Liikeidea Hartolaan

Ravintolahemmot

Kuljimme kaverin kanssa ennen niin vilkkaan Hartolan pääkatua.Ketään ei missään.
Näimme entisen linja-autoaseman ja silloin se iski nuppiin me kaksi
ravintola-alan ammattilaista perustamme siihen pupin(ei hienostelevalla b:llä).Istuimme kämpillä alas nimikin tuli mieleemme ajatellen Hartolan kunnan väestöpohjaa:
PUPI PERSAUKISET/VAIN SOSSUNMAKSULAPPU KELPAA.
-----siis uudenlainen paikka heille jossa paljon samanlaisia elämänraiteilta pudonneita.
Saisimmekohan kunnan innostumaan moisesta uudesta innovaatiosta?
Kaljaa ja pikkupurtavaa tyyliin sngarin jämät.Eräs nainen voisi lahjoitella niitä villasukkiaan ja pehmonukkejaan kainaloon tuupattavaksi jos sattuu sammumaan pupin lattialle.Sitten jotkut näppäräsormiset voisivat värkätä kantisasiakkaille pipot:Jossa lukisi:PUPI PERSAUKISET HARTOLA.
Irtoaiskohan kunnalta elinkeinoavustusta illä tää olis ihan uusi ja innovatiivinen
juttu///kliffaa hei eiks niin????

3

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PainInTheBass

      Ikävä juttu sinulle, koska minä olen juuri ostanut kyseisen rakennuksen ja aion perustaa sinne uudenlaisen ravitsemusliikkeen. Voit tulla osakkaaksi jos haluat (lue: jos sinulla on tarpeeksi massia). No joo, eihän sitä rahaa minullakaan ole, mutta käväisin tänään liikeneuvotteluissa ja löysin siitä suuresta punatiilisestä talosta monta isopalkkaista, uusrikasta veronmaksajaa, jotka kaikki lupasivat kilvan auttaa minua niin paljon kuin vain ulosottoveloiltaan kykenevät. Minun ideani.... kai minä hieman voin salaisuuden verhoa raottaa... on suomalais-timbuktulainen juoma-ja veisuupaikka ja nimeksi tulee "Ei-Koitta-Nut-Kup-Ei-Ole-Pila" (timbuktun kieltä). Idean nimeksi sain ajeltuani Hartolan sysimetsäisiä syrjäkyliä kaverini kanssa (hänellä on mersu) ja huomasin niin vinksahtaneen jänskän nimen erään rakennuksen kyljessä kun tulimme Suur-Pertunmaalta päin Hartolaan. Olen tehnyt alustavia yhteistyösopimuksia muutamien paikallisten yrittäjien kanssa, mutta niitä en voi tietenkään tässä paljastaa, mutta paikallisen käsityöosaamisen hyödyntämisestä on kuitenkin kyse, stailaukset ihan vimpan päälle, ei siis mitään junttimeininkiä vaan suurenmaailman trumppailua - mikäli pystyn suojautumaan ihmisten kateudelta. Täyden palvelun talo, jossa etikettisäännöt ovat vain tylsä jarru hauskanpidolle. Ja ennen kaikkea, paikka, jossa jokainen tuntee olevansa kuin kotonaan.

    • 32r524t

      Olette myöhässä , kävin jo aiemmin sopimassa tilojen ostamisesta itselleni. Rakennukseen tulee tietenkin solarium ja ilman muuta myös pientä purtavaa tarjoava tiski. Homma pyörii helposti kun ensin makaa solariumissa tulee nälkä sekä jano.

    • ewffewee

      miksei kukaan matu tule siihen ja ala pyörittämään kuititonta ja riskitöntä kebab eläimen lihan syöntipaikkaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe