Tuula ja Hannu

The-End

Teidän mielestänne lapsianne ja erityisesti sitä yhtä olisi pitänyt hakata lapsena enemmän, jotta osaisi käyttäytyä.

Todellisuus on kuitenkin teidän kykenemättömyydestä hoitaa vanhemmuuttanne asiallisesti. Ei mennyt montaa päivää vuodessa kun ette huutaneet, meuhkanneet ja olleet epäkunnioittavia jotakin kohtaan. Kasvatitte meidät vihalla, vaikka rakkaus oli ja on edelleen vastaus moneen ongelmaan.

Tuula, sinä varsinkin toivot kuolemaani. Tulet siitä vielä lähiaikoina kuulemaan. Toivon sinulle loppuelämääsi sydämen viisautta. Sillä sinua ei ole pitkän ikäsli aikana vielä siunattu.

Kaikesta huolimatta koitetaan olla muistelematta pahalla.
Sinulla on omat syysi kykenemättömyyyeesi.
Minun syyni on se etten halua näyttää vastahankaisille vanhemmilleni esimerkkiä enää uudestaan.
Teidän seurassa ei pärjää näyttämällä herkkyyttä...

Hyvästi.
Pari viikkoa ja tarinallr tulee vihdoin loppu.

2

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The-End

      Te olette julmimmat ihmiset jotka olen koskaan tuntenut.

      Se mitä minulle tehtiin on raiskaustakin pahempi rikos.
      Kuinka monta lohduttavaa sanaa teiltä sain viimeisen 7 kuukauden aikana. En yhtään. Haukkuja vain.
      Kumpa oppisitte edes poismenoni jälkeen jotakin.
      En usko. Luulen teidän tulevan entistä kovemmiksi vain.
      Se on teidän oma valinta.
      Sanon kuitenkin että kovuudellanne ette koskaan ole saavuttanut mitään. Joko olisi aika taipua jojonkin muuhun?

      En kutsu teitä enkä ketään sukulaista jautajaisiini. Toivon hautajaisiini vain sellsisia osanottajia joilla on hyvä empaattinen sydän. Teillä ei sellaista ole ja se on raastanut minua jo vuosikymmeniä.
      Olen iloinen kun nämä hyvin raskaat vuodet tulevat vihdoin loppumaan.
      Ilman teitä ja teidän ainaista negatiivisuuttanne elämäni olisi voinut saada toisenlaisen suunnan.
      Nyt kaikki on myöhäistä ja lopetan matkani tämän levään aikana. Odotan loppua hartaasti.

    • PASKAPÄÄT

      JOS NUO KUULUU KIRKKOON NIIN HEIDÄN OMISSA HAUTAJAISISSA SIUNAATAA OMAAN HAUTAAN, MUTTA KUKAAN ULKOPUOLINEN SIITÄ EI HYÖDY. ÄLÄ SUOTTA JÄÄ ODOTTAMAAN LOPPUA, TEE JOTAIN MIELENKIINTOISTA.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1831
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1164
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    Aihe