Eräs erikoinen kerta anaalia

Ninjushka

Olen nelikymppinen nainen ja eronnut jonkin aikaa sitten. Aluksi olin vähän toivoton ja masentunut. Eräs ystävättäreni neuvoi minua menemään deitti-palveluun, kaunis ja muodokas kun olet niin seuraa saat varmasti hän sanoi. Noudatin hänen neuvoansa ja se toimi vaikka olin aluksi hyvin skeptinen. Moni lähestyi minua ja viikon verran erään herrasmiehen kanssa chattailtyämme suostuin tapaamiseen. Kävimme ravintolassa, söimme ja joimme hyvin. Keskustelu luisti ja yhdessä tuumin menimme hänen asunnolleen.
Tunsin eroottisen latauksen kasvavan jo ravintolassa ja päästyämme hänen asunnolleen olivat pikkuhousuni jo melkein litimärät. Suutelimme kiihkeästi eteisessä ja hän puristeli rintojani ja peppuani ja tunsin hänen kovan kullinsa vatsaani vasten. En malttanut enää ja irrottauduin otteesta ja kävin polvilleni lattialle. Avasin äkkiä sepaluksen ja kavoin jäykän kullin esiin. Ahh kuinka hyvältä se näyttikään ja tuoksu sai mut sekaisin kiimasta. Nuolin aluksi kullin päätä ja mies ynähteli nautinnosta. Otin kyrvän kokonaan suuhun ja hieroin vittuani samalla. Sylki valui suupielistäni kun imin häntä. Annoin hänen työtää kullinsa kurkkuuni asti ja kohta hän sanoi ettei kestä enää. Imin niin himokkaasti kun osasin ja samalla hän tarttui hiuksistani ja leuastani kiinni ja tunsin kuinka sperma ruiskusi suuhuni täyttäen sen kokonaan. Sperma valui jakulleni muta jatkoin imemistä, niin himoissani olin. Hän urahteli tyytyväisenä ja katsoin häntä suoraan silmiin samalla kun nielin lemmennesteen. Mies sanoi kiitos parhaasta suihinotosta pitkään aikaan ja sanoi että nyt on mun vuoro nauttia. Olin aika otettu kehuista.
Siirryimme makuuhuoneeseen ja riisuimme vaatteet. Hän käski mut sängylle selälleen. Tottelin tyytyväisenä. Samalla hän levitti jalkani ja painoi suunsa läpimärkää pilluani vasten. Hän nuoli ahnaasti ja se tuntui ihanalta. Kieli liikkui pitkin häpyhuuliani ja edestaas ja välillä hän hieroi kieltään pyllyreiälläni. Se sai mut voihkimaan rajusti. Tunsin orgasmin oleva lähellä mutta samalla hän lopetti ja tuli ylleni työntäen samalla kullinsa minuun.
Ai että miten hyvälle se tuntui. Hän työnteli kyrpäänsä limaiseen ja kuumaan vittuuni ja olin menettää järkeni.
Sitten hän käski mut kontilleen ja hitaasti työnsi sormensä mun pyllyyn samalla naiden mua. Jännitin vähän että mitä hän aikoo mutta unohdin sen äkkiä. Niin ihanalta tuntui olla täytettä molemmissa rei issä. Nyt saat kokea anaaliorgasmin hän sanoi mulle. Hitaasti hän painoi liukkaan mulkkunsa takapuoleeni. Ei sattunut lähes yhtään ja pian nautinto otti vallan. Rentouduin ja käskin häntä panemaan mua. En voinut mitään ja aloin voihkia tosi kovaa ja tunsin voimakkaan orgasmin tulevan. Laukesin ja laukesin. Multa lirahti vähän pissaakin samalla, en mahtanut mitään. Mies selvästi nautti kanssa ja nopeutti tahtia ja takoi kyrpäänsä peräsuoleeni. Sitten hän karjahteli ja tunsin kuuman läikähdyksen sisälläni. Vielä hetken hän jatkoi kunnes hitaasti vetäytyi ulos.
Ennen kuin kerkesin tehdä mitään hän alkoi nuolla anustani ja sanoi mulle että anna se mulle. Mä haluun ottaa sen kaiken suuhuni. Hämmästyin vähän että tähh?? mutta kieli reiässäni tunsin kuinka sperma valui ulos ja nolot märät pörisevät pierut pärskyi hänen naamalleen ja suuhunsa. Mies voihki himosta ja nuoli mua voimakkaasti. Olin itte vähän nolona ja hämilläni mutta kun mies nautti niin mikäs siinä. Kaikki tavallaan:) hän tuli viereeni makaamaan ja sanoi kiitos. Mielessäni itse ajattelin että onneksi olin käynyt vessassa ravintolassa ;) Hahha
Olemme tavanneet muutaman kerran uudelleen ja nauttineet estottomasti. Valitettavasti mies muutti pois ja suhteemme katkesi. Noh, netistä niitä miehiä löytää. Ehkä jopa täältä :) [email protected] Ota yhteyttä jos kiinnostaa.
Tänään on kiimanen lauantai, ainakin täällä.

2

949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaksi-fibaa

      Kaksi fibaa:
      1. Tämä ei ole treffisaitti.
      2. Juttusi kuuluu foorumeille Seksinovellit.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe