Hajottava ihastus

ViileäVirta

Tämä hajottaa tosi paljon. Haluaisin laittaa sulle viestin. Kirjoittaisin ehkä Avengers elokuvista tai jostain, mistä vaan. Sun kanssa voi puhua. Sä kysyt mun mielipiteistä, ajatuksista, jopa tunteista. Sä hakeudut mun seuraani ja haet keskustelua jatkuvasti.

Sivulauseissa kehut mua, miten kaikki tykkää musta, miten kukaan ei puhu musta pahaa.

Mua risoo se miten sä kehut itseäsi. Sä teet selväksi sun taidot ja osaamisesi, mutta sä teet sitä vain mulle. Kerrot itsestäsi parhaita puoliasi. Esittelet itseäsi.

Silloin kun me nähtiin ekan kerran, sä istuit hämmentyneenä ja hermostuneena, tuijottelit ja haroit hiuksiasi. Luulin sen olevan sun tapa, muttet ole tehnyt sitä sen jälkeen. Sä olit vain hermostunut, hermostunut minusta. Mikä järisyttävä ajatus mulle. Etkä sä ole yleensä epävarma, sä olet leijona, kukko ja sä olet tilanteen herra.

Nykyään sä tuijotat mua silmiin. Me tuijotetaan toisiamme mitään sanomatta. Istutaan hiljaa puhumatta ja katsotaan toisiamme. Mitä helvettiä sekin tarkoittaa? Koko elämässäni en ole vastaavaa kokenut.

Olen täydellisesti ihastunut. Ja jos olisin itsevarmempi, ajattelisin sen olevan molemminpuolinen tunne.

24

1472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeassaolet

      Vois olla mullekkin ja olen miettinyt tuota itseni kehumista että olen varmaan antanu itekeskesenkuvan itestäni vaikka en halua, tiedäthän etä on mussa huonojaki puolia ja olenhan varmaan välillä maininnut niistäkin?

      Toisaalta tuo että jos et ole varma hänen tunteistaan ei osu kun tiedät että on tunteita vaikka sanoin vaan että on tunteita enkä ole uskaltanut sanoa että rakastuin ja edelleen olen rakastunut vain suhun.

      Ja tuo itsevarmuus, itellä kuva että nainen jota tarkotan on itsevarma mutta myös aistin että ei aina ole niinku ei kukaan ole aina itsevarma eikä siinä pahaa ole.

      Tykkään silmistäs mutta on myös kohteliasta että pyrin silmiin kattomaan kun jutellaan.
      Meen välillä ihan lukkoon susta ja oon hiljanen, en tiedä miksi helvetti helpompi kirjottaa ku sanoa että rakastuin? Vai odotanko alitajusesti että tällä kertaa saa nainen itse kysyä jso joku vaivaa, kun ollu sellasissakin suhteissa joissa nainen ei puhu.

      En ole itsekkään noin ihanaa ihmistä tavannu koskaan, uskot tai et.
      Enkä ole näin rakastunut koskaan, en osaa selittää paremmin.

      Koitan ainakin olla kehumatta itseäni kun olet varmasti saanu vääriä kuvia tonkin takia ja hiljasuuden ym, toki itekki olen saanut muutaman väärän kuvan että itseä saan syyttää kans kun en kysy suoraan.

      En suunnitellu tällästä, näin vaa kävi, haaveilen välillä että tulis vaan joku kaunis hetki että suudeltais.

      • enenäähaluaollayksin

        En tiedä kuka sinä olet, mutta minun kaipaamani ihminen on herkkä ja myös vahva. Näin jo kauan sitten että hän on hyvä, huolehtivainen ja luotettava. Kaipaan häntä paljon ja siksi en saa nukutuksi yöllä.


      • sitäminäkin
        enenäähaluaollayksin kirjoitti:

        En tiedä kuka sinä olet, mutta minun kaipaamani ihminen on herkkä ja myös vahva. Näin jo kauan sitten että hän on hyvä, huolehtivainen ja luotettava. Kaipaan häntä paljon ja siksi en saa nukutuksi yöllä.

        Joo eihän täällä loppupeleis voi olla varma, tiedän tuon tunteen.
        Tämäki vois osusa muhun kun olen herkkä ja vahva mies mitä nyt silä vahvuudella tarkotat, henkisesti ainakin vahva.
        Ja nuo muutki piirteet itteeni kolahtaa.
        Harmi että et ole se nainen joksi luulin.
        Toki ois hyvä laittaa joku tunniste tänne jos toivoo että tietty näkee.


      • Suloistakaipausta
        enenäähaluaollayksin kirjoitti:

        En tiedä kuka sinä olet, mutta minun kaipaamani ihminen on herkkä ja myös vahva. Näin jo kauan sitten että hän on hyvä, huolehtivainen ja luotettava. Kaipaan häntä paljon ja siksi en saa nukutuksi yöllä.

        Samaistun tähän ketjuun jotenkin, kyse voisi olla meistä, mutta minä en ole aloittaja. Hänestä huokuu nuori ikä. Minä olen jo aikuinen nainen.. 😊


      • kolmekymmentäjapäälle
        Suloistakaipausta kirjoitti:

        Samaistun tähän ketjuun jotenkin, kyse voisi olla meistä, mutta minä en ole aloittaja. Hänestä huokuu nuori ikä. Minä olen jo aikuinen nainen.. 😊

        On kaipaukseni kohde aikuinen nainen


      • Suloistakaipausta
        kolmekymmentäjapäälle kirjoitti:

        On kaipaukseni kohde aikuinen nainen

        Sehän sattui.. jos olisit hän..kirjoittaisit minusta juuri noin. Mutta.. katsellaan kohteliaasti toisiamme silmiin taas ensikerran kun tavataan..


      • Yhteenkuuluvuutta

        Ehkä tämä viesti ei nyt tavoita Häntä, mutta tuli tuosta ketjusta mieleen. Ensimmäisen kerran kun näin, hän oli toisen nainen enkä huomioinut kuin ulkopuolisena. Varmasti käyttäydyin eritavalla mutta nyt kun tilanteet on muuttuneet niin olen rento hänen seurassaan.


      • suloinenoletsinä
        Suloistakaipausta kirjoitti:

        Sehän sattui.. jos olisit hän..kirjoittaisit minusta juuri noin. Mutta.. katsellaan kohteliaasti toisiamme silmiin taas ensikerran kun tavataan..

        Joo ja jutellaan myös, olen sen sulle sanonutkin varmaan useammin että nautin meidän keskusteluhetkistä, niistä nautin eniten kun juteltiiin sillon aika alussa suhde asioista siis niitä näitä(en saanut väärää kuvaa että olisit halunnut mun kans suhteeseeen, vaikken sano niin huomannut että luulet että olen saanut vääriä singnaaleja mutta asia ei ole näin, vaikka tuntui yhes vaihees että haluat mut, ei oo sun syy nainen, mun syy kun rakastuin).
        Niin ja pyrin oleen puheliaampi nykyisin ja oot varmaan huomannu että tosiaan yritän kun välillä olen ollut ihan hiljaa.
        Olet tärkeä minulle ja vaikkei mitään tulekkaan niin teen vuoksesi vaikka mitä, jos näen että olet avun tarpeessa niin autan oli kuinka vaikea asia tahansa, että älä unohda pyytää apua jos tarvit(ei Taka-ajaTuksia)


      • Suloistakaipausta
        suloinenoletsinä kirjoitti:

        Joo ja jutellaan myös, olen sen sulle sanonutkin varmaan useammin että nautin meidän keskusteluhetkistä, niistä nautin eniten kun juteltiiin sillon aika alussa suhde asioista siis niitä näitä(en saanut väärää kuvaa että olisit halunnut mun kans suhteeseeen, vaikken sano niin huomannut että luulet että olen saanut vääriä singnaaleja mutta asia ei ole näin, vaikka tuntui yhes vaihees että haluat mut, ei oo sun syy nainen, mun syy kun rakastuin).
        Niin ja pyrin oleen puheliaampi nykyisin ja oot varmaan huomannu että tosiaan yritän kun välillä olen ollut ihan hiljaa.
        Olet tärkeä minulle ja vaikkei mitään tulekkaan niin teen vuoksesi vaikka mitä, jos näen että olet avun tarpeessa niin autan oli kuinka vaikea asia tahansa, että älä unohda pyytää apua jos tarvit(ei Taka-ajaTuksia)

        Näin on.. 😊😊 anna vielä joku tunniste.


      • varmaanjokuvaapelleile
        Suloistakaipausta kirjoitti:

        Näin on.. 😊😊 anna vielä joku tunniste.

        No itse lähden nyt siitä että joo ainahan on toivoa mutta en usko että olisit just se nainen.
        Mut tunnisteita no oulu.
        Tummat hiukset sulla.
        Olen vähän yli kolmekymppinen vaalea mies (treenailen)


    • mitenToimit

      Laita viestiä tulemaan. Varmistetaan tilanne, tiedät että lähettämäsi viestit ei lähde minulta mihinkään suuntaan, ei edes lauseen pienimmässä osassakaan.

    • pelkkääteetä

      Miksi aloittajan teksti tuntuu niin hemmetin tutulta. Vaikka ei varmasti oel mulle miehelle.

      • eräältäteeltä

        Ikävä sanoa näin mut aika tuttuhan toi aloittajan tarina on. Oisin voinut kirjoittaa lähes saman aloituksen eräälle miehellä. Minä vaan olen todennäköisesti hiukan vanhempi nainen kuin aloittaja, joten tekstikin olisi hiukan erinäköinen. Mut tarina ois ihan samanlainen :)


      • ethänolevihainen
        eräältäteeltä kirjoitti:

        Ikävä sanoa näin mut aika tuttuhan toi aloittajan tarina on. Oisin voinut kirjoittaa lähes saman aloituksen eräälle miehellä. Minä vaan olen todennäköisesti hiukan vanhempi nainen kuin aloittaja, joten tekstikin olisi hiukan erinäköinen. Mut tarina ois ihan samanlainen :)

        No nyt kyllä liippaa jo ihmeen läheltä.
        No toivottavasti ei oo liian itekeskenen kuva musta kun en mitenkään luule olevani parempi ku muut, osaksi siksikin kehunu itteäni kun nuorempana vaan soimasin itteäni.
        No mut eiköhän sulla oo hieman outo kuva musta jo sen takia et tänne avatunu mitä tunnen enkä ole niin tarkasti kasvotusten mutta en halua ahdistaa ja ei oo sun syy mikään.
        Mutta en mitään pahaa ole tarkottanu.
        En missään nimessä sua haluais loukata.


      • eräältäteeltä

        Jos jonkun ihmeen kautta sattuisit olemaan kaipaamani mies niin vastaisin hänelle, että en ole saanut hänestä kuvaa, että hän kuvittelee olevansa parempi kuin muut :)
        Jos hän haluaisi mun kanssani kasvotusten jutella niin minua tuo ei ahdistaisi. Pikemminkin päinvastoin.
        Kuten aloittaja mäkin haluaisin laittaa hänelle viestiä, mutta en pysty, koska en yhtään tiedä hänen tunteistaan. Olen häneen ihastunut, mutta pelkään, että hän on ollut mulle vain ystävällinen.


      • erästtässäkin
        eräältäteeltä kirjoitti:

        Jos jonkun ihmeen kautta sattuisit olemaan kaipaamani mies niin vastaisin hänelle, että en ole saanut hänestä kuvaa, että hän kuvittelee olevansa parempi kuin muut :)
        Jos hän haluaisi mun kanssani kasvotusten jutella niin minua tuo ei ahdistaisi. Pikemminkin päinvastoin.
        Kuten aloittaja mäkin haluaisin laittaa hänelle viestiä, mutta en pysty, koska en yhtään tiedä hänen tunteistaan. Olen häneen ihastunut, mutta pelkään, että hän on ollut mulle vain ystävällinen.

        Hei ei tässä päivällä ehtiny vastata tähän.
        Joo voi olal ja luultavasti onkin että et ole kaipaamani nainen mutta ainaki nimimerkkisi viittais siihen jos etunimesi eka kirjain on t.
        Kun siis no en tänää puhunu asiasta koska en voi olla satavarma ootko se sinä, kun kuitenkin jo pakit aiemmin saanu niin ymmärrät varmasti että jos olet se nainen niin voisitko vaikka laittaa jotain tunnistetta, siis esim mistä tänää juteltiin tai vaikka kun olit käyny siinä yhessä paikassa niin mitä se työntekijä oli sanonut minusta (tuo ois hyvä tunniste).
        Ja jos olet se nainen niin niinku olen kertonut niin tiedät miten ilkeät temput mulle tehtiin reilu vuosi sitten niin sen takia ollut varovainen kun enhän minä voi sanoa jos en ole varma vaikka ihan helvetisti sua kaipaan ja haluaisin suudella ja halata sua mutta kun pitäs saada varma tunniste vaikka tähän tai että seuraavalla kerralla jotenkin vihjaat siihen suuntaan että uskaltaisin sanoa sinulle sen yhen lauseen ja että haluaisin olla kanssasi.
        Senkin tiedät miksi en ehtiny vastata aiemmin.
        Jos sattuis niin huippu tuuri että olet kaipaamani kaunis aurinkoni niin laita tunniste ja sellanen että voin olla täysin varma.

        Ymmärrän myös että luultavasti pidät siitä että mies tekee alotteen mutta jos olet se henkilö niin tiedät kyllä miksi se voi olla vaikeaa vielä tässä vaiheessa.
        Tänään juteltiin jotakin mutta olin hiljasempi ku viimeksi ja no jos tarvit tunnisteen niin puhuttiin esimerkiksi siitä että mitä sille lemmikki kissalle kävi ja kuinka se sitten käänty parhain päin.

        Tämä ei ole mitenkään että leikin vaan kanssasi mutta kun jo yhet pakit saanu niin en uskalla ottaa riskiä jos en saa edes vihjausta että haluaisit yrittää mun kans koska jos olet se henkilö niin tiedät senkin että tilanne missä nähdään on sellanen että ei voi sanoa tollasta jos en ole avrma tunteistasi.

        Tuntuu vaan että voiko enää olla sattumaa että tuo viesti oli tosiaan sulta ja että me sovittais hyvin yhteen, ei tarvis hötkyillä, voitas ihan rauhassa ottaa.
        Toivottavasti vastaat jotain.
        Sitten sellaset jotka vaan pelleilee täällä ihmisten kustannuksella, ei kannata yrittää koska tunnistan kyllä onko ihminen se joksi luulen vai en.


      • Eräältäteeltä

        Voin sinulle kyllä vastata. Nimeni tosiaan alkaa t:llä, mutta en ole kaipaamasi nainen. Minua harmittaa sinun puolestasi, ettei tuo eräs t nainen ole sinusta kiinnostunut. Jos olet häneltä jo yhdet pakit saanut niin älä painosta häntä vaan anna hänelle tilaa. Jos olet hänen kanssaan tekemisissä niin ole hänelle ystävällinen ja osoita teoilla, että välität hänestä. En osaa oikein muuta neuvoa. Halauksia ja toivottavasti löydät vielä naisen, joka välittää sinusta.


      • milläänmitäänenää
        Eräältäteeltä kirjoitti:

        Voin sinulle kyllä vastata. Nimeni tosiaan alkaa t:llä, mutta en ole kaipaamasi nainen. Minua harmittaa sinun puolestasi, ettei tuo eräs t nainen ole sinusta kiinnostunut. Jos olet häneltä jo yhdet pakit saanut niin älä painosta häntä vaan anna hänelle tilaa. Jos olet hänen kanssaan tekemisissä niin ole hänelle ystävällinen ja osoita teoilla, että välität hänestä. En osaa oikein muuta neuvoa. Halauksia ja toivottavasti löydät vielä naisen, joka välittää sinusta.

        Jaahas......


      • rakkauttakaikille
        Eräältäteeltä kirjoitti:

        Voin sinulle kyllä vastata. Nimeni tosiaan alkaa t:llä, mutta en ole kaipaamasi nainen. Minua harmittaa sinun puolestasi, ettei tuo eräs t nainen ole sinusta kiinnostunut. Jos olet häneltä jo yhdet pakit saanut niin älä painosta häntä vaan anna hänelle tilaa. Jos olet hänen kanssaan tekemisissä niin ole hänelle ystävällinen ja osoita teoilla, että välität hänestä. En osaa oikein muuta neuvoa. Halauksia ja toivottavasti löydät vielä naisen, joka välittää sinusta.

        Ei tarvi harmitella mun puolesta. Pahemmastakin oon selvinny. Toki kyllähän se vituttaa että on monta vuotta yksin ja yhtäkkiä rakastuu vaan ei sitten just sillon käy tuuri tai ei ole tarpeeksi jotain, no edelleen jatkan omana ittenäni oloa, jos ei kelpaa niin ei sille ei mitään voi.

        Tiedän kuitenkin että joku nainen saa musta hyvän miehen itelleen. Siitä huolimatta että on aiemminkin ollu huonoa tuuria ja saanu kohtuutonta paskaa niskaansa osalta naisista ja on tunteilla leikitty (viimeks reilu vuosi sitten).
        Jaksan uskoa kuitenkin että on niitä kivojakin naisia joilal ei ole kohtuuttomia vaatimuksia ja jotka arvostaa sitä että löytyy tunteellinen ja herkkä puolikin mutta näkee myös sen että ei ole mikään tossun alla kyyhöttävä nyhverö joka antais ihmisten yli kävellä, jos oisin niin en ois nyt tässä (viittaan menneisyyteen).
        Mikään koviskaan en ole enkä haluakkaan toki joskus joutuu itteään ja lähimmäöisiään puolustaan mutta se vaan ku nykyään moni vetää stereotyypeillä ja vaatii liikoja mieheltäkin eikä näe sitten oikeasti millanen toinen on tai niitä tärkeitä asioita onneksi ei kaikki.

        Ja siis kyllä huonotki puoleni osaan myöntää mitä jokainen ei pysty tekeen että kuitenkin pyrin yleensä käyttäytyyn kohteliaasti ja kiltisti, jos jotku aliarvioi niin se ei ole minun asia, toisesta korvasta ulos.

        Kyllä se löytyy vielä sellanen kiva nainen joka osaa katsoa pintaa syvemmälle ja myös kysyy jos joku vaivaa tai jos on väärä kuva jne.

        Jotku sanoo että näytän ikäsekseni nuorelta ja oon 31 vuotias mutta just sen kautta kun sain itsevarmuuteni kohalleen ja oppiin oleen sinut itseni kans niin huomasin että ne on vaan sanoja jotka ei edes pidä paikkaansa (saanpahan viiskymppisenä iskettyä parikymppisiä kun nuorekas), ei mun tarvi olla jonku tietyn tyhmän stereotypian mukanen vaan oma itteni, tiedän kuitenkin että suhteessa teen aina kaikkeni suhteen eteen ja ei puutu naiselta tyydytystä taikka sitä että saa hellyyttä, eikä tarvi pelätä mun kans on turvallinen olla ja sit ku ei itekkään pienestä hätkähdä siksi hyvä että jonkunlaista kovaa koulua joskus joutunu elämässä käymään.

        Luonne ja sisin ratkasee, en vaadi itekkään naiselta liikoja ja en mikään ns missi tarvi olla, arvostan naiskauneutta mutta kauneus on katsojan silmissä eikä tarvi olla mikään fitnesskään siis ihan tavallinen kaunis nainen jolla on vähän muotojakin.

        Enkä viittaa kehenkään erityisen tällä kommentillani vaan tiedän että niinku aiemminkin niin ei ole helpolla naista löytänyt että tiedostan että mitään ei saa helpolla ja olemalla oma itsensä sen joku vielä huomaa.
        Ainoa vittumainen homma että pitää nyt ootella että tunne häviää kokonaan ennenku voi ees treffaileen alkaa.En kyllä tiiä jaksanko enää netin kautat ettiä kun aiemminkaan ei tuottanu tulosta. No ehkä harrastuksen kautta tai kait se jossain vastaan kävelee kun tämäkin tuli niin puun takaa ja olen onnellinen siitä vaikkei mitään tullutkaan, toki ois voinu olla vaan pikkuihastus niin ois helpommin yli päässy mut edellene olen positiivinen, en ole luovuttaja koskaan ollut enkä luovuta nytkään siis tarkotan että en ala masenteleen.

        Tottakait käyttäydyn ystävällisesti sitä naista kohtaan jota kaipailin, en minä ole vihanen tai katkera, ja autan kyllä jos apua tarvii edelleen ilman taka-ajatuksia.
        Hänen sanojaan lainaten "pikku juttu" "menee ohi" :D

        No näihin sanoihin on hyvä lopettaa tänne kirjottelu (mitähän ees aattelin, no joskus sitä näköjään rakastuu niin että tulee tehtyä tyhmyyksiä).

        No opinpahan tän kautta löytään runollisen puoleni että on ainakin kauniita rakkausrunoja sitten sille joka joskus mut huomaa että ei romantiikkaa puutu, toki voi olla muutenkin romanttinen ja huomaavainen ym, mitään fairytalea tavottele, ihan normaali arkea jossa on välillä jännitystä jonkun ihanan ihmisen kans.
        Toivotaan että rakastun uudelleen johonkin sellaseen ihmiseen joka kans rakastuu muhun ja hyväksyy ihan tälläsenä omana ittenäni.

        Toivottavasti löydät sen oikean ja toivottavasti kohtelee sua niinku kuuluukin.

        Pahoittelen kirjotusvirheitä, jääkää muut kaipaamaan tänne ja tarkotan hyvällä että onnea, toivottavasti löydätte jokainen sen oikean tai saatte kaivattunne. Mun on turha tänne enää purkaa kun en sillä tavall aketään löydä, nyt vaan ootella joku kuukausi ja varmasti helpottaa olo, on se jo helpottanu kuitenkin mitä alussa oli, tottakait varmasti täysin en koskaan unohda ihmistä että hyvällä muistelen kyllä häntä sitten kun ei nähä enää ollenkaan mut se mitä nähellään vielä niin ainakin aion olla hänelle ystävällinen, tiiä vaikka joskus sais ystävän hänestä, mutta veikkaan että hän ei halua minust aedes kaveria, jotkut asiat huomaa. Toivottavsti ei kovin pahasti oo mustamaalattu mua seläntakana että ei oo väärä kuva kun tiedän jo mnneisyyteni takia ja sen viimevuotisen mustamaaluskampanjan takia että varmasti jostain jotain paskaa kuullut, mikä ei kyllä pidä paikkaansa, yks narsisti vaan sillon vuos sitten levitteli musta kaikenknäköstä.


    • sivuun.sut

      Outoa..että haroisin hiuksiani tavatessa...ollaan tunnettu jo yli kymmenen vuotta...en todellakaan alistu sulle..en millään lailla

    • piparminttea

      Mikset vaan laita.

    • tmlll

      Oot hiukka'''naivi (suunnilleen samaa harmittaa kuin idiootti)

      • tmtmtm

        Miten niin naiivi? Tunnetko muka niin hyvin et voit lähtee tuollaista sanomaan?


      • tmiestäs
        tmtmtm kirjoitti:

        Miten niin naiivi? Tunnetko muka niin hyvin et voit lähtee tuollaista sanomaan?

        Ei ainakana yheltä t mieheltä ollu tuo kommentti, siis jos sattus muka niin että se nainen yks tääll kirjottelis mun mielestä oot nainen tosi aikuinen ja ajattelet realistisesti, siinä yks syy miks nautin keskusteluistamme kun sun kans voi jutella niinku aikuiset


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4020
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3872
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      606
      3794
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      17
      2518
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      74
      2380
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      329
      2017
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      2000
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1839
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1529
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1392
    Aihe