Kumisaappaat Saariselällä

Kumiton

Olisiko sinulla tai jollakin muulla lahjoittaa kumpparit numero 34? Olisivat kipeästi tarpeen kevään tullen. Värillä ei väliä.
Jos löytyy, niin kirjoitappa tänne ja sovitaan aika ja tavataan vaikka Kuukkelin rahapelikoneen vieressä. Kun pidät saappaat esillä niin tunnistan sinut. Kiitos kovasta jo etukäteen!

7

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roiskuurapatessa

      Housuissa on 34 kokoinen. Haluatko sitä kumella vai ilman?

    • vieläparempi

      Käviskö koko 43? Olisi joutilaana.

    • oispunakelta
    • Kumiton

      Keltaiset kiitos, jos voin valita. Milloin sopisi sinulle tapaaminen? Itse voisin joku arkipäivä klo 16 jälkeen olla Kuukkelin peliautomaatin vieressä.

    • Joshuakomottaa

      Mulla on kans kumeja. Tulen huomenna Kuukkelin paoautomaatin viereen klo. 18:00.

    • Kumiton

      Kiitos mutta t.arkoitan todella varsinaisia kumppareita, esim Hai-saappaat tai aidot nokialaiset. Älkää nyt pilatko tilaisuuttani saada kengät lahjoituksena, tai parilla eurollakin. Olen varaton.

    • Saapastelijax

      Jos olet oikeasti varaton, kyllä sossu maksaa. Käy vaikka Petterssonilla Ivalossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe