Laihdutus vinkkejä

Lmmijvk

Hei! Olen 12v. tyttö harrastan futista 4kertaa viikossa mutta ongelma on se että painan 60kg ja oon 165cm pitkä eli auttakaa mua mulla on tällä hetkellä sokerilakko eli en syö yhtään sokeria ongelma on liikkuminen koska jalka on ollu kipsissä ja pitää harjotella kävelemään ensin mutta haluan pudottaa 20kg 4kk et oisin hyväs kunnos turnauksissa ja rannalla vartalo tyyppini on päärynä

5

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatkavaan

      Jos noista mitoista pudotat 20kg, et ole kyllä "hyvässä kunnossa" missään turnauksessa, puhumattakaan edes normaalissa elämässä. Sinulla ei ole mitään tarvetta laihduttaa, olet sopivan kokoinen. Ja säännöllinen liikuntaharrastuksesi pitää huolen siitä, ettet kovin helposti pääse lihomaankaan.

    • joopajoo200

      Aloittaja haluaa itselleen anoreksian. Onnea sille tielle.

    • Höpölöpöp

      Elät vaa kerran! Ei kannata tuhlata aikaa painon miettimisee. Oot ihan hyvä noin, koska musta ainaki muodot tytöillä on tosi kivoja!

      Poika 14v

    • Jokuäitivaan

      Lihas painaa enemmän kuin läski. Urheilijan ei pidä tuijottaa vaakaa, vaan tuntea olonsa hyväksi. Jos laihdutat nopeasti 20 kg, se lähtee lihaksista, etkä jaksa enää tehdä hyvää urheilusuoritusta. Tärkeintä on syödä 5 kertaa päivässä ja terveellisesti. Samalla jatkat treenaamista 4 krt viikossa. Pysyt varmasti hyvässä kunnossa. Tsemppiä turnauksiin!

    • opjdf

      ^ Aika samoja ajatuksia edellisen kanssa. Tosiaan tuo paino on todellakin normaaleissa mitoissa, ja vielä se tosiaan et sulla on varmaan paljon enemmän sitä lihasta kun läskiä. Ton pituisena 40 kiloisena olisit TODELLA laiha. Oikein kunnon tikku :D Sitäkö haluat? Itse sinun ikäisenä suurinpiirtein olin ehkä 166cm/50kg ja mua haukuttiin laihaks. Noh, mutta tee mitä teet iteppähän ihmiset omat valintansa tekee ja voi ite päättää että kuunteleeko kokeneempia ihmisiä vai meneekö omat polkunsa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe