ania-ecco jatkaakin

Tubelius

ania-care. pääseeköhän entiset työntekijät takasi

98

6189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sivusta

      Uusi yhtiö ei ole millään tavalla ania-econ jatkoa. Perustaja on entinen a-e työntekijä eikä mitenkään liity a-e:oon.

      • maarit.herajarvi

        Ania-Care Oy:n perustaja on Maarit Heräjärvi ja kaikki siihen liiittyvä toiminta / mahdolliset palvelussuhteet jatkossa ovat suoraan kysyttävissä allekirjoittaneelta. Laitan yhteystiedot, joten toivon suoria yhteydenottoja.

        Kiittäen;
        Maarit Heräjärvi
        p. 040 541 0690
        [email protected]


      • onnee

        Tsemppiä matkaan Maarit!


      • Arvasin
        maarit.herajarvi kirjoitti:

        Ania-Care Oy:n perustaja on Maarit Heräjärvi ja kaikki siihen liiittyvä toiminta / mahdolliset palvelussuhteet jatkossa ovat suoraan kysyttävissä allekirjoittaneelta. Laitan yhteystiedot, joten toivon suoria yhteydenottoja.

        Kiittäen;
        Maarit Heräjärvi
        p. 040 541 0690
        [email protected]

        Yritysrekisteri kertoo jotain muuta, eli olet heti alkuunsa valehtelija


      • Jämsäläisille_tietoa

    • ja kuka entisistä haluaa tuonne firmaan, tuskin kukaan. Ei työntekijöitä kohdella niinkuin nyt on kohdeltu. Vanha firmahan tämä on, plakkarissa useita, jotta voi taas hypähtää seuraavaan kun yks on putsattu. Yhden maan tyylistä toimintaa

      • erftgy

        Eikös tämä ole uusi yrittäjä ja alkaa omalla vastuulla ja puhtaalta pöydältä. Antakaa jo edellisen firman olla rauhassa ja uudelle yrittäjälle toimintamahdollisuus.
        - No, jämsäläisethän todennäköisesti tulee lyttäämään tämnkin yrityksen ainakin sanallisesti täällä


      • Sivusta

        Tuo on kyllä mielenkiintoisinta, mitä tähän asti olen lukenut... hyvät naurutkin sain. Sellaista vain, että mainitsemasi mielipide työntekijöiden huonosta kohtelusta... on ihmeellinen. Enpä tunne yhtään muuta työnantajaa yksityistä, joka olisi koko firman pyörittänyt vain mahdollistaakseen muille työpaikat, alan parhaimmat palkat koulutukseen ja osaamiseen nähden, kaiken maailman bonukset ja tehokkuusprosentin 50...niin kuin minä sen tein.

        Mutta kaikilla joskus loppuu voimat, myös työnantajilla.

        Maaritille toivon menestystä. Hän on nähnyt älyttömän paljon vaivaa ja osoittanut olevansa luottamuksen arvoinen tyyppi.

        Minulle voi laittaa sähköpostia asiaan liittyen, jos jotain epäilyttää. [email protected]
        Vaikka olenkin ulkomaalainem (kiitos taas viittauksesta) en harrasta hämärää enkä rikollista toimintaa. Keskityn omalta osaltani muunlaiseen yritystoimintaan, mutta olen tukena uudelle yrittäjälle kaikessa missä voin olla.
        T. Anna


      • tupera
        Sivusta kirjoitti:

        Tuo on kyllä mielenkiintoisinta, mitä tähän asti olen lukenut... hyvät naurutkin sain. Sellaista vain, että mainitsemasi mielipide työntekijöiden huonosta kohtelusta... on ihmeellinen. Enpä tunne yhtään muuta työnantajaa yksityistä, joka olisi koko firman pyörittänyt vain mahdollistaakseen muille työpaikat, alan parhaimmat palkat koulutukseen ja osaamiseen nähden, kaiken maailman bonukset ja tehokkuusprosentin 50...niin kuin minä sen tein.

        Mutta kaikilla joskus loppuu voimat, myös työnantajilla.

        Maaritille toivon menestystä. Hän on nähnyt älyttömän paljon vaivaa ja osoittanut olevansa luottamuksen arvoinen tyyppi.

        Minulle voi laittaa sähköpostia asiaan liittyen, jos jotain epäilyttää. [email protected]
        Vaikka olenkin ulkomaalainem (kiitos taas viittauksesta) en harrasta hämärää enkä rikollista toimintaa. Keskityn omalta osaltani muunlaiseen yritystoimintaan, mutta olen tukena uudelle yrittäjälle kaikessa missä voin olla.
        T. Anna

        "Parhaita" palkkoja vaan tainnut unohtua maksaa matkan varrella enempikin. Ammattiliitot selvittäneet ja selvittävät edelleen. Eikä maksujen vastuu lopu yrityksen "myyntiin", hölmöä niin edes luulla.


      • Lisensiaattiko
        Sivusta kirjoitti:

        Tuo on kyllä mielenkiintoisinta, mitä tähän asti olen lukenut... hyvät naurutkin sain. Sellaista vain, että mainitsemasi mielipide työntekijöiden huonosta kohtelusta... on ihmeellinen. Enpä tunne yhtään muuta työnantajaa yksityistä, joka olisi koko firman pyörittänyt vain mahdollistaakseen muille työpaikat, alan parhaimmat palkat koulutukseen ja osaamiseen nähden, kaiken maailman bonukset ja tehokkuusprosentin 50...niin kuin minä sen tein.

        Mutta kaikilla joskus loppuu voimat, myös työnantajilla.

        Maaritille toivon menestystä. Hän on nähnyt älyttömän paljon vaivaa ja osoittanut olevansa luottamuksen arvoinen tyyppi.

        Minulle voi laittaa sähköpostia asiaan liittyen, jos jotain epäilyttää. [email protected]
        Vaikka olenkin ulkomaalainem (kiitos taas viittauksesta) en harrasta hämärää enkä rikollista toimintaa. Keskityn omalta osaltani muunlaiseen yritystoimintaan, mutta olen tukena uudelle yrittäjälle kaikessa missä voin olla.
        T. Anna

        Olen joskus törmännyt työelämässä tuollaiseen prosenttien tuijotteluun. Ne prosentit eivät kerro koko totuutta. Työnkuvaan saattaa sisältyä sellaisiakin tehtäviä joita ei lasketa prosentteina. Jos prosentit koostuvat asiakaskäynneistä, niin silloin ei laskukaavassa huomioida valmistelevat työtä. Esimerkiksi puhelinkonsultaatio ei silloin välttämättä muutu prosentiksi.


    • Tsipalu

      Mielenkiintoista, löytyy Ania care oy ja Ania-care oy

    • tornaattori

      mänttä-vilappula

    • Juknesa

      Sattumoisin taitaa entinen ania-econ omistaja omistaa tuon firman

    • kuukkelis

      Onhan tuo ihmeellistä toimintaa joo. Ania-econ ja ania caren toimitusjohtaja on ainakin sama. Nyt sitten ania-care pystyyn niin ihmetellä täytyy suuresti jos ei kuprun tehnyt ole jotenkin kytköksissä uuteen firmaan... pöydän putsaus ja nimellinen uusi toimitusjohtaja.

      • Terkuinvaan

        Luovutin Maaritille omistamallani Ania Care nimen, koska hän sen halusi, mitään hämärää ei tähän liity sorry, rekisterissä vain ei vielä näy. Mänttä-vilppulan yhtiön nimi on vaihtunut FYA Consulting Oy ja toiminta keskittyy liikejohdon konsultointiin.
        T. Anna Lipstok


      • ohmos
        Terkuinvaan kirjoitti:

        Luovutin Maaritille omistamallani Ania Care nimen, koska hän sen halusi, mitään hämärää ei tähän liity sorry, rekisterissä vain ei vielä näy. Mänttä-vilppulan yhtiön nimi on vaihtunut FYA Consulting Oy ja toiminta keskittyy liikejohdon konsultointiin.
        T. Anna Lipstok

        Hyvää meriittiä liikkeenjohdon konsultointiin, oma yritys ajettu konkurssiin! Tietysti konsultointia tarvitsevia konkurssikypsiä yrityksiä riittää.


      • Teeitseparemmin
        ohmos kirjoitti:

        Hyvää meriittiä liikkeenjohdon konsultointiin, oma yritys ajettu konkurssiin! Tietysti konsultointia tarvitsevia konkurssikypsiä yrityksiä riittää.

        No yritysmaailmassa sanotaan, ettet ole uskottava yrittäjänä, jos et kertakaan konkurssiin ole ajautunut.


      • onneksinäin
        Teeitseparemmin kirjoitti:

        No yritysmaailmassa sanotaan, ettet ole uskottava yrittäjänä, jos et kertakaan konkurssiin ole ajautunut.

        Niin, sehän on vain sanonta :D


      • Terveeksi
        Terkuinvaan kirjoitti:

        Luovutin Maaritille omistamallani Ania Care nimen, koska hän sen halusi, mitään hämärää ei tähän liity sorry, rekisterissä vain ei vielä näy. Mänttä-vilppulan yhtiön nimi on vaihtunut FYA Consulting Oy ja toiminta keskittyy liikejohdon konsultointiin.
        T. Anna Lipstok

        Heh heh olisit konsultoinut itseäsi että olisit pitänyt tällä hetkellä kannattavimman liiketoiminnan pystyssä. Eipä taida kovasti konsultoitavia tulla tuolla taustalla.


    • piikkipoikki

      maarit löi talikkonsa paskaan..No stattirahat tulee.. Lisenssi autojen uudelleen teippaus maksaa..

      • onteitäkaikenlaisii

        No eipä paljoa maksa, kun ei tartte ku puolet nimestä vaihtaa 😛


    • maarit.herajarvi

      Kiitos kaikista enemmän ja vähemmän rakentavista kannanotoista. Haluan osaltani selventää näkemyksiä; olen saanut Anna Lipstokilta käyttööni nimen Ania-Care - olisin aivan yhtä hyvin voinut käyttää omaa lisensoitua nimeäni Hoivapalvelut Maarit Heräjärvi. Huomattavasti edullisempaa ja vähemmän byrokratiaa vaativaa minulle olisi ollut toimia näin. Halusin kuitenkin jatkaa sitä hyvää nimeä jonka Anna on luonut omalla työllään (aputoiminimenä) ja muodostaa siitä yritykseni päätoiminimen. Hoivapalvelut Maarit Heräjärvi jää itselleni aputoiminimeksi. Palveluiden fokus tulee muuttumaan ja rajaan niitä oman näkemykseni mukaisesti kekittymään kolmeen eri palvelusektoriin - eli suurin osa Ania-Econ tuottamista palveluista jää ulkopuolelle sen mihin keskityn. Pyydän ja toivon itselleni, sekä Anna Lipstokille rauhaa asiattomilta kommenteilta. Rakentavaa keskustelua yhteisen hyvän ja edun tavoittelemiseksi sen sijaan toivon.
      Kiittäen; Maarit Heräjärvi

    • HoitajaAkka

      Oli miten oli, niin Ania Eco ( Anna) hoiti tämän kaiken kyllä niin epäammattimaisesti, että ihmettelen suuresti jos meinaa perustaa uuden yrityksen. Kun ei osannut pyörittää vanhaakaan?
      Kyllä se niin on, että rehellisyys ja suoraselkäisyys palkitaan.

      • Hehheeeeeee

        Taasko joku ent työntekijöistä anonyyminä puskista haukkuu? No perusta oman yrityksen ja yritä pyörittää sitä paremmin, työllistää enemmän jne.


      • Sivusta

        Huomenta vaan. Kun a-e tapaus herätti niin paljon spekulointia, teen kuten lupasin. Kerron koko stoorin julkisesti JS:ssa.

        Olen ollut rehellinen alusta asti. Myös suoraselkäinen. Toivon suoraselkäisyyttä myös teiltä, ent. a-e työntekijät. Minuun kukaan teistä (paitsi Maarit) ei ole ollut yhteydessä. Anonyymeinä palstalla on toki suoraselkäisyydestä helppo jauhaa.

        Toivon, kuten Maarit, että annatte minun ja Maaritin olla rauhassa. Kannattaa keskittyä esim. oman selkärangan kasvattamiseen tai oman yritystoiminnan kehittämiseen. Maaritille toivon tsemppiä ja hänen yritystoiminnalleen myötätuulta.

        T.Anna


      • Nursee

        Reilua tulla omalla nimellä esiin, eikä huudella huhuja tai hmtt:n juttuja faktoina! Maarit onnea yritykselle! Älä lähde tähän kirjoitteluun mukaan, se ei johda mihinkään! Teet hommat hyvin ja,teot kertoo puolestaan.


      • jämpsät
        Sivusta kirjoitti:

        Huomenta vaan. Kun a-e tapaus herätti niin paljon spekulointia, teen kuten lupasin. Kerron koko stoorin julkisesti JS:ssa.

        Olen ollut rehellinen alusta asti. Myös suoraselkäinen. Toivon suoraselkäisyyttä myös teiltä, ent. a-e työntekijät. Minuun kukaan teistä (paitsi Maarit) ei ole ollut yhteydessä. Anonyymeinä palstalla on toki suoraselkäisyydestä helppo jauhaa.

        Toivon, kuten Maarit, että annatte minun ja Maaritin olla rauhassa. Kannattaa keskittyä esim. oman selkärangan kasvattamiseen tai oman yritystoiminnan kehittämiseen. Maaritille toivon tsemppiä ja hänen yritystoiminnalleen myötätuulta.

        T.Anna

        Jokos tämä juttu on lehdessä ollut? Olisiko linkkiä, onko ollut julkaisukelpoista, tai yleensäkään julkaistavaa...


    • asioinut

      mikä se poliiseilla uhkaus oli siellä toimistolla?

      • asioinut

        ja oliko alunperinkin ajatus että pannaan palkkasatavat veronmaksajien piikkiin??


    • tilimeni

      Voi miten noloa,Täällä se AL taas itseään (lisää) nolaamassa.Kun kerta se juttu mestari(varas)yrittäjällä näyttäs lentävän niin kerroppas oliko mielestäsi oikein "pelastaa" oma nahka ja jättää työntekijät ilman heille kuuluvia rahoja lomat ym.Ja turha palkkaturvasta jauhaa,koska irtisanomisilmoituksissa,palkkalaskelmien saamisessa ym. on sen verta"kepulipeliä" että ei taida raha tilillä olla kuluvan kuun viimeisenä päivänä.Ja nyt kun vastaat tähän(kin)viestiin niin mieti tarkaan kantasi ja sanomisesi ettet nolaa itseäsi yhtään enempää.(Jos se enää on edes mahdollista).Ja kerro toki jos oikeasti tiedät miksi palkkaturva on olemassa ja mihin se on oikeasti tarkoitettu?

      • Sivusta

        Toivon Sinulle, että löydät rohkeutta puhua näitä ja niitä muitakin asioita (ryssittely yms) minulle omalla nimelläsi. Sähköpostini on teillä tiedossa.

        Palkan maksusta vastaa yhtiön uusi omistaja. Omalta osaltani jätin kaikki tarvittavat tiedot. Suosittelen lämpimästi myös peiliin katsomista. Palataanko sähköpostitse?

        T. Anna


      • ALlle

        En ole entinen työntekijäsi mutta ihan yhtälailla minua koskettaa ja elämääni vaikeuttaa palkkaturvasta haettavat saatavien odottelu ja nyt irtisanomisesta johtunut,menetetty,suunniteltu YHDESSÄ PERHEENÄ vietettävä kesäloma,kun toinen joutuu nyt nähtävästi kesän tekemään töitä orjapalkalla jos niitä ylipäätänsä tästä huijareiden kaupungista löytyy.Ryssittely ei ollut minulta,vaikka olitkin sen ansainnut niin se oli myös minun mielestä kohtuutonta ja varmasti loukkaavaa.Kysymykseen palkkaturvasta jätit vastaamatta,miksi?

        T:Joku todella vittuuntunut


      • Sivusta
        ALlle kirjoitti:

        En ole entinen työntekijäsi mutta ihan yhtälailla minua koskettaa ja elämääni vaikeuttaa palkkaturvasta haettavat saatavien odottelu ja nyt irtisanomisesta johtunut,menetetty,suunniteltu YHDESSÄ PERHEENÄ vietettävä kesäloma,kun toinen joutuu nyt nähtävästi kesän tekemään töitä orjapalkalla jos niitä ylipäätänsä tästä huijareiden kaupungista löytyy.Ryssittely ei ollut minulta,vaikka olitkin sen ansainnut niin se oli myös minun mielestä kohtuutonta ja varmasti loukkaavaa.Kysymykseen palkkaturvasta jätit vastaamatta,miksi?

        T:Joku todella vittuuntunut

        Vastaan kaikkiin kysymyksiisi, kun olet omalla nimelläsi yhteydessä minuun sähköpostitse.
        Terveisin Anna


      • niinjanäin
        ALlle kirjoitti:

        En ole entinen työntekijäsi mutta ihan yhtälailla minua koskettaa ja elämääni vaikeuttaa palkkaturvasta haettavat saatavien odottelu ja nyt irtisanomisesta johtunut,menetetty,suunniteltu YHDESSÄ PERHEENÄ vietettävä kesäloma,kun toinen joutuu nyt nähtävästi kesän tekemään töitä orjapalkalla jos niitä ylipäätänsä tästä huijareiden kaupungista löytyy.Ryssittely ei ollut minulta,vaikka olitkin sen ansainnut niin se oli myös minun mielestä kohtuutonta ja varmasti loukkaavaa.Kysymykseen palkkaturvasta jätit vastaamatta,miksi?

        T:Joku todella vittuuntunut

        Niin, yrittäjähän on syntynyt tähän maailmaan sitä varten, että muut pääsee lomalle, sairaslomalle, muulle lomalle ja milloin mihinkin. Silloin, kun yrittäjä epäonnistuu, kenellekään ei toki ole väliä, miten hänen taloudessa menee, miten hänen elämä jatkuu yms. Asenne: itsepä yrittäjäksi ryhtyi... Ei yhtään ihmetytä se, miks yksinyrittäjät arkailevat ja ovat kasvattamatta yrityksiään sekä palkkaamatta työntekijöitä.


    • Ketääntuntematta

      Kyllä on tuolla yrittäjällä ollut töissä noloa porukkaa, kun tämmöiselle palstalle tulevat räyhäämään ja myös uutta yrittäjää haukkumaan. Toivottavasti hän osaa olla tarkempi työntekijöitä palkatessaan.

      • PuutarhaPentti

        Varmaan suurin osa ihan kunnon ihmisiä, mutta yksi mätä omena riittää ajanoloon pilaamaan koko kopallisen.


    • Tubelius

      naurettavinta on kun yrittäjät pyörittävät virmaansa suoli 24 kautta, vähän kuin puna-armeerjaa johdettas

      • Lantakasa

        Eipä ne yrittäjät ole ollut näitä keskusteluja aloittamassa. Parhaansa varmaan yrittävät, mutta näitä paskanheittäjiähän täällä piisaa.


    • Ei_ole_totta

      Hölmöin homma on täällä alkaa kitisemään asioista tai "oikaisemaan" niitä. Kummankaan osapuolen, sekä työntekijöiden että entisen toimitusjohtajan. Viihdettä tätä lukiessa saa kyllä :D
      Epäilys kyllä herää, että miksi asioita pitää puolustaa niin kiivaasti. Jos kaikki asiat olisivat kuten kuuluukin, niin tänne ei tarvitsisi kirjoitella.

    • Useanveteraaninpuolesta

      Asiakkaat olivat firman toimintaan todella tyytyväisiä. Taisi vaan nyt käydä niin, että alueen parasta palvelua jouduttiin tuottamaan liian halvalla kilpailusta johtuen (tämä on vaan arveluni). Palvelun korkeasta tasosta olen kuullut usealta taholta. Kaikkea hyvää uudelle yrittäjälle sekä entiselle. Toivon Annalle jaksamista ja pärjäämistä jatkossakin tällaisen ikävän tapahtuman jälkeen. Kyllä se elämä taas hymyilee. Annetaan noiden paskanjauhajien jatkaa omaa vikinäänsä. Jatketaan me muut elämäämme eteenpäin.

      • salla-maaria

        Kuka oli kuka ei...


    • Tuumauspa

      Palvelun korkean tason teki työntekijät. Tuskin asiakkaat tiesi kuinka firmaa johdetaan ja millaista oli työntekijöiden kohtelu.

      • ilmannimeäanonyymi

        Ja millainenhan se kohtelu oli sitten? Mielenkiintoista on se, että yritykseen on pyrkinyt työntekijöitä muilta työnantajilta parempien palkkojen ja olosuhteiden vuoksi...

        Mutta joo... toistan aikoinaan tällä palstalla erään politiikon käyttämää ja silloin ymmärtämättömyyteni vuoksi halveksimani lausetta: "koirat haukkuu, karavani kulkee". Nothing else.


    • arrmoekoteko

      mitä maksaa, jos käydään mummua kattomassa ja yleiskunto tarkastamassa päivittäin?

    • Salkku28

      itseasiassa törkeätä/laitonta ja esimiestyö!! ja selitys miksi, its- Tosasiassa,kohdistettu useanpaan henkilökuntaan -uhataan henkiökuntaan poliisilla/oikeudella. mulla on ne, kaikki kirjallisina,ja niin on Superilla. syytöksiä joita ei esimies koskaan tahtonut keskustella...

    • SivustaSeurannut

      Työntekijöistähän se palvelun korkea taso on lähtenyt. Yleisesti hoitoalalla on korkea ammattietiikka ja työmoraali, vaikka työolot olisivat surkeat/ala- arvoiset. Näin tässäkin yrityksessä. Toki muutama mätä omena mahtui mukaan, muttei pilannut muiden työpanosta. Yrityksen johdon puolesta on työntekijöiden kohtelu ollut todella huonoa, uhkailua, kiristystä, suoraa haukkumista, palkkaakin hieman johto suurentelee tässä, etenkin kun se ei tietojeni mukaan aina saapaunut edes ajallaan. Näistä monella dokumentit, mm. sähköpostit olemassa. Toivottavasti asiat viedään eteenpäin ja uutisoidaan lopulta, saadaan tämä työntekijöiden mustamaalaus loppumaan.

      Ja kuten jo aiemmin johonkin ketjuun kirjoitin, mädät omenat työntekijöissä ovat nekin johdon vastuulla, ei muiden työntekijöiden. Joten jos esimiesten mielestä firman kaikki työntekijät ovat olleet huonoja, pitäisi heidän itsensä katsoa peiliin. Kumma kyllä moniin muihin yrityksiin on niitä hyviä tekijöitä riittänyt ja joidenkin ovella on ihan jonoksi asti tulijoita. Tällaisilla yrityksillä ei ole työntekijäpulasta tietoakaan, saa valita parhaat päältä.

      • Sivusta

        Nämä on nyt sen verran kovia syytöksiä, että vaadin keskustelua omalla nimellä. Joko täällä tai sähköpostini kautta.

        Korkeasta etiikasta ja moraalista voidaan keskustella myös, kunhan selviää kenen kanssa puhun.

        Tämä onkin koko jutussa hauskaa: minuun kukaan muu työntekijä, kun Maarit ollut yhteydessä koko tämän prosessin aikana. Miksi? Minä ja ne, jotka täälläkin kirjoittavat tiedämme sen hyvin. Peiliin katsominen ei ole helppoa.

        Joten toivon sitä selkärankaa anonyymeiltä ja viestiä postiini suoraan omalla nimellä. Mikäli ei sellaista edelleenkään tule, nousee kysymys miksi? vielä voimakkaammin esille.

        T. Anna


      • hoidettu

        no se mätä omena oli tämä uusi omistaja MAARIT,joka huusi ja haukkui työntekijät kun tulivat palautteleen avaimia ym. tämä rähinä on jatkunut pisemmän aikaa. miten aiot jatkossa toimia jos satut saamaan työntekijöitä? olethan annan paras kaveri ja ehkäpä sieltä löytyy vielä eräs lähihoitaja.


      • Totuudentorvi69
        Sivusta kirjoitti:

        Nämä on nyt sen verran kovia syytöksiä, että vaadin keskustelua omalla nimellä. Joko täällä tai sähköpostini kautta.

        Korkeasta etiikasta ja moraalista voidaan keskustella myös, kunhan selviää kenen kanssa puhun.

        Tämä onkin koko jutussa hauskaa: minuun kukaan muu työntekijä, kun Maarit ollut yhteydessä koko tämän prosessin aikana. Miksi? Minä ja ne, jotka täälläkin kirjoittavat tiedämme sen hyvin. Peiliin katsominen ei ole helppoa.

        Joten toivon sitä selkärankaa anonyymeiltä ja viestiä postiini suoraan omalla nimellä. Mikäli ei sellaista edelleenkään tule, nousee kysymys miksi? vielä voimakkaammin esille.

        T. Anna

        Anna, lopeta kommentointi tällä palstalla. Kommentonti ei johda mihinkään! Sinun ei tarvitse sietää ja lukea ala-arvoista tekstiä! Neuvo--> älä edes käy enään tällä palstalla, väsytät vain itseäsi! Tällä palstalla kommentoivat ja mölyävät ne, joiden kengän numero on suurempi kuin Äo!


    • rahanpesukone

      Yksi asia ihmetyttää? Anna. Maksoitko palkat ym muut kulut. Miksi jouduit konkurssiin jos se nii HYVÄ firma oli? Miksi edelleen olet ns."taustalla" Onko mukana rahanpesu?? Eikä tavallinen siivous?

    • Märkä1

      Homman voi kusta pelkästään verottaja sekä kirjan pitäjä joka pisti siskoni yrityksen vuosia sitten vaikeuksiin vaikka homma toimi ja toivon ettei kyseessä ole sama naama kirjanpitäjänä vaikka sama hoitaa sukunsa asiat mallikkaasti ja tässä oli kyseessä minusta vähättely pienempää yrittäjää kohtaan sekä henkilökohtaiset ongelmat joten tämä mätä saattaa nykyäänkin vaikuttaa täällä jämsässä muihin yrittäjiin toivon ettei niin olisi.

    • Tervetuloa_kuvioihin

      Onnea uudelle yrittäjälle. On oikeasti hyvä asia että uusia yrittäjiä tulee kuvioihin. Sellainen luo työpaikkoja ja tarjoaa vaihtoehtoja asiakkaille. Ei viitsitä kitistä joka asiasta, vaan annetaan yrittäjille rauha. Ei ole järkeä solvataan firmaa joka ei ole kunnolla edes toiminnassa. Valitetaan vasta kun on aihetta.

      • maarit.herajarvi

        Kiitos sinulle, kuka oletkin.

        Haluan erään aforismin jakaa tässä poikkeuksellisesti:

        "Ihmisen vastuu toisen kasvojen edessä on ääretön" -Levinas-

        t; Maarit


    • viihertävä

      Äänestäkää Annaa !

      • vihertuho

        Ennemmin tippuu aurinko taivaalta kun äänestän tätä ihmistä.


    • Aniaeiikusetus

      Varma tieto: Rahat pesty ja siirretty Viroon. Pesu jatkuu "uuden" yrittäjän voimin. Verottaja ja työntekijät olkaa varovaisia tästä mukamas viherpiipertäjästä.

      • jospavoisoppiamyös

        Oiii, kiitos! mistä tää tieto? Olen heti yhteydessä häneen!


      • maarit.herajarvi

        Olisi korrektia nimimerkin "varma tieto" toimia avoimesti omalla nimellään senkaltaisissa syytöksissä, joita esität. Tokihan nimi kestää päivänvalon mikäli on varmaa tietoa? Vai kuinka ajattelit? On kuitenkin kyse senkaltaisesta syyttelystä, että perusteet tulee löytyä väittämääsi ja avoin kontakti. Minut on helppo saada keskusteluyhteyteen, mikäli niin haluat toimia. Ellet kuitenkaan seiso avoimesti omalla nimelläsi kannanottosi takana, niin olisi viisainta ehkä arvioida uudelleen omaa arviointikykyäsi suhteessa oletettuun tietoon, jota kerroit omaavasi.
        t; Maarit


      • Polisinjuttusille
        maarit.herajarvi kirjoitti:

        Olisi korrektia nimimerkin "varma tieto" toimia avoimesti omalla nimellään senkaltaisissa syytöksissä, joita esität. Tokihan nimi kestää päivänvalon mikäli on varmaa tietoa? Vai kuinka ajattelit? On kuitenkin kyse senkaltaisesta syyttelystä, että perusteet tulee löytyä väittämääsi ja avoin kontakti. Minut on helppo saada keskusteluyhteyteen, mikäli niin haluat toimia. Ellet kuitenkaan seiso avoimesti omalla nimelläsi kannanottosi takana, niin olisi viisainta ehkä arvioida uudelleen omaa arviointikykyäsi suhteessa oletettuun tietoon, jota kerroit omaavasi.
        t; Maarit

        Maarit ja Anna, tuollaisesta rahabpesusyytoksestä kehoittaisin tekemään rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta. Poliisit kyllä saavat ylläpidolta tiedon kirjoittajan IP-osoitteesta ja sitä kautta tekijä joutuu vastuuseen kirjoituksistaan.


      • maarit.herajarvi

        Kiitos asiallisesta kannanotostasi. Tulemme tekemään rikosilmoituksen. Tämänkaltainen perätön syytös julkisesti täyttänee törkeän kunnianloukkauksen kriteeristön rikosoikeudellisesti. Mahdollisesti muitakin nimikkeitä täyttyy. Syytös rahanpesusta on erittäin rankka. IP-osoitteen perusteella kirjoittaja nimimerkin takaa saadaan kyllä viranomaisten toimesta selville ja vastuuseen.
        t; Maarit & Anna


      • Käräjillevaan
        maarit.herajarvi kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta kannanotostasi. Tulemme tekemään rikosilmoituksen. Tämänkaltainen perätön syytös julkisesti täyttänee törkeän kunnianloukkauksen kriteeristön rikosoikeudellisesti. Mahdollisesti muitakin nimikkeitä täyttyy. Syytös rahanpesusta on erittäin rankka. IP-osoitteen perusteella kirjoittaja nimimerkin takaa saadaan kyllä viranomaisten toimesta selville ja vastuuseen.
        t; Maarit & Anna

        Älkää jättäkö uhkaukseen. On tämä kirjoittelu niin törkeää ollut. Näissä kahdessa ketjussa on monta muutakin kirjoitusta jotka kannattaa seuloa perin pohjin.


      • maarit.herajarvi
        Käräjillevaan kirjoitti:

        Älkää jättäkö uhkaukseen. On tämä kirjoittelu niin törkeää ollut. Näissä kahdessa ketjussa on monta muutakin kirjoitusta jotka kannattaa seuloa perin pohjin.

        Kiitos, kyllä on seulottu aiemmistakin sellaiset kommentit, jotka täyttävät rikoksen tunnusmerkistön. Kenenkään ei tarvitse ottaa vastaan laittomia uhkauksia, henkilökohtaisia solvauksia, vihapuheita, tai nimittelyä. Asioista voi ja saa olla eri mieltä mutta niin, ettei hyökätä kenenkään persoonaa kohtaan. Oma lukunsa on perättömät väittämät, joissa nyt tuli todellinen ylilyönti jonkun tiimoilta. Sen verran pitäisi olla ymmärrystä kuitenkin, että julkisella foorumilla nimimerkin takana oleva henkilö kyllä löytyy varsin yksinkertaisella menetelmällä ja hän tulee vastaamaan puheistaan.
        t; Maarit


      • fdsfsfdsfdsfs
        Käräjillevaan kirjoitti:

        Älkää jättäkö uhkaukseen. On tämä kirjoittelu niin törkeää ollut. Näissä kahdessa ketjussa on monta muutakin kirjoitusta jotka kannattaa seuloa perin pohjin.

        Huvittaa aina nämä rikosilmoituksen huutajat..

        Kuulusteluissa tulee ilmi myös kaikki firman tekemät kuprut, jos niitä on.

        Syyttäjä ei tästä nosta syytettä -sen verran ruuhkaa muutenkin.

        Tuskin nuo kaikki syytökset ovat tuulesta temmattuja. Jos palkat maksamatta, ihmisiä kuuluukin varoittaa!


      • Olettäysintietämåtön
        fdsfsfdsfdsfs kirjoitti:

        Huvittaa aina nämä rikosilmoituksen huutajat..

        Kuulusteluissa tulee ilmi myös kaikki firman tekemät kuprut, jos niitä on.

        Syyttäjä ei tästä nosta syytettä -sen verran ruuhkaa muutenkin.

        Tuskin nuo kaikki syytökset ovat tuulesta temmattuja. Jos palkat maksamatta, ihmisiä kuuluukin varoittaa!

        Maarit kyllä tuossa alkukesästä kertoi lehtihaastattelussa, että rikosilmoitus on tehty.
        Syyttäjä ei ota kantaa kunnianloukkausrikokseen, kun se on asianomistajarikos.
        Sinunkin kannattaa vähän perehtyä Suomen oikeuskäytäntöön, niin seuraavalla kerralla ei mene puurot ja vellit enää ihan noin pahasti sekaisin.


      • fgggfdgdgfdg
        Olettäysintietämåtön kirjoitti:

        Maarit kyllä tuossa alkukesästä kertoi lehtihaastattelussa, että rikosilmoitus on tehty.
        Syyttäjä ei ota kantaa kunnianloukkausrikokseen, kun se on asianomistajarikos.
        Sinunkin kannattaa vähän perehtyä Suomen oikeuskäytäntöön, niin seuraavalla kerralla ei mene puurot ja vellit enää ihan noin pahasti sekaisin.

        Syyttäjä päättää, tekeekö syyttämättäjättämispäätöksen, joissain tapauksissa tutkinnanjohtaja. Täällä päin syyttäjä.

        Keskustelupalstahöpötys liian vähäpätöinen peruste. Korkeintaan sovittelua saatetaan ehdottaa.

        Missään tapauksessa tässä ketjussa olevat jutut eivät etene oikeuteen asti.

        Ota itse selvää -tee se rikosilmoitus. :D :D :D


      • gfdgfdgfdgdfg
        fgggfdgdgfdg kirjoitti:

        Syyttäjä päättää, tekeekö syyttämättäjättämispäätöksen, joissain tapauksissa tutkinnanjohtaja. Täällä päin syyttäjä.

        Keskustelupalstahöpötys liian vähäpätöinen peruste. Korkeintaan sovittelua saatetaan ehdottaa.

        Missään tapauksessa tässä ketjussa olevat jutut eivät etene oikeuteen asti.

        Ota itse selvää -tee se rikosilmoitus. :D :D :D

        "Edellä 1 momentin 2 kohdassa tarkoitettuna kunnianloukkauksena ei pidetä arvostelua, joka kohdistuu toisen menettelyyn politiikassa, elinkeinoelämässä, julkisessa virassa tai tehtävässä, tieteessä, taiteessa taikka näihin rinnastettavassa julkisessa toiminnassa ja joka ei selvästi ylitä sitä, mitä voidaan pitää hyväksyttävänä."

        Elinkeinoelämässä.. :D

        Noin 10% otetaan käsittelyyn.


      • Olettäysintietämåtön
        fgggfdgdgfdg kirjoitti:

        Syyttäjä päättää, tekeekö syyttämättäjättämispäätöksen, joissain tapauksissa tutkinnanjohtaja. Täällä päin syyttäjä.

        Keskustelupalstahöpötys liian vähäpätöinen peruste. Korkeintaan sovittelua saatetaan ehdottaa.

        Missään tapauksessa tässä ketjussa olevat jutut eivät etene oikeuteen asti.

        Ota itse selvää -tee se rikosilmoitus. :D :D :D

        En tietenkään tiedä, missä on teillä päin, muttei ainakaan Suomessa. Täällä Suomessa voi myös rikoksen uhri haastaa tekijän oikeuteen, vaikka syyttäjä olisi tehnyt suyttämättäjättämispäätöksen. Ei ole kovin vähäpätöistä syyttää julkisesti yrittäjää rahanpesusta, kuten tässä ketjussa tehtiin.


      • pöö1

        Rahanpesusta niin tiedä. Konkurssipesän uudelta, (eka oli saattohoitofirman järjestämä), oikealta pesänhoitajalta tieto että verohallinto olisi isona velkojana. Eli jotain rästejä sinne suuntaan, tosin ne onnistuu ilman rahanpesuakin. Nyt sitten arvotaan saako kukaan pesästä saataviaan. Tuskin.


    • Patepoks

      Minäainkintekisin rikosilmoituksen....on nii häjyä

    • Anna.lipstok

      Omalta osaltani aluksi ajattelin, että annan olla asioisem, mutta tämä menee jo tosiaankin älyttömyyksiin ja suoraan kunnialoukkaukaeen. Anonyyminä kirjoittelu ei poista vastuuta, vaikka puskista onkin helppo kirjoittaa loukkauksia. Kukaan kuitenkaan pyynnöstäni huolimatta edelleenkään ollut minuun suoraan yhteydessä omalla nimellä. Harkitsen vakavasti rikosilmoituksen tekemistä.

      • e-s-

        Oikeasti, tee ja tehkää se rikosilmoitus. Aihetta on.
        Tyhmintä, mitä te molemmat nyt teette on kommentoida jatkuvasti ja jatkuvasti tällaisella pskapalstalla asioistanne.
        Kyllä täältä näkyy löytyvän porukkaa räksyttämään ja haukkumaan, jotta jauhaminen jatkuu loputtomiin, jos ette itse lopeta kommentointia.


    • Ettämitenmeni

      Oikein paljon tsemppiä uudelle yrittäjälle, yrityksesi tulee varmasti menestymään kun muistat pitää järjen päässä ja jalat maassa ... Anna valitettavasti maksaa kalliit oppi rahat mut muista että elämä jatkuu...

    • Sesiitä

      Tiedoksi! Jokaisen kommentin kirjoittaja saadaan tarpeen vaatiessa selville! Ip-osoite pystytään helposti jäljittään!
      Kunnianloukkaus Suomessa

      Suomen rikoslaissa (39/1889) kunnianloukkaus on asianomistajarikos eli syyte nostetaan pääasiassa vain, mikäli kunnianloukkauksen uhri sitä vaatii. Rikokselle on tavallinen ja törkeä tekomuoto:
      »Joka
      1) esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka

      2) muuten kuin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla halventaa toista,
      on tuomittava kunnianloukkauksesta sakkoon.

      • pytpyt

        onneksi sakkorahat ei mene konkurssipesään, vaan valtiolle joka hoitaa että oikeus voittaa tässäkin asiassa. win win!! kaikille oikeus,onneksi näyttöä löytyy kasapäin omalta kohdalta, ja voi vaakakuppi kääntyä toiseen suuntaan.


      • pytpyt

        anna oikeesti, katso peiliin!! sulla oli aivan mahtava tiimi, jotka jousti ja hymyili aina asiakkaille, vaikka sinulla "huono päivä". ihan oikeasti, jos olisit ollut rehellinen, olisit informoinut sinun hienoa ja joustavaa tiimiä asiasta. ettei heidän tarttis lukea sitä lehdestä. tämäkin kirjoittelu olisi vältetty, koska heillä olisi ollut mahdollisuus katsoa muita töitä. todella ikävä tapa lopettaa työsuhde, monelle ensimmäinen/ ainut, ihan oikeasti, kun ajattelet asiaa ymmärrät sen, ja joo terkuin Kati.katsos kerron nimeni :)


      • TervehdysKati
        pytpyt kirjoitti:

        anna oikeesti, katso peiliin!! sulla oli aivan mahtava tiimi, jotka jousti ja hymyili aina asiakkaille, vaikka sinulla "huono päivä". ihan oikeasti, jos olisit ollut rehellinen, olisit informoinut sinun hienoa ja joustavaa tiimiä asiasta. ettei heidän tarttis lukea sitä lehdestä. tämäkin kirjoittelu olisi vältetty, koska heillä olisi ollut mahdollisuus katsoa muita töitä. todella ikävä tapa lopettaa työsuhde, monelle ensimmäinen/ ainut, ihan oikeasti, kun ajattelet asiaa ymmärrät sen, ja joo terkuin Kati.katsos kerron nimeni :)

        Kati (minulla ei käsitystä, kuka Kati) ja kaikki muut, joilla on minulle asiaa: voisitteko ystävällisesti olla minuun yhteydessä sähköpostitse, koska ilmeisesti käsitystä asioiden kuluista Sinulla ei valitettavasti ole. Tänne en enää asioita avaa. Ystävällisesti Anna


    • Ihmettelelijä

      Näitä keskusteluja seuranneena olen lukenut myös työntekijöihin kohdistuvaa haukkumista. Jos on mainittu että vain yksi työntekijä on porukasta kunnollinen, on se minun mielestäni aika suoraan muiden julkista haukkumista. Käsitykseni mukaan tämä on aika vakava asia myöskin. Ellei jopa astetta vakavampi, kuin se että työntekijät, tai kenties muut ihmiset kertovat omat näkemyksensä. Kokemusta asiasta ei ole, mutta eihän työnantaja saa työtodistukseenkaan laittaa mitään negatiivista työntekijästä.

      • TerveisinAnna

        Hei, voitko ystävällisesti copypastata ne kommenttini, joissa kerroin kaikkien työntekijöiden olevan huonoja. Ja että vain yksi olisi hyvä. Omasta mielestäni en ole haukkunut ketään työntekijää täällä. Ihmettelin ainoastaan sitä, ettei kukaan täällä kirjoittavista ent. työntekijöistä ollut minuun suoraan yhteydessä omalla nimellä. Tänne anonyymeinä on kirjoitettu ja jopa postilaatikollanikin käyty (terveisiä tekijälle). Muttei minulle suoraan kukaan tullut puhumaan mitään.

        AE työskenteli paljon hyviä, tunnollisia ja ammattitaitoisia tyyppejä. Keksiliäitäkin löytyi.


      • Ihansivullinen

        Hyvä firmahan sen on täytynyt olla, kun sen loppuminen näin kovasti joitakin jurppii.


      • Ihmettelijä10

        Jos ei näissä kahdessa näkyvässä ketjussa ole, kommentit olivat siinä poistetussa. Sekin on ymmärtääkseni edelleen netin syövereissä.


      • TerveisinAnna
        Ihmettelijä10 kirjoitti:

        Jos ei näissä kahdessa näkyvässä ketjussa ole, kommentit olivat siinä poistetussa. Sekin on ymmärtääkseni edelleen netin syövereissä.

        Siinä poistetuissakaan en ole haukkunut ketään työntekijää. Omista ja muiden työnantajien kokemuksista kirjoitin kyllä. Yleisesti, ilman konkreettisia esimerkkejä. Kertakaan en ole työntekijöitä haukkunut. Minua henkilökohtaisesti on kyllä haukuttu monessa ketjussa. Nimeeni ja syntyperääni viitaten. Tällä on aiheutettu harmia jopa minun lapsilleni, minun terveydelleni sekä työkyvylleni. Lisäksi minun kiusaaminen jatkuu ja saan edelleen kokea kaikenlaista.

        Joten toivon, että tämä loppuu. Jos on oikeasti asiaa, minulla on kyllä selkärankaa keskustella niistä esimerkiksi kahvikupin äärellä. Jopa kotonani. Osoitehan on tiedossa, kun postilaatikolle löydetty. Sähköpostitsekin olen tavoiteltavissa omalla nimellään esiin tuleville henkilöille.


      • jamsalaene

        Anna, kuka oletkin, lopeta nyt ihmeessä kommentointisi täällä, se ei näytä autavan mitään ja vaikuttaa olevan loputon suo. Kommentoinnit tällä palstalla ei sun asiaasi paranna. Pitää vain yllä tätä jauhamista jo moneen kertaan kerrotuista asioista.
        En tunne sinua, enkä ex-yritystäsi, mutta täällä palstalla asioiden jatkuvasti jankkaaminen ei edistä mitään. Kummallakaan asiaosapuolella.

        Olet antanut sp-osoitteesi jo monta kertaa, eiköhän se riitä, jos joku haluaa ottaa oikeasti yhteyttä. Nimettömiä kannanottoja on jo tarpeeksi, et kai halua ssada niitä loputtomiin.


    • Ihmettelijä11

      Kyllä minun silmää kalskahti pahasti nuo kirjoittamasi kokemukset työntekijöistä. Asia ei ole minulle henkilökohtainen, en ole postilaatikollasi käynyt, enkä tiedä osoitettasi, tuskin on tarpeenkaan tietää. Työntekijöiden puolesta vaan tuntui tuollainen todella pahalta! Työnantajan kohta onkin sitten hieman erilainen, tämän varmasti tosin ymmärsit kun yrittäjäksi ryhdyit? Tokikaan se ei oikeuta epäasialliseen käytökseen sekään, mutta vielä vähemmän oikeutettua on työnantajan epäasiallinen käytös työntekijöitä kohtaan.

      • Ihmettelijä111

        Miksi työntekijän epäasiallinen käytös työnantajaa kohtaan on oikeutetumpaa kuin työnantajan epäasiallinen käytös työntekijää kohtaan? En ymmärrä?


    • Äläenääjatka

      Herran Jumala Anna, eiköhän näiden kirjoitusten setviminen ja kiusaamisesta setviminen kannattaisi sinun antaa poliisin tehtäväksi rikosilmoituksella jo viimein. Sinun itsesi nyt kannattaa lopettaa täällä tämän asian kommentointi. Onhan sinun jo viimein itsekin huomattava, että jokainen kommenttisi lisää vain vettä myllyyn. Jo lapsiasikin ajatellen ota yhteyttä poliisiin ja tee rikosilmoitus kunnianloukkaamisesta ja unohda tämä palsta. Näin toimimalla pahin pöly laskeutuu ja lapsiesi kiusaaminen ainakin tästä asiasta laantuu.

    • Kaikkiasitä

      Sinäkin sitten sairastat jakomielitautia, kun tänne kirjoittelet... lisäksi, jos Suomi24 on sinun mielestäsi huono sivusto, ei se sitä oikeastaan ole. Vai oletko sina oikeassa oleva henkilö, jonka mielipiteet ovat yleispätevän oikeita?

    • Nielenkiintoista

      Onko palkkaturva jo maksanut puuttuvat rahat?

      • Juoru-ukotJa-akat

        Nähtävästi sinua ei tämä asia koske. Miksi täällä tällaisia utelet? Taidat olla näitä kylän juoru-ukkoja ja -akkoja, joilla on omasta mielestään oikeus vatvoa muiden asioita, vaikkette asiasta todellisuudessa mitään tiedä, ja sitähän te teette jatkuvasti.


      • Seppolanomapoika

        Tuskin. Tuollakaan ole enään elämässään muuta tekemistä, kun haukkua katkerana exäänsä blogissaan ja netin eri keskustelupalstoilla mm sinkut palstalla. Ei kuulemma viimeinenkään todella epätoivoinen äijän rutjake kestänyt ao henkilön narsismia ja jatkuvaa huomioh....sta.


      • Juoru-ukotJa-akat
        Seppolanomapoika kirjoitti:

        Tuskin. Tuollakaan ole enään elämässään muuta tekemistä, kun haukkua katkerana exäänsä blogissaan ja netin eri keskustelupalstoilla mm sinkut palstalla. Ei kuulemma viimeinenkään todella epätoivoinen äijän rutjake kestänyt ao henkilön narsismia ja jatkuvaa huomioh....sta.

        Juoruilu jatkuu toimestasi. Hyvä sinä!


      • blogiiin
        Seppolanomapoika kirjoitti:

        Tuskin. Tuollakaan ole enään elämässään muuta tekemistä, kun haukkua katkerana exäänsä blogissaan ja netin eri keskustelupalstoilla mm sinkut palstalla. Ei kuulemma viimeinenkään todella epätoivoinen äijän rutjake kestänyt ao henkilön narsismia ja jatkuvaa huomioh....sta.

        Linkkiä blogiin?


      • blossomm
        blogiiin kirjoitti:

        Linkkiä blogiin?

        Eikös hän joskus siihen (Yhden naisen blogi) kirjoitellut.


      • J.Virolainen
        Seppolanomapoika kirjoitti:

        Tuskin. Tuollakaan ole enään elämässään muuta tekemistä, kun haukkua katkerana exäänsä blogissaan ja netin eri keskustelupalstoilla mm sinkut palstalla. Ei kuulemma viimeinenkään todella epätoivoinen äijän rutjake kestänyt ao henkilön narsismia ja jatkuvaa huomioh....sta.

        Siis Seppolanomapoika kehuu kommentteja löytyvän mm. sinkut palstalta. Eli epätoivo on valllannut tänkin vanhanpojan ja nyt se yrittää metsästää naista sinkkujen foorumeilta. Ei taida saada nahkalompsaa. Säälittävää!


      • blogiin
        blossomm kirjoitti:

        Eikös hän joskus siihen (Yhden naisen blogi) kirjoitellut.

        Thanks, olihan siellä kaikenlaista filosofointia :DD


    • karion

      Paljonko maksaa papan vrk hinta? kaikki palvevelut, mitä tekee kk maksu? paljon maksa vuosi?

    • uteliasaune

      Jokos konkurssipesässä olleet satojen tuhansien eurojen saatavat on selvitetty? Mahtaa moni velkoja jäädä nuolemaan näppejään. Nopeasti ja reippaasti onnistui jättää pakolliset maksut kuten verot jsa palkat maksamatta. Sitten rehelliset kansalaiset makselee omasta kukkarostaan yhden yrittäjän aikaansaannoksia.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe