miksi naiset raskaantuu hulivileille?

Paksuna

kuulin, että tuttavapiirin hulivilimies on löytänyt itselleen naisen, pari kuukautta ovat tapailleet ja naisella heti pulla uunissa (varmaan ensimmäisenä treffiyönä pantu alkuun). miehellä on aiemmistakin suhteista lapsia, ja eipä ole niiden hoito (paitsi joskus viikonloppuisin, kun sopii) kelvannut. kuulemma pettänyt aikaisempia raskaana olevia naisiaan. tää uusin nainen nyt luulee, muuttavansa miehen joksikin perheenisäksi, no siinäpähän luulee. kumma kun heti pitää paksuuntua vaikka millaisen rentun löytää? voin lyödä vaikka vetoa, että ero tulee, ja hyvin pian.

4

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pallirunoilija

      Voi myös olla, että hulivilikaverisi valehteli tytölle omaavan hyvän omaisuuden ja tekeytyi raskaaksi ja nyt kun on huomannut ettei miljoonia löydy kuin kasseista, joutuu nöyrtymään kunnes huomaa miehen pettävän ja heittää pellolle.
      Kunnaltahan saa anottua palliverot, mikäli mies ei niitä halua maksaa. Kunta sitten perii rahat lapsen isältä.
      Sinänsä se ei tuo mitään iloa yh-äidille, koska sosiaalitoimisto kasoo palliverot tuloiksi.

    • vaikeaa_nii

      Joku takakammarinpoika tehnyt tämän avauksen. Kuvittelee että naiset kiinnostuu jostain nössöstä. Itse olen mies ja olen yksin, mutta ymmärän miksi naiset on vaikeita...

      Kahden ihmisen kemiat on nii perkelee vaikeita ja mitä sitä helmiä sioille

    • selvähäntuo

      Nainen halusi lapsen. Hedelmöityshoitoklinikat ovat kalliita ja KELAn elarit pienemmät kuin mitä työssäkäyvältä mieheltä saa.

      Olen aina kadehtinut Miina Äkkijyrkkää hänen tyylistään tehdä lapset. Hänhän meni baariin, pokasi sieltä isäksi sopivan ukkomiehen ja lapsi syntyi 9 kk päästä. Tämä kolmesti. Tietty lapsen kannalta ei ihannetilanne, mutta ei aina riitainen avioero ja siitä masentuneet vanhemmatkaan ole niin kiva juttu. Äijät olivat raivoissaan raskausuutisista. :)

      • vainiinkadehdit

        "Olen aina kadehtinut Miina Äkkijyrkkää hänen tyylistään tehdä lapset."

        ??Voiko olla enää itsekeskeisempää tapaa traumatisoida omia lapsiaan?? Miltä luulet hänen lapsistaan tuntuvan kuulla tuollaista??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1398
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      26
      1137
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1033
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe