Joskus näin _ parantumisen jälkeen

Thankulifethanku

Kärsin nuoruudessani ikävuodet 14_16 vakavasta anoreksiasta. Nyt olen päälle 20v. Ja täysin parantunut.

Sairaana sain tällaista kommenttia:
"Olet niin ihanan kaunis/laiha/hentonen/keiju toivottavasti minunkin tytär pysyy yhtä pienenä ym. Olet niin hoikka, minä haluan olla kuin sinä jne." Typerää...pinnallista, inhottavaa, ällöttävien pintaliitäjien seuraa.. hiukseni tippuivat päästä, olo oli väsynyt, tyhmä, ärtynyt, paska, kävin lähellä kuolemaa..tunne_elämäni oli täysin tuhoutunut.

Nyt terveenä ja jopa hieman lihavanakin. En ole enää hengenhädässä.
Paitsi että sukupuolivietti puuttuu kokonaan, hups! Oops!

Seuraavaa :" lihava lehmä, lehmä, paksu, miten olen voinut saada noin tyhmän tytön, kuka noin tyhmää haluaa panna piti synnyttää tuollainen hullu kakara, laita itsesi ihmisennäköiseksi. Pieni pömppänä, ota vaan lisää suklaata, minä haluan kuolla, oletteko nainen vai mies lihava lehmä."

Kannatti parantua! Olen jälleen koulukiusattu ja äitini halveksima naishylkiö joka ei kelpaa itselleen eikä maailmalle!

Ainoa positiivinen asia on, että nuppi pelaa hyvin.

2

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pollankäyttöä

      Nyt on aika käyttää sitä nuppia, joka pelaa hyvin.
      Tunteet ovat vain ohikiitäviä mielentiloja, mutta järki on olemassa koko ajan.

      Olet terve. Yksi ihmisen tärkeä ominaisuus, joskin käsitteen määrittely on monin tavoin pulmallista. Terveys on sosiaalista, psyykkistä, henkistä ja fyysistä hyvin vointia. Oleellisinta on toimintakyky.

      Sinä voit itse valita ja rakentaa arvomaailmasi. Siihen ei enää kuulu terveyden tuhoaminen jatkuvalla laihduttamisella. Sinun arvomaailmassasi ihminen on parhaimmillaan normaalipainoinen, korkeintaan lievästi ylipainoinen ja tyytyväinen itseensä.

      Ihminen pystyy tekemään monia asioita ja ajattelemaan muutakin kuin laihtumista ja ulkonäköä.

      Sinun arvomaailmassasi voi antaa epäterveiden mielipiteiden lentää tuulen mukana tiehensä.

      Sinun arvomaailmassasi tärkeää on tyytyväisyys ja ilo ja toisten kanssa oleminen.

      Voit monin tavoin jatkaa arvomaailmasi kuvailua itseäsi rakastaen ja antaen arvon toisillekin.

      Kun rakastat itseäsi, se hyvä olo huokuu sinusta ja sinun seurassasi on muillakin hyvä olla.

    • onnellinensiili

      Äitisi rakastaa sinua aivan varmasti myös nyt. Rakkaus ei ole riippuvainen painosta, ulkonäöstä eikä älykkyydestä.
      On hieno ja arvokas asia, että olet parantunut. Kelpaat oikein hyvin sellaisena kuin olet juuri nyt, terveenä.
      Maailmassa on aina ihmisiä, jotka arvostelevat asiattomilla sanoilla toisia ihmisiä. Pitää vain oppia olla välittämättä näistä kommenteista. Kantapään kautta harmikseni myös itse olen käynyt läpi kivisen tien ihmisten ikävien ja satuttavien sanojen vuoksi. Nyt kuitenkin olen päässyt asian yli ja olen vahvempi. Hienoa olisi jos ihmiset antaisivat toisen vain olla oma itsensä ja olisivat suvaitsevaisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5450
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3497
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1622
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1564
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1038
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe