Mitä mieltä olet Länsi-Savon moderoinnista?

Sensuurin-uhri

Kerro kokemuksesi. Itse olen havainnut moderointilinjan olevan varsin sekava ja pyyörii ilman minkäänlaista logiikkaa. Mielivaltaista touhua suoraan sanoen...

10

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anniskelu_työssä

      Juu eipä esimerkiksi Suur-savoa koskevia negatiivisia viestejä mene läpi, esim syksyn YT-neuvotteluista. Mutta jos saa hieman juoda firman pikkiin niin miksi sitä lypsävää lehmää ampuisi...

    • Paljon-ongelmia

      Epäreilu kohtelu on jokapäiväistä länkkärillä. Kommenttien moderoijat eivät itse osaa moderoida kommentteja lehden kommentointisääntöjen mukaan. Avutonta.

    • modearpajaiset

      Täysin ala-arvoista eli persiistä on se.

    • Voiperkelesentään

      Itse olen saanut törkeää kohtelua... Eli viimeisin: Länsi-Savon kommentointiohjeet kieltävät kirosanat. Kuitenkin kun eräs henkilö sepitti riitävästi raamatun sanoja mainiten kolme kertaa sanan PERKELE, niin kommentti hyväksytään, mutta kun minä kokeilin lisätä PERKELE-sanaa mukaan muuten asialliseen kommenttiini niin ylläri ylläri siinä vaiheessa PERKELE-sana olikin kielletty sana. Miksi joku toinen voi kirjoittaa sanan PERKELE, mutta perkele minä en? Mikä maksaa Länsi-Savo? Ymmärrättekö ongelman?

    • TodellaOsaamatonta

      Tänään lehdessä oli juttua Mikkelin rikostilastoista. Kerroin kommentissani että Suonsaaren rikostilastojen moninkertaistuminen viime vuonna johtui pakolaisista ja tilanne rauhoittuu kun he poistuvat kesäkuuhun mennessä. Kommenttiani ei julkaistu. Moderoija ei ollut lukenut juttua paperilehdestä, jossa mainitsemani asia kerrottiin itse jutussa. Eli mode sensuroi lehden oman paperiversion sisältöä . Hahahahhaa...

      • lkjsdfoi

        Nyt 1,5 tuntia myöhemmin kirjoittivat uuden jutun nettiin jossa kerrotaan matujen tappeluistakin.


    • KuhaVaanSilleen

      Mitä mieltä olet Marcon touhuilusta Hesassa näin viime päivinä. Ja tämän medioinnin moderoinnista.

    • Vapaa_Suomi

      Eipä mene Suursavoa ja suursavon YT-touhuja arvostelevat tekstiviestit läpi. UUtisen kommentointi kolmannella vasta kun kieli oli riittävän siistiä, ei liian tuomitsevaa.

    • Juma_mitä_touhua

      Kyllä pitäisi jotenkin ennakoida kevään koittaessa tulevaa raiskausaaltoa. Niin vaan vaietaan täysin.

    • Tuurepeehii

      Ei suonsaaren rikostilastojen kasvu johdu pakolaisista, koska eihän siellä kahta lukuunottamatta pakolaisia ole näkynyt. Sen sijaan rikostilastojen kasvu johtuu elintasosurffareista, joita siellä notkuu veronmaksajien ylläpitämässä täyshoidossa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe