VVH vaikutuksia

rasvatirisee

Eli olen ollut ketoosissa puolitoista viikkoa. Aluksi tuli ne huonot olot, kusi haisi navetan virstalle, henki pahalle, nestettä poistui kehosta paljon. Paino putoaa noin 1kg viikossa ja olo on nyt kuin voimalaitoksen generaattorilla.

Olen nuorehko mies ja ollut 4kk ryyppäämättä. En tiedä mikä näistä vaikuttaa. Parta- ja viiksikarvat ovat vahvistuneet todella paljon ja niitä kasvaa ympäri naamaa jos ei ajele. Tukka on hieman tuuhentunut ja lihasta näyttää olevan paljon enemmän mitä ennen, vaikka en treenaile salilla. Eli noudatan atkinssin linjaa, kasviksia, lihaa, eläinrasvaa. Kahvia juon sen 10-15 mukia päivässä. Olen jotenkin miehistynyt, johtuuko tämä testotasojen noususta?

Mitä olette itse kokeneet?

9

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ai-Kui

      Kyllä varmaan testot on noussut ja ilman viinaa ku jakat niin hyvin menee!!!

    • Puoskari-Saksasta

      Piimäleili näyttää elävältä kuolleelta, juntti näyttää muumiolta ja molemmat omaavat pallomahan ja olemattomat lihakset siinä teille VHH-vaikutuksia.

    • zerohiilari

      Seuraatko prosessia liuskoilla? Kilo/viikko kielisi niukasta ketosesta. Itseltäni lähti ensimmäisen viikon aikana yli 5kg etupäässä nesteestä.
      Sen jälkeen vähintään 1,5kg/viikko. Ketosliuskat tumman ruskeina.
      Hyytelöityvää granulaattia suolen tominnan jatkumiseksi.
      Vappuaattona nautin hieman kossua kraanaveden kera ja valahdin täysin voimattomaksi.
      Fyysisen ponnistelun maksimikesto parikymmentä sekunttia.
      16kg:n pudottamisen jälkeen painoa tuli takaisin pari kiloa johon se juuttui koska jatkossa en tunkenut suuhuni mitään sokeripitoista kuin harvoissa poikkeustilanteissa.
      Harvoin tapahtuva juopottelu kulki kirkas viina - vissy linjalla.

    • perseenhaju1

      En seuraa liuskoilla, peili kertoo ja mulla alkaa olla niin vähä jo tätä ylipainoa enää. Nesteet mulla tuli jo kun vähensin hiilareita reilusti. Mutta onhan tämä jännä olotila, kun ei tosiaan tunne nälkää ollenkaan. Mää kuntoilen kyllä, että lihakset rasittuvat hieman, voi olla että se kompensoi tuota pudotusta. Kahvi pitää suolen toiminnasa ja tänään onki a-luokan urhomakkaraa kasvien ja juuston kans evääksi :)

    • karijuhanikkiVantaa

      Ketoosit ka köntzät valui housuihini juuri äsken !

    • WakaudenLahja

      Onko Köntzä sama kuin ketoosi ?

      • JunttiTurusta

        Könzä on aina VHH-papan housuissa.


      • mozze666

        Rikkebyyn tulpattoman mopon polkijaa suojaa KYNTZYYS.. koska papparaiella ei ole aivoja lainkaan,,,,, tilalla on vain ureahöttöä.


    • ainakinsiul

      Turkulaisilla on könzät aivojen tilalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1801
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1105
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1017
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe