Minkä mopon ostaisin 2017?

Mopojunnu

Joo elikkä toi mopo ikä tulee nytte 2017 kesällä ja mietin että minkä mopon ostaisin!

31

2865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mopojunnu

      Mopo sais maksaa noin 2500max

    • Munaralli

      Hanki joku missä on Minarelli AM6 Moottori.

      Yamaha DT
      Rieju
      Fantic
      Beta
      Peugeot
      Drac
      MH Motorcycles
      HM

      Joissai muissaki vehkeissä on AM6 mutta ota selvää ennen kuin ostat.
      Voit myös ostaa legendaarisen Suzuki PV'n.
      Älä osta rabasan koneilla varustettuja mopoja esim Derbi, Gilera Tai Aprilia.

      • mopojunnu

        Aattelin itekki tota yamaha dt:eetä mutta mikä näistä? 50R, 50X, 50 SUPERMOTARD, 50 SM, 50 SUP.MOTO vai 50R/X


      • DetsiOnParas

        Detsistä on olemassa vain 50X ja 50R mallia. 50R on enduro ja 50X supermoto (vakiona!). Molempiin silti saa vaihettua vanteet. Itsellä on DT ja suosittelen. Ei mitään vikaa ja helppo ja halpa virittää. Kuristuksen poistolla ja suuttimen isontamisella 90-100 pääsee jo melkein 70kmh/h (Vakio väleillä) ja tämä viritys maksaa vain 3€-


    • gileraonpaska

      No vittu ei ainaskaa kannata Gilera SMT:tä ostaa vittu paska mopo!! Tosiaa lahos koko aja enkä mä vittujakaa tiiä niistä mopoista ni aina koitin oikasta lekalla suoraks osat, mutta tuntu, että meni vaa pahemmi päi helevetti. Sitte myin sen paikalliselle rättipäälle joka oli jonku pizzerian myyjän poika ja on muute vitun paska pizzeria ku ovat mulle saatana 10snt velekaa vittu. Noh ei siinä vittu kaikki vaihoin sitte pizzeriaa seuraavaan ja siellä vittu tuli käsikarvoja pizza täytee. Sitte vittu rupes vituttamaa iha vitusti ni vedin vapesta ja oli vitun kuivat villat ni sytty tulee ja räjähti koko vitun paska laitos. No vittu ei siinäkää vielä lähin vitutuksissaa ulos kuselle ni poliisiauto ajo just vieree ja anto sakot kusemisesta julkiselle paikalla en tiiä enää et mitä vittua tässä pitäs tehä. Oon miettiny itsemurhaa vitusti. Mutta joo jos joku mopo pitää ostaa ni Helkama Shogun yks vitu kova ei ainakaa veljen enolla lahonnu kertaakaa eikä tarvinnu lekalla pistää vittu suoraks saaataaana.

      • gileraonaikapaska

        samaa mieltä


      • Anonyymi

        Ompa sulla värikäs elämä


    • Munaralli

      Joo siis noi detsit on kaikki samoja tekniikaltaa. Noi 50r on enduroja ja noi 50X/Supermotot yms. Omasta mielestä ihan sama mikä noista on mutta kannattaa ostaa oman silmän mukaan.

      • Mopojunnu

        Okei, kiitos kaikesta avusta!


    • Munaralli

      Älä usko tota toi on täyttä paskaa oikeesti. Joku muksu taas päässy suomi24

    • Riejuonparas

      Osta rieju mrt

    • Sehä_on_itsestäänselvyys

      Nopeen mopon

    • Jutustelija1

      Riippuu mikä tyyli sinulle sopii: Skootteri? Vaikka Aprilia SR 50 neste/ruisku koneella :-)

      Jos taas enska/motard niin sitten vaikka Derbi tarjoaa vakio laatuista kamaa.

      Kyykkyjä ja customeja löytyy kanssa mutta mopona ne on vähän noloja, toki jos itse niin haluat niin mikäs siinä. Ja kyllähän kisavireiseksi viritetty kyykkymopo kaikki A1 kevarit syö elävältä.

      Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

      Tuosta kolumniani, siellä on kanssa kuvia parista vanhasta jos jaksaa kaivella: http://mattiviikate.newsvine.com/

      Tuossa vielä suoralinkki siihen juttuun jossa on kuvia prätkistä kolumnissa: http://mattiviikate.newsvine.com/_news/2016/05/27/35598447-pictures-of-my-old-motorbikes-suzuki-gsx-r-1000-and-kawasaki-zx-9r

      • Derbionperseestä

        Vai että derbi laatua, mene helvettiin


      • KurkoOnPerseestä

        Nää on näitä Kurkon perseestä nimimerkkejä.


    • Munaralli

      Ei kannata ostaa derbiä niin kuin mainitsinkin jo. Kannattaa vaa ostaa se am6

    • Apriliaonparas

      Hommaa aprilia sx

    • Taisittebeta

      Hanki fantic nii saat pimpsaa

    • Munaralli

      Voisko joku nyt lukee noi mitä itse ehdotin ennen kuin ehdottaa samaa mopoa pariin kertaan

    • Yeeyee

      Jos haluut jotai jol pääsis vähä lujempaa, osta Beta. Kurit vittuu ja kulkee ~80 km/h.

      Toisaalta jotku sanoo et Betojen mittärit kusee ja kurittomana pitää aika kovaa metelii, mut jos tykkäät vauhist ja kovist äänist...

      Jos ei Beta kiinnosta, Detsit on kyl iha laatukamaa :)

    • Miez76

      Olen 42 vuotias mies ja ajattelin ostaa rieju MRT:n

      • Jutustelija1

        Onnea hankkeellesi, näitä kun lukee niin tekee emlkein itsekin mieli hankkia mopo ja näyttää kuinka hyvin ne kestään kun ei itse riko.


    • rfman

      Ei tänne kannata tulla kyselemään minkä mopon ostais, menee vaan enemmän sekaisin. Kannattaa kuunnella omaa sydäntä.

      • Jutustelija1

        Caballero on kova laite, siihen voi hyvin tyytyä kuka tahansa.


    • Derpi_on_nakkivene

      Osta kuule vakioderpi ja laita siihen sit alakauttaset peilit (vähemmän ilmanvastusta) ja sit kuule vielä siihen vaihat tulpanhatun pinkiks ja alkukäyrän maalaat punaseks nii kyllä keulii. Ja katokki että se on sit alle -10vm deebi nii on kuule varma leipomo.

    • mopoistaeiniitietävä

      Saanko kysyy mitä tyyppiä mopo kannattaa olla ? niiku 2tahti vai diesel?

      • nääin

        Diesel mopo no huhhuh :D Sellasella saa kyllä katu-uskottavuutta jos rakennuttaa.
        Mutta siis realistisesti kannattaa olla 2t koska helpompi ja halvempi huoltaa ja kulkee paljon paremmin kuin 4t.


      • mopoistaeiniitietävä

        no onko mitään hyvää mopoa joissa ei oo derbin moottoria tai aprillia merkkinen


      • Jutustelija1

        2t ja malleista Beta Caballero on kova.


    • Anonyymi

      Ostat vaan derbin. Paras kyykkymopo ja kulkee vakiona noin 90 km/h. Ja myös luottopeli ei oo leiponu ku 23 krt kesäloman aikana.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4714
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1904
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      229
      1463
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1234
    Aihe