Uusi VW Golf

Woksburk

Voi luoja mikä kuppainen kottero, eikö volksburkissa ole varaa kehittää korin muotoilua nykyaikaiseksi, samaa kotterokoirankoppia taas tunkee.
Halpa valmistaa samoilla ikivanhoilla työkaluilla, ei se autosta uutta mallia tee että kullanvärinen maali suditaan pintaan.

Moottori sama vanhasta 1.4tsi vikarysästä kyhätty 1.5 litrainen tekele, voihan elämän kevät.

52

708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näiSeMeneeEdelleen

      Uusi moottori ja vaihteisto tyylikkäässä klassisessa korissa myy aina hyvin kun niissä on laadukkaat ja hyvät ominaisuudet.

    • suomessavoivalita

      Aloittaja on nyt pallo hukassa. Eihän sitä ole pakko ostaa. Hae tojota.

      • JohtajanMääräys

        Kaikkien VWfanaatikkojen mielestä VW on jokaisen PAKKO ostaa!!


    • Kdkekeke

      Happamia ovat pihlajanmarjat sanoi kettu. Pätee trollin avaukseen.

    • VW.kuningas2016

      Normaali facelift kyseessä. Ei uusi malli. Jokainen vähänkin tekniikkaa ymmärtävä tietää mikä mikä ero näillä kahdella on.
      Golfin perusmuoto on toiminut reilut 40 vuotta ja 30 miljoonaa autoa. Miksi rassaamaan toimivaa mopoa? Nykyautoista ei mikään malli pysty haastamaan Golfia luokassaan. Ei edes lähelle

      • menestystarinaa

        Sepä se. Mutta kun se ei ole toimiva. Moottori ja vaihdelaatikko leviää, öljyä palaa kun sylinterit on jo uutena väljät. Sähkövikoja. Ovet jäässä talvisin ja kylmä talvella vaikka on pahvi keulassa jo elokuussa. Varusteet puuttuu. Luokassaan ylihintainen. Maksettua menestystä autolehtien testeissä. Huijausta pakokaasutesteissä. Asiakas maksaa autotehtaan virheet.


    • villle33

      Golfluokaksihan sitä sanotaan, se kertonee jotain..:)

      • tgjgöoyöi

        Golf jo samanlainen ikänestori kuin kupla aikoinaan ja aika alkaa mennä jo ohi kun nuoremmat ei enää mallista niin innostu.Eli onko enään kanttia suunnitella uutta käänteentekevää mallia tilalle jota jo hiukan odotetaan.


    • äläkiusaaitseäsi

      Edelleekin kusipäät, sitä ei ole pakko kenenkään ostaa. Jos se on noin paska, hae se tojota ja ole tyytyväinen. Mitä sitä enempää itkeä, jos rahat ei siihen riitä? Anna muiden kärsiä nuo kaikki viat, mitä siitä noin kovia paineita itselleen ottaa, sehän on vain yksi automalli.

      • Toyota-palstan

        trollipojun raivo puskee läpi viesteistään. Samoin se ettei Vw:llä ole selvästikään rahaa kehittää Golfia vaan yrittää vain vähän sipistellä ja uskotella ostajille että auto on nyt parempi kuin ennen. Itse asiassa eihän Golf mikään huono auto olisikaan jos sen tekniikka toimisi edes jotenkin. Vain tietämätön ostaa omalla rahalla Golfin. Riski kalliisiin lastentauteihin jotka pitää ainakin osaksi itse maksaa, on yhä aivan liian iso.


    • Järkikäteen

      Eikös laatikko ole tilankäytön kannalta tehokkain? Miksi muuttaa jo kymmeniä vuosia toiminutta konseptia? Ei kait ulkonäkö kaikkea merkitse? TM testivoittajakin vielä monin kerroin. Ja ihan ok ulkonäkökin on. Lopettakaa turha höpinä makuasioista.

      • nopäivää

        Jos auto on jo uutena rikki niin ei se ole makuasia.


    • Tero.toteaa

      Täytyypä todeta, että peräpäässä on imitoitu selvästi Auriksen muotoja. Aikas hyvät varustepaketithan siihen on luvassa. Kolmen vuoden kuluttua tiedämmekin sitten, että miten on laadun laita. Ja jotain parannusta lienee tehty myös vikaherkkään dsg-voimanvälitykseen.
      Varmaan kuitenkin parasta mitä kansanautoluokan hinnalla voi saada! Otetaanko halpuutus sitten alihankkijoiden vai työläisten pussista.

      • golfinplussat

        Kallein kippo luokassaan, huonoimmin varusteltu ja eniten vikoja.


    • ihanoikeinteille

      Johan sanoin ,älkää itkekö sen perään trollit. Se ei ole teille tarkoitettu. Te voitte tyytyä riisikippoihin. Ja se on teille ihan oikein.

    • exgolffisti

      ruma sekä ulkoa että sisältä.ei itseä miellytä mutta hyvä että ostajia löytyy.omat kokemukset edellisestä mallista niin kylmä talvella ja epäluotettava.

    • inkarnaatio

      Wolfsbrgista saadun tiedon mukaan halpuutuksen mahdollistaa se, että kansanautojen loppukokoonpano on siirretty omistajan vastuulle eli kolmen vuoden kasailun jälkeen se pitäisi toimia lähes moitteettomaksi ja alkaa sitten muuttua opeliksi.

    • Kallisjatylsä

      Eikös tuo tylsä vanhanaikaisuus ota jo silmään, naapuritkin lähinnä nauraa.

      • 33-miljonaa-golfistia

    • Laatua_ja_tekniikkaa

      Japanilaiset, tai korealaiset eivät millään yllä tuolle tasolle.
      Yksinkertaisesti tieto-taito loppuu ja huolellisuus työn laatuun.
      Se on työmoraalista ja kulttuurista kiinni.
      Ja insinöörien paneutumisesta.
      Käykääpäs riisipussikuskit joskus koeajamassa. Luovutte kiioistanne ja tojoistanne välittömästi.

      • Tietotaito_

        huolellisuus ja asenne. Niinpä niin, niinpä tietenkin. Eipä toimi DSG-laatikko uudessakaan Golfissa kuten pitäisi. Jo ensimmäisessä AutoBildin koeajossa asiasta valitettiin. Onhan siinä uuttakin, led-takavalot. Ja vanhaan malliin kaikesta, varsinkin lisävarusteista, pitää maksaa suolaisesti. Silti sitä taas fanaattiset saksalaiset ostavat sikana kun eivät muusta edes tiedä.


    • Prominent

      Golf on seuraava autoni jos lestajeesus ja Sipilä sensallii.
      Auto on selkeästi laadukkaamman tuntuinen kuin nykyinen Toyotani.
      Nimenomaan 1.5 motti ja uusittu DSG.
      Yhdelläkään auton valmistajalla ei ole varaa suunnitella uutta mallia vanhoilla vioilla.

      • jjjöjöljölööjöl

        Kolmen Golfin omistaneena kyseenalaistaisin myös koko tuon "vanhat viat". Venyvät jakoketjut ja DSG-mekatroniikka-ongelmat on seläytetty jo monta versiota sitten.
        Toisaalta olen samaa mieltä siitä että molemmat uutuudet ovat erittäin mielenkiintoisia uutuuksia. Hattu päästä VW:n R&D-porukalle.


      • näppäräposse
        jjjöjöljölööjöl kirjoitti:

        Kolmen Golfin omistaneena kyseenalaistaisin myös koko tuon "vanhat viat". Venyvät jakoketjut ja DSG-mekatroniikka-ongelmat on seläytetty jo monta versiota sitten.
        Toisaalta olen samaa mieltä siitä että molemmat uutuudet ovat erittäin mielenkiintoisia uutuuksia. Hattu päästä VW:n R&D-porukalle.

        Kumma kun se volkkarin R@D porukka ei ole vielä keksinyt ratkaisua auton kylmyyteen ja jäätyviin oviin talvella. Sama vaiva ollut 40 vuotta.


      • Tohohuonompi
        näppäräposse kirjoitti:

        Kumma kun se volkkarin R@D porukka ei ole vielä keksinyt ratkaisua auton kylmyyteen ja jäätyviin oviin talvella. Sama vaiva ollut 40 vuotta.

        Eipä tuo lämpiäminen paranisi ainakaan japsiin vaihtamalla. TM talvitestissäkin kaikki VWkipot lämpesivät japsejs nopeammin ja chrn paskat ovenkahvat talvella mainittiin erikseen.


      • Konserni.huijaa
        jjjöjöljölööjöl kirjoitti:

        Kolmen Golfin omistaneena kyseenalaistaisin myös koko tuon "vanhat viat". Venyvät jakoketjut ja DSG-mekatroniikka-ongelmat on seläytetty jo monta versiota sitten.
        Toisaalta olen samaa mieltä siitä että molemmat uutuudet ovat erittäin mielenkiintoisia uutuuksia. Hattu päästä VW:n R&D-porukalle.

        Miksi pitäisi ottaa jotain riskiä ostamalla wigavaagen, todetakseen, onko kaikki käyttäjilleen kalliksi käyneet viat jo korjattu tai jätetty vaan asiakkaiden ongelmiksi?
        Mitä järkeä siinä olisi, en ymmärrä.


      • Hgfggfghujhg
        Konserni.huijaa kirjoitti:

        Miksi pitäisi ottaa jotain riskiä ostamalla wigavaagen, todetakseen, onko kaikki käyttäjilleen kalliksi käyneet viat jo korjattu tai jätetty vaan asiakkaiden ongelmiksi?
        Mitä järkeä siinä olisi, en ymmärrä.

        Sun kandee varmaan ostaa joku muu. Oma valinta.
        33 miljoonaa kuluttajaa on valinnut golfin, mutta useampi ei.


    • kaksi.eri.porukkaa

      Normaalit miehet ostavat klassisen näköisiä pukujakin eikä mitään homoille suunniteltuja pitsiröyhelöitä

    • HOLISTI75

      ensinnäkin toyota corolla on maailman eniten myyty auto.siihen ei pääse edes wv kaikilla merkeillään. toiseksi wv kasaa kiinassa valmistetuilla osilla noita tekeleitään, esim kolfin valmistaminen tehtaalle ei tule maksamaan edes 2000€, ja suomessa perusmallin kiposta saa maksaa 30 000€ johon ei kuulu edes lämmityslaitetta eikä toimivaa moottori vaihteisto yhdistelmää eikä ruostesuojausta. jossakin siis on säästetty ja paljon!!!! suosittelen Mazdaa jokaiselle,siinä on tyyliä,huippuluokan ajo ominaisuuksia ja kestävyyttä vaikka muille jakaa, mazdan 2.0 bensamoottori on huimasti tehokkaampi kuin volkkarin pienet tsihiköhi pum räksis moottorit ja mazda vie kolmasosan siitä bensiininmäärästä mitä volkkarin pikku moottorit ja jopa isossa painavassa 6 korissa. tekniikka kehittyy poijjaat.

    • Mistä.klonksahtaa

      Uusia ominaisuuksia odotellessa

    • Toyota-palstan

      trollipojun kädenjälki näkyy tässäkin ketjussa. Kaikki ne turhautuneen oloiset viestit joissa kehotetaan hankkimaan joku muu auto kuin VW ovat trollipojun koneelta kotoisin. Onkohan Helkaman suunnasta tullut moitteita kun paras terä pojun uhosta puuttuu, ainakin tässä ketjussa.

      • Luokan-yksivaltias

        Eipä tarvitse omasta päästä keksiä muihin autoihin vikoja kun Golfin ominaisuudet ovat tällaiset. Mutta jotkut tykkäävät enempi tuhnukoneista kuin 350Nm väännöstä jo tyhjäkäynnin tuntumassa. Reilun kahdenkympin autossa sellaisia varusteita ettei tuhnuun saa millään rahalla.
        Mitä tuollaisille enää mutta voi sanoa kuin että ottakaa joku parempi jos sellaisen löydätte

        http://www.iltalehti.fi/autot/201702192200073350_au.shtml

        http://www.iltalehti.fi/autot/201702142200070907_au.shtml

        Tuhnut on vähän eri liigassa Golfin kanssa. Ovat aina olleet. Palataan asiaan kun c-segmenttiä aletaan kutsumaan joksikin muuksi kuin Golf-luokaksi.


      • Tero.toteaa
        Luokan-yksivaltias kirjoitti:

        Eipä tarvitse omasta päästä keksiä muihin autoihin vikoja kun Golfin ominaisuudet ovat tällaiset. Mutta jotkut tykkäävät enempi tuhnukoneista kuin 350Nm väännöstä jo tyhjäkäynnin tuntumassa. Reilun kahdenkympin autossa sellaisia varusteita ettei tuhnuun saa millään rahalla.
        Mitä tuollaisille enää mutta voi sanoa kuin että ottakaa joku parempi jos sellaisen löydätte

        http://www.iltalehti.fi/autot/201702192200073350_au.shtml

        http://www.iltalehti.fi/autot/201702142200070907_au.shtml

        Tuhnut on vähän eri liigassa Golfin kanssa. Ovat aina olleet. Palataan asiaan kun c-segmenttiä aletaan kutsumaan joksikin muuksi kuin Golf-luokaksi.

        Auton ostoa suunnittelevan pitääkin tehdä valintoja mieltymyksiensä ja varallisuutensa mukaan: joko ostaa uusi halpuutettu kansanauto tai sitten kolme vuotta vanha Auris HSD, joka on valmiiksi tehtaalla koottu, molemmat suunnilleen samanhintaisia. Eli samalla rahalla saa loppukäyttäjän kustannuksella koottavaksi valmistetun kansanautopaketin.
        Kansanautokin alkaa näyttää Aurikselta takaapäin, mutta harva Tero sitä siitä suunnasta katsoo kun istuu teknisen edelläkävijän kuskina.


      • Ylpeä.suolesta
        Tero.toteaa kirjoitti:

        Auton ostoa suunnittelevan pitääkin tehdä valintoja mieltymyksiensä ja varallisuutensa mukaan: joko ostaa uusi halpuutettu kansanauto tai sitten kolme vuotta vanha Auris HSD, joka on valmiiksi tehtaalla koottu, molemmat suunnilleen samanhintaisia. Eli samalla rahalla saa loppukäyttäjän kustannuksella koottavaksi valmistetun kansanautopaketin.
        Kansanautokin alkaa näyttää Aurikselta takaapäin, mutta harva Tero sitä siitä suunnasta katsoo kun istuu teknisen edelläkävijän kuskina.

        No nyt terokin vajosi "jokainen ostaa mitä haluaa"-tasolle, josta VW-villejä eilen syyteltiin.
        Olisiko tässä käsissä erittäin harvinainen tapaus jossa terot ja VW-villet ovat yhtä mieltä asiasta ja ovat löytäneet järistyttävän totuuden "Jokainen ostaa mieltymyksiensä ja lompsansa mukaan".
        Aivan mahtavaa!!! Eikä mennyt montaakaan vuotta.
        Tapauksen merkitystä korostaa se että suoli-palstan kirjoittajia pidetään yleisesti vähän tyhminä yksilöinä ja tyhjäninttäjinä. Tämä case todistaa aivan muuta.


    • KEIDEKE

      case closed. Miljoonat ja taas miljoonat ihmiset eivät voi olla väärässä. Eihän. VW on planeettamme suosituin ja siis paras auto hintaluokassaan. Golf ylivoimainen ykkönen rekisteröinneissä euroopassa!!!

      • Konserni.huijaa

        No olipas yllätys, että eurooppalainen on Euroopassa eniten rekisteröity! Isompi yllätys olisi, jos se ei olisi joku euroopan suurimman valmistajan tuote. Koko maailman suosituimmaksi ei sitten enää eväät riitäkkään. Siellä taas jyllää japanilainen laatutuote. Saksalaisesta huijauskulttuurista on otettu opiksi.


      • Maailman.ykkönen
        Konserni.huijaa kirjoitti:

        No olipas yllätys, että eurooppalainen on Euroopassa eniten rekisteröity! Isompi yllätys olisi, jos se ei olisi joku euroopan suurimman valmistajan tuote. Koko maailman suosituimmaksi ei sitten enää eväät riitäkkään. Siellä taas jyllää japanilainen laatutuote. Saksalaisesta huijauskulttuurista on otettu opiksi.

        Myös Japanilaiset valitsivat Nykyisen Golfin parhaaksi autoksi sen julkaisuvuonna, joten Golf on rankattu kaikkein parhaimmaksi myös Japanissa. Myyntiluvuissa se tietysti on pieni tekijä siellä, niinkuin kaikki ulkomaalaiset.

        http://www.hybridcars.com/golf-named-car-of-the-year-japan/


    • 2.4STW__

      Joko DSG alkaa toimia Volkkareissa?
      Ainakin nykyisessä puoli vuotiaassa A4ssä 7v DSG on aivan susi. Se toimii kunhan vauhtia on yli 3km/h. Alle tuon se on yhtä susi kuin muutkin robottiviahteet mitä nyt ei onneksi enää Citikka tai Tojotin tee. VAGeni van jatkaa noiden susien robottien kanssa.

      • DSG_nykii

        ja nyhtää uusimmassakin Golfissa joka ei taida olla vielä edes yleisön saatavana. Koeajossakin pitivät kyllästyttävänä mutta sen ymmärtää kun tietää ettei Vw:llä ole enää rahaa laitettavaksi autojen kehittämiseen. Pari kromilistaa ei vielä vakuuta tai led-takavalot. Autohan olisi periaatteessa ihan hyvä kun vain kestäisi, toimisi kaikilta osin eikä ruostuisi niin helposti kuin tähän saakka.


      • ei-jojota

        Ainakin testaajien mukaan nyt esitelty märkäkytkin-7-lovinen on selkeästi pehmeämpi tuossa hiipimisessä.
        Omasta mielestä nykyinenkin DSG on täysin toimiva, vaikka tietysti öljynpurskuttimet ovat tuolla 0-3kmh alueella lyömättömiä.
        Toisaalta omasta mielestäni DSG on lyömätön kaikissa nopeuksissa 3kmh ylöspäin ja se on tärkeämpi nopeurange.
        Maku/valintakysymyksiä kumpaa pitää tärkeämpänä.


    • Osaamista.Saksasta

      "kun tietää ettei Vw:llä ole enää rahaa laitettavaksi autojen kehittämiseen. "

      Sä et tiedä mistään mitään. VW:n tuotekehitysbudjetti on ylivoimaisesti maailman suurin. Japanialaisilla on monta miljardia pienempi.
      Ja se näkyy. Esim Priusin ja C-HRn tekninen taso ja varusteet ovat aivan pilipalia Golfin rinnalla. Ja Golf on noista edullisin auto.

      http://www.iltalehti.fi/autot/201702142200070907_au.shtml

      • Tiedän_aika_paljonkin

        Olen asunut Saksassa 20 vuotta ja käyn yhä siellä työmatkoilla pari kertaa kuukaudessa joten olen työni puolesta ja asioista kiinnostuneena teihin verrattuna paremmin selvillä kuin arvaattekaan. Luin ensimmäiset puolueettomat arviot uudesta Golfista jo viikkoja sitten. Volkswagenin tuotekehitysbudjetti tänä päivänä on jotain muuta kuin vielä muutama vuosi sitten, pienentynyt sattuneesta syystä oleellisesti. Uudet mallit ovat pelkkiä face-liftauksia, peruskonsepti pysyy aina samana. Ainoastaan pakottavissa tilanteissa kuten nyt pienten Tsi-moottoreiden kanssa, joutuvat raapimaan väkisin rahaa joltain muulta sektorilta jotta voisivat edes väittää kehittäneensä jotain uutta. Minusta kuitenkin tuntuu ettei uusi 1.5 l kone ole muuta kuin kopio 1.4:stä vanhoine vikoineen. Onhan Vw:ltä toki tulossa jossain vaiheessa uusi Arteon Passat CC:n tilalle mutta menestyy tuskin yhtään paremmin kuin CC. Tuon luokan autoissa täytyisi kuitenkin olla se jokin mutta Vw:ltä se puuttuu ja Arteon jäänee kilpailemaan Opel Insignian ja Ford Mondeon kanssa samoista asiakkaista. Myös moni Passatin omistaja päätynee Arteoniin. Oli miten oli, niin sanottua premiumia ei Vw:stä saa tekemälläkään jos ei Tuaregia ja edesmennyttä vanhaa Phaetonia oteta huomioon. Tuaregitkin tehdään Slovakiassa mikä ei välttämättä ole merkin kannalta kovin onnekasta pelkästään itäauto-mielikuvan takia.


      • oikeat.käsitteet

        "Uudet mallit ovat pelkkiä face-liftauksia, peruskonsepti pysyy aina samana. "

        Aika vaikea uskoa että sinulla on edes perusharrastajan tietoatasoa jos käytät facelift-termiä miten sattuu. Sille on selkeä merkitys ja peruskonseptin säilyttämisellä ei ole sen kanssa mitään tekemistä.
        Golfin peruskonsepti on pysynyt samana Mk.I lähtien, mutta aina kun "kori" muuttuu, kyseessä on uusi malli. Esimerkiksi tämä uusin Golf ei ole uusi malli vaan sitä voisi sanoa korkeintaan faceliftiksi. VW itse luokittelee sen vieläkin pienemmaksi askeleeksi eli he puhuvat päivityksestä.
        Sen sijaan esim tuorein Tiguan, Superb, kodiaq ja monet muut ovat oikeasti uusia malleja, vaikka peruskonsepti ei muuttuisi mihinkään. Ulkonäön muuttumisen suuruudella ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko kyseessä facelift vai ei.

        http://www.strategyand.pwc.com/global/home/what-we-think/innovation1000/top-20-rd-spenders-2015

        Tuosta voi helposti nähdä että VW on ollut selkeästi suurin R&D puolella jo vuodesta 2011.

        Myös vuonna 2016 se piti paikkansa reilulla marginaalilla. Puhutaan kymmenistä prosenteista ja useista miljardeista.


      • ei-mutua-vaan-tietoa

        "Volkswagenin tuotekehitysbudjetti tänä päivänä on jotain muuta kuin vielä muutama vuosi sitten, pienentynyt sattuneesta syystä oleellisesti. "
        Tämä on virheellinen väite. VW on maailman R&D-ykkösinvestoija maailmassa. Mukaanlukien kaikki teollisuudenalat ja se kasvattaa tänä vuonna budjettiiaan 400 miljoonalla reiluun 12 miljardiin. Lähin kilpailija autoilussa liikkuu reilusti alle 10 miljardissa.

        http://www.dw.com/en/vw-worlds-rd-champion-in-absolute-terms/a-36145417

        Kannattaisi ottaa asioista selvää eikä heitellä täysin vääriä olettamuksia.


    • liianohutta

      1.4 ja 1.5 sylinteri on vain porattu isommaksi jolloin putkista tulee heikot jo entisestään!
      nyt on tullut 1.5 pajalle muutamia ja sylinterin putkien alapäät on lohjenneet koska seinät ohuet ja mäntä tekee sivuliikkeen siellä!
      susi on tuo moottori

      • paskaa.laatua

        Valtava suoritus VW:ltä. Uusia motteja on jo läjäpäin korjaamolla ennenkuin ensimmäistäkään autoa on Suomessa. Vittu, ne ei osaa tehdä koneita.


      • nytjoromuina

        Taitaa olla sisäpiirin tietoa kun ensimmäisiä uusia 1,5 moottoreita vasta asennellaan tehtaalla kokoonpanolinjoilla jos niitä toukokuussa on luvassa jakeluun.


      • laatutakuut

        noita koneita on jo kasattu tuhansia ennen myyntiä ja koeautoissa jo rempassa, ei hjyvä


    • GermanEngineeering

      Tässä IS kirjoittaa uudesta Golf-luokan Civicistä:
      "Civic toimii käännettäessä hyvin tarkasti ja kiilaa hyvin lähelle C-segmentin perusautojen parhaimmistoa – ja ohittaa samalla esimerkiksi Toyota Auriksen vastaavan reilulla marginaalilla."

      Kenenkään ei tarvitse arvailla mikä auto määrittää kärjen tällä saralla. Huomionarvoista on se että Golfin alapuolella on suht lähellä Civic ja siitä alaspäin on pitkä matka Aurikseen.
      Ja tämän tietää jokainen terokin. Puhutaan aivan eri luokan autoista.

    • nytvo

      Golf vaan on mittari kaikkeen, miksi?.
      Jo mk I vuodelta 1974 oli menestys jota kaikki alkoivat matkimaan olihan japanin kopiot vielä kardaanivetoisia kuusikymmentälukua matkivia kulkineita,
      hyvin muista ajan kun sellainen corolla itsellänkin oli joka sitten vaihtui 1978 mallin golfiin , toyota jäi takavetoisillaan selkeästi jälkeen kuten mazda, nissan jne .
      Eurooppalaiset valmistivat etuvetoisia pikkuautoja joita japaninvalmistajat matkivat mutta samaa matkimistahan se on ollut kokoajan.
      Siis nytkin on käytössä 2013 mallin corolla, oikeen automaatti ei tiedä miksi mutta on ja surkea ajaa tuhnu kun verrokkina on myös vag valmistama jetta niin eihän ne edes ole samassa kastissa , onhan se volkkari huomattavasti parempi kaikessa.

      • Surkea.alisuorittaja

        Sinä se jaksat keskittyä 100% kirjoittajaan. Sulla ei taida olla mitään vastinetta sille että Golf on ollut luokkansa kärjen määritelmä jo vuosikymmeniä. Auris on aina ollut vain ynnämuuta tuossa joukossa.
        Onko sinulla itse asiaan mitään sanomista jos itse tässä tunnustan olevani surkea luuseri, niin sun ei tarvitse sitä erikseen kertoa. Voit ottaa kantaa suoraan auto-asiaan.


    • skeidastaa

      verratkaapa vw derpyn ja samankauden lada 1500 vaikkapa moottorin vääntömomenttiin:=)
      tosi hyvä vw :D

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe