Kato mua silmiin ja kerro mulle mitä sä näät

Sielunpeili---

Katso häntä silmiin ja kerro tähän mitä näet? :)

36

1692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apinasuodatin1

      Kerroppa ensin ite

      • ap--

        apinasuodatin :D, tässä neljä adjektiivia, ole hyvä

        Lempeys, empaattisuus, pelokkuus (?), anteeksianto


    • Sundaysadness

      Salaperäinen ja voimakas nainen, joka on samaan aikaan hassu ja ihana. Luova.. Innovatiivinen, hän keksii aina jotain uutta ja luo ympärilleen positiivista energiaa. Kaunis ja kypsä nainen. Tosi nuorekas ja upea kaikella lailla niin sisäisesti kuin ulkoisesti.

      Näen hänessä ylisuorittajan, joka tekee enemmän kuin tarvisi ja asioita myös toisten puolesta, jotta muilla olisi helpompaa. Tahtoisin kertoa hänelle, että hän riittää kyllä <3 Usein hänet nähdessäni tekisi mieli vain pitää häntä lähellä.. Harmi että en voi.

      • Foruifu

        Tekstisi herätti mielenkiintoni.
        Mitä tämä ihminen merkitsee sinulle? Mikä osa hänellä on elämässäsi?


      • Sundaysadness
        Foruifu kirjoitti:

        Tekstisi herätti mielenkiintoni.
        Mitä tämä ihminen merkitsee sinulle? Mikä osa hänellä on elämässäsi?

        En viitsi liian tarkasti kirjoittaa.. Tunnetaan ja voisi sanoa että ollaan kavereita. Kerro sinä mielummin jotain puolestaan, ja voin kommentoida täsmääkö ;)


      • Foruifu
        Sundaysadness kirjoitti:

        En viitsi liian tarkasti kirjoittaa.. Tunnetaan ja voisi sanoa että ollaan kavereita. Kerro sinä mielummin jotain puolestaan, ja voin kommentoida täsmääkö ;)

        Kirjoitat kaunista tekstiä kaverillesi. :) Mikset voi ottaa lähelle?
        Olen tuntenut hänet 2 vuotta. Hän olisi tärkeä minulle jos antaisi minun olla osa elämäänsä. Pyrkisin tekemään kaikkeni hänen onnensa vuoksi jos saisin mahdollisuuden.


      • Foruifu
        Foruifu kirjoitti:

        Kirjoitat kaunista tekstiä kaverillesi. :) Mikset voi ottaa lähelle?
        Olen tuntenut hänet 2 vuotta. Hän olisi tärkeä minulle jos antaisi minun olla osa elämäänsä. Pyrkisin tekemään kaikkeni hänen onnensa vuoksi jos saisin mahdollisuuden.

        Kertoisitko koordinaatit? Edes läänin. :)


      • Sundaysadness
        Foruifu kirjoitti:

        Kertoisitko koordinaatit? Edes läänin. :)

        Länsi..


      • Slamdunk
        Foruifu kirjoitti:

        Kirjoitat kaunista tekstiä kaverillesi. :) Mikset voi ottaa lähelle?
        Olen tuntenut hänet 2 vuotta. Hän olisi tärkeä minulle jos antaisi minun olla osa elämäänsä. Pyrkisin tekemään kaikkeni hänen onnensa vuoksi jos saisin mahdollisuuden.

        Mistäpäin sinä?


      • Foruifu
        Slamdunk kirjoitti:

        Mistäpäin sinä?

        Etelä


      • Riipaliisa

        Tää oli ihaku mun kynästä yhelle ihanalle...! Ja saavuttamattomalle. Huoh.


      • Foruify
        Riipaliisa kirjoitti:

        Tää oli ihaku mun kynästä yhelle ihanalle...! Ja saavuttamattomalle. Huoh.

        Miksi saavuttamaton? Mistä olet?


    • PeiliHeijastaa

      Huomattavan älykäs, super hauska & huumorintajuinen, jumalaisen tyyni mutta silti ihanan hullu. Ja nämä kaikki ominaisuudet voi laittaa vielä potenssiin sata.
      Niin omaan makuun täydellinen etten häntä osaa/uskalla edes kunnolla lähestyä.

      • Eisemulleole

        Jossain kolahti... Mistä tunnette toisenne tai missäpäin tällainen ihanan hullu ihastuminen on tapahtunut :p


      • PeiliHeijastaa

        Kerro sä mulle koordinaatit niin mä kerron onko sulle... :P


      • Eisemulleole

        Pohjanmaa..


      • PeiliHeijastaa

        Juu ei oo sulle :D


    • Oonmyyty

      Söpö ja ihana,ujo, hellyttävä, ehkä jopa utelias. Taputtelisin mieluummin kuin koiraa...huoh. ja nam.:-P

    • niinikävä

      Näen ihmisen joka syvällä sisimmässään kaipaa minua.

    • tyttötuoIIainen

      Kiehtova, ihmeellinen, fiksu, kaunis, onnellisuutta huokuva, maailman kauneimmat silmät jotka ovat mystiset, mutta vihjaavat paljon.

      Antaisin kaiken jos saisin edes hetken olla hänen, halata, silittää, harjata ja letittää hänen hiuksiaan ja olla vain hänen lähellään.

      • Toivotontoivomus

        Kirjoitat ihanasti... Miten tunnette? Itsellä samanlaiset ajatukset erästä ihanaa naista kohtaa..<3 Olen onnellinen pienistäkin kohtaamisista hänen kanssa..


      • tyttötuoIIainen

        Emme oikeastaan tunne, mutta tiedän tämän ihanaisen kun tapasimme yhdessä tapahtumassa, jossa hän oli töissä. Voi kun rohkenisin tutustumaan häneen.


      • tyttötuoIIainen kirjoitti:

        Emme oikeastaan tunne, mutta tiedän tämän ihanaisen kun tapasimme yhdessä tapahtumassa, jossa hän oli töissä. Voi kun rohkenisin tutustumaan häneen.

        Voikun te voisitte vähän vihjata enemmän, täällä saa aina miettiä pään puhki että entä jos tässä puhutaankin itsestä :)


    • kiitossiitä

      Vittuilua tämäkin? :(

    • Lisääteitä

      Ihania kirjoituksia ja ihmisiä. Voi kunpa nuo naiset/miehet sais tietää kuinka kauniisti heistä puhutaan :)

    • Joku.joku.vaa

      Vihaa, koska hän vihaa minua

    • Huomasinvaan

      Näin ihan ystävälliset silmät. Ehkä vähän uteliaatkin. Joka päivä ne silmät ei olleet samanväriset .

    • IhmistenEdessä

      Kauniin naisen. Sieluni peilikuvan. Pohj-pohj.

    • minunrakas

      Kaunis, hauska, rohkea, turvallinen, voimakas, kiltti, rakastava, hyväsydäminen, omistushaluinen, minun oma kulta <3

    • Anaaliyysi

      Haavoittuvan, itseään etsivän naisenalun. Silti oudolla tapaa myös itsevarman. Päiväunelmiin taipuvaisen.

      Ystävyys kyllä, muuten ei tyyppiäni.

    • Uuh-

      Näen jotakin kaunista ja syvää, jotain jonka voisin ottaa hyvin vakavasti.

      • Syvällesilmiinkatsoisin

        Samoin näen yhdessä ihanaisessa. Vakavasti toki, mutta hauskaa meillä olisi.


    • Uponnut

      Isot hymyilevät silmät. Sinisimmät mitä oon ikinä nähny.

      • Sinisetsilmätruskeatukka

        :) Sinisiä silmiä on miljoonia.. Eli tuskin on ne minun omat.. Ei helv jos vain se yksi nainen ajattelis näin juuri musta.


      • Uponnut

        Hänellä on niin siniset silmät että en oo vielä aiemmin törmännyt saman laisiin. Vaalea unelmani.


    • Nainensamanlainen

      Näen ihanan ja kauniin naisen. Sellaisen, jossa on kaikki mitä toivoa voisin. Hän on rakastunut toiseen :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1419
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe