Kaikkien ei soisi tekevän lapsia

mukavia-juttuja

Terkkuja sille "hyväntuuliselle" lähiöisälle, joka tervehtii bussipysäkin ohi koirien kanssa kävelevää sanomalla lapsensa kuullen "painu sinä v---uun siitä". Rovaniemeläisten urpous on joskus käsin kosketeltavaa. No, toivotin herralle menomatkaa ihan sinne samaan paikkaan.

Onneksi sentään paistaa aurinko!

16

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uirdgjllö

      se oli koiranpaskoihin kyllästynyt

    • Naapurixxx

      Näitä yksinhuoltajaäitejä , joita viina vie on paljon .
      Lapsi on keino saada rahaa juomiseen , kun saa lapsilisät , asumistuet
      ja elatusmaksut.
      Sitten tuon kaiken voi kaataa kurkusta alas , kun yksinhuoltajaa ei
      hevillä asunnostaan häädetä maksamattomien vuokriensa tähden .

      • 6567

        "Kaikkien ei soisi tekevän lapsia "


      • voi_toista

        Hehhehhee. Ei kuule, ei lapsilisillä ja asumistuilla perhettä elätetä ja makseta laskuja, puhumattakaan että olis rahaa vielä ryypätä. Kyllä tarttee muitakin rahoja olla. Ei kannata ehkä puhua asioista joista ei tiedä.


      • cxcxcxx

        Ei kuule elätetä , ei niin , mutta vuokrathan voi aina jättää maksamatta
        , kun tietää , että häätöä ei tarvitse pelätä .
        Lapsi ruokailee tarhassa/koulussa , niin sekin raha jää juomiseen .


    • mätisäkeille

      Yksinhuoltaja mätisäkkihuorat nimenomaan elävät koko ajan yhteiskunnan tuella. Sosiaalista ollaan naukumassa rahaa jopa lasten harrastuksiin kun eihän sitä rahaa omalta juomiselta jää lapsien hyväksi. Kaiken muun, vuokran, sähkön, veden ja vielä elämisen maksaa yhteiskunta ja töihin ei tietenkään lähdetä millään vaikka töitä olisi tarjolla. Tenavat roudataan mummolle ja papalle joka helvetin viikonloppu perjantaista sunnuntai-iltaan asti kun pitää saada ryypätä rauhassa. Pahimmat puliämmät rääkyvät lapsilleen naama punaisena krapulassa sunnuntai-iltaisinkin vaikka lapsiriepuilla olisi aamulla kouluun lähtö. Asunnossa pyörii isäpuoli tai paremminkin isäpuoliehdokkaita koko ajan jotta tietenkin on omassa vuokraluukussaan ihan muualla kirjoilla jotta molemmat saavat maximi-tuet yhteiskunnalta. Ja tämä on perkele täyttä totta hyvin usean yksinhuoltaja-ämmän kohdalla.

    • gthghjghjhgjgh

      Työnnä se ensi kerralla auton alle:DDDDDD

    • loppuusehuoraus

      Tukia huijaavat yksinhuoltajat ovat tämän maan syöpä. Heidät voisi tosiaankin työntää auton alle ilomielin.

      • 123654

        Voi elämä, näitä vastauksia.Aloituksessa ei puhuttu mitään yksinhuoltajista, ja silti suurin osa alkoi mollaamaan yksinhuoltajia. Miten he liittyvät alkup. aiheeseen?


      • E.velvollinen

        Katsohan , kun yksinhuoltajat juuri niitä lapsia tekevät ja
        sitten alkaa se mieletön säälin kalastelu .
        "Minä olen yksinhuoltaja säälikää minua , eikä minulla ole edes
        rahaa ruokaan , eikä vaatteisiin , mutta juomiin kylläkin" .
        "Lapseni isä on täysi heittiö , eikä hänestä ole mihinkään , kun
        se lähti heti löydettyään minut sängystä uuden poikaystäni kanssa" .
        Säälikää minua säälikää !


    • aloittajaaaa

      Ihan sama sille lähiöurpolle, mutta sääliksi kävi lapsi. Noin kolme-nelivuotias joutuu kuuntelemaan, kun isänsä haistattelee ohikulkeville. Paistoi kyllä sellainen wt-meininki. Tuolla kasvatuksella se lapsi on vajaan kymmenen vuoden kuluttua haistattelemassa Revontulikeskuksessa..

    • 123654

      Olen samaa mieltä aloittajan kansssa, muut eivät tainneet ymmärtää koko aihetta!

    • tappakoonitsensä

      Yksinhuoltaja perseen jakajat ovat tämän maan syöpä. Joka luukulta ovat kinuamassa rahaa ja työnteko ei maistu. Kaikesta syytetään sitä ex-miestä vaikka vaikka itse on huorattu ja juopoteltu liitto pilalle. Ja sen uuden miehen osoite löytyy aina poikkeuksetta muka muualta (vaikka se uusi ukko asuu ihan samassa kämpässä), "kato ku ei meän kannata ilmottaa mihkään että me asutaankin yhesä ko mie menetän sitte kaikki sosiaalituet." Ja tämän saman paskan olen kuullut erittäin monelta mätisäkiltä. Ja voi vittu sitä itkua ja parkua kun nuo märisee Kelan luukulla.

    • LAPSIAAAA

      EnkirjautuLopetan
      1.3.2017 22:56
      Uusi
      En varmasti kirjautu ikinä Suomi 24 .n. Enkä paljon muuhunkaan.
      Tännehän jäätte kirjautuneet.
      Tuli muuten kehotus kirjautua. Ei mennyt viesti ihinkään. 4-5 kertaa yritin.

      lapsellista hommaa. Pitää arvailla kuva-arvoituksia....lapsellista pellen hommaa.

      TÄSSÄ UUSINTANA TÄMÄ POISTETTU VIESTI.

    • baksujaberttoja

      Jotenkin noista YH-lutkista tulee mieleen hyväksikäyttäjän perusolemus. Etsitään epätoivoisesti kapakoista ja netistä rikasta miestä ja siinä odotellessa kytätään kapakoissa joitakin reppanoita jotka juottavat noille kaljasammioille viimeiset rahansa ja tarjoavat taksikyydit. Sellaisia tyyppejä noissa YH-lutkissa tuntuu olevan liki sataprosenttia. Onneksi niiden naama kuluu ja huijaus onnistuu kyllä aikansa mutta äkkiä sana kiertää ja bisnes loppuu.

      • Bpertta

        Edellinen kirjoitus on hieman provosoiva , mutta silti totta se on .
        Ei kapakoiden kantajengistä löydy sen enempää hyvää vaimoa
        , kuin rikasta ja kunnollista miestäkään .
        Homoja siellä riittää riesaksi asti ja niitä yksinhuoltaja ämmiä .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe