Käskin miehen lapsia tekemään

äitipuolenhuolestumisia

lumityöt ennenkun menevät kouluun jotta minä pääsisin autoni kanssa pihasta asioille, mutta niin ovat laiskoja etteivät tehneet. Kyllä sopisi jotain ruokansa ja täällä olon vastineeksi tehdä kuin vaan laiskotella ja tulla ja mennä kuin kotiinsa. Laitoin lapun pöydälle että koulusta tulon jälkeen teette niin tuon purkat palkaksi. Saa nähdä onko tehty vai pitääkö mun vielä nekin itse tehdä. Purkkaa eivät sitten saa.

En ole ikinä noin laiskoja lapsia nähnyt, omankin ovat ahkerampia vaikka on nuorempia, niin osaavat auttaa pyytämättäkin. Lumityöt ovat heille liian raskaita joten olen jättänyt heille kevyemmät kotityöt, pölyn pyyhkimiset ja tuuletuksen.

Miehen lapset sitten voivat tehdä muut raskaammat kun tarvitsevat sitä kuntoilua kun ovat vähän pulskassa kunnossa. Ei ole äiti koskaan heitä velvoittanut mihinkään niin tulokset ovat näkyvissä, laiskuus, velttous, ja huono koulumenestys.

Äitipuolena olen huolestunut siksi yritän saada heidät tekemään ruokansa eteen töitä jotta tietävät että äitipuoli välittää ja on se kasvattaja.

21

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KenkkuOpe

      Sinäköhän se olet se jatkuvasti humalassa oleva reppana, joka on joskus koulun nurkilla pyörinyt ja koettanut pummia vitosta...

      • Tuubori

        Tämä lissukka on pahemman kerran lukihäiriöinen juoppo, hänen testeissä vilahtelevat sutturat, naikkoset, perheenrikkojat, miehen lapset ja lapsettomat naiset.
        Hänellä on ihan oma sanastonsa ja ihme kyllä hän osaa käyttää copy-pastea ja käyttääkin sitä ahkerasti.
        Hänen vaimonsa kohdistuu uusiin puolisoihin eritoten naisiin, opettajiin, miehen lapsiin ja kaikkiin jotka häntä kritisoivat.
        Hän ei ymmärrä lukemaansa, faktat ei merkitse hälle mitään missään asiassa.
        Hän ei käsitä mitä hänelle yritetään sanoa, hän on palstojen syöpä jossa on paljon metastaaseja.


      • Tuubori
        Tuubori kirjoitti:

        Tämä lissukka on pahemman kerran lukihäiriöinen juoppo, hänen testeissä vilahtelevat sutturat, naikkoset, perheenrikkojat, miehen lapset ja lapsettomat naiset.
        Hänellä on ihan oma sanastonsa ja ihme kyllä hän osaa käyttää copy-pastea ja käyttääkin sitä ahkerasti.
        Hänen vaimonsa kohdistuu uusiin puolisoihin eritoten naisiin, opettajiin, miehen lapsiin ja kaikkiin jotka häntä kritisoivat.
        Hän ei ymmärrä lukemaansa, faktat ei merkitse hälle mitään missään asiassa.
        Hän ei käsitä mitä hänelle yritetään sanoa, hän on palstojen syöpä jossa on paljon metastaaseja.

        Tuli painovirhe tarkoitin vainonsa.


    • laumanjohtaja

      Aloittajalla on väärä lähestymistapa. Miehen lapsia ei pidä palkita siitä, että he tekisivät työtä leipänsä eteen, vaan rangaista, jos he EIVÄT tee. Piiskan paikka, sanon minä.

    • unelmanalapsipuolet

      Joo ei tarvi palkita vaan antaa lisätyötä. Äitipuolen kuuluu olla vaan ja käskyttää ja pomottaa, eikä lahjoa.
      Näin kakarat oppivat ketä kunnioittaa ja ketä ei. Äitipuoli on heille parasta mitä olla voi, sillä sen laisia naisia tarvii ongelma lapset.

      • Colt2

        Kaikkein paras tapa on lahdata ne kakarat, näin ongelma poistuu kerralla.


      • Colt2 kirjoitti:

        Kaikkein paras tapa on lahdata ne kakarat, näin ongelma poistuu kerralla.

        Tai sitlahdattava multipersoona Lissu ! Olisko parempi tapa vain pyytää tekemään ???? Eikä alottaja ole edes puoliäiti vaan ainoastaan yksinäinen puutteessa elävä juoppo... ...ja ainoa mikä on oikein aloituksessa on se että tämä juoppo rakastaa käskemistä vain käskemistä vaikkei ole tarvittavaa auktoriteettiä


      • lissufanclub
        radikaal kirjoitti:

        Tai sitlahdattava multipersoona Lissu ! Olisko parempi tapa vain pyytää tekemään ???? Eikä alottaja ole edes puoliäiti vaan ainoastaan yksinäinen puutteessa elävä juoppo... ...ja ainoa mikä on oikein aloituksessa on se että tämä juoppo rakastaa käskemistä vain käskemistä vaikkei ole tarvittavaa auktoriteettiä

        Olette lissulle vaan kateellisia, koska hän osaa hoitaa asiat ja on heikomman puolella. Kovastihan tekin hänen oppiensa mukaan elelette ja luette tarkkaan hänen kirjoituksiaan. Tosi hyvä juttu. Fiksumpaa ihmistä ei varmasti läydy. On hienoa että hänen kirjoitukset puhuttaa, se onmerkki että häntä arvostetaan ja häntä kuunnellaan ja otetaan opiksi. Lissuhan on kaikkien mielestä hieno tyyppi.


      • Sinäoletlissu
        lissufanclub kirjoitti:

        Olette lissulle vaan kateellisia, koska hän osaa hoitaa asiat ja on heikomman puolella. Kovastihan tekin hänen oppiensa mukaan elelette ja luette tarkkaan hänen kirjoituksiaan. Tosi hyvä juttu. Fiksumpaa ihmistä ei varmasti läydy. On hienoa että hänen kirjoitukset puhuttaa, se onmerkki että häntä arvostetaan ja häntä kuunnellaan ja otetaan opiksi. Lissuhan on kaikkien mielestä hieno tyyppi.

        Hänen provot kuvottavat ja säälittävät voi nais parkaa, mielenterveys mennyt ja alkoholisti.


      • lissufanclub kirjoitti:

        Olette lissulle vaan kateellisia, koska hän osaa hoitaa asiat ja on heikomman puolella. Kovastihan tekin hänen oppiensa mukaan elelette ja luette tarkkaan hänen kirjoituksiaan. Tosi hyvä juttu. Fiksumpaa ihmistä ei varmasti läydy. On hienoa että hänen kirjoitukset puhuttaa, se onmerkki että häntä arvostetaan ja häntä kuunnellaan ja otetaan opiksi. Lissuhan on kaikkien mielestä hieno tyyppi.

        Jos tarkoitit fiksulla idiootin synonyymia niin oot oikeessa


    • Vihanhedelmät

      Otan osaa suureen katkeruuteesi.

    • nbnjguthyyhyhyh

      Laiskoja on meilläkin miehen kakarat. Jos käskee viemään roskat tai rapsimaan matot, niin ei tietenkään tehdä eikä mun sanaani uskota vaan haukutaan ja kiroillaan. Huoosti ksavatettuja lapsia ei vvoi muuta sanoa.
      Lunta on niin plajon että en voi tällä kipeellä sormellani mennä luomaan mutta ei mene miehenkään kersat. Oli pakko laittaa oma lapsi kolaamaan piha vaikka on nuha.
      Ku tee ruokaa, ei kukaan auta, itse on kaikki tehtävä. Minua haukutaan ja kiusataan joka päivä, mutta kiitosta ei tule. Yritän olla ihana äitipuoli ja olenkin,mutta sitäkään ei huomata.
      Kaikkeni teen ja surllista on kun ei arvosteta.
      Raadan joka päivä mutta miehenlapset senkun laiskottelee ja huutelee mitä sattuu. Huonosti on heillä asiat.

      • Nosta sinä se leveä perseesi ylös ja vie itse roskas ulos ... ...ihan siksi että sinä olet se laiska ja sikamaisesti käyttäytyvä


      • Miem
        radikaal kirjoitti:

        Nosta sinä se leveä perseesi ylös ja vie itse roskas ulos ... ...ihan siksi että sinä olet se laiska ja sikamaisesti käyttäytyvä

        Otatko sä idiootti tosissas nää jutut tällä palstalla. Aini sähän uskot ämvee-lehteäkin, ei mitään sittenkään vajakki. Naulapyssyllä silmään


      • Miem kirjoitti:

        Otatko sä idiootti tosissas nää jutut tällä palstalla. Aini sähän uskot ämvee-lehteäkin, ei mitään sittenkään vajakki. Naulapyssyllä silmään

        Jos osaat hiihtää niin suksi v........ ! Lissun jutut on se mihin puutun koska se oikeesti pyrkii päsmättämään


      • Miem kirjoitti:

        Otatko sä idiootti tosissas nää jutut tällä palstalla. Aini sähän uskot ämvee-lehteäkin, ei mitään sittenkään vajakki. Naulapyssyllä silmään

        Äläkä ääliö kirjoita toisen nimimerkillä vaikkei olekkaan rekisteröity


      • Terveihminen

        Otan osaa suureen katkeruuteesi ja sairauteesi.


      • Miem
        radikaal kirjoitti:

        Äläkä ääliö kirjoita toisen nimimerkillä vaikkei olekkaan rekisteröity

        Mistä tiedät, etten ole oikea Miem?


      • Miem kirjoitti:

        Mistä tiedät, etten ole oikea Miem?

        Tiedän sen että oikea miem pyrkii kaikin keinoin estämään erottaja vanhempi Lissun tavan leviämisen puuttua ex puolison koti oloihin ja tavan jossa pyrkii mitätöimään isän määräysoikekeuden ja vastuun omassa kodissa lasten suhteen


    • äitipuoliohjaajaopettaa

      Kyllä nämä miesten lasten tekemiset ovat ihan totta valitettavasti. He ovat niin katkeria kun ovat saaneet paremman äidin kuin oma äiti on koskaan ollut. Äidit yleensä manipuloi lapsensa uutta äitiä vastaan, koska äidit pelkää että lapset kiintyy uuteen äitiin eikä enää tykkää entisestä äidistä. Siinä on pelko ja kateellisuus.
      Meillä miehen kakarat ei tekisi mitään, mutta olen sen verran tiukka täti että meillä ei kukaanlaiskottele. Koko ajan pitää tehdä jotian, olla vaan ei saa. Lista ovessa on tekmättömistä töistä ja ennenkuin lista on loppu kukaan ei vetelehdi.
      Opetan miehenlapset tekemään ja auttamaan äitipuolta ja kunnioittamaan minua ja arvostamaan sitä mitä sanon ja mitä vaadin,
      Kovan työn takan on edelleen ja jokainen tietää että siitä tulee puhelimen takavarikointi, kaverien esto meille, ulos meno ja isälle tulo että kyllä meillä joutuu jokainen kakara siivoomaan. Raha ei tipu ja elrait ovat tiukassa jos kiukutellaan ja mesotaan. Minä määrään ja äiti tietää sen myös että olen lapsille rikkaus ja suurempi kavattaja kuin hän ja lasten isä. Minulla on vastuu että lapset normalisoituu ja onglemat poistuu ja ostaan jotain. Määrittelen heidän tekemiset myös kotonaan, jotta samat asiat opitaan ja tehdään kaikissa kodeissa.

      • Eisullaolelapsia

        Otan osaa katkeraan ja sairaaseen elämääsi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2884
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      536
      2733
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1885
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1867
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1758
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      302
      1698
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1352
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      62
      1163
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1144
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1122
    Aihe