PS ehdokkaat Pellossa

perusPS

32

1125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikavähän

      Onko tuossa koko lista?

    • Vähäon

      Vissiin ei ole halukkaita.

    • Ihmettelenvaan

      Mihinkä se yks meni joka villiinnytti koko teini ikäiset,eikö morsmaikkeli päästänyt,sitä olisin äänestänyt.missä tulen sammuttajat,vaihoikko puoluetta.Hyvät ne ehokkaat nyt on päättämään meän asioista.Luotettavan tuntuisia ovat

    • iäenestäjä

      Viikon päästä listat on jätettävä. Sitten nähdään ketä on ehdolla.

    • jokirantalainen

      Tulevaan tynkävaltuustoon persut saa vain yhen läpi.

    • Vaalitulos

      Persut 1,vas 2,sosdemit 1,kokoomus saattaa viedä sossuilta paikan,keskusta 9,'Siinä vaalien tulokset.Muutosta ei tulossa.oikeisto 11 paikkaa vähempi osaiset 2 paikkaa

      • kallluppi

        Söde saattaa mennä läpi persuilla.


      • Persulainen

        Kyllä se sais joku uusi mennä läpi olis uskottavampi kuin vanhat konkarit,sama peli jatkuisi,keskustan narun jatkona.


      • Selitäppä

        Ketä on vähäosaset ja millä lailla vähäosasia?


      • Vaalitulos

        Olen parlamentin kokouksissa kuullut kun olen vähäosasena koittanut ja huomaamattomana olla läsnä ja kuittekkin heidän kans samaa mieltä olen asioista vaikka en ole samaa mieltä.Siinä se vähäosaisen osallistuminen toisten kustannuksilla ja kirjoittelen kirjoituksia mukamas kova olen vaikka olen vähäosainen,jos joku ymmärtäis,mitä meinaan.Riittikö vastaus?


      • Calluppi
        Vaalitulos kirjoitti:

        Olen parlamentin kokouksissa kuullut kun olen vähäosasena koittanut ja huomaamattomana olla läsnä ja kuittekkin heidän kans samaa mieltä olen asioista vaikka en ole samaa mieltä.Siinä se vähäosaisen osallistuminen toisten kustannuksilla ja kirjoittelen kirjoituksia mukamas kova olen vaikka olen vähäosainen,jos joku ymmärtäis,mitä meinaan.Riittikö vastaus?

        Kepu 7, kok 2,vas 2, ps1, sdp 1.


      • muistinko
        kallluppi kirjoitti:

        Söde saattaa mennä läpi persuilla.

        Eikös se samainen Söde ollut kokoomuksen pää-äänenkannattaja? Onkos silleki tullu köyhyys ku on rahvaan riveissä?


      • Naapuriläheltä

        Ei varmaan kauppiaan pojalla köyhyyttä ole,varmaan alennus elämän menossa,kuten kauppa termeissä sanotaan


      • kortinsaanut
        muistinko kirjoitti:

        Eikös se samainen Söde ollut kokoomuksen pää-äänenkannattaja? Onkos silleki tullu köyhyys ku on rahvaan riveissä?

        Soon asialinen mies, oli autokoulussa opettajana.


      • hyvämuistinen
        muistinko kirjoitti:

        Eikös se samainen Söde ollut kokoomuksen pää-äänenkannattaja? Onkos silleki tullu köyhyys ku on rahvaan riveissä?

        Koska PS on ollut rahvaan asialla, ei koskaan.


    • Rotiollapitää

      Yksi entinen pellolainen persu itkee yleisönosaston palstalla sitä että häntä ei huolita kepun listalle Torniossa. No ei tietenkään huolita. Pitää olla luja alkiolainen. Ei siihen mitkään helyt auta. Viisaita ovat torniolaiset.

      • vaalit2012

        Sehän oli kepun listalla viimeksi Pellossa.


      • Treemukaksi

        Oli tietenki se siellä kun kepun kellokkaat tyhmyyksissään luulivat sitä oikeaksi kepulaiseksi. Sittehän se ilmotti julkisesti lehessä että ei ole kepulainen ko veneenlaskupaikan perhanat veivät hältä. Olis vain pysyny junttapuljussa ko niin hyvin sai sielä riviä hajotettua.Kyllä kannattas torniolaisten ottaa kaveri listoille.


    • Pelaajavitoset

      2 konnaa ja 3 uutta ehokasta.Hyvin yrittäjä puoleista on 3. 1 taitaa olla tavallisen ihmisen puolustaja ja meitä eläkeläisiä puolustaa 1. 3-2häviää tavallinen maan tallaaja,ei hyä homma.Katotaan muitten puolueiden kisaajat kun lähtö listan julkaisevat,sitten tiedämme tuloksen kilpailussa.ja mikä kylä pärjää osallistumisessa

    • veikkausjengi

      Mitä persut sai aikaan tällä valtuusto kaudella,muutako varamestari paikan tulensammutus puolella.

    • Kivikylänjuhlamokka

      Miksei pastorin varjo ole ehdokkaana

      • Vastorinparjo

        Kuka se on?


    • Pentamiimi

      Lakkala tippuu ja Söde nousee valtuustoon.

      • Pelimannipäättäjäksi

        Ihan sama kumpi siellä on. Eivät mitään saa aikaan. Söde on siellä kerran ollu ja istui hiljaa neljä vuotta. Lakkala on tehnyt samoin. Turhaa porukkaa. Äänestäkää sinne kepuja vaan niin hommat hoituu. Vanha Jarista tullee ääniharava.


      • TurtolanPS

        Söde on PS ääniharava.


      • Kivikylänjuhlamokka

        Kyllä me omankylän poikaa äänestämme,olkoon minkä puolueen mies on,naiset saa pysyä hellän takana


    • Ahjotienkonkarit

      Kyllä lakkala pysyy,sötkä tippuu pois jos ei puoluetta vaihda

    • Satasattaa

      Riippuu montako sattaa äänestää niin läpi menee että heilahtaa.

    • Mahalaskuuuu

      PS 150 ääntä ja Söde läpi.

      • Parlamentitrmppi

        Mikä sotkässä on niin hyvää että kannattaa äänestää,ja mitä sai aikaan tällä valtuustokaudella ja entäs ratatien mies?Tutkimme parlamentissa iltapäivä kokouksessa persujen ehokkaita uusiaa ja vanhoja.Tuttuja oli melkein kaikki joskus käyneet kuuntelemassa yleisön puolella.Vasurit ja sossut,heti kun saamme tietoja valtuutetuista,ja keskusta viimeisenä jos valtsarit pitävät aamu tai ilta vaalitilaisuuksia kokouksissamme.Kohta lähteä kokoustiloihin jos innokkaita poliitikkoja näkyis


      • mustapekkakourassa
        Parlamentitrmppi kirjoitti:

        Mikä sotkässä on niin hyvää että kannattaa äänestää,ja mitä sai aikaan tällä valtuustokaudella ja entäs ratatien mies?Tutkimme parlamentissa iltapäivä kokouksessa persujen ehokkaita uusiaa ja vanhoja.Tuttuja oli melkein kaikki joskus käyneet kuuntelemassa yleisön puolella.Vasurit ja sossut,heti kun saamme tietoja valtuutetuista,ja keskusta viimeisenä jos valtsarit pitävät aamu tai ilta vaalitilaisuuksia kokouksissamme.Kohta lähteä kokoustiloihin jos innokkaita poliitikkoja näkyis

        Eikhään ne listat ole huomena viimistään lehissä. Mie en ainakhaan äänestä numeroa 1.


    • ei-kahta-ilman-kolmatta

      varmuudella kaksi läpi, mahollisesti jopa kolme

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe