Apuja 15 vuotiaalle pojalle!

apuja_pikaisesti

Joo eli oon kiinnostunu samanikäisestä tytöstä, joka on itukoulutuksessa samassa ryhmässä kanssani. Olen jo lähettänyt facebookissa käveripyynnön ja hän hyväksyi sen. Olen ajatellut kysyä tyttöä treffeille, mutta en tiedä minne. Kertokaa mihin veisin hänet ja mitä sen jälkeen!

13

259

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apuja_pikaisesti

      Niin ja kyseinen tyttö ei ole samassa koulussa kanssani. Tosin näemme jotain kaksi kertaa viikossa bussipysäkillä

      • miksu15v

        Käyttääkö tyttö tiukkoja farkkuja?


    • 21313131

      Mene juttelemaan, ei tarvitse edes pyytää treffeillä samantien jos kerran näet kaksi kertaa viikossa bussipysäkillä. Voit pystyttää pesän keskusteluille ja about 2-3 keskustelun jälkeen voit kysyä että "haluatko viettää myös aikaa ulkopuolella tätä bussipysäkkiä, vink vink?". Näin saat häneltä munia ja hän saa sinulta penistä.

      • apuja_pikaisesti

        Oon itse aika ujo enkä hyvä keskustelun aloittaja. Kiitos kuitenkin avusta. Lisää mitä mun kannattais tehdä?


      • apuja_pikaisesti kirjoitti:

        Oon itse aika ujo enkä hyvä keskustelun aloittaja. Kiitos kuitenkin avusta. Lisää mitä mun kannattais tehdä?

        Kannattaa aloittaa sen kanssa keskustelu.


    • Jammu_Setä_

      Voisit vaikka aloittaa siitä, että hankkisit itsellesi elämän, koska olet noinkin säälittävä.

    • Hyyppeli

      Olen sitä mieltä, että kannattaa edetä rauhallisesti eli jos ja kun näät tätä kyseistä tyttöä bussipysäkillä mene juttelemaan. Mainitsit, että et oo kovin hyvä keskustelun aloittaja, voisiks vaikka miettiä etukäteen mistä voisit jutella. Tai keksisitkö siitä teidän itukoulutuksesta jotain juttelemisen aiheita. Onko teillä jotain muutakin yhteistä? Entä jos ottaisit yhteyttä ensin sitten vaikka siellä facebookissa, yrittäisit edetä sillain pikkuhiljaa ja jossain vaiheessa voisit pyytää hänen puhelinnumeroa. Ja sitten kun sulla on sen numero, voisit pyytää ulos. Tunneks sä sitä edes oikeen? Jos et, niin yritä tutustua ja ystävystyä ensin. Etene vaan ihan hissukseen. Tiedän olet varmasti malttamaton ja kun olet kiinnostunut ja kenties ihastunutkin niin voi olla vaikeeta odottaa. Mut jos et tunne tätä tyttöä kunnolla, ettekä ole edes kavereita olisi aika hassua yhtäkkiä pyytää treffeille. Ja sitten kun se treffi aika tulee, niin kannattaa varmaan ensimmäisille treffeille viedä hänet johonkin kivaan leffaan, koska jos ei keksi puheenaiheita, niin ei tuu noloja hiljasia hetkiä, kun keskitytään elokuvaan. Ja myöhemmin ja leffan jälkeen keksii juteltavaa siitä elokuvasta. Voittehan te mennä sitten vaikka syömään. Kertauksena vielä tutustu paremmin siihen tyttöön ja näin saat tietää siitä enemmän ja huomaat kenties teissä jotain yhteistä ja sitten on helpompi keksiä juteltavaa ja etene rauhallisesti. Tsemppiä! :)

      • apuja_pikaisesti

        Meillä on whatsapis ituryhmä nii pystyn sielt kattoo sen numeron. Sitten taas bussipysäkillä tyttö tulee aina juuri ennen bussia joten siinä eu paljoa ehdi puhua.


    • Jos et pysty itse pähkäilemään edes sitä, että mitä hänen kanssaan treffeillä tekisit ja minne hänet veisit, niin oletko tosiaan jo valmis ja tarpeeksi kypsä treffeille?

      Tätä ei ole tarkoitettu loukkaukseksi, vaan herättelyksi.

    • ash0le

      Juota se känniin, ja revi siltä vaatteet pois. yleensä 15v tytöt tykkää semmosesta :)

      • Itseasiassa


    • hehhh

      Heh, itekki oon 15v (tyttö siiis)
      En ehkä oo mitenköä paras auttamaa tälläsis, mut jos et oo hyvä keskustelun aloittaja ja tiiät sen numeron nii kannattaa ihan alottaa se keskusteleminen viesteil ja sitte seuraavan kerran ku näät sen nii moikkaat sille ja katot jos se alkais sulle puhumaa

    • Telia_Sonera

      Viesteillähän tämä nykymaailma pyörii, kun ei uskalla sanoa naamatusten miltä tuntuu. Voi jeesus mitä häviäjiä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      73
      3350
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3170
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2682
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2052
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      313
      1864
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1845
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1775
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      129
      1424
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1261
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1238
    Aihe