Devoit puolustaa Raamattua

Totuusesille

Hän pitää sitä totuutena. Teuvo sen sijaan pitää suurta osaa Raamatun Uudesta Testamentista valheena.

135

779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olinoikeassa

      Devoit OLI oikeassa:

      Devoit
      22.12.2008 6:41
      Tiedän monia itsemurhia, sen seurauksena kun vl-vanhemmat ovat hylänneet lapsensa. Halu olisi
      kertoa eraskin traaginen tapaus jossa alaikäinen sisaruspari teki yhdessä itsemurhan, kun olivat saaneet tietää, ettei kotiin enää ole asiaa.
      Mutta en kerro, koska en halua mässäillä näillä surullisilla tapauksilla.

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/6626425/jopa-itsemurhia-tiedan

      • LoistavaaTeuvo

        Nyt rakastan Teuvon mässäilyä.


      • ÄläDevoitiasyytä

        Koko Ruukki ja maakunta laajasti tuosta tapauksesta puhui, ilmeisesti ovat lähisukua sinulle kun noin sapettaa.

        Ruukkilainen


      • Samaaolenepäillyt

        On sanonta: Se Koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Joten Devoitin vainolaisen lähisukuun ilmeisesti osui. Voimme päätellä että Devoitin vainolaisen sukunimen alkukirjain on aakkosten häntäpäästä... X,Y,Z...


      • Eienääälähdä

        Veikkaan Y,tä?


      • rikosilmoitus

        Voit joutua vastaamaan teoistasi


      • VesajaYrjönäkee

        Traaginen oli tapaus.


      • Paikkakuntalainenxx
        ÄläDevoitiasyytä kirjoitti:

        Koko Ruukki ja maakunta laajasti tuosta tapauksesta puhui, ilmeisesti ovat lähisukua sinulle kun noin sapettaa.

        Ruukkilainen

        Totta kai pienellä paikkakunnalla asiasta puhuttiin, mutta nimimerkki "Devoitin" netissä esittämiä väitteitä en ole kuullut mistään muualta.???


    • Todellakinon

      Siinä on heillä valtava ero!

    • Niinteenminäkin

      Mehän tunnemme hänet, joka on sanonut: -- Minun on kosto, minä olen maksava,

    • Jumalaonhyvä

      Jumala, ole minulle armollinen, ole minulle armollinen; sillä sinuun minun sieluni turvaa. Minä turvaan sinun siipiesi suojaan, kunnes onnettomuudet ovat ohitse.

    • Jumalaonhyvä

      Jumala, ole minulle armollinen, sillä ihmiset minua polkevat, joka päivä he sotivat minua vastaan, ahdistavat minua.

    • Jumalaonhyvä

      Mutta minä veisaan sinun väkevyydestäsi ja riemuitsen aamulla sinun armostasi, sillä sinä olet minun linnani ja pakopaikkani minun hätäni päivänä.

      • OlenTeuvo

        Helvetin helvetti


    • Zemiä

      Zemiä Devoit!

      • TeenRikosilmoituksen

        Oikeudessa tavataan, helvetti soikoon!


      • Kerrohanmulle
        TeenRikosilmoituksen kirjoitti:

        Oikeudessa tavataan, helvetti soikoon!

        Joo tee vaan. Mutta mistä?


    • Teuvoonväärässä

      Teuvo on väärässä koko raamattu on huijjausta ei vain puolet.

      • Kerrolisää

        Kerro lisää.


      • Luulis.tuon.tajuavan
        Kerrolisää kirjoitti:

        Kerro lisää.

        Eikö mene jakeluun jos joku sanoo, että koko raamattu on huijausta, niin se tarkoittaa, että KOKO RAAMATTU ON HUIJAUSTA!!!


    • Jumalaonhyvä

      Sillä sinun armosi on parempi kuin elämä, minun huuleni ylistäkööt sinua.

    • Jumalaonhyvä

      Kiitetty olkoon Jumala, joka ei hyljännyt minun rukoustani eikä ottanut minulta pois armoansa.

    • Jumalaonhyvä

      Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi; Herra antaa armon ja kunnian, ei hän kiellä hyvää niiltä, jotka nuhteettomasti vaeltavat.

    • Jumalaonhyvä

      Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi: Herra antaa armon ja kunnian: ei hän anna hurskailta mitään hyvää puuttua.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Kerrotaanko haudassa sinun armostasi, manalassa sinun uskollisuudestasi?

    • Jumalanonarmojatuomio

      Joka viisas on, se ottakoon näistä vaarin ja ajatelkoon Herran armotekoja.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Hän on säätänyt ihmeellisten tekojensa muiston; armollinen ja laupias on Herra.

    • JeesusonihanaHerra

      Minä sanon: ikiajoiksi on armo rakennettu, sinä olet perustanut uskollisuutesi taivaisiin.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Herra, sinun laupiutes ulottuu niin leviältä kuin taivas on, ja sinun totuutes niin avaralta kuin pilvet juoksevat.

      • Armojatuomio.onJumalan

        Kaikki Herran tiet ovat hyvyys ja totuus niille, jotka hänen liittonsa ja todistuksensa pitävät.


      • Siitä.onkinkysymys
        Armojatuomio.onJumalan kirjoitti:

        Kaikki Herran tiet ovat hyvyys ja totuus niille, jotka hänen liittonsa ja todistuksensa pitävät.

        Pidätkö sinä?


      • Ei.epäilystäkään
        Siitä.onkinkysymys kirjoitti:

        Pidätkö sinä?

        Miksipä en!


    • Totuus.esiin.Devoit

      Mustilla kissoillako puolustat sitä?

      • TekninenTestaus

        Löytyykö totuus iisalmesta?


      • Totuudesta.tinkimättä
        TekninenTestaus kirjoitti:

        Löytyykö totuus iisalmesta?

        En tiedä löytyykö Iisalmesta, mutta Devoitilta löytyy:)

        LUKEKAA TEUVO SUNIN KIRJA

        Devout

        5.3.2007 10:55
        Kirjaa on parjattu raivokkaasti, syystä siitä, että siellä on paljastettu paljon vääryyksiä, alkaen siitä, kun piispa pötki pakoon, tarkastukseen kuuluvalta seurakunnan kyselytunnilta, kun näki Sunin olevan paikalla..

        Kirja tuo esille "rautalankamallina" Raamatun Totuuden, asettaen Raamatun ja vain Raamatun, yli kaiken.

        Lukekekaa, mitä kaikkea kätkeekään sisäänsä, tämä rauhalliseksi luultu havumetsien maa!


      • Täsmennys

        Tämä nimimerkki Devout on siis nykyään Devoit, tosin sitäkään nimimerkkiä hän ei enää kehtaa käyttää, vaan räkyttää puskista, sadoilla eri nimimerkeillä.


      • YrjöVesanaIisolmu

        Niinhän sinä ja Teuvo teette.


      • Laskento
        Täsmennys kirjoitti:

        Tämä nimimerkki Devout on siis nykyään Devoit, tosin sitäkään nimimerkkiä hän ei enää kehtaa käyttää, vaan räkyttää puskista, sadoilla eri nimimerkeillä.

        Sadoilla? Miten olet ne laskenut? Monellako nimimerkillä olet itse kirjoittanut? Tuhansilla varmaankin.


    • Jumalanonarmojatuomio

      Jumalattomalla on monta vitsausta; mutta joka Herraan toivoo, hänen hyvyys ympäri piirittää.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Olkoon sinun laupiutes, Herra, meidän päällämme, niinkuin me sinuun uskallamme!

    • Jumalanonarmojatuomio

      En minä salaa vanhurskauttas sydämessäni: minä puhun sinun totuudestas ja autuudestas: en minä peitä laupiuttas ja vakuuttas suuressa seurakunnassa.

    • Jumalaanvoiluottaa

      Päivällä on Herra luvannut hyvyytensä, ja yöllä minä hänelle veisaan, ja rukoilen elämäni Jumalaa.

    • Jumalaanvoiluottaa

      Anna kasvos paistaa palvelias päälle: auta minua laupiutes kautta.

    • Jumalaanvoiluottaa

      Jumala, ole minulle armollinen, ole minulle armollinen; sillä sinuun minun sieluni uskaltaa, ja sinun siipeis varjon alle minä turvaan siihenasti, että ahdistukset ohitse käyvät.

    • Jeesuspelastaanyt

      Sillä sinun hyvyytes on suuri minussa, ja sinä olet pelastanut sieluni syvimmästä helvetistä.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra, osoita meille armos, ja sinun autuutes anna meille.

    • Niinsevaanonpi

      He edustavat aivan eri tahoja.

      • Ihmettelensyvästi

        Se on kyllä huomattu! Teuvon lähtökohta on se, että Raamattu on suurelta osin valhetta!


    • Jeesusarmahtaa

      Kun minä ajattelen: "Minun jalkani horjuu", niin sinun armosi, Herra, minua tukee.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja armollinen, sangen laupias kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat.

    • Jeesusarmahtaa

      Minä säilytän armoni hänelle iankaikkisesti, ja minun liittoni hänen kanssaan on luja.

    • Jeesusarmahtaa

      mutta armoani en minä ota häneltä pois enkä vilpistele uskollisuudestani.

      • Herra.armahtaa

        Kiitetty olkoon Jumala, joka ei hylkää rukoustani, eikä käännä laupiuttansa pois minusta!


    • Jeesusarmahtaa

      Ravitse aamulla meitä armollasi, suo meille iloa ja riemua kaikkina päivinämme.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Herran armo pysyy ijankaikkisesta ijankaikkiseen, hänen pelkääväistensä päälle, ja hänen vanhurskautensa lasten lapsiin,

      • Sepän.sälli

        Iitin Tiltu oli viidentoista, kun pääsi se rippikoulusta. Sulhasia tuli sille ympäri maata, ja pastorin poika oli Oulusta.


    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Noa löysi armon Herran edessä.

      • Se.oli.Noa.se

        Mut Noakia sillä kertaa vaivas humala,
        vaan eipä tuota huomannutkaan Ukko Jumala.
        Ja Noak alkoi lempeästi luojaa kääntämään,
        ja pyysi ensi virheen tähden häntä säästämään.
        Niin ukko neuvoi Noakille laivan itselleen,
        ja yltäkyllin sapuskoita sinne perheelleen.
        Ja sisältä ja päältä käski arkin tervata,
        ja matkalaiset joka päivä kirjaan merkata.


    • Jeesusarmahtaa

      Katso, sinun palvelias on löytänyt armon sinun edessäs, sinä olet tehnyt sinun laupeutes suureksi, jonkas minulle osotit, pelastaakses minun sieluani: en taida minä pelastaa minuani vuorella, ettei minulle jotakuta pahaa tapahtuisi, ja kuolisin.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja sanoi: kiitetty olkoon Herra, minun herrani Abrahamin Jumala, joka ei ottanut pois laupiuttansa ja totuuttansa minun herraltani: minua on Herra johdattanut tällä tiellä, minun herrani veljen huoneesen.

    • Jeesusarmahtaa

      Vastustakaa häntä lujina uskossa, tietäen, että samat kärsimykset täytyy teidän veljiennekin maailmassa kestää.

    • Jeesusarmahtaa

      Minä olen mahdotoin kaikkeen siihen armoon, ja kaikkeen siihen totuuteen, jonka sinä teit palvelialles. Sillä koska minä tämän Jordanin ylitse menin, ei minulla muuta ollut kuin minun sauvani; mutta nyt minulla on kaksi joukkoa.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Moses rukoili hartaasti Herran Jumalansa edessä, ja sanoi: Herra, miksi sinun vihas julmistuu sinun kansan päälle, jonkas Egyptin maalta johdatit ulos, suurella voimalla ja väkevällä kädellä?

    • Jeesusarmahtaa

      Ja aseta armoistuin lain arkin päälle, joka on kaikkeinpyhimmässä.

    • Jeesusarmahtaa

      Halleluja. Kiittäkäät Herraa! sillä hän on hyvä, ja hänen laupiutensa pysyy ijankaikkisesti.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Herran armo pysyy iankaikkisesta iankaikkiseen niille, jotka häntä pelkäävät, ja hänen vanhurskautensa lasten lapsille,

    • Jeesusarmahtaa

      Eivät meidän isämme Egyptissä painaneet mieleensä sinun ihmeitäsi, eivät muistaneet sinun monia armotekojasi, vaan niskoittelivat meren rannalla, Kaislameren rannalla.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä hänen armonsa meitä kohtaan on voimallinen, ja Herran uskollisuus pysyy iankaikkisesti. Halleluja!

    • Jeesusarmahtaa

      Suo minun varhain kuulla sinun armoasi, sillä sinuun minä turvaan. Osoita minulle tie, jota minun tulee käydä, sillä sinun tykösi minä ylennän sieluni.

    • Kysyväinen

      Pystyykö nimimerkki "Devoit" alias J.P todistamaan tämän juorunsa oikeaksi?

      Devoit
      22.12.2008 6:41
      Tiedän monia itsemurhia, sen seurauksena kun vl-vanhemmat ovat hylänneet lapsensa. Halu olisi
      kertoa eraskin traaginen tapaus jossa alaikäinen sisaruspari teki yhdessä itsemurhan, kun olivat saaneet tietää, ettei kotiin enää ole asiaa.
      Mutta en kerro, koska en halua mässäillä näillä surullisilla tapauksilla.

      • Kysyväinen

        Unohtui tuosta edellisestä kommentistani lainausmerkit pois. Devoitin, alias J.P:n kommentti kuuluu siis näin.

        "Devoit
        22.12.2008 6:41
        Tiedän monia itsemurhia, sen seurauksena kun vl-vanhemmat ovat hylänneet lapsensa. Halu olisi
        kertoa eraskin traaginen tapaus jossa alaikäinen sisaruspari teki yhdessä itsemurhan, kun olivat saaneet tietää, ettei kotiin enää ole asiaa.
        Mutta en kerro, koska en halua mässäillä näillä surullisilla tapauksilla".


      • Mitä.hän.näistä.saanee
        Kysyväinen kirjoitti:

        Unohtui tuosta edellisestä kommentistani lainausmerkit pois. Devoitin, alias J.P:n kommentti kuuluu siis näin.

        "Devoit
        22.12.2008 6:41
        Tiedän monia itsemurhia, sen seurauksena kun vl-vanhemmat ovat hylänneet lapsensa. Halu olisi
        kertoa eraskin traaginen tapaus jossa alaikäinen sisaruspari teki yhdessä itsemurhan, kun olivat saaneet tietää, ettei kotiin enää ole asiaa.
        Mutta en kerro, koska en halua mässäillä näillä surullisilla tapauksilla".

        Näkyy tuollainen Devoitin kirjoittama juttu olevan vl-palstalla.
        http://aijaa.com/5pXKPd


      • JopaVesaakismittää

        Kaikki paikkakunnalla puhuivat tuosta, se ei ole Devoitin juttu. Eikä siinä ole nimiä eikä paikkakuntaa mutta kovasti tuntuu sinuun sattuvan.


      • Eikö.sinua.kukaan.auta
        JopaVesaakismittää kirjoitti:

        Kaikki paikkakunnalla puhuivat tuosta, se ei ole Devoitin juttu. Eikä siinä ole nimiä eikä paikkakuntaa mutta kovasti tuntuu sinuun sattuvan.

        Aivan sama keneen sattuu minulle se on yks hailee. Noissa juoruissasi on vaan sinun signeerauksesi. Miksi sinä poloinen nuoleskelet itseäsi aina, kuin sivullisena, se on säälittävää.


      • Kysyväinen
        Kysyväinen kirjoitti:

        Unohtui tuosta edellisestä kommentistani lainausmerkit pois. Devoitin, alias J.P:n kommentti kuuluu siis näin.

        "Devoit
        22.12.2008 6:41
        Tiedän monia itsemurhia, sen seurauksena kun vl-vanhemmat ovat hylänneet lapsensa. Halu olisi
        kertoa eraskin traaginen tapaus jossa alaikäinen sisaruspari teki yhdessä itsemurhan, kun olivat saaneet tietää, ettei kotiin enää ole asiaa.
        Mutta en kerro, koska en halua mässäillä näillä surullisilla tapauksilla".

        Hämätäksesi käytät samaa nimimerkkiä kuin minä Teuvo. Kovin on läpinäkyvää!


      • EioleTeuvoei

        Hän on Teuvon kannattaja iisalmesta. Kotoisin ruukista, Teuvon naapurista


      • Röhönaurua
        EioleTeuvoei kirjoitti:

        Hän on Teuvon kannattaja iisalmesta. Kotoisin ruukista, Teuvon naapurista

        Tuotapa en ole itse tiennytkään:)


    • Oikeintekee

      Oikein tekee Devoit!

    • Jeesusarmahtaa

      Pilkkaajille hänkin on pilkallinen, mutta nöyrille hän antaa armon.

    • Jeesusarmahtaa

      Armelias mies tekee hyvää itsellensä, mutta armoton syöksee onnettomuuteen oman lihansa.

    • Devoitinveli

      "Hän ei saa olla vastakääntynyt, jotta hän ei ylpistyisi eikä joutuisi tuomittavaksi Paholaisen kanssa."

    • Devoitinveli

      "Hänen on pidettävä kiinni oppimme mukaisesta, luotettavasta sanasta, niin että hän kykenee myös rohkaisemaan toisia terveellä opetuksella ja kumoamaan vastustajien väitteet."

    • Jeesusarmahtaa

      Jumalattoman sielu himoitsee pahaa, lähimmäinen ei saa armoa hänen silmiensä edessä.

    • Jeesusarmahtaa

      Jos jumalaton saa armon, ei hän opi vanhurskautta; oikeuden maassa hän tekee vääryyttä eikä näe Herran korkeutta.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä kansa, joka asut Siionissa, Jerusalemissa, älä itke! Hän on sinulle totisesti armollinen, kun apua huudat; sen kuullessaan hän vastaa sinulle kohta.

    • Jeesusarmahtaa

      Ylitsevuotavassa vihassani minä peitin sinulta kasvoni silmänräpäykseksi, mutta minä armahdan sinut iankaikkisella armolla, sanoo Herra, sinun lunastajasi.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra ilmestyi minulle kaukaa: minä olen ijankaikkisella rakkaudella sinua rakastanut, sentähden olen minä vetänyt sinua puoleeni sulasta armosta.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä laki on Moseksen kautta annettu: armo ja totuus on Jesuksen Kristuksen kautta tullut.

    • Sylkykuppi

      Sillä ei meillä ole sota verta ja lihaa vastaan, vaan pääruhtinaita ja valtoja vastaan, maailman herroja vastaan, jotka tämän maailman pimeydessä vallitsevat, pahoja henkiä vastaan taivaan alla.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."

    • Kun sinä uskollisesti noudatat tätä entisen ystäväni - Devout/Devoit - Puskalähetyksen käskyä:

      "Kun kerran Teuvo ei pelaa reilusti
      Tehdäänsittenniin                                 
      20.11.2016 20:14
      ja herjaa vaan ja toimii vilpillisesti, tehdään sitten tästä palstasta oikein villilänsi, kunnes saamme tänne sheriffin ja saamme tästä asiallisen foorumin, jossa kukaan ei herjaa ketään ja vääryyttä ei harrasteta!"

      Niin voisitko kertoa, miten saisin häneen yhteyden. Ei toimi sähköposti, ei puhelin eikä tavallinen posti.

      Kun jotakin nimimerkkiä arvelen hänen nimimerkikseen, saan vastauksen; "En ole Devoit."

      Hänen viimeisin omalla nimimerkillään kirjoittama todistus on lähes 9 vuoden takaa

      "Devoit
      5.9.2008 23:25
         kysyn. kirjoitti:
      Miten se heittäminen tapahtuu?

      Vain verbaalisesti. Kohdallani hoitomies heikki saari totesi, että minut heitetään saatanalle.
      En tiedä, minkä vastapalveluksen hän saatanalta siitä sai."

      Jos hänet vielä tapaat, voisitko kysyä, miten kauas hänet on heitetty, ja  kysyä:

      Minkä palkinnon hän Saatanalta saa, levittäessään minusta jatkuvasti törkeitä valheita ja uhkailuja?

    • Jeesusarmahtaa

      Ja avukses huuda minua hädässäs, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua.

    • Jeesusarmahtaa

      Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Jumalan vahva perustus kuitenkin pysyy, joka tällä kiinnitetty on: Herra tuntee omansa: ja lakatkaan jokainen vääryydestä, joka Kristuksen nimeä mainitsee.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."

    • Tottahantuoon

      Tottahan tuo on!

    • Kiistämättömyys

      Kiistämätön tosiasia!

      • Mitäs.näistä

        Kyllä se sinuun uppoaa, ja sepä riittääkin.


    • Jeesusarmahtaa

      Maan uskollisia minun silmäni etsivät, että he asuisivat minua lähellä; joka vaeltaa nuhteettomuuden tietä, se on oleva minun palvelijani.

    • Jeesusarmahtaa

      Jumalaan minä luotan ja ylistän hänen sanaansa, Jumalaan minä turvaan enkä pelkää. Mitä liha minulle tekisi?

    • Jeesusarmahtaa

      Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja kuka hyvänsä antaa yhdelle näistä pienistä maljallisen kylmää vettä, hänen juodaksensa, opetuslapsen nimen tähden, totisesti minä sanon teille: hän ei jää palkkaansa vaille."

    • Jeesusarmahtaa

      Ja nähdessään heidän uskonsa hän sanoi: "Ihminen, sinun syntisi ovat sinulle anteeksi annetut."

    • Jeesusarmahtaa

      Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat syyttä uskottomat.
      Aamen!

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä, minun väkevyyteni, sinulle minä veisaan kiitosta, sillä Jumala on minun linnani ja minun armollinen Jumalani.

    • Jeesusarmahtaa

      Minä olen oleva hänen isänsä, ja hän on oleva minun poikani; ja armoani minä en ota häneltä pois, niinkuin otin siltä, joka oli sinun edelläsi.

    • Jeesusarmahtaa

      Minä olen oleva hänen isänsä, ja hän on oleva minun poikani; ja armoani minä en ota häneltä pois, niinkuin otin siltä, joka oli sinun edelläsi.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä sinä, Herra, siunaat vanhurskasta, sinä suojaat häntä armollasi niinkuin kilvellä.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä sinä Herra siunaat vanhurskaita: sinä kaunistat heitä armollas niinkuin kilvellä.

    • AamenkiitosJeesus

      Sinä annat minulle pelastuksen kilven, ja sinun oikea kätesi minua tukee; sinun laupeutesi tekee minut suureksi.

    • AamenkiitosJeesus

      He eivät tahtoneet totella eivätkä muistaneet ihmeellisiä tekoja, jotka sinä olit heille tehnyt, vaan olivat niskureita ja valitsivat uppiniskaisuudessaan johtajan palatakseen takaisin orjuuteensa. Mutta sinä olet anteeksiantava Jumala, armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja suuri armossa: sinä et heitä hyljännyt.

    • Toteavainen

      Devoit puolustaa Raamattua
      AamenkiitosJeesus

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä sentähden, että hän itse on kärsinyt ja ollut kiusattu, voi hän kiusattuja auttaa.

    • AamenkiitosJeesus

      Laupeus ja uskollisuus älkööt hyljätkö sinua. Sido ne kaulaasi, kirjoita ne sydämesi tauluun,

    • AamenkiitosJeesus

      He eivät tehneet parannusta murhistaan eikä velhouksistaan eikä haureudestaan eikä varkauksistaan.

    • Nostonhattu

      Hatun nosto Devoitille!

      • Hatunosto

        Ja Teuvolla nousi hattuun.


    • AamenkiitosJeesus

      Näin sanoo Herra: Niinkuin paimen saa pelastetuksi leijonan kidasta pari sääriluuta tai kappaleen korvaa, niin pelastuu israelilaisiakin, niitä, jotka istuvat Samariassa sohvankulmassa ja kirjosilkkisellä leposijalla.

    • AamenkiitosJeesus

      Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän kanssanne. Amen.

    • AamenkiitosJeesus

      Herran Jeesuksen Kristuksen armo ja Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon kaikkien teidän kanssanne.

    • AamenkiitosJeesus

      Turvaa Herraan ja tee sitä, mikä hyvä on, asu maassa ja noudata totuutta;

    • AamenkiitosJeesus

      jonka tähden hän myös voi täydellisesti pelastaa ne, jotka hänen kauttaan Jumalan tykö tulevat, koska hän aina elää rukoillakseen heidän puolestansa.

    • AamenkiitosJeesus

      Sinun sanasi on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni.

    • AamenKiitosDevoit

      Hänen herransa sanoi hänelle: 'Hyvä on, sinä hyvä ja uskollinen palvelija. Vähässä sinä olet ollut uskollinen, minä panen sinut paljon haltijaksi. Mene herrasi iloon.'

    • AamenkiitosJeesus

      Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme yhteyteen.

    • AamenkiitosJeesus

      Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.

    • AamenkiitosJeesus

      Jumalaton sanansaattaja suistuu turmioon, mutta uskollinen lähetti on kuin lääke.

    • AamenkiitosJeesus

      Siunaus on vanhurskaan pään päällä, mutta väkivaltaa kätkee jumalattomien suu.

    • AamenkiitosJeesus

      Herran edessä, sillä hän tulee, sillä hän tulee tuomitsemaan maata: hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaudessa ja kansat uskollisuudessansa.

    • AamenkiitosJeesus

      Jeesuksen nimessä ja kalliissa Sovintoveressä kaikkien muiden synnit on anteeksi annettu, paitsi Teuvo Sunin.

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen,

    • KiitosDevoitAamen

      Kiitos Devoit, että suostuit Saatanalle heitetyksi. Ilman tuota emme olisi koskaan saaneet tietää minkälainen paskiainen Teuvo totuuden henki oikein on, kun sen vallassa 14 vuotta kuljit.

      Samalla pääsit palaamaan meidän oikeiden jumalanlasten uskoon, ja kokemaan minkälaista on elää kun sydän on täynnä syntiä ja saastaa, ja kuitenkin saa olla Kristuksen verellä puhtaaksi pesty syntinen.

    • KiitosDevoiotAamen

      Kiitos Devoitille, että tulit heitetyksi Saatanalle, ja aloit hänen opastuksella tutkia Raamattua.

      Ilman sinua emme olisi koskaan saanet tietää, että Jumalan lähettämä raju eksytys onkin Jeesuksen Pyhä Henki, jota myös Totuuden Hengeksi kutsutaan.

    • Huononäköinen

      Missä mahtaa Teuvo olla, kun en löydä häntä enää mistään puskasta?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5540
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3537
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1662
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1636
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1092
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe