Miranolia pintaan

googlenautti

http://www.talouselama.fi/uutiset/rapisee-lattialle-uutuuspuhelimessa-on-ikava-ongelma-jota-takuu-ei-ilmeisesti-kata-6624650 laatu ratkaisee ja kultti kiittää

30

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannustaja

      Hyvä syy vaihtaa uuteen, jos tämä korjataan seuraavaan malliin.

    • Sudvfgysuivh

      Apple hoitaa asian takuuseen. Vaihto mun iPhoneeni akun ja iPhone oli 1,5 vuotias.

      • AndroidBest

        Onko niin lyhytikäisiäkin nuo iphonet nykyään, tiedätpähän että kohta on taas uuden osto edessä, takuu juoksee nimittäin kokoajan.


      • Asdfghjklöo
        AndroidBest kirjoitti:

        Onko niin lyhytikäisiäkin nuo iphonet nykyään, tiedätpähän että kohta on taas uuden osto edessä, takuu juoksee nimittäin kokoajan.

        Täällä iPhone ja iPad vaihtuu vuosittain aina uuden tullessa uusimpaan malliin. iPad Air 2 vaihtui eilen iPad Pro 9,7, väliraha 300€. Kyllä kyllä, lyhytikäisiän ne on, tallessa on eka ilmestynyt iPad malli ja eka Suomessa ilmestynyt (2008) iPhone malli, molemmat toimivia, akut pelaa jne. Totta on myös se että niihin sai päivityksiä "vain" viisi vuotta. Androidithan eivät tunnetusti saa kaikki sitä ensimmäistäkään päivitystä, kalleimpiin saa ehkä yhden-kaksi päivitystä. Palstan latenssihan sanoo, ettei päivittämättömyys vaaranna mitään, turhaa koko päivitys. Niinpä niin. Edelleenkin, mitä ihmettä androidväki tekee tällä palstalla? Todennäköisesti olette vain provoilemassa. Täällä Apple on ja pysyy...


      • Palstan_latenssi
        Asdfghjklöo kirjoitti:

        Täällä iPhone ja iPad vaihtuu vuosittain aina uuden tullessa uusimpaan malliin. iPad Air 2 vaihtui eilen iPad Pro 9,7, väliraha 300€. Kyllä kyllä, lyhytikäisiän ne on, tallessa on eka ilmestynyt iPad malli ja eka Suomessa ilmestynyt (2008) iPhone malli, molemmat toimivia, akut pelaa jne. Totta on myös se että niihin sai päivityksiä "vain" viisi vuotta. Androidithan eivät tunnetusti saa kaikki sitä ensimmäistäkään päivitystä, kalleimpiin saa ehkä yhden-kaksi päivitystä. Palstan latenssihan sanoo, ettei päivittämättömyys vaaranna mitään, turhaa koko päivitys. Niinpä niin. Edelleenkin, mitä ihmettä androidväki tekee tällä palstalla? Todennäköisesti olette vain provoilemassa. Täällä Apple on ja pysyy...

        Eli ne ei ole siis mielestäsi tarpeeksi hyviä kun pitää vaihtaa usein.
        Miten selität että Galaxy s2 saa päivityksiä?


      • LaksatiiviLasse
        Asdfghjklöo kirjoitti:

        Täällä iPhone ja iPad vaihtuu vuosittain aina uuden tullessa uusimpaan malliin. iPad Air 2 vaihtui eilen iPad Pro 9,7, väliraha 300€. Kyllä kyllä, lyhytikäisiän ne on, tallessa on eka ilmestynyt iPad malli ja eka Suomessa ilmestynyt (2008) iPhone malli, molemmat toimivia, akut pelaa jne. Totta on myös se että niihin sai päivityksiä "vain" viisi vuotta. Androidithan eivät tunnetusti saa kaikki sitä ensimmäistäkään päivitystä, kalleimpiin saa ehkä yhden-kaksi päivitystä. Palstan latenssihan sanoo, ettei päivittämättömyys vaaranna mitään, turhaa koko päivitys. Niinpä niin. Edelleenkin, mitä ihmettä androidväki tekee tällä palstalla? Todennäköisesti olette vain provoilemassa. Täällä Apple on ja pysyy...

        Tuskin on sinulla ensimmäistä iphone mallia, kerrohan mikä firma sen on valmistanut?


      • Asdfghjklöo
        LaksatiiviLasse kirjoitti:

        Tuskin on sinulla ensimmäistä iphone mallia, kerrohan mikä firma sen on valmistanut?

        Ensimmäinen SUOMEEN virallisesti tuotu malli iPhonen 3. Ensimmäinen julkistettu malli oli iPhone 2, jota ei tuotu virallisesti Suomeen, oli muuten 2G malli. Valmistajasta ei tietoa, kai joku kinkki, niinkuin uudemmatkin.


      • LaksatiiviLasse
        Asdfghjklöo kirjoitti:

        Ensimmäinen SUOMEEN virallisesti tuotu malli iPhonen 3. Ensimmäinen julkistettu malli oli iPhone 2, jota ei tuotu virallisesti Suomeen, oli muuten 2G malli. Valmistajasta ei tietoa, kai joku kinkki, niinkuin uudemmatkin.

        Eli väitätkö että Apple on julkaissut ensimmäisen iphonen, sitä tarkoitin lähinnä.
        Apple ei ole julkaissut ensimmäistä iphonea joten epäilen että sinä omistaisit ensimmäisen iphonen.


      • LaksatiiviLasse
        Asdfghjklöo kirjoitti:

        Ensimmäinen SUOMEEN virallisesti tuotu malli iPhonen 3. Ensimmäinen julkistettu malli oli iPhone 2, jota ei tuotu virallisesti Suomeen, oli muuten 2G malli. Valmistajasta ei tietoa, kai joku kinkki, niinkuin uudemmatkin.

        Ensimmäinen iphone on muuten julkaistu 1998 ja Apple ei ole keksinyt iPhone nimeä.


      • Asdfghjklöäo
        LaksatiiviLasse kirjoitti:

        Ensimmäinen iphone on muuten julkaistu 1998 ja Apple ei ole keksinyt iPhone nimeä.

        Jahas,taas näitä. Eikä nykyinen Applen nimi ole nykyisen Applen keksimä, vaan yhtiö oli jollakin tapaa jonkun Beatlesyhtiön jäsenen nimissä. Puhunkin nyt ENSIMMÄISESTÄ VIRALLISESTI SUOMEEN TUODUSTA APPLEN IPHONEPUHELIMESTA. Kun latenssi nimimerkinmuuttaja väittelee, asiat menee ihan väärään suuntaan.

        2008 tuotiin Suomeen virallisesti Apple yhtiön toimesta eka iPhone ja sellanen mulla on. Vieläkö aiheesta pitää vääntää?


      • LaksatiiviLasse

        Eli jollakin on sanojesi mukaan ensimmäinen iphone jos hän ostaa iphone seiskan.
        iPhone ei ole applen keksimä nimi, on siinä muutkin matkittu.


      • Asdfghjklöäo
        LaksatiiviLasse kirjoitti:

        Eli jollakin on sanojesi mukaan ensimmäinen iphone jos hän ostaa iphone seiskan.
        iPhone ei ole applen keksimä nimi, on siinä muutkin matkittu.

        Voi he..etti sun juttujas!


      • LaksatiiviLasse

      • LaksatiiviLasse

        Linkin jutussa löytyy myös aito ensimmäinen ipad.


      • Asdfghjklöo
        LaksatiiviLasse kirjoitti:

        Linkin jutussa löytyy myös aito ensimmäinen ipad.

        Jee. Jee. On se niin.


      • Asdfghjklöäo
        LaksatiiviLasse kirjoitti:

        Linkin jutussa löytyy myös aito ensimmäinen ipad.

        Juuri se ensimmäinen APPLEN JULKAISEMA iPad minulla on myös. Ostin sen ennen kuin se oli virallisesti tuotu Suomeen. Päivityksiä ei ole saanut enää, on lähinnä säilytetty muinaismuistona, kuin myös se 2008 julkaistu iPhone. Toimivia ovat, vaikka joku sanoi iLaitteiden olevan lyhytikäisiä.

        Tätä en mitenkään ymmärrä, mollaat alati iPhonea ja samalla käytät itse iankaikkisen vanhaa iPad kolmosta? Ilmeisesti vertaat iLaitteita koko ajan omaan museo Padiisi? Et taida tietää iLaitteiden kehityksestä tuon taivaallista, katselet vain speksejä. Vaihdoin iPad Air2 uuteen iPad Pro:hon, ero on ihan hemmetin huomattava jo nopeamman prosessorin myötä, mukaan lukien lisänäppiksen liittämisen myötä, paremmat kamerat etc. Espanjan naapurini osti vanhan Air kakkoseni vanhan iPad kolmosen tilalle. On se kolmonen vaan niiiiiiiiiiin antiikkinen laite näyttöään myötä... Mikset itse vaihda jo antiikkisia laitteitasi? Miksi muuten pidät erilaisia järjestelmiä, eihän ne toimi keskenään jouhevasti, eli et tunne Applen infrastruktuuria lainkaan.

        Muistikortti? Kortti? Miksi ihmeessä pitäisi olla joku kortti? Apple siirtelee tyylikkäästi tietojaan iLaitteiden kesken langattomassa (omassa suljetussa) verkossaan, eikä mitään muistikortteja kaivata.

        Käyttis? Käyttöjärjestelmä on Applen omansa, kaikki eivät sitä osaa. Jos tykkää androidien tiedostonhallinnasta (joka on sinällään ihan OK), viittaa se enempi PC-koneisiin. Ainakaan mulla ei ole tarve siirrellä titojani "kavereiden" kesken, joten ei se minua haittaa.

        Sinulla on kaikkea sikin sokin? Vanhaa ja vielä vanhempaa. Ei ole ihme, että purnaat. Lompakko? Se määrittelee hankintoja. Jostakin syystä nuoret suosii osamaksua, syy, jota en mitenkään ymmärrä. Jos joku haluaisi neuvoa, provokaattorit iskee heti? Ilmeisesti muille, kuin Apple käyttäjillr ihan normaalia?


      • LaksatiiviLasse
        Asdfghjklöäo kirjoitti:

        Juuri se ensimmäinen APPLEN JULKAISEMA iPad minulla on myös. Ostin sen ennen kuin se oli virallisesti tuotu Suomeen. Päivityksiä ei ole saanut enää, on lähinnä säilytetty muinaismuistona, kuin myös se 2008 julkaistu iPhone. Toimivia ovat, vaikka joku sanoi iLaitteiden olevan lyhytikäisiä.

        Tätä en mitenkään ymmärrä, mollaat alati iPhonea ja samalla käytät itse iankaikkisen vanhaa iPad kolmosta? Ilmeisesti vertaat iLaitteita koko ajan omaan museo Padiisi? Et taida tietää iLaitteiden kehityksestä tuon taivaallista, katselet vain speksejä. Vaihdoin iPad Air2 uuteen iPad Pro:hon, ero on ihan hemmetin huomattava jo nopeamman prosessorin myötä, mukaan lukien lisänäppiksen liittämisen myötä, paremmat kamerat etc. Espanjan naapurini osti vanhan Air kakkoseni vanhan iPad kolmosen tilalle. On se kolmonen vaan niiiiiiiiiiin antiikkinen laite näyttöään myötä... Mikset itse vaihda jo antiikkisia laitteitasi? Miksi muuten pidät erilaisia järjestelmiä, eihän ne toimi keskenään jouhevasti, eli et tunne Applen infrastruktuuria lainkaan.

        Muistikortti? Kortti? Miksi ihmeessä pitäisi olla joku kortti? Apple siirtelee tyylikkäästi tietojaan iLaitteiden kesken langattomassa (omassa suljetussa) verkossaan, eikä mitään muistikortteja kaivata.

        Käyttis? Käyttöjärjestelmä on Applen omansa, kaikki eivät sitä osaa. Jos tykkää androidien tiedostonhallinnasta (joka on sinällään ihan OK), viittaa se enempi PC-koneisiin. Ainakaan mulla ei ole tarve siirrellä titojani "kavereiden" kesken, joten ei se minua haittaa.

        Sinulla on kaikkea sikin sokin? Vanhaa ja vielä vanhempaa. Ei ole ihme, että purnaat. Lompakko? Se määrittelee hankintoja. Jostakin syystä nuoret suosii osamaksua, syy, jota en mitenkään ymmärrä. Jos joku haluaisi neuvoa, provokaattorit iskee heti? Ilmeisesti muille, kuin Apple käyttäjillr ihan normaalia?

        Lue linkk, ensimmäinen iPhone on kylläkin 1998 julkaistu eikä 2008 kuten väität, ipad ei prototyypistä päässyt myyntiin joten tuskin omistat sitäkään.

        Minä en ainakaan ole ilaitteiden ikinä sanonut olevan lyhytikäisiä päivitysten saatavuudessa enkä ole missään mollannut iphonea, puutteista saa ja pitää kertoa eikä salailla kuten sinä näköjään haluat tehdä.
        Miksi sinä et osta ipad kolmostani kolmenna tonnilla, se on halpa ja mitä kalliimpi, sen parempi, näinhän sinä sanoit.

        En osta Macciä koska siinä niitä typeriä ratkaisuja vasta onkin, edes kiintolevyä et voi vaihtaa kuten Windows tai Linux pc koneisiin.
        Tietokonetta en käytä ipadiini vaikka itunesilla se toimiikin kuten Macillä, eli yhtä huonosti, kaikkeen musiikin siirtoonkin tarvii itunesin ja koska ei muistikortteja edes saa niin musiikin kuuntelun voi ios laitteilla unohtaa, tila ei riitä, ei edes vaikka maksaisi itsensä kipeäksi ylihintaisesta tonnin puhelimesta maksimi tallennustilalla.

        Kerrohan kuinka tyylikkäästi saat siirrettyä iphoneen musiikin vaikka muistikortilta?
        Kuinka saat ulos vaikka tallennetut radio-ohjelmat?

        Sinulla taitaa olla ilasit syvällä päässä etkä näe muissa hyviä puolia, kaikki muu on huonoa kunnes ne tulee iphoneen, tämä on nähty.
        Olet siis puolueellinen ja kaikki omistamasi on parasta, minä taas olen puolueeton elektroniikan massakuluttaja joka tietää laitteista.


      • Asdfghjklöäo
        LaksatiiviLasse kirjoitti:

        Lue linkk, ensimmäinen iPhone on kylläkin 1998 julkaistu eikä 2008 kuten väität, ipad ei prototyypistä päässyt myyntiin joten tuskin omistat sitäkään.

        Minä en ainakaan ole ilaitteiden ikinä sanonut olevan lyhytikäisiä päivitysten saatavuudessa enkä ole missään mollannut iphonea, puutteista saa ja pitää kertoa eikä salailla kuten sinä näköjään haluat tehdä.
        Miksi sinä et osta ipad kolmostani kolmenna tonnilla, se on halpa ja mitä kalliimpi, sen parempi, näinhän sinä sanoit.

        En osta Macciä koska siinä niitä typeriä ratkaisuja vasta onkin, edes kiintolevyä et voi vaihtaa kuten Windows tai Linux pc koneisiin.
        Tietokonetta en käytä ipadiini vaikka itunesilla se toimiikin kuten Macillä, eli yhtä huonosti, kaikkeen musiikin siirtoonkin tarvii itunesin ja koska ei muistikortteja edes saa niin musiikin kuuntelun voi ios laitteilla unohtaa, tila ei riitä, ei edes vaikka maksaisi itsensä kipeäksi ylihintaisesta tonnin puhelimesta maksimi tallennustilalla.

        Kerrohan kuinka tyylikkäästi saat siirrettyä iphoneen musiikin vaikka muistikortilta?
        Kuinka saat ulos vaikka tallennetut radio-ohjelmat?

        Sinulla taitaa olla ilasit syvällä päässä etkä näe muissa hyviä puolia, kaikki muu on huonoa kunnes ne tulee iphoneen, tämä on nähty.
        Olet siis puolueellinen ja kaikki omistamasi on parasta, minä taas olen puolueeton elektroniikan massakuluttaja joka tietää laitteista.

        Luetun ymmärtäminen? Olen kertonut jo kahteen kertaan: MINULLA ON ENSIMMÄISET S-U-O-M-E-S-S-A JULKAISTUT iPhone ja iPadit!!

        Menikö nyt jakeluun?

        Muistikortilta musiikin siirto? Applen laitteissa musiikki siirtyy langattomasti näin halutessani. En tallenna mitään suuriä määriä kannettaville laitteilleni musiikkikappaleita, koko kirjastoni on tallessa pilvessä.

        Puoluellinen, tottakai, näinhän sinäkin olet. Kehut sekasikiölaitteittasi kaiken aikaa samalla moittien Applea. En ymmärrä, miksi ylipäätään pidät mitään iPad kolmosta, jos se on niin hemmetin huono?

        Kuulehan juntti, nauti sinä omista hienoista laitteistasi, minä nautin näistä paskaakin paskemmista Appleista, saamme olla kukin tahollamme tyytyväisiä. Eipä silti, luonteesi on olla ikuinen valittaja, jolla ei ole koskaan mikään hyvin. Miespuolinen Aina Inkeri Ankeinen....


      • LaksatiiviLasse

        Kyllä minä sen ihan oikein lukiin, silti sinulla ei ole ensimmäistä iphonea eikä ipadia vaikka niin väität olevan, sanojesi mkaan vaikka uusin iphone olisi uusin mall olisi ensimmäinen malli jos se olisi ainoa joka julkaistaan Suomessa.
        Eli kaikki applen luurin ostavat omistaa siis jossakin vaiheessa kaikkien ensimmäisen iphonen, hienoa logiikkaa.

        Eli ei siis olekaan kovin kätevää ja tyylikkääsi ei siirry musiikki.
        Onhan se mahdollista siirtää langattomasti musiikki kuunteluun vaikka muistitikulta mutta se on kaukana kätevyydestä.
        Et vastannut siihen kuinka saat iphonesta ulos vaikkapa tallennetut tunein radio ohjelmat?

        Minä en ole puolueellinen, en ole moittinut applea huonoksi, valehtelet siis jälleen, olen sanonut että siinä on huonoja puolia ja naurettavaa ylihintaa ominaisuuksiin nähden.
        Miksi et osta sitä ipadiäni 3000€, hyvä se on kun on noin hintavakin.

        Älä sinä ala siinä muita nimittelemään yhtään, pellehän sinä K taidat itse olla.


      • Asdfghjklöäo
        LaksatiiviLasse kirjoitti:

        Kyllä minä sen ihan oikein lukiin, silti sinulla ei ole ensimmäistä iphonea eikä ipadia vaikka niin väität olevan, sanojesi mkaan vaikka uusin iphone olisi uusin mall olisi ensimmäinen malli jos se olisi ainoa joka julkaistaan Suomessa.
        Eli kaikki applen luurin ostavat omistaa siis jossakin vaiheessa kaikkien ensimmäisen iphonen, hienoa logiikkaa.

        Eli ei siis olekaan kovin kätevää ja tyylikkääsi ei siirry musiikki.
        Onhan se mahdollista siirtää langattomasti musiikki kuunteluun vaikka muistitikulta mutta se on kaukana kätevyydestä.
        Et vastannut siihen kuinka saat iphonesta ulos vaikkapa tallennetut tunein radio ohjelmat?

        Minä en ole puolueellinen, en ole moittinut applea huonoksi, valehtelet siis jälleen, olen sanonut että siinä on huonoja puolia ja naurettavaa ylihintaa ominaisuuksiin nähden.
        Miksi et osta sitä ipadiäni 3000€, hyvä se on kun on noin hintavakin.

        Älä sinä ala siinä muita nimittelemään yhtään, pellehän sinä K taidat itse olla.

        Voi v-ttu! Juntti mikä juntti!! Niiiin juntti että.....


      • LaksatiiviLasse
        Asdfghjklöäo kirjoitti:

        Voi v-ttu! Juntti mikä juntti!! Niiiin juntti että.....

        Nauratti taas kun tuli Aina Inkeri Ankeinen, juuri kuten tällä palstalla nuo sun jutut, eiiii, mikään uusi ei ole hyvää, eiiiii.....


      • Asdfghjklöäo
        LaksatiiviLasse kirjoitti:

        Nauratti taas kun tuli Aina Inkeri Ankeinen, juuri kuten tällä palstalla nuo sun jutut, eiiii, mikään uusi ei ole hyvää, eiiiii.....

        Niin, sinähän ole se miespuolinen Aina Inkeri Ankeinen, mikään ei saa muuttua. Muistikortti, yli viisivuotias iPad kolmonen, ikivanha android, Nokia Lumia... Näin se menee. Hiljaa!!!!!


      • Vitsinvitsinhitsi
        Asdfghjklöäo kirjoitti:

        Niin, sinähän ole se miespuolinen Aina Inkeri Ankeinen, mikään ei saa muuttua. Muistikortti, yli viisivuotias iPad kolmonen, ikivanha android, Nokia Lumia... Näin se menee. Hiljaa!!!!!

        Niimpä. Mikä kumma tekee sekalaisista museolaitteista niin paljon paremman, kuin kehittynyt nykyaikainen laite?

        Joskus tuntuu, etteivät palstan vakiotrollit ole koskaan edes nähneet nykyaikaista Applelaitetta, on niissä vaan sellaisia hienouksia, mitä muilla ei ole.

        Siltikin tuokin sama naama trollaa täällä kaiken aikaa kehuen omia museovehkeitään. Onkohan sillä "nekin" vehkeet museikäisiä? Ei sillä ainakaan yläpää pelaa, alapäästäkään en olis ihan varma.:) Vitsi vitsi. Hiljaa!!


      • Vitsinvitsinnhitsi

        Kukaan ei ei ole sellaistakaan väittänyt, harhaluuloa ja valehtelua havaittavissa edelleen.
        Parempaa ominaisuuksiltaan tosin monikin puhelin on verrattuna iphoneen.
        Sinä olet muuten yksi palstan vakio trolleista, missään en ole trollannut, puhun vain faktaa.
        Varmaan joku yläasteikäinen trolli olet, ei tuo aikuiselta kuulosta.


      • KukaOletNyt
        Vitsinvitsinnhitsi kirjoitti:

        Kukaan ei ei ole sellaistakaan väittänyt, harhaluuloa ja valehtelua havaittavissa edelleen.
        Parempaa ominaisuuksiltaan tosin monikin puhelin on verrattuna iphoneen.
        Sinä olet muuten yksi palstan vakio trolleista, missään en ole trollannut, puhun vain faktaa.
        Varmaan joku yläasteikäinen trolli olet, ei tuo aikuiselta kuulosta.

        Kuka olet? Käytät toisen nimimerkkiä. Eikös tuo ole valehtelua pahimmillaan? Nimimerkkisi vaihtuu koko ajan.


    • maurialainen

      Sus siunatkoon Minne tämän järjettömyyden tiet johtavat?

    • Huomaaja-

      " Vitsinvitsinhitsi
      19.2.2017 18:28
      Asdfghjklöäo kirjoitti:
      Niin, sinähän ole se miespuolinen Aina Inkeri Ankeinen, mikään ei saa muuttua. Muistikortti, yli viisivuotias iPad kolmonen, ikivanha android, Nokia Lumia... Näin se menee. Hiljaa!!!!!
      Näytä lisää
      Niimpä. Mikä kumma tekee sekalaisista museolaitteista niin paljon paremman, kuin kehittynyt nykyaikainen laite?

      Joskus tuntuu, etteivät palstan vakiotrollit ole koskaan edes nähneet nykyaikaista Applelaitetta, on niissä vaan sellaisia hienouksia, mitä muilla ei ole.

      Siltikin tuokin sama naama trollaa täällä kaiken aikaa kehuen omia museovehkeitään. Onkohan sillä "nekin" vehkeet museikäisiä? Ei sillä ainakaan yläpää pelaa, alapäästäkään en olis ihan varma.:) Vitsi vitsi. Hiljaa!!
      KommentoiIlmiannaJaa
      Vitsinvitsinnhitsi
      19.2.2017 18:42
      Kukaan ei ei ole sellaistakaan väittänyt, harhaluuloa ja valehtelua havaittavissa edelleen.
      Parempaa ominaisuuksiltaan tosin monikin puhelin on verrattuna iphoneen.
      Sinä olet muuten yksi palstan vakio trolleista, missään en ole trollannut, puhun vain faktaa.
      Varmaan joku yläasteikäinen trolli olet, ei tuo aikuiselta kuulosta.
      KommentoiIlmiannaJaa

      Tässä malliesimerkki lateksin trollauksesta. Hän vastaa toiselle kirjoittajalle toisen kirjoittajan samalla nimimerkillä. Tällainen "herra" haluaisi palstan "luotsiksi"? Ei kai tuollainen iidiioott siihen kykene?

      • krampus-

        ”Päästä kalifiksi kalifin paikalle” ;---


      • LasseLaksatiivi

        Ja harhaluuloisuus sinulla senkuin pahenee, luulet siis että minä yksin keksustelisin eri nimimerkeillä, hohhoijakkaa.


      • Huomaaja-
        LasseLaksatiivi kirjoitti:

        Ja harhaluuloisuus sinulla senkuin pahenee, luulet siis että minä yksin keksustelisin eri nimimerkeillä, hohhoijakkaa.

        Juurikin sinä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6519
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4203
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2607
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1548
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe