kirjekuoret

toimistorottana

Onko laitonta käyttää työpaikan kirjekuoria yksityispostin lähettämiseen. Minä en uskaltais edes asiaa kokeilla. Minä sain ystävänpäiväkortin ystäväni työpaikan kirjekuoressa. Ystävän työpaikan kanssa ei minulla ole mitään tekemistä. Firman kirjekuoret on kalliita, koska postimaksu on valmiiksi makdettu. Esimerkiksi minun työpaikalla toimitaan niin, että jos osoitteen kirjoittaa väärin ei kirjekuorta saa laittaa roskiin vaan kynällä osoite yli ja kirjoitustarra päälle.

5

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halpamaista

      Aivan kuten epäilet, laitontahan se on. Työpaikoilla tapahtuu paljon tällaista pientä työnantajalta varastamista.

      Itse en kehtaisi käyttää työnantajan kuoria omiin yksityisiin lähetyksiini. En myöskään haluaisi saada ystävänpäivätervehdystä lähettäjän työpaikan kuoressa. Halpamainen tapa lähettää yksityistä postia.

    • Typerätrolli

      Luulisi, että työpaikalla tehdä töitä eikä kirjoitella kesken työpäivää klo 13.16 Suomi24:een provoja ja paskaa muista ihmisistä.

      Sitäpaitsi, ei sinulla mitään ystävää ole, ei ystävät kirjoittele paskaa nettiin toisistansa.

      • Toimistorottana

        Vähän kauniimpaa kieltä kiitos !. Minulla on ystäviä. Tuosta klo 13.16. ajasta. Kaikki ei tee Ma - pe 8 - 16 töitä. On vuorotyöläisiäkin. Olin vain huolestunut siitä, että ystävä ei joudu vaikeuksiin.


    • assariii

      Kyllähän moni toimistorotta varastaa esim kirjoitustarvikkeita, lehtiöt ja kynät ym. työpaikalta. Näin tein minäkin aikoinaan ja työkamut :D Olen saanut kortteja kavereilta työpaikan kirjekuoressa enkä ihmettele sitä yhtään.

      • Omat_kynät

        Varastaminenkin on kyllä monasti työnantajan hyväksymää puuhastelua. Saavat pienipalkkaiset toimistoihmiset vähän jännitystä harmaaseen monotoniseen elämäänsä. Itse en töissä ollessani firman kyniä, kirjekuoria ja muitakaan tarvikkeita pöllinyt kun ovat niin huonolaatuisia. Kynätkin usein kuivia. Käytin työssäni omia laatukyniä ja muistiinpanovälineitä. Siksi pärjäsinkin erinomaisesti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6013
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3801
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      238
      2108
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1840
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1279
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1055
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe