Vanha Nokia

http://www.kauppalehti.fi/uutiset/muutama-syy-siihen--miksi-ihmiset-kuolaavat-uusvanhan-nokia-3310n-peraan/GDRfng9u?ref=iltalehti:dcb1

Luin tästä puhelimesta, aloin penkoa kaappeja, sieltähän se löytyi. Alkoi ladata, kunhan on latautunut kokeilen toimiiko. Mitenhän nykyinen sim-kortti käy puhelimeen.
Muistaakseni asiasta on jo mainittukin jokin aika sitten. Olen niin innoissani että teen uuden aloituksen.

22

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älytön_puhelin

      Minulla on ollut tuo luuri käytössä siitä kun ostin,joskus vuosituhannen vaihteessa.
      On kuulemma parasta mitä Nokian pajalta on tullut;)

      • Laiton sim-kortin kun akku oli täynnä. En meinannut muistaa miten puhelimeen saa virran päälle. Nyt olen jo oppinut uudelleen käyttämään. Tein koesoiton, puhelin toimii loistavasti. On pitkästi yli kymmenen vuotta kun olen puhelinta käyttänyt viimeksi.


    • Siilimuorikka3

      Minullakin on :):

    • Jokaisella 60 tuo on kaapeissaan.
      Turha elvistellä.

      H.

      • Kyllä minä nyt olen niin olevinani :)


      • Tein-diilin

        Jokaisella?
        Eipä ole minulla. Oli, uutta vastaava ja useita vaihtokuoria. Alkuperäispakkaus.
        Myin sen keräily -ja museo kappaleena pois parisen vuotta sitten. Joku hölmö huutonetissä maksoi siitä 130 euroa.


      • 125-10kpl
        Tein-diilin kirjoitti:

        Jokaisella?
        Eipä ole minulla. Oli, uutta vastaava ja useita vaihtokuoria. Alkuperäispakkaus.
        Myin sen keräily -ja museo kappaleena pois parisen vuotta sitten. Joku hölmö huutonetissä maksoi siitä 130 euroa.

        Tosi hölmö oli, tuolla hinnallahan niitä saa 10 kappaletta, ja jää vielä 5€ johonkin muuhun ;)

        Tuossa mainoksessa on noin:

        "Somesta, netistä, valokuvista ja muista mukavista ominaisuuksista ostaja ei ole luopumassa, vaan hankkii 3310:n kakkospuhelimeksi. Nokialaisen houkutusta lisää sen hinta, joka jää tiettävästi noin 60 euroon."

        Ihme kun sitä saa nyt jo heti vaikka tilattua 13,02 - 16,06/Nokia 3310
        kotia kuljetettuna.

        Elikkä, kyllä on paljon Suomi lisää tuossa noin 60 euroon ?


    • tämmönen-kokemus

      On siinä vikaaki,
      mun tommosessa vanhassa puhelimessa ääni jostain syystä alkaa hiipua
      kun juttelee kaverinkanssa pitempään, kohta ei kuule mitään ääntä,
      toinen huono juttu oli ku akku tyhjenee liian nopeesti,
      siksi ostin aikoinaan uuden ja sen jälkeen vaikka kuinka monta uutta
      eikä niistä mikään lopulta kestä
      mutta oli eräs poikkeus nokian puhelimessa
      musta jossa oli käänettävä kansi näppylöitten suojaksi,
      se oli loppuun asti hyvä
      mutta mä tiputin sen liian usein kädestä joten seki meni lopulta rikki,
      semmosen ostaisin uuden jos jostaki löytäisin,
      olen ostanu semmosen mutta kiinalaisen samsun merkkisen
      siitä en tykkää
      koska se menee omia aikojaan internettiin ja alussa kun en huomannu tuli 100 eur ylimääränen lasku, sitten aina jokin ajan kuluttua se aivan omia aikojaan muuttaa ruudussa kuvaa, tuntuu kuin sitä hallitsisi joku muu kuin minä,
      pisteli vihaksi,
      siinäki meni raha hukkaan, tuolla se makaa hyllyssä hyljättynä erittäin hyväkuntoisena, kuin uusi olisi,
      voin kyllä joskus ottaa sen käyttöön,
      mutta kun se oikuttelee poistan heti käytöstä,

      • kelpokapine

        Kyllä minun yksilö on toiminut ihan moitteetta. Akun lataan...kerran viikossa,..kai...


      • 125-10kpl

        Mikä sen Nokian malli on, joka oli noin hyvä ?

        "mutta oli eräs poikkeus nokian puhelimessa
        musta jossa oli käänettävä kansi näppylöitten suojaksi,
        se oli loppuun asti hyvä"

        Voin katsoa jos sellaisia olisi saatavana vielä. Noita vanhoja Nokia kännyjä on aika paljon vielä aivan uusia myynnissä netin kautta.


    • Näin.se.menee

      Uudet android nokialaiset tulivat alkuvuodesta myyntiin maailmalla muttei suomessa ainakaan vielä.

      • Huntra-noid-huma-noid

        Niinpä niin. A N R O I D !
        Eipä ole sama kuin alkuperäinen.


    • Per-kel

      3720, vielä pelaa eikä patteri lopu ku Iphonessa :)

    • Olis Nokia 9000.

      Hinta 2300€

      H.

    • En kyllä maksaisi puhelimesta tuollaista summaa. Nykyinen älypuhelimenikin alkaa olla antiikkinen.
      Olin innostuneempi puhelimista silloin kun kännykät olivat vielä harvinaisia. Olen katsellut uutta kännykkää mutta en ole vielä osannut tehdä päätöstä.
      Sony experia jotan.. maksaa alle 200€ sellaista olen katsellut.

      • "mielikki.mummo"

        Kyse ei ole puhelimesta.
        Kyse on historiasta.

        H.


    • Näin.se.menee

      Nykyään saa hyviä älykännyjä melkein satasella joissa 13 bikselin kamera ja riittää kun kestää 3 vuotta koska hinnat halpenevat ja laatu paranee.

    • mtähh

      Ei melko uudell Huaweilla onnistunut kuvien vastaanotto - mikä vanhalla nokialaisella onnistui - tai sitten en osannut ilma opastusta. Mullakin kaksi vanhaa. Simpukkapuhelin ja punainen pikkuantennilla varustettu joskus katosi jonku murtoporukan matkaan
      - olen jostainlukenut että niissä puhelimissa on joku ominaisuus mitä erikoisesti huumepoppoot hyödyntää bisneksissään - mikähän se lienee
      - eikö voida paikantaa esm?

    • henrjii

      Uuteen äly puhe elimeen menee pieni sim, vanhempi vaatii isoa

      • Minulla on niin vanha älypuhelin että sim kävi vanhaan Nokiaan. Reitittimessä on pieni sim. Tein eilen koesoittoja ja pyysin soittamaan minulle, hyvin toimi. Laitoin vielä vanhemman puhelimen lataukseen, alkoi ladata, saa nähdä toimiiko. On ihme että varmaan yli kymmenen vuotta sitten viimeksi ladattu akku vielä ottaa virtaa. Tässähän minulle on ihmettelemistä viikonlopuksi :)


    • On varmaan pian puhelimenhankinta. Nokia läppäristä on mennyt latauspistoke niin väljäksi, ettei tahdo latautua. Samanlaisen läppärin, jos sais, niin ostaisin. On pienikokoinen, eikä ole näppäimet pinnassa, kun kansi on kiinni.
      En aio älypuhelinta hankkia, ei tarvii olla somessa eikä verkossa jatkuvasti.
      Juuri nyt on 20 vuotta ollut kännykkä ja vasta kolmas menossa, niin on muuten kolmas titokonekin. Ensimmäinen tietokoneen ostin -99, Netti tuli samalla lankaverkkoa pitkin., ja oli loppuaikana hidas. laajakaista tuli 2007.

      • Jo.vain

        Käytän mobiili vehkeitä koska olen paljon liikenteessä pois kotoa, nyt olen hakemassa mieleistä kannettava/tabletti yhdistemää,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe