Anoiko joku varavaltuutettu tämän avauksen

Minne.katosi

""Jarmo Laitinen

Kunhan.kyselen
16.2.2017 12:29

Onko kaikki kotona?""

pois?

61

1049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KunniallinenVeronmaksaja

      Laitisella kunnianloukkauksista ulosotossa parikymmentätuhatta euroa.
      Laitinen todettu varattomaksi. Mutta tuomio on voimassa 2036 saakka.
      Pitkään on pallo jalassa Jarpella. Korko pyörii, korko on 7 %.

      • VirallisestaLehdestä

        Julkista tietoa kaikki nämä Jarmo Laitisen rötökset.
        Tiedot saa Päijät-Hämeen käräjäoikeudesta.
        Itä-Hämeeltä jäännyt julkaisematta, pitää antaa vinkkiä,
        näin vaalien alla on hyvä tietää ehdokkaiden taustat.


      • Jyrängön_Roope_Ankka

        Oletko Jarppi jo paljon maksellut noita kunnianloukkauksia?


      • JLJLJL
        Jyrängön_Roope_Ankka kirjoitti:

        Oletko Jarppi jo paljon maksellut noita kunnianloukkauksia?

        Vähän on ollut nyt tiukkaa ollut maksella, mutta ainahan on maksettava eikös juu mitä tässä mailmassa velkaantuu, vaikka tietää kokeneensa vääryyttä ja niin tai näin. Toisaalta mitäpä tämäkään asia tänne kuuluu tai sinulle? ai niin olitko sie se RH vai HR 😊


      • köyhäoon

        Laitiselle menee ääneni !


    • ÄäniLaitiselle

      Mistäs sinä sen tiedät?.
      Taidatpa olla raili itse.
      Laitisella oli hyvä kirjoitus 15ja16-2-2017 Itä-Hämeessä.

      • Hlan.kommari

        Kiitos Jarmo rehellisestä vastauksesta. Sinuun voi aina luottaa.


    • Vasemmistoliitosta

      Onkohan tämä ammattivalittaja tulevien kunnallisvaalien ääniharava...?

    • uuninpesä

      Epäilen, että on kumpikin JL jaMS.Antaa pojat palaa niinkauan kun pesä on kuumana!

    • ÄlyäKehään

      Kokoomus ei hyväksy valittaja seppää listoilleen, samoin käy Laitiselle.
      Jotain ryhtiä sentään Heinolassakin.

    • Punakaarti

      Oikeinko meinasit Laitisen haikuavan Kokoomuksen listoille, woh hoh hoo mitä naurua.

      • Hlan.kommari

        Kyllähän Jarppe on punainen kuin kekäle.


    • Jape_kuittaa

      Kyllä minä olen kotona. Ellen ole jossain muualla.

    • Liisa.kirkonkylästä

      Onko ammattivalittajat L ja S myös intiimipari?

      • VaiAjojahtia

        Etkö muuta herjaa keksinyt heittää, Liisa.kirkonkylästä? Onko kysymyksesi mielestäsi asiallinen?


      • Liisa.kirkonkylästä
        VaiAjojahtia kirjoitti:

        Etkö muuta herjaa keksinyt heittää, Liisa.kirkonkylästä? Onko kysymyksesi mielestäsi asiallinen?

        Mitä tarkoitat?


      • Haloo-beibi
        VaiAjojahtia kirjoitti:

        Etkö muuta herjaa keksinyt heittää, Liisa.kirkonkylästä? Onko kysymyksesi mielestäsi asiallinen?

        Miksei täällä saa kysyä, ellei tiedä jotakin asiaa?


      • Niin.arvelen

        "VaiAjojahtia" on joku kaheli.


    • PAREMPIHEINOLA

      Onko kokemuksia keskustan puolueesta Heinolassa? Timo Virtanen siellä ilmeisesti pienellä porukalla?

    • ujhuhhkhu

      Liisa kirkolta tiedätkö missä on kadonnut betonipontooni laituri?

    • äänestän

      Loistavia avoimia mielipiteitä Heinolan kehittämiseksi mitä oli ilo kuulla jääfestareilla. Ääni menee Laitiselle.

      • kaupungintalon_rouva

        Kiitos Jarmo rehellisestä kommentista.


      • Jarppi.kuittaa
        kaupungintalon_rouva kirjoitti:

        Kiitos Jarmo rehellisestä kommentista.

        Oleppa hyvä.


    • Laitinen.valtuustoon

      Puolueilla on tiistaihin klo 16 mennessä ilmoitettava kunnallisvaalien ehdokkaat.

      Jännittääkö pääseekö muutama tunnettu "toisinajattelija" ehdolle?

      Minua ainakin jännittää!

      • Muutosta

        Toivottavasti ehdolle pääsevät myös itsenäiseen ajatteluun kykenevät ehdokkaat.
        Surullista huomata, mm. lehdestä luetun perusteella, että demokratiaa yritetään rajata, tiettyjä henkilöitä mustamaalata ja estää äänestäjiltä valinnanvapaus. Se kertoo karua kieltään kunnallispolitiikkamme tasosta.


    • JLJLJL

      MIe Jarmo Laitisena ainakin olen ehdokaana ja ajamassa maalaisjärkeä ja oikeudenmukaisuutta sekä viisaita päätöksiä edistämässä. Kuten olen kuuntelemassa kuntalaisia ajatuksineen, miten tätä kylää kehitetään ja rakennetaan, miten saadaan työpaikkoja, mihin investoidaan ja mitä ym ym, näin alla vaalien ja myös niiden välissäkin haluan olla kuntalaisten ääni päätöksenteossa.

    • EiEhdokkaanaHeinolassa

      Onks tämä Jarmo Laitinen, se sama Laitinen, joka sai tuomion kunnianloukkauksista viime vuonna Lahden käräjäoikeudessa ?
      Edellisten 2012 kunnallisvaalien aikaan varavaltuutettu Laitisella oli ehdonalainen tuomio kärsittävänään. Että tämmössii ehdokkaita Heinolassa.

      • Mustamaalaajat

        Varmasti hyvä ehdokas, kun niin kovasti häntä yritetään kampittaa.
        Mieluummin äänestän häntä, kuin nykyisiä valtuutettuja.
        Ja ei, nuo tuomiot eivät hetkauta. Hyvä jos lähtee ehdolle :)


      • Hlan.kommari
        Mustamaalaajat kirjoitti:

        Varmasti hyvä ehdokas, kun niin kovasti häntä yritetään kampittaa.
        Mieluummin äänestän häntä, kuin nykyisiä valtuutettuja.
        Ja ei, nuo tuomiot eivät hetkauta. Hyvä jos lähtee ehdolle :)

        Kiitos Jarmo vilpittömästä kommentista.


      • neponepo
        Hlan.kommari kirjoitti:

        Kiitos Jarmo vilpittömästä kommentista.

        Kyllä sulla taitaa puntti tutista :)
        Kerro nyt jo ne omat vaaliteemasi?
        Etujen tavoittelu lähipiirille?


      • Alennustaminulle
        neponepo kirjoitti:

        Kyllä sulla taitaa puntti tutista :)
        Kerro nyt jo ne omat vaaliteemasi?
        Etujen tavoittelu lähipiirille?

        Jollakin ne vaaliteemat on ollut vuokramökkiläisille ilmaiset tontit, laiturihinnat alas ja kamerat laitureille. Siinä vaalipäällikköehdokkaalta esimerkkiä etujen tavoittelusta itselle ja lähipiirille. Onhan näitä tapauksia enemmänkin.


      • pelletouhua
        neponepo kirjoitti:

        Kyllä sulla taitaa puntti tutista :)
        Kerro nyt jo ne omat vaaliteemasi?
        Etujen tavoittelu lähipiirille?

        Niinpä. Laitista kyllä arvostellaan, mutta omat teemat jää kertomatta!
        Aika säälittävää


      • Hlan.kommari
        pelletouhua kirjoitti:

        Niinpä. Laitista kyllä arvostellaan, mutta omat teemat jää kertomatta!
        Aika säälittävää

        Kiitos Jarmo umpirehellisestä kommentista.


    • jännitys.huipentuu

      Tänään jännitys huipentuu kello 16.

      Kuka pääsee ja missä riveissä ehdolle.

    • Eiköhän tuolla tilaa ole joka jermulle joka listalla ketä mukaan haluaa, itse listani toimitin juuri ja Sosialistina/kommarina kirvesmiehenä lähdin edustamaan vähempiosaisia ja työläiskansaa.
      Liian vähän Heinolassa on huomioitu nuoret työttömät työläiset vammaiset luonto ym.
      Asioita on paljon mihin tulisi muutosta saada miusta. Yhtenä tärkeimmistä pitäisin kotikaupungissamme kuitenkin kuntalaisten ja valtuutettujen keskenäistä vuorovaikutusta ja avoimuutta niin päätöksissä kuin niiden valmistelussa.
      Toinen merkittävä asia mitä Heinolaan tulisi luoda on työpaikat nuorille ja lapsiperheille.
      Vanhuspalvelut ja eläkeläiset tulee ottaa huomioon ja käsittää voimavarana sekä potentiaalisena maksukykyisenä osana kuntaa.
      Tasapuolisuus ja yhdenvertaisuus tehtäessä päätöksiä, nuorille tulee järjestää toimintaa nuorten ehdoilla ja haluamalaan tavalla.
      Heinola on kuin olen monesti kirjoittanut ja sanonut yksi kappale kauneinta suomea, sitä tulisi markkinoida ja tukea, matkailun merkitystä ei saa väheksyä.
      Kannan myös huoleni monista väärinkäytöksistä ja laiminlyönneistä mitä Heinolassa on viimevuosina tehty, näistä olen joitain esiin nostanut mm kultuuritoimen kesäteatterin pimeän myynnin(laatikkokassan), Kaupunginjohtaja "kriisin" ja sen virheet mitkämaksoi Heinolalle kaikkinensa jopa yli 400000euroa veronmaksajien rahoja, ym ym.
      En myöskään ymmärrä miten ja miksi Heinolassa kunnalliset viranhaltijat on lisääntyneet kuntaliitoksen jälkeen lähes kaksinkertaiseksi vaikka kunnan asukasmäärä on vähentynyt tuhansilla. Virkamies joita olen osaa jopa nimittänyt "kynänpyörittelijöiksi" on heinolan kokoiseen kaupunkiin täysin ylimitoitettu ja uskoakseni osittain juurikin hyväveli ja kaveriperustaisten valintojen johdosta. Myös virkamiesten asema on monelle virkamiehelle hämärtynyt kuvitellesaan olevansa päättäjiä, virkamies valmistelee asioita ja valtuutetut päätävät, näin toimii demokratia.
      Myöskään en ole yhtään tyytyväinen miten Heinolassa on sosiaalipalvelut järjestetty, ihmisiä ohjataan luukulta toiselle saamatta jopa lakisääteisiä palveluja kohtuullisessa lain määrittelemässä ajassa. Näin ei saisi olla ja yhtä vähän kenenkään tulisi olla saadakseen ruokaa minkäänlaisessa leipäjonoissa tai vastaavissa, niissä jonoissa yksikin kuntalainen on liikaa.
      Terveyspalvelut tulisi säilyttää Heinolassa ja kunnallisina. Jokaisella tulee olla oikeus saada terveyteensä hyvää hoitoa riippumatta taloudellisesta asemastaan. Myös hoitoon pääsy tulee olla tilanteen niin vaatiessa nopeaa, ei ole perusteita pitkille jonoille.
      Ympäristössä näen Heinolan kauniina luonnonkeskeisenä paikkana jossa on hienoja puistoja ja virkistyskohteita lähes kaikille jotain. Tätä ei kannata pitää itsestään selvyytenä ja jokaisen tulisi se ymmärtää ettei näin ole kaikkialla. Kuitenkin kaupunki kuvassa on puuteita jotka mielestäni olisi helppo ja jopa edullinenkin korjata siten ,että esim liikuntarajoitteisten ja vammaisten olisi helpompi liikkua jalkakäytävillä ja esteettömästi.
      Kaikkinensa lähden vaaleihin asenteella jossa olen ja haluan kuulla kuntalaisia sekä oemalla heiän äänensä päätöksenteossa.
      Minulle voi laittaa viestiä tai soitta puh 0449884525 tai mail [email protected]. Kerron avoimesti mielipiteistäni lisää.
      Rakentamalla ja hyvillä päätöksillä jota hyvät valtuutetut tekevät toivon uuden tulevan valtuuston saavan Heinolassa pysähtyneisyyden ja jopa taantumuksen kääntymään positiiviseksi energiaksi ja sillä Heinolaa entistä parmmaksi paikaksi asua ja elää kuntana jossa jokainen kokee olevansa osana kuntaa ja viihtyvänsä täällä.

      Heinolassa 28.02.2017 Jarmo Laitinen

      • Jarmo-valtuustoon

        Jarmo valtuustoon! Alkaisi päättäjien epäselvyydet ja kähmintä vähenemään. Kannatan Jarmoa!


      • VaroitettuOn

        Kun Laitinen kirjoituksessaan esittää oikein talousmiestä ja kirvesmiestäkin. Missähän hän on töissä näin talvisin, kun järvetkin on jäässä. Kaupungille hän on tullut kalliiksi kiusantekovalituksineen, jotka hän on hävinnyt kaikki.
        Mitenköhän on herjaustuomioiden maksupostit hoituneet ?
        Ei taida jäädä vaalimainoksiin rahaa, sillä niitä ei monikaan lehti velaksi enää anna. No ei ole pelkoa, että laivuri valtuustoon pääsisi.
        Onneksi !


      • KunnonLukot
        Jarmo-valtuustoon kirjoitti:

        Jarmo valtuustoon! Alkaisi päättäjien epäselvyydet ja kähmintä vähenemään. Kannatan Jarmoa!

        Mitenkä meitin veneiden käy, kun jää sulaa ?


    • Empä mie niin talousmiestä ole esittänyt vaan lähinnä maalaisjärkeä joihinkin päätöksiin olisi saatava, ja kirvesmieshän mie olen ikäin ollut 25vuotta :). Se on tämä talviaika vähän hiljaista aina rakentamisen suhteen ja silloin ollaan pilkillä kuten totesit järvet kun on jäässä, mutta eiköhän se keväällä taas vilkastu tuo rakentaminenkin. Heinolassa on kyllä aika hiljaista tuo rakentaminen liekö syynä epäonnistunut ja surkea talouspolitiikka, ihmiset eikä yritykset lähde investoimaan ja siten esim rakentamaan mikä heijastuu suoraan alueen työllisyyteen ja työpaikkoihin, pahinta on hämeen suurin nuorisotyöttömyys 28% ja onhan Heinola muutenkin työttömyydessään Hämeen kärkipäässä.

      Noista valituksista niin kyllpä niistä jotain on ilmeisesti niissä asiaakin ollut kun kaupunki oikeuden päätöksellä on miulle niistä korvauksiakin pikkusummia maksanut ja niiden perusteella jopa valtuuston päätöksiäkin kumottu, mitä tulee niiden hintaan niin kovin on pieniä miun valitukseni hinta esim nykyisen valtuuston tunarointiin esim kaupunginjohtajan valinta farssi maksoi satojatuhansia, Midinvest first sijoitettu puolimiljoonaa euroa hukkui tarkastuslautakunnan raportin mukaan hallinnointi ja näennäiskuluihin, paljonko on palanut rahaa laiminlyömällä kiinteistöjen korjaamiset esim koulut ja nyt rakennetaan uusia ja puretaan vanhoja olisko investointi tarve lähitulevaisuudessa jopa 40-50 miljoonaa, kuka tai ketkä kantaa vastuun siitä miksi olemme tässä tilanteessa? jossa kaikki homehtuu, vastuu on valtuustolla hallituksella ja huonolla virkamieskunnalla sekä huonoilla päätöksillä ja sillä ettei ole ennkoitu ja jaksotettu investointeja aikanaan ja nyt olemme tilanteessa missä kaikki lähestulkoon tulee eteen.

      Tottakai velat pitää aina maksaa myös minun, eihän siinä mitään ihmeellistä ole, oli sitten syyllinen tai ei, ei se ole ensimmäisiä maksuja mitä oikeuslaitos on määrännyt jopa väärin perustein, kuin minä tämän asian näen, se miten minä laskuni maksan ei ilmeisesti liene Heinolan kuntavaaleissa tärkein tai oleellisin asia.

      Vaaleihin käytän juurikin sen verran rahaa kuin katson tarpeelliseksi ja en yhtään enempää enkä vähempää, sillä mennään valtuustoon on pyrkimys ja toive, kun ehdokaaksi olen suostunut.Lienee turhan ennenaikaista ennustella kuka pääsee ja kuka ei, sen näkee 10.4.17 ei ennemmin.

      Kovin on joillain intressi yrittää kammeta ja mustamaalata minua jopa ihan henkilökohtaisilla asioillani :), no saahan sitä aina yrittää. Ihmettelen vain siihen motiivia ja syytä lienenkö jollekkin uhka tai piikki lihassa tuomalla asioita esiin väärinkäytöksistä ja virheellisistä päätöksistä ym esim kesäteatterin laatikkokassat unohtuneet homekoulujen valtinapujen hakemukset ym ym.
      1.3.2017 Jarmo laitinen

    • hyväJarmo

      Hyvä Jarmo !
      Olet aina rehellinen ja edustat heinolaisten parasta, et verovarojen vilpillistä käyttöä omien etujen valvomiseen.
      Valitettavasti jouduit hyvä veli -järjestelmän uhriksi.
      Me heinolalaiset tiedämme, että olet oikealla asialla.
      Jatka samaan malliin.
      Onnea vaaleihin !

      • MatlockTaiPoirot

        Vielä kun se Sulkavankosken mysteeri selviäisi. Teatterin kassaepäselvyydet jo ratkaistu.

        Jos paikkakunnalta ei löydy päteviä yksityisetsiviä, niin paikalle on kutsuttava Ben Matlock tai Hercule Poirot!

        Onko kumpikaan ehdolla vaaleissa?


    • EikommareitaEi

      Ei saatana äärikommareita valtuustoon ei ei ei.

    • pidäkoiratkiinni

      Mun käy sääliksi tuo Jarppe. Kovasti on miehellä asiaa ja halua korjata kaikkea mahdollista. Se vaan että ei niitä yksin pysty korjaamaan vaan pitäisi olla samanmielisiä muitakin. Sitä voi sit miettiä miksei ole.
      Monet ei oikein halua äänestää semmoisia jotka ei osaa edes omia asioitaan hoitaa. Uhoa ja vouhotusta riittää mutta ei kykyä. Sorry vaan.

    • osaamista

      Jarmolta löytyy kykyä mutta tarvitaan valtuustoon muitakin, jotka osaavat itse ajatella ja uskaltavat vielä sanoakin sen.
      Valtuustoon ei tarvita perässähiihtäiä.

      • Varottavaheitä

        eikä perässähiihdättäjiä.


    • Jarmo-valtuustoon

      Jarmo oli kuntavaaliehdokkaiden listalla!

      Otamme kiitollisuudella vastaan tämän mahdollisuuden saada osaava, energinen ja kaupungin etuja ajava henkilö päättämään yhteisistä asioistamme!

    • Warrellevirtaa

      Tuleeko Jarppa toimeen Sepän kanssa jos molemmat valitaan?

      • hyväettäehdolla

        No miksi ei tulisi?


      • Silläselvä

        Ei tarvi miettiä, ei tule valituksi.


      • hyväettäehdolla kirjoitti:

        No miksi ei tulisi?

        Tulaan toimeen , mie olin aikoinaan Heinolan Vassareiden kunnalisjärjestön pj ja piirin 2pj sisältäen alueet Forssa Riihimäki Hartola sysmä Asikkala Heinola Hämeenlinna Lahti ym ja Matti Seppä oli meidän valtuutettuna Heinolassa ja en ole törmännyt mihinkään asiaan mistä ei Matin kanssa olisi päästy sopuun. Mie jokseenkin aika vasemmistolaisena edustan ehkä aateiltani jyrkempää linjaa kuin Matti Seppä. Yhteistyö on ollut kuitenkin riidatonta ja hyvähenkistä meillä minun mielestäni. En myöskään näe tulevaisuudessa miksei yhteistyö olisi samanlaista. Matti Seppä edustaa järkipäätöksiä ja kokemusta osaamista ja ennenkaikkea kuntalaisten etua yhtä lailla kuin minäkin.


      • YäkKommarit
        JarmoLaitinenHeinola kirjoitti:

        Tulaan toimeen , mie olin aikoinaan Heinolan Vassareiden kunnalisjärjestön pj ja piirin 2pj sisältäen alueet Forssa Riihimäki Hartola sysmä Asikkala Heinola Hämeenlinna Lahti ym ja Matti Seppä oli meidän valtuutettuna Heinolassa ja en ole törmännyt mihinkään asiaan mistä ei Matin kanssa olisi päästy sopuun. Mie jokseenkin aika vasemmistolaisena edustan ehkä aateiltani jyrkempää linjaa kuin Matti Seppä. Yhteistyö on ollut kuitenkin riidatonta ja hyvähenkistä meillä minun mielestäni. En myöskään näe tulevaisuudessa miksei yhteistyö olisi samanlaista. Matti Seppä edustaa järkipäätöksiä ja kokemusta osaamista ja ennenkaikkea kuntalaisten etua yhtä lailla kuin minäkin.

        Nii siut erotettiin vassareista. MOT
        kommari on kommari vaikka............ yäk.


    • rehellisestii

      Tietenkin tulee valituksi. Jarmo ei mielistele muita vaan ajaa kaupunkilaisten etuja trehellisesti.

    • Japjan

      Rikosrekisteri esille !!!!!
      Heitä ei kannata äänestää.

    • ohgsuhgkuhs

      Jarppa saa kyllä mun ääneni ja monen muun.

    • Näinonon

      Niin minunkin

    • Venevirrallaseilaa

      Muttei minun.

      • Harkintaa

        Kannattaa kuitenkin harkita.
        Seppäläinen on hyvä vaihtoehto.


      • Harkintaa

        Siis tietenkin Seppä


    • Kaksoisagentti-vassari

      Voi olla mahdollista, että Kokoomus on lähettänyt tämän vanhan pitkän linjan kokoomuslaisen valittajan vakoilemaan toisen poliittisen äärilaidan touhuja?

      Valittaja olisi tarkoituksella "erotettu", jotta pääsisi soluttautumaan vassareiden leiriin?

      Nyt tekee "yhteistyötä" vassareiden kanssa, kuitenkin toimii kaksoisagenttina ja hyödyttää sisäpiiritiedollaan oikeistolaista linjaa? Tämän takia tulee hyvin toimeen Laivurin kanssa?

      Tässä pohdiskeltavaa viikonlopuksi tai jopa vaaleihin saakka?

    • Jarmo-valtuustoon

      Jos joku on paikan ansainnut valtuustossa, niin kyllä hän on Jape!

      Jape valtuustoon!

    • Jarppijolane

      Kuka sai 20.000 ulosottolaskun Mustikkahaagassa olevan vuokra-asunnon sotkemisesta ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe