adidas verkkarit

adduboy

mitäs mieltä ootte addun verkkareista? mun mielestä Super sexyt! kiva nähä ku jonnet käyttää paljo niitä... Ootteko nähny hyvii?

69

8426

    Vastaukset

    • Tgiihvjk

      Munki mielestä seksikkäät jos on semmone sopivan kokonen nuori poika

    • Onkyllä

      Kyllä on tosi sexyt! ihan ykkös suosikit;)

      • vantaakorso

        niin on


    • skaterdude

      Näyttää ihan hyvältä mut ite harvemmin nyt talvella käytän koska sen verran kylmät. Jos on selvästi plus asteita niin sit tarkenee ja joskus käytän useemminkin ja kesällä tietysti.

    • skaterdude

      Onks muita jotka on käyttäny addun verkkareita niin ettei mitään alla?

      • Onniitä

        Onhan niitä;) pelkkä ajatuski<3


    • addunverkkariiiit

      Nammm

    • Kuumaakamaaxd

      Mä niin rakastan ku niit käytetään. Mun unelma ois sänky ja kundi addun verkkareis.

      • vantaakorso

        Samaa mieltä. Mulla ne joka pv jalas. erilaisia paljon.


    • on super sexyt pelkkä ajatuski kiihottaa

      • Anonyymi

        agree


    • adibas

      Olis kyllä mukavaa päästä painimaan jonkun nuorukaisen kanssa jolla on addut jalassa ja antaa tämän dominoida minua aivan täysillä. Itsellä myös olisi addut jalassa. Mulla on painifetissi ja tykkään olla alistettuna :D

      • Stadinjannu

        Harmi vaan kun mulla ei adduja ainakaan vielä ole. 😉


      • skaterdude

        Toivottavasti sun kaverilla oli addun verkkarit ilman alkkareita :3


      • vantaakorso
        Stadinjannu kirjoitti:

        Harmi vaan kun mulla ei adduja ainakaan vielä ole. 😉

        Hommaa ne tai menetät jtn..


    • Onhan ne tosi komeat, etenkin hoikalla jannulla. Kiva, että nuoret käyttää aiempaa enemmän tiukkoja housuja. Juoksutrikoot olisi vielä makeemmat

    • Erno-95

      Mulla mustat, tummansiniset ja punaiset adidas verkkarit. Alla käytän usein valkoisia ja mustia Bike Performance Jockstarppeja. Mukavan tuntuiset käyttää iltaisin kotona.
      http://www.jockstrapcentral.com/productdisplay.php?product=08105
      Aika kiva oleskella saunan tai suihkun jälkeen pelkissä jockstrapeissa ja verkkareissa ilman paitaa.

    • Stadinjannu

      Just tuli mun tilaamat tiro 15 housut, i gotta say, i love them.

      • Tiro 15- mallin verkkarit on tosi hyvät! Mulla on mustavalkoiset ja kokonaan mustat tirot. Mieli tekis ostaa vielä muunkin värisiä, mutta toisaalta rahalle olisi muutakin käyttöä :D


      • kokeiltuon

        vaude ihanaa


      • Vantaakorso

        Ne on tosi ihanat , mulla mustat ja navy 164 ja 152


    • Marko32bi

      Noi pitäisi kieltää. Onneksi useimmat tajuaa, että pippelin muodot tai pullottava etumus ei ole kauheen hottii. Tosin poikkeuksiakin löytyy. Pikkukohoama ihan normi,ok, mutta...kohtuus kaikessa. Osa osaa kyllä peittää tosi hyvin, kuten serkkuni, Tiedä sitten miten..

    • Randomnkäyttäjä

      Erittäin seksikkäät

      • Rändömk

        Kyllä


      • Poikavaaann

        Niin on


      • hehehoho

        joo esim tänään kyttäsin yhtä kel oli mustat adidakset tuol reeneis...


    • skaterdude

      Ne mitä jengi usein käyttää on ihan liian ohutta kangasta. Tällei syksyllä kun säät viilenee niin aika kylmä tulee kommandona sellasissa. Parempi ois jotku paksummat addut.

    • skaterdude

      Käyttääks kukaan adidas tuulihousuja?

    • Make29

      Pitäisi laissa kieltää. Ovat niin mageet. Onneksi osa osaa peittää pullotuksen, vaikka ei kai niiden tarkoitus ole tuoda sitä esille. Ovat jalassa mukavan tuntuiset. Muutenkin muoti menossa housuissa tiukempaan. Mikä siinä, jos se on laissa sallittu ja käyttäjä viihtyy niissä.

    • Gaypkseutu

      Addun 3 raitaset täällä päin niin 2016.

      • skaterdude

        Mul mielestä kyl ihan yhtä suositut kun viime vuonnakin.


    • Jbro

      Erittäin seksikkäät tänään katsoin juna matkan tuntematonta henkilöä jolla oli adun verkkarit jalassa no nyt ilalla päätin runkata koska ne oli niin seksikkäät

    • Eilen erään kaverin kanssa tuli otettua leikkimielinen painimatsi adduissa. Kaverillani oli uuden malliset mustavalkoiset condivot jalassa ja itselläni sinivalkoiset tiro 15 -malliset. Annoin kaverini enimmäkseen dominoida minua, sillä itse nautin olla alistettuna kun kaveri istuu päälläni tai rutistaa jaloillaan. Sain toki itsekin pari kertaa kaverin hallintaan. Toivottavasti pääsisi mahdollisimman pian ottamaan kaverin kanssa revanssin :D

      Onko muilla kokemuksia kaverin kanssa painimisesta addut jalassa?

      • skaterdude

        On kokemusta osittain. Sillei et kaverilla oli addun verkkarit kun painittiin. Tuntu kiihottavalta vaikka mul oli farkut. Ois ollu ehkä vielä kiihottavampi jos mullakin ois ollu addun verkkarit mut käytän adduja lähinnä vaan kotona, hyvin missään muualla. Kyseinen kaveri kyl käyttää adduja lähes aina joka paikassa ja itse asias kerran se tais kysyä miks mä en käytä. Ehkä se huomas et jotenkin kiihotuin sen verkkareista.


      • skaterdude

        Meni toi yks kohta vähän vituiks :D Tarkotin siis etten ite käydä adidas verkkareita juuri muualla kun kotona mut yks hyvä kaveri tosiaan käyttää aina ihan joka paikassa...


      • Stadinjannu

        Herran isä olis kyl nastaa painia toisen kanssa jolla olis addut! Laittaisin hyvin vähän vastaan, antaisin kokeilla dominoida mua ihan kybälkä. Jestas mikä taivas se olis...


      • Stadinjannu kirjoitti:

        Herran isä olis kyl nastaa painia toisen kanssa jolla olis addut! Laittaisin hyvin vähän vastaan, antaisin kokeilla dominoida mua ihan kybälkä. Jestas mikä taivas se olis...

        Se on kyl tosi mahtavaa :)


      • ardetsu
        Stadinjannu kirjoitti:

        Herran isä olis kyl nastaa painia toisen kanssa jolla olis addut! Laittaisin hyvin vähän vastaan, antaisin kokeilla dominoida mua ihan kybälkä. Jestas mikä taivas se olis...

        Olisi kyllä kiva saada sinunlainen kaveri joka tykkäisi painia verkkareissa :)
        Verkkareita käyttäviä kavereita mulla on ennestäänkin mutta en ole uskaltanut pyytää ketään heistä painimaan :D


    • Vantaakorso

      Addut on ihanat ku jonnet käyttää niitä

    • Addutjalkaan

      Kertokaa jotai hyvii kundeja joita ootte nähny tiukat addut jalas. tosi upee katella kundeja sellaset jalas,näkyy kaikki muodot... mulle addut on iha fetissi.

      • Vantaakorso

        Mulla myös addut fetissi, niitä kaappi täynnä


    • jäbä00

      mua kiihottaa eniten urheilutrikoot... bulge <3

    • addu1

      joo upee kundi ja tiukat addut jalas! välil näkee...

    • Addut on uhh :3 Tulee koulus kateltua paljon addupoikia. Varsinki samanikäset mopojonnet jotenki iskee (ite 18)

      • Vantaakorso

        Tota mallia aika vähän,stadiumissa on.Häviää kohta niinku convido 14. Mulla niitä 5 kpl ,2 merkattu painatuksella


      • Anonyymi
        Vantaakorso kirjoitti:

        Tota mallia aika vähän,stadiumissa on.Häviää kohta niinku convido 14. Mulla niitä 5 kpl ,2 merkattu painatuksella

        mut mikä väri o teist paras


    • Anonyymi

      Ite ei ole varaa lihoa yhtään mallin ja painatuksen mitoista.

      • Anonyymi

        mut kaikil omat fetissisnsä


    • Anonyymi

      mut vitsi huumetta

    • Anonyymi

      Käytän addun verkkareita lähes aina, kesällä tosin shortseja. Värikkäät mallit ovat meikäläisen mieleen ja niitä onkin kertynyt jo vähän liikaakin kaappeihin (>100kpl). Addut on parasta mitä tältä maapallolta saa!

      • Anonyymi

        mut mustat o parhaat sit o tumma siniset no ei tummasiniset on


      • Anonyymi

        kyllä musta o su lemppari verkkari väri


    • Anonyymi

      onks addu puuvilla ei taia olla vai onko

    • Anonyymi

      eikö herra tykkää mustista wink wink ku oli tummasiniset jalas wink wink

    • Anonyymi

      mut ois aikamoine kyl jos olis sellaset kunno verkkarit kunno malli

    Ketjusta on poistettu 123 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1362
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1160
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    Aihe