Mistäs keskusteltaisiin? Hiljaista on.

pienitauko

Joskus aikaisemmin kun olin täällä oli vilkasta keskustelua. Nyt ovat kommentit jääneet aika vähiin. Onko jutunaiheet vähissä.?

13

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PaikatK

      Niin se on "Paikat kuntoon" .

    • Paikat

      Jos nonki nyt paikat kunnossa ja siinä syy.

    • umpisostemi

      Minä ole esittänyt silloin tällöin demareita ylistäviä keskustelun avauksia ja on ne jonkin aikaa eläneetkin, kunnes siihen on tullut, joku kepulaisuuden perintönä saanut tolvana töpöttämään. Järkevät ihmiset eivät viitsi sitten enää osallistua.
      Persujen "venepakolaisuudesta" olisi myös hyvä keskustella, kun kuntavaalitkin on tulossa.

      • pienitauko

        Totta, että kuntavaalitkin on tulossa ja se herättää monia keskusteluja. Tosin eivät keskustelujenaiheet koskaan lopu. Aina on jotain uutta, mistä keskustella. Oli esillä tiemaksut ja moottoriveneille verot, mutta kaikki esitykset vedettiin pois ja mistäkö syystä? Onko kunnallis ja eduskuntavaalit niin lähellä, ettei uskalleta päätöksiä tehdä, tai edes keskustella, kun pelätään äänestäjien käyttäytymistä tulevissa molemmissa vaaleissa. Niin puolueet kuin ehdokkaat pelkäävät kannatuksensa vähenemistä.

        Mistähän tuokin, Paikat kuntoon, Paikat, PaikatK jne..? Aika hyvin oivallettu. Aikaisemmin, kun olin täällä, oli keskustelu, sanoisinko kommentointi vilkasta.

        Minä en siitä kunniaa ota, jos keskustelu oli vilkasta tai kommentit. Joskus vaan on niin, että mikään ei huvita, ei keskustelu tai kommentit. Yritin kepillä jäätä, nimimerkillä "pienitauko", niin aikaisempi nimmarini "paikatkuntoon" tuli esille. En minä sitä toivonut tai yrittänyt. Kummalla nimmarilla nyt sitten kommentois, jos sitten sillä vanhalla, en tiedä.


      • politiikkaonperseestä

        umpisostemi voi mennä jauhamaan muualle sitä poliittista sontaansa
        aina kun vasuri puhuu tai kirjoittaa se valehtelee. ei kuule kiinnosta noiden vassujen paskanjauhanta pätkän vertaa.


      • Kimppakivaakö

        Lesbopari otti irakilaisen homppelin asumaan luokseen – nyt homon sukunimi on Korhonen
        Homo sai Johanna Korhoselta sukunimen lahjaksi.


      • umpisostemi
        politiikkaonperseestä kirjoitti:

        umpisostemi voi mennä jauhamaan muualle sitä poliittista sontaansa
        aina kun vasuri puhuu tai kirjoittaa se valehtelee. ei kuule kiinnosta noiden vassujen paskanjauhanta pätkän vertaa.

        Kuin niin muualle, sinähän se tulit tänne. Ninä olen nyt täällä, jotta välttäisin sinunkaltaisten riekkumisen.
        Mielellään minä keskustelen kepulaistenkin kanssa, mutta asiallisesti. Niin ja entisten persujen, niiden mielipiteet ovat myös kiinnostavia.


      • Riittääaiheita

    • Sillälaillaruots

      Ruotsin poliisi kertoi tiedotustilaisuudessa maanantai-illan tapahtumista tukholmalaislähiössä. Poliisi koki tilanteen niin uhkaavana, että ampui kivenheittäjiä päin.

      • HyväPressa

        Donalt Trump tiesi tuon asian jo päivää etukäteen .


      • paikatkuntoonn

        Trumppi on liikaa kaikessa mukana, liikaa kommentoimassa, ei kuulu presidentin tehtäviin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe