Tantrahieronta

tanttahieroja

Puolisoni oli käynyt tantrahieronnassa. Hyväksyisitkö sen kumppanillesi?

19

3266

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsenäistä-ajattelua

      Hieronta rentouttaa ja olisi todella monelle suomalaiselle tarpeen.
      Koulunpenkillä on väännetty ihmisten selkäranka mutkalle ja moni kärsii hiljaa kipujen kanssa.

      Loppukädessä kysymys on luottamuksesta. Uskotko että hieronnassa olisi tapahtunut muutakin kuin itämaista / klassista hierontaa?

      Jotkut voivat vastustaa kaikkia kiusauksia ja toiset eivät.

      Olen itse käynyt kyseenalaisissakin paikoissa ihan vain hieronnassa, koska
      selkäkivut ovat joskus niin pahoja että on vaikea hengittää. Pari hajonnutta välilevyä kun alkaa polttelemaan niin siitä on huumori ja erotiikka kaukana.
      Suomalaisen hierojan ongelma on monesti se että seuraava mahdollinen aika on aina jossakin parin viikon päässä. Ei paljoa lohduta kun kipu on päällä.

      Haittapuolena näissä eksoottisissa paikoissa on hierojien ammattitaidon iso vaihtelu. On joitakin harvoja alaa todella opiskelleita ja osaavia ja sitten on niitä, joiden jäljiltä olo voi olla jopa pahempi.

    • faktatensinesiin

      Ap: kerrotko mitä kaikkea tämä miehellesi tehty tantrahieronta piti sisällään?

      • Mikämiesmieskö

        Missä sanottiin , että kyseessä on mies?


    • tanttahieroja

      Hierojalla ja hierottavalla aloitus vaiheessa kimonot yllä, jossa hieroja haki hierottavan kehon energiavirtauksia ja jotain höpinää chakroista . Kumarruksia, ja koskettelua, sulalla hivelyä ja käsin hipelöintiä. Sitten alasti oloa, ja kokovartalo hierontaa jossa hierotaan haaraväliä myöten ja joka päättyi orgasmiin. Puolison kertoman mukaan siinä haetaan mukamas henkistä yhteyttä!

    • 4Gpiste

      MInkä ihmeen takia hierojalla ja hierottavalla pitäis olla henkinen yhteys? Tietty rentoutumisen takia mutta kuitenkin jotain outoa. Ja nyt varmaan määrätty 2x viikko hieronta ettei yhteys pätki tai katkee.

      • hra...B

        Pitäähän sitä käydä mahdollisimman usein, varsinkin kun hieroja alasti hieroo kehollaan hierottavaa. Lopussa ollaan sylikkäin ja sukupuolielimet hierovat toisiaan. Uusi tapa käydä vieraissa. Voittaa se perinteisen urheiluhieronnan.


    • enkoskaan

      En todellakaan.

    • n28hki

      Olen menossa ensikuussa tantraseksikurssille kumppanini kanssa ;)

    • Mitävartenei

      Kyllä. Ihan kaiken mitä itse haluaa ja mistä tulee hyvä ja rento olotila.

    • exänexä

      Eli puolison tunteista paskat, kunhan MINÄ MINÄ MINÄ saan mitä haluan ja tulee hyvä ja rento olotila?

      • Vieläkökangesta

        Öööö ... Kirjoitanpa uudestaan: ihan kaiken mitä HÄN itse haluaa ja mistä tulee hyvä ja rento olotila. Selvennykseksi jos on luki-luki: mitä vain mistä HÄNELLE tulee rento olo ja hyvä mieli.


    • siitävaan

      No jos helpottaa tuohon iänikuiseen vitutukseen ja sohvalla makoiluun niin mikäpä siinä. Mutta kävisin sitten myös, eri aikaan ja eri hierojalla.

      • Uhgg

        Thaikkulassa.


      • jypu

        voitaisiihn mennä kaksin niin olisi jotai opittavaakin?


    • tämäeimuutumilloinkaan

      kummallisa lievennöksiä sallitte itsellenne pettämistä ei voi määritellä henkilön mukaan vaan sitä on kaikki tuollainen emotionaalisella ja fyysisellä tasolla. muistakaa kun petätte aviopuolisoanne on se rikos myös jumalaa vastaan

      • Itseänienpetä-enää

        Mitä houruat? En ole minkäänlaisen jumalan kanssa avioitunut. Siitä huolimatta että mieässukukunta pitää itseään Yläkerran Ukosta seuraavana tärkeysjärjestyksessä.


    • jomking

      Pitääkö tämäkin helvetin yksinkertainen asia vääntää rautalangasta.Eihän se ole kumppanille huoraamista kummempaa.

    • jypu

      totta kai, ja jos joku haluasisi kansani niin sallin sen myös itselleni. :) t: jy

    • Relatkaa

      Eiköhän se ole ihan jokaisen parisuhteen omista sopimuksista kiinni, mikä on sallittua ja mikä ei.

      Aiheesta neuvottelu ennen hierojalle menoa olisi toki asiallista. Moni toki saattaisi jättää yksinkertaisesti kertomatta hieronnan lajin kumppanille ja välttää sillä turhat riidat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1605
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1439
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1348
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1334
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      37
      1275
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1218
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe