Tässä ongelman ydin

haluukotoista

Avovaimosta on tullut esiin ilmiöitä jotka ei ole mun mieleeni. Esimerkkinä illanvietto toisen pariskunnan luona missä oltiin niin muijan piti mennä toiselle sohvalle istumaan ja sitten yksi mies tuli siihen viereen. Siinä istuessaan nosti vielä toisen reitensä toisen päälle jotta vaan sitä naisellista reittä tulee sopivasti esiin. Kun vielä on mustat ohuet sukkahousut ja lyhyt hame niin alkoihan siinä vieressä istuvan miehen silmä jaadä kiinni pitkäksikin aikaa. Ja toinen huomio liittyy vähän turhan avonaiseen kaulaaukkoon, pitää näköjään se tissivakokin tuoda esiin varsinkin kun miehiä paikalla. Ja kun loppuillasta oltiin tansimassa niin katselin siinä kun avovaimo oli ihan kiinni toisessa miehessä, kädet siellä miehen kaulassa ja miehenkin kädet siinä naiseni lanteilla. Olen ottanut asian esiin johon avovaimo on tuhahdellut ja sanonut että kai sitä aikuinen nainen saa haluttava ja seksikäs olla muidenkin miesten silmissä. Saa olla mutta ei tarvii tarpeettomasti flirttailla. Tässä on muutenkin suvanto vaihe menossa, seksiä ei ole ollut muistaakseni neljään kuukauteen, taitaa olla taas joku vaihe menossa tai sitten se normaali asia että pettää mikäs ihme se kun kotona ei seksi maistu. Taitaa olla huomion hakuisuus kova kun pitää olla tyrkyllä muiden silmissä.

23

723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gggfr

      Miten naisen olisi pitänyt sitten istua? Jalat levällään? Itse istun 90% ajastani jalat ristissä, oli minulla sitten hame tai housut. Olen vain tottunut siihen, ei minulla tuolloin ole mielessä, kuolaako joku mies silloin perääni vai ei. Mautonta käytöstä mieheltä jos kuolaa.

      Samoin avoin kaula-aukko. Miksei saisi olla? Poolopaidassako sitä pitäisi kulkea? Osta itse jätesäkki ja pukeudu siihen jos häiritsee. Tosin se taitaa olla ihan ok, jos naiset sinua katselee, koska se on eri asia vai mitä?

      Tanssiminen toisen miehen kanssa kuulosti näistä ainoastaan epäilyttävältä, mutta senkin on saattanut tehdä ihan vain sinua ärsyttääkseen. Vaikutat nimittäin hyvin mustasukkaiselta ja epävarmalta ihmiseltä. Suosittelisin, että hoitaisit oman itsetunnon kuntoon ja sen jälkeen parisuhteesi tai lähdet nostattamaan itsetuntoasi sinkkuna.

      • haluukotoista

        Ai niin, itsetunnossani ei ole vikaa, tiedoksesi vaan ja jos naiset minua katselee niin en voi sille mitään, ihan normaalilta näytän.


      • psiokpeoe

        Tismalleen samaa mieltä!


    • keskustelunpaikka

      Eihän tuo ole tietysti oikein mukavalta kuulosta, jos seksiäkään ei kotona ole. On vaan tosi vaikea tietää, oletko mustasukkaisuudella aiheuttanut riidan haastamisen vai onko avopuolisosi liian tykö tuonut muille itseään. Tiedätkö mitä muut olivat mieltä? Eivät muutkaan naispuoliset puolisot pidä, jos heidän puolisoitaan avoimesti vampataan.

      • haluukotoista

        Mun mielipide on että tyrkyllä on ja alkoholi lisää estottomuutta naisellani, avara kaulaaukko ei ole pahasta mutta tiissivakoa ei tarvii tuoda esille. Huomasin kun avovaimo kyyristyi laittaessaan kenkiä jalkaansa niin siinä se mies katseli avarasta kaulaaukosta sisään, oli varmaa mieleinen näky. Lyhyitä hameita naiseni piti jo kun aloimme tapailla eikä ole niiden käyttö juuri vähentänyt eikä siinäkään pahaa mutta jos pitää siinä toisen miehen vieressä pitää reisiään näytillä niin ei kovin mukavaa. Tämä naiseni pitkäaikainen kaveri on vähän tuhtimpi tapaus eikä ole koskaan pitänyt hametta ainakaan mun nähteni ja on välillä sanonut että sä voit sentään pitää minareita minä en. Avovaimolla kun sattuu toi alakerta olemaan hyvässä naisellisessa kuosissa ei siinä mitään kai niitä lyhyitä hameita silloin pitääkin. On näistä välillä keskusteltu kun naiseni on lähtenyt kaveriporukassa viihteelle mutta saahan toinen pitää tietty mitä haluaa mutta jos miehet käy iholle tai katselee tiuhaan niin voihan se vaatetus provosoida tietynlaisia tyyppejä.


    • Kakkossmiess

      miten se Cheeck asian ilmaisi..."älä tee horosta vaimoo"

    • 132213132132

      Sulla on flirttailijavaimo. Kyllähän nämä tapaukset taitaa pidemmällekin mennä (ainakin minä olen mennyt yhden kanssa, joka flirttailee kännissä monille), toisia asia haittaa ja toisia ei.

    • viettelenaisesi

      Nainen hakee virikkeitä toisaalta, kun ei saa niitä sinulta.

      Jos seksittömyys häiritsee sinua, niin sinunhan sitten pitää tehdä asian eteen jotain! Valittamalla työnnät toista vain kauemmaksi ja muiden miesten syliin. Ala antamaan positiivista huomioita naisellesi ja viettele hänet romantiikalla, niin naisella ei ole tarvetta hakea seksityydytyksiä muualta.

      • myösnaisenpitää

        Oletko sitä mieltä, että vain miehen tehtävä parisuhteessa on pitää huolta siitä, että seksi toimii? Nainenko vain odottaa sitä viettelyä?
        Parisuhde on kahden kauppa. Emme tiedä, mitä ap jo on tehnyt sen hyväksi, että saisi seksiä. Naisen osuudesta emme myöskään tiedä. Romantiikalla tai muulla tavalla viettely loppuu varmasti hyvin äkkiä, jos toinen koko ajan torppaa lähestymiset. Olkoompa aloitteellinen kumpi tahansa.


      • haluukotoista

        Mitä tiedät mun suhteestani et näkojään mitään, naisen pitää vastata jos minä teen aloitteita kuten olen tehnyt mutta jos ei vastaa ja flirttailee muille niin eipä tarvitse ärsyyntyä jos esitän mielipiteeni. Nainen (aikuinen äiti) kuten avovaimoni voi myös pukeutua kotobileisiin seksikkäästi mutta silti olematta tyrkyllä tai liian niukissa/paljastavissa vaatteissa.


    • m35kkl

      Minä en tommosta naista kattele, tuommonen käytös oman kumppanin läsnäollessa on epäkunnioittavaa. Muulloin se voi olla ihan ok ja piristävää,mut tuossa se lähinnä rasittaa suhdetta. Ethän muuten täällä siitä..

      Älä tee horosta vaimoa on ikivanha viisaus :)
      Tuota menoo sinä elätät toisen miehen siittämää lasta. Sekö on sun tavoite?
      Dumppaa se eukko, tossa ei ole mitään keskusteltavaa.

    • Oppeliini1

      Seurusteluaika on juuri sitävarten että kuvailemasi tiedot ja ominaisuudet saadaan selville. Tietäessään kaiken tuon , on vain luonnollista että tiet erkanevat havaitessa että toinen ei vastaa omaa ideaa mahdollisesta aviopuolisosta.

      Hän todennäköisesti on täydellinen puoliso jollekin toiselle.

      Sinulla on erilaiset käsitteet käyttäytymisestä, naisella erilaiset.
      Siinä ei ole mitään vikaa. Te vain ette sovi toisillenne. On täydellisen tarpeetonta kärvistellä edes ystävyys-suhteessa ihmisen kanssa jonka käytöstä ei voi hyväksyä!

    • eiolenormaalia

      Normaaliin, terveeseen parisuhteeseen kuuluu seksi. Ei se ole normaalia, jos pariskunta ei ole ollut yhdessä "sillai" moneen kuukauteen. Eri asia, jos nainen on just synnyttänyt, eikä pysty seksiin. Tai jos kumppani on sairastunut vakavasti. Tai jos on sattunut joku hirveä tragedia perheessä esim. läheisen kuolema. Tai jos ollaan kaukosuhteessa. Tai jos suhde on ihan alussa, eikä ole vielä päästy suhteessa sille asteelle, että sekstaillaan. Vielä on yksi poikkeus, eli suhde, missä ollaan yhdessä sovittu, että ei enää seksiä (esim. jotkut tosi vanhat pariskunnat). Muuten seksittömyys ei ole normaalia. Seksittömyys tekee avoparista vain pelkkiä kämppiksiä.

    • Selekärangaton

      Ei tuo vielä mitää mut meillä eukko kuvas oikein kunnon dildodusta ja laitto työpaikkasa ukoille siinä alkaa tulla raja vastaa olenko mustasukkanen en ole laitoin muijan kiertoon hyvin näkyy kelpaavan ; ) äijille

    • ukrainastako

      Istuin kerran baaritiskillä ja minulle tuntematon nainen tulee vireen istumaan minihameessaan ja levitteli haarojaan ja huomasin ettei ollut pikkuhousujakaan ja sanoi että "koskea saa..." ja siihen tulee naisen mies ja ilmaisi kyllä että mikään avoin-suhde ei kyllä ole....

      Toiosen kerran oli taas tuntematon nainen ravintolassa miehensä kanssa ja nainen sanoi minulle suoraan "mennäänkö nussimaan...." ja näitä olisi lukuisia muitakin ja se on sanottava ettei olleet mitään pubiruusuja vaan ihan tavallisia naisia.

      Eli se siitä suominaisten uskollisuudesta ja yhden miehen ajattelumaailmasta.....voi kuinka tänne edes tulisi ulkomaalaisia naisia joilla uskollisuus ja kulttuuri toista luokkaa mutta kun tänne hilataan vain 32 000 miestä.

      • pukillepäässyt

        Suhteessa olevat naiset haluaa huomioita ja jos sen suo saa kyllä pilluakin, välillä, jotkut haluavat vaan flirttailla. Onhan siinä oma jännityksensä panna vierasta naista, harvoin osuu kohdalle mutta tilaisuus pitää käyttää hyväksi. Toisekseen useat "kotiäidit" on aika kuumia pakkauksia kun sillä päällä ovat.


    • sdgfhgkjlk

      ei helvet_i.. Oletkos sä ajatellu käydä vähän juttelemassa jolleki ammattiauttajalle tai jotain? ajatteles, jos naises alkaa käymään vaikka uimahallissa tai kuntosalilla? siinä olis sulla teiniasteen mustasukkasuutes ja heikon itsetunnon ja vähä-älyisyytes ja sosiaalisen kömpelyytes ja itsekkyytes kans tekemistä. toivotaan että muijas löytää aikuisen, tasapainosen, fiksun MIEHEN!

    • Gfjhlklkcgfd

      Vaimo provosoi vaatteillaan = taidat ollakkin niitä tyyppejä joiden mielestä raiskauksetki on naisten syytä? Mitäs pukeutuivat, raiskatut, niin sexysti? Niinkös? Naisen mestahan on kotona miestään palvelemassa ja ulos mennessään naisen pitää pukeutua kaapuun, koska mieshän on nuija-aikainen luola-apina, joka ei osaa eikä voi hillitä itseään, niinkö? Kuule, nainen saa pukeutua arjessaan ja nostella reisiään istuissaan just niinkus tykkää, eikä se kuulu kellekään, yhtään, ollenkaan. Siis siinä mielessä, että jonku pitäis katsoo asiakseen ryhtyä naista vaatteista tai ruumiinliikkeistä kritisoimaan tai mennä hänen iholleen luvatta! Onneksi sivistystäkin on ja viisautta ja eläkööt myös huumori ja viaton flirtti ;))

      • yksinainenhg

        Sulla ei ainakaan järki toimi,oot latvalaho.


      • Toinenugh

        Ei ole. Valitettavasti em. laisia mieähiä löytyy vieläkin vuonna 2017. Kyllä hän kirjoittaa ihan oikeaa asiaa vaikka omalla tyylillään.


    • PäätäItse

      Kaksi seksitöntä viikkoa on ollut minulle raja, jonka jälkeen keskustellaan vakavasti. Miksi olisin suhteessa, josta se puuttuu? Kertomus ei kuulosta uskottavalta.

      • puhelua_vaan

        Mun mielestä sekittömyys ei ole aino syy erota, pitää vain keskustella. Olen ollut useammankin kuukauden ilman naiseni haluttomuuden takia, sitten naitu taas tiuhaan. Naisilla halut vaihtelee mutta puolen vuoden kuiva kausi jo liikaa ja jos ei mitään tapahdu lähtisin. Erosin ex naisystävästi aikoinaan kun oli nelisen kuukautta pihdannut, muut miehet kiinnosti. Oli tietty helppoa kun ei ollut lapsia eikä yhteistä kotia, ne muuttaa kaiken, ei niin vaan lähdetä kävelemään...vaakakupissa paina monet asiat.


    • niinniinniinnin

      Olen nähnyt vastaavan tilanteen kaveripiirissä. Erohan siitä tuli heti kun nainen sai toisen miehen tarpeeksi hyppysiinsä. Piti vain ensimmäistä varalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5730
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      215
      1804
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1732
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1192
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      263
      910
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe