Pienipalkkainen duunari ihmettelee

CitisenKane

Olen tarkkaillut ruokakaupoissa maahanmuuttajien ostoskärryissä olevia ostoksia ja havainnut ettei niissä ole 30% punaisia alennuslappu tuotteita koskaan, miksi?
Ja aina niillä isot ostoskärryt aivan täynnä, suorastaan pursuaa - minä häpeillen pienellä ostoskorillani kassajonossa koitan niitä punalappu tuotteita käännellä ettei muut huomaa.
Onko nyt vain tyhmää olla kantasuomalainen ja olenko rasisti jos mua VITUTTAA mamut kassajonossa?

8

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tollasta

      Miksi olisi? Niissähän lukee "tästä tuotteesta -30% kassalla" Eli kun mehmed ostaa 10 naketin paketin, niin hän luulee että siitä paketista otetaan 3 nakkia pois.

      Rahaa tulee taikaseinästä sen verran, että ei tarvitse säästellä.

    • kutentiedämme

      Mikäs ihme tuo kun sossu kustantaa elintasopakolaisten elämän, eli viimekädessä me. Itellä ei ole varaa kuin hapoihin tuotteisiin.

      • KyllNyVitutta

        Täällä joku sanoi, että mamujen takana puristelee nyrkkejänsä farkkujen taskussa koska mamulla ostoskärryt täynnä ei punalappusia, olen hänen kanssa täysin samaa mieltä.
        Mullakin aina punalaputettuja on kori täynnä, mutta mamuilla ei ainoatakanaan.


    • ÄshTäg

      Oikea vastaus tulee tässä: hyvin suuri osa poliitikoistamme on mukana s-mafian hallintoneuvostoissa, ja saa bonuksia ym. etuja, kun liike menestyy.

      Mamut saavat ostositoumuksia juuri ässä-kauppoihin, aivan ylläolevasta syystä. Aluksi mamut olisivat tyytyväisiä kirppareilta ostettuihin lastenvaunuihin, mutta oma systeemimme suorastaan pakottaa heidät hankkimaan uudet Emmaljungat.

      • teräsmummomaalta

        Kalliin näköiset ovat tosiaan mamujen vaunut millä lykkäävät uusia suomen sosiaalivirastoon tulevia vauvojaan.
        Mustat huivipäiset ämmät aina näin pienessä kaupungissa herättää paheksuntaa - ei ne tänne kuulu laisinkaan.

        Lapsenikin sanoo aina kun musta huivipukuinen nainen tule vastaan kadulla - vetäytyy vasemmalle taakseni peloissaan ja sanoo onko toikin se pomminainen.


      • ArvoseKuluttaja

        Helppoa elämää ja tosi helppoa on näillä maanmuuttajien naisilla, ovat pers pystyssä ja 9 kuukauden jälkeen alkaa vaikka 9säs lapsilisä pankkiiille tulemaan.

        Parhaimmat mamuhuijari ovat kirjoilla ruotsissa,, tai jopa tanskassa ja näin saavat tuet moninkertaisena.

        Mutta eihän näistä tuista saa yleisesti puhua - johtuukohan rikollisen toiminnan yllättyvyydestä ja Kelan saamattomuudesta?


      • Risto_reipas_

        Missä on kielletty puhumassa sosiaaliturvan väärinkäytöstä? Kuka on kieltänyt?


    • PENAXxx

      Oikeassa olette. Musta tai arabi - varsinkin kassajonossa oleva - on poikkeuksetta maahanmuuttaja. Ihonväristä sen tietää. Sellaista mahdollisuutta ei ole, että eriväriset olisivat työssäkäyviä ja siksi ostaisivat punalaputtomia tuotteita. Joka ikinen musta on pakolainen, tänne ei ole KUKAAN KOSKAAN tullut työn perässä.

      Onneksi minä katson jää kiekkoa ja kannatan koti joukkuetta suomi isän maa niin olen ihan erilailla oikeutettu juomaan sossurahani

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      305
      3408
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1379
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1260
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      168
      1078
    Aihe