Kävipä näin

Nkjijjjjjj

Tinderissä että sain mätcin kauniin nuoremman naisen kanssa,ja kummankin ulkonäkö miellytti kumpaakin meistä ja juttu luisti.
No sitten asiaan:
Niitä näitä siinä ensin juteltiin kunnes tuli kysymykseen ammatti.
Olen siis autonkuljettaja ja tämän kun nainen sai kuulla ,niin muuttui todella ylimieliseksi miltei aggressiiviseksi.
Onko todella niin että vaikka kuinka muuten kaikki olisi naisen mielestä Ok niin ammatin pitää olla ns parempi ennen kuin kelpaa??
Miten voi olla naiset noin pinnallisia?mulle aivan sama missä ammatissa nainen on jos vaan muuten synkkaa!!
Mainitsipa naikkonen vielä etten ole tarpeeksi tavoitteellinen elämässä kun tyydyn autokuskin ammattiin!
Siis mulle markkaa parisuhteessa ihan muut jutut kuin joku taking ammatti!!

14

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No sehän noissa tuntuu olevan sitä itseänsä.
      Onko sitä sitten, että miehen pitäisi tienata niin helvetisti, että nuija voi jäädä kotiin makaamaan perse homeessa..?
      Pitäisi riittää, että mies käy töissä ja tienaa sen verran hyvin, että pärjää. Ja tuollainen 2000-3000€/kk riittää ihan hyvin siihen pärjäämiseen.

    • pinnallista

      Kyllä olet tehnyt ihan oikean huomion, naiset on pinnallisia miehen ammatin suhteen ja pelkästään se voi torpata tutustumisen.
      Mulla kävi kerran niin että olin sopimassa tapaamista naisen kanssa joka oli ammatiltaan laitoshuoltaja. Nainen kysyi vielä että mikä minä olen ammatiltani ja kun sanoin että lähihoitaja niin nainen ei enää halunnutkaan tavata. Eli ei riitä edes että on "koulutetumpi" tai tienaa enemmän kuin nainen, pitäisi olla vielä koulutetumpi ja enemmän tienaava.
      Aivan samoin kuin ei riitä että on samanpituinen mitä nainen, pitäisi olla 10cm pitempi.
      Syvä huokaus..

    • peruuta

      Multa on kysytty ihan suoraan että paljonko tienaan ja esim. paljonko on velkaa (asunnosta) yms. Juttu on jäänyt sitten siihen. Nämä deittijutut kun on naisten valtakunta ja sitten sinne eksyy paljon näitä idiootteja, jotka kuvittelee kaikenlaista... Eivätkä todellakaan ole mitään Viivi Pumppasia

      • gfhdfdfh

        Hyi helvetti, miten limaisia akkoja. Menisi maku hetkessä.


    • ei.kiitos.tuollaisille

      Suomi24:ssä olen saanut naiselta avausviestin:
      "Hei, oletko ollut jo kauan työelämässä, mikä olet koulutukseltasi"

      Siinä viesti kokonaisuudessaan, halusi siis tietää vain tulopotentiaalini.

      • ei.kiitos.tuollaisille

        Ja jos joku nainen vastaa tähän että "se oli vain keskustelunavaus, ei niillä tiedoilla niin väliä ole" niin miksi kyseinen nainen ei enää sitten vastannut mulle kun kerroin nuo tiedot hänelle..?


    • Niintosiaanjuu

      No itse olen insinööri ja kaveri "vaan" sorakuski, ni tienaa 300e kuussa enemmän kun minä kouluja käynyt.

    • 41v-sinkkumies

      No ei alle 30000 vuosituloilla naiset halua treffailla. Huijasin naista ett- tienaan 65000 vuodessa , halusi heti treffeille ja kehui että olen varmaan hyvä tyyppi.

      • Tein muuten itse saman yks kerta ja huomasin ihan saman asian.
        Eka 60000€ vuosituloilla ilmoitellessani niitä vastauksia tuli aikaslaillakin, mutta vastaukset romahtivat murto-osaan kun laitoin todelliset vuosituloni ilmoitukseen. Todelliset tulot pyörii siinä 30000€/v tietämillä riippuen siitä, kuinka paljon tekee ylitöitä.


    • 1PercentBiker

      Itsellä käynyt ihan päinvastaista. en ole tehnyt 15vuoteen päivääkään töitä,olen Helvetin Enkelien jäsen, treffeillä sanoin naiselle että se ei kuulu vittuakaan sulle mitä touhuan ja m istä hommaan rahat ja sä et kysele! Et kysele menemisiäni etkä menojani.. nainen antoi ja suostui suhteeseen siltikin. älkää koettako päteä! siitä ei ole mitään hyötyä

    • KuormaAutoHELVETTI

      No ei ihme, että nainen pilastui..kuorma auton kuljettaja on AMMATTI HELVETISTÄ! kukaan ei jaksa ylipainoista LOPPUUN ressattua ihmisrauniota jolla on hermot aina niin kireällä kuin olla ja saattaa.. kuorma-autonkuljettajkan ammatti tuhosi KOKO ELÄMÄNI!!!! mulla oli nuorempana hoikka vartalo ja oli mielenterveys tallella jne. mutta kun jouduin KUORMA_AUTOA_AJAMAAN oli pakko juoda viinaa pää täyteen aina kun voi..krapulaan popsia sitten diapameja ja loppuaika mielialalääkkeitä! elämä juoksee ohitse kun RAADAT yötä päivää tuosssa ammattien HELVETISSÄ,juokset PERSE VAAHDOSSA kellon kanssa kilpaa.. jos joku haluaa jumalauta TEHDÄ TÖITÄ! niin mene KUORMA_AUTOA_AJAMAAN!! silloin TAKAAN_JA_ALLEVIIVAAN.. että HUKUT TYÖHÖN!!!!!

    • cmcm

      vastakaaaa olen presidentti ja miksi kysyt hmm ?

    • Nainen-----

      Tuo nyt on yksi nainen, ei läheskään kaikki naiset ole tuollaisia!

    • Totuudensanan

      Oleellinen tieto on että se oli kaunis nuorempi nainen, täytyyhän senkin jotain hyötyä jos aikoo uhrautua vanhemmalle miehelle :) Jos keskittyisit varttuneempiin rupsahtaneisiin naisiin, joilla on jo talous kunnossa voit olla vaikka paskanlapioija, jos muuten olet ok.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe