaukseen että maksetaan kun paketti täällä. Kun ilmoitus pakettinoudosta niin noutaa paketin ja seuraavana päivänä palauttaa paketin. Tietenkin ilmoitus wishiin. Saa näitä maksettuja mutta saamattomia paketteja "maksettua"...

    • Anonyymi

      Sain tänää tiedon että wish verkkokauppa ei vastaa edes kuluttariitalautakunnan sähköposteihin eikä puheluihin...eli on maksettava vaikkei saisi pakettia meiltä eni vain 30e ei iso summa mutta kuitenkin...EI SUOMALAINEN VERKKOKAUPPA...

      • Anonyymi

        EI kannata ostaa mitää tavara tulee mutta se e i ole sitä mitä tilasit!!!! vaan aivan muuta. EIKÄ VOI VALITAA MIHINKÄÄ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI kannata ostaa mitää tavara tulee mutta se e i ole sitä mitä tilasit!!!! vaan aivan muuta. EIKÄ VOI VALITAA MIHINKÄÄ..

        Just joo. Oikeassa olet. Eivätkä voi hyvittää kun tilausnueroa ei löydy. Kummalista että laskusta löytyy...Mutta se onkin varmaan erinumero.. kummalista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just joo. Oikeassa olet. Eivätkä voi hyvittää kun tilausnueroa ei löydy. Kummalista että laskusta löytyy...Mutta se onkin varmaan erinumero.. kummalista...

        Sama tilausnumeron tekosyynä minulla, vaikka olen toimittanut kuittijäljennöksen maksusta. Siinähän näkyy mm. pitkän pitkä viitenumero, joka oikeasti johdattaa tarkaan ostokseen. Rikosilmoitus ainoa mahdollisuus. Mutta en tiedä välittävätkö he edes Laista. Kuluttaja-asiamiehen posteihinkaan eivät kuulemma edes vastaa. Petosfirma.


    • Anonyymi

      Älkää moittiko. Tilasin wishillä tavaraa marraskuun alussa. Kysyinkin ensin että tuleeko varmasti jouluksi. Sanoivat että on nopeat toimitukset. Tänään tuli tieto että paketti on postissa....jippii jouluun aikaa vähän yli yksitoista kuukautta...luotettava verkkokauppa niinkuin mainoksessa kerrotaan. .........

    • Anonyymi

      Olen tilannut pari vuotta Wishiltä tavaraa ja maksanut ne Klarnan välityksellä vasta sitten kun tavarat ovat saapuneet. Kaikki on toiminut jokseenkin hyvin kunnes tänään kaikki tuotteet jäi ostoskoriin. Tein tilauksen niinkuin ennenkin. Lähetin sen normaaliin tapaan, mutta en saanut tilausvahvistusta ja sitten katsoin, että kaikki on vielä ostoskorissa. Klarnalle tilaukseni oli mennyt, mutta siellä luki että tilaus on poistettu. Kysyin asiaa wish- neuvonnasta lupasivat vastata kolmen päivän sisällä. Kukaan ei ole korvaamaton, se täytyy muistaa. Ei Wish eikä Klarna.

    • Anonyymi

      Mitenkähän toimii palautus ??

      • Anonyymi

        Rahojen palautus ei ainakaan toimi...


    • Anonyymi

      Minulla jäi . Parikymmentä yritystä asiakaspalvelun ( kamala) kanssa ,turhaan.Tein rikosilmoituksen, Toivon, että auttaa.

      • Anonyymi

        Hienoa että teit...toivotaan että auttaa täällä on muitakin petetyitä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että teit...toivotaan että auttaa täällä on muitakin petetyitä...

        Täysin p...a kauppa. On pohjoiskorea meininki ei voi valittaa....


    • Anonyymi

      Petos??
      Minulla jäi ja monien asiakaspalveluun tekemieni yritysten jälkeen ainoa mahdollisuus oli rikosilmoituksen tekeminen.
      Ostin ja maksu meni samalla tililtäni, mutta ostoa ei näy missään, vaan käsketään maksamaan kassalle.
      En siis Wishin mukaan ole tehnyt mitään ostosta. En tämän vuoksi pääse Wishin asiakaspalveluchattiin ollenkaan, koska siellä täytyy ennen pääsyä ilmoittaa ostos, josta haluaa valittaa. OLen lähettänyt kuitit ostoksestani Wishiin ja Klarnaan, mutta kuulemma mitään ostosta ei ole. Klarnan kiistaosasti ilmoittaa, että asian käsittely päättyy, jollen toimita lisätietoja., esim. "keskusteluani Wishin knssa". Keskustelua, jota en siis ole saanut tehdä.
      Toivottavasti asia hoituu aikanaan, vaikka poliisilla lienee näitä Wish/Klarna ilmoituksia runsain mitoin.

    • Anonyymi

      Tillat ja maksat ostoksesi Wishin verkkokaupassa.
      Maksamasi ostos ei kirjaudu mihinkään
      Otat yhteyden Wishin asiakaspalvelun puhelimeen. Palvelija neuvoo ot6tamaan yhteyden Wish.comiin/asiakaspalvelu.
      Otat yhteyden, sinua käsketään kirjautumaan.
      KIrjaudut antamalla tarkat henkilötietosi
      Wish ilmoittaa lähettävänsä kirjautumislinkin s-postiisi.
      Menet s-postiin, napautat kirjautumislinkkiä. .
      Linkki on voimassa vähän aikaa.
      Linkin saatuasi yrität kirjautua asiakaspalvelun chattiin.
      Yrität kirjautua, mutta sinne päästäksesi sinun on ilmoitettava, mitä ostosta asiasi koskee.
      KOska asiasi koskee maksamaasi ostoa, jota ei Wishissä ole huomioitu, et pääse kirjautumaan ollenkaan.
      Olet tuskastunut , sinun ei siis anneta tehdä yhtään mitään.
      Aloitat alusta yrityksesi, turhaan, koska kaikki toistuu lukemattomia kertoja.
      Rikosilmoitus näyttää olevan ainoa vaihtoehtosi.

      • Anonyymi

        Luulin että olin ainoa jolle on käynyt juuri noin...Asiakaspalvelija vastaa 48h kuluessa.....siis jos..


      • Anonyymi

        Toivotaan että iltasanomat ottaa kopin. Kerroin sinne oman ja muiden kokemuksia. Toivottavasti pääsee lehteen.


    • Anonyymi

      Kyyllä pitääkin olla huolissaan , eisiltä mitään takaisin saa muuta kuin selityksiä.

      Nyt on Wish ruvennut perimään veroa 1.1.2021 alkaen, minun ostoni 17 ekua 9 poti
      tililtä vietiin 35 ekua, että näin, nyt osto nousee yli 22ekua jos menee tulliin uusi vero
      24& postin käsittely tupla verot.
      VAROKAA OSTOJANNE OLKAA TARKKOJA .
      HUIPPU KUSETUSTA WISH

    • Anonyymi

      Nyt on halpaa, ostakaa Wish.

    • Anonyymi

      Minä ostin peruutuskameran WISH:ltä ja se toimitettiin Kiinasta. Kun se saapuu kuukausia myöhässä ja tiedusteluihini vastauksena oli pyydetty vain odottamaan ja odottamaan.
      Lopulta kamerasetti tuli. Jotta sain paketin noudettavaksi, piti ensin maksaa ALV ja Postn käsittelymaksut. Iso harmi tuli kuin sain lopulta paketin ja avasin sen.
      Peruutuskameran näyttö oli paketissa niin päin, että kun paketti oli saanut iskun kulmaan oli näyttö mennyt rikki.
      Netistä sain heti palautusohjeet ja liitteenä palautusosoitelapun. Palautus tapahtui PostNordiin Vantaalle. Tämä tarkoitti, että menetin arvonlisäveron takaisin perimisen mahdollisuuden! Huono juttu!
      WISH ei koskaan vastannut kyselyihini peruutuskameran hinnan palauttamisesta. Tilauksen status kyllä muuttui "Palautusta käsitellään".
      Yhteydenotto VISA-pankkiin laittoi hyvitysprosessin liikkeelle ripeästi ja sain palautuksen tililleni ja asia oli loppuun käsitelty vähän yli kolmessa kuukaudessa ja useiden viestien jälkeen.
      Vahingokseni jäivät ALV ja Postin käsittelymaksut.
      EI MITÄÄN IKINÄ WISHI:ltä!

      Laiminlöin nettitilausten perusperiaatteeni.
      Ennen kuin ostan mitään mistään uudesta verkkokaupasta, varmista asiakaspalveluun soittamalla sen, että saan sieltä jonkun ihmisen puheluneen.
      Jos en tavoita ketään nopeasti se tarkoittaa huonoja toimintaprosesseja ja siksi ruuhkaista asiakaspalvelua.

      Koetapa itse soittaa WISH:n asiakaspalveluun varmistaaksesi, että varmasti saat jonkun ihmisen, etkä robottia, kiinni selvittämään asiaasi, jo tilaus/toimitus/tuote/reklamaation käsittely eivät olekaan odotustesi mukaisia.

      Voi muuten tulla tuossa testissä aikasi pitkäksi!

    • Anonyymi

      Taisin ilmoittaa väärän postinumeron. Oikea on 76120 PIEKSÄMÄKI

    • Anonyymi

      Huijarifirma. Varokaa!
      Tavara ei vastaa mitä mainostettu, ei takuuta, ei palautusta, ei rahoja takaisin.
      Tilasin kaksi kertaa ja molemmat tapaukset kusetusta.
      Nyt vaaditaan valokuvaa 2 kk sitten tulleesta paketista, ilman kuvaa ei hyvitystä!

    • Anonyymi

      Pitää olla itelläki järki mitä tilaa Kiinasta. Käsilaukun ja koiran vaatteita olen tilannu. Mutten latureita enkä muuta elektroniikkaa tilaisi. Kaikki on tullu. Ystävät ovat palauttaneet tavaraa ja rahat on tullu muutsmas päiväs. Olen maksanu klarna ja paypal, molemmat toimii. En tilaa yli 20 ostoja postikuluineen

    • Anonyymi

      Mietityttää palauttaako wish myös rahtimaksun tuotteesta joka ei koskaan tullut. Klarnaa olen käyttänyt, mutta tietoa heiltä ei tule onko palautettu vain halppustuotteen hinta vai myös rahti! Sekavaa touhua. Päätin luopua molemmista firmoista.

    • Anonyymi

      Hei. Tilasin teiltä punakukkasen pitkän mekon .lupasivat toimittaa 19.02. Maksu on mennyt,tuotetta en ole saanut.

    • Anonyymi

      Wish on mestari kusettamaan. Tilasin 36€:n projektorin ja sai 50x50 kokoisen kernikankaisen rätin ilman palautuskoodia. Toinen helmikuussa tehty tilaus ei ole tullut, maksu on tapahtunut Klarnan kautta, pahoittelevat viivytystä. Saavat haistaa vtun

    • Anonyymi

      Minä tilasi työkalusarjan ja sain yhden 10mm lenkkiavaimen, Siis näin toimii Wish, onkohan tuo 50 rikos ilmoitus on tety enää ajan tasalla eiköhän tuo pitäisi olla 500.

    • Anonyymi

      En ole vielä kertaakaan tilannut...muutamia kertoja käynyt katsomassa niin SOLKENAAN tulee viestiä....tähän kyllästyin 😡Saa olla 😛

    • Anonyymi

      Miksi Wish: ltä ei tule normaali laskua ollenkaan.. Miten voi maksaa, kun ei ole edes tärkeitä tietoja ???

    • Anonyymi

      Kumma juttu, tilasin eka kerran pari tuotetta, maksoin heti toinen tuli 3viikon sisällä.

      Tilaus helmikuun alussa....molemmat samana päivänä, toimitus 10.3.2021 näin oli ilmoitus.

      Kyse ei ole isosta summasta, mutta periaate...näyttää olevan joku toimitus takuu.

      No postin sivuilta näkyy kuljetuksessa, wish sivuilla kuljetuksessa...soitin postiin vastaus ota yhteyttä tavaran toimittajaan...wish vastaa robotti...peruin ja vastaus hyvitys tulee 10pv.n sisällä...

      Onneksi ei ollut kallis tuote...kokeilu...tosin toinen tärkeämpi tuli kuten oli luvattu.

      • Anonyymi

        Olen tilannut kymmeniä tuotteita vuosien aikana ja osa on ollut hyviä ,mutta voiko 2-3 euroa maksava tuote olla laatutavaraa vaikka ovat toimineet luvatun lailla. On tullut rikkinäisenäkin ja olen niistä saanut rahat postikuluineen takaisin. Jos ei tuotetta tullut siihen päivään mennessä kuin on tilauksessa luvattu niin ilmoitan asiasta ja kehottavat odottamaan muutaman päivän ja ei ole tullut, mutta rahat on tulleet joka kerta tilille alle viikossa.
        Viimeinen ostos tuli suomeen asti Helsinkiin lentoterminaaliin ,mutta sinne katosi ei tullut perille vaikka oli muka kuriiri saanut lähetyksen. Rahat olen takaisin saanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tilannut kymmeniä tuotteita vuosien aikana ja osa on ollut hyviä ,mutta voiko 2-3 euroa maksava tuote olla laatutavaraa vaikka ovat toimineet luvatun lailla. On tullut rikkinäisenäkin ja olen niistä saanut rahat postikuluineen takaisin. Jos ei tuotetta tullut siihen päivään mennessä kuin on tilauksessa luvattu niin ilmoitan asiasta ja kehottavat odottamaan muutaman päivän ja ei ole tullut, mutta rahat on tulleet joka kerta tilille alle viikossa.
        Viimeinen ostos tuli suomeen asti Helsinkiin lentoterminaaliin ,mutta sinne katosi ei tullut perille vaikka oli muka kuriiri saanut lähetyksen. Rahat olen takaisin saanut.

        Joo kävi samoin. Tuote tuli seurannan mukaan Helsinkiin asti ja sitten ei tietoa kuljetuksesta josta ilmoitin ja pyysivät odottamaan jonkin aikaa ja odotin kolme viikkoa. Ei tullut ja ilmoitin niin rahat tuli postikuluineen.


    • Anonyymi

      älä tilaa wishiltä mitään ite tilasin sieltä 2pacin hupparin ja verkkarit ja sieltä tuli hihaton t-paita suuri oli pettymys kun oikeesti luulin että se tuote sieltä tulos

    • Anonyymi

      Tilasin 2 pientä tuotetta. Wishiltä. Yli kuukausi mennyt aikaa eikä vieläkään ole tullut. Välillä tulee arvioituja päivämääriä. Jännittyneenä odotan milloin tulee ja mitä tulee. Sen tiedän että oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun Wishiltä tilaan.

    • Anonyymi

      Itse sain 2 laskua klarna bankista sähköpostiini tuoteistani mitä tilasin pankkitiedot heille oli oikein mutta viite eri rahat meni enkä saa takas niitä.. Luoton kautta perivät vielä lisä maksua 113.44e kusestusta huijausta epärehellinen yritys osa tuoteusta on kehnoa mitä annetaan olettaa ei saa hyvitystä

    • Anonyymi

      Olen käyttänyt Wishin /Klarna palveluja 3vuotta ja kaikki toiminut kiitettävästi ilman pettymyksiä. Rahanpalautukset tulleet aina tililleni (muista täyttää palautuslomake).
      Jos tuotteessa on jotain vikaa niin asiakaspalveluun kertomus tuotteen viasta ja valokuva tuotteesta niin kyllä palauttaneet aina rahan tilille ja eivät vaadi palauttamaan tuotetta. Kiitos Wish/Klarna rehdistä kaupankäynnistä!!!!!

      • Anonyymi

        En ottanut Wishin kännykkäsovellusta, kun kuulin sen turkyttävän ostetaaaa kaiken aikaa, vaan käytän Wishiä vain tietokoneen selaimella.
        https://www.wish.com/ Hae-painikkeen oikealla puolella ikkunan yläreunassa on Profiili (päänkuva) ja opastus (Kysäri puhekuplassa) Profiilin alla löytyy Tilaushistoria jossa suunnistetaan tilattuun tuotteeseen, jossa on ongelmaa. Opastuksesta avataan Lisäapuikkuna ja Asiakaspalvelu
        Lisäapuikkunassa on kohta Ota yhteys tukeen, jossa pääsee aluksi vastaamaan robotin kysymykiin, mutta sitten myös jättämään viestin suomenkielisille asiakaspalvelijoille jotka vastaavat sähköpostiosoitteellesi, johon wishissä kirjautunut. Vastaat sitten saamiisi sähköposteihin niin että vanhat tiedot ja otsikko pysyvät viesteissä mukana.

        Oma kokemukseni on, että olen tämän vuoden yrittänyt tilata LED-taskulamppuja Wishiltä. Erehdyin luulemaan että myynti-ilmoituksen tiedot pitäisivät paikkansa. Eivät pidä. Sain tilausvahvistuksen mukaan tilaamani kolmen 500 luumenin akkulampun sijasta kolme pikkusormen kokoista paristolamppua - eri tuotetta. Olin maksanut Klarnan kautta ennakkoon. Lähetin valokuvia saamistani lampuista, niiden pakkauksen päällä olleista tiedoista ja lamppujen olemattoasta valaistuskyvystä. Rahani palautettiin Klarnan kautta verkkopankkitililleni, josta olin maksanut. Hyödyttömiä lamppuja ei tarvinnut palauttaa.

        Seuraavaksi yritin tilata Wishistä 30000000 LM valoivoimaiseksi mainostettua LED-taskulamppua, jonka odotin CREE L2 LEDillä antavan luokkaa 1000 LM valon (vastaa 70 Watin hehkulamppua). Wishin tarjoamalla seurannalla näin paketin tulleen Helsinki-Vantaan lentoasemalle, mutta se ei tullut koskaan minulle. Soitin Postillekin, josta kerrottiin, ettei osoitteeseni ole mitään lähetyksiä. Wish antoi minulle uuden päivämäärän muutaman viikon aikaisemmin luvatun päivämäärän jälkeen ja sen jälkeen antoi minun anoa rahoja takaisin Wishiltä ja rahat tulivat jällleen Klarnan kautta takaisin tililleni.

        En lannistunut vielä, vaan tilasin saman lampun uudelleen. Wishin kiinalaisessa seurannassa se oli saapunut Helsinki-Vantaalle 30.4.2021 ja 2.5. kello 12 lähtenyt Suomen tullista hteei tiedetä minne. Mitähän se alle 10 euron paketti siellä tullissa teki, kun alle 22 euron lähetykset eivät ole tullattavia. Minulle lähetys oli luvattu 7.5. mennessä. Paketti ei nytkään ole tullut Postin seurantaan. Wishin asiakaspalvelu sanoo ettei heillä ole mahdollisuutta saada paketista tietoa, kun kauppias on lähettänyt sen suoraan. Totta helvetissä Wish on siitä vastuussa, koska heiltä olen tavaran tilannut. Wish käskee odottamaan aluksi 25.5. saakka ja ottamaan sitten yhteyttä uudelleen jos tuotetta ei ole tullut. Tällä kertaa valitsin maksutavaksi Klarman laskun joka maksetaan tavaran saapumisen jälkeen. Siinä on eräpäivä 23.5. Olin Klarnaan yhteydessä ja siellä kehotettiin ottamaan eräpäivänä uudelleen yhteyttä jos tavara ei ole tullut niin jäädyttävät laskun eivätkä karhua sitä lisämaksujen kanssa ja voin Wishiä pyytää ilmoittamaan Klarnalle että koska tavaraa ei ole toimitettu, niin ei tarvitse maksaa. Wishän saa tiedon että lähetys on tullut postitoimipaikkaan ja luovutettu vastaanottajalle. Tai tarpeeksi pieni kirje kannettu postiluukkuun.

        Kun katsoo Wishin seurannasta seurantatunnukset (niitä voi olla annettuna useita), niin Postin sivuilla voi seurata lähetyksen etenemistä postilla. Epäilen, että Posti hoitaa kiinanpostia huonosti, kun se on Postille tappiollista toimintaa.

        Tilasin jo Wishiltä vielä yhden LED-taskulampun, mutta eiköhän minun osaltani kokeilut riitä. Wish on mahdollisuutensa saanut hoitaa asia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ottanut Wishin kännykkäsovellusta, kun kuulin sen turkyttävän ostetaaaa kaiken aikaa, vaan käytän Wishiä vain tietokoneen selaimella.
        https://www.wish.com/ Hae-painikkeen oikealla puolella ikkunan yläreunassa on Profiili (päänkuva) ja opastus (Kysäri puhekuplassa) Profiilin alla löytyy Tilaushistoria jossa suunnistetaan tilattuun tuotteeseen, jossa on ongelmaa. Opastuksesta avataan Lisäapuikkuna ja Asiakaspalvelu
        Lisäapuikkunassa on kohta Ota yhteys tukeen, jossa pääsee aluksi vastaamaan robotin kysymykiin, mutta sitten myös jättämään viestin suomenkielisille asiakaspalvelijoille jotka vastaavat sähköpostiosoitteellesi, johon wishissä kirjautunut. Vastaat sitten saamiisi sähköposteihin niin että vanhat tiedot ja otsikko pysyvät viesteissä mukana.

        Oma kokemukseni on, että olen tämän vuoden yrittänyt tilata LED-taskulamppuja Wishiltä. Erehdyin luulemaan että myynti-ilmoituksen tiedot pitäisivät paikkansa. Eivät pidä. Sain tilausvahvistuksen mukaan tilaamani kolmen 500 luumenin akkulampun sijasta kolme pikkusormen kokoista paristolamppua - eri tuotetta. Olin maksanut Klarnan kautta ennakkoon. Lähetin valokuvia saamistani lampuista, niiden pakkauksen päällä olleista tiedoista ja lamppujen olemattoasta valaistuskyvystä. Rahani palautettiin Klarnan kautta verkkopankkitililleni, josta olin maksanut. Hyödyttömiä lamppuja ei tarvinnut palauttaa.

        Seuraavaksi yritin tilata Wishistä 30000000 LM valoivoimaiseksi mainostettua LED-taskulamppua, jonka odotin CREE L2 LEDillä antavan luokkaa 1000 LM valon (vastaa 70 Watin hehkulamppua). Wishin tarjoamalla seurannalla näin paketin tulleen Helsinki-Vantaan lentoasemalle, mutta se ei tullut koskaan minulle. Soitin Postillekin, josta kerrottiin, ettei osoitteeseni ole mitään lähetyksiä. Wish antoi minulle uuden päivämäärän muutaman viikon aikaisemmin luvatun päivämäärän jälkeen ja sen jälkeen antoi minun anoa rahoja takaisin Wishiltä ja rahat tulivat jällleen Klarnan kautta takaisin tililleni.

        En lannistunut vielä, vaan tilasin saman lampun uudelleen. Wishin kiinalaisessa seurannassa se oli saapunut Helsinki-Vantaalle 30.4.2021 ja 2.5. kello 12 lähtenyt Suomen tullista hteei tiedetä minne. Mitähän se alle 10 euron paketti siellä tullissa teki, kun alle 22 euron lähetykset eivät ole tullattavia. Minulle lähetys oli luvattu 7.5. mennessä. Paketti ei nytkään ole tullut Postin seurantaan. Wishin asiakaspalvelu sanoo ettei heillä ole mahdollisuutta saada paketista tietoa, kun kauppias on lähettänyt sen suoraan. Totta helvetissä Wish on siitä vastuussa, koska heiltä olen tavaran tilannut. Wish käskee odottamaan aluksi 25.5. saakka ja ottamaan sitten yhteyttä uudelleen jos tuotetta ei ole tullut. Tällä kertaa valitsin maksutavaksi Klarman laskun joka maksetaan tavaran saapumisen jälkeen. Siinä on eräpäivä 23.5. Olin Klarnaan yhteydessä ja siellä kehotettiin ottamaan eräpäivänä uudelleen yhteyttä jos tavara ei ole tullut niin jäädyttävät laskun eivätkä karhua sitä lisämaksujen kanssa ja voin Wishiä pyytää ilmoittamaan Klarnalle että koska tavaraa ei ole toimitettu, niin ei tarvitse maksaa. Wishän saa tiedon että lähetys on tullut postitoimipaikkaan ja luovutettu vastaanottajalle. Tai tarpeeksi pieni kirje kannettu postiluukkuun.

        Kun katsoo Wishin seurannasta seurantatunnukset (niitä voi olla annettuna useita), niin Postin sivuilla voi seurata lähetyksen etenemistä postilla. Epäilen, että Posti hoitaa kiinanpostia huonosti, kun se on Postille tappiollista toimintaa.

        Tilasin jo Wishiltä vielä yhden LED-taskulampun, mutta eiköhän minun osaltani kokeilut riitä. Wish on mahdollisuutensa saanut hoitaa asia.

        Jatkona LED-taskulampun tilaamisesta WISHin pitämältä torilta

        Minulla on OmaPostissa tili. Sinne tulee kopioita laskuista ja palkkalaskelmista, jotka yritykset ovat antaneet sähköisesti Postin toimitettavaksi printtaamalla paperille ja tuomlla sen kirjeenä minulle. Vastikään sain kahtena kappaleena kirjeen jossa oli palkkalaskelmani ja teksti että virheen vuoksi laskua ei minulle ole toimitettu ja pyydettiin pikaisesti kyseinen lasku - siis palkkalaskelmani - suorittamaan. Ei allekirjoitusta, mutta Postista on kyse.

        Mutta sen lisäksi OmaPostissani on vapusta saakka ollut ilmoitus että posti odottaa lähetystä, joka Wishin seurannan mukaan on tullut 30.4.2021 Suomeen ja 2.5. lähtenyt Suomen Tullista. Nyt se on vaihtunut ilmoitukseksi, että lähetys on 14.5. tullut Suomeen ja kaksi kertaa lajiteltu ja lähetys on matkalla. Olen jälleen toiveikas, että lähetyksen saan ja siinä tapauksessa myös maksan.

        Nuo LED-taskulamput ovat Kiinasta tilaten hinnaltaan vain kolmanneksen Suomen hinnoista jos niitä edes on Suomesta saatavissa. Mutta jos lisään siihen että päiväkausia on tarvittu työtä ja kuukausia kalenteriaikaa toimituksen saamiseksi perille, niin kustannukset monikymmenkertaistuvat. Tilausmaksuja en ole menettänyt, mutta pirusti työtä ja aikaa on tarvittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ottanut Wishin kännykkäsovellusta, kun kuulin sen turkyttävän ostetaaaa kaiken aikaa, vaan käytän Wishiä vain tietokoneen selaimella.
        https://www.wish.com/ Hae-painikkeen oikealla puolella ikkunan yläreunassa on Profiili (päänkuva) ja opastus (Kysäri puhekuplassa) Profiilin alla löytyy Tilaushistoria jossa suunnistetaan tilattuun tuotteeseen, jossa on ongelmaa. Opastuksesta avataan Lisäapuikkuna ja Asiakaspalvelu
        Lisäapuikkunassa on kohta Ota yhteys tukeen, jossa pääsee aluksi vastaamaan robotin kysymykiin, mutta sitten myös jättämään viestin suomenkielisille asiakaspalvelijoille jotka vastaavat sähköpostiosoitteellesi, johon wishissä kirjautunut. Vastaat sitten saamiisi sähköposteihin niin että vanhat tiedot ja otsikko pysyvät viesteissä mukana.

        Oma kokemukseni on, että olen tämän vuoden yrittänyt tilata LED-taskulamppuja Wishiltä. Erehdyin luulemaan että myynti-ilmoituksen tiedot pitäisivät paikkansa. Eivät pidä. Sain tilausvahvistuksen mukaan tilaamani kolmen 500 luumenin akkulampun sijasta kolme pikkusormen kokoista paristolamppua - eri tuotetta. Olin maksanut Klarnan kautta ennakkoon. Lähetin valokuvia saamistani lampuista, niiden pakkauksen päällä olleista tiedoista ja lamppujen olemattoasta valaistuskyvystä. Rahani palautettiin Klarnan kautta verkkopankkitililleni, josta olin maksanut. Hyödyttömiä lamppuja ei tarvinnut palauttaa.

        Seuraavaksi yritin tilata Wishistä 30000000 LM valoivoimaiseksi mainostettua LED-taskulamppua, jonka odotin CREE L2 LEDillä antavan luokkaa 1000 LM valon (vastaa 70 Watin hehkulamppua). Wishin tarjoamalla seurannalla näin paketin tulleen Helsinki-Vantaan lentoasemalle, mutta se ei tullut koskaan minulle. Soitin Postillekin, josta kerrottiin, ettei osoitteeseni ole mitään lähetyksiä. Wish antoi minulle uuden päivämäärän muutaman viikon aikaisemmin luvatun päivämäärän jälkeen ja sen jälkeen antoi minun anoa rahoja takaisin Wishiltä ja rahat tulivat jällleen Klarnan kautta takaisin tililleni.

        En lannistunut vielä, vaan tilasin saman lampun uudelleen. Wishin kiinalaisessa seurannassa se oli saapunut Helsinki-Vantaalle 30.4.2021 ja 2.5. kello 12 lähtenyt Suomen tullista hteei tiedetä minne. Mitähän se alle 10 euron paketti siellä tullissa teki, kun alle 22 euron lähetykset eivät ole tullattavia. Minulle lähetys oli luvattu 7.5. mennessä. Paketti ei nytkään ole tullut Postin seurantaan. Wishin asiakaspalvelu sanoo ettei heillä ole mahdollisuutta saada paketista tietoa, kun kauppias on lähettänyt sen suoraan. Totta helvetissä Wish on siitä vastuussa, koska heiltä olen tavaran tilannut. Wish käskee odottamaan aluksi 25.5. saakka ja ottamaan sitten yhteyttä uudelleen jos tuotetta ei ole tullut. Tällä kertaa valitsin maksutavaksi Klarman laskun joka maksetaan tavaran saapumisen jälkeen. Siinä on eräpäivä 23.5. Olin Klarnaan yhteydessä ja siellä kehotettiin ottamaan eräpäivänä uudelleen yhteyttä jos tavara ei ole tullut niin jäädyttävät laskun eivätkä karhua sitä lisämaksujen kanssa ja voin Wishiä pyytää ilmoittamaan Klarnalle että koska tavaraa ei ole toimitettu, niin ei tarvitse maksaa. Wishän saa tiedon että lähetys on tullut postitoimipaikkaan ja luovutettu vastaanottajalle. Tai tarpeeksi pieni kirje kannettu postiluukkuun.

        Kun katsoo Wishin seurannasta seurantatunnukset (niitä voi olla annettuna useita), niin Postin sivuilla voi seurata lähetyksen etenemistä postilla. Epäilen, että Posti hoitaa kiinanpostia huonosti, kun se on Postille tappiollista toimintaa.

        Tilasin jo Wishiltä vielä yhden LED-taskulampun, mutta eiköhän minun osaltani kokeilut riitä. Wish on mahdollisuutensa saanut hoitaa asia.

        Jatkona LED-taskulampun tilaamisesta WISHin pitämältä torilta

        Minulla on OmaPostissa tili. Sinne tulee kopioita laskuista ja palkkalaskelmista, jotka yritykset ovat antaneet sähköisesti Postin toimitettavaksi printtaamalla paperille ja tuomlla sen kirjeenä minulle. Vastikään sain kahtena kappaleena kirjeen jossa oli palkkalaskelmani ja teksti että virheen vuoksi laskua ei minulle ole toimitettu ja pyydettiin pikaisesti kyseinen lasku - siis palkkalaskelmani - suorittamaan. Ei allekirjoitusta, mutta Postista on kyse.

        Mutta sen lisäksi OmaPostissani on vapusta saakka ollut ilmoitus että posti odottaa lähetystä, joka Wishin seurannan mukaan on tullut 30.4.2021 Suomeen ja 2.5. lähtenyt Suomen Tullista. Nyt se on vaihtunut ilmoitukseksi, että lähetys on 14.5. tullut Suomeen ja kaksi kertaa lajiteltu ja lähetys on matkalla. Olen jälleen toiveikas, että lähetyksen saan ja siinä tapauksessa myös maksan.

        Nuo LED-taskulamput ovat Kiinasta tilaten hinnaltaan vain kolmanneksen Suomen hinnoista jos niitä edes on Suomesta saatavissa. Mutta jos lisään siihen että päiväkausia on tarvittu työtä ja kuukausia kalenteriaikaa toimituksen saamiseksi perille, niin kustannukset monikymmenkertaistuvat. Tilausmaksuja en ole menettänyt, mutta pirusti työtä ja aikaa on tarvittu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ottanut Wishin kännykkäsovellusta, kun kuulin sen turkyttävän ostetaaaa kaiken aikaa, vaan käytän Wishiä vain tietokoneen selaimella.
        https://www.wish.com/ Hae-painikkeen oikealla puolella ikkunan yläreunassa on Profiili (päänkuva) ja opastus (Kysäri puhekuplassa) Profiilin alla löytyy Tilaushistoria jossa suunnistetaan tilattuun tuotteeseen, jossa on ongelmaa. Opastuksesta avataan Lisäapuikkuna ja Asiakaspalvelu
        Lisäapuikkunassa on kohta Ota yhteys tukeen, jossa pääsee aluksi vastaamaan robotin kysymykiin, mutta sitten myös jättämään viestin suomenkielisille asiakaspalvelijoille jotka vastaavat sähköpostiosoitteellesi, johon wishissä kirjautunut. Vastaat sitten saamiisi sähköposteihin niin että vanhat tiedot ja otsikko pysyvät viesteissä mukana.

        Oma kokemukseni on, että olen tämän vuoden yrittänyt tilata LED-taskulamppuja Wishiltä. Erehdyin luulemaan että myynti-ilmoituksen tiedot pitäisivät paikkansa. Eivät pidä. Sain tilausvahvistuksen mukaan tilaamani kolmen 500 luumenin akkulampun sijasta kolme pikkusormen kokoista paristolamppua - eri tuotetta. Olin maksanut Klarnan kautta ennakkoon. Lähetin valokuvia saamistani lampuista, niiden pakkauksen päällä olleista tiedoista ja lamppujen olemattoasta valaistuskyvystä. Rahani palautettiin Klarnan kautta verkkopankkitililleni, josta olin maksanut. Hyödyttömiä lamppuja ei tarvinnut palauttaa.

        Seuraavaksi yritin tilata Wishistä 30000000 LM valoivoimaiseksi mainostettua LED-taskulamppua, jonka odotin CREE L2 LEDillä antavan luokkaa 1000 LM valon (vastaa 70 Watin hehkulamppua). Wishin tarjoamalla seurannalla näin paketin tulleen Helsinki-Vantaan lentoasemalle, mutta se ei tullut koskaan minulle. Soitin Postillekin, josta kerrottiin, ettei osoitteeseni ole mitään lähetyksiä. Wish antoi minulle uuden päivämäärän muutaman viikon aikaisemmin luvatun päivämäärän jälkeen ja sen jälkeen antoi minun anoa rahoja takaisin Wishiltä ja rahat tulivat jällleen Klarnan kautta takaisin tililleni.

        En lannistunut vielä, vaan tilasin saman lampun uudelleen. Wishin kiinalaisessa seurannassa se oli saapunut Helsinki-Vantaalle 30.4.2021 ja 2.5. kello 12 lähtenyt Suomen tullista hteei tiedetä minne. Mitähän se alle 10 euron paketti siellä tullissa teki, kun alle 22 euron lähetykset eivät ole tullattavia. Minulle lähetys oli luvattu 7.5. mennessä. Paketti ei nytkään ole tullut Postin seurantaan. Wishin asiakaspalvelu sanoo ettei heillä ole mahdollisuutta saada paketista tietoa, kun kauppias on lähettänyt sen suoraan. Totta helvetissä Wish on siitä vastuussa, koska heiltä olen tavaran tilannut. Wish käskee odottamaan aluksi 25.5. saakka ja ottamaan sitten yhteyttä uudelleen jos tuotetta ei ole tullut. Tällä kertaa valitsin maksutavaksi Klarman laskun joka maksetaan tavaran saapumisen jälkeen. Siinä on eräpäivä 23.5. Olin Klarnaan yhteydessä ja siellä kehotettiin ottamaan eräpäivänä uudelleen yhteyttä jos tavara ei ole tullut niin jäädyttävät laskun eivätkä karhua sitä lisämaksujen kanssa ja voin Wishiä pyytää ilmoittamaan Klarnalle että koska tavaraa ei ole toimitettu, niin ei tarvitse maksaa. Wishän saa tiedon että lähetys on tullut postitoimipaikkaan ja luovutettu vastaanottajalle. Tai tarpeeksi pieni kirje kannettu postiluukkuun.

        Kun katsoo Wishin seurannasta seurantatunnukset (niitä voi olla annettuna useita), niin Postin sivuilla voi seurata lähetyksen etenemistä postilla. Epäilen, että Posti hoitaa kiinanpostia huonosti, kun se on Postille tappiollista toimintaa.

        Tilasin jo Wishiltä vielä yhden LED-taskulampun, mutta eiköhän minun osaltani kokeilut riitä. Wish on mahdollisuutensa saanut hoitaa asia.

        Jatkona LED-taskulampun tilaamisesta WISHin pitämältä torilta

        Minulla on OmaPostissa tili. Sinne tulee kopioita laskuista ja palkkalaskelmista, jotka yritykset ovat antaneet sähköisesti Postin toimitettavaksi printtaamalla paperille ja tuomlla sen kirjeenä minulle. Vastikään sain kahtena kappaleena kirjeen jossa oli palkkalaskelmani ja teksti että virheen vuoksi laskua ei minulle ole toimitettu ja pyydettiin pikaisesti kyseinen lasku - siis palkkalaskelmani - suorittamaan. Ei allekirjoitusta, mutta Postista on kyse.

        Mutta sen lisäksi OmaPostissani on vapusta saakka ollut ilmoitus että posti odottaa lähetystä, joka Wishin seurannan mukaan on tullut 30.4.2021 Suomeen ja 2.5. lähtenyt Suomen Tullista. Nyt se on vaihtunut ilmoitukseksi, että lähetys on 14.5. tullut Suomeen ja kaksi kertaa lajiteltu ja lähetys on matkalla. Olen jälleen toiveikas, että lähetyksen saan ja siinä tapauksessa myös maksan.

        Nuo LED-taskulamput ovat Kiinasta tilaten hinnaltaan vain kolmanneksen Suomen hinnoista jos niitä edes on Suomesta saatavissa. Mutta jos lisään siihen että päiväkausia on tarvittu työtä ja kuukausia kalenteriaikaa toimituksen saamiseksi perille, niin kustannukset monikymmenkertaistuvat. Tilausmaksuja en ole menettänyt, mutta pirusti työtä ja aikaa on tarvittu.


    • Anonyymi

      Sama täällä, Wish vei rahat ja Klarna myös liittyen Wishiin. Muutoin Klarna on luotettava muiden toimijoiden kanssa. Myös IB:n kautta meni rahat, tavaraa ei tullut......

    • Anonyymi

      Ihmettelen tällä viikolla saamiani la skuja ja Wishin toimituksia...joista ei ole tullut kaikkia laskuissa olevia tuotteita.. kuinka tästä e teen päin ...olen todella nyt kyllästynyt aina virheitä ja muistukdia tilauksista joita, ei ole tullut .terv Rauni Väinämö.Kuopip Samoilijantie.28 S 1 Finland

    • Anonyymi

      Wish on todellinen huijari ketju. ÄLKÄÄ OSTAKO MITÄÄN SIELTÄ!!!

      Olemme oppimme ottaneet siitä jo...kalliisti.


      Kiitti!

    • Anonyymi

      Jatkona LED-taskulampun tilaamisesta WISHin pitämältä torilta

      Minulla on OmaPostissa tili. Sinne tulee kopioita laskuista ja palkkalaskelmista, jotka yritykset ovat antaneet sähköisesti Postin toimitettavaksi printtaamalla paperille ja tuomlla sen kirjeenä minulle. Vastikään sain kahtena kappaleena kirjeen jossa oli palkkalaskelmani ja teksti että virheen vuoksi laskua ei minulle ole toimitettu ja pyydettiin pikaisesti kyseinen lasku - siis palkkalaskelmani - suorittamaan. Ei allekirjoitusta, mutta Postista on kyse.

      Mutta sen lisäksi OmaPostissani on vapusta saakka ollut ilmoitus että posti odottaa lähetystä, joka Wishin seurannan mukaan on tullut 30.4.2021 Suomeen ja 2.5. lähtenyt Suomen Tullista. Nyt se on vaihtunut ilmoitukseksi, että lähetys on 14.5. tullut Suomeen ja kaksi kertaa lajiteltu ja lähetys on matkalla. Olen jälleen toiveikas, että lähetyksen saan ja siinä tapauksessa myös maksan.

      Nuo LED-taskulamput ovat Kiinasta tilaten hinnaltaan vain kolmanneksen Suomen hinnoista jos niitä edes on Suomesta saatavissa. Mutta jos lisään siihen että päiväkausia on tarvittu työtä ja kuukausia kalenteriaikaa toimituksen saamiseksi perille, niin kustannukset monikymmenkertaistuvat. Tilausmaksuja en ole menettänyt, mutta pirusti työtä ja aikaa on tarvittu

    • Anonyymi

      Wish on ok, mutta Klarna laskulla älä ota.

      • Miksei Klarnalla? Klarnalla saa maksettua ennakkoon suomalaisella verkkopankilla. On myös mahdollisuus maksaa laskulla tavaran saavuttua. Laskulla maksaessa hankaluutena on, että laskun eräpäivä on toimituksen alkuperäisen luvatun pävän mukaan ja sitä Wish näyttää siirtävän viikkoja myöhemmäksi kun valittaa ettei toimitus ole saapunut ajoissa. Jos laskua ei ole maksettu eräpäivään mennessä, niin Klarna veloittaa karhuamiskuluja. Wish ei ilmeisestikään ilmoita Klarnalle, ettei toimitusta ole toimitettu luvatusti. Näinkö?


    • Anonyymi

      Klarna lähettää ”Muistutuksen” ilman selvitystä , mihin tilaukseen lasku perustuu. Itse olen yrittänyt tilata jotain pientä, testatakseni Wishin ja Klarnan kaupankäyntiä, Ainuttakaan tilausyritystäni ei Wish ole hyväksynyt ja viime kädessä oma pankkini on torpannut tilausyrityksen .(hyvä niin). Klarnan asiakaspalveluun ei pääse millään konstilla ja shst on sieltä.Mielestäni Wishin ja myöskin Klarnan toiminta ei ole rehellistä. Eikä niiden kanssa kannata käydä kauppaa-

    • Anonyymi

      Kuumottaa täälläkin Klarna karhuaa. Palautin postiin tuotteet ja maksoin ne. Toista en hakenut postista, koska ensimmäiset tuotteet oli niin huonosti tehty, saumat päättelemättä ja kangas sellaistaentisen soft puserokankaan tapaista. Klarna ei usko, että palautin.
      Kaikkia kehotan olemaan tarkkana. Minulla ei siis ole tuotteita, mutta maksaa piti.

    • Anonyymi

      Ymmärtääkseni aika monet ovat tulleet huijatuiksi/ tai saaneet tuotteet huonoina. Klarna vielä vahvistanut, että wish on pystynyt ja pystyy edelleen huijaamaan ja rahastamaan. Olen miettinyt pystyisimmekö kaikki vaikka Suomessa tekemään päätöstä , että emme osta kuukauden aikana Wish verkkokaupalta sekä mistään Klarnan rahoituksen kautta mutään. Kommentteja. Itseni laitettiin yli dadan euron maksajiksi, vaikka yhtään tuotetta ei minulla ole. Minulle laitettiin näyttö velvollisuus adiaan. En osaa tuotteista edes hakenut pidtists, koska osan olin hakenut ja todennut niin huonosti tehdyiksi. Ilmoitin asiasta Klarnalle. Ei mitään muuta kuin oerintäyhyiön kautta maksuvaatimus. Maksoin tänään. Mitä mieltä🤔

    • Anonyymi

      Ihan tuohon edelliseen en voi kommentoida. Vähän olen miettinyt. Aivan kuin Wish/Klarna olisivat odottaneet, että luotan. Kaikki toimi hyvin. Nyt sitten ei enää mikään. Tilaamani tuotteet oli aliarvostetusti tehty, materiaali huonoa. Lähetin tuotteet takaisin. Minulla on kuitti. Klarmalle myös ilmoitin(en siis ollut maksanut niitä ennen). Sitten show alkoi, olinko ollut kiinaan yhteydessä, yrittänyt keskustelkq asiasta ym. ym. En tällaisessa tilanteessa englanniksi siihen pysty. Kerroin Klarnalle. Tänään maksoin kaikki Klarnalle. Yhtään tuotetta minulla ei ole, kaksi kuittia tuotteista on, jotka olen lähettänyt takaisin. Minä tätä en ilmeisesti saa enää tekemättömäksi ja rahojani takaisin, vaikka yhtään tuotetta minä en ole itselleni ottanut. Jos tällä kuitenkin saisin edes muita tekemään ostokdia. Ette saa rahojanne takaisin, jos jotain menee pieleen. Klarna ei auta.
      Ollaan vaikka yksi kuukausi tilaamatta tuotteita tuolta Wish/Klatna osadyolta. Jokainen itse tietenkin päättää...

      • Anonyymi

        Wishillä on suomeksi sähköpostia kirjoittava asiakaspalvelu. Pääsen ottamaan yhteyden wishin asiakaspalveluun tietokoneella tilauksesta keskusteltuani ensin robotin kanssa kertoaen tilauksen tilanteeni. Rahat saa takaisin kun Wishin asiakaspalvelu ne palauttaa - ei tietenkään suoraan Klarnalta. Jos tavaraa ei ole saanut, oli ihan helppoa Klarnalla jäädyttää lasku niin ettei sitä karhuta ja lisätä karhuamiskuluja. Klarnalla pyydetään (henkilötunnuksen joutui antaamaan sähköpostiosoitteen lisäksi) sähköpostiin kertakäyttöinen avain jolla pääsee Klarnalle maksujaan käsittelemään


    • Anonyymi

      En suosittele tilaamaan mitään kun maksu kyllä kelpaa mutta tavarat ei ole koskaan saapuneet

      • Vaihtelee varmaan tuoteryhmittäin, mutta minulla lähes 10%:iin tilauksista on joutunut pyytämään rahat takaisin: joko tuote ei ole rahanpalautuspäivään mennessä tullut tai on ollut kelvoton (ei tilausvahvistuksen mukainen tai rikkoutunut matkalla. Turhauttavaa työtä valittamisesta on ollut, mutta rahat ovat palautuneet Wishin suomenkieliselle asiakastuelle tilanteen netissä/sähköpostilla kärsivällisesti selittämällä.

        Wishillä on tilaukselle päivämäärä, johon lupaavat sen toimittaa ja pari-kolme viikkoa sen jälkeen toinen määräpäivä jonka jälkeen pian pyytämällä palauttavat rahat jos tilausta ei ole toimitettu. Tietävät kyllä, kun tilausta ei ole toimitettu, mutta pitää pyytää, että rahat saa takaisin. 30 päivää on aikaa pyytää rahoja muuten jää saamatta.

        Klarnalla maksetuista raha on palannut pankkitilille josta on maksettu. Muutaman epäilyttävän tuotteen maksutavaksi olen valinnut Klarna-laskun joka maksetaan vasta tavaran saapumisen jälkeen, joutunut jäädyttämään laskun Klarnan sivuilla Wishin rahanpalautuspäivään saakka ja Wish on lähettänyt laskuun maksut kumoavat hyvitykset.


    • Anonyymi

      Kuumottaa minuakin, lue tarinani paikasta Trustpilot...
      Tilasin Wishiltä tuotteita Klarnan maksun kautta, koska ennen maksu on mennyt ja ollut 1-2 kk mitä on sitten tullut. Yleensä kuraa, huomosti tehtyjä, joskus jopa pidettäviäkin tuotteita.
      Jäljemmin tilasin siis Klarnan kautta. Tulleista tuotteista ensimmäiset olivat niin ala-arvoisia työn suhteen sekä kankaan laatu surkea...
      Nyt olen lähettänyt kaksi tuote-erää omalla rahallani takaisin, (kuitit on). Osia en enää hakenut postista, ja niistä on spostissani kuittaus palautuksesta. Osa tuotteista, ei ennakkoon mitään tietoa, olisi jopa pitänyt jotkut tullata, kun en tiennyt (englantilsista tekstiä) mitä siellä oli, mitä olisin tullannut?
      Voisin jatkaa tätä kokemaani. Olen kaikki maksanut, yhtään tuotetta ei minulla todellakaan ole.
      Rahallisesti noin 250€

      Miettikää, älkää enää milloinkaan kukaan laittako tähän itseänne. Osaatte englantia, mutta ei ole helppoa, lupaan, saada rahaanne/oikeutta.

      Tietenkin jokainen tekee omat virheensä...jos haluatte🤔🤔

    • Anonyymi

      Maksan laskut Klarnan kautta. Toimii. Maksan vasta kun tuotteet tulleet. Jos tuote ei vastaa kuvausta ilmoitan w.sovellukseen ja sieltä ei laskuteta. Olen saanut kummastakin hyvää palvelua, eikä maksuja mene jos en ole tyytyväinen ttuotteeseen. Palautus ilmoitus lähetys listassa tuotteen lähettäjälle. Helppoa ja yksinkeetaista

      • Anonyymi

        Vähäsen tuntui mainokselta, mutta kaipa siellä 80 % pitää olla tyytyväisiä asiakkaita.
        Minulla on vain huonoja kokemuksia.


    • Anonyymi

      Tilasin tuotteen 1xPODOFO 1 Dion 9 inch Removable Touch Screen Car Radio 28.5.2021. Laite saapui 10.6.2021. Laitteesta on näyttö rikki, joten haluaisin palauttaa tuotteen. Tilaus numero 60b0a026486fc1e17324cb30 Saisinko palautus osoitteen sähkö postiini.
      [email protected]

    • Anonyymi

      Kaksi kuukautta sitten tilasin Washington kautta akkukäyttöisen moottorisahan. Maksoin etukäteen. Firmasta tuli kehnot työhanskat ja selitys, että koronan takia on tuotannollisia vaikeuksia. Maksoin lähetyskuluineen yli 70 euroa. Nyt Wish kampanjoi samoja sahoja pikakuljetuksena kotiin. Omaa sahaa ei vain kuulu. Kiinalaisten toimittajien lupauksiin ei missään tapauksessa pidä luottaa. Ensi kuussa tulee käytäntö, että kaiken, vaikka kuinka mitättömän tilpehöörin on kuljettava tullin kautta. Nyt systeemi on täysin villiä meininkiä. Asiakaspalvelua ei ole saatavilla. Kuluttajavalituslautakunnan tulisi panna stoppi tälle hämäräliiketoiminnalle. Pahasti pettynyt.

    • Anonyymi

      En saanut tilaamaani tuotetta ollenkaan . " Postista " tuli ilmoitus , että tavara on siellä . Lähdin hakemaan , matkaa yhteensä yli 60 km . Eikä siellä ollut mitään , olin muka sen jo hakenut . Kaikki taitaa olla humpuukia , en tilaa enää koskaan tämän kautta !!!

    • Anonyymi

      Wishin nimi on enne: Esität vain toiveen tuotteesta, jonka haluaisit saada. Joskus toive toteutetaan, toisinaan taas ei. Paremmin toimii esimerkiksi Banggood, mutta hinnat ovatkin sitten usein ihan eurooppalaista tasoa. Kaikkea ei sieltä saa mitä Wishistä saa, joten aina silloin tällöin tulee sorruttua Wishiin. Maksan aina varmuuden vuoksi PayPalilla. Nyt on kuitenkin Wishissä ruvennut jurppimaan postimaksujen osuus, kun tilaa monta kappaletta jotain pientä osaa. Joka ikisestä menee oma postimaksu, ihan niin kuin ne samanlaiset tuotteet lähetettäisiin jokainen eri paketissa!

    • Anonyymi

      Olen usein tilannut wishiltä ja aina on kaupat tehty
      kunnialla. Klarnakin on tuttava ollut toista kymmentä vuotta, eikä ole ollu valittamista.
      Ei kannata maksaa etukäteen, kun voi maksaa jälkeenpäin.

    • Anonyymi

      Olen yrittänyt selvittää wishin toimittamattomanta tuotetta. Kukaan ei sano minulle puhelinnumeroa ja se ohjautuu alvariinsa Klarnalle jossa kukaann ei tiedä mitään vastausta.n Wishim laskuttaa toimittamattoman tuotteen ja on läjhettänyt tilaaamattoman tuotteen ilmoiyyaenn että tavarat on toimitettu. Tunstuu petokselta koko wish-

    • Anonyymi

      Miksei kukaan tiedä osoitetta tai sähkäpostiosoitetta millä asiaa voi selvittää. En halua ladata wish sovellusta juuri tämän vuoksi kun on humpuukkia ja petollista.

      • Wishin asiakastuen sähköpostin osoite on [email protected] . Suomeksi olen kirjoittanut ja usein saanut kelpo vastauksiakin. Aina ei ole luettu viestiä johon ollaan vastaavinaan.

        Vaikka tästä voi aloitaa tutustumisen https://www.wish.com/help
        Selkeydellä tuota ei ole pilattu :)


    • Nyt on kertoa yksi Wishin huijaustapa. 8.7. tilasin ja maksoin Klarnan verkkomaksulla Wishilta vähäisen tuotteen kauppiaalta joka myi sitä halvimmalla. Tilausvahvistuksessa se arveltiin toimitettavan 23.-30.7. Mutta ilmoitusta lähettämisestä ei kuulunut. Puhelimessani ei ole Wishin sovellusta tilantäytteenä vaan pidän yhteyttä tietokoneen selaimella ja sähköpostilla.
      Tilaushistoriassa tuotteen lähetyspäivää siirrettiin joka torstai viikolla eteenpäin. Kauppiaalla ei ollut myytyä tuotetta lähetettäväksi. Kokeillakseni tilasin samaa tuotetta eri värisenä uudelleen 22.7. Se joutui samaan käsittelyyn että torstaisin lähetyspäivää siirretiin viikolla eteenpäin. 29.7. kirjoitin sähköpostia support@wish. com:lle ja pyysin perumaan tilaukset ja palauttamaan maksetut maksut. Wish kertoo englanninkielisissä ohjeissaan, että EU:n kuluttajilla pn 14 päivää ostosta aikaa perua kauppa ja saada rahat takaisin kirjoittamalla osoitteelle [email protected]. Siis jopa ilman mitään erityistä syytä - kuten Suomessa postimyynnissä. Mutta mitä vielä.
      Tilaushistorian Tuotteen tiedoista kohdasta Tarvitsetko apua tuotteen kanssa ja edelleen painikkeesta Ota yhteys tukeen pääset keskustelemaan robotin kanssa tilauksesta. Siellä kun uutterasti kokeilet vaihtoehtoja, niin voi löytyä paikka jättää vieti tuelle. Useimmiten tuki on vastannut sähköpostilla etton vastannut keskusteluun ja antanut linkin. Mutta siis voi myös kirjoittaa suoraan sähköpostia suomeksi osoitteele [email protected].
      Minulle robotti vastasi että tilaukseni on rekisteröity ja maksu on suoritettu ja jos eivät pysty lähettämään tuotetta syyskuun 6. päivän jälkeen, voin ottaa yhteyttä ja saada hyvitykset tai korvaavan tuotteen.
      Syyskuun 7. päivänä menin jälleen robotin puheille. Useimmat ajateltavat valinnat antoivat vesiperän, että tilaus on voimassa ja minulle ilmoitetaan, kun tuote on lähetettty. Mutta lopullta löytyi vaihtoehto - muistaakseni Minulla on toinen kysymys - Peru ennakkotilaus - jossa ohjattiin pienneen valikoimaan samanhintaisia tuotteita kuten kengännauhat, rihkamasormus ja yksi koronamaski. "Pahoittelut! Valitetttavasti tämä tuote on loppu varastosta. Valitse korvaava tuote samankaltaisista tuotteista ilman lisäkustannuksia!
      Pyydä rahat takaisin."
      Pyydä rahat takaisin johti vielä varoitteluihin alennusten menettämisestä ja ties mistä. Mutta rahat tulivat.
      Tänään sain pennoset takaisin toisesta tilauksestani. Rahojen takaisin saanti kun kauppias jättää maksetun tilauksen lähettämättä, on tehty niin hankalaksi, että jää useimmilta varmasti saamatta.

    • Yksi Wish-kokemuksen kuvaus lisää.
      Olin tilannut Wishilta ja Klarnalla maksanut useita pieniä tuotteita. Viisi niistä oli yhdistetty samaan lähetykseen niin, että vastaanottajan osoite oli päällysmuovipussissa ja sen pussin sisällä oli oli viisi muovipussia joissa oli päällä tarralappu sisällöstä engalanni-n ja kiinankielisellä tekstillä. sain myös sähköpostiin viidesta tilauksesta ilmoituksen toimituksesta. Yhdessä luki päällä tilaamani mukaisesti "Mixer", mutta sisällä oli puusepän kulmaviivain. sähköpostin linkillä menin ilmoittamaan virheestä. Ensin robotti kysyi olinko saanut tilatun tuotteen ja vastasin etten ollut. Robotti selitti että tiloauksella on toimitusaikaa ja odottaisin. Antoi kuitenkin kysyä lisää ja siellä oli vaihtoehto että olin saanun väärän tuotteen. Robotti pyysi lähettämään vähintään yhden kuvan, useammankin olisi voinut lähettää. Kuvasin matkapuhelimella väärän tuotteen ja lähetin.
      Seuyraavana päivänä Wish vastasi että minun on lähetetttävä kuva paketista jossa näkyy paketin päällä olleet tiedot. Otin useita kuvia hyvälaatuisella kameralla mutta kirjoitin että lähetän kivat sähköpostilla koska webbisivulla oli vaivainen yksirivinen vastauskenttä, joka ei toiminut Wishin kuvaamalla tavalla. Eikä ollu mahdollisuuttaakaan lähettää lisää viestejä ennen Wishin vastausta. Sähköpostilla lähetetyt kuvat eivät kelvanneet ja Wish lähetti edellisen viestinsä webbikeskusteluun uudelleen. Edelleen oli vain yksirivinen vastauskenttä mutta pystyin viestissä lähettämään yhden kuvan ja lähettämään useita viestejä ja niin useita viestejä. Tämän jälkeen välittömästi sain sähköpostivestin että palauttavat kyseisen tilauksen rahat ja voin tilata tuotteen uudelleen. lähettivät jopa linkin jolla tarjottiin samantapaisia tuotteita. Rapojen luvattiin palautuvan 10 päivässä mutta olivat tililläni kahdessa päivässä.
      Opetus: Ainut kohtaamani Wishin ongelman ratkaisutapa on rahojen palautus (ei hyvän tavaran lähetystä), mutta sen saamiseksi Wish teettää asiakkaalla aika paljon työtä. Viallisia tuotteita en ole joutunut palauttamaan, mutta Wish sanoo palautustarpeen riippuvan kauppiaasta.

    • Anonyymi

      No eikö ny kaikkien pitäs tietää et wish ei oo mikää järkevä kauppa

    • Anonyymi

      wish/klarna täyttä huijausta,kaikki laskut klarna laskuttaa kahteen kertaan, he eivät varmaankaan ymmärrä,että maksut näkyvät tiliotteissa,en missään nimessä suosittele klarnaa

    • Anonyymi

      Ja wish on kallis nykyään. Eikös paketit tule vielä Postin kautta ja siten on aina se postin lisämaksu,

      Ja kokemuksesta ei ole järkevää tilata jossa on valikko 1-5-10 kappaleelle.
      Jos tilaat ja maksat 10, voit saada vain 1 kpl.
      Minusta on aina viisainta tilata pienin määrä.

      Toiseksi jos valikossa on vaikkapa Kaulahuivi 3 e ja karvalakki 15 e. Jos tila ja maksaa karvalakin voi mahdollisesti saada sen kaulahuivin.

      Aina on mahdollista saada se valikon edullisin tavara.

    • Anonyymi

      missä tilaukseni viipyy siitä on 1,5 vuotta kun tilasin ne .Keijo Lavalehto

    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      oon ainaki ite saanu wishiltä kaikki tuotteet ehjinä ja kengät?

    • Anonyymi

      Useimmilla Wishin myyjillä ei ole omaa varastoaan, vaan he tilaavat tuotteet erikseen Aliexpress/Alibabasta, josta voisit itsekin tilata saman tuotteen suoraan, nopeammin ja edullisemmin. Aikaa tuhlautuu tuhottomasti. Viimeisin lähetys oli matkalla 4,5 kk.

      Kaikenlisäksi he eivät lupauksistaan huolimatta tullaa lähetyksiä valmiiksi vaan asiakas maksaa alvit kahdesti ja käsittelymaksut uudelleen. Älkää hyvät ihmiset tilatko enää täältä.

    • Anonyymi

      Wish ei hoida enään alvia vaukka lupaa. Voi tulla hintaa tuoteille. Vältäkää tilaamasta wishiltä.

    • Anonyymi

      Tietääks kukaa onks wish tuotteet laadukkaita? Sillee et näyttää aidolta?

    • Anonyymi

      Älkää hyvät ihmiset ostako mitään tuotteita wishiltä. esim kengät liian pienet ja jo ostettaessa vialliset. Rahat luvattu palauttaa vaan ei ole tilille tullut mitään. Kusetusta koko pulju. Ihme vastauksia, rahoja ei kuulemma voi palauttaa kun ovat jo aiemmin toimittaneet viallisen tuotteen.

    • Anonyymi

      Niinhän siinä kävi. Rahat lähti ja ostos kimposi takaisin ostoskoriin. Ei meinaa saada millään rahoja takaisin kun ei ole sitä " tilausnumeroa" ! No ei ole kun en sellaista saanut !
      Itseasiassa oli jo kolmas tilaus mikä jäi saamatta, kymmeniä tosin on tullut perillekkin mutta ei paljoa lämmitä kun sellaset 60€ rosvottu tililtä. Miettikää ennen kun tilaatte.

    • Anonyymi

      Mullaki katos rahat tuolt ku yritin ostella sukkia. Taidan tilata jatkossaki täält https://www.sukat.com . Tuol kerrotaan hyvi et mis niitte sukatki valmistetaa

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4520
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      246
      2249
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1660
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1452
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      291
      1337
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1137
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1094
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1075
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      62
      1031
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      119
      967
    Aihe