Nettikiusaajat

EnkeliEspoonLausuiNäin

Mitäpä jos perheenisät, itkuiitat ja tuskaiset mielet sekä muut toisiaan haukkuvat vaan lopettaisivat ja keksisivät jotain oikeata tekemistä.

8

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MoraaliSaarna

      Älä unohda minnapirittaa joka taitaa olla nyt pahin solvaaja ja kaikkia muita sivupersoonia. LOL ...älä itseäsiäkään...

    • SeNissankuski

      kaikki loppuu, kun tuo valtakunnan ykköshörhökki ymmärtää lopettaa kirjoittelunsa...

      Jos ei lopeta.... niin peli jatkuu siihen asti kunnes, kaverin nimen jatkona lukee.. "xxxx menettää vapautensa....

    • Nettirikollinen

      joka on jo tuomittu YLI 20 ERI KERTAA netissä toteuttamistaan kunnianloukkauksista, törkeistä kunnianloukkauksista, yksityisyyttä loukkaavan tiedon levittämisistä ja törkeistä yksityisyyttä loukkaavan tiedon levittämisistä, jopa vankeustuomioihin,
      VOISI OLLA TÄSSÄ SELLAINEN, ERÄÄNLAINEN SUUNNANNÄYTTÄJÄ!!!!

      Tämä espoolainen mielisairas seksuaalirikollinen voisi sulkea ihan aluksi omat kotisivunsa ja osoittaa siten suuntaa sille tulemalle, että netti puhdistuisi.

      Arihan ei itse ymmärrä omaa vastuutaan mistään, koska Ari on syyntakeeton sosiopaatti, mutta hän voisi esmes päättää itse päivänsä, kuten hänen oma veljensäkin teki, kun huomasi, minkälaiset geenit hänellä olikaan.

      Internet puhdistuisi sillä hetkellä todella huomattavasti :)

    • SalenFaijanSisko

      Millä voitte todistaa tekstit hänen kirjoittamiksi?

      • EiTarvitseTodistaa

        yhtään kirjoitusta hänen itsensä kirjoittamakseen. Ei tosiaankaan tarvitse :)
        (Mutta senhän sä Ari jo tiesitkin ennestäänkin) Viddu sä olet yksinkertainen :)

        Riittää että mielisairaalla elämäntaparikollisella on oma verkkojulkaisu,
        jonka AINOA moderaattori HÄN ITSE on. Se on ihan siinä :)
        Lapsenrassaaja ja naistenhakkaaja jää AINA nalkkiin.
        Ihan niin kuin siihen naapurin koiraan Ansatiellä syksyllä 2009 :)

        Juuri siksihän tuo sairas masturbantti tuomittiin viimeksi kesäkuussa 2016
        VANKEUSTUOMIOON, juuri noista rikollisista verkkojulkaisuistaan.
        Psyykesairas rikollinen toistaa aina rikoksiaan ja jää juuri siksi aina kiinni.

        Kun rikollinen on yksinkertainen FAS-lapsi joka luulee että hän voi viedä ratapihalta arvometallit vain kertomalla, että "olin niin sekaisin että luulin niitä lakritsaksi",
        mitä sain aina kun lapsena pyllistin" , ei tuomiokynnys ole kovin korkea :)

        Elä sen kanssa lapseen sekaantuja!


    • Katumixerinluukulla

      Jos se vihaamanne lastensuojeluyhdistyksen verkkosivu on kerran niin rikollinen, miksi viranomaiset eivät sulje sitä?

      • MissäNetissäOn

        "lastensuojeluyhdistyksen verkkosivu"????

        Jos heikkolahjainen ja pahoin psyykesairas ihminen tuomitaan, tekijän omasta mielestä siis, perusteettomasti seksuaalisesta väkivallasta naisia ja lapsia kohtaan ja sen jälkeen tuo rikollinen avaa verkkojulkaisun nettiin ja alkaa kutsua sitä omaa verkkojulkaisuaan "lastensuojelujärjestöksi", kenen mielestä se edes on sellainen?

        Suomessa toimii Lastensuojeluliiton Keskusliitto, joka ei ole tuosta hullusta espoolaisesta "perheenisästä" koskaan kuullutkaan. Lisäksi tuon sosiopaatin 2009 perustama yhdistys on poistettu yhdistysrekisteristä toimimattomana.

        Tosin, ei tuo masturbantti kyseisen liiton jäseneksi voi enää millään päästäkään, sillä Lastensuojeluliiton hallituksen kaikilla jäsenillä on kopiot tuon sekopään kaikista tuomioista. Liiton johto oli käynyt tuon psykopaatin sivuilla katsomassa ja tuo käynti oli johtanut liiton soittoon Espoon poliisille.

        Poliisi (päivystävä komisario) oli todennut liittoon:
        "kyllähän omaa verkkojulkaisua saa kutsua ihan miksi tahansa ylläpito haluaa.
        Kutsuvathan pienet lapsetkin kahden kannon päälle asettamaansa lautaa, missä on kiviä ja käpyjä, kaupaksi!"

        Melkoisen hyvin sanottu komisariolta :) !


    • Rasisteille-halit

      Olin rakkaani kanssa saunassa. Hän on niin ihana punaisine poskineen. 💘

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe