Fidget Spinner

Avy2004

Moi tietäisikä kukaan, että mistä saisi täältä Suomesta ostettua tai tilattua fidget spinnerin?

58

8194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joonetin

      Niitä saa ebayssta tai etsy.comista

    • Urpopoliitikko

      Tuskin suomesta saa, mutta Ebaysta itse olen omani tilannut.

    • pikkumyy2

      Jarnotrading. Kuopio. Suomi. Kätevästi postissa.

    • E-ville

    • myynnissäfidgetspinner

      voit kyllä ostaa minulta halvemmalta kuin noista kaupoista. käväisin juuri ulkomailla ja sieltä tuli ostettua vähän liikaa näitä fidget spinnereitä. loin keskustelunkin tänne.

      • JormaIsoNyrkki

        No mistäs sais ostettua? Jos ostaa sulta? Ja paljonko pyytäisin? Toimiiko hyvin?


      • Ostanfidgetin

        Monella myyt


      • Spinnerit

      • pölöjäke
        Spinnerit kirjoitti:

        Tuolta https://jarnotrading.fi ja https://superspinner.fi myös hyviä. Niissä keraamiset laakerit. Pyörivät vähän paremmin kuin tavalliset.

        Onko joku oikeesti tilannu tuolta superspinneristä? Näytti olevan ihan uus pulju, aika kökkänästi väännetyt sivut ja maksu ainoastaan luottokorteilla. Ei juuri herättänyt luottamusta...


    • Spinner_tilaaja

      Itse tilasin E-villestä

    • Ilmoman
    • Spinnercool

      Tee ite

    • dddddddddddddddddddddd

      mene amazon.com

    • KeijoKoot

      superspinner.fi ei ainkaan toimita 1-3 päivässä, vieläkin odotan

      • JussiMäk

        Tuo firma on silkkaa huijausta. Sedia.fi mainostoimisto pisti Superspinnerin pystyyn. Ei taida olla edellytyksiä minkäänlaisen firman pyörittämiseen tällä yrittäjällä. Käyttäkää muita mainostoimiustoja ja ennen kaikkea tilatkaa spinnerit vaikka ewillestä. Ovat siellä halvempia ja tilatun tuotteen saa varmasti.


      • Elvis13

        Nykyisin saa ihan tokmannilta alle vitosella. Laadusta ei tietoa.


      • Ällikkä-äijä
        JussiMäk kirjoitti:

        Tuo firma on silkkaa huijausta. Sedia.fi mainostoimisto pisti Superspinnerin pystyyn. Ei taida olla edellytyksiä minkäänlaisen firman pyörittämiseen tällä yrittäjällä. Käyttäkää muita mainostoimiustoja ja ennen kaikkea tilatkaa spinnerit vaikka ewillestä. Ovat siellä halvempia ja tilatun tuotteen saa varmasti.

        Samaa mieltä. Älkää ihmeessä tilatko tästä firmasta mitään. Itse tilasin 12.5 eikä tähän päivään mennessä ole saapunut. Asiakaspalvelu ei vastaa sähköposteihin. Kuluttajaneuvonta antoi neuvon ottaa yhteyttä myös poliisiin, koska firma nettisivuilla edelleen spinnereitä mainostaa, eikä ilmeisesti ole aikomustakaan niitä lähettää.


      • Hmmmmmmmm
        Ällikkä-äijä kirjoitti:

        Samaa mieltä. Älkää ihmeessä tilatko tästä firmasta mitään. Itse tilasin 12.5 eikä tähän päivään mennessä ole saapunut. Asiakaspalvelu ei vastaa sähköposteihin. Kuluttajaneuvonta antoi neuvon ottaa yhteyttä myös poliisiin, koska firma nettisivuilla edelleen spinnereitä mainostaa, eikä ilmeisesti ole aikomustakaan niitä lähettää.

        Ilmoititko poliisille koska olen itsekin tuolta tilannut?


      • hyrräilijä

      • Ällikkä-äijä
        Hmmmmmmmm kirjoitti:

        Ilmoititko poliisille koska olen itsekin tuolta tilannut?

        Olin eilen yhteydessä kuluttajaneuvontaan, joka neuvoi että tässä tapauksessa on jo mahdollista ilmoittaa firmasta poliisille. Lähetin sähköpostin Superspinnerin "asiakaspalveluun" ja ilmoitin kuluttajaneuvonnan kannan asiaan. Illalla sain sähköpostin firmasta, jossa tilaukseni oli peruttu ja rahat palautettu. En vain vielä tiedä mitä kautta saan rahani takaisin tililleni maksunvälittäjältä, jos niitä yleensäkin on palautettu. Aion tänään kysyä poliisin kantaa asiaan, koska muitakin tilaajia ilmeisesti on jotka eivät ole tilaamiaan tavaroita saaneet.


      • solmukka
        Elvis13 kirjoitti:

        Nykyisin saa ihan tokmannilta alle vitosella. Laadusta ei tietoa.

        Miks mää en löydä?


      • liilliputti
        hyrräilijä kirjoitti:

        Tyyliluurista löytyy vähän laadukkaampiakin titaanista ja alumiinista valmistettuja spinnereitä. Kaikki myynnissä olevat tuotteet ovat valmiina suomen varastolla ja toimitusaika on 1-3 arkipäivää.

        https://www.tyyliluuri.fi/638-fidget-spinner-stressilelut-sormihyrra

        Kiinasta tilattuja,ei kummoisia ,eli halpis leleja,jotka ei pyöri edes kunnolla.


    • FTHFYFYFYFTTF

      VERKKOKAUPPA.COM

    • Juupeli007
      • onnellinenostaja

        Hyvä. kiitos!


    • Santtun79

      Onko kukaan saanut spinnerin superspinner.fi kaupasta? Olen odottanut kaksi viikkoa.

      • Huijattu75

        Sama homma, 13.5 tilannut kaksi lapsilleni ja ei ole spinnereitä näkynyt. Eivät myöskään vastaa kyselyihin.


      • Jepjepjep124

        Nyt sieltä vastattiin, että viimeistään ensi viikon alussa lähtee spinnerit tulemaan... Nähtäväksi jää.


      • Perus-Pertti
        Jepjepjep124 kirjoitti:

        Nyt sieltä vastattiin, että viimeistään ensi viikon alussa lähtee spinnerit tulemaan... Nähtäväksi jää.

        Niin on luvattu aikaisemminkin. Itse sain rahani takaisin tiistaina, kun otin yhteyttä kuluttajaneuvontaan josta vihjattiin että asia voisi kuulua myös ehkä poliisille. Laitoin "asiakaspalveluun" maanantaina sähköpostia jossa kerroin kuluttajaneuvonnan kannasta ja illalla tuli vastausviesti jossa tilaukseni oli peruttu ja rahat palautettu maksunvälittäjälle. Alkuperäisen tilaukseni olin tehnyt 12.5. Tänään rahat näkyivät jo pankissa luottotililläni. Kannattaa ehkä toimia samoin, jos spinnereitä ei ala kuulua.


      • Jepjepjep125

        Kiitos sinun ne varmaan vastasivat sieltä muillekin. Odotan tämän viikon ja sitten ilmoitan tekeväni rikosilmoituksen.


    • matti_meikäläinen69
      • nrajalan20

        mun mielestä spinnereitä voi ostaa gigantista tai verkkokaupasta


    • Suomispinneredelläkäviä

      Niitä saa prismoista, kodin-tavarataloista ja joistakin tokman liikeistä

    • Saija-78

      Minä tilasin www.ale.fi verkkokaupasta pojalle se vitkuttimen - tuli seuraavana päivänä, tosin väri oli eri kuin tilattu?

    • moq

      Särkänniemestä saa ostettua hintaan 9,90€

    • Motonetista ja citymarketista sekä kuulemma tokmannilta

    • Jenksi

      Ostin Modtex nimisestä myymälästä Itiksestä! Niillä oli ainakin vaihtoehtoja paljon. Taitaa olla modtex keskustassa kans, kaverin mukaan ainakin

    • Spinnerifani
    • spinnneeertii
    • Bebeb

      Juuri haettu Cittarista 5e ja paljon eri värivaihtoehtoja. Kaikki hinta yli tuon on ihan turhaa jos lapselle vaan huviksi ostaa :)

    • Ninni77
    • Spinnerihullu
    • vjollila

      tuosta superspinner.fi:stä ainakin nyt tuli ilmoistus että se just lähetettiin

      • peksula

        milloin tilasit? oma tilaukseni lähti 31.5. ja hiljaista on pidellyt. alkaa kärsivällisyys loppumaan.


      • Jepjepjep125

        Mulle kanssa tuli ilmoitus 13.6 et spinnerit lähti tulemaan. Näinköhän...


      • yksi_odottaja

        Onko tiistaina lähetetyt saapuneet perille?


      • vjollila

        se just saapui tänään tilasin sen 12.5.2017


      • vjollila
        vjollila kirjoitti:

        se just saapui tänään tilasin sen 12.5.2017

        kiva ettei ollu huijaus firma


    • Spinnerimies

      Itse tilasin tuolta elektroniikkakeidas.vilkasstore.com 😄 Tuli tänään kun tilasin viime viikolla ja oli paljon valikoimaanin. Suosittelen👍🏻

    • onering-kauppias
    • Taavitontteri
    • Spinnaaja

      Spinneritukusta tilasin sunnuntaina ja tuli kotiin toimitettuna keskiviikkona. Toimitus oli ilmainen. https://spinneritukku.fi/kauppa/

      Valikoimaa ja värejä oli paljon. Tilasin tuollaisen pienemmän tähtispinnerin ja normaalin fidget spinnerin. Molemmat pyörii hyvin ja hinta oli ihan OK. Pienempi maksoi 8,90 toimitettuna.

    • Anonyymi

      S markitista ihan

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe