Miksi nainen jättää tekstiviestillä?

kyssyypihuolestun

Katsoiko joku Iltalehden (21. 2. 2017) uutisoiman Hurjien rakkauskilo -ohjelmassa tapahtuneen parin minuutin videopätkän siitä, miten Maria jättää 22 päivän jälkeen aviomiehensä tekstiviestillä eikä kadu sitä??? Ihan uskomattoman itsekkään tuntuiset perustelut näin vapaasti referoituna: "En aio olla pelkkä äiti tai vaimo... mä näin hirveesti kavereita ja mä tartten omaa aikaa...Pitkään mä oon sitä miettinyt (eroa). Mä tartten omaa rauhaa."

Piti mennä televisioon saakka nöyryyttämään miestä ja vielä tekstiviestillä. Kylmää. Mies kysyi hätääntyneenä miksei nainen voinut soittaa tai tavata ja että nainen oli ajatellut kaiken näin näin ja näin. Eli kyseessä on klassinen tilanne, jossa mies luulee suhteessa kaiken olevan hyvin, nainen on pohtinut pitkään eroa sanomatta miehelle mitään ja ampuu puskista raukkamaisesti.

Olisko ollut reilua ja fiksua ilmoittaa ihan kasvotusten aikuisten ihmisten kesken eikä jossain Whatsappissa???? Monet naiset toimivat näin. Missä aikuisen ihmisen vastuu, omatunto ja toisen ihmisen (eli sen paljon parjatun miehen) kunnioitus?

Jälleen hajosi yksi perhe, koska naisen piti saada omaa aikaa ja se ajaa aina kaiken edelle.

6

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rajatonmies

      Ei kannata yleistää yhden esimerkin perusteella.

      Sitäpaitsi ei se ole menetys vaan voitto, jos tuollainen lähtee.

    • realisuuno

      Etkö sä poloinen tajua, että noi kaikki paska TV:ssä on käsikirjoitettua ja ylisdramatisoitua juuri sinunlaisten hölmöjen takia, jotka uskoo kaiken, minkä näkee :D

      • nuijanukutuskin

        Niiin. Ennen oli paremmin ei kivikaudella ehditty katsella moisia hörhöohjelmia. Omituista tämä nykymeno. Palataan mielummin menneeseen. Metsästetään päivät, otetaan puoliso läheltä, yritetään pysyä hengissä yli kaksikymppiseksi. Onhan se vallan luonnotontakin elää yli kolmikymppiseksi.


    • samallalaillajätetty

      Voi vittu tommostakin naista, itsekästä. Kyllä erosta pitää pystyä naamatusten ilmoittamaan jos kerran on pokkaa erotakkin. Samalla tavalla teki myös mun naisystäväni aikoinaan, piti soittaa et haluu erota ei olut pokkaa naamatusten sanoa.

    • ennenuskoin

      Ei nainen ole ainoa joka jättää, tekstiviestillä, kyllä miehetkin sitä tekee. Raukkamaista joka tapauksessa.

    • Näinonnäreetsano

      Enemmän olen kuullut tarinoita miehistä kuin naisista jotka tuota harrastaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe