Tutustuminen - seurustelu - valinta

Oppeliini1

Miksi maailmassa teidän täytyy hyökätä vastakkaisen sukupuolen kimppuun ja aloittaa heti intiimitouhut ja lisääntyminen viitsimättä nähdä vaivaa ensin tutustua ja oppia kunnolla tuntemaan toinen?

Ei kukaan ihminen, siis KUKAAN, mutu 100%.sti unelma prinsessasta/ prinssistä hirviöksi. Oli hän sitten saman tai eri maan kansalainen kuin sinä!

Monissa kulttuureissa intiimejä suhteita ei arvosteta enen avioliittoa. Niitä harjoitetaan, tottakai! Maailman vanhin ammatti on täällä pysyäkseen. Mutta arvonantoa eikä kunnioitusta sillä ansaita!!!!!!!

Tutustumis-ja seurusteluvaiheessa tarpeeksi pitkällä ajanjaksolla oppii tuntemaan toisen. Sitten vasta on aivan erilaisees tilanteesaa tehdä päätös mahdollisesta pitkäaikaisesta yhteisestä tulevaisuudesta kun tietää toisen käytöksen. Muista: " puhe on halpaa, teoistaan ihminen tunnetaan".

On niin turhauttavaa lukea huolellisesti ja harkiten aiheuttamistaan pelosta, hädästä, epätyydyttävästä parisuhteesta johon aivan liian aikaisin hankitaan pienokainen. Tuon kaiken voi välttää käyttämällä elintä nimeltään AIVOT!

45

484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei_sikaa_säkissä

      Koska tuo on yksi harvoja syitä olla vastakkaisen sukupuolen kanssa tekemisissä. Siinä samalla sitä tutustuu ja suhde jatkuu ja syvenee tai sitten ei.

      • jorezx

        Kun pillu ottaa komennon, niin silloin ei kysellä.


      • samajuttu
        jorezx kirjoitti:

        Kun pillu ottaa komennon, niin silloin ei kysellä.

        Sama juttu kun aasian lutkia raahataan Suomeen, niin silloin on mulkku ottanut vallan.
        Joku kuuskymppinen nai 20- kymppisen pimatsun siivoamaan kämppäänsä ja hoidattamaan itseänsä, on mulkku ottanut vallan.


    • Raaka-_-Watson

      Eihän sitä autoakaan osteta ilman koeajoa

      • Raaka-_-Watson

        Eikö se että Euroopassa ei missään suuremmassa kaupungissa voi kulkea rauhassa muslimeilta. Suomessakin muslimien tekemät rikokset ovat kasvaneet jopa 800% .
        Minä kutsuisin sitä valloitukseksi.


      • Raaka-_-Watson

        Miten tämä kelpaa
        http://conservativepost.com/video-martial-law-in-france-as-paris-burns-on-day-8-of-muslim-uprising-50-of-french-army-deployed-to-streets/


      • jahhastaas
        Raaka-_-Watson kirjoitti:

        Eikö se että Euroopassa ei missään suuremmassa kaupungissa voi kulkea rauhassa muslimeilta. Suomessakin muslimien tekemät rikokset ovat kasvaneet jopa 800% .
        Minä kutsuisin sitä valloitukseksi.

        800%: sti?
        Nyt olisi paikallaan lähde, tilasto, tutkimus?


      • Raaka-_-Watson
        jahhastaas kirjoitti:

        800%: sti?
        Nyt olisi paikallaan lähde, tilasto, tutkimus?

        Voit ihan itse etsiä. Kyllä se tieto löytyy.
        Ihmettelen miksi tästä edes kiistellään sillä YKSIKIN tapaus on liikaa. Muslimit eivät kuulu sivistysvaltioihin vaan tulee karkottaa ihan jokainen.


      • voihyväneaika
        Raaka-_-Watson kirjoitti:

        Voit ihan itse etsiä. Kyllä se tieto löytyy.
        Ihmettelen miksi tästä edes kiistellään sillä YKSIKIN tapaus on liikaa. Muslimit eivät kuulu sivistysvaltioihin vaan tulee karkottaa ihan jokainen.

        Pitäähän sinulla olla tilastoa ja tutkimusta toteennäyttää tällainen väittämä, vai onko vaan niin kuten arvelinkin, että tämä 800%: sti on ihan sinun omaa päätelmää.
        Oothan sinä vähän yksinkertainen noissa jutuissasi.


      • jorezx

        Watson, laitumella märehtiviä nautoja ei ISIS häiritse. Joten turhaan tuhlaat aikaasi niihin.


      • Raaka-_-Watson
        jorezx kirjoitti:

        Watson, laitumella märehtiviä nautoja ei ISIS häiritse. Joten turhaan tuhlaat aikaasi niihin.

        Hyvin sanottu


      • pannutvaan
        Raaka-_-Watson kirjoitti:

        Voit ihan itse etsiä. Kyllä se tieto löytyy.
        Ihmettelen miksi tästä edes kiistellään sillä YKSIKIN tapaus on liikaa. Muslimit eivät kuulu sivistysvaltioihin vaan tulee karkottaa ihan jokainen.

        Eivät kuulu sivistysmaihin, mutta silti niitä kelpaa panna, vai mitä? Sinullahan niistä kun oli paljonkin kokemusta???


      • huvittavaa
        Raaka-_-Watson kirjoitti:

        Hyvin sanottu

        Niin, hyvin sanottu!! Kun loppuu sanan valta ja ei pysty todistamaan puheitaan, alkaa hirveä sadattelu. Tyypillistä. Ja Jore vanha paukkuhan se siellä komppailee kuin kutsusta!


      • Raaka-_-Watson
        pannutvaan kirjoitti:

        Eivät kuulu sivistysmaihin, mutta silti niitä kelpaa panna, vai mitä? Sinullahan niistä kun oli paljonkin kokemusta???

        Koskaan en ole muslimia pannut.
        Niiden naisia sitäkin enemmän


      • pannutvaan
        Raaka-_-Watson kirjoitti:

        Koskaan en ole muslimia pannut.
        Niiden naisia sitäkin enemmän

        Musliminainen on myös muslimi, vai mistä lähtien sana muslimi on tarkoittanut vain miehiä? Ja on niissä naisissakin islamistisia fanaatikkoja, eivät kaikki naispuoleiset muslimit ole muslimeita vain koska heidät on siihen miesten toimesta pakotettu. Lisäksi musliminaiset ovat geneettisesti ihan samaa verta kuin ne muslimimiehet.


      • Raaka-_-Watson
        pannutvaan kirjoitti:

        Musliminainen on myös muslimi, vai mistä lähtien sana muslimi on tarkoittanut vain miehiä? Ja on niissä naisissakin islamistisia fanaatikkoja, eivät kaikki naispuoleiset muslimit ole muslimeita vain koska heidät on siihen miesten toimesta pakotettu. Lisäksi musliminaiset ovat geneettisesti ihan samaa verta kuin ne muslimimiehet.

        Muhammedin mukaan nainen saastaisena olentona ei voi olla muslimi.
        Älä minua syytä niiden jutuista.
        Vai etkö tunne koraania ja haditheja?


      • ryöpätkääpä
        Raaka-_-Watson kirjoitti:

        Muhammedin mukaan nainen saastaisena olentona ei voi olla muslimi.
        Älä minua syytä niiden jutuista.
        Vai etkö tunne koraania ja haditheja?

        Eikös se ollut niin, että vastustat islamia pääsääntöisesti? Myös naiset muslimimaissa harjoittavat islamin uskontoa. Olet pannut islaminuskontoa harjoittavia naisia ja on kelvannut sinulle, koska olet ollut pillun puutteessa.
        Kuinka sinä olet voinut panna saastaisia olentoja mitä naiset ovat?


      • Raaka-_-Watson
        ryöpätkääpä kirjoitti:

        Eikös se ollut niin, että vastustat islamia pääsääntöisesti? Myös naiset muslimimaissa harjoittavat islamin uskontoa. Olet pannut islaminuskontoa harjoittavia naisia ja on kelvannut sinulle, koska olet ollut pillun puutteessa.
        Kuinka sinä olet voinut panna saastaisia olentoja mitä naiset ovat?

        Tottakai vastustan islamia.
        Muslimien naisia pantiin koska muslimeilta palaa käpy heti kun vääräuskoinen panee niiden naisia.
        Kiva katsoa sitä riehumista kun kuitenkaan eivät pysty tekemään yhtään mitään.
        Kyllä muslimien naiset spermareseptoreiksi kelpaa.


    • n28hki

      Itseasiassa esim. Narsistit muuttuvat unelmien prinssistä täysin vastakohdaksi pidemmän ajan jälkeen, kun he kokee ettei saa sinusta enää hyötyä. Fyysinen väkivalta alkaa monesti vasta elämän käännekohdissa, kun on hankittu lapsi, ostettu talo tai vaan muutettu yhteen. Tällöin kumppani kokee suhteen olevan riittävän stabiili että voi olla oma kontrolloiva väkivaltainen itsensä.

      Noissa kulttuureissa jossa ei hypätä sänkyyn ennen avioliittoa ei yleensä myöskään seurustella ennen avioliittoa, perhe valitsee soveltuvan kumppanin ja sillä mennään, ironisesti noissa kulttuureissa hypätään monesti sänkyyn vähäisemmällä tutustumismäärällä kuin irstaassa Euroopassa.

    • älä-selitä-watson

      Ei Watson mitään pysty todistamaan. Kaikki on sen omia hourupäisiä juttuja. Yrittää nyt pelastaa kasvonsa, kun on tullut puhuttua sivu suun.

    • tonnin-stiflat

      Minä olen hymyillyt kauan Raasu-Watsonin jutuille.

      • huvittunutlukija

        Nyt herra watsonin setä on varmaan uima- altaalla ottamassa aurinkoa, eihän sitä voi häiritä!
        Menee pieni tovi, niin insenjööri ei muista tätä keskustelua ollenkaan käyneensä.

        Tai sitten....


      • Raaka-_-Watson
        huvittunutlukija kirjoitti:

        Nyt herra watsonin setä on varmaan uima- altaalla ottamassa aurinkoa, eihän sitä voi häiritä!
        Menee pieni tovi, niin insenjööri ei muista tätä keskustelua ollenkaan käyneensä.

        Tai sitten....

        Mistähän olette saaneet päähänne että käynnissä on joku dialogi? En minä alennu kanssanne keskustelemaan. Kyllä se informaatio kulkee vain yhteen suuntaan, minulta teille.


      • kaivatilastotesiinhra
        Raaka-_-Watson kirjoitti:

        Mistähän olette saaneet päähänne että käynnissä on joku dialogi? En minä alennu kanssanne keskustelemaan. Kyllä se informaatio kulkee vain yhteen suuntaan, minulta teille.

        Eipä olekaan mikään dialogi, koska sinä et siihen pysty sellaiseen, sinulla tapana vain sanella, tyypillinen hitleri. Toki olemme kaikki alempiarvoisempia kuin sinä Hra Watson!!!
        Joo, täältä tulee yhteen suuntaan samaan malliin sinulle, kuten tilasitkin!
        Yleensäkin kun jotain sanoo ja väittää, pitää olla todisteet siitä, mutta sinulla ei ole yhtään mitään todistetta siitä, että muslimien rikokset ovat kasvaneet 800 %: sti Suomessa!
        Alapa vaan kaivamaan niitä tilastoja!


      • Raaka-_-Watson
        kaivatilastotesiinhra kirjoitti:

        Eipä olekaan mikään dialogi, koska sinä et siihen pysty sellaiseen, sinulla tapana vain sanella, tyypillinen hitleri. Toki olemme kaikki alempiarvoisempia kuin sinä Hra Watson!!!
        Joo, täältä tulee yhteen suuntaan samaan malliin sinulle, kuten tilasitkin!
        Yleensäkin kun jotain sanoo ja väittää, pitää olla todisteet siitä, mutta sinulla ei ole yhtään mitään todistetta siitä, että muslimien rikokset ovat kasvaneet 800 %: sti Suomessa!
        Alapa vaan kaivamaan niitä tilastoja!

        Käykö totuus voimille?


      • tonnin-stiflat
        Raaka-_-Watson kirjoitti:

        Käykö totuus voimille?

        Ei käy, mutta valheesi eivät ole kiinnostavia. Sinäkin vanha äijä voisit häipyä johonkin pappakerhoon täältä.


      • Raaka-_-Watson
        tonnin-stiflat kirjoitti:

        Ei käy, mutta valheesi eivät ole kiinnostavia. Sinäkin vanha äijä voisit häipyä johonkin pappakerhoon täältä.

        Vitut, minä en ole mikään vanha äijä. 15 v. jorea nuorempi. No, myönnetään että toi 800 % on hiukan liioittelua. Sillä saan helpommin muslimin patjojen niskakarvat pystyyn, mutta 8 % ainakin on rikokset kasvaneet mulsujen ansiosta, tai ainakin 0,8 prossaa. Mitään todisteita ei ole, mutta uskoisin niin, tai ainakin toivoisin niin. Muuten kaikki ennustukseni olisivat menneet pieleen.


      • jorezx
        kaivatilastotesiinhra kirjoitti:

        Eipä olekaan mikään dialogi, koska sinä et siihen pysty sellaiseen, sinulla tapana vain sanella, tyypillinen hitleri. Toki olemme kaikki alempiarvoisempia kuin sinä Hra Watson!!!
        Joo, täältä tulee yhteen suuntaan samaan malliin sinulle, kuten tilasitkin!
        Yleensäkin kun jotain sanoo ja väittää, pitää olla todisteet siitä, mutta sinulla ei ole yhtään mitään todistetta siitä, että muslimien rikokset ovat kasvaneet 800 %: sti Suomessa!
        Alapa vaan kaivamaan niitä tilastoja!

        Ei järkevää keskustelua voi käydä olentojen kanssa joiden henkinen kehitys on pysähtynyt pysyvästi 5 vuotiaan lapsen tasolle.


      • Raaka-_-Watson
        jorezx kirjoitti:

        Ei järkevää keskustelua voi käydä olentojen kanssa joiden henkinen kehitys on pysähtynyt pysyvästi 5 vuotiaan lapsen tasolle.

        Nimeomaan


      • Raaka-_-Watson
        tonnin-stiflat kirjoitti:

        Ei käy, mutta valheesi eivät ole kiinnostavia. Sinäkin vanha äijä voisit häipyä johonkin pappakerhoon täältä.

        Älä unohda:
        Mitä vanhempi pukki, sitä kovempi sarvi.


      • tonnin-stiflat
        Raaka-_-Watson kirjoitti:

        Älä unohda:
        Mitä vanhempi pukki, sitä kovempi sarvi.

        Kyllä minä sen tiedän, olen itsekin vanhempi pukki. Fiktiosi ei kuitenkaan ole kiinnostavaa. Voisit lähteä jonnekin muualle. Täällä sinä et saa hyväksyntää. Sinua pidetään pellenä. Niin pidän minäkin.


      • Raaka-_-Watson
        tonnin-stiflat kirjoitti:

        Kyllä minä sen tiedän, olen itsekin vanhempi pukki. Fiktiosi ei kuitenkaan ole kiinnostavaa. Voisit lähteä jonnekin muualle. Täällä sinä et saa hyväksyntää. Sinua pidetään pellenä. Niin pidän minäkin.

        Ah, palstan rupareiänrylkyttäjä. Ilmeisesti sinulla on muslimi poju kuvioissa.


      • älänytjaksavanhamies
        Raaka-_-Watson kirjoitti:

        Käykö totuus voimille?

        Ai mikä totuus? Sekö, että muslimien rikokset Suomessa ovat kasvaneet 800%: sti?


      • Raaka-_-Watson
        älänytjaksavanhamies kirjoitti:

        Ai mikä totuus? Sekö, että muslimien rikokset Suomessa ovat kasvaneet 800%: sti?

        Vaikka se.


      • eiseoletotuus
        Raaka-_-Watson kirjoitti:

        Vaikka se.

        Mutta eihän se ole mikään totuus.
        Pitää olla näyttää toteen jotenkin mokomakin tuulesta temmattu väittämä.


      • Raaka-_-Watson
        eiseoletotuus kirjoitti:

        Mutta eihän se ole mikään totuus.
        Pitää olla näyttää toteen jotenkin mokomakin tuulesta temmattu väittämä.

        Mistä tiedät?


      • iruimj
        Raaka-_-Watson kirjoitti:

        Mistä tiedät?

        Etkö vajakki parempaan enää pysty?


    • Raaka-_-Watson

      Minulla on kaasu-uuni, niin kuin Hitlerilläkin. Se oli kova jätkä kaasuttamaan juutalaisia. Minäkin voisin kaasuttaa tossa muutaman muslimin. On minussakin sen verran natsin vikaa. Yaha, ehkä masturboin vielä ennen nukahtamista, kun toi vaimokin jo kuorsaa. Hyvää yötä vajakit!

    • raakaa-tietoa

      Mahtaa Raasu-Watsonia vituttaa, kun asiat ei mennytkään niin kuin se meinasi. Yrittää nyt valehdella 800 prosentista, ihan kuin me ei tiedettäisi, että se on silkkaa valetta. Täällä Suomessa muslimien patjoilla menee oikein hyvin, mikä sekin vituttaa Raasua. Matutkin on tottuneet jo siihen, että pillua ei saa ottaa käyttöönsä ilman omistajansa lupaa. Jorekin vielä yrittää rääpiä suutaan tyyliin: Kyllä me ollaan kovia poikia! Ei taida kovin kova olla, kun muija jätti mulsun takia.

      • Raaka-_-Watson

        Että sellaista tällä kertaa.


      • bom-dia
        Raaka-_-Watson kirjoitti:

        Että sellaista tällä kertaa.

        Oho, pellehän heräsi aikaisin!


      • kovastipaonjuttuahuttua
        bom-dia kirjoitti:

        Oho, pellehän heräsi aikaisin!

        Minua huvittaa tämä nimimerkki raakawatsoni. Asuu kuulemma maassa nimeltään Brasilia. Jaksaa vaan kovasti huolehtia Suomen maan asioista, vaikka "asuu" toisella puolella maailmaa. Kovastipa arvostelee suomalaisia naisia, vaikka ei ole Suomessa sanojensa mukaan asunut moneen vuoteen.


      • Raaka-_-Watson
        kovastipaonjuttuahuttua kirjoitti:

        Minua huvittaa tämä nimimerkki raakawatsoni. Asuu kuulemma maassa nimeltään Brasilia. Jaksaa vaan kovasti huolehtia Suomen maan asioista, vaikka "asuu" toisella puolella maailmaa. Kovastipa arvostelee suomalaisia naisia, vaikka ei ole Suomessa sanojensa mukaan asunut moneen vuoteen.

        Nih.


    • Raaka-_-Watson

      Ei minua huolestuta teidän asiat. Minä haluan vain vittuilla muslimien patjoille ja hännystelijöille. Siksi liioittelen muslimeista aiheutuvia haittoja, jotta teitä vituttaisi oikein kovasti. Minä en voi mennä muiden maiden palstoille vittuilemaan, koska en osaa muuta kieltä, kuin suomea. Niin ja tietysti portugalia, mutta täällä ei ole muslimien patjoja. Minä en oikeasti tiedä kuinka paljon muslimien tekemät rikokset on lisääntyneet. Mistä minä sitä tietäisin, koska rikostilastoja ei luoda uskontokunnan mukaan. Mutta 800 % on hyvä määrä vittuiluun. Jotkut tyhmät voi jopa uskoa.

      • näinonsevaan

        Jotkut tyhmät voivat uskoa kuten sinä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe