Corolla vie bensaa

LiituraitaLeo

Ostin 2 vuotta sitten corollan vm 2002 1.6 vvt-i
ja olen huomannut että auto todellakaan ei täytä vaatimuksiani ja pettymys on suunnaton! varmasti kyseessä on toyotan heikko laatu!
eli, lyhyesti..jostain kumman syystä tankillisella bensaa ei pääse edes 2500 kilometriä eitteikö sitä pitäisi tankata, tämä joka toinen kuukausi jo tavaksi tullut bensanosto käy hermoille, olen jo miettinyt että onkohan soinilla jotenkin sormet pelissä, tai vähintäänkin joku perussuomalaisista, kun tankillinen ( 55litraa ) bensaa vaan ei yksinkertaisesti riitä 2500 kilometrin ajosuoritukseen, onkohan muilla automerkeillä samanlaista vikaa, joka johtuu mielestäni yksinomaan auton laadusta !

16

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tojotavaari55

      Kyllä Corollan 10 litran kulutuksella pitäisi päästä tankillisella 500 km, mikä on sille normaalia. Siihen remppa-aika päälle, niin tankillinen kestää kuukausia.

    • Viimenenkorolla

      Joo, kyllä Toyota on surkee auto. Mulla on -90 lukuinen Corolla, ajettu vasta 550.000 ja syö jo öljyäkin. Enää puuttuu se että tulee joku muukin vika. Kyl nää riisikipot on paskoja vehkeitä perkele.

      • pelimerkit.vähissä

        Mies se onkin surkea, jos tuollaisella ajelee.


      • Kusipääkö
        pelimerkit.vähissä kirjoitti:

        Mies se onkin surkea, jos tuollaisella ajelee.

        Päin vastoin. Mies käyttää pelimerkkinsä muuhun kuin autoon. Fiksu mies. Ei miestä sillä perusteella arvioida, että paljonko on rahaa taskussa. Monella on paljon isukilta saatuja, varastettuja tai verottajalta pimitettyjä rahoja, mutta mies itse on täysi kusipää.


    • Seolisilloinennen

      On ihan normaalia että vanhan teknologian moottori vie tehoihin nähden paljon bensaa. Tuon aikakauden Toyot oli kuitenkin vielä kestävä peli.

      • Viimenenkorolla

        Vie niin pirusti, yli 6 litraa on keskikulutus. Pitäis lailla kieltää näin huanot autot.


    • lippalakkitoyo

      mul on kahdella tankilla puolet bensaa toisesa diesel kulutus puolet kun bensalla
      lämmitetään dieselillä ajetaan jo toista kymmentä vuotta mennyt kaks moottorii
      vaihtanut kun nesteet tulee ulos lohkosta 4d4 motor.

    • toitsugille

      Halpojanoi toyotat tuppaa olee saukuista joutu maksaa mannii!

    • h.anuri

      Ei sillä tankilla oikeesti pääse kun 700km. Corolla kun vie sen 8l/100km saa käydä usein mittarilla.

    • hghyuyh

      Saman ikäine kahden litran koneella, vaihtelevaa ajoa niin kulutus on jo 15 l/100km

    • E220_CDI

      Aloittajan ei kannata hätääntyä, tuo on varmaan ihan normaalia. Mulla syttyy varoitusvalo useimmiten jo ennen 1600 km ajoa, vaikka on diesel. Tämmösiä nämä nykyään on.

    • Paljon.vie

      Mullakin on menny kaikki bensa mitä olen 20vuoden aikana ostanu.Ja sitä on tuhansia litroja.No on tankki vielä puolillaan.

    • Viehänse

      Joo, olen huomannut saman ilmiön. Ilman bensaa Corolla ei vie mihinkään. Meillä on Yaris ja ihan samanlainen. Aina joutuu tankkaamaan, jos haluaa mennä jonnekin.
      Mutta sitten kun tankkaa, niin sitten se vie eikä vikise. Itseäni ei haittaa vähän runsas kulutus, jos auto ei makoile korjaamolla ja huollot voi tehdä itse. Paljon halvempi auto kokonaiskustannuksiltaan kuin moni eurooppalainen.

    • pärsaukinen2

      "huollot voi tehdä itse"

      Onko vähän noloa vuonna 2017 huoltaa autonsa itse?
      Siis kuinka joku viittii?
      Tätini Yarikseen olisi maksanut täydelliseen jarruremonttiin osat Motonetistä n.200e, mutta hei come on, on vuosi 2017 ja jo muinaiset Foinikialaiset keksivät rahan niin vietiin kuitenkin maahantuojalle huoltoon, se teki sitten sen 1300e, se tuntui jo coolilta maksaa moinen lasku.

      • E220_CDI

        "Koska mä voin"


    • LiituraitaLeo

      Eniten mua risoo se että, olin aikonut ostaa viikkorahoillani autoon karvanopat, poppivehkeet ja kromatut leveet vanteet, niin tää huonolaatuinen kattila (corolla ) pakottaa jatkuvasti tankille lisäämään bensaa, eilenkin investoin 5 euroa 98:siin, niin mielessä kävi että olimpa ollut tyhmä kun ostin tämmöisen bensasiepon harmikseni, aivan selvästi toyotan huonoa laatua tämä tolkuton bensanjuonti, itseasiassa kauhulla odotan ensimmäisiä merkkejä siitä että öljyäkin alkais kulumaan, ja toinen rahanreikä tyhjentää lompakon totaalisesti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe