Myöhäistä ystävän päivää

Ilmannimii

Myöhäistä ystävän päivää kaikille tasapuolisesti ja toivottavasti jokaisella on edes yksi hyvä ystävä.

60

585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä oli mukava ystävänpäivä ystävien ja lahjojen kera..😊

      • KittieChi-chi kommentoi vastaustasi keskustelussa Mistä tunnet sä ystävän..:)
        Ilman muuta tulet jälleen palstalle.😊


      • Ilmannimii kirjoitti:

        KittieChi-chi kommentoi vastaustasi keskustelussa Mistä tunnet sä ystävän..:)
        Ilman muuta tulet jälleen palstalle.😊

        Miksi ihmeessä se poistettiin.?


      • sekoboltsin_touhuja
        KittieChi-chi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä se poistettiin.?

        Täällä joku henkisesti häiriintynyt poistaa teikäläisten ketjut mikäli ne nousevat top-3 listall.


      • sekoboltsin_touhuja kirjoitti:

        Täällä joku henkisesti häiriintynyt poistaa teikäläisten ketjut mikäli ne nousevat top-3 listall.

        No höh! Ihme meininkiä..😐


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä se poistettiin.?

        Nuku hyvin.. Minun pitää mennä.. Yritä jaksaa tätä palstaa...


    • Harmittaa kun palsta mistä tunnet sä ystävän...) Hävisi bitti avaruuteen. Siinä jokunen muukin oli vastanu minulle ja en ehtinyt heidän viestiä kunnolla lukemaan..

      • turhaapalstasontaa

        Vittu että jaksat itkeä tuota samaa asiaa!!!!!!!!


      • turhaapalstasontaa kirjoitti:

        Vittu että jaksat itkeä tuota samaa asiaa!!!!!!!!

        Mitä jos olisit vähän kohteliaampi? Ei näitä tarvi lukea jos ei kiinnosta! Ilmannimi on kiltti ihminen tällä palstalla.


      • käytöstavat
        turhaapalstasontaa kirjoitti:

        Vittu että jaksat itkeä tuota samaa asiaa!!!!!!!!

        Pesehän suusi saippualla ja mieti hetki, häiritseekö noin suuressa mittakaavassa että on kaivettava v***u esiin?


      • onko_pakko_loukata
        turhaapalstasontaa kirjoitti:

        Vittu että jaksat itkeä tuota samaa asiaa!!!!!!!!

        Jep. Mikset vaan anna olla?


      • käytöstavat kirjoitti:

        Pesehän suusi saippualla ja mieti hetki, häiritseekö noin suuressa mittakaavassa että on kaivettava v***u esiin?

        No niinpä!


      • No meitsi taisi mainita ilahtuneensa Ilmannimi-nimmarin näkemisestä ainakin.. :-)


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        No niinpä!

        Onkos meikän salarakkaalla laskiaispullat valmiina jo jos täältä tulisi yksi nälkäinen sälli hiukkasen maistelemaan? ;-P


      • sala_ihailija
        butch-cassidy kirjoitti:

        Onkos meikän salarakkaalla laskiaispullat valmiina jo jos täältä tulisi yksi nälkäinen sälli hiukkasen maistelemaan? ;-P

        Minne on tyttösi kadonnut? Ilman häntä ei näytä jutut luistavan.


      • näinsevaanmenee
        sala_ihailija kirjoitti:

        Minne on tyttösi kadonnut? Ilman häntä ei näytä jutut luistavan.

        Sai toljanterin huomion niin vähensi täällä hengailua. Pitänevät muutoin yhteyttä ilman ylimääräisiä silmiä ja kateellisia kommentteja.


      • ulkonäöltä_tunnen
        sala_ihailija kirjoitti:

        Minne on tyttösi kadonnut? Ilman häntä ei näytä jutut luistavan.

        Näkyi hengaavan 50-kymppisen miehen käsipuolessa muutama viikko sitten kovasti hyväntuulisena, liekö isäukko, valmentaja vai mikä.


      • näinsevaanmenee kirjoitti:

        Sai toljanterin huomion niin vähensi täällä hengailua. Pitänevät muutoin yhteyttä ilman ylimääräisiä silmiä ja kateellisia kommentteja.

        Ihmisillä on myös elämää palstan ulkopuolella ja mistään kateellisuudesta ei ole kyse.


      • totuuseipalakkaan

        Usko pois että pikkupimu veti pitemmän korren. Kaunis nainen saa kenet haluaa. Rumat ottaa ne mitä jää jäljelle.


      • vituttaajosonperää

        Palstan alfauros pisimmän korren on vetänyt jos on päässyt painamaan sitä kaunokaista..:((((((


      • vituttaajosonperää kirjoitti:

        Palstan alfauros pisimmän korren on vetänyt jos on päässyt painamaan sitä kaunokaista..:((((((

        Mitä jos annatte olla kommentinne/fantasiat? Antakaa tytön olla rauhassa.


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Onkos meikän salarakkaalla laskiaispullat valmiina jo jos täältä tulisi yksi nälkäinen sälli hiukkasen maistelemaan? ;-P

        No jos käymään pistäydyt, nin tarjoan kyllä oma tekemiä laskiaispullia.😋


      • mietivähäsen
        KittieChi-chi kirjoitti:

        Mitä jos annatte olla kommentinne/fantasiat? Antakaa tytön olla rauhassa.

        Umpisokea olet kun et näe missä mennään.


      • mietivähäsen kirjoitti:

        Umpisokea olet kun et näe missä mennään.

        No minun mielestä te olette sokeita, ja ei kannata arvuutella ja arvostella toisen elämää palstalla. Antakaa olla ja keskittykää omaan elämäänne.


      • niilläonnimikin
        KittieChi-chi kirjoitti:

        No minun mielestä te olette sokeita, ja ei kannata arvuutella ja arvostella toisen elämää palstalla. Antakaa olla ja keskittykää omaan elämäänne.

        Olet oikeassa. Eipä yksikään fiksu nainen sekaannu epämääräisiin nettituttavuuksiin. Ainoastaa taloudellista hyötyä hakevat nuoret naiset harrastaa kyseistä asiaa.


      • niilläonnimikin kirjoitti:

        Olet oikeassa. Eipä yksikään fiksu nainen sekaannu epämääräisiin nettituttavuuksiin. Ainoastaa taloudellista hyötyä hakevat nuoret naiset harrastaa kyseistä asiaa.

        Minäkin olen tehnyt väärin ja mollannut arielia, mikä oli väärin.. Ei toisesta tiedä kaikkea palsta juttelun/kaveruuden kautta. Mutta hänen live kaverit hänet tuntevat hyvin, joten ei minun tai muiden kannata alkaa toista arvostelemaan ja satuilemaan hänestä. Kuulemma on mukava tyttö ja hänellä on oikeus elää omaa elämäänsä. ❤


      • pintaa_syvemmälle
        KittieChi-chi kirjoitti:

        Minäkin olen tehnyt väärin ja mollannut arielia, mikä oli väärin.. Ei toisesta tiedä kaikkea palsta juttelun/kaveruuden kautta. Mutta hänen live kaverit hänet tuntevat hyvin, joten ei minun tai muiden kannata alkaa toista arvostelemaan ja satuilemaan hänestä. Kuulemma on mukava tyttö ja hänellä on oikeus elää omaa elämäänsä. ❤

        Kaverit nuoria miehiä jotka sokaistuneena kauneudesta eivät ehkä ole parhaimpia arvioimaan.


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        Minäkin olen tehnyt väärin ja mollannut arielia, mikä oli väärin.. Ei toisesta tiedä kaikkea palsta juttelun/kaveruuden kautta. Mutta hänen live kaverit hänet tuntevat hyvin, joten ei minun tai muiden kannata alkaa toista arvostelemaan ja satuilemaan hänestä. Kuulemma on mukava tyttö ja hänellä on oikeus elää omaa elämäänsä. ❤

        Tsemppiä kittielle


      • pintaa_syvemmälle kirjoitti:

        Kaverit nuoria miehiä jotka sokaistuneena kauneudesta eivät ehkä ole parhaimpia arvioimaan.

        Tota noin... Mä kuulkaas kerron teille mageen stoorin. Pari vuotta sitte tääl ylistettiin erään nuoren neidon ulkonäköö. Ykski sälli bamlas et käveli kaakeleihin uimahallis ku tsiigaili tätä mimmii. No mä katoin itteäin peilist ja funtsin et Artsi sä et oo itekään hullumman näköinen et ala piirittää gimmaa. Sit mä kärtin tääl palstal kunnes mä sain kauniin neidon huomion. Mä olin kärppänä paikal hetimmiten ku hänki ilmaantui. Sillai me ystävystyttiin ja jonkin aikaa ku meni nii nähtiin livenä. Joku sälli meinas et silmät sulaa häneen kii. No sillai kävi ku mäki hänet ekaa kertaa näin. Mä mykistyin. Myöhemmin mä oon kyl jo tajunnu käyttää arskoi hänen seurassaan... ;)

        Tään jutskan pointti on ny se et lopettakaa toi ulina. Paree sällit hankkii vaan oma mimmi mistä heittää stoorii. Eilinen päivä oltiin pulkkamäes, paistettiin makkaraa ja syötiin laskiaispullii. Oli sit niinku jees meininki :)

        Sen mä viel lisään et naises tärkeintä on kuiteski et millainen sisin on. Tiesti mageinta on ku sekä ulkoinen et sisäinen kauneus natsaa keskenään... :)


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        No jos käymään pistäydyt, nin tarjoan kyllä oma tekemiä laskiaispullia.😋

        Teetsä hillol vai mantelimassal? Mä ku oon noita hillomiehii... :)


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        Minäkin olen tehnyt väärin ja mollannut arielia, mikä oli väärin.. Ei toisesta tiedä kaikkea palsta juttelun/kaveruuden kautta. Mutta hänen live kaverit hänet tuntevat hyvin, joten ei minun tai muiden kannata alkaa toista arvostelemaan ja satuilemaan hänestä. Kuulemma on mukava tyttö ja hänellä on oikeus elää omaa elämäänsä. ❤

        Toi oli kyl kivasti sanottu... :)


      • artagnan kirjoitti:

        Toi oli kyl kivasti sanottu... :)

        Eipä kestä!😊


      • artagnan kirjoitti:

        Teetsä hillol vai mantelimassal? Mä ku oon noita hillomiehii... :)

        Minä syön laskiaispullia hillolla tai pelkällä kermalla, eli tekisin sinulle sitten hillolla.😊


      • artagnan kirjoitti:

        Tota noin... Mä kuulkaas kerron teille mageen stoorin. Pari vuotta sitte tääl ylistettiin erään nuoren neidon ulkonäköö. Ykski sälli bamlas et käveli kaakeleihin uimahallis ku tsiigaili tätä mimmii. No mä katoin itteäin peilist ja funtsin et Artsi sä et oo itekään hullumman näköinen et ala piirittää gimmaa. Sit mä kärtin tääl palstal kunnes mä sain kauniin neidon huomion. Mä olin kärppänä paikal hetimmiten ku hänki ilmaantui. Sillai me ystävystyttiin ja jonkin aikaa ku meni nii nähtiin livenä. Joku sälli meinas et silmät sulaa häneen kii. No sillai kävi ku mäki hänet ekaa kertaa näin. Mä mykistyin. Myöhemmin mä oon kyl jo tajunnu käyttää arskoi hänen seurassaan... ;)

        Tään jutskan pointti on ny se et lopettakaa toi ulina. Paree sällit hankkii vaan oma mimmi mistä heittää stoorii. Eilinen päivä oltiin pulkkamäes, paistettiin makkaraa ja syötiin laskiaispullii. Oli sit niinku jees meininki :)

        Sen mä viel lisään et naises tärkeintä on kuiteski et millainen sisin on. Tiesti mageinta on ku sekä ulkoinen et sisäinen kauneus natsaa keskenään... :)

        Hyvin sanottu! Kiva kun olette viettäneet mukavaa laskiaista yhdessä.😊

        Totta, sisin ystävässä/rakkaassq on se tärkein.❤

        Ja vapaita naisia noille ulisijoile löytyy, kun viitsivät hakea, turha unelmoida varattujen perään, sekä keksiä satuja.


      • jäikö_luu_käteen
        artagnan kirjoitti:

        Tota noin... Mä kuulkaas kerron teille mageen stoorin. Pari vuotta sitte tääl ylistettiin erään nuoren neidon ulkonäköö. Ykski sälli bamlas et käveli kaakeleihin uimahallis ku tsiigaili tätä mimmii. No mä katoin itteäin peilist ja funtsin et Artsi sä et oo itekään hullumman näköinen et ala piirittää gimmaa. Sit mä kärtin tääl palstal kunnes mä sain kauniin neidon huomion. Mä olin kärppänä paikal hetimmiten ku hänki ilmaantui. Sillai me ystävystyttiin ja jonkin aikaa ku meni nii nähtiin livenä. Joku sälli meinas et silmät sulaa häneen kii. No sillai kävi ku mäki hänet ekaa kertaa näin. Mä mykistyin. Myöhemmin mä oon kyl jo tajunnu käyttää arskoi hänen seurassaan... ;)

        Tään jutskan pointti on ny se et lopettakaa toi ulina. Paree sällit hankkii vaan oma mimmi mistä heittää stoorii. Eilinen päivä oltiin pulkkamäes, paistettiin makkaraa ja syötiin laskiaispullii. Oli sit niinku jees meininki :)

        Sen mä viel lisään et naises tärkeintä on kuiteski et millainen sisin on. Tiesti mageinta on ku sekä ulkoinen et sisäinen kauneus natsaa keskenään... :)

        Etpä sinäkään sitä sänkyysi saanut. Alfauroksen olisi huolinut mutta tämä lemppasi kaunottaren mäkeen. Voi olla eka kaveri joka ei huolinut nuorta ja kaunista naista.


      • kaikkihan_tuon_huomaa
        jäikö_luu_käteen kirjoitti:

        Etpä sinäkään sitä sänkyysi saanut. Alfauroksen olisi huolinut mutta tämä lemppasi kaunottaren mäkeen. Voi olla eka kaveri joka ei huolinut nuorta ja kaunista naista.

        Leppyi lopulta turkoosipimulle ja ovatkin olleet vaitonaisia molemmat sen jälkeen. Ei turkoosipimu taida kaikkea kertoa näille seuralaisilleen.


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        No jos käymään pistäydyt, nin tarjoan kyllä oma tekemiä laskiaispullia.😋

        Varo vaan Chihunen ettei tulla Artsin kanssa kumpikin.. ;-D Saattaisi olla ukollesi hiukkasen selittämistä meissä kahdessa sällissä etenkin kun esittelisit meikän salarakkaaksesi ;-)


      • kaikkihan_tuon_huomaa kirjoitti:

        Leppyi lopulta turkoosipimulle ja ovatkin olleet vaitonaisia molemmat sen jälkeen. Ei turkoosipimu taida kaikkea kertoa näille seuralaisilleen.

        No meitsikin alkaa vähitellen vakuuttumaan teikäläisen näkijän kyvyistä elikkä luuletkos että savusimpukkasalaatti ja jälkkäriksi persikkarahka maittaa meikän rakkaalle kun hän iltamyöhään saapuu kotiin? Vai pitäisikö laittaa tarjoilu kokonaan uusiksi kenties? ;-)


      • elintasoapeliin
        niilläonnimikin kirjoitti:

        Olet oikeassa. Eipä yksikään fiksu nainen sekaannu epämääräisiin nettituttavuuksiin. Ainoastaa taloudellista hyötyä hakevat nuoret naiset harrastaa kyseistä asiaa.

        Nuoret naiset ovat aina rahan perään. Tyhjätaskujen ei kannata vaivautua.


    • TosirealistiKokkolan

      Hyvää ystävänpäivää LohtajanPäiville, LohtajanPäivikille, Eläintenystävälle, KannuksenKonkarinaiselle, OuluntienSinkulle, RessunKaverille ja muille erittäin läheisille ystävilleni, hah, hah, haaa!!..

      • päässäs-on-pahasti.vikaa

        Miks piti tänne kirjoittaa?nuot KAIKKI on sun sivupersoonia!olisit vaan ittekses kotonas onnitellu meille kaikille onnea,siis ittekses vaan,kun SINÄ oot ainoa ketä onnittelit!totta kait ne on läheisiä,kun kaikki nuot on sinä itse!saatanan jos minä olisin nuin HULLU,vetäisin narun kaulaan!


      • päässäs-on-pahasti.vikaa kirjoitti:

        Miks piti tänne kirjoittaa?nuot KAIKKI on sun sivupersoonia!olisit vaan ittekses kotonas onnitellu meille kaikille onnea,siis ittekses vaan,kun SINÄ oot ainoa ketä onnittelit!totta kait ne on läheisiä,kun kaikki nuot on sinä itse!saatanan jos minä olisin nuin HULLU,vetäisin narun kaulaan!

        Samaa mieltä!


      • Älä hauku kittietä!


      • Ilmannimii kirjoitti:

        Älä hauku kittietä!

        Piti mennä hänelle joka haukkui kittietä


      • Ilmannimii kirjoitti:

        Piti mennä hänelle joka haukkui kittietä

        Ei tuossa minua haukuttu,joten ei hätää.


      • Vielä on kesää jäljellä... Mamban biisi


      • Ilmannimii kirjoitti:

        Vielä on kesää jäljellä... Mamban biisi

        No keväthän on vasta tulossa..😃


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        No keväthän on vasta tulossa..😃

        No talvi on ollut melko leuto jos ei kumminkaan kesäinen:)


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        No keväthän on vasta tulossa..😃

        Niin mutta
        mamban biisi Vielä on kesää jäljellä saa jaksamaan talven kylmyyden.


    • TosirealistiKokkolan

      Ja Börje meinasi ihan unohtua!

    • Halusin jutella täällä ihania asioita...

      Mutta riitelyä taas kerran.

      Ei haittaa..

      Annetaan Ariel olla sellainen kun on ei se meidän elämää häiritse...

      Ariel on myös ihminen kuten me...

      Hän on vielä niin nuori ja annetaan hänen elää omaa elämää...

      Ariel ei ole tehnyt mitään pahaa kenellekään...

      • No ei sillä hemmetti soikoon kahta päätä kasva.. :-D


    • missä_vika

      Miksei turkoosin neitokaisen uusi suomi24 osoite toimi? Mail daemonilta tulee vaan virheviesti ettei mene perille:( Yritetty on lukuisia kertoja..

      • Kenelle yrität laittaa viestiä?


      • Ilmannimii kirjoitti:

        Kenelle yrität laittaa viestiä?

        Arielia tuo tarkoittaa, saisi jättää tytön rauhaan...


      • luulisin_näin

        Vaatii ilmeisesti jonkinlaisen aktivoinnin?


      • Onkos toi kyseinen neitonen vastannut viesteihisi?


      • Vanhemman_neuvo

        Eiköhän teitä ole turhan moni yhden kimpussa? Naiset kyllä osoittaa kiinnostustaan jos sitä heillä on, nyt ei ole. Teille nuorukaisille annan neuvon, että nokka kohti uusia tuulia. Antakaa vaihteeksi sen sievän naapurintytön yllättää.


      • Vanhemman_neuvo kirjoitti:

        Eiköhän teitä ole turhan moni yhden kimpussa? Naiset kyllä osoittaa kiinnostustaan jos sitä heillä on, nyt ei ole. Teille nuorukaisille annan neuvon, että nokka kohti uusia tuulia. Antakaa vaihteeksi sen sievän naapurintytön yllättää.

        Tuota minäkin olen yrittänyt tolkuttaa.. Huoh.. Ei kannata turhaan/väkisin vinkua perään, eteenpäin vaan ja uusia tuulia kohti!


    • No toivotaan näin, ystävyys on ihmissuhteiden peruspilari:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe