Mitä samaa sinussa ja kaipaamassasi

Sunnuntaigalluppi

Henkilössä on? Oletteko enemmän vastakohtia vai samanlaisia?

31

1519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kumpiakin

      Ollaan.

    • Erinavoilla

      Ollaan täysiä vastakohtia.

    • Female465

      Mahdotonta sanoa kun ei tiedä minkälainen se toinen oikeasti on. Ehkä ei tiedä itsekään.

    • Seainakin

      Ollaan molemmat fiksuja.

    • onkomuitavärejä

      magneetteja ollaan, toinen sinine ja toine punane

    • justfriendssss

      Jos en rakastaisi häntä en rakastaisi itseäni. Viehättävä, suloinen, herkkä, epävarma, uhrautuva, ja silti ah niin ihanan pippurinen ja teräväkielinen temperamenttinen,vaativa, kyseenalaistava, ei uskalla luottaa, silti uskoo hyvää, ennakkoluuloton, kaikkitietävä kunnes toisin todistetaan ja kaunis.

      • Osuipas

        https://youtu.be/HI-8CVixZ5o
        En ole botti


      • Tarkentavakysymys

        Ihana kirjoitus. Oletteko siis vain ystäviä?


      • ihantajutonta

        Onko miten huumorintajuton tai huumorintajullinen?


      • vinoneliö

        Kehuit sitten samalla itseäsikin? :-)


      • Rehvastaa

        Itsensä kehumisessa, hyvien piirteiden tiedostamisessa ei ole mitään väärää.
        Ylpistely on asia erikseen.
        Kaikilla on myös heikkoutensa, ne ovat ihan yhtä tärkeää tiedostaa ja myöntää.


      • vinoneliö
        Rehvastaa kirjoitti:

        Itsensä kehumisessa, hyvien piirteiden tiedostamisessa ei ole mitään väärää.
        Ylpistely on asia erikseen.
        Kaikilla on myös heikkoutensa, ne ovat ihan yhtä tärkeää tiedostaa ja myöntää.

        Imartelen sitten itseäni hetken ja kuvittelen, että juuri minut voisi kuvailla tuolla tapaa.


      • Katon-kärpäselle

        Pelottavan osuva analyysi sekavuudestani. Voisi luulla että kaikki nuo piirteet eivät mahdu yhteen päähän, mutta siellä ne vaan on... :o


    • pitkiäjatummia

      Aika paljonkin samaa tullut esiin.

      • MinevaanN

        Ollaan samiksii.


    • onjoojotainsamaa

      Silmät on hyvin samanlaiset ja hiukset on saman väriset. Hän vaikuttaa olevan yhtä rauhallinen, kuin minäkin. Muutakin samaa on mut en sitä tahän nyt laita :D

    • Samankaltaisia

      Ulkoisesti olemme täysin vastakohtia, henkisesti samankaltaisia paitsi minä olen luotettavampi.

    • Vainhaave

      Molemmilla ruskeat silmät ja hiukset. Tietyllä tavalla salaperäisiäkin kumpikin. Hän on minua hoikempi ja luonteeltaan ehkä vielä rauhallisempi kun itse olen.

    • molemmat

      olemme pitkiä 180 cm

      • MiesJaNainen_

        Niin olemme.


    • Kivajuttuhanseon

      Hyvin samanlaisia olemme.

    • Samaajaeriä

      Olemme samanlaisia siinä, että haluamme toisemme toistemme elämään, mutta erilaisia olemme ihan kaikessa. Hän on minun vastapuoleni eli kaksoisliekkini ja eiköhän se kerro jo kaiken.

    • Olemmekaikkierilaisia
    • Salaisuusshhh

      Monikin asia. En vaan kerro hänelle kaikkea koska ei ole sen aika. Se pitää ansaita ja hän ei ole ansainnut avautumistani.

      Esim. Uskoakseni seksuaalisesti saatamme olla samanlaisia. Olen Illan, yön ja aamun aikana sormettanut itseäni ajatellen häntä yhteensä 8 kertaa. Hän saa haluni nouseen.

      • 8balls

        vittu mite nolo oot hei


    • kaivattunakaipaaja

      Samaa on ulkonäössä jotain ja luonteissa erilaisuutta.

    • pimppapippeli

      Vastakohtia. Minulla on pimppa ja hänellä pippeli.

    • Kalle-K-

      "Jos se voisi olla totta eikä unta pettävää.
      Aina aamu yksinäinen minut siitä herättää.
      Jos se voisi olla totta.Nyt mä kuolen ikävään.
      Sua päivisin mä muistan siitä yöllä unta nään.."

      "I will stay by your side now and forever.
      I will always only be in love with you..."

    • tosinainenolen

      Se mies on kait melkoinen romantikko, näin olen ymmärtänyt. Minäkin olen mutta enemmän realisti. Olen myös todella rauhaton ja hän rauhallinen. Jotenkin hidas liikkeissään. Hän on rohkeampi kuin minä. En voi sanoa että olisimme edes ystäviä. Tuttuja. Tuttavallisia.

      • Kerranerehdyttänyt

        Saanko kysyä että mistä päättelet hänen olevan romantikko?
        Kysyn koska minua joskus joku luuli romantikoksi ja nauroin makeasti asialle. Ihmettelen hieman asiaa jos ette ole edes ystäviä vaan tuttuja että miten sellaista päättelet.


      • Eitämäole
        Kerranerehdyttänyt kirjoitti:

        Saanko kysyä että mistä päättelet hänen olevan romantikko?
        Kysyn koska minua joskus joku luuli romantikoksi ja nauroin makeasti asialle. Ihmettelen hieman asiaa jos ette ole edes ystäviä vaan tuttuja että miten sellaista päättelet.

        Jii tuolla ylempänä on sinulle ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe