Panin anoppia saunassa

anopinpanija

Tämä kaikki kuulostaa kliseiseltä, mutta näin oikeasti tapahtui muutama vuosi sitten, kun vaimoni oli viimeisillään raskaana. Meillä oli jo siinä vaiheessa kaksivuotias tyttö, ja koska raskauden loppu oli vaikea, vaimo oli pari viikkoa ennen synnytystä sairaalassa, ihan vaan ”varmuuden vuoksi”. Minun piti käydä ihan normaalisti töissä, ja tytöllä ei ollut hoitopaikkaa, joten toisella puolella maata asunut anoppi soitettiin hätiin auttamaan lapsenhoidossa vaimon sairaalassaolon ajaksi. Minä olin tuolloin noin 35-vuotias ja anoppi noin 65 v, ja stereotypioista poiketen meidän välit olivat aina olleet hyvät ja lämpimät. Vaikka Milja-anoppi olikin jo aika iäkäs, hän oli ikäisekseen ”hyvin säilynyt”: solakka vartalo, kauniit kasvot ja ennen kaikkea nuorekas olemus. Eikä hänen ”arvosanaansa” ainakaan huonontanut se seikka, että hänellä oli isot, arviolta D-kupin rinnat…

No, itse tarinaan. Milja oli ollut kotiapuna vajaan viikon kun perjantai-iltana päätin lämmittää saunan. Otin siinä saunaa lämmitellessä pari olutta ja tarjosin Miljallekin. Ilta oli jo sen verran pitkällä, että tyttö oli jo laitettu nukkumaan (hän nukkui yleensä kuin tukki) ja me aikuiset pääsimme rentoutumaan päivän touhujen jälkeen.

Miljan kanssa yhdessä päätettiin, että minä menen ensin saunaan ja Milja sitten minun jälkeen. Puoliksi vitsinä saunaan poistuessani huikkasin Miljalle, että kyllä selänpesijän paikkakin olisi vapaana… Ne oluet olivat mukavasti nousseet päähän ja kun vaimon raskausongelmien vuoksi olin ollut useita viikkoja ilman pillua, halut olivat kovat ja ehkä siksi estot vähissä. Anoppi huusi vastaukseksi vaan, että ”joo joo…” ja minä menin suihkun kautta saunaan. Olin ollut lauteilla ehkä viitisen minuuttia, kun Milja hämmästyksekseni tuli saunan pukuhuoneen puolelle ja hihkaisi ottavansa vastaan sen selänpesijän paikan, mikäli se vielä vaan on avoinna. Vastasin vain, että tokihan se on avoinna ja veri alkoi välittömästi pakkautua kulliini. Lauteiden siitä nurkasta, jossa yleensä istun – ja jossa silloinkin istuin – on suora näköyhteys lasioven läpi pesuhuoneen ja pukuhuoneen väliselle ovelle ja näin, kuinka Milja tuli pesuhuoneen puolelle, alasti niin kuin nyt saunaan yleensä tullaan. Näin ensimmäistä kertaa hänen rintansa, jotka roikkuivat raskaan näköisinä mutta iän ja koon huomioon ottaen kuitenkin melko ryhdikkään oloisina, ja tuuhean häpykarvoituksen. Aito blondi. Milja ei tuntunut häpeilevän tai peittelevän alastonta vartaloaan millään tavalla, joten ajattelin itsekin, että täysillä mennään....

Lue koko tarina täältä
http://seksifantasiat.runkkareille.com/vieraissa/panin-anoppia-saunassa/

15

25951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miniätki

      Kaikkihan nyt on anoppiaan pannu

      • Anonyymi

        Helpompi löytää sellainen joka ei olis.


    • korvantaka

      Niiiin. Mää oon pannu sunkin anoppias.

    • AnopistaSeksiKaveriksi

      Minulla on 9 vuotta minua vanhempi anoppi
      Hän on saanut vaimoni 16v ikäisenä
      Vaimoni oli Kanarialla kun aikoja sitten eronnut anoppi tuli käymään
      Kiusoittelin anoppia mies jutuilla ja minulla alkoi seistä jonka anoppi pani merkille
      Olin vähän nolona kun hän huomasi seisokin
      Mutta anoppi polvistui eteeni ja otti housuni pois ja alkoi imeä kyrpääni mutta olin kiihkon vallassa ja vein anopin sänkyymme
      Anopin kanssa naitiin koko vaimoni loppuosa
      Olemme edelleen naineet kun on tilaisuus

    • anoppihyvä6

      Olen nainut anoppia monta vuotta....

      • pidättelijäpepe

        Oot hyvä pidätteleen


    • vähänepäilen

      Ei tainnu olla tositarina

    • Anonyymi

      mistä voi lukee koko tarinan ?

      • Anonyymi

        Olen ite nussinut anoppia hänen kotona.isot tissit ja karvainen pillu.ei tarvinnut kauaa touhuta kun spermat lensi märkään pilluun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ite nussinut anoppia hänen kotona.isot tissit ja karvainen pillu.ei tarvinnut kauaa touhuta kun spermat lensi märkään pilluun

        Siinäpä tuli jälleen eunukin päiväuni buuaahaa 😂 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä tuli jälleen eunukin päiväuni buuaahaa 😂 🤣

        Idiootti on taas ollut terävänä,ihan uus kommentti.Vitsi vitsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ite nussinut anoppia hänen kotona.isot tissit ja karvainen pillu.ei tarvinnut kauaa touhuta kun spermat lensi märkään pilluun

        Minun anoppi sheivaa vittunsa sileäksi. Sitä on ihana naida. :)


    • Anonyymi

      oltiin appivanhempien mökillä olin silloin 25v oltiin oltu naimisissa muutama kuukaus appiukon piti lähteä töihin ja vaimonkin työt alkoi maanantaina minulla oli vielä viikkolomaa jäljellä
      anoppi oli aina ollut kotiäiti anoppi rakensi kasvihuonetta ja sanoin että voisin auttaa siinä loppuloman
      appiukko oli tyytyväinen kun ei tarvinnut osallistua vaimon mielipide jäi epäselväksi kun oltiin aiemmin uimassa niin anoppi otti aurinkoa ja näin sen uimapuvun jalkovälin olevan märän ajattelin että pissa on vähän lirahtanut pelasin jalkapalloa tennistä ja tulkapalloa olin hyvässä kunnossa kun jäätiin kaksin ja sunnuntaina kasailin kejikkoja kasvohuoneeseen tarvitsin anopin apua anopilla oli valkonen olkapaita päällä ja shortsit sen tissit melkeen näky läpi ensialkuun oli vaikee keskittyä työhön mutta sitten anopin tissit unohtu sanoin anopille että jos olen ahkera saan rungon kokoon tänään anoppi sano onhan meillä koko viikko aikaa kävin syömässä ja jatkoin töitä näin että saunan piipusta alko tulla savua ajattelin että anoppi palkitsee minut saunalla kun runko oli koottu menin mökille ja anoppi kehu lämmittäneensä meille saunan en heti ymmärtänyt mutta kun lähdin saunaan anoppi tuli mukaan riisu ensin ja meni pesuhuoneeseen mietin hetken ja ajattelin on mentävä heti mukaan ette pidä ujona katselin anoppia suihkussa ja mulla alko seisoon oli jotenkin himottavan näkönen kypsä nainen 45v tissit ei vielä roikkunut eikä vatsa anoppi sano tullaampas sieltä reippaana ja meni löylyyn minä menin suihkuun ja saunaan anoppi sano että on tyttärellä käynyt säkä kun on noin komeen miehen saanut jakomee on toikin minä sanoin olispa vaimo yhtä hyvän näkönen sinun ikäsenä sitten heitin löylyä ja ajattelin mitenköhän tästä tilanteesta pääsis pois en halunnu pettää vaimoa mutta anoppi oli päättänyt toisin pesuhuoneessa se halus pestä mun selän ja käsi meni kalulle ja sano pesevänsä sen palkkioksi työstä pesu oli niin perusteellinen että meinasin laueta sitten vastavuoroisesti pesin anopin selän en pessy tissejä enkä pillua lähdettiin mökille ja siellä anoppi kävi suorastaan päälle ja vaati että otan sen appiukko oli kuulemma laiminlyönyt sitä jo vuosia ajattelin että helpommalla pääsen kun alan heti touhuumaan saa se kuitenkin tahtonsa läpi me pantiin ja leikittiin 5 päivää ja kasvihuone ei meinannu valmistua tein töitä aina aamupäivät kun anoppi oli vielä rauhallinenkun vaimo ja appiukko tuli perjantain mökille kaikki oli tyytyväisiäappiukko siitä että kasvihuone oli valmis vaimo siitä että nähtiin taas anoppi muuten vaan ja vaati että aina kun on mahdollisuus naisin sitä ja minä että vaimo ei epäilly mitään

    • Anonyymi

      Tositarina meidän "Emmasta" toissakeväältä. Emma (tuolloin 17v) on vihdoinkin löytänyt löytänyt itselleen poikaystävän ja on parin viime viikon aikana tuonut tämän komean pitkän lentopalloilijan näytille minulle äidilleen. Äitikin on tykästynyt reippaaseen pitkään urheilulliseen parikymppiseen poikaan.

      On kevät ja kysyn nuorelta parilta, lähtisivätkö he mökille auttamaan mökin kevättalkoissa. Kaikenlaista pientä askaretta mitä nyt mökillä riittää talven jäljiltä, laiturin laittoa, haravointia, risujen keräämistä jne jne. Saan nuoresta parista apuvoimia, niin ei tarvitse ihan kaikkea yksin tehdä.

      Päivä siinä puuhasteltiin ja saatiin ihan hyvin hommia valmiiksi. Ajatelin, että laitetaan sauna lämpiämään ja saadaan päivän hiet pestyä pois, olin varautunut pyyhkeillä jo kaupungista lähtiessämme. Nuoret vähän ujoina vastasivat "joo" saunakutsuun. Lähdin "Emman" kanssa saunalle ja huutelin pojalle, että tulehan sinä kohta perästä. Lupasi tulla kohta, kun saa lehtikuorman vietyä tunkiolla.

      Riisuimme Emman kanssa vaatteet ja kävimme lauteille. Emma vähän nolona, kun olin kutsunut pojankin mukaan saunaan, kun heidän suhde kuitenkin ihan vielä alkutekijöissään. Noh meillä aina saunottu perhepiirissä avoimesti, ketä nyt sitten mukana olikaan. Emma laittoi jalkojaan tiukasti ristiin ja levitteli pitkiä hiuksiaan rintojensa suojaksi. Hetken kuluttua pukuhuoneen ovesta tuli Jani, 190cm vartta, mielummin ehkä roteva kuin normaalipainoinen. Tuli reippaasti sisään niin kuin olis kotonaan saunaan saapunut. Lauteilla odotteli kaksi vähän lyhyempää 165 cm naikkosta arvostelemassa uutta saunojaa. Meneppä Emma näyttämään miten saadaan pesuvedet tehtyä, ettei kaupungin poika polta itseään kuumavesisäiliön kanssa. Emma laskeutui lauteilta ja sekoitteli Janille kylmää ja kuumaa vettä sopivassa suhteessa. Jani nautti silmillään, kun Emma pyllisteli ja sekoitteli vesiä siinä nenänsä alla. Olisinhan minä tästä ehkä itsekin selvinnyt, kun mökkisaunassa tehnyt tätä jokainen kesä itsekin mutta kiitokset nyt avusta kuitenkin, tokaisi Jani. Alastomana pyörinyt vesiensekoittaja sai sekoitettua Janin verenkierronkin ja veri alkoi pakkautumaan nuoren miehen puolijäykkään munaan. Jani ei pystynyt hillitsemään itseään, kädet eivät enää riittäneet peittämään ja väkisin Janin veri pakkautui ja esiin työntyi sentti kerrallaan nuoren miehen elin. Emma ei tiennyt myöskään mihin katsoa mutta ei voinut olla huomaamatta Janin kasvavaa penistä. Eihän tuo nyt mikään jättiläinen ollut mutta hyvää teki minulle 5v sitten eronneelle aikuiselle naisellekin katsella tuollaista. Sanoin Janille, että ei tuota tarvitse hävetä, että istuu ihan rennosti vaan ja nojaa lauteen selkänojaan. Jani otti kädet pois sylistään ja nojasi selkänojaan. Janin pulssin pystyi näkemään pystyssä sojottavasta munasta. Jokainen sydämenlyönti toi verta lisää ja millin kerrallaan mittaa. Sen enempää ajattelematta tartuin Janin kaluun ja vedin esinahkaa taakse, että mansikka pääsi näkyviin nahkahupun alta. Jani meni ihan sekaisin ja tarttui ranteeseeni ja yhdessä teimme muutaman vetoliikkeen ja sitten Jani palautti käteni syliini.

    • Anonyymi

      Jatkoa ,,,,,


      Älä Emma pelkää, tämä on ihan normaalia tällaisille nuorille pojille, rauhoittelin Emman. Otin Emman käden ja siirsin sen Janin mansikalle. Emmalla ei ennemmin minun tietääkseni ainakaan ole ollut poikaystäviä ja hänellä taisi olla jotain uutta ja ihmeellistä käsissään. Heitettiin pari kertaa löylyä ja koitettiin jutella jotain puoliväkinäisesti.
      Oli aika lähteä peseytymään. Janissa on pinta-alaa sen verran, että voisimme laittaa pesuhommat puoliksi. Emma kiipesi jakkaralle seisomaan ja aloitti ylhäältä ja minä sitten vuorostasi lähdin varpaista ylöspäin. Pääsimme urakkamme loppuun ja kohtasimme puolivälissä. Pohdimme, että kummalle kuuluu pestä tämä täyteen mittaan noussut muna. Teimme tasapelin ja opetin Emmalle miten poikien pippeli pestään, jos joskus muulloinkin joutuu pesuhommiin. Tästä vaan varresta tukeva ota ja tämä nahkan voi vetää ihan taakse ja tähän päähän mansikkaan riittää ihan hellä käsinpesu. Emma otti napakan puristusotteen ja teki työtä keskettyä. Sormet ei ihan riittänyt ympäri mutta eihän se mitään haittaa.
      Jani aloitti sitten vuorostaan Emman pesemisen ja minä aloitin hinkkaamaan itseäni. Emma edelleeen jakkaralla seisten ja minä lattialla. Emmalla ei ollut enää mitään piiloteltavaa ja pyöri jakkaralle seisten kuin mallinukke. Sievät sopivat rinnat tulivat pestyä ja pakarat myös.
      Jani pusersi pesusienestä saippuat kädelleen ja käsi päätyi Emman haaroväliin ja Emma teki tilaa kädelle ottaen pienen sivuaskeleen. Opastin vierestä lattialta, että alapäähän riittää myös hellä pesu. Tais Jani tietää mitä oli pesemässä. Jani oli selvästi siirtynyt jo pidemmälle ja sormetti Emmaa kokeillen mitä löytyy peremmältä. Emma alkoi olla jo sulaa vahaa Janin käsittelyssä ja nosti kädet ylös kuin pikkulapsi, että ota minut syliin. Jania ei tarvinnut useasti pyydellä vaan nosti kevyesti tytön syliinsä jakkaralta. Emma roikkui Janin kaulassa ja Jani laittoi kätensä Emman polvitaipeiden takaa. Emma Janin sylissä pimpsa levällään ja Jani toisella kädellään kokeili montako sormea tänne voi laittaa, Yksi meni helposti mutta kaksi sai Emman huokaisemaan ja kiipeämään sormia pakoon ylöspäin. Kaikki me saunassa olevat tiesimme , mikä on seuraava siirto ja mihin tämän johtaa. Jani tarttui munaansa toisella kädellään ja ohjaa Emman pimpsalle mansikkaansa. Mansikka käy antamassa pusun pimpsalle ja yrittää päästä sisään. ”Odottakaapas hetki”, komennan nuorta paria. Otan palasaippuan ja hieron sitä muutaman kierroksen käsiini ja hieron saippuaa mansikkaan ja Emman pimpsaan. Otan tiukan puristusotteen munanvarresta ja puristan mansikkaan kunnon paineet. Jani kohentaa vielä otettaan Emmasta ja laskee Emmaa alaspäin. Ohjaan mansikan pimpsalle. Mansikka on kuin jäänmurtaja ahtojäässä ja yrittää päästä eteenpäin. Paineen alla pimpsa antaa periksi ja Emman sätkii potkii mutta jokainen potku upottaa mansikkaa syvemmälle. Jani nostaa Emmaa uudestaan ylöspäin ja valuttaa tyttöä alas uudestaan. Emman ilme näyttä kärsivältä mutta Jani ei sitä näe vaan nostelee tyttöä ylös-alas. Tiukkaa on niin kuin ekoilla kerroilla pitääkin olla ja Jania se ei harmita. Jani päästää Emman alas, joka menee halaamaan omaan äitiänsä samantien. Harvoin äiti on varmaan ollut tällaisessa tilanteessa auttamassa oman tyttärensä astuttamisessa. Nyt se on ohi, huokaan Emman korvaan. Emmaa on ahdistanut kun kaikki muut kaverinsa ovat jo siirtyneet teineistä aikuisiksi ja antaneet neitsyytensä. Jani ei saanut vielä tarpeekseen vaan ohjaa Emman kontilleen jakkaran päälle ja tarttuu tukevasti lanteista. Taas jäänmurtaja laittaa täyden höyryn päälle ja työntyy puoliväkisin sisään. Jani ottaa selvästi ohjat käsiinsä ja nai nuoruuden raivolla. Emma on selvästi antavana osapuolena ja Jani laukeaa Emman selälle. Munan varsi on selvästi veressä ja verta valuu Emman reisiä alaspäin. Emma on nyt nainen.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe