Jumalan armo omiansa kohtaan

Armostaosallinen

"Sillä niin korkealla kuin taivas on maasta, niin voimallinen on hänen armonsa niitä kohtaan, jotka häntä pelkäävät."
Psalmi 103:11

133

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumalaonhyvä

      Sillä niin korkealla kuin taivas on maasta, niin voimallinen on hänen armonsa niitä kohtaan, jotka häntä pelkäävät.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Reväiskää rikki sydämenne, älkää vaatteitanne, ja kääntykää Herran, teidän Jumalanne, tykö; sillä hän on armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja armosta rikas, ja hän katuu pahaa.

      • Anonyymi

        Jeesus antaa katuvalle anteeksi!


    • Jumalanonarmojatuomio

      Vanhurskaus ja oikeus on sinun valtaistuimesi perustus, armo ja totuus käy sinun kasvojesi edellä.

      • speakingtruthinlove

        Heräsin tänä aamuna tähän sanaan ja mietiskelin sitä pitkään. Armon ja totuuden on oltava tasapainossa kristityn elämässä. Totuus ilman armoa johtaa lakiuskontoon. Ja armo ilman totuutta on halpaa armoa, jossa päädytään väheksymään Jeesuksen sovitustyötä. Totuus on helpompi ottaa vastaan, kun se kerrotaan rakkaudessa.


      • Anonyymi
        speakingtruthinlove kirjoitti:

        Heräsin tänä aamuna tähän sanaan ja mietiskelin sitä pitkään. Armon ja totuuden on oltava tasapainossa kristityn elämässä. Totuus ilman armoa johtaa lakiuskontoon. Ja armo ilman totuutta on halpaa armoa, jossa päädytään väheksymään Jeesuksen sovitustyötä. Totuus on helpompi ottaa vastaan, kun se kerrotaan rakkaudessa.

        "Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa."


      • Anonyymi
        speakingtruthinlove kirjoitti:

        Heräsin tänä aamuna tähän sanaan ja mietiskelin sitä pitkään. Armon ja totuuden on oltava tasapainossa kristityn elämässä. Totuus ilman armoa johtaa lakiuskontoon. Ja armo ilman totuutta on halpaa armoa, jossa päädytään väheksymään Jeesuksen sovitustyötä. Totuus on helpompi ottaa vastaan, kun se kerrotaan rakkaudessa.

        "Sillä silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa; ehtoolla on itku vieraana, mutta aamulla ilo."


      • Anonyymi
        speakingtruthinlove kirjoitti:

        Heräsin tänä aamuna tähän sanaan ja mietiskelin sitä pitkään. Armon ja totuuden on oltava tasapainossa kristityn elämässä. Totuus ilman armoa johtaa lakiuskontoon. Ja armo ilman totuutta on halpaa armoa, jossa päädytään väheksymään Jeesuksen sovitustyötä. Totuus on helpompi ottaa vastaan, kun se kerrotaan rakkaudessa.

        Jos joku sanoo, että kristinuskon sanoma ei ole pelkästään armo, vaan armo ja totuus, hän olettaa, että armo ja totuus ovat kaksi eri asiaa, jotka tarvitsevat toisiaan täydentääkseen toisiaan ja jotka vasta yhdessä muodostavat kokonaisuuden, joka on kristinuskon sanoma, ts. että ”armo ilman totuutta on lällärimeininkiä ja halpaa armoa” ja ”totuus ilman armoa on liian häikäisevä majesteetti”. Näin ei kuitenkaan voi olla. Laki on annettu Mooseksen kautta, ja armo ja totuus on tullut Jeesuksen Kristuksen kautta. Siis yksikössä: on tullut, ei: ovat tulleet. Jos armo ja totuus olisivat kaksi toisistaan erillistä asiaa, Jeesus olisi jakautunut persoonallisuus, joka koostuisi yhtäältä armosta ja toisaalta totuudesta. Jeesus ei kuitenkaan ole jakautunut persoonallisuus vaan yhteyden ja ykseyden perikuva. Niin ollen armo ja totuus eivät voi olla toisistaan erillisiä asioita, vaan muodostavat ykseyden, jakamattoman YHDEN. Tällöin on oltava niin, että aina kun julistetaan armon evankeliumia Jeesuksesta Kristuksesta, julistetaan maailmankaikkeuden syvintä totuutta. On nimittäin historiallinen totuus, että Jeesus on Jumalan Karitsa, joka otti pois maailman synnin. Joka haluaa leikkiä hengellistä supermiestä, pohtikoon, miltä seuraava jae omalle kohdalle lausuttuna kuulostaisi: ”Ja hänen täyteydestään me kaikki olemme saaneet, ja totuutta totuuden päälle.” Kuulostaisiko se evankeliumilta? Jokainen tietää sydämessään vastauksen.

        Kristinuskon sanoma on siis Jumalan armo Jeesuksessa Kristuksessa ihmiskuntaa kohtaan. Kristinuskolla ei ole muuta sanomaa. Joka muuta väittää, vesittää Jumalan armon, sillä ”vähäinen hapatus hapattaa koko taikinan”. Armo on niin kaunis, ainutlaatuinen, hieno- ja hellävarainen sanoma, että jos siihen sekoittaa hiukankin tuomion uhkaa eli Lakia, se saastuu välittömästi ja jää auttamatta tuon toisen runtelemaksi ja nujertamaksi. Se juuri on armon ”heikkous”. Se on olemukseltaan niin lempeä, puhdas ja sävyisä, että sen on väistyttävä syrjään, jos julistetaan jotakin muuta oppia sen rinnalla. Jos nimittäin armo kykenisi vastustamaan noita toisia oppeja, se merkitsisi sitä, että se olisi niiden kaltainen, mutta sitä se ei ole. Armo on kuin kyyhkynen; se lentää pois kovaäänisessä ja karkeassa seurassa.

        Armo on vastaus ihmisen syvimpiin, kipeimpiin ja polttavimpiin kysymyksiin. Armo on ihmisen paras ystävä ― ymmärtäväisin, huolehtivaisin, pitkämielisin ja uskollisin ystävä. Armo on evankeliumi Jeesuksesta Kristuksesta ja sen myötä Jeesus Kristus itse. Armo on todellisuus, jossa Jeesusta Kristusta voi oppia ja oppii tuntemaan. Jeesusta on mahdotonta oppia tuntemaan lakihenkisessä ilmapiirissä ― muutoin kuin ehkä kantapään kautta. Ja ihmisen ei ole välttämätöntä opetella tuntemaan Jeesusta pelkästään kantapään kautta, vaan Häntä on lupa opetella tuntemaan avoimesti, armon ilmapiirissä.

        Laki ja tuomiohenki eivät virtaile Jeesuksen sydämestä. Jeesuksen sydämessä ei ole mitään muuta kuin armoa. ”Hänen täyteydestään me kaikki olemme saaneet, ja armoa armon päälle.” Joka opettaa tai julistaa lakihenkisesti, julistaa valhetta, sillä armottomuus on aina valhe. Armollisuus on aina totta, ja armottomuus on aina valhetta, sitä tarkoittavat Johanneksen sanat: ”Armo ja totuus on tullut Jeesuksen Kristuksen kautta.” Jos joku on julistavinaan ”totuutta” ikään kuin totuus olisi julistettavissa armon ”vahvikkeena”, "edellytyksenä" tai ”viitekehyksenä”, hän ei julista totuutta, vaan Lakia. Ja sellainen muka-evankeliumi on Paavalin ajoista lähtien ollut kirottu.


    • Jumalanonarmojatuomio

      sillä sinun armosi on suuri minua kohtaan, sinä olet pelastanut minun sieluni tuonelan syvyydestä.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Kerrotaanko haudassa sinun armostasi, manalassa sinun uskollisuudestasi?

      • Anonyymi

        Evankeliumi pitää kertoa täällä ajassa ja elämän aikana.


    • Jumalanonarmojatuomio

      Että laupius ja totuus keskenänsä kohtaisivat: vanhurskaus ja rauha toinen toisellensa suuta antaisivat;

    • JeesusonihanaHerra

      Samoin myös maljan, aterian jälkeen, ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka teidän edestänne vuodatetaan.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Osoita ihmeellinen hyvyytes, sinä niiden vapahtaja, jotka sinuun uskaltavat, niitä vastaan, jotka sinun oikiaa kättäs vastaan ovat.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Muista, Herra, laupiuttas ja hyvyyttäs, joka maailman alusta on ollut.

    • mhbtgfred32

      Miksi et laita esiin Jumalan tahtoa Hänen antamalla tiedolla?
      kristittyjen rippi, omavanhurskaus oppina ei pelasta eikä muutkaan rikollisuuden omat valheellisuudet joita Jumalan ja Jeesuksen Nimeen levittävät.

      -"Jumala on avioliiton asettanut" on vale, Jeesuskaan ei sitä asettanut vaikka oli Kaanan häissä. Siihen hää tilaisuuteen ei tarvittu Jumalan, Jeesuksen, fariseuksien, papiston tai edes luterilaisuuden edustajaa.
      -"älä tee aviorikosta" on väärennetty 1992 vuoden raamattuun "älä tee huorin" käskyn tilalle jotta uskovaiset irstailisivat itsensä pois Jumalallisuudestaan.
      -"kastekäsky" on väärennetyn raamatun tekstiä. Kreikan kielen "kaste" merkitsee peseytimistä kuten Jeesuskin teki itselleen ja opetuslapsilleen mm pesemällä heidän jaltat.
      -"lapsikaste" jota ei raamattu tunne on rikollisen lisäys.
      -"kummi" sanaakaan ei edes väärennetty raamattu tunne.
      -"hätälapsikaste" valheellinen oppi.
      -"ehtoollinen" Jeesuksesta ulostusta tekevien pilkkaus rituaali.
      -"kolminaisuusoppi" on eksyttäjän oppi; ks. Johanneksen evankeliumi 10:30
      -"perisyntiä" ei raamattu tunne vielä mutta ehkä jo seuraavassa raamatun väärennöksessä sekin on.
      -"rakkauden kaksoiskäsky" ei ole Jumalan ja Jeesuksen oppia.
      -"rippi" sanaa ei ole raamatussa, rikollisten oma epäjumalallinen rituaali.
      -"rippisalaisuus" ei ole raamatussa, sillä suojataan lahkojen sisällä olevien rikollisia joutumasta maallisen oikeuden eteen, mm kirkon pedofiilit ovat tukea saaneet.
      -"ristiäiset" sanaa ei ole raamatussa. Se on lasten oikeuksia rikkova rituaali jossa lapsi "tapetaan" hengellisesti ja asetetaan hengellisesti kuolleen merkki (risti) Jumalan Valtakunnan kaltaisen lapsen otsaan.
      -sakramentit ei ole Jumalan ja Jeesuksen asettamia. Törkeää valetta.
      -"tuomiosunnuntai" ei ole raamatullinen eikä evankeliumin oppia niinkuin ei "tuomiokirkotkaan" joita omistavat seurakunnat jotka eivät ole Jeesuksen perustamia.
      -uskontunnustus lutherille ei ole edes väärennetyn raamatun oppia ja uskontunnustuksen kaltaisuus on Jumalasta ja ihmisyydestä luopumisen aivopesu oppi!

      jne....

      • Tuo oli itseasiassa aika hyvä kooste.


      • fari.g kirjoitti:

        Tuo oli itseasiassa aika hyvä kooste.

        Kasteesta olen lukenut, että se on Hillelin kaste. Hillel oli syntyt Babyloniassa ja palattuaan sieltä, hän otti käytäntöön kasteen, ikäänkuin puhdistumisen babylonian pölyistä ja opeista takaisin juutalaisuuteen. Se laajennettiin koskemaan myös muita, eli juutalaisuuteen kääntyneitä, jotka saivat sitten kasteen.
        Tuo kaste on tietääkseni edelleenkin voimassa.

        Ihmisen pitää kuitenkin ymmärtää mitä kaste tarkoittaa, muuten sillä ei ole merkitystä. Kaste tarkoittaa entisestä luopumista ja on ikäänkun rituaalinen puhdistuminen aikaisemmasta ja uuden elämän aloittamista, kuin uudestisyntymistä. Mutta tärkein siinä on sisäinen muuttuminen ja muutoksen pitäminen.

        Lapsikasteessa kerätään jäseniä kirkon helmaan, koska he uskovat väen paljouteen ja sen avulla voittoon.

        Kaste on kuitenkin juutalaisuudesta kavallettu, eli varastettu ja sen merkitys on muuttettu vastaamaan omia tarkoitusperiä.


      • Anonyymi

        Joitakin kyseenlaisia väitteitä luettelossa oli..myös vääriä. "Rippisalaisuus" on käytännön luoma tilanne. Tulisiko esim. itsetyydys tai seksuaalifantasiat julkisesti kaikille esittää? Tuskin Jumala sitä haluaa. On rehellisesti Jumalan edessä tutkittava, mitkä asiat viedään esim. poliisin tietoon ja kärsitään sitten seuraukset. Tässä on oltava rehellinen ja pyrittävä ymmärtämään Pyhän Hengen tahto. "Rippisalaisuus" ei koske esim. henkirikosta.


    • Jumalanonarmojatuomio

      Kaikki Herran tiet ovat hyvyys ja totuus niille, jotka hänen liittonsa ja todistuksensa pitävät.

      • Anonyymi

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."

        "Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon."


      • Anonyymi

        Aamen!


    • Jumalaanvoiluottaa

      Päivällä on Herra luvannut hyvyytensä, ja yöllä minä hänelle veisaan, ja rukoilen elämäni Jumalaa.

    • Jumalaanvoiluottaa

      Anna kasvos paistaa palvelias päälle: auta minua laupiutes kautta.

    • Jeesusarmahtaa

      Täytä meitä pian armoillas, niin me riemuitsemme ja iloitsemme kaikkena meidän elinaikanamme.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Herran armo pysyy ijankaikkisesta ijankaikkiseen, hänen pelkääväistensä päälle, ja hänen vanhurskautensa lasten lapsiin,

      • Anonyymi

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."


    • Jeesusarmahtaa

      Sillä niin korkia kuin taivas on maasta, antaa hän armonsa lisääntyä niille, jotka häntä pelkäävät.

    • Jeesusarmahtaa

      Eivät meidän isämme Egyptissä painaneet mieleensä sinun ihmeitäsi, eivät muistaneet sinun monia armotekojasi, vaan niskoittelivat meren rannalla, Kaislameren rannalla.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra on armollinen ja vanhurskas, ja meidän Jumalamme on laupias.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä hänen armonsa meitä kohtaan on voimallinen, ja Herran uskollisuus pysyy iankaikkisesti. Halleluja!

      • Anonyymi

        "Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, tunteaksemme sen Totisen; ja me olemme siinä Totisessa, hänen Pojassansa, Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on totinen Jumala ja iankaikkinen elämä."


    • Eiarmahtanut

      "Kaduttaa etten mennyt.
      Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
      Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni.."

      • Anonyymi

        Teuvohan se siinä!


    • Jeesusarmahtaa

      Herralle kelpaavat ne, jotka häntä pelkäävät, ja jotka hänen laupiuteensa uskaltavat.

    • Jeesusarmahtaa

      Jumalattoman sielu himoitsee pahaa, lähimmäinen ei saa armoa hänen silmiensä edessä.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä kansa, joka asut Siionissa, Jerusalemissa, älä itke! Hän on sinulle totisesti armollinen, kun apua huudat; sen kuullessaan hän vastaa sinulle kohta.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.

    • Jeesusarmahtaa

      Herran armotöitä minä julistan, Herran ylistettäviä tekoja, kaikkea, mitä Herra on meille tehnyt, suurta hyvyyttä Israelin heimoa kohtaan, mitä hän on heille osoittanut laupeudessansa ja suuressa armossansa.

      • Anonyymi

        Se on meidän tehtävämme, kuulkoot tai olkoot kuulematta!


      • Anonyymi

        Aamen!


    • Jeesusarmahtaa

      Sillä laki on Moseksen kautta annettu: armo ja totuus on Jesuksen Kristuksen kautta tullut.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.

      • Anonyymi

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."

        ”Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.”


    • Jeesusarmahtaa

      Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.

      • Anonyymi

        "Sinä, Herra, älä sulje minulta laupeuttasi, sinun armosi ja totuutesi varjelkoon minua aina."


    • Jeesukseenluottava

      Uskollinen todistaja ei valhettele, mutta väärä todistaja puhuu valheita.

    • Jeesusarmahtaa

      Niin sinun pitää tietämän, että Herra sinun Jumalas on Jumala, uskollinen Jumala, pitäväinen liiton ja laupiuden niiden kanssa, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä, tuhanteen polveen,

      • Anonyymi

        "Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, tunteaksemme sen Totisen; ja me olemme siinä Totisessa, hänen Pojassansa, Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on totinen Jumala ja iankaikkinen elämä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, tunteaksemme sen Totisen; ja me olemme siinä Totisessa, hänen Pojassansa, Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on totinen Jumala ja iankaikkinen elämä."

        No, olisitte tahtoneet sitä ymmärrystä samantien vähän enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, tunteaksemme sen Totisen; ja me olemme siinä Totisessa, hänen Pojassansa, Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on totinen Jumala ja iankaikkinen elämä."

        "Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, tunteaksemme sen Totisen; ja me olemme siinä Totisessa, hänen Pojassansa, Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on totinen Jumala ja iankaikkinen elämä."

        "Minä en peitä sinun vanhurskauttasi omaan sydämeeni, vaan puhun sinun uskollisuudestasi ja avustasi; minä en salaa sinun armoasi ja totuuttasi suurelta seurakunnalta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, tunteaksemme sen Totisen; ja me olemme siinä Totisessa, hänen Pojassansa, Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on totinen Jumala ja iankaikkinen elämä."

        ”Ja jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu. Sillä Siionin vuorella ja Jerusalemissa ovat pelastuneet, niinkuin Herra on sanonut; ja pakoonpäässeitten joukossa ovat ne, jotka Herra kutsuu.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu. Sillä Siionin vuorella ja Jerusalemissa ovat pelastuneet, niinkuin Herra on sanonut; ja pakoonpäässeitten joukossa ovat ne, jotka Herra kutsuu.”

        Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.”


    • Jeesusarmahtaa

      Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

      • Anonyymi

        "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itse kanssansa, ja ei lukenut heille heidän syntiänsä, ja on meissä sovintosaarnan säätänyt."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itse kanssansa, ja ei lukenut heille heidän syntiänsä, ja on meissä sovintosaarnan säätänyt."

        "Sentähden eivät jumalattomat kestä tuomiolla eivätkä syntiset vanhurskasten seurakunnassa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sentähden eivät jumalattomat kestä tuomiolla eivätkä syntiset vanhurskasten seurakunnassa."

        'Ylistetty olkoon Herra' - niin minä huudan, ja vihollisistani minä pelastun.


    • Jeesusarmahtaa

      Sillä ei meillä ole sota verta ja lihaa vastaan, vaan pääruhtinaita ja valtoja vastaan, maailman herroja vastaan, jotka tämän maailman pimeydessä vallitsevat, pahoja henkiä vastaan taivaan alla.

    • Jeesusarmahtaa

      Peljätkää vain Herraa ja palvelkaa häntä uskollisesti kaikesta sydämestänne. Sillä katsokaa, kuinka suuria hän on teille tehnyt.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."

      • Anonyymi

        Jeesuksen puoleen saa ja voi aina kääntyä!


    • Kun sinä uskollisesti noudatat tätä entisen ystäväni - Devout/Devoit - Puskalähetyksen käskyä:

      "Kun kerran Teuvo ei pelaa reilusti
      Tehdäänsittenniin                                 
      20.11.2016 20:14
      ja herjaa vaan ja toimii vilpillisesti, tehdään sitten tästä palstasta oikein villilänsi, kunnes saamme tänne sheriffin ja saamme tästä asiallisen foorumin, jossa kukaan ei herjaa ketään ja vääryyttä ei harrasteta!"

      Niin voisitko kertoa, miten saisin häneen yhteyden. Ei toimi sähköposti, ei puhelin eikä tavallinen posti.

      Kun jotakin nimimerkkiä arvelen hänen nimimerkikseen, saan vastauksen; "En ole Devoit."

      Hänen viimeisin omalla nimimerkillään kirjoittama todistus on lähes 9 vuoden takaa

      "Devoit
      5.9.2008 23:25
         kysyn. kirjoitti:
      Miten se heittäminen tapahtuu?

      Vain verbaalisesti. Kohdallani hoitomies heikki saari totesi, että minut heitetään saatanalle.
      En tiedä, minkä vastapalveluksen hän saatanalta siitä sai."

      Jos hänet vielä tapaat, voisitko kysyä, miten kauas hänet on heitetty, ja  kysyä:

      Minkä palkinnon hän Saatanalta saa, levittäessään minusta jatkuvasti törkeitä valheita ja uhkailuja?

      • Anonyymi

        Milloin lopetat herjaamisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin lopetat herjaamisen?

        Ei Teuvo osaa enää lopettaa.


    • Jeesusarmahtaa

      Ja avukses huuda minua hädässäs, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua.

      • AamenkiitosJeesus

        Katso, kämmenen leveydeksi sinä teit minun päiväni, ja minun elämäni on sinun edessäsi niinkuin ei mitään. Vain tuulen henkäys ovat kaikki ihmiset, kuinka lujina seisokootkin.


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Katso, kämmenen leveydeksi sinä teit minun päiväni, ja minun elämäni on sinun edessäsi niinkuin ei mitään. Vain tuulen henkäys ovat kaikki ihmiset, kuinka lujina seisokootkin.

        "Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat."


      • Anonyymi

        "Sillä Herra hankkii oikeuden kansalleen ja armahtaa palvelijoitansa."


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Katso, kämmenen leveydeksi sinä teit minun päiväni, ja minun elämäni on sinun edessäsi niinkuin ei mitään. Vain tuulen henkäys ovat kaikki ihmiset, kuinka lujina seisokootkin.

        "sillä jota Herra rakastaa, sitä hän kurittaa; ja hän ruoskii jokaista lasta, jonka hän ottaa huomaansa.""


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Katso, kämmenen leveydeksi sinä teit minun päiväni, ja minun elämäni on sinun edessäsi niinkuin ei mitään. Vain tuulen henkäys ovat kaikki ihmiset, kuinka lujina seisokootkin.

        "Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa."


    • Jeesusarmahtaa

      Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."

      • Anonyymi

        "Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."


      • Anonyymi

        "Osoita ihmeellinen armosi, sinä, joka pelastat vihamiesten vallasta ne, jotka turvaavat sinun oikeaan käteesi."


    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Jumalan vahva perustus kuitenkin pysyy, joka tällä kiinnitetty on: Herra tuntee omansa: ja lakatkaan jokainen vääryydestä, joka Kristuksen nimeä mainitsee.

    • Jeesusarmahtaa

      Sentähden Herra odottaa, että hän olis teille armoinen, ja sentähden on hän noussut teitä armahtamaan; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaat ovat kaikki, jotka häntä odottavat.

    • violaluna17

      Suo minun varhain kuulla sinun armoasi,sillä sinuun minä turvaan. Oosoita minulle tie,jota minun tulee käydä,sillä sinun tykösi minä ylennän sieluni. Pelasta minut vihollisistani, Herra! Sinun tykösi minä pyrin suojaan. Opeta minua tekemään sitä,mikä sinulle kelpaa,sillä sinä olet minun Jumalani. Sinun hyvä Henkesi johdattakoon minua tasaista maata.

    • violaluna17

      Ne,jotka Herraa odottavat saavat uuden voiman.

      • Anonyymi

        "Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi."


    • Jeesukseenluottavainen

      Jumalan armo Jeesuksessa, ainoa toivo!

    • ArmostaElämme

      Kiitos hienoista Raamatun paikoista!

    • Jeesukseenluottava

      Jumalan armo on suurin asia, minkä ihminen voi elämässään saada.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja Herra auttaa heitä ja päästää heitä: hän pelastaa heitä jumalattomista ja vapahtaa heitä; sillä he uskalsivat häneen.

    • Jeesusarmahtaa

      Joka vaivaista sortaa, se herjaa hänen Luojaansa, mutta se häntä kunnioittaa, joka köyhää armahtaa.

    • Jeesusarmahtaa

      Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

      • Jeesusarmahtaa

        Jeesus voi pelastaa myös tänään! Hän näkee, jos jollakin on avoin sydän Hänen puoleensa!


    • Jeesusarmahtaa

      Meidän Jumalamme on taivaissa; mitä ikinä hän tahtoo, sen hän tekee.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja tiedä siis, että Herra, sinun Jumalasi, on Jumala, uskollinen Jumala, joka pitää liiton ja on laupias tuhansiin polviin asti niille, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä, aamen

    • Jeesusarmahtaa

      Hän on kallio; täydelliset ovat hänen tekonsa, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Uskollinen Jumala ja ilman vääryyttä, vanhurskas ja vakaa hän on.

    • Jeesusarmahtaa

      Sentähden Herra odottaa, että hän olis teille armoinen, ja sentähden on hän noussut teitä armahtamaan; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaat ovat kaikki, jotka häntä odottavat. Aamen!

    • Jeesusarmahtaa

      Ja minä annan teille armon, niin että hän teitä armahtaa ja antaa teidän palata takaisin maahanne.

    • Noinolenminäkinkäsittäny

      Tuohon sanon, aamen!

    • Jeesusarmahtaa

      Emme voi koskaan käsittää Jumalan valtavaa armoa, jonka Jeesus meille hankki!

    • Jeesukseenluottavainen

      Jeesuksen armon varassa perille asti!

    • Juurikinniin

      Juurikin niin.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra on tehnyt tiettäväksi pelastustekonsa, hän on ilmaissut vanhurskautensa pakanain silmien edessä.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."

    • AamenkiitosJeesus

      Armo, laupeus ja rauha Isältä Jumalalta ja Jeesukselta Kristukselta, Isän Pojalta, on oleva meidän kanssamme, totuudessa ja rakkaudessa.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja eipä he tahtoneet kuullakaan, ja ei he ajatelleet niitä ihmeitä, jotka sinä teit heidän kanssansa; vaan he tulivat uppiniskaisiksi ja asettivat päämiehen palataksensa takaperin orjuuteensa, vastahakoisuudessansa; mutta sinä Jumala olet anteeksiantaja, armollinen, laupias ja pitkämielinen, sangen suuri laupiudesta, ja et sinä heitä hyljännyt.

    • AamenkiitosJeesus

      Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän kanssanne. Amen.

    • AamenkiitosJeesus

      jonka tähden hän myös voi täydellisesti pelastaa ne, jotka hänen kauttaan Jumalan tykö tulevat, koska hän aina elää rukoillakseen heidän puolestansa.

    • AamenkiitosJeesus

      Sinun armosi, Herra, olkoon meidän päällämme, niinkuin me panemme toivomme sinuun.

    • AamenkiitosJeesus

      Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!

    • AamenkiitosJeesus

      Herran siunaus rikkaaksi tekee, ei oma vaiva siihen mitään lisää.

    • AamenkiitosJeesus

      Jotka taistelevat Herraa vastaan, ne joutuvat kauhun valtaan; hän jylisee taivaasta heidän ylitsensä. Herra tuomitsee maan ääret; hän antaa vallan kuninkaallensa ja korottaa korkealle voideltunsa sarven."

    • AamenkiitosJeesus

      Te himoitsette, eikä teillä kuitenkaan ole; te tapatte ja kiivailette, ettekä voi saavuttaa; te riitelette ja taistelette. Teillä ei ole, sentähden ettette ano.

    • AamenkiitosJeesus

      Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja Herra itse käy sinun edelläsi, hän on sinun kanssasi, hän ei jätä sinua eikä hylkää sinua; älä pelkää äläkä arkaile."

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.

    • Jeesuksenverenkautta

      Jeesuksen armo konkretisoitui Golgatan ristillä.

      • Sellainen.tapaus

        Siellä ei mikään konkretisoitunut. Tyhmyyttään tapatti itsensä, kun alkoi rettelöitsemään. Kuolemantuomioon johtaneet syytökset olivat.
        Hän on viettelijä,
        hän on kapinallinen,
        hän on lain vihollinen, hän nimittää itsensä Israelin kuninkaaksi,
        hän on mennyt temppeliin seurassaan suuri kansanjoukko, jolla oli palmunoksia käsissään.


      • Näinpä.asia.on
        Sellainen.tapaus kirjoitti:

        Siellä ei mikään konkretisoitunut. Tyhmyyttään tapatti itsensä, kun alkoi rettelöitsemään. Kuolemantuomioon johtaneet syytökset olivat.
        Hän on viettelijä,
        hän on kapinallinen,
        hän on lain vihollinen, hän nimittää itsensä Israelin kuninkaaksi,
        hän on mennyt temppeliin seurassaan suuri kansanjoukko, jolla oli palmunoksia käsissään.

        Olisit ollut varmasti yhtenä huutamassa: ristiinnaulitse!, jos olisit tuolloin elänyt. Puolesi olet valinnut.


      • Kohtuullistettu.tuomio
        Näinpä.asia.on kirjoitti:

        Olisit ollut varmasti yhtenä huutamassa: ristiinnaulitse!, jos olisit tuolloin elänyt. Puolesi olet valinnut.

        Päinvastoin olen ollut aina tuota verenvuodatusta vastaan. 100:n tunnin yhdyskuntapalvelu olisi mielestäni riittänyt. Minä valitsen puoleni itse, että älä sevo siihen asiaan.


      • Niinsenpitikäydä
        Kohtuullistettu.tuomio kirjoitti:

        Päinvastoin olen ollut aina tuota verenvuodatusta vastaan. 100:n tunnin yhdyskuntapalvelu olisi mielestäni riittänyt. Minä valitsen puoleni itse, että älä sevo siihen asiaan.

        Jeesuksen piti kuolla meidän syntien takia. Mutta, hän nousi kuolleista, koska kuolema ei voinut häntä pitää.


    • AamenkiitosJeeus

      Jumalan pelastusta emme kykene näillä saviaivoilla tarpeeksi syvästi ymmärtämään, mutta voimme tarttua siihen uskolla, jonka Jeesus antaa halukkaille.

    • AamenkiitosJeesus

      Sinun sanasi on kokonansa totuus, ja kaikki sinun vanhurskautesi oikeudet pysyvät iankaikkisesti.

    • Kysyväinen

      Etkö voisi jollakin nimimerkillä herjata ja vihata itseäsi, jotta voisit ylpeillä taivastilisi kasvamisesta, kuten pois jahtaamasi entinen ystäväsi:

      "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.
      Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

      Sen, minkä teet toisille, tee se myös itsellesi.

      • Anonyymi

        No mitäpä se Tepukka?


    • AamenkiitosJeesus

      Sillä hänen armonsa meitä kohtaan on voimallinen, ja Herran uskollisuus pysyy iankaikkisesti. Halleluja!
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Herran edessä, sillä hän tulee, sillä hän tulee tuomitsemaan maata: hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaudessa ja kansat uskollisuudessansa.

    • AamenkiitosJeesus

      Heitä murheesi Herran huomaan, hän pitää sinusta huolen, ei hän salli vanhurskaan ikinä horjua.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja hän tuomitsee pakanakansojen kesken, säätää oikeutta monille kansoille. Niin he takovat miekkansa vantaiksi ja keihäänsä vesureiksi; kansa ei nosta miekkaa kansaa vastaan, eivätkä he enää opettele sotimaan.

    • AamenkiitosJeesus

      Joka rikkauteensa luottaa, se kukistuu, mutta vanhurskaat viheriöitsevät niinkuin lehvä.

    • AamenkiitosJeesus

      Jeesuksen armo on elämäni suurin asia!

    • AamenkiitosJeesus

      Ahdistuksessani minä rukoilin Herraa ja huusin avuksi Jumalaani; hän kuuli minun ääneni temppelistänsä, ja minun huutoni hänen edessään kohosi hänen korviinsa.

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta vanhurskasten pelastus tulee Herralta, hän on heidän linnansa ahdingon aikana.

    • AamenkiitosJeesus

      "Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, yhteyteen."

    • Anonyymi

      "En minä tee mitättömäksi Jumalan armoa, sillä jos vanhurskaus on saatavissa lain kautta, silloinhan Kristus on turhaan kuollut."

    • Anonyymi

      Joo kaukana on kaukana.
      Ja pelätähän semmosta mielenvikasta sais tosissaan jos tuosta ois nuamasa näyttäjäksi.

    • Anonyymi

      Ilman armoa käy huonosti.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe