Kuvaile ulkonäköäsi ja pukeutumistasi

AaTeeMies

Minä aloitan.

170cm 100 kg, pukeudun t -paitoihin, farkkuihin yms. perusvaatteisiin. Vaatteet on yleensä harmaita, ruskeita, sinisiä. Hiukset ruskeat ja sänkäpituiset. Kaikin tavoin huomaamaton läski.

101

1909

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaisanoasaa

      Olen 185-senttinen ja 125-kiloinen sasikaljuinen, vaatimatonta parransänkeä kasvattava ylipainoinen runkkari. Minulla on aina farkut tai verkkarit jalassa, kesällä t-paita ja talvella joko college tai flanellipaita.

      Minua on useampikin nainen sanonut pelottavan näköiseksi ja minulla on hyvin matala ääni.

    • VittuuriaDeSika

      Pitkä ja laiha. Pitkä tukka, jossa muutama harmaa jo, enkä aio värjätä! Pukeudun Dr. Martenseihin, farkkuihin, flanellipaitoihin, isoon pipoon ja parkatakkiin ja olen pukeutunut jo teinistä lähtien, ja aion pukeutua vastaisuudessakin.

      • 121212121212

        Huomenna käyt vaateliikkeessä ostamassa villakangastakin ja tyylikkäämmät buutsit rumien Dr. Martensien tilalle.


    • Mariaanienhauta

      Vajaa 170cm ja reilut 60kg. Lähes poikkeuksetta vaatteet kirpparilta, tosi harvoin mitään uutta. Parinkympin kenkiä. Taitaa olla joko farkut tai verkkarit, tpaita/toppi/huppari ne vakiot... Tosi harvoin pukeudun "paremmin". Hiukset on puolipitkät, minkä väriset milloinkin, kampaajaa näkee kerran vuodessa jos hyvin käy (joo, nyt kaikki tosinaiset viimeistään kauhistelee), useimmiten vaan sipastu pois silmiltä. Meikkiä joo. Tykkäisin kyllä laittautua enemmänkin jos siihen olis varaa. Että näin.

      • 121212121212

        Klassisen elegantti talvityyli sopisi sinulle erittäin hyvin.

        n. 170cm pituisena ja normaalipainoisena sinulla voisi olla päällä puolipitkä tummansininen villakangastakki kullanvärisellä tuplanapituksella, kashmirhuivi ja villapipo. Jalassa tietysti korolliset nahkatalvibuutsit. Luonnollisesti hansikkaat olisivat saman väriset kuin buutsit ja valmistettu naisille sopivasta pehmeästä nahasta.


      • 720
        121212121212 kirjoitti:

        Klassisen elegantti talvityyli sopisi sinulle erittäin hyvin.

        n. 170cm pituisena ja normaalipainoisena sinulla voisi olla päällä puolipitkä tummansininen villakangastakki kullanvärisellä tuplanapituksella, kashmirhuivi ja villapipo. Jalassa tietysti korolliset nahkatalvibuutsit. Luonnollisesti hansikkaat olisivat saman väriset kuin buutsit ja valmistettu naisille sopivasta pehmeästä nahasta.

        Ja sinä tietenkin tarjoudut maksamaan hänelle nuo hienot vaatteet, kun hänellä ei itsellään kerta ole varaa.


      • Nnnnainen

        Mä oon käyny kampaajalla viimeks vuonna 2011. Ihan typerää syytää kampaajille rahaa kun jokainen nainen vois olla tyytyväinen ihan luonnollisenakin.


      • harraak
        Nnnnainen kirjoitti:

        Mä oon käyny kampaajalla viimeks vuonna 2011. Ihan typerää syytää kampaajille rahaa kun jokainen nainen vois olla tyytyväinen ihan luonnollisenakin.

        Pääsi täytyy olla järkyttävä harakanpesä. Latvat varmasti täynnä kaksihaaraisia.


      • Nnnnainen
        harraak kirjoitti:

        Pääsi täytyy olla järkyttävä harakanpesä. Latvat varmasti täynnä kaksihaaraisia.

        Juu tietysti. Enhän ole leikannut 5 vuoteen hiuksia. 😂😂😃


    • 121212121212

      Olen 167cm, hyväkuntoinen mutta kokofetissin omaavien naisten silmissä aivan liian hoikka. Hiustyyli on lyhyt ja melko tavallinen. Pukeutumistyyli on hyvin klassinen moderneilla vivahteilla. Suosin pientä määrää hyvin laadukkaita ja hyvin istuvia vaatteita joita on helppo yhdistellä. Talvella joko laivastonsininen tai tummanharmaa villakangastakki, flanukat tai tummat siistit farkut ja broguebuutsit.

      • Nimimerkin..paikka

        Katos, joku kiinnostunut pukeutumisesta! Jos et ole susiruma naamaltas, niin mikset etsi naista vaikka aasiasta tai jostain latinoiden joukosta? Nehän on lyhyitä, niin sä olisit siellä jopa pitkähkö mies.


      • pätkäpätkis
        Nimimerkin..paikka kirjoitti:

        Katos, joku kiinnostunut pukeutumisesta! Jos et ole susiruma naamaltas, niin mikset etsi naista vaikka aasiasta tai jostain latinoiden joukosta? Nehän on lyhyitä, niin sä olisit siellä jopa pitkähkö mies.

        Ei tarvii mennä niinkään kauas. Italialaiset, espanjalaiset ja ranskalaiset on tosi lyhyitä ja pieniä. Vaikka kielikurssille sinne.


      • tosilyhyitäkö
        pätkäpätkis kirjoitti:

        Ei tarvii mennä niinkään kauas. Italialaiset, espanjalaiset ja ranskalaiset on tosi lyhyitä ja pieniä. Vaikka kielikurssille sinne.

        Ihan suomalaisnaisten pituinen ainakin minun ranskalaisminiäni on.


      • pätkäpätkis
        tosilyhyitäkö kirjoitti:

        Ihan suomalaisnaisten pituinen ainakin minun ranskalaisminiäni on.

        Varmaan joka maasta löytyy pitkiä ja lyhyitä, hakenut Suomesta pitkän itselleen ehkä :) Espanjalaisten naisten keskipituus on 160 cm, ranskalaisten 164 cm, italialaisten 162 cm ja suomalaisten 167 cm.


      • tosilyhyitäkö
        pätkäpätkis kirjoitti:

        Varmaan joka maasta löytyy pitkiä ja lyhyitä, hakenut Suomesta pitkän itselleen ehkä :) Espanjalaisten naisten keskipituus on 160 cm, ranskalaisten 164 cm, italialaisten 162 cm ja suomalaisten 167 cm.

        Eihän ne mitään tosilyhyitä sitten ole. Pikkukakkoselle pitäis löytyä alta 160 senttinen nainen.


    • Miksivastasinentiedä

      Vaalea raidoitettu tukka, pitkähkö. 167/53. Hyvä pakkaus ihan.
      Vaatteet rentoja, tiukat farkut, neule, chelsea bootsit, villakangastakki, pashminahuivi.

    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Olen 167cm 85 kg, nostan penkistä 100 kg

    • tällainenmulla

      Lihaisa pehmeä kärki, kärjen yli menevä nahka vetäytyy taakse erecktiossa

    • JossainMuualla

      Olen huoneen hämärissä kulmissa ja vaatekaapin takana lurkkaava hirviö. Esiintymisalueeseeni kuuluvat myös sänkyjen aluset, pimeät metsät ja hämyiset kokoushuoneet. Alusastioista en viihdy.

      Käytökseeni ei kuulu yleensä suora aggressio, vaan tämä lurkki pyörii hämärässä ja koittaa langoista nykimällä valloittaa maailman. Suunnitelma näyttää toteutuvan nykyisella vauhdillaan jo vuonna 6159.

      Minua ei kuitenkaan tule aliarvioida ja on mahdollista, että voin voittaa itseäni noin puolta pienemmän otuksen yllätyshyökkäyksellä selkäpuolelta.

      Ulkonäön silmiinpistävimmät piirteet ovat ruskean-mustan värinen suomupinnoitus, voimakkaaseen valokiilaan jouduttaessa haihtuminen lähes olemattomiin sekä keltaiset pimeässä hohtavat silmät.

      Haluatteko vielä saada tilinumeron ja hetun?

    • En kerro bongailijoille mitään. >:-I

      • NNainenNNeuvoo

        @HC-ätmel
        Profiilikuvasi kertoo kaiken.
        Olet sinisilmäinen (narrattava) huonokuntoinen ja lihakseton, kun et viitsi kuntoilla. Kalpea, kun et viitsi ulkona kulkea.
        Katkera olet, kun naiset eivät ole langenneet jalkojesi juureen. Se, etteivät naiset heti ensi näkemältä ihastu sinuun, on naisten vika. Sinä itse et tietenkään voi mitenkään muuttaa olemustasi urheilullisemmaksi ja rennommaksi.
        Jos ei tämä mun oma tyylini sytytä, niin piereskelen yksikseni.
        Katseesi on vihamielinen. Pelästyisin, jos kohtaisin sinut yksinäisellä metsäpolulla.

        Relax Baby ♥


      • NNainenNNeuvoo kirjoitti:

        @HC-ätmel
        Profiilikuvasi kertoo kaiken.
        Olet sinisilmäinen (narrattava) huonokuntoinen ja lihakseton, kun et viitsi kuntoilla. Kalpea, kun et viitsi ulkona kulkea.
        Katkera olet, kun naiset eivät ole langenneet jalkojesi juureen. Se, etteivät naiset heti ensi näkemältä ihastu sinuun, on naisten vika. Sinä itse et tietenkään voi mitenkään muuttaa olemustasi urheilullisemmaksi ja rennommaksi.
        Jos ei tämä mun oma tyylini sytytä, niin piereskelen yksikseni.
        Katseesi on vihamielinen. Pelästyisin, jos kohtaisin sinut yksinäisellä metsäpolulla.

        Relax Baby ♥

        Ensin sanotaan että pitäisi lähteä ulos ja sitten sanotaankin, että ulkona käyskenteleminen aiheuttaa pelkoa. :-/


      • NNainenNNeuvoo
        HC-ätmel kirjoitti:

        Ensin sanotaan että pitäisi lähteä ulos ja sitten sanotaankin, että ulkona käyskenteleminen aiheuttaa pelkoa. :-/

        @HC-ätmel

        Hymyä silmiin ja huuliin ☺ Relax Baby ♥
        https://www.youtube.com/watch?v=vlQKXxm2uSk


    • Fewfmwflkfmdgf

      Ulkonäkö : Jeremy Renner
      Pukeutuminen : Tilanteen mukaan mutta nykyisin useimmiten sprugulookit.

    • nuorinainen88-

      173 cm/60 kg, tavoitteena päästä takaisin siihen 50 kg minkä viimekeväänä olin.

      Pitkät punaisiksi värjätyt hiukset.

      Pukeutumistyyli mukavuudenhaluinen, toki vaatteiden pitää mielestäni myös näyttää hyvältä mutten valitse niitä merkin vaan sen perusteella mikä miellyttää omaa silmääni (on sellaisia muotivaatteita, joita en ikinä pukisi päälleni koska eivät vastaa omaa makuni, ja moni nykyinen vaatteeni sen sijaan saattaa olla peräisin kirppiksiltä ja niiden merkki täysin mitään sanomaton).

    • Teknodonna

      Mjoo

      Ulkonäköpainotteisessa todellisuudessamme ainoastaan keskustelupalstat voivat suoda lohtua niille, jotka eivät ole tai eivät tunne olevansa vallitsevan todellisuuden mukaisia. Tällainen "muodottomuus" ja konkretian puute antavat luovalle kirjoittajalle mahdollisuuden hyppiä kehosta ja maailmankuvasta toiseen mikrosekunneissa. Oikeastaan mitään rajaa ei ole. Rajat tulevat vastaan viimeistään taidoissa, siten, että pyrkimys kohti jotain ontuu ja voimattomuuden tunne valtaa mielen.

      Itse tunnen olevani aika räjähtänyt. Tulin juuri himaan Singstar taxilla, ja heti liukuoven avauduttua aurinko työnsi kyntensä dekadensseihin silmiini.

      Se sattui.

      😁

      • Teknodonna

        Fiktiivisessä mielessä olisin tarvinnut aurinkolasit, mutta kuka nyt yöhön lähtee aurinkolasit päässään?

        Ei Kallio nyt mikään Compton ole, vaikka raffi paikka onkin. Rosoinen.

        😁


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Fiktiivisessä mielessä olisin tarvinnut aurinkolasit, mutta kuka nyt yöhön lähtee aurinkolasit päässään?

        Ei Kallio nyt mikään Compton ole, vaikka raffi paikka onkin. Rosoinen.

        😁

        En nyt oikein osaa väsymykseltäni muotoilla tätä pukeutumispuolta muuten kuin sanalla "bilelook".

        Bilelookin kokonaisilme on erittäin kevyt, osittain jopa läpinäkyvä. Lisäksi se on lyhyt, kimaltava ja siinä on discopallomaisia detaljeja, kuten blingiä ja bling-blingiä. Nämä yhdessä toimivat järjettömäksi värjätyn puuhkan kanssa efekteinä. Syytä tähän ei tiedetä. Ehkä jotain retroromantiikkaa.

        (Reps)

        😁


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        En nyt oikein osaa väsymykseltäni muotoilla tätä pukeutumispuolta muuten kuin sanalla "bilelook".

        Bilelookin kokonaisilme on erittäin kevyt, osittain jopa läpinäkyvä. Lisäksi se on lyhyt, kimaltava ja siinä on discopallomaisia detaljeja, kuten blingiä ja bling-blingiä. Nämä yhdessä toimivat järjettömäksi värjätyn puuhkan kanssa efekteinä. Syytä tähän ei tiedetä. Ehkä jotain retroromantiikkaa.

        (Reps)

        😁

        Tiesittekö, muuten, että vaikka kissan aivot ovat huomattavasti pienemmät kuin koiran omat, niin kissalla on moninkertaisesti enemmän neuroneita kuin hurtalla.

        Ihan jees.

        (Hihitystä)

        😁


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Tiesittekö, muuten, että vaikka kissan aivot ovat huomattavasti pienemmät kuin koiran omat, niin kissalla on moninkertaisesti enemmän neuroneita kuin hurtalla.

        Ihan jees.

        (Hihitystä)

        😁

        Itselläni oli päällä farkut. Ne ovat perseestä ratki ja lahkeet langoilla. Kaiken lisäksi satuin vittupäissäni vetäisemään päälle Abban teepparin.

        Mulla on jotenkin sellanen fiilis, että trendi on ikuinen.

        (Naurua)

        😁


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Itselläni oli päällä farkut. Ne ovat perseestä ratki ja lahkeet langoilla. Kaiken lisäksi satuin vittupäissäni vetäisemään päälle Abban teepparin.

        Mulla on jotenkin sellanen fiilis, että trendi on ikuinen.

        (Naurua)

        😁

        Musta on ainakin tosi siistii, että dusaa jostain paidasta minarin itselleen.

        No siis hei!

        (Hihitystä)

        😁


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Musta on ainakin tosi siistii, että dusaa jostain paidasta minarin itselleen.

        No siis hei!

        (Hihitystä)

        😁

        Mjoo

        No siis mun mielestä tämä biisi on yksinkertaisesti tunnetun maailmankaikkeuden paras.

        Ainoa, joka sille ei korvaansa lotkauta, on Maine Coon tuossa korituolilla.

        (Naurua)

        😁

        https://youtu.be/xFrGuyw1V8s


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        No siis mun mielestä tämä biisi on yksinkertaisesti tunnetun maailmankaikkeuden paras.

        Ainoa, joka sille ei korvaansa lotkauta, on Maine Coon tuossa korituolilla.

        (Naurua)

        😁

        https://youtu.be/xFrGuyw1V8s

        Mjaa

        No se Abbasta. Musiikki ja yleensäkin äänet, ovat tekemisissä parhaimmillaan alitajunnan kanssa. Äänet eivät ole avaruudellisia tai arkisia, vaan sisäisiä reseptoreille alttiita odottajia.

        Eli ääni on ensin, sitten etsitään - fysikaalisin rajoituksin - sille vastaavuuksia.

        (Hirn)

        https://youtu.be/LLwRLC2AB3M


    • 173cm, 64kg (kesäksi 59) hiustyyli lyhyt, ruskea väri ja kapea pitkä punanen ponnari
      Urheilu vaateet yleensä (lähinnä kuntosali vaatteet) ja jos johonki pitää mennä sitten lähinnä keskiaika/gootimallisto käytössä

    • Eipäsiisitmuuta

      157 cm paino 57 kg

    • Tässä viestissä olevat pari kuvaa kertovat ehken enemmän kuin sanat.
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14205992/kevaaseen-ja-kesaan-vaatteita-
      http://aijaa.com/6BbvUw
      http://aijaa.com/ZI9vRr

      Mutta noin yleisesti ottaen, jos kuvailisi, niin hoikka ja pitkähkö "riisikeppi". :) Pukeutuminen yleensä tummanpuhuvaa ja kohtuu rentoja vaatteita.

      Huvittavaa näin jälkikäteen on ajatella, että ennen inttiin menoa en suostunut käyttämään farkkuja taikka pukuja/suoriahousuja kauluspaitoja ollenkaan. Nyttemmin pääasiassa käytän farkkuja ja jonkin verran suoriahousuja/kauluspaitoja.

      • 6767676767676

        Oletpas rohkea, kun kuviasi laitat. Ensimmäisenä silmään pisti housujen sisälle työnnetyt paidat. Ei niin, näyttää siltä, että äiti on käskenyt. Noi kaks viimestä takkia päälle, kun tulee 20kg lisää painoa - koko on aivan väärä. Farkut auttamatta liian korkealla vyötäröllä. Parturikäynti voisi antaa huolitellumman lookin. Oikein olet kaunis mies.


      • 6767676767676 kirjoitti:

        Oletpas rohkea, kun kuviasi laitat. Ensimmäisenä silmään pisti housujen sisälle työnnetyt paidat. Ei niin, näyttää siltä, että äiti on käskenyt. Noi kaks viimestä takkia päälle, kun tulee 20kg lisää painoa - koko on aivan väärä. Farkut auttamatta liian korkealla vyötäröllä. Parturikäynti voisi antaa huolitellumman lookin. Oikein olet kaunis mies.

        :D Tästä, "paita housujen sisään vai ei" saa aina keskustelun aikaiseksi. Itse en tykkää pitää paitaa, varsinkaan kauluspaitoja, housujen päällä. Näyttävät äärettömän töröiltä. T-paidan helma housujen päällä mänee vielä, mutta se kertoo miun mielestä enemmänkin sellaisesta "huolettomasta mökkeily fiiliksestä" taikka "olen juuri tullut kuntosalilta ja en välitä ylkonäöstäni "-asenteesta.
        Mutta jokaisella on omat mielipiteet tähän asiaan.

        Olen tietoinen kyllä tuon harmaan trenssin olevan liian iso. Tuo on vain erittäin miellyttävä käyttää ja ko käytännössä ilmaiseksi sain, niin reippaassa käytössä ollut.

        Mitä tulee parturiin, niin tukka ja parta tyyli vaihtelevat siilistä/tuollaiseen ja parta on yleensä sänkimallinen. Jokatapauksessa kiitoksia kommentista.

        Ja mitä tulee tuohon rohkeuteen laittaa kuvia tänne... meh... Niistä asioista mitä olen täällä itsestäni kertoillut, muutaman vuoden aikana, ovat riittäviä tunnistamaan miut muutenkin. Itse olen siinä uskossa, että henkilöllisyyteni on palstalla miltein ns."julkinen salaisuus" muutenkin.


      • 6767676767676

      • 6767676767676 kirjoitti:

        Tässä aika mukava muistisääntö viimeisessä kappaleessa:
        http://www.gq.com/story/when-to-tuck-in-your-shirt
        Noita sun kuviasi katsellessa herää kysymys siitä, miksi olet sinkku. Täysin käsittämätöntä.

        Palstatotuudet selittävät asian.


      • 6767676767676 kirjoitti:

        Tässä aika mukava muistisääntö viimeisessä kappaleessa:
        http://www.gq.com/story/when-to-tuck-in-your-shirt
        Noita sun kuviasi katsellessa herää kysymys siitä, miksi olet sinkku. Täysin käsittämätöntä.

        Ihan mielenkiintoinen artikkeli, mutta siitä huolimatta paita housujen päällä näyttää miusta töröltä ylipäätään.

        No jaa... Mie olen olettanut tuon johtuvan siitä että vaikka olen ihan ok näköinen, niin luonteeni on hiljaisempi ja introvertimpi. Joten en kuulu, näy ja ole esillä tarpeeksi herättääkseni miusta mahdollisesti kiinnostuneiden huomion ja mielenkiinnon. Ja vaikka herättäisinkin, niin naisten kanssa kanssakäumistaitoni ovat sen verta hatarammalla pohjalla olleet, että vaikka potentiaalisia kumppaneita olisi sattunut eteen, niin ei ole asiasta tullut mitään. Kun vielä tänäkin päivänä on aika yleistä mentaliteetti, että se on miehen velvollisuus ja tehtävä tehdä ensimmäinen liike ja viedä mahdollista tapailua eteenpäin.

        Eli korjausliike jonka voisin tehdä olisi "opettele olemaan ekstorovertimpi ja aloitteellisempi". Mutta perimmäiseltä luonteeltani en ole tuollainen. Olen vallan tyytyväinen siellä parrasvalon varjoissa ja kuunnellessani muiden keskustelua.


      • 6767676767676 kirjoitti:

        Tässä aika mukava muistisääntö viimeisessä kappaleessa:
        http://www.gq.com/story/when-to-tuck-in-your-shirt
        Noita sun kuviasi katsellessa herää kysymys siitä, miksi olet sinkku. Täysin käsittämätöntä.

        Olen myös ihmeessäni. Paita housuihin sopii ainoastaan vyön kanssa.


      • 121212121212
        valtakunta kirjoitti:

        Olen myös ihmeessäni. Paita housuihin sopii ainoastaan vyön kanssa.

        Paita housuihin on standardi.

        Se ettei paitaa laiteta housuihin on pelkkä viime viikon muotijuttu. "Rentous" ja "rock-henkisyys" on muotia = naiset haluavat miesten olevan "rentoja" ja "rock-henkisiä". Useimmissa tapauksissa se näyttää typerältä.


      • Kuule_Pete
        pete_pjn kirjoitti:

        Ihan mielenkiintoinen artikkeli, mutta siitä huolimatta paita housujen päällä näyttää miusta töröltä ylipäätään.

        No jaa... Mie olen olettanut tuon johtuvan siitä että vaikka olen ihan ok näköinen, niin luonteeni on hiljaisempi ja introvertimpi. Joten en kuulu, näy ja ole esillä tarpeeksi herättääkseni miusta mahdollisesti kiinnostuneiden huomion ja mielenkiinnon. Ja vaikka herättäisinkin, niin naisten kanssa kanssakäumistaitoni ovat sen verta hatarammalla pohjalla olleet, että vaikka potentiaalisia kumppaneita olisi sattunut eteen, niin ei ole asiasta tullut mitään. Kun vielä tänäkin päivänä on aika yleistä mentaliteetti, että se on miehen velvollisuus ja tehtävä tehdä ensimmäinen liike ja viedä mahdollista tapailua eteenpäin.

        Eli korjausliike jonka voisin tehdä olisi "opettele olemaan ekstorovertimpi ja aloitteellisempi". Mutta perimmäiseltä luonteeltani en ole tuollainen. Olen vallan tyytyväinen siellä parrasvalon varjoissa ja kuunnellessani muiden keskustelua.

        Olet tosi söpö :)


      • 121212121212
        pete_pjn kirjoitti:

        Ihan mielenkiintoinen artikkeli, mutta siitä huolimatta paita housujen päällä näyttää miusta töröltä ylipäätään.

        No jaa... Mie olen olettanut tuon johtuvan siitä että vaikka olen ihan ok näköinen, niin luonteeni on hiljaisempi ja introvertimpi. Joten en kuulu, näy ja ole esillä tarpeeksi herättääkseni miusta mahdollisesti kiinnostuneiden huomion ja mielenkiinnon. Ja vaikka herättäisinkin, niin naisten kanssa kanssakäumistaitoni ovat sen verta hatarammalla pohjalla olleet, että vaikka potentiaalisia kumppaneita olisi sattunut eteen, niin ei ole asiasta tullut mitään. Kun vielä tänäkin päivänä on aika yleistä mentaliteetti, että se on miehen velvollisuus ja tehtävä tehdä ensimmäinen liike ja viedä mahdollista tapailua eteenpäin.

        Eli korjausliike jonka voisin tehdä olisi "opettele olemaan ekstorovertimpi ja aloitteellisempi". Mutta perimmäiseltä luonteeltani en ole tuollainen. Olen vallan tyytyväinen siellä parrasvalon varjoissa ja kuunnellessani muiden keskustelua.

        Totta.

        http://media.gq.com/photos/55fb8539182edca8060a688e/master/w_800/kanye-west-fashion-week-spring-2016.jpg

        Tässä hyvä esimerkki. 14-vuotiaalle skeittipojalle sopivat risaiset farkut ja aivan liian iso valkoinen kauluspaita joka on jätetty roikkumaan housujen päälle? Tyypin saisi upottaa meren pohjaan rangaistuksena tuollaisesta pukeutumisesta julkisella paikalla.


      • vaateosvastaava

        Näytät hyvältä! Muutama kilo lisää niin vaatteetkin istuu paremmin :))
        Tykkään tyylistäsi, asiallinen ja rento. Uskoisin että sulla on kyky kantaa vaatteesi hyvin missä tilaisuudessa tahansa. Noissa kuvissakin näytit niin luonnolliselle.
        Paita housuun, aina. Muuten näyttää resupekalta. Vyö, hansikkaat, ja kengät aina samaa väriä.
        Puku päällä olit erittäin komea.


      • 121212121212 kirjoitti:

        Paita housuihin on standardi.

        Se ettei paitaa laiteta housuihin on pelkkä viime viikon muotijuttu. "Rentous" ja "rock-henkisyys" on muotia = naiset haluavat miesten olevan "rentoja" ja "rock-henkisiä". Useimmissa tapauksissa se näyttää typerältä.

        Kyllä tosi asia on on farkut tarvitsee vyön nyt ei ole kyse verkkareista.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä tosi asia on on farkut tarvitsee vyön nyt ei ole kyse verkkareista.

        Verkkareissa nostettava kädet ylös, että tulee sellainen siisti kupera housujen päälle laskeutuva paita, ettei roiku polvissa paidan helma pelatessa. Mutta vähän lihaksia menee ilman paitaakin pelit😍


      • 121212121212
        valtakunta kirjoitti:

        Verkkareissa nostettava kädet ylös, että tulee sellainen siisti kupera housujen päälle laskeutuva paita, ettei roiku polvissa paidan helma pelatessa. Mutta vähän lihaksia menee ilman paitaakin pelit😍

        Kuka käyttää verkkareita muualla kuin salilla tai kotona?


      • 121212121212 kirjoitti:

        Kuka käyttää verkkareita muualla kuin salilla tai kotona?

        Ja kesällä😂


      • 121212121212 kirjoitti:

        Kuka käyttää verkkareita muualla kuin salilla tai kotona?

        Peleissä myös


      • 6767676767676
        pete_pjn kirjoitti:

        Ihan mielenkiintoinen artikkeli, mutta siitä huolimatta paita housujen päällä näyttää miusta töröltä ylipäätään.

        No jaa... Mie olen olettanut tuon johtuvan siitä että vaikka olen ihan ok näköinen, niin luonteeni on hiljaisempi ja introvertimpi. Joten en kuulu, näy ja ole esillä tarpeeksi herättääkseni miusta mahdollisesti kiinnostuneiden huomion ja mielenkiinnon. Ja vaikka herättäisinkin, niin naisten kanssa kanssakäumistaitoni ovat sen verta hatarammalla pohjalla olleet, että vaikka potentiaalisia kumppaneita olisi sattunut eteen, niin ei ole asiasta tullut mitään. Kun vielä tänäkin päivänä on aika yleistä mentaliteetti, että se on miehen velvollisuus ja tehtävä tehdä ensimmäinen liike ja viedä mahdollista tapailua eteenpäin.

        Eli korjausliike jonka voisin tehdä olisi "opettele olemaan ekstorovertimpi ja aloitteellisempi". Mutta perimmäiseltä luonteeltani en ole tuollainen. Olen vallan tyytyväinen siellä parrasvalon varjoissa ja kuunnellessani muiden keskustelua.

        Ei varmaan saisi olla näin ulkonäkökeskeinen kommentti, mutta sanonpa kuitenkin: olet keskiverto miestä paremman näköinen ja ihminen yleensä ihastuu ulkonäköön.

        Kuulostaa siltä, että omaat hienoja luonteenpiirteitä kaiken muun hyvän lisäksi.

        Oletko ikinä ajatellut ihan perinteistä kirjeenvaihtoa=sähköpostinvaihtoa vastakkaisen sukupuolen kanssa? Siinä olisi aikaa tutustua toiseen ihmiseen. Luulen, että ihmisistä kuitenkin valtaosa on introverttejä.

        Jos elämäntilanteeni olisi toinen, ehdottomasti olisin ensimmäisenä sulle sähköpostia laittamassa.

        Tsemppiä sulle.


      • 9879879879
        6767676767676 kirjoitti:

        Tässä aika mukava muistisääntö viimeisessä kappaleessa:
        http://www.gq.com/story/when-to-tuck-in-your-shirt
        Noita sun kuviasi katsellessa herää kysymys siitä, miksi olet sinkku. Täysin käsittämätöntä.

        Mä olen sitä myös kauan ihmetellyt!!

        Ihana, ihana Pete.. <3 <3 <3

        (Niin ulkoisesti, kuin sisäisesti..)


      • 6767676767676 kirjoitti:

        Ei varmaan saisi olla näin ulkonäkökeskeinen kommentti, mutta sanonpa kuitenkin: olet keskiverto miestä paremman näköinen ja ihminen yleensä ihastuu ulkonäköön.

        Kuulostaa siltä, että omaat hienoja luonteenpiirteitä kaiken muun hyvän lisäksi.

        Oletko ikinä ajatellut ihan perinteistä kirjeenvaihtoa=sähköpostinvaihtoa vastakkaisen sukupuolen kanssa? Siinä olisi aikaa tutustua toiseen ihmiseen. Luulen, että ihmisistä kuitenkin valtaosa on introverttejä.

        Jos elämäntilanteeni olisi toinen, ehdottomasti olisin ensimmäisenä sulle sähköpostia laittamassa.

        Tsemppiä sulle.

        :) Heh.. Kiitos.

        Kyllä olen ajatellut ja olen kokeillutkin ja osittain kesäaikaan miltein pakollistakin, kun olen töissä sen 2-3 viikkoa putkeen.

        Kokemukseni mukaan on parempi, että kasvotuste tapaaminen tapahtuisi kohtuu pian. Nimittäin vaikka kirjeiden/s-postien välityksellä voipi vaihtaa ajatuksia helposti ja rennosti omista oloistaan, niin siitä jää puuttumaan paljon sanatonta viestintää. Myöskin sitä voipi tahattomasti luoda toiselle täysin vääränlaisen mielikuvan itsestään, joka sitten murskaantuu tavatessa kasvotusten.

        Ja oma huomioni on sellainen, että aika harva jaksaa viestitellä pidempään. Omien kokemuksieni pohjalta reilun viikon viestittely ennen tapaamista on liian pitkä aika ja toinen osapuoli kyllästyy, jonka näkee vastaus viesteissä siinä, että viestit alkavat olemaan muutaman sanan mittaisia toteamuksia ja ei ole yritystä viedä keskustelua eteenpäin.

        Toisaalta netissä pidempään seikkailleena en paljoakaan perusta pelkkään sähköiseen viestittelyyn. Kukatahansa voi kertoilla ja esittää mitätahansa täällä netin "villissä lännessä". Voin 'leikkiä' mukana, mutta vasta kasvotuste tavatessani uskon että henkilö on todellinen. Tässä ehkä jonkinlainen kyynisyys nostaa päätään.

        Kaikesta huolimatta kyllä tuo viestittely myös miulle passaa. Ja itseasiassa olen huomioinut, että tuon paremmin itseäni esille näin kirjoittamalla viestiä, kuin kasvotusten keskustelemalla. Ainakin yleensä. :)


      • pete_pjn kirjoitti:

        :) Heh.. Kiitos.

        Kyllä olen ajatellut ja olen kokeillutkin ja osittain kesäaikaan miltein pakollistakin, kun olen töissä sen 2-3 viikkoa putkeen.

        Kokemukseni mukaan on parempi, että kasvotuste tapaaminen tapahtuisi kohtuu pian. Nimittäin vaikka kirjeiden/s-postien välityksellä voipi vaihtaa ajatuksia helposti ja rennosti omista oloistaan, niin siitä jää puuttumaan paljon sanatonta viestintää. Myöskin sitä voipi tahattomasti luoda toiselle täysin vääränlaisen mielikuvan itsestään, joka sitten murskaantuu tavatessa kasvotusten.

        Ja oma huomioni on sellainen, että aika harva jaksaa viestitellä pidempään. Omien kokemuksieni pohjalta reilun viikon viestittely ennen tapaamista on liian pitkä aika ja toinen osapuoli kyllästyy, jonka näkee vastaus viesteissä siinä, että viestit alkavat olemaan muutaman sanan mittaisia toteamuksia ja ei ole yritystä viedä keskustelua eteenpäin.

        Toisaalta netissä pidempään seikkailleena en paljoakaan perusta pelkkään sähköiseen viestittelyyn. Kukatahansa voi kertoilla ja esittää mitätahansa täällä netin "villissä lännessä". Voin 'leikkiä' mukana, mutta vasta kasvotuste tavatessani uskon että henkilö on todellinen. Tässä ehkä jonkinlainen kyynisyys nostaa päätään.

        Kaikesta huolimatta kyllä tuo viestittely myös miulle passaa. Ja itseasiassa olen huomioinut, että tuon paremmin itseäni esille näin kirjoittamalla viestiä, kuin kasvotusten keskustelemalla. Ainakin yleensä. :)

        Kerron jo heti tähän jotain, se sosiaalisuuden heikkous näkyy tavatessa. Sanoja ei saa kerättyä yhdeksi langaksi poukkoilee, sinne tänne kun yrittää koko lanka kerää kerralla kertoa😂


        Kunhan ei hukata viemäriin yhdentapaamis kerralla


      • valtakunta kirjoitti:

        Kerron jo heti tähän jotain, se sosiaalisuuden heikkous näkyy tavatessa. Sanoja ei saa kerättyä yhdeksi langaksi poukkoilee, sinne tänne kun yrittää koko lanka kerää kerralla kertoa😂


        Kunhan ei hukata viemäriin yhdentapaamis kerralla

        En tarkoita vaan itseäni, vaan häntä/ ketä tapaat. Joskus ukon kanssa olen huomannut sitä, jos vastaa kyllä mutta jää kertomatta, se minulle tärkeä asia.


      • shoppaaja

        Oletpa symppiksen näköinen.

        172 cm, 64 kg, villasekoitepitkikset jotka itse ompelin, booztin yksivärinen paitis. Konservatiivista yleensä, samanlaista kuin 40 vuotta sitten.


      • harvinaista-täällä

        Oletpa hyvännäköinen ja vielä täyspäinen!


      • 121212121212 kirjoitti:

        Paita housuihin on standardi.

        Se ettei paitaa laiteta housuihin on pelkkä viime viikon muotijuttu. "Rentous" ja "rock-henkisyys" on muotia = naiset haluavat miesten olevan "rentoja" ja "rock-henkisiä". Useimmissa tapauksissa se näyttää typerältä.

        Minusta riippuu paidasta. T-paidan helma housujen päälle, mutta vaimonhakkaajan helma sisään. Kauluspaidan helma sisään, jos paidan kanssa edes harkitsisi solmiota tai takkia, muuten voi jäädä päälle. Yleensä Suomen säässä ongelmaa ei ole, koska vai käyttää villapaitaa tai neuletta.


    • silver1412

      Onpas ylipainoiset miehet täällä, ei yhtää ylipainosta naista.
      Minä itse olen 180cm ja 80kg, maha on isompi verratuna 76kg, et maha on huomottavasti pienempi, jos olisin 4kg laihempi.

      • Olenkorobotti

        No onhan se ihan tutkittua faktaa, että naiset lihoo parisuhteessa... Itsekin tehnyt havainnon, että sinkkunaiset, jopa iäkkäät on lähes aina hoikkia tai normaalipainoisia. Ja tarkoitan nyt nimenomaan niitä aitoja oikeita sinkkunaisia, en mitään eronneita ja karanneita ja mukuloita maailmaan tehneitä.


      • 121212121212

        "Onpas ylipainoiset miehet täällä, ei yhtää ylipainosta naista."

        Totta kai niitä on. Mutta yleensä näihin ketjuihin vastaavat ainoastaan normaalipainoiset naiset.


      • a_____aa_____a

        Näin. Kyllähän tänne nyt voisi mitat heittää (165/57), mutta tuskimpa ylipainoisena laittaisin. Ja sitten kun näissä on aina se, että kaikenlaisia mielikuvia voi syntyä, mutta kuva kertoo totuuden ja sellaista en tänne laittaisi. Esimerkiksi tuo pituus/paino; siinä on jopa naisillakin eroa mikäli kyseessä on aktiivisesti urheileva nainen tai muuten vain köykänen nainen. Ei suuria kilomääriä välttämättä selitä, mutta jossain tapauksessa. Siihen päälle kropan rakenteet, niin ilman kuvaa on kyllä vaikea olla kuvailematta ilman että kaikilla viestin lukevilla syntyisi täysin erilainen kuva kertojasta.


    • 180 cm pitkä kaljamaha tosin bodaamalla hankittuja hartioitakin löytyy. Pitkä ruskea tukka joka yltää olkapäille.
      Pukeutumisessa mennään perus farkku T-paitalinjalla.

    • Karvamuna-

      Olen isomahainen mies, karvainen kuin apina. Ylipainoa 12 kg, olen työtön. Naisia kuitenkin saan.

    • 172cm 66kg. Vatsalihakset näkyy kivasti, ei kuitenkaan vatsapalikat miesmäisesti. X-vartalo. Siro. Naiseksi lihaksikas. Tummat hiukset ja piirteet, tällä hetkellä hiusten latvoja vaalennettu, hiukset joko suoristettu tai surffitukkatyylisesti: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/83/3a/b6/833ab6304fb7643e15cfffb06932e181.jpg

      Meikkaan päivittäin, huoliteltu.

      Talvella vaatteina laadukkaat villakangastakit, monta erilaista huivia. Monesti mustat tyköistuvat housut, simppeleitä muotoonommeltuja paitoja. Tasapohjaiset todella tyköistuvat nahkasaappaat, tai korkokengät. Toinen tyyli on erittäin urheilullinen.

      • sirousjasirous

        172cm 66kg "siro"????? Muutenkin siro viittaa pienikokoiseen naiseen eli noin pitkä ei voi olla "siro" vaikka kiloja olisi vähemmänkin.


      • Kehotyypit

      • sirousjasirous kirjoitti:

        172cm 66kg "siro"????? Muutenkin siro viittaa pienikokoiseen naiseen eli noin pitkä ei voi olla "siro" vaikka kiloja olisi vähemmänkin.

        No näin mulle on sanottu. Mulla on esim. tosi pieni vyötärö, pienet luut. Ranne on pienempi kuin yli 10cm lyhyemmällä siskollani. Lantio on toki leveähkö. Paino ehkä hämää, koska olen urheillut koko ikäni. Ylimääräistä ei ole, vaikka laiheliini en myöskään ole.

        Kyllä esim. missit ja mallit on monesti siroja vaikka ovat pitkiä.


    • Miesss32v

      Töissä puku/puvun takki, siisti paita ja farkut/farkut ja kauluspaita riippuen vähän tilanteesta. Aina mustat nahkakengät jalassa.

      Vapaa-ajalla usein farkut ja t-paita, päällä nahka- tai villakangastakki. Nukun alasti.

      Pituus 181, urheilullinen, moni sanoo nähdessään että sä olet sellainen komea mies. Nuorempana kaikki sanoi nätiksi pojaksi

      • Miesss32v

        En tietääkseni ja ei mua miehet ole lähestyneet/en näytä fagotilta


      • En.tajua
        Miesss32v kirjoitti:

        En tietääkseni ja ei mua miehet ole lähestyneet/en näytä fagotilta

        "en näytä fagotilta"

        Miten kukaan voisi näyttää soittimelta?


    • PygmiMies

      Matta musta 150cm mies

    • 33v_nainen

      170/62-63. Tummat puolipitkät vähän taipuisat hiukset ja ruskeat silmät. Olen aika luonnollinen, eli ei lisäkkeitä, tekokynsiä, tekoripsiä eikä muutakaan sellaista, mutta meikkaan töihin aina kevyen meikin, käytän koruina vain korvakoruja.
      Pukeudun yleensä tummiin, paljon mustaa mutta jonkun verran värejä myös etenkin kesällä. Mitään hempeitä värejä en juurikaan käytä. Käytän mieluummin hameita jotka korostaa naisellisuutta. En seuraa muotia, vaan pukeudun oman tyylin mukaisesti. Korkokenkiä en varsinaisesti omista, joissain nilkkureissa on vähän korkeampi kiilakorko.

    • fla.vio
    • Naisasialooser11

      158 cm ja 125 kg. Käytän enimmäkseen sairaalan vaatteita.

    • silver1412

      Mutta eikö tuo paida housun alle, ole vähän homomaista?
      Silloin voivat miehet kiinnostua, kun paida on housun alla.
      Siis minä puhun omista kokemuksista, kun minä laitoin paidan housun alle.
      Miehet alkoivat kiinnostumaan minusta, vaikka olen täysin hetero.

    • crux

      Vaalea, pitkä, näkymätön mies. Sellainen vastuunkantajan näköinen, vaikka vastuu joskus unohtuukin töihin tai kotiin. Vaatteet ovat vain vaatteita ja niitä on erilaisia. Kohta pistän farkut ja villakangastakin päälle mutta arjessa kevytuntuvatakki ajaa saman asian. En usko yksilöllisyyteen enkä halua antaa sellaista kuvaa että itsekään olisin mikään erikoisuudentavoittelija. Mitä hyötyä siitä on että kaikki olisivat persoonallisia ja yksilöllisiä? Paraneeko vanhustenhoito tai kansantalous sillä?

    • Rose_91

      Silmämääräisesti X-mallinen, 163cm, hoikka nainen. Minulla ei ole yhtä tiettyä tyyliä vaan vaihtelen sitä vähän tilanteen ja mielialan mukaan. Tykkään käyttää värejä ja lämpimällä säällä suosin mekkoja.

    • 78657hgjhgj

      En tosiaankaan näytä noin kauniilta, mutta jos tuolla naisella olisi isompi nenä ja tummemmat kulmat, niin aika lähellä olisi: http://hairstylesweekly.com/images/2012/07/Vanessa-Williams-Wavy-Curly-Half-Up-Half-Down-Hairstyle.jpg

      168cm / 58kg. Pienet rinnat, kapea vyötärö, leveä lantio.

      Mustat, siistit farkut. Hame vaan juhlissa. Korut ja asusteet maltillisesti rock -henkisiä. Paidat suoralinjaisia, joissa joku juju. Naisellinen värimaailma.

      Poikkean välillä myös kirppiksellä. Ei se sitä tarkoita, että pukeutuisi ryysyihin, kuten joku tuossa ylimielisesti vihjasi.

      ShopALikesta bongaan paljon vaatteita..

    • tällainenoon

      189cm, lyhythiuksinen ja 90kg. Jonkun verran treenattu, mutta en mikään lihaskimppu. Sanoisin, että aika normaali kroppa. Yritän pukeutua siististi: farkkuihin, kauluspaitoihin, villakangastakkiin, kaulahuiviin jne.

    • silver1412

      Minä en mitän ikinä kirpikseltä ostaanut, nyt pitää vaikka mitä ostaa kevällä.
      Vaatteisiin ja kenkiin menisi varmaan 300€

    • 180/80, kirppiskuteet, rillit, taas vaihteeksi ylipitkät kihartavat hiukset

    • Xxxzzzccc

      Onpa täällä monta tiimalasivartaloa... Minulla Y-vartalo ja lattahanuri. 159cm 48kg. Kasvot aknearpiset ja hiustyyli klonkku. Käytän peruukkia enkä juurikaan meikkaa. Vaatteet talvella lähinnä toppahousut ja neule. Kesällä toppi ja caprit tai urheilureleet.

      • VittuuriaDeSika

        Mulla taas vartalo tosi riutunut ja muodoton (180cm ja 57kg). Kylkiluut näkyy ihosta läpi, ei tissejä ja hartioita, erittäin kapea rintakehä. Perse erottuu muuten laihasta ja tikkumaisesta vartalosta jonkun verran, ei paljoa. Kun syön kunnolla, maha on helpoiten se paksuin kohta. :D Raajat pitkät ja tikkumaisen laihat. Hiukset pitkät ja muutamia harmaita, enkä malta odottaa että on täysin harmaa tukka. Näytän sitten vielä enemmän noita-akalta! :D


      • 121212121212
        VittuuriaDeSika kirjoitti:

        Mulla taas vartalo tosi riutunut ja muodoton (180cm ja 57kg). Kylkiluut näkyy ihosta läpi, ei tissejä ja hartioita, erittäin kapea rintakehä. Perse erottuu muuten laihasta ja tikkumaisesta vartalosta jonkun verran, ei paljoa. Kun syön kunnolla, maha on helpoiten se paksuin kohta. :D Raajat pitkät ja tikkumaisen laihat. Hiukset pitkät ja muutamia harmaita, enkä malta odottaa että on täysin harmaa tukka. Näytän sitten vielä enemmän noita-akalta! :D

        Syö terveellisempää ruokaa niin ei vatsa pullota niin helposti. Sitten salille tekemään kyykkjä niin saat muotoa alavartaloon.


      • VittuuriaDeSika
        121212121212 kirjoitti:

        Syö terveellisempää ruokaa niin ei vatsa pullota niin helposti. Sitten salille tekemään kyykkjä niin saat muotoa alavartaloon.

        Ei se ole turvotusta, vaan kun maha on täynnä se vain erottuu tikku -ruumiistani kuin olisin paksuna. :D En minä halua mitään muotoja mihinkään. Olen täysin tyytyväinen noita-akkamaiseen ulkonäkööni. Minulla on ihan helvetin hauskaa kun katson itseäni peilistä. :D En ole koskaan halunnut olla ns. kaunis tai seksikäs. Katsos, kun kaikki ei halua miellyttää ja olla sellaisia kuin "pitäisi" olla.


      • 121212121212
        VittuuriaDeSika kirjoitti:

        Ei se ole turvotusta, vaan kun maha on täynnä se vain erottuu tikku -ruumiistani kuin olisin paksuna. :D En minä halua mitään muotoja mihinkään. Olen täysin tyytyväinen noita-akkamaiseen ulkonäkööni. Minulla on ihan helvetin hauskaa kun katson itseäni peilistä. :D En ole koskaan halunnut olla ns. kaunis tai seksikäs. Katsos, kun kaikki ei halua miellyttää ja olla sellaisia kuin "pitäisi" olla.

        Lihasten huoltaminen on hyödyksi muutenkin, surkastuvat vanhana.

        Jos et jumppaa, joudut nopeammin hoitokotiin jonkun inhoamasi harjoittelijaätmin kurpiteltavaksi.


      • VittuuriaDeSika
        121212121212 kirjoitti:

        Lihasten huoltaminen on hyödyksi muutenkin, surkastuvat vanhana.

        Jos et jumppaa, joudut nopeammin hoitokotiin jonkun inhoamasi harjoittelijaätmin kurpiteltavaksi.

        Sehän on pelkästään hauskaa, jos ätmi vaihtaa kusivaippani samalla inisten värisevällä äänellä vitunkurppahuoraa. Nauraisin niin paskaisesti ettei ole tosikaan.


      • 76575757
        VittuuriaDeSika kirjoitti:

        Sehän on pelkästään hauskaa, jos ätmi vaihtaa kusivaippani samalla inisten värisevällä äänellä vitunkurppahuoraa. Nauraisin niin paskaisesti ettei ole tosikaan.

        Näytät siis huippumallilta? "Sad." Turpa kiinni nyt ykskakkonen, kun et mistään mitään taas kerran tiedä.


      • VittuuriaDeSika
        76575757 kirjoitti:

        Näytät siis huippumallilta? "Sad." Turpa kiinni nyt ykskakkonen, kun et mistään mitään taas kerran tiedä.

        Kaikki pitkät ja laihat ei näytä huippumalleilta.


      • 121212121212
        76575757 kirjoitti:

        Näytät siis huippumallilta? "Sad." Turpa kiinni nyt ykskakkonen, kun et mistään mitään taas kerran tiedä.

        Vastaus tähän jo tulikin.

        Malleilta vaaditaan muutakin kuin pituutta/laihuutta.

        Siksi toisekseen, naisten käsitys siitä mitä pidetään haluttavana on väärä. Huippumallit ovat epäterveellisen laihoja, koska naiset ostavat enemmän vaatteita kun niitä esitellään 0-kokoisten päällä. Miehet suosivat terveellisemmissä mitoissa olevia ja muodokkaampia (peppu ja reidet) kuin naiset kuvittelevat.


    • 184

      175 cm ja vaaka tuossa ilmoitti painoksi 84 kg. Ruskeat silmät ja tummat hiukset joissa on jo nähtävissä alkua suvun perintönä kulkevasta hiusten harmaantumisesta varhaisesta iästä alkaen. Ei mikään liharekka, mutta sen verran hartioita että ei tarvitse pistää henkaria takin alle jotta takki pysyy putoamatta.

      Töissä työnantaja hommaa työasun joten siellä ei tarvitse murehtia. Arkiasioita jos toimittelen niin farkut ja t-paita sekä toppatakki. Jalassa on nyt ollut maiharit koska niissä on pitävät pohjat. Kesällä sitten takki kevyempi ja kengät vaihtuu lenkkareihin tai kävelykenkiin. Juhlavampiin hetkiin sitten löytyy kauluspaitoja ja pari pukua sekä neuleita. Nuo neuleet ja huivit on sellaisia joita käyttäessä en kyllä ole mukavuusalueellani. Pitäisi varmaan opetella; tai no oikeastaan olkoon kuten kesäkeitto eli yrittää välttää mutta nälkäänsä syö.

      Värimailma on kyllä aikalailla mallia Anssi Kela ja siitä on kyllä tullut naisväeltä rakentavaa palautetta. Kuulemma vaatekaupan myyjät osaisivat paremmin ehdottaa jos en aina ilmoittaisi että jos ei tummempaa löydy niin sitten musta.

    • Pätkistelijä

      167cm/85kg. Persjalkainen, ja tukka on konekalju. Koska muuten se olisi spedekalju. Hampaat on valkoiset ja suorat. Kroppa urheilullinen.

      Pukeudun useimmiten tummiin farkkuihin, ja istuvaan neuleeseen. Kengät on siistit/hoidetut. Tänä talvena vaaleanruskeat /tai mustat. Siistimpänä takkina joko villakangastakki/ harmaa. Tai ruskea nahkatakki. Ulkoilessa veden pitävä ulkoilutakki. Musta lämpimpi/ tai valkoinen kevyempi.

      Kesällä istuvaa kevyttä kauluspaitaa tai t- paitaa pari raidallista ja tasaväristä on suosikit. Suosin erityisesti laadukkaita kenkiä. Viime kesänä oli tumman siniset kävelykengät ja ruskeat käytössä. Housuissa/ paidoissa valikoima voi tulla monesti koon puolesta vastaan. Mutta välillä olen käyttänyt lyhyennyspalveluja. Puku on ompelijan tekemä sovitus valmiista villakangaspuvusta. Muuten se näyttäisi hassulta. Standardimitoista poikkeavan on välillä haastava löytää istuvia vaatteita.

      • Pätkistelijä

        Tohon paita housuissa vai ei kysymykseen, oma kantani on, että varmaan 90% tilanteista se on housuissa. Koska paidan pitää olla melkein mittatilaustyötä, että se ei lepattaisi helmoista päälläni. Sellainen joka istuu selästä ja hartioista, ei istu mahasta. Ja jos slim fittinä istuu, niin helma roikkuu yli munien. Ei hyvä. Eli slimfitti ja housuihin hyvän näköisen vyön kera. Ei pussia vyötärölle. T-paidoissa helpompi toteuttaa kuin kauluspaidoissa.


    • TheEyesThatSmile

      171cm/88-92kg (kierron mukaan vaihtelee paino), tummanruskea paksu kihara tukka, joka sojottaa pystyyn, kampaaminen ja harjaaminen vain pahentaa tilannetta. Vihreät nauravat silmät, söpö pieni nenä ja korkeat poskipäät, täyteläiset huulet. Ja pakko mainita puhdas, tasainen rivi hampaita. Hymyilen paljon ja niin, että hampaat vilkkuu :D En meikkaa muutoin, kuin värivoiteella, sitäkin vain kevyesti.

      Vartaloltani olen vankkarakenteinen, päärynän muotoinen. Hartiat ja lantio sopivassa suhteessa toisiinsa, mutta vyötärö on kapea. Verrattain paksut reidet, mutta jos olisi yhtään kapeammat, niin näyttäisin pöljältä. Mahaa on ja persettä myös, mutta sopivassa suhteessa.( Ja jos se nyt on tärkeää, niin rinnat on kokoa greippi) Vasemmassa kädessä on tatuointi.

      Pukeudun rock-tyylisesti. Usein istuva paita, jonkun bändin logolla, mustat farkut ja kengissä pientä korkoa, rotsi tai muu takki yleensä päällä. Kaulakoru ja korvikset, mitä isompi, sen parempi. Pienet korut kaltaisellani isommalla ihmisellä näyttävät onnettomilta. Tavarat kannan mieluiten olkalaukussa.

      Omasta mielestäni ihan hyvännäköinen pakkaus! -5kg nosti itsetuntoa kivasti ;)

    • alejandroyourlover

      Tämähän on kuin lattarimaassa, sen verran paljon tiimalasivartaloisia hyvän näköisiä mimmejä.

    • palstailija

      Pituus reilut 180cm, paino yli 80kg. Lihasta enemmän kuin läskiä. Ulkonäkö karu. Lyhyehköt tummat hiukset, välillä renttumaisen huolettomat ylipitkät hiukset. Eniten sanottu Antti Reinin näköiseksi.

      Pukeutumisessa kiinnitän huomiota mukavuuteen. Viihdyn gollareissa. Paremmin pukeutuessa farkut ja rento kauluspaita, t-paita ja neule. Käytän melko värikkäitä vaatteita. Vaatteissa eniten panostan kengiin. Ne pitää olla tyylikkäät ja mukavat jalkaan.

      • palstailija

        kenkiin :)


    • Keskipitkä tai pätkä, tarkkaa kilomäärää en nyt tiedä (en omista vaakaa), mutta koko M/L riippuen vaatteen mallista menee päälle. :)

      Vaatteet on käytännölliset käyttää ja mukavat päällä. Ei takuulla näytä tyylitajuisempien silmään hyvältä, mutta se ei vaatteideni valintaan vaikuta jatkossakaan. Kunhan niissä on itsellä hyvä olla.

    • Palstan1Rumin1Mies

      180 ja 86. Siniset farkut ja nahkarotsi yleensä talvella. Kesällä musta huppari yleensä tai t-paita tyyliin musta. Rokki henkinen kuitenkin. On tatuoidut kädet sekä panssariketjua yms.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      106
      1854
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1437
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1416
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1379
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      145
      1334
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1270
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1267
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      647
      1202
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1078
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1077
    Aihe