Hiljaista satua

kosminenKosketus

121

2044

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SäteilyVaara

      Koska haluan sinut, vikoinesi, virheinesi..
      Tule JO

      • SäteilyVaara

        En lopeta koskaan, haaveilen elämäni loppuun saakka.. Jos jonkun miehen matkallani löydän, pelkään että hän palaa..
        En halua särkeä sydämiä, siksi en voi kenenkään toisen kainaloon painautua, vain yhden..


    • Muu.Vaara

      Olen miettinyt onko odotus ja
      haaveilu turhaa.Silti tunne hänestä
      on voimakas.Halu nähdä.Katsoa
      silmiin.Ottaa kädestä kiinni.
      Mitä elämä halusi tällä kaikella
      kertoa....Onko tämä olla rakkautta..

      • Edellkorjaa

        Voiko tämä olla rakkautta..


      • SäteilyVaara

        Samoin aatoksin, on se.. Juuri sitä


      • Muu.Vaara

        Jos sen rakkauden edessä on paljon tuulimyllyjä ja odotusta niin mistä se kertoo?Hiljaisuus ei ole tahallista...


      • SäteilyVaara

        ..myrskyssä.
        Puhelu on katkennut.
        Tilasin paremmat piuhat jotka ei ihan pienestä myrskystä katkeile.


      • SäteilyVaara

        ... ei suuretkaan myrskyt...
        ja ehkä se kertoo väärästä ajasta, mutta en ole varma.
        Se kai selviää, aikanaan.


      • SäteilyVaara

        Sillä minusta tuntuu siltä että usko lähti, toivo jätti ja rakkaus on ikuista.


      • SäteilyVaara

        Yksi ihminen saa minut tekemään asioita joita en tiennyt itsessäni olevankaan, en tiennyt että olen niin rohkea ja pelokas, hyvin herkkä mutta vahva..
        En tiennyt että pystyn tällaiseen.
        Mutta niin pystyin ja jään vaikka rakkaus on ainoa mitä mulla on.
        Se on aika paljon tuollaisen pyörityksen jälkeen.. Koska jos joku olisi ollut lääkityksen tarpeessa niin minä. Mutta, valitsin elämän..
        En pidättele tunteita enää.
        Teatteri on melko hyvä harrastus tunteiden ilmaisuun.. Vaikka olenkin katsojana, saan nautintoa kaikista tunteista.. Ihanaa!
        Vähän tekis mieli mennä kokeilemaan itse. :D


      • Muu.Vaara

        Piuhojen uusiminen on paikallaan aika ajoin.Parantaa kuuluvuutta myrskyn jälkeen....
        Tuulimyllyillä ja odotuksella tarkoitin vastoinkäymisiä.Niistä ystäväni sanoi aikoinaan,että ne on luotu voitettaviksi.Silloin en vielä tiennyt mitä ne voivat merkitä myöhemmin....


      • Muu.Vaara

        Usko,toivo ja rakkaus pysyvät aina.
        Kun uskon se lohduttaa.
        Kun toivon se antaa aavistuksen huomisesta.
        Kun rakastan niin tunnen hellyyttä ja
        syvää sielunkumppanuutta.
        Rauha löytyy sieltä,missä sielulla on tilaa levittää siipensä(lainaus)


      • Muu.Vaara

        Tiedätkö,
        Rakkaudella on uskomaton voima?
        On olemassa rakkaani jonka kautta olen saanut mielettömästi energiaa ja hyvää mieltä.Olen niin ihmeissäni saamastani.Muistan häntä rakkaudella.
        Usein herkkyys ja vahvuus löytyvät samasta ihmisestä.Monet näyttelijät omaavat näitä piirteitä.Ei siis ihme,että sinustakin on niitä löytynyt kun olet teatterista niin innostunut.Sehän on todellista pyöritystä.Siinä joutuu näyttelemään,mutta saa ihmeellisellä tavalla tuoda julki tunteitaan.Ihana,että saat ilmaista itseäsi.Olen iloinen puolestasi.
        Rakkaus on se jonka antaa voimaa tehdä asioita.Sinä olet sen kokenut.
        Minäkin uskon rakkauteen.Ja uskon siihen että kaikella mitä elämässämme tapahtuu on merkitystä.


      • Muu.Vaara

        Vielä tämä.
        Minä rakastan häntä.
        Hänessä on jotain.


      • SäteilyVaara

        Avaako kohtalo portit?
        Onko tämän tarkoituskaan muuttua kosketeltavaksi?
        Katson ystäväni facebook päivityksiä, hän oli samassa tilanteessa ja keskustelimme tapahtuneista silloin kun he eivät vielä olleet he. (Tuskin ihan sama mutta kuitenkin), hän kuitenkin joutui laitokseen rakkaudesta hulluudesta..
        Nyt hän on saanut hänet, rakkautensa josta syntyi..
        Mutta, voin vannoa jos saisin hänet iholleni, ei ensimmäisenä mieleen tulisi napata kuvia ja laittaa niitä seinälle.. Olisi liian kiire keskittyä häneen.
        Päivityksiä ilmaantuu muutama kerta päivittäin.. Ihania kuvia, suukkoja, hymyä, kauniita maisemia, halailevat rakkaat. Olen onnellinen heidän puolestaan, super onnellinen..
        Mietin..
        Miten kohtalo oikein järkkää nää asiat,
        miksi mun sydämen täytyy vuotaa, vieläkin ja onko tarinan loppu yhtä onnellinen kuin heillä, se on omanlaisensa varmasti.
        Mutta varmaa se on että rakastan häntä. Aina
        Tällä hetkellä postaan juttuja koska olen yksinäinen, kännykkäni on elämänkumppanini ja lemmikkini..
        Hoidan sillä myös bisneksiä, ja kerron sille huoleni.
        Saan myös tekaistua välittämistä, tunnustuksia, mulle avaudutaan ja tunnen aitoja tunteita kun vähän juttelee, tuntemattomien kanssa :)


      • lumihiu_taIe
        SäteilyVaara kirjoitti:

        Avaako kohtalo portit?
        Onko tämän tarkoituskaan muuttua kosketeltavaksi?
        Katson ystäväni facebook päivityksiä, hän oli samassa tilanteessa ja keskustelimme tapahtuneista silloin kun he eivät vielä olleet he. (Tuskin ihan sama mutta kuitenkin), hän kuitenkin joutui laitokseen rakkaudesta hulluudesta..
        Nyt hän on saanut hänet, rakkautensa josta syntyi..
        Mutta, voin vannoa jos saisin hänet iholleni, ei ensimmäisenä mieleen tulisi napata kuvia ja laittaa niitä seinälle.. Olisi liian kiire keskittyä häneen.
        Päivityksiä ilmaantuu muutama kerta päivittäin.. Ihania kuvia, suukkoja, hymyä, kauniita maisemia, halailevat rakkaat. Olen onnellinen heidän puolestaan, super onnellinen..
        Mietin..
        Miten kohtalo oikein järkkää nää asiat,
        miksi mun sydämen täytyy vuotaa, vieläkin ja onko tarinan loppu yhtä onnellinen kuin heillä, se on omanlaisensa varmasti.
        Mutta varmaa se on että rakastan häntä. Aina
        Tällä hetkellä postaan juttuja koska olen yksinäinen, kännykkäni on elämänkumppanini ja lemmikkini..
        Hoidan sillä myös bisneksiä, ja kerron sille huoleni.
        Saan myös tekaistua välittämistä, tunnustuksia, mulle avaudutaan ja tunnen aitoja tunteita kun vähän juttelee, tuntemattomien kanssa :)

        Ihminen on hauras. Elämä henkäys.


      • SäteilyVaara

        Mun elämässä on odotettavissa muutoksia, lähikuukausina..
        Pääsen takaisin sinne mistä lähdin, sinne missä mun rakkaus on.. Osa sitä, eheydyn osittain entiselleni.
        Olen voittamassa taistelun..
        Toivottavasti kaikki järjestyy ja siltä näyttää.
        Olen huomannut että kun tarpeeksi toivoo ja jotain todella kaihoaa..
        Asiat tapahtuvat, eli tähdenlennolta ja pikkulinnuilta kannattaa toivoa :)
        Toiveet eivät toteudu yhdessä yössä, ne tuntuvat jopa jo niin ahdistavilta ja toivottomilta että melkein jo luovuttaa..
        Kunnes jotain tapahtuu, ihme.
        Hän oli ihme..
        Kärsivällisyys


      • Muu.Vaara

        Elämästä on vaikea tietää mitä kohtalo tai Kaikkivaltias on piirtänyt siihen.Mikä on oma tahtoni tämän kaiken keskellä.Ihminen on niin pieni.
        Ystävällesi on loppujen lopuksi käynyt hyvin.Heidän tarinallaan on onnellinen loppu tai sanoisinko yhteisen elämän alku.

        Sinunkin kohdallasi elämäsi järjestyy.
        Iloitsen puolestasi.Olet voittamassa taisteluasi ja saat eheytyä elämässäsi.Voiko sen kauniimpaa olla.Tiedätkö,olen aina iloinnut siitä kun ihminen saa kokemuksen eheytymisestä ja rakkaudesta.Siinä on jotain niin oikeaa ja puhuttelevaa.
        Elämä kantaa.Siihen saa luottaa vaikka pelottaisikin ja tuntisi itsensä keskeneräiseksi.Keskeneräisyys kuuluu ihmisenä olemiseen.Saa olla rosoinen ja arpinen. Kaikkein tärkeintä on,että olet matkalla kotiin.


      • SäteilyVaara

        Voi kumpa hän joka joka antaa enemmän kuin kukaan muu.. Vaikka ei anna mitään konkreettista, antaa kuitenkin enemmän iloa, onnea, riemua, ja kyljen johon painautua..enemmän kuin kukaan muu ja haluaisi sitä minultakin..
        Kenen kanssa irtautua hetkeksi tuulimyllystä, hän kenen kanssa asiat olisi kevyemmin kestettävissä..
        Mutta ei ole..
        Murskautunut sydän.


      • kellari_teatteri

        Läpä lää lässynlää sulle pelkät känsät käteen tuhoistas jää


      • SäteilyVaara

        En töki..
        Nostan sen jätkän seinälle ja vaadin..
        Kun on sen aika ja jos tarvetta on.


      • Muu.Vaara
        SäteilyVaara kirjoitti:

        Voi kumpa hän joka joka antaa enemmän kuin kukaan muu.. Vaikka ei anna mitään konkreettista, antaa kuitenkin enemmän iloa, onnea, riemua, ja kyljen johon painautua..enemmän kuin kukaan muu ja haluaisi sitä minultakin..
        Kenen kanssa irtautua hetkeksi tuulimyllystä, hän kenen kanssa asiat olisi kevyemmin kestettävissä..
        Mutta ei ole..
        Murskautunut sydän.

        Tunnistin kirjoituksestasi jotain samaa mitä olen kokenut suhteessa kaipaamani ihmisen kanssa.Toki sinä,minä,hän ja sinun omasi olemme eri ihmisiä,sen ymmärrän.Tuo samankaltaisuus vain puhuttelee minua.
        Tunnistan myös kokemasi yksinäisyyden.Se on tuttua minulle myös.
        Kirjoitit muutoksista elämässäsi ja pääsystä takaisin mistä olet lähtenyt.Samanaikaisesti puhut matkasta ja hänen etsimisestään.Tuo kaikki on ristiriitaista.Ainakin minulle.Tosin tärkeintähän on,että sinä itse tiedät mitä elämässäsi tapahtuu.Sen minä tiedän oman elämäni kokemuksesta,että keskeneräiset asiat jäävät mielen päälle.Niiden selvittäminen auttaa jatkamaan eteenpäin.Rakkaus,sen kohtaaminen ja saaminen omalle kohdalleen,on aina lahja.Sen kokeminen kauempaakin ajatuksen tasolla,on kuin siunaava sade.


      • SäteilyVaara

        Ne eivät ole ristiriidassa vaikka palaan mutta etsin hänet.. Sillä olen vapaa.. Mutta kotona..
        Hän (toinen) luovutti kuten toivoin.. Minä en, tärkeän hänen suhteen.


      • oot_seko
        SäteilyVaara kirjoitti:

        En töki..
        Nostan sen jätkän seinälle ja vaadin..
        Kun on sen aika ja jos tarvetta on.

        Taattua tähtipälylaatua....


      • SäteilyVaara
        oot_seko kirjoitti:

        Taattua tähtipälylaatua....

        Joo, näillä tiedoilla mitä annoin vaikuttaa varmasti siltä.
        Lyhyesti..
        Rakastuin, erosin, jätin lapset isänsä luokse.. Muutin yksin, olin yksin.. En saanut kultaani.
        Halusin eroon sairaasta tunteettomasta suhteesta..
        Nyt exäni luovuttaa, muuttaa pois.. Ei hän jaksa pyörittää sitä rumbaa..
        On löytänyt uuden rakkaan, muuttaa hänen luokseen ehkä..Pääsen takaisin kotiin, lasten luokse.
        Sinne minne kuulunkin.
        ❤️
        Ihan tiedoksi teille tuntemattomille, olen ehkä hullu, mutta teen mitä vaan rakkauden eteen.. Jopa luovun kalleimmistani ja kärsin.


      • SäteilyVaara

        Mutta olen yksin ja näen lapsiani silloin tällöin, ennemmin kuin alistavan, itsekeskeisen, lapsellisen, pihin, raivoavan, väkivaltaisen mielipuolen kanssa..
        Aikoinaan tapahtui asioita joita en vaan voinut koskaan unohtaa, olen antanut anteeksi mutta pysyvä vaurio on tapahtunut.


      • SäteilyVaara

        On varaa laittaa omiin harrastuksiin ja baariin, pitkövetoihin satoja euroja kuukaudessa mutta ei ole varaa ostaa lapsille uusia kenkiä.. Tai sain hirveät huudot ostamastani paidasta, kirpputorita... Kympillä..
        Vietin vapaa aikaani kotona lasten kanssa 99,5% , hän oli kotona vapaa ajastaan vain nukkumassa tai syömässä, puhe ei auttanut ei kyyneleet silmissäni..
        No tossa parikymppiä siihen paitaan.. Ja taas sama jatkui..


      • SäteilyVaara

        Älkää tuntemattomat välittäkö, teillä on asiat hyvin :)


      • SäteilyVaara

        Tein päätöksen itseäni ajatellen ja se toi ehkä rauhan, mutta ei mielelle.
        Eikä se tuonut onnea, vaan surua..
        Eniten sattuu se että ihminen jota ajattelen, johon olen ollut yhteydessä ja jota rakastan.. Ei välitä, eikä halua sanoa mitään.. Ei mitään.
        Niinä iltoina kun itkin exäni touhuja ja sattui sydämeeni ja toivoin että tapahtuisi ihme ja pääsen tästä, ihme tuli ja tapahtui, rakastuin.
        Mutta siitä päivästä lähtien kun kaipaamani lakkasi pitämästä yhteyttä, olen itkenyt joka päivä..
        Se kipu ei ole hellittänyt.
        Ja toivon jälleen ihmettä.


      • SäteilyVaara

        Rakkautta, minulle.. Haluan rakkautta..
        Miltäköhän se mahtaisi tuntua, jos saisin edes vähän..


      • Muu.Vaara

        Luota siihen,että elämä kantaa.
        Usko ja toivo.Rakkaus tulee kun sen aika on.Se löytää sinut.Ja saat sitä osaksesi.


      • SäteilyVaara

        Tiedän kyllä että kaikelle on oma aikansa... Ottamiselle ja antamiselle.
        Jokainen saa mitä ansaitsee, yleensä.
        Kaikki mitä elämässä vastaa tulee on otettava vastaan, ottaminenkin on antamista jollain tapaa..
        Jostain luovut saat jotain tilalle ainakin hiljaisuuden.
        Kiitos


      • SäteilyVaara

        Ei kukaan oikeasti ansaise kuraa niskaan koko ajan, ei..
        En tarkoittanut ihan niin..


      • SäteilyVaara

        Jokainen makaa kuten petaa..
        Mutta joskus elämä on joillekkin turhan ankara, heitä pitää auttaa..
        Oikeastaan asiat on loppujen lopuksi mulla ihan hyvin... Nyt kun aloin miettimään vähän laajemmin.


      • SäteilyVaara

        Ihmisiä tullut elämässäni vastaan, jutellut heidän kanssaan ja tehnyt mitä pystyn..
        On rakkaushuolet pieniä, heidän huoliin verrattuna..
        Ja yksikään ei ole ansainnut sitä paskaa..
        Ei vaikka olisi murhamies..tai nainen


    • Säteilyvaara

      Armoa!

      • SäteilyVaara

        On, hiljaisuus.


      • SäteilyVaara

        Hiljaisuus on myrkkyä..


    • Höhlänä

      Täh! Uraania sana poistettu! Jo on markkinat!!!

    • dfgtrt

      Tuli varmaan jotain liian lähelle pohj-poh

    • JätinRauhaann

      mutta en olis kyllä Tahtonut :( Ikuisesti sydämessä <3

    • Jätäserauhaan

      Vainoat naista joka ei ole sinusta kiinnostunut. Miksi jatkat? Joka päivä samoja päivityksiä.

      • hieno_elämä

        Ja yrittää murtautua toisten ihmisten tietoihin päivät pitkät silloin kun ei oksentele tänne


    • unwhole

      Laitan tähän niin kuin ajattelen omasta kaivatustani. Rakastan piilossa, ajatuksissani. Onneksi olet olemassa. Tuot voimaa ja virtaa elämääni vaikken uskallakaan sitä vielä kertoa. Siihen asti olen jotenkin keskeneräinen. Kaipaan sinua.

      Siinäpä oli tämän illan ikäväni.

      • Marialta

        Tiedätkö,jokainen meistä on
        keskeneräinen.Sellaisia me ollaan.
        Ihana,että saat kaivatustasi voimaa.
        Se vie eteenpäin.
        Samaistuin ajatuksiisi.
        Siitä syystä tämä.


    • SäteilyVaara

      Kuka ikinä eteeni tulekaan elämässäni, kuka antaa iloa ja onnea vain hymyllään..
      On lasten lisäksi hän.. Se olisi mun unelmieni koti..
      Joka tuntuu tyhjältä, siitä puuttuu jotain..
      Mutta jos mun täytyy todistaa jotain, niin kun kevät koittaa ja lämpimät kelit..
      Hyppään junaan, ja etsin hänet...
      Mutta miten se voisi päättyä? Saisin hänet, tai sitten palaan takaisin mutta saan asian päätökseen ja voin jatkaa matkaa.. Taakka pudonneena rinnasta.

      • hökgllj

        Ja jatkuu ja jatkuu vaan...
        Vähän vielä kun tökkii ja jatkaa..


      • hjjkl

        kyllähän läskipää jaksaa kylähullun kiertävää teatteria jatkaa


    • hnmkgglk

      Hakeudu nyt "säteilyvaara" hoitoon!!
      Kukas jaksa lukea tollasta kakkaa päivästä toiseen.
      Joku hemmetin katkera luuseri!!!
      Yritä kestää ne pakit!!!
      Kuinka monta kertaa pitää ilmiantaa ennen kun tulee järkeä päähän ja lopetat kirjoittelun!! Jos joku ei halua olla kanssasi tekemisissä yritä hyväksyä!!

      • SäteilyVaara

        Älä lue viestejä tai ketjuja, kuka pakottaa?
        Puran ajatuksiani juuri niin paljon kun haluan, ja kirjoitan tänne jos haluan.
        Yritä kestää.
        Päivästä toiseen, vuodet vierii..
        10vuoden päästä olen saattanut jopa palstankin käyttäjät hulluuden partaalle..
        Sama jankutus.. Vielä kuolinvuoteella lähetän viimeisen kaipauksen henkäyksen.. Tänne.. Aivan varmasti..


      • SäteilyVaara

        Ei ne ota mua hoitoon, rakkauteen ei ole lääkettä sanovat..
        Oishan se kiva kun vois tilata yhden rakkauden poiston :)


    • SäteilyVaara

      Tottakai ymmärrän ettei hän halua olla tekemisissä ja sain pakit..
      Sehän on selvää,, en ole katkera..
      Olen surullinen koska asiat eivät menneet reilusti..
      Ehkä en ansaitse reiluutta..
      Vaan paskaa..
      Enkä ryve itsesäälissä, kunhan totesin..
      Paskasta syntyy uutta kukkaa..

      • Muu.Vaara

        Miten täällä on päivän aikana kaikki muuttunut näin synkäksi?
        Älä ole surullinen.Me ollaan elossa.
        Aina on toivoa elämässä.


      • hkllhjö

        Teillä ei ole toivoa!


    • Säteilyvaara

      Olen sanonut asioita joita en ole miettinyt ihan loppuun asti. Kuten yhden kommentin tuossa ylempänä muu.vaara ..
      Ainakin ollaan elossa molemmat, se tarkoittaa että olet tärkeä ja vaikka olet poissa ja sitä hän halusi toivoin että hän hyvin ja tiedän että hän tekee niin kuin sydän sanoo ja on kaikki hyvin, hänellä..
      Siinä vaiheessa kun toinen lähtee, vähättelin tunteitani..
      En näyttänyt miltä tuntuu..
      Minä en ole elossa, kävelen ja hengitän.. Syön ja juon.. Mutta siinä se, vähän niinkuin kuollut, mut elossa

    • SäteilyVaara
    • Muu.Vaara

      Rakkauden kaipuu on rakkautta.
      Sillä et voi kaivata mitään,
      mitä et ole jo kokenut.(lainaus)

      Toivon,että saat ja löydät kaipaamaasi
      rakkautta elämääsi.Minä olen kokenut
      sitä hänen kauttaan jota kaipaan.Hän
      on puhutellut minua kauan aikaa.Olen
      onnellinen siitä.Hän on olemassaolollaan antanut paljon elämääni.

      Tähtää kuuhun.
      Vaikket aivan osuisikaan,
      olet silti lähellä tähtiä. (lainaus)

      • SäteilyVaara

        Niin, kiitos sanoistasi..
        Mutta kun ensimmäistä kertaa elämässäni kohtaan jotain mitä en ole ennen tuntenut, ja sellaista mikä on jotain mikä tavallaan pelottaakin.
        On mahdotonta ajatella että saisin vastaavaa tunnetta kenestäkään muusta.
        Katseen täytyy olla sellainen jota tekisi mieli katsoa ikuisesti, mutta tavallaan tekisi mieli juosta karkuun..
        Silmistä täytyy säkenöidä kipinöitä kun hän nauraa..
        Läheisyyden täytyy saada perhosia vatsaan, äänen täytyy kuulostaa täydelliseltä, puhetyylin on oltava pehmeä ja kutsuva.. Tuoksun hurmaava, voisin nuuskia loputtomasti..kosketuksen hellä ja lämmin.
        Halusin että hän haluaisi, mutta hän haluaa olla yksin tai ei ainakaan minua..
        Miten musertavaa..
        Olen iloinen mitä saat häneltä, hienoa miten osaat käsitellä asiaa noin rauhallisesti ja iisisti.
        Kaipaako hän sinua? Mitä luulet?


      • SäteilyVaara

        Juttelen teille koska hänelle en voi..
        Ehkä mä kuvittelen tämän jotenkin helpottavan oloa..
        Toisaalta pitkitän vain tätä prosessin käsittelyä jankkaamalla samoja ja vellon niissä ihanissa tunteissa edelleen ja kuvittelen hänen läheisyytensä tähän..
        No, todellisuudessa olen hänelle lirkutellutkin mutta se sai tyrmäyksen..
        Ja tässä mä olen, lirkuttelemassa lirkuttelujani.. Tuntemattomille.
        Huhhuh..


      • Muu.Vaara

        Tiedätkö,kun luin tekstisi niin ajattelin,että sinulla on valtavan suuret odotukset rakastettuasi/kaivattuasi kohtaan.Miten kukaan kuolevainen voisi ikinä täyttää odotuksiasi?Anteeksi kun kirjoitan näin,mutta sellaiselta minusta tuntuu.Hänen pitäisi olla miltei jumalolento ja tiedäthän ettei sellaisia ole olemassa.

        Rakkaus on ihana asia ja ymmärrän,että sen kokeminen ja siihen liittyvät voimakkaat tunteet myös pelottavat.Minua ainakin pelottaisi,että hyväksyisikö toinen minua sellaisena kuin olen.Riittäisinkö minä hänelle.Olisiko meillä sellaista yhteistä mistä voisi rakentua meidän rakkaustarinamme joka kestäisi.

        Omassa tilanteessani minä kyllä haluaisin hänet elämääni,mutta se ei ole yksinkertaista.On olemassa tuulimyllyjä joihin en nyt pysähdy.

        Tietäisitpä mitä kaikkea olen kaivattuni myötä kokenut.Jos nyt osaan käsitellä tätä rauhallisesti niin se johtuu siitä,että olen käynyt tätä läpi tosi pitkän aikaa.Myös ammattiavussa.Tämä ei ole ollut eikä ole mitään iisiä.Näin voimakkaita tunteita ja rakkautta en muista kokeneeni elämäni aikana.Tunteet ovat säilyneet pitkään.
        Kysyit kaipauksesta.
        Minusta tuntuu,että hän kaipaa minua.Minä kaipaan häntä.Kaivattuni on ajatuksissani joka päivä.Minusta on hyvä,että sinä voit purkaa tuntojasi palstalla.Joskus tärkeää asiaa on puitava pitkään.Se kannattaa ja selkiinnyttää omia ajatuksia ja tunteita.


      • SäteilyVaara

        Mua vähän nauratti tuo jumalaolentoon vertaus. Ei nyt sentään..
        :) Kovin hyvältä hän vain tuntui, ei suinkaan jumalalliselta.
        Hän tuntui sopivalta ja oikealta.
        Enemmän kuin kukaan ikinä..


      • Muu.Vaara

        Noh,ei se haittaa vaikka nauratti.Nyt muakin naurattaa.Ja vielä enemmän naurattaa kun katson kuinka pitkästi tilitin tätä sulle.Älä huoli.Se kertonee kuinka tärkeältä hän tuntuu.Ei ollut tarkoitus tehdä mitään eeposta.


      • Muu.Vaara

        Ps.Se oli j u m a l o l e n t o ei jumala..
        Kuulostaa jo vitsiltä!


      • SäteilyVaara

        No kyllä hänessä jotain maagista on vaikka onkin ihan tavallinen ihminen, hmm.. Ehkä ;)
        Virheineen, mitä niitä nyt onkaan..
        Tai heikkouksineen, arpineen..
        Maaginen
        Tiedän, mutta silti.
        Verrataan sitten jumalolentoon, koska kerran sai mut koukkuun josta en pääse irti.. Joku voima hänellä oli koska sai minut lumoihinsa näin voimakkaasti.. Tuntuu että katsoisin iseäni kun katson häntä.
        Olet hyvä tyyppi :)


      • SäteilyVaara

        Yksi valokuva on hänestä, kun hän istuu ilman paitaa..
        Näen komean miehen, mutta näen puolikkaani, näen itseni..
        Miespuolisen vastakappaleeni..
        Sellaisen kenen ihon alle haluan päästä, hänen ajatuksensa haluan tietää mutta musta tuntuu että tiedänkin,
        Ilman sanojakin.
        Tai sit kuvittelen vaan..
        En usko omia juttujani että sellaista on, mutta leikittelen asialla ja toivon että sellaista olisi.. Mutta eihän se selviä todellisuudessa.. Puhetta puuttuu..Haluisin oppia hänet kokonaan :)


      • SäteilyVaara

        On surullista..
        Miten ihminen voi takertua tunteeseen, yksin..
        Ymmärtäisi paremmin jos olisi jotain toivoa. Ymmärtäisi paremmin jos tosissaan olisi yhteys.
        Surullista ovat asiat jotka jäävät selvittämättä ja jäävät kaivertamaan..
        Eikä niistä pääse irti..
        Miksi asiat jäivät selvittämättä?
        Eivät ainakaan hiljaisuudestani, vaan hänen tahdosta.. Hänellä ei ollut sanottavaa ja oli mitä ilmeisimmin pettynyt että tunnen näin..
        Mutta ymmärsin hänen tykkäävän minusta, ymmärsin hänen haluavan minua, ymmärsin hänen halunsa olla yksin. Mutta onko hän edelleen vapaa, vai vankina.
        Onko hänellä asioita joista ei halua puhua, jotka estää rakkauden..
        Onko hänellä pelkoja?
        Mitä?
        Miksi hän antoi ja otti?
        Miksi hän kylmeni..
        Mitä olin tehnyt?
        Hän jätti..
        Pussasinko toista miestä? Kyllä
        Annoinko ruumiini toiselle? Kyllä
        Tein ne särkyneestä sydämestä..
        Putosin epätoivoon, ja rommipulloon..
        Niin, särki meni ja järki
        Tragedia..
        Mutta todellisuudessa huomasin tekoni jälkeen asian laidan.
        Ja hiljaisuus laskeutui maailmani ylle.


      • Muu.Vaara

        Kirjoitit kaivatustasi tosi kauniisti päivällä.Tuntuu kuin kirjoittaisit minun ajatuksillani ja tunteillani.Tosin minulla ei ole kuvaa hänestä,mutta olen nähnyt kuitenkin pari kuvaa hänestä.
        Tuo samankaltaisuus on jännä juttu.Tykkääkö ihminen oikeesti sellaisesta ihmisestä joka muistuttaa häntä itseään.Siinähän aivankuin toteutuisi se rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi.Kun rakastat kaivattuasi niin rakastat samalla itseäsi.Onko liian sekoa tähän yhteyteen?Taitaapa olla...

        Vaikutat tosi surulliselta.Miten voisin auttaa sinua?Voitko saada puheyhteyden kaivattuusi?Puhuminen auttaisi ihan varmasti.
        Minusta on tosi jäätävää,että sinulla ja minulla on samanlainen tilanne.Meilläkään ei ole puheyhteyttä ja kaikki jäi selvittämättä.Olen vain koittanut selvitä yksin.Eihän se korvaa sitä että puhuisimme kahdestaan.Kaipaan sitä yhteyttä häneen.

        Mitähän mahdat tarkoittaa tuolla etteivät asiat jääneet teillä selvittämättä johtuen sinun hiljaisuudestasi vaan hänen tahdostaan?
        Voisinpa olla avuksi sinulle.
        Minusta sinäkin vaikutat hyvältä tyypiltä.Tunnut kuin sielun sisarelta minulle.


      • SäteilyVaara

        Ymmärrän ihan kaiken mitä kerrot.
        Todella ymmärrän.
        En pelkästään ymmärrä vaan elän sitä.
        Juuri noin..
        Kiitos
        Tarkoitan että hän vain lopetti yhteydenpidon.. Ei enää vastannut..
        Muutakin kautta yritin.
        Hän katosi.


      • Muu.Vaara

        Tuo on tosi rankkaa.Olen pahoillani puolestasi.Minä itse yritin vielä tekstiviestillä pari kertaa tavoittaa.Ei kuulunut mitään.Ehkä numero oli muuttunut,en tiedä.
        Jälkeenpäin en ole enää yrittänyt.
        Halusin kirjoittaa kirjeen,mutta
        en tehnyt sitäkään kun en ollut
        varma enää osoitteesta.


      • SäteilyVaara

        Voit auttaa kyllä, kun näet naisen joka katsoo lasittuneilla suurilla silmillään eteensä kaukaisuuteen ja kyyneleitä valuu poskelle hänen niitä koettaen ehtiä pyyhkiä niiden tulviessa, ilmeettömin elein, ei pihahdustakaan..
        Niin ota olkapäästä kiinni, ja sano hei! Ja hymyile..
        Mistä sellaiset kyyneleet tulee?


      • Muu.Vaara

        Kirjoitat kuin minusta oman
        suruni ja kaipaukseni keskellä.
        Tietäisitpä kuinka paljon olen
        itkenyt.
        Kyyneleet kertovat aidosta kohtaamisesta ja välittämisestä
        ainakin minulle.Kyyneleet kertovat tunteista.


      • SäteilyVaara

        Olet itkenyt, olet kaivannut, olet ikävöinyt, hän ei jätä sinua rauhaan kuten salaisesti toivoit..
        Mutta hän jättää sinut itkemään, kaipaamaan ja ikävöimään.. Sellaisen ihmisen kanssa haluaisit mitä?
        Olen miettinyt tätä, mitä haluan..
        Haluanko rehellisyyttä, avoimuutta, jota kautta on helppoa tutustua sellaisena kuin hän on..
        Haluanko yhteydenpitoa ja tietää missä mennään?
        Haluanko lämpöä ja välittämistä?
        Mitä minä haluan?
        Mitä sinä haluat?
        Haluanko ihmisen joka tietää mitä koen ja tietää olevansa tärkeä.
        Mutta ei välitä, ei edes sanomalla jätä mut rauhaan..


      • Muu.Vaara

        Jäin miettimään tuota mitä minä haluan.Minä haluaisin tavata hänet.Jutella ja selvittää asioita.Kertoa oman tilanteeni avoimesti ja rehellisesti.Aikoinaan kirjoitin hänelle aina kirjeen kun halusin kertoa olostani ja tunteistani.
        Olen pitänyt yllä toivetta,että tapaisimme.
        Yhteytemme oli hyvin rikkonaista ja koin paljon hylkäämistä.Se itku oli pettymystä ja ikävää.Tunnetta siitä,että on toiselle joku pelleilyn kohde.Kiinnyin niin paljon häneen.
        Koskaan ei elämässä voi tietää kenestä tulee tärkeä ja rakas sinulle.
        Sen tiedän,että tämä ihminen on koskettanut minua.Enkä minä koskaan unohda häntä.


      • Muu.Vaara

        Oon kelannut tätä juttua kohta kolme vuotta.Unohtanut en ole.Helpottanut vähän ajan kanssa.
        Jos me ei koskaan nähdä hänen kanssaan niin minusta se olisi surullisinta mitä tiedän.


    • Rillitpäässänäkee

      On mielenkiintoista yrittää pysyä perässä. Aika jännää. Olet sama ja kuitenkin todella moni ja se uskottavasti. Kiehtovaa, miten pystyt siihen?
      Nyt ymmärrän mutta silti vajoan....sinun kattauksesi on kyllä joskus niin houkutteleva....olet paras. Joskus todella unohdan mistä on kyse. :)
      Ihanahan sinä olet.

    • SäteilyVaara

      Tiedätkös, jos tapaan hänet vielä ymmärrän saan toisen mahdollisuuden..
      Jos en näe häntä enää, tiedän että ei ollut niin tarkoituskaan.
      Tiesin että sinä hetkenä kun kohtasimme, olisin riittänyt..ja hän minulle
      elämämme ei.
      En kertonut miltä tuntui koska en halunnut että hän kokee olevani riippuvainen hänestä tai ongelma, tai sitä kuinka heikko olen hänelle.
      Enkä halunnut olla hänelle taakka..
      Koska koin että rakkauteni häneen ja halu olla hänen lähellään olisi riippuvaisuutta, tavallaan.
      Ja mun on täytynyt selvitä yksin, ennenkin.

      • SäteilyVaara

        Onko rakastuminen ja halu olla toiselle tarpeellinen, pyytää apua, tarvita toista. Heikkoutta?
        Ei, mielestäni sen antaminen ja saaminen on voimaa ja pitää uskaltaa ottaa sitä vastaan.
        Välillä mennään rikki, välillä noustaan jaloillemme, teemme sen yksin tai yhdessä.. Kun on ystäviä, se on onni..
        Ei tarvitse selvitä yksin.


    • Muu.Vaara

      Minua liikuttaa tapasi ilmaista itseäsi suhteessa häneen.Tuntuu,että olet halunnut suojella rakastasi.Se on kauniisti tehty.Tosin en tiedä tarvitsiko hän suojelua.Taakka,ongelma,heikko,riip-
      puvainen....Tavoitan ajatuksen kulkusi.Ajattelen,että kaikissa meissä on riippuvaisuutta.Inhimilliseen elämään ja rakkauteen kuuluu minusta toinen toisensa heikkouden hyväksyminen.Saa rakastaa toista arpista omien arpien ja haavojen keskellä.
      Toinen mahdollisuus kuulostaa armolliselta.Ihanalta.Minulle se merkitsisi edes puheyhteyttä häneen.
      Tapaaminen olisi jo taivaan lahja.

      • SäteilyVaara

        Se olisi enemmän kuin mitä osaan todellisessa elämässä unelmoida.. Puheyhteys
        Mutta haaveissani olen tehnyt hänen kanssa jo vaikka mitä.


      • Muu.Vaara

        Ajattele miten mahtavia haaveet ja unelmat voivat olla.Ne tulevat lohduksi ja iloksi silloin kun ei vielä ole oikeaa yhteyttä.
        Mielikuvitus; Mieli kuvittelee..aivankuin pieni lapsi omassa mielikuvitusmaailmassaan saa seikkailla ja kuvitella.

        Tuo puheyhteys on tärkeä.
        Elän samaa unelmaa kanssasi,ystäväni.


      • SäteilyVaara

        Todellisuudessa tiedän että hän halusi päästää irti.. Silloin ei ole tunteita.
        Niin, mielikuvitus..
        Ristiriidassa kun ei tiedä ja ainoastaan tulkitsee hiljaisuutta..Omia tunteita
        Ne omat ajatuksia joiden varassa elän elämääni ja teen päätökseni..
        Miltä tuntuu, kuka on hyvä ja kuka ei.


      • Muu.Vaara

        Tiedät ilmeisesti omalta ja hänen, sinun kaivattusi kohdalta.
        Minä tiedän vain itsestäni ja omista tunteistani.En hänestä.Hän ei niistä juuri puhunut.Sekin on kalvanut helvetillisesti.


    • SäteilyVaara

      Minun tapauksessa hän tietää kyllä kaipauksestani, mutta ei pysty tai halua vastata siihen.
      Siinä mielessä tarinamme poikkeaa toisistaan.
      Te ette tiedä toisienne tunteista tai kuvittelet että hänellä olisi tunteita.
      Siksi kaipaat etkä ilmeisesti ole omistasi kertonut.
      Kuvittelin että hänellä olisi tunteita, siksi kaipaan, halusin yhteyden.. Yritin
      Kuvittelin että hän voisi vastata tunteisiini, mutta olin väärässä.
      Jutteleminen kanssasi tekee hyvää..
      Kiitos :)

      • Muu.Vaara

        Ihmisten elämäntarinat ovat erilaisia.Joskus voi tulla jotain samankaltaista kohdalle kuten meillä,sinulla ja minulla.
        Minä olen kertonut kaipaamalleni tunteistani ja olostani viime kesänä.
        Kirjoitin hänelle kirjeen joten kyllä hän jotain tietää tunteistani.

        Itse olen jo tosi uupunut omaan tilanteeseeni.Tätä on jatkunut niin kauan.Tilanne on vaikuttanut psyykkiseen jaksamiseeni tosi paljon.Ehkä palstalla kirjoittaminen on sitä hyvästelyä.Lopullista sellaista joka minulla on vielä tekemättä.
        Ajatusten vaihtaminen kanssasi on lohduttanut minua.Kiitos sinulle.


      • SäteilyVaara

        Niin olemme siis aika samanlaisessa tilanteessa..
        Molemmat olemme kertoneet tunteistamme kaivatuillemme.
        Kumpikin olemme epätietoisuudessa, eikä saada vastauksia..
        Kuules, jotenkin tuntuu että ansaitset parempaa..


      • Muu.Vaara

        Olen miettinyt,että olisiko parempi elää elämää jotenkin järjellä eikä sydämellään ja tunteillaan.Jos eläisi sillä tavalla niin,olisiko se helpompaa.

        En tiedä mitä ansaitsen.Toivoisin vain selvyyttä ja puheyhteyttä.Tänään olen ollut kovin väsynyt.Tämä kirjoittaminen ja asioiden miettiminen voi tehdä sen.

        "Kuuntele sydäntäsi sano sille: kyllä.
        Se ohjaa sinut sinne minne järki ei yllä" (lainaus)


    • SäteilyVaara

      Kannattaa kuunnella sydäntä..
      Mikä tuntuu hyvältä..
      Onko sinulla ystäviä joille avautua?
      Jos on ja olet avautunut niin tuntuuko että he eivät näe samoin eivätkä kykene käsittämään.. Voi kulta, sulla on sydänsuruja ja niin mustat silmänaluset, kalpeakin oot, voi voi.. He lohduttavat ja arvostan sitä, he ovat ihania.
      Mutta eivät ymmärrä miltä tuntuu, koska eivät ole kokeneet sitä.
      Tähän ei auta suklaa, urheilu, shoppailu, dokaaminen, pössyttely, ei mikään.
      Eikä huvita irrotella.
      Mikään ei edes lievitä oloa.
      Kaksi kertaa olen muistan unet hänestä.
      Ne olivat tunnelmaltaan rauhallisia, tyyniä, puhuttelevia ja opettavaisia..
      Ensimmäisessä rakastelimme, mutta hänen laskeutuessa alas ja katsoi alapäätäni joka oli muuttunut hänen parrakseen.. :D
      Ja hän pyöritteli päätään..
      Toisessa hän opetti kuinka aaltojen mukaisesti lautaillaan, ei suoraan rantaan vaan rantaviivan suuntaisesti kevyesti ja aaltoja mukaillen..
      Niin ei uppoa vaan pääsee pinnalla perille saakka.
      Samoin, olen myös hyvin väsynyt tästä ja
      toivon sydämestäni että saat mitä sydämesi haluaa ja että tarinanne loppu on kaunis, ei itkettävällä tavalla.
      Ystävä ❤️

      • Muu.Vaara

        Joskus aiemmin puhuin parille läheisimmälle ystävälleni.He ovat nähneet miten syvissä vesissä olen ollut. Enää en juurikaan puhu tästä. Kannan sitä yksin. Aikoinaan terapiassa kävin tätä pitkään läpi.Se auttoi ymmärtämään itseäni.

        Se on totta ettei oikein mikään auta.Tykkään ulkoilla ja kävellä,se rauhoittaa mieltä ja hoitaa nuppiakin, mutta mikä auttaa sydänsärkyyn tai suruun?

        Hitto sun unia.Varsinkin tuo ensimmäinen.Minkähän analyysin tuosta saisi:) Toisessa unessa menittekin jo selvemmillä vesillä..

        Minä toivon myös,että sinä saat sen mitä toivot. Puheyhteyden.Tapaamisen.
        Vastarakkauden.
        Olen ajatellut,että jollen tapaa kaipaamaani koskaan niin olen silti kiitollinen,että sain kokea nämä tunteet mitkä hän minussa herätti.
        Ystäväsi<3


      • SäteilyVaara

        Kuvailisitko kaivattuasi hiukan?
        Millainen hän on? Luonne ja ulkonäkö :)


    • SäteilyVaara

      Ensimmäisessä unessa parta symbolisoi luultavasti ettemme tunne tarpeeksi, emmekä ole niin syvällä tasolla henkisesti valmiita ja minä halusin irl edetä nopeasti, olisihan toki minunkin tyylillä saanut yhteyden uskoisin.
      Koska kyse ei ole enää siitä että mietin sopisiko hän minulle ja kiinnostaako hän minua ja arvioisin häntä aisteillani, kyse on siitä että haluaisin hänet sellaisena kuin hän on ja erimielisyydet, vastoinkäymiset, elämäntavat, mikä tahansa ei ole este eivätkä vähennä tunteita ne ovat portti häneen.

      • SäteilyVaara

        Huomaatkos kuinka pitkä keskustelu, eikä kukaan enää puutu.. :)


      • SäteilyVaara

        Ja tämäkin hetki, hiljaisuuden vallitessa on osa häntä.. Hänen tapojaan..


      • Muu.Vaara

        Kirjoitan sinulle myöhemmin.
        Haluan vastata ajan ja ajatuksen kanssa.


    • SäteilyVaara

      Kuten aiemmin sanoit että olet kiitollinen kokemistasi tunteista, ajattelen samoin.
      Kokemieni tunteiden vuoksi tiedän mitä on rakkaus, tiedän miltä kuuluu tuntua ja tiedän mitä etsin, tiedän kun löydän..
      samalla aallolla.. Samalla laudalla..
      Tamdemina.. Yhdessä
      En aio enää ajautua elämässäni suhteisiin, olosuhteiden pakosta järjen äänellä.
      Enkä elä ainoastaan muita varten, heille heidän lelunaan.
      Tiedän mitä haluan ja sen on oltava täsmälleen samaa toisen kanssa..
      Kun löytyy se yhteinen sävel ja rytmi..
      Tasapainossa.
      Vähempää en kelpuuta ja jos vaatimukseni ovat liian korkealla olen siis vaatimuksineni ilman..
      Sen tunteen täytyy olla molemminpuoleinen ja voimakas on ehtoni ainoa ja kun tiedän löytäneeni sen katoaa kiire, katoaa aika..
      Ihanaa päivää sinulle, voi kumpa tietäisin kuka olet.. ❤️

      • Muu.Vaara

        Sinulle ystäväni,

        Unennäkijä on oman unensa paras tulkitsija.Tulkintasi kuulosti hyvältä.
        Partaahan pidetään myös hillittömyyden symbolina.Olit kiihkeä ja halusit edetä nopeasti..

        Kysyt kaivatustani.Mitähän sanoisin hänestä..Hän on hyvin monipuolinen ja muuntautumiskykyinen ihminen.Osaa olla kuin murrosikäinen pojankloppi ja yht'äkkiä kiihkeä rakastaja..jotain maagista ja maanista hänessä on.
        Herkkä sielu joka omaa kirjoittamisen lahjan,on musikaalinen ja tuntee musiikkia laaja-alaisesti.Omapäisyydessään jäärä,kuin kallio.
        Tässä hänestä jotain näin meidän kahden kesken suomi24 palstalla..:)

        Tuo miten kuvaat rakkautta kuulostaa jälleen tutulta.Paljon samankaltaista mitä minäkin ajattelen.Lohdutuksen sanoma sinulta minulle.
        Voisin kirjoittaa kanssasi tuntikausia.
        On vain välillä käytävä muualla.
        Ihanaa päivää myös sinulle.
        Upeaa löytää palstalta kaltaisesi <3


      • Muu.Vaara

        Tämä vielä.
        Kaivattuni on hyvin syvällinen mies.


      • SäteilyVaara

        Kuvailit samalla minun häntä..
        Hän todella osaa kosketti musiikilla.
        Elää musiikista
        ❤️


      • SäteilyVaara

        Äh.. Koskettaa :)


    • SäteilyVaara

      En pysty pakottamaan ihmistä näkemään tai löytämään minusta jotain, se tulee tahdosta löytää jotain.
      Vaikka kuinka avaisin sieluani ei sillä ole merkitystä jos toinen ei halua nähdä..
      Nyt päivän touhuihin :)

    • Viivi.Vaara

      Ketä te kaipaatte?
      Nainen kaipaa naista? Kaveria?

    • Muu.Vaara

      Kävin pitkällä kävelyllä.
      Tiedätkö ystäväni,tunsin ihmeellistä rauhaa ja levollisuutta sisimmässäni.
      Se tuntui tosi hyvältä.
      Muistin kaivattuani ja sitä meidän yhteyttämme.

      Mietin luottamusta.Mistä luottamus syntyy.Miten hauras se on.Se on iso asia kahden ihmisen välillä.Aikoinaan uskouduin kaivatulleni kovin henkilökohtaisissa asioissa.Olen ihmetellyt sitä jälkeen päin. Tunsin häntä hyvin vähän ja puhuin kuin läheiselleni.Vieläkin oma luottamukseni häneen on mysteeri minulle.En yleensä huutele asioitani kylillä...

      Tänään on ollut ihana päivä.Luonnossa oli kaunista.Aurinkokin näyttäytyi.
      Toivottavasti sinulla on ollut hyvä päivä.
      <3

      • SäteilyVaara

        Mun tyylini oli lähinnä ...

        https://onsizzle.com/i/i-dont-know-how-to-flirt-im-going-to-stare-6096513

        Mutta...

        https://www.google.fi/search?q=why is it easier to text than talk&rlz=1CDGOYI_enFI651FI651&hl=fi&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjW66WQhprSAhUBECwKHbnVBiIQ_AUIBygB&biw=375&bih=591#imgrc=Mo_2huTx65nKYM:

        Ja jos olisin saanut rohkeutta...

        Päivä meni mukavasti oli isä, äiti, sisko, veljiä, veljen vaimoa, siskon miestä, heidän lapsiaan ja minun..
        Kokoonnuimme ja söimme :)
        Valmistin kalakeittoa ja valkosipulipatonkia..
        Jälkkäriksi vaniljajäätelöä ja suklaamuruja..
        Mukava läheispäivä.
        Heitä on aina ihana nähdä.

        Hmm, en ole koskaan salaillut asioitani.. Olen kovin helposti avautuva ihminen, kun aistin että toinen on kiinnostunut ja haluaa kuulla ja jutella..
        Ihan tuikituntemattomien ihmisten kanssa on helppo jutella, ja tykkään siitä oli vanha tai nuori ja jokaisessa ikäryhmässä on tylyjä ja koppavia henkilöitä.
        En juorua muista tai muiden asioista.. En osallistu selän takana puhumiseen, ja saatan näpäyttää..
        Kuten kerran töissä..
        Oli kahden henkilön välillä jotain kismaa ja toinen heistä haukkui toista minulle.. Sanoin tämän kolmannen henkilön läsnä ollessa tälle haukkujalle että tässä haukkumassasi ihmisessä ei ole mitään vikaa, mene ja sano asiasi hänelle suoraan.. Mä en tuu sun kieroiluun häntä vastaan.
        Saatan myös leikitellä tuntemattomien lasten kanssa, heidän hämmästynyt iloinen hymy on parasta..
        Täti meni piiloon :)
        Useimmiten vanhemmat eivät edes huomaa kun leikin heidän lasten kanssa, ovat vain kännykällään tai keskittyvät kaikkeen muuhun kuin lapsiinsa.

        Mutta, sulla oli ihana päivä ja luonnossa kävely ja raikkaan ilman hengittäminen on ihanaa, rentouttavaa.
        Toivon että voisin mennä vaeltamaan metsään rakkaani kanssa vain puut, hän ja minä.. Ja tietysti nuotio ja purtavaa, teltta tai laavu.
        Se olisi täydellistä.
        En kaipaa timantteja tai materiaa.. Olen nainen joka arvostaa muuta.


      • SäteilyVaara

        Ihmettelin vaivautuneisuuttani hänen läsnäollessaan, menin aivan mykäksi.
        Unohdin jatkuvasti asioita ja olin ihan outo. Kaikkea muuta kuin oma itseni..
        Tai olin oma itseni ja menin lukkoon..
        Koska koin niin voimakkaita tunteita ja ilmeisesti sitten käyttäydyn noin kun tunnen aidosti ja olen epävarma hänestä ja siitä että mitä hän ajattelee. Olin aidoimmillani.


    • kaijakookinhyvä

      Onko tietoa??voiko tälläistä kappaletta soittaa yhtää missään eli lasten ulko-
      ilmatapahtumassa,kaupan taustamusiikkina,kirkossa tai hevosurheilutapahtumassa.
      Ja osaako sitä yleensäkään dj;iit,tapahtumanjärjestäjät,kanttorit,muut musiikkiihmiset.
      Ajattelin lähinnä onko liian raju tai rytmikäs.https://www.youtube.com/watch?v=U9YSJrXhDQY

      • SäteilyVaara

        Hmm, miksei vaikka noihin kaikkiin..
        Toiset ei tykkää mutta yleensä lapsetkin ottavat vanhemmistaan mallia.. Jos vanhemmat on että jees, Niin lapsetkin ottavat relaa..
        Mun puolesta voisi soida vaikka kirkossa. Toisaalta miksei häissäkin :)
        Jotkut saattavat ottaa nenäänsä ja valittaa mutta heidän tapansa yleensä onkin valittaa ihan kaikesta.
        En näe syytä miksei kävisi :)
        Pimpelipom...


    • SäteilyVaara

      Olin varma että hän on se ainoa oikea minulle..
      Mutta tilanteesta päätellen hän taisi olla peilini, opettajani, hän joka avaa lukkoni ajatukseni, tunteeni.
      Olin musertunut kun tajusin kuinka helposti hän jättää minut taaksensa, en siis voinut merkitä sen enempää kuin kuka tahansa tuntematon.
      Opin läksyni ja vaalin niitä tunteita mitä hänen kautta tunsin..
      Olen niin huojentunut ja helpottunut siitä että saan tuntea näin.
      Ajattelen että jokaisella ja kaikella on tarkoituksensa ja näin oli tarkoitus.
      Ei sen enempää ihmeitä kuin pienen ihmisen herääminen vuosia kestäneestä kuplasta.
      Jos asiat jäävät selvittämättä ja emme enää kohtaa on se surullista, mutta tiedän mitä rakkaus on ja sen että tunnen sitä..
      Ei minulla ole valittua, vaan vapaus valita... tutkia, kuunnella, tarkkailla, katsoa, tuntea, lähestyä tai olla lähestymättä, päästää lähelle tai pitää kaukana.. Se on mun oikeuteni.
      Niin on :)

      • Muu.Vaara

        Päivän levollisuus ja rauha vaihtui illan myötä apeuteen ja ahdistukseen.Niin tyypillistä minua.Itkua tuhertanut nojatuolissa ja katsonut tv:tä näkemättä yhtään mitään.

        Kaipaus vaan raastaa.Luin palstaa ja kuuntelin musaketjua.
        Kaikki puhumaton ja selvittämätön jyllää päässä.Tähänkö minä olen juuttunut.Kaipaamaan ihmistä joka ei ole ollut koskaan minun.Korkeintaan ajatuksissani.

        Pitäisikö minun kuitenkin yrittää vielä etsiä yhteyttä häneen.Kertoa hänelle minkälaisia minun tuulimyllyni ovat.Että hän ymmärtäisi.Miksi hänen pitäisi ymmärtää?En tiedä.Se tuntuu vain niin tärkeältä.Jos se auttaisi häntä eteenpäin,jollei hän ole jo mennytkin.Minä kun en tiedä sitäkään.

        Jos sinä kaivattuni luet tätä niin tiedäthän että olet minulle tosi rakas.Minä niin sinua yhä ja aina vaan.Jos tämä olisi ollut vain minusta kiinni olisin käynyt luonasi.Puhumassa kaiken kanssasi.
        Ajanut tuon pitkän matkan.
        Tuntuu kamalalta jos ajattelet tämän olleen minulle helppoa ja että olisin jättänyt sinut jotenkin taakseni.
        Enhän minä ole pystynyt sitä tekemään vieläkään..Ymmärräthän...
        Viimeiset kolme vuotta ovat olleet elämäni vaikeimmat vuodet.
        Halusin vielä kirjoittaa tämän sinulle.
        Kun muuta yhteyttä ei enää ole.


      • Säteilyvaara

        Voi sinua :(
        Ehkä on aika päästää irti..
        Kolme vuotta olet ikävöinyt..
        Voi että :(
        Ehkä toivonut että hän ottaisi yhteyttä..
        En usko että hän tekee sitä..
        Enkä usko omalla kohdallakkaan että näin tapahtuu vaikka olen kaivannut 7kuukautta tai silloin näin hänet viimeksi. Puheyhteytemme lakkasi elokuussa..
        En usko että hän ottaa yhteyttä, olen viimeisen viestin laittanut jokunen viikko sitten ja hän ei vastaa.
        Ei hän vastaa. En odota sitä tapahtuvaksi.
        Elämäni on muita asioita varten, ei hänen odottamistaan.
        Ehkä joku päivä tiedän mitä mun pitää sanoa tai tehdä, ehkä valaistun ja koen ahaa elämyksen ja kaikki valkenee.
        Mutta ulkomuotoni hurmaa miehen kuin miehen ja henkinen puoleni kaipaa vastinetta ja sisin on ainoa asia millä on merkitystä.
        Enkä saa sitä häneltä..
        Kaikki aistit avoimina ja löydetään jotain.. Herkkää, syvällistä.. kemiaa
        Kun sen aika on, hän se saapuu elämääsi ja huomaat että tämä aarre on minun.
        Ehkä sain häneltä ripauksen sitä mitä miehestä etsin, ehkä hän olisi minulle hyvä.. Mutta ehkä hän ei halua..
        Rakkaus on kahden ihmisen haluamista.
        Ei riitä että yksin rakastaa.


      • SäteilyVaara

        Hän ei tarvitse minua, eikä halua minua.
        Eikä hän saanut minulta sitä mitä etsi.
        Mutta toivon että hän löytää sen mitä minä koin hänen kauttaan, sitten hänkin löytää rauhan..
        Sitten voin sanoa että peli on menetetty osaltani ja toivon että se tapahtuu helposti.. Ei näin kuin minulle.. Toivon hänelle rakkautta


    • Muu.Vaara

      Tänään on paha olla.Nämä kirjoitukset lisäsivät sitä.En taida jaksaa kirjoittaa omastani tänään.Huomisesta en tiedä.

      • SäteilyVaara

        Voimia ystävä..
        Tiedätkö, mulla ei ole paha olla.
        Olet auttanut minua, kiitos.
        Hyväksyn..
        Rakastan häntä niin paljon että toivon hänen löytävän rakkauden ja saman tunteen jotain kohtaan, koska tämä on kaunista vaikka sattuukin.
        Enkä minä ole oikeutettu vaatimaan sitä itselleni, se tulee jos on tullakseen.. Se on jotain suurta, niin suurta että mitä kovemmin sitä vaadit ja haluat sitä kauemmas se katoaa.. Etkä saa sitä koskaan.
        Kyllä joku voi rakastaa minua ja rakastaakin tiedän sen, mutta se ei vedä vertoja millään tasolla tälle mitä tunnen.. Siksi olen sokea muiden rakkaudelle.
        Ehkäpä hän onkin jo tuntenut joskus samoin jotain kohtaan, ja hänen sydämensä on muualla.. Ehkäpä hän tietää mitä koen ja ehkä hän itkee juuri nyt jotain toista.. Kuka tietää


    • tiimalasinkääntö

      Sanattomaksi tekee nämä kirjoitukset jotenkin tuntuu koskettavan vaikka ei tiedä kelle menee

      • SäteilyVaara

        Tiimalasini ei ole käännettävissä, hiekkani valuu hitaasti viimeiseen jyvään..
        Uusi aika on toisella puolen.


      • SäteilyVaara

        Kun kohtaan ihmisen joka koskettaa en jää enää tuijottamaan.
        En pelkää tunteita..
        Olen jo kokenut jättämisen tuskan ja kestäisin sen uudelleen..
        Elämä todellakin jatkuu..
        ❤️


    • Muu.Vaara

      Hei,
      Jostain syystä eiliset kirjoitukset koskivat minuun.Olin ennestään jo apeana ja niiden lukemisen jälkeen tuntui vaan pahalta.

      Miksi tuntui.Ehkä se oli se ajatus siitä,että pitäisi päästää irti hänestä jota kaipaan.On jo kulunut niin paljon aikaa.Tuntui,että turhaan minä piiskaan ja revin enää itseäni.Turhaan avaan sieluni ja mieleni kaipuuta tällä ikäväpalstalla.Tuli tunne ettei minun rakkauteni ole tarpeeksi suurta,että pystyisin päästämään hänestä irti edes ajatuksen tasolla.Minulla ei ole enää mitään muuta kuin ajatuksen taso.Pitäisi siis päästää kiinni siitä viimeisestäkin.Pienestä unelmasta ja haaveesta jos sittenkin jonakin päivänä....

      Kyllä minäkin toivon,että kaivattuni löytää ja saa rakkautta.Enemmän kuin mitään muuta maailmassa,minä toivon sitä hänelle.Hän on kaiken mahdollisen rakkauden ja hellyyden arvoinen.
      Minä olisin tarvinnut häntä.Halunnut hänet elämääni.Ystävyyskin hänen kanssaan olisi minulle iso ja tärkeä asia...

      • Muu.Vaara

        Kuulostaa itsekkäältä tuo,että tarvitsen häntä.En tarkoita sitä niin.
        Hän tuntuu niin tärkeältä.


      • KRVaikeaa

        Oma rakkaani on sanonut, ettei rakasta eikä himoitse, tykkää vain. Arvostan hänen rehellisyyttään enemmän kuin yhtäkään kaunista valetta kenenkään suusta. Olen saanut luvan tehdä hänen vartalolleen mitä vain tahdon, mutta on vaikeaa edes hyväillä, kun sanat ovat mielessäni.


    • Muu.Vaara

      Olen kaivannut,itkenyt,elänyt tunteella ja kirjoittanut palstalle milloin olen ehtinyt.Välillä jopa luullen kirjoittaneeni ja vastanneeni kaivatulle.
      Miettinyt mihin minä koukutuin.Voimakkaaseen rakkauden tunteeseen häntä kohtaan,palstaan,siihenkö,että kuvittelin hänen laittavan kauniita viestejä minulle.Jopa runoja tai musiikkia.

      Voihan se olla,että joku viesti oli minulle.Yhtä hyvin voi olla ettei ollut.Oli jollekkin toiselle naiselle.Oma kaipuuni ja tunnetyhjiöni on hyvä imuroimaan itselleen sitä mitä kaipaa ja haluaa.Sitä mitä tuntee jäävänsä paitsi omassa elämässään.

      Olen väsynyt palstaelämään.Se on viesti minulle.Ota etäisyyttä.Älä lue,kirjoita tai viivy täällä.Koita luopua toivosta,että kuulisit hänestä enää.Niin ei tule käymään.Voit luovuttaa ja luopua.Jos haluat säilyttää pienen toivon kipinän,säilytä se sydämessäsi,ajatuksen tasolla,pienenä sinapinsiemenenä.Ole itsellesi armollinen,anna ketjujen olla,älä pahoita niistä mieltäsi.

      Sinä joka kirjoitit,että ehkä on aika päästää irti,olit luultavasti oikeassa.Sen hyväksyminen koskee valtavasti minuun.Irtipäästäminen.Hyvästely.Ettei nähty.Saatu puhua asioita selväksi.Kun kaikki on ja jää kesken.En koskaan lapsuuden perheessäni nähnyt riitojen jälkeistä sovintoa.En anteeksipyyntöä vanhemmiltani toisiltaan.Ajattelin pienenä tyttönä,että jos elämäni aikana voin elää niin,että selvitän keskeneräiset asiat,teen sen aina.Sovin kaiken,milloin se vain on mahdollista.
      Nyt en pysty siihen.Se tekee minut surulliseksi.Se koskee sydämeen ja sieluun.
      Oli kirjoitettava mitä sydämelläni on.
      Toivon,että kaivattuni saat lukea tämän ja ymmärrät miltä minusta tuntuu.
      Olet tärkeä ja rakas kaikesta huolimatta.Aina.

      • SäteilyVaara

        Ei olisi pitänyt taas tulla lukemaan, en pääse ikinä kaipauksesta.. Kaipaan samoin, asioiden sopimista ja puhumista avoimesti ja niin että hän on tässä, vieressäni.
        Tuntuu pahalta ja se kipristää sydämessä joka päivä.
        Entä jos hän ei halua, eikä hänen mielestään ole selvitettävää?
        Hyvin mahdollista..
        Onko hiljaisuus sama kuin ettei väliä, ihan sama ja olankohautus..
        Se voi olla, koska yritin.. Varovasti


      • SäteilyVaara

        Samanlainen tarina en ole kokenut vanhempieni riitoja tai sovittuja riitoja. Olin yksinhuoltajaisän kasvatti.
        Olihan niitä tyttöystäviä, en nähnyt oikein ihmeempiä riitoja, kuin kerran.. Ja sovinto oli ilmeisesti tehty kun toinen istui onnellisen näköisenä isäni sylissä.
        Jotenkin tuntuu kuitenkin siltä että yliarvioin meidän juttumme koska mulla on tunteet, hänestä en tiedä.
        Mutta jotenkin koen itseni merkityksettömäksi hänelle ja mietin myös että aina kun kirjoitin hänelle tai kerroin juttujani ne olivat kai enemmin naurun asia ja viihdettä kuin todellisia asioita.
        Ettei hän ottanut tosissaan, koska ei ollut tunteita jotka kertoisivat kiintymyksestä ja pysyvyydestä.
        Noh, elämä tuo ja elämä vie..
        Kyllä olkapää johon nojautua ja tietää että tykkää on aika kallisarvoista..
        Ja sellainen olisi ollut kiva..
        Tykkäisin


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe